Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 783
    • 784
    • 785
    • 786
    • 787
    • 896
    • 897
    • 785 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17933
    404111
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @lap last edited by

      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Θα μπορούσες να μη το κάνεις αλλά με τα ίδια χρήματα επέλεξες φωτοβολταϊκά και ev. Θα μπορούσες να πάρεις ένα 8κυλινδρο μτχ να μαρσαρεις.

      Δεν το έκανες. Οπότε μπορεί να είχες το κέρδος στο μυαλό σου, υποσυνείδητα όμως επέλεξες να κερδίσεις σε κάτι ευγενές.

      νταξει δεν θελω να ωραιοποιω τα πραγματα. Είδα οτι με συμφερει και επραξα. Οτιδηπωτε παραπάνω είναι απλα να το παιξω οικολογος ενώ δεν είμαι. Ευχαριστω για τα καλά σου λόγια αλλα η αληθεια είναι μία: Είδα οτι με συμφερει και το εκανα γιατι μαρεσαν και τα ηλεκτρικα και μαρεσει και να γλιτώνω χρήματα και μαλιστα για πιο ωραιες βολτες που προσφέρει το ηλεκτρικο. Δηλαδη πήρα πολλα οφέλη και δεν εξετασα καθόλου το περιβαντολογικό που μπορει να ισχυει ως ενα βαθμο. Αν δεν με συμφερε πάντως δεν θα το έκανα. Δεν είμαι σαν τους πραγματικους οικολόγους που το έχουν σαν ιδεολογία οι ανθρωποι.

      Cirus the virus

      L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @DHC last edited by

        @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Χωρίς παρεξήγηση, έχεις πράγματι πείσει τον εαυτό σου ότι τα 6-7-8 χιλιάρικα που πήρες για το ηλεκτρικό ήταν η καλύτερη τοποθέτηση χρήματος των φορολογουμένων

        Η διαφορά ειναι ότι δεν ειναι χρήματα των φορολογούμενων, αλλά της ΕΕ για αυτό το σκοπό. Δηλαδή δεν ειναι από τον κρατικό προϋπολογισμό και εαν δεν τα δίναμε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν θα τα παίρναμε για να τα κάνουμε κάτι άλλο.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap last edited by lap

          Ε καλά και της ΕΕ να ήταν και πάλι η χώρα μας συμμετέχει με ελληνικά χρήματα στον κοινό προϋπολογισμό.

          Είναι σαν να λένε οι Ηπειρώτες δεν ειναι δικά μας, είναι των Αθηνών.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Χωρίς παρεξήγηση, έχεις πράγματι πείσει τον εαυτό σου ότι τα 6-7-8 χιλιάρικα που πήρες για το ηλεκτρικό ήταν η καλύτερη τοποθέτηση χρήματος των φορολογουμένων

            Η διαφορά ειναι ότι δεν ειναι χρήματα των φορολογούμενων, αλλά της ΕΕ για αυτό το σκοπό. Δηλαδή δεν ειναι από τον κρατικό προϋπολογισμό και εαν δεν τα δίναμε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν θα τα παίρναμε για να τα κάνουμε κάτι άλλο.

            ουτε καν απο εκει δεν προερχονται οι ποροι φανη. Ειναι εσοδα απο αδιαθετα δικαιωματα ρυπων. Το ειχα ψαξει στην ΚΥΑ καποια στιγμη. Για οποιον ενδιαφερεται ειναι το αρθρο 5 στη σελιδα 32105. Ειναι λοιπον χρηματα τα οποια το σωστο θα ειναι να διατεθουν καθαρα για σκοπους περιβαλλοντικους.

            L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • L
              lap @cirus last edited by

              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Θα μπορούσες να μη το κάνεις αλλά με τα ίδια χρήματα επέλεξες φωτοβολταϊκά και ev. Θα μπορούσες να πάρεις ένα 8κυλινδρο μτχ να μαρσαρεις.

              Δεν το έκανες. Οπότε μπορεί να είχες το κέρδος στο μυαλό σου, υποσυνείδητα όμως επέλεξες να κερδίσεις σε κάτι ευγενές.

              νταξει δεν θελω να ωραιοποιω τα πραγματα. Είδα οτι με συμφερει και επραξα. Οτιδηπωτε παραπάνω είναι απλα να το παιξω οικολογος ενώ δεν είμαι. Ευχαριστω και για τα καλά σου λόγια αλλα η αληθεια είναι μία: Είδα οτι με συμφερει και το εκανα γιατι μαρεσαν και τα ηλεκτρικα και μαρεσει και να γλιτώνω χρήματα και μαλιστα για πιο ωραιες βολτες που προσφέρει το ηλεκτρικο. Δηλαδη πήρα πολλα οφέλη και δεν εξετασα καθόλου το περιβαντολογικό που μπορει να ισχυει ως ενα βαθμο. Αν δεν με συμφερε πάντως δεν θα το έκανα. Δεν είμαι σαν τους πραγματικους οικολόγους που το έχουν σαν ιδεολογία οι ανθρωποι.

              Ε δεν τρώγεσαι.

              Ε τότε χρωστάς στην επόμενη γενιά. Έτσι να στρώσεις.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • cirus
                cirus @lap last edited by cirus

                @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Θα μπορούσες να μη το κάνεις αλλά με τα ίδια χρήματα επέλεξες φωτοβολταϊκά και ev. Θα μπορούσες να πάρεις ένα 8κυλινδρο μτχ να μαρσαρεις.

                Δεν το έκανες. Οπότε μπορεί να είχες το κέρδος στο μυαλό σου, υποσυνείδητα όμως επέλεξες να κερδίσεις σε κάτι ευγενές.

                νταξει δεν θελω να ωραιοποιω τα πραγματα. Είδα οτι με συμφερει και επραξα. Οτιδηπωτε παραπάνω είναι απλα να το παιξω οικολογος ενώ δεν είμαι. Ευχαριστω και για τα καλά σου λόγια αλλα η αληθεια είναι μία: Είδα οτι με συμφερει και το εκανα γιατι μαρεσαν και τα ηλεκτρικα και μαρεσει και να γλιτώνω χρήματα και μαλιστα για πιο ωραιες βολτες που προσφέρει το ηλεκτρικο. Δηλαδη πήρα πολλα οφέλη και δεν εξετασα καθόλου το περιβαντολογικό που μπορει να ισχυει ως ενα βαθμο. Αν δεν με συμφερε πάντως δεν θα το έκανα. Δεν είμαι σαν τους πραγματικους οικολόγους που το έχουν σαν ιδεολογία οι ανθρωποι.

                Ε δεν τρώγεσαι.

                Ε τότε χρωστάς στην επόμενη γενιά. Έτσι να στρώσεις.

                ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ στις επόμενες γενιές, ΟΛΟΙ ΜΑΣ

                και δυστηχως δεν βλεπω να έχουμε κανει πολλα καλά

                το μονο που με παρηγορει είναι οτι οι προηγούμενες γενιες ήταν χειρότερες και υποθηκευσαν το μελλον των επόμενων ενώ τουλαχιστον η δική μου δεν το έκανε αυτό. Αλλα μεχρι εκεί, δεν πιστεύω ότι καναμε και πολλα να κάνουμε καλύτερη την ζωη των επόμενων

                Cirus the virus

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by

                  Κάτι είναι και αυτό.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap @dettol last edited by lap

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Χωρίς παρεξήγηση, έχεις πράγματι πείσει τον εαυτό σου ότι τα 6-7-8 χιλιάρικα που πήρες για το ηλεκτρικό ήταν η καλύτερη τοποθέτηση χρήματος των φορολογουμένων

                    Η διαφορά ειναι ότι δεν ειναι χρήματα των φορολογούμενων, αλλά της ΕΕ για αυτό το σκοπό. Δηλαδή δεν ειναι από τον κρατικό προϋπολογισμό και εαν δεν τα δίναμε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν θα τα παίρναμε για να τα κάνουμε κάτι άλλο.

                    ουτε καν απο εκει δεν προερχονται οι ποροι φανη. Ειναι εσοδα απο αδιαθετα δικαιωματα ρυπων. Το ειχα ψαξει στην ΚΥΑ καποια στιγμη. Για οποιον ενδιαφερεται ειναι το αρθρο 5 στη σελιδα 32105. Ειναι λοιπον χρηματα τα οποια το σωστο θα ειναι να διατεθουν καθαρα για σκοπους περιβαλλοντικους.

                    Μη το πολυψαχνεις διότι είναι ρύποι που θα μπορούσαν να πιστωθούν στην ελληνική βιομηχανία, και αυτοί πληρώνουν για το τέλος co2.

                    Άστο να πάει στα διαλα. Μην τα σκαλίζεις.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 last edited by

                      Τα χρήματα για την επιδότηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, πράγματι δεν προέρχονται από φόρους, αλλά από έσοδα πλειστηριασμών δικαιωμάτων εκπομπών ρύπων. Αυτά τα χρήματα όμως προορίζονται γενικά για τομείς που προστατεύουν το περιβάλλον.

                      Το να δοθούν στην Tesla, στους Κινέζους, στη vw, στη bmw ή όπου αλλού πάνε σαν επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι επιλογή. Θα μπορούσαν να δοθούν σε άλλους τομείς προστασίας του περιβάλλοντος, από βιολογικές ταφές σκουπιδιών και βιολογικούς καθαρισμούς μέχρι όπου αλλού μπορεί να φανταστεί ο καθένας.

                      Επιπρόσθετα η επιδότηση που δίνει η Ελλάδα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μεγαλύτερη σε όλη την Ευρώπη.

                      Αυτά έχω διαβάσει και καταλάβει, αυτά γράφω. Όπου κάνω λάθος, διορθώστε με. Να μην πολιτικοποιήσουμε το νήμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά να μη μένουν και λάθος εντυπώσεις.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @andya3 last edited by

                        @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Επιπρόσθετα η επιδότηση που δίνει η Ελλάδα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μεγαλύτερη σε όλη την Ευρώπη.

                        μηπως αυτο εχει να κανει και με το (χαμηλο) ποσοστο ηλεκτρικων οχηματων επι του συνολου του στολου;

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          andya3 @dettol last edited by

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Επιπρόσθετα η επιδότηση που δίνει η Ελλάδα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μεγαλύτερη σε όλη την Ευρώπη.

                          μηπως αυτο εχει να κανει και με το (χαμηλο) ποσοστο ηλεκτρικων οχηματων επι του συνολου του στολου;

                          Ρε παιδιά στην Ελλάδα ζούμε. Μια χούφτα άνθρωποι είμαστε. Θα κοροιδευόμαστε μεταξύ μας?

                          4-5 μεγαλοεισαγωγείς είναι. Τι φαντάζεστε ότι είπαν? Να φέρουμε μερικά ηλεκτρικά, αλλά πως θα τα πουλήσουμε, είναι ακριβά. Να βοηθήσει και το κράτος λίγο.
                          Και να έχει να λέει κι αυτό ότι βοηθά στο περιβάλλον και εκσυγχρονίζεται και ο στόλος και παίρνει κι όποιος θέλει και μπορεί ηλεκτρικό κι όλοι ευχαριστημένοι.

                          Όποια κυβέρνηση και να ήταν το ίδιο θα έκανε, έτσι λειτουργεί το σύστημα στη χώρα, γι' αυτό λέω ότι είπαμε είπαμε, ας μην πολιτικοποιήσουμε το νήμα.

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dettol @andya3 last edited by

                            @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Επιπρόσθετα η επιδότηση που δίνει η Ελλάδα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μεγαλύτερη σε όλη την Ευρώπη.

                            μηπως αυτο εχει να κανει και με το (χαμηλο) ποσοστο ηλεκτρικων οχηματων επι του συνολου του στολου;

                            Ρε παιδιά στην Ελλάδα ζούμε. Μια χούφτα άνθρωποι είμαστε. Θα κοροιδευόμαστε μεταξύ μας?

                            4-5 μεγαλοεισαγωγείς είναι. Τι φαντάζεστε ότι είπαν? Να φέρουμε μερικά ηλεκτρικά, αλλά πως θα τα πουλήσουμε, είναι ακριβά. Να βοηθήσει και το κράτος λίγο.
                            Και να έχει να λέει κι αυτό ότι βοηθά στο περιβάλλον και εκσυγχρονίζεται και ο στόλος και παίρνει κι όποιος θέλει και μπορεί ηλεκτρικό κι όλοι ευχαριστημένοι.

                            Όποια κυβέρνηση και να ήταν το ίδιο θα έκανε, έτσι λειτουργεί το σύστημα στη χώρα, γι' αυτό λέω ότι είπαμε είπαμε, ας μην πολιτικοποιήσουμε το νήμα.

                            μεχρι την ελευση των byd (σφακιανακης) και του volvo ex30 (επισης σφακιανακης) ομως, την μεριδα του λεοντος την ειχαν τα τεσλα, που δεν νομιζω οτι εκπροσωπουνται απο καποιον "μεγαλοεισαγωγεα".

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              andya3 @dettol last edited by

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Επιπρόσθετα η επιδότηση που δίνει η Ελλάδα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μεγαλύτερη σε όλη την Ευρώπη.

                              μηπως αυτο εχει να κανει και με το (χαμηλο) ποσοστο ηλεκτρικων οχηματων επι του συνολου του στολου;

                              Ρε παιδιά στην Ελλάδα ζούμε. Μια χούφτα άνθρωποι είμαστε. Θα κοροιδευόμαστε μεταξύ μας?

                              4-5 μεγαλοεισαγωγείς είναι. Τι φαντάζεστε ότι είπαν? Να φέρουμε μερικά ηλεκτρικά, αλλά πως θα τα πουλήσουμε, είναι ακριβά. Να βοηθήσει και το κράτος λίγο.
                              Και να έχει να λέει κι αυτό ότι βοηθά στο περιβάλλον και εκσυγχρονίζεται και ο στόλος και παίρνει κι όποιος θέλει και μπορεί ηλεκτρικό κι όλοι ευχαριστημένοι.

                              Όποια κυβέρνηση και να ήταν το ίδιο θα έκανε, έτσι λειτουργεί το σύστημα στη χώρα, γι' αυτό λέω ότι είπαμε είπαμε, ας μην πολιτικοποιήσουμε το νήμα.

                              μεχρι την ελευση των byd (σφακιανακης) και του volvo ex30 (επισης σφακιανακης) ομως, την μεριδα του λεοντος την ειχαν τα τεσλα, που δεν νομιζω οτι εκπροσωπουνται απο καποιον "μεγαλοεισαγωγεα".

                              Γιατί η vag δεν είχε ηλεκτρικά? Η Stellantis? Η Hyundai? Η επιδότηση δεν εμπλέκεται στον ανταγωνισμό των εταιρειών. Είναι δικό τους θέμα.

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol @andya3 last edited by

                                @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Επιπρόσθετα η επιδότηση που δίνει η Ελλάδα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μεγαλύτερη σε όλη την Ευρώπη.

                                μηπως αυτο εχει να κανει και με το (χαμηλο) ποσοστο ηλεκτρικων οχηματων επι του συνολου του στολου;

                                Ρε παιδιά στην Ελλάδα ζούμε. Μια χούφτα άνθρωποι είμαστε. Θα κοροιδευόμαστε μεταξύ μας?

                                4-5 μεγαλοεισαγωγείς είναι. Τι φαντάζεστε ότι είπαν? Να φέρουμε μερικά ηλεκτρικά, αλλά πως θα τα πουλήσουμε, είναι ακριβά. Να βοηθήσει και το κράτος λίγο.
                                Και να έχει να λέει κι αυτό ότι βοηθά στο περιβάλλον και εκσυγχρονίζεται και ο στόλος και παίρνει κι όποιος θέλει και μπορεί ηλεκτρικό κι όλοι ευχαριστημένοι.

                                Όποια κυβέρνηση και να ήταν το ίδιο θα έκανε, έτσι λειτουργεί το σύστημα στη χώρα, γι' αυτό λέω ότι είπαμε είπαμε, ας μην πολιτικοποιήσουμε το νήμα.

                                μεχρι την ελευση των byd (σφακιανακης) και του volvo ex30 (επισης σφακιανακης) ομως, την μεριδα του λεοντος την ειχαν τα τεσλα, που δεν νομιζω οτι εκπροσωπουνται απο καποιον "μεγαλοεισαγωγεα".

                                Γιατί η vag δεν είχε ηλεκτρικά? Η Stellantis? Η Hyundai? Η επιδότηση δεν εμπλέκεται στον ανταγωνισμό των εταιρειών. Είναι δικό τους θέμα.

                                βεβαιως και εχουν, αλλα δεν εχουν παει καλα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • cirus
                                  cirus last edited by cirus

                                  Όπως έχω ξαναπεί ας βγάλουν οι Ευρωπαίοι της προκοπής ηλεκτρικά σε ανταγωνιστικές τιμές να μην επωφελουνται μόνο Τέσλα και Κινέζοι.

                                  Τώρα το c3 που είναι stellantis και το leapmotor που είναι 50% stellantis θα πουλήσουν καλά σχετικά.

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    DHC last edited by

                                    Θα προτιμούσα σαν γενική αρχή το κράτος να μην το παίζει νταβατζής με τα χρήματα των πολιτών. Οπότε καμία επιδότηση πουθενά.

                                    cirus D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Το κονδύλι του ΚΗ (οπως και του Εξοικονομώ) προέρχεται από τα δικαιώματα ρύπων των ενεργοβόρων ευρωπαϊκών βιομηχανιών οπωσ είναι ο τιταν, η ΜΟΗ, το αλουμίνιο της Ελλάδας κλπ. Αντίστοιχες δράσεις από άλλες πηγές είναι η συγχρηματοδότηση του fcc και του χαιντροκρακερ των ΕΛΠΕ της νέας μονάδας πυρολυσης του αλουμίνιου. Το καταλαβαίνω ότι για μερικά μυαλά εξωοιεπιχειρηρεισαποτοπολυτεχνειο αυτά είναι αδιανόητα, αλλά δεν πειράζει, ξυδάκι !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • cirus
                                        cirus @DHC last edited by

                                        @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Θα προτιμούσα σαν γενική αρχή το κράτος να μην το παίζει νταβατζής με τα χρήματα των πολιτών. Οπότε καμία επιδότηση πουθενά.

                                        Δηλαδή να χαθούν τελείως τα χρήματα από τους ρυπους. Να μην επενδυθούν πουθενά. Να μην αναβαθμιστεί ο γηραιότερος στόλος αυτοκινήτων της Ευρώπης

                                        Cirus the virus

                                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • R
                                          red_monster @cirus last edited by

                                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Θα προτιμούσα σαν γενική αρχή το κράτος να μην το παίζει νταβατζής με τα χρήματα των πολιτών. Οπότε καμία επιδότηση πουθενά.

                                          Δηλαδή να χαθούν τελείως τα χρήματα από τους ρυπους. Να μην επενδυθούν πουθενά. Να μην αναβαθμιστεί ο γηραιότερος στόλος αυτοκινήτων της Ευρώπης

                                          Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            dettol @DHC last edited by

                                            @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Θα προτιμούσα σαν γενική αρχή το κράτος να μην το παίζει νταβατζής με τα χρήματα των πολιτών. Οπότε καμία επιδότηση πουθενά.

                                            Συμφωνώ απόλυτα! Θα ήθελα το κράτος να μην δίνει σε κανέναν επίδομα από τα λεφτά μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 783
                                            • 784
                                            • 785
                                            • 786
                                            • 787
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 785 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr