-
@lap said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
@kkostask said in CarTalk.gr:
Εγώ θα έλεγα να κόψει την παρέα με τον Lap….
με τον λαπ τα βρισκουμε στα γουστα για αμαξια. Σε αυτο και τιποτα αλλο μαλλον....
Αναθυμιάσεις απο τα πλαστικά της Κινεζιας;;;;;
χρονια πριν, αν θυμαμαι καλα, μου ειχε προτεινει το peugeot drifter. Περιττο να πω οτι ειχα ενθουσιαστει! Αλλα δεν ερχοταν με κινητηρα που με βολευε.
Ωραίο φαίνεται αυτό όντως.
Έριξα στα μάτια μισό μπουκάλι dettol.
Το άλλο μισό θα το πιω και θα μου περάσει!εχω καταληξει οτι απαραιτητη προϋποθεση για να αγορασω αμαξι, ειναι αυτο να ειναι ασχημο
Ευτυχώς σταμάτησαν να βγαίνουν το multipla και το Mazda 121!
Ωραιότατο το mazdaκι
Ναι είναι αποτέλεσμα μετά από καμμία 10αρι α σφηνάκια jack amaretto ,3 τεκίλες,2 zombie και ένα βρωμικο στο Παλατάκι Χαιδαριου!
-
Αγαπάει το περιβάλλον με πράξεις, όχι μόνο με λόγια.
https://cartalk.gr/sarakakis-2-vraveia-sta-bravo-sustainability-dialogue-awards/
-
ΔΟΚΙΜΗ
Το BYD Seal εξαϋλώνει κάθε θερμικό ανταγωνισμό αντίστοιχης τιμής και τολμά να αυθαδιάσει στον απόλυτο κυρίαρχο της κατηγορίας, το Tesla Model 3. -
Διάβασα την δοκιμή και θεωρώ ότι τα 5 αστέρια είναι υπερβολή.
Γιατί σημαίνει αψεγάδιαστο αμάξι, ή τουλάχιστον μικρά ψεγάδια και το γεγονός ότι δεν σου λέει πόση αυτονομία έχει είναι τρομακτικά μεγάλο φάουλ. Ιδιαίτερα αν μέχρι την Λαμία τρώει την μισή αυτονομία του.
Στο βίντεο που είχαν ανεβάσει με το MG4, dolphin & e-C3, είχε το ίδιο πρόβλημα το MG αν θυμάμαι καλά.
Και επειδή εδώ δεν είναι έχω ένα μπιτόνι μαζί, σταματάει κάποιος με πάει μέχρι το βενζινάδικο και όλα καλά, νομίζω ότι πάνω από 3,5 είναι υπερβολή.
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα άλλο ηλεκτρικό, που θα καίει την μισή αυτονομία του μέχρι τον Βόλο και θα έχει τα υπόλοιπα και θα είναι απόλυτα ακριβές ως προς το υπόλοιπο της κατανάλωσης του, θα του βάλεις 7 στα 5 ?
Εντάξει μπορεί οι Κινέζοι να πουλάνε δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά αυτά εύκολα τα λες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αφού και μόνος σου μπορείς να βάλεις δερμάτινο σαλόνι σε ένα καλό μαγαζί και έχουμε και πολύ καλά τέτοια, όπως έκανα πριν 27 χρόνια στην ΧΑΝΤΙΑ μου και το δέρμα είναι ακόμα άψογο χωρίς καμία συντήρηση.
Επίσης δέρμα και ηλεκτρικά καθίσματα και πολλές ευκολίες είχε η C5 μου, αλλά ο κινητήρας ήταν παλιός ατμοσφαιρικός και το κιβώτιο 5τάχυτο και λογικά το αμάξι έχανε σε κάποια σημεία, αλλά και εκεί η χαμηλή τιμή του για αυτά που προσέφερε, ήταν ελκυστική για κάποιους, αλλά 5 στα 5 δεν θα του έδιναν.
Γενικά διαπιστώνω μία υπερβολή ως προς τα ηλεκτρικά, που όλοι ξέρουμε και ήδη διαβάζουμε στα σάιτ, ότι είναι σε πρώιμο στάδιο και με μεγάλη απώλεια στην μεταπώληση, αν αυτή υπάρξει.
-
Η μεταπωληση θα ειναι ενα θεμα για τα επομενα χρονια μεχρι ο κοσμος να αποκτησει εμπιστοσυνη στις μπαταριες και αυτες να γινουν πιο ανθεκτικες (θα γινουν).
Συμφωνω παντως οτι τα 5 αστερια ειναι πολλα. Ουτε καν τα συστηματα ADAS δεν λειτουργουν σωστα.
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Διάβασα την δοκιμή και θεωρώ ότι τα 5 αστέρια είναι υπερβολή.
Γιατί σημαίνει αψεγάδιαστο αμάξι, ή τουλάχιστον μικρά ψεγάδια και το γεγονός ότι δεν σου λέει πόση αυτονομία έχει είναι τρομακτικά μεγάλο φάουλ. Ιδιαίτερα αν μέχρι την Λαμία τρώει την μισή αυτονομία του.
Στο βίντεο που είχαν ανεβάσει με το MG4, dolphin & e-C3, είχε το ίδιο πρόβλημα το MG αν θυμάμαι καλά.
Και επειδή εδώ δεν είναι έχω ένα μπιτόνι μαζί, σταματάει κάποιος με πάει μέχρι το βενζινάδικο και όλα καλά, νομίζω ότι πάνω από 3,5 είναι υπερβολή.
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα άλλο ηλεκτρικό, που θα καίει την μισή αυτονομία του μέχρι τον Βόλο και θα έχει τα υπόλοιπα και θα είναι απόλυτα ακριβές ως προς το υπόλοιπο της κατανάλωσης του, θα του βάλεις 7 στα 5 ?
Εντάξει μπορεί οι Κινέζοι να πουλάνε δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά αυτά εύκολα τα λες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αφού και μόνος σου μπορείς να βάλεις δερμάτινο σαλόνι σε ένα καλό μαγαζί και έχουμε και πολύ καλά τέτοια, όπως έκανα πριν 27 χρόνια στην ΧΑΝΤΙΑ μου και το δέρμα είναι ακόμα άψογο χωρίς καμία συντήρηση.
Επίσης δέρμα και ηλεκτρικά καθίσματα και πολλές ευκολίες είχε η C5 μου, αλλά ο κινητήρας ήταν παλιός ατμοσφαιρικός και το κιβώτιο 5τάχυτο και λογικά το αμάξι έχανε σε κάποια σημεία, αλλά και εκεί η χαμηλή τιμή του για αυτά που προσέφερε, ήταν ελκυστική για κάποιους, αλλά 5 στα 5 δεν θα του έδιναν.
Γενικά διαπιστώνω μία υπερβολή ως προς τα ηλεκτρικά, που όλοι ξέρουμε και ήδη διαβάζουμε στα σάιτ, ότι είναι σε πρώιμο στάδιο και με μεγάλη απώλεια στην μεταπώληση, αν αυτή υπάρξει.
Κοίτα μόνο Πόσο κοστίζει ο φθηνότερο ΜΗ ηλεκτρικό σεντάν 4.8 μέτρων που κάνει το 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και θα του τα συγχωρέσεις όλα
-
313 ευρώ τον μήνα; Δηλαδή ούτε 12 ευρώ την ημέρα; Για να μοστράρω καινούρια Junior;
https://cartalk.gr/psinesai-gia-alfa-romeo-junior-molis-313-evro-ton-mina/
-
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Διάβασα την δοκιμή και θεωρώ ότι τα 5 αστέρια είναι υπερβολή.
Γιατί σημαίνει αψεγάδιαστο αμάξι, ή τουλάχιστον μικρά ψεγάδια και το γεγονός ότι δεν σου λέει πόση αυτονομία έχει είναι τρομακτικά μεγάλο φάουλ. Ιδιαίτερα αν μέχρι την Λαμία τρώει την μισή αυτονομία του.
Στο βίντεο που είχαν ανεβάσει με το MG4, dolphin & e-C3, είχε το ίδιο πρόβλημα το MG αν θυμάμαι καλά.
Και επειδή εδώ δεν είναι έχω ένα μπιτόνι μαζί, σταματάει κάποιος με πάει μέχρι το βενζινάδικο και όλα καλά, νομίζω ότι πάνω από 3,5 είναι υπερβολή.
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα άλλο ηλεκτρικό, που θα καίει την μισή αυτονομία του μέχρι τον Βόλο και θα έχει τα υπόλοιπα και θα είναι απόλυτα ακριβές ως προς το υπόλοιπο της κατανάλωσης του, θα του βάλεις 7 στα 5 ?
Εντάξει μπορεί οι Κινέζοι να πουλάνε δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά αυτά εύκολα τα λες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αφού και μόνος σου μπορείς να βάλεις δερμάτινο σαλόνι σε ένα καλό μαγαζί και έχουμε και πολύ καλά τέτοια, όπως έκανα πριν 27 χρόνια στην ΧΑΝΤΙΑ μου και το δέρμα είναι ακόμα άψογο χωρίς καμία συντήρηση.
Επίσης δέρμα και ηλεκτρικά καθίσματα και πολλές ευκολίες είχε η C5 μου, αλλά ο κινητήρας ήταν παλιός ατμοσφαιρικός και το κιβώτιο 5τάχυτο και λογικά το αμάξι έχανε σε κάποια σημεία,
Κοίτα μόνο Πόσο κοστίζει ο φθηνότερο ΜΗ ηλεκτρικό σεντάν 4.8 μέτρων που κάνει το 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και θα του τα συγχωρέσεις όλα@a-d-p said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Διάβασα την δοκιμή και θεωρώ ότι τα 5 αστέρια είναι υπερβολή.
Γιατί σημαίνει αψεγάδιαστο αμάξι, ή τουλάχιστον μικρά ψεγάδια και το γεγονός ότι δεν σου λέει πόση αυτονομία έχει είναι τρομακτικά μεγάλο φάουλ. Ιδιαίτερα αν μέχρι την Λαμία τρώει την μισή αυτονομία του.
Στο βίντεο που είχαν ανεβάσει με το MG4, dolphin & e-C3, είχε το ίδιο πρόβλημα το MG αν θυμάμαι καλά.
Και επειδή εδώ δεν είναι έχω ένα μπιτόνι μαζί, σταματάει κάποιος με πάει μέχρι το βενζινάδικο και όλα καλά, νομίζω ότι πάνω από 3,5 είναι υπερβολή.
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα άλλο ηλεκτρικό, που θα καίει την μισή αυτονομία του μέχρι τον Βόλο και θα έχει τα υπόλοιπα και θα είναι απόλυτα ακριβές ως προς το υπόλοιπο της κατανάλωσης του, θα του βάλεις 7 στα 5 ?
Εντάξει μπορεί οι Κινέζοι να πουλάνε δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά αυτά εύκολα τα λες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αφού και μόνος σου μπορείς να βάλεις δερμάτινο σαλόνι σε ένα καλό μαγαζί και έχουμε και πολύ καλά τέτοια, όπως έκανα πριν 27 χρόνια στην ΧΑΝΤΙΑ μου και το δέρμα είναι ακόμα άψογο χωρίς καμία συντήρηση.
Επίσης δέρμα και ηλεκτρικά καθίσματα και πολλές ευκολίες είχε η C5 μου, αλλά ο κινητήρας ήταν παλιός ατμοσφαιρικός και το κιβώτιο 5τάχυτο και λογικά το αμάξι έχανε σε κάποια σημεία, αλλά και εκεί η χαμηλή τιμή του για αυτά που προσέφερε, ήταν ελκυστική για κάποιους, αλλά 5 στα 5 δεν θα του έδιναν.
Γενικά διαπιστώνω μία υπερβολή ως προς τα ηλεκτρικά, που όλοι ξέρουμε και ήδη διαβάζουμε στα σάιτ, ότι είναι σε πρώιμο στάδιο και με μεγάλη απώλεια στην μεταπώληση, αν αυτή υπάρξει.
Κοίτα μόνο Πόσο κοστίζει ο φθηνότερο ΜΗ ηλεκτρικό σεντάν 4.8 μέτρων που κάνει το 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και θα του τα συγχωρέσεις όλα
Και άλλο ένα φάουλ. Γιατί να το συγκρίνεις με μη ηλεκτρικό;
-
@spiros-0 said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Διάβασα την δοκιμή και θεωρώ ότι τα 5 αστέρια είναι υπερβολή.
Γιατί σημαίνει αψεγάδιαστο αμάξι, ή τουλάχιστον μικρά ψεγάδια και το γεγονός ότι δεν σου λέει πόση αυτονομία έχει είναι τρομακτικά μεγάλο φάουλ. Ιδιαίτερα αν μέχρι την Λαμία τρώει την μισή αυτονομία του.
Στο βίντεο που είχαν ανεβάσει με το MG4, dolphin & e-C3, είχε το ίδιο πρόβλημα το MG αν θυμάμαι καλά.
Και επειδή εδώ δεν είναι έχω ένα μπιτόνι μαζί, σταματάει κάποιος με πάει μέχρι το βενζινάδικο και όλα καλά, νομίζω ότι πάνω από 3,5 είναι υπερβολή.
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα άλλο ηλεκτρικό, που θα καίει την μισή αυτονομία του μέχρι τον Βόλο και θα έχει τα υπόλοιπα και θα είναι απόλυτα ακριβές ως προς το υπόλοιπο της κατανάλωσης του, θα του βάλεις 7 στα 5 ?
Εντάξει μπορεί οι Κινέζοι να πουλάνε δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά αυτά εύκολα τα λες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αφού και μόνος σου μπορείς να βάλεις δερμάτινο σαλόνι σε ένα καλό μαγαζί και έχουμε και πολύ καλά τέτοια, όπως έκανα πριν 27 χρόνια στην ΧΑΝΤΙΑ μου και το δέρμα είναι ακόμα άψογο χωρίς καμία συντήρηση.
Επίσης δέρμα και ηλεκτρικά καθίσματα και πολλές ευκολίες είχε η C5 μου, αλλά ο κινητήρας ήταν παλιός ατμοσφαιρικός και το κιβώτιο 5τάχυτο και λογικά το αμάξι έχανε σε κάποια σημεία,
Κοίτα μόνο Πόσο κοστίζει ο φθηνότερο ΜΗ ηλεκτρικό σεντάν 4.8 μέτρων που κάνει το 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και θα του τα συγχωρέσεις όλα@a-d-p said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Διάβασα την δοκιμή και θεωρώ ότι τα 5 αστέρια είναι υπερβολή.
Γιατί σημαίνει αψεγάδιαστο αμάξι, ή τουλάχιστον μικρά ψεγάδια και το γεγονός ότι δεν σου λέει πόση αυτονομία έχει είναι τρομακτικά μεγάλο φάουλ. Ιδιαίτερα αν μέχρι την Λαμία τρώει την μισή αυτονομία του.
Στο βίντεο που είχαν ανεβάσει με το MG4, dolphin & e-C3, είχε το ίδιο πρόβλημα το MG αν θυμάμαι καλά.
Και επειδή εδώ δεν είναι έχω ένα μπιτόνι μαζί, σταματάει κάποιος με πάει μέχρι το βενζινάδικο και όλα καλά, νομίζω ότι πάνω από 3,5 είναι υπερβολή.
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα άλλο ηλεκτρικό, που θα καίει την μισή αυτονομία του μέχρι τον Βόλο και θα έχει τα υπόλοιπα και θα είναι απόλυτα ακριβές ως προς το υπόλοιπο της κατανάλωσης του, θα του βάλεις 7 στα 5 ?
Εντάξει μπορεί οι Κινέζοι να πουλάνε δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά αυτά εύκολα τα λες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αφού και μόνος σου μπορείς να βάλεις δερμάτινο σαλόνι σε ένα καλό μαγαζί και έχουμε και πολύ καλά τέτοια, όπως έκανα πριν 27 χρόνια στην ΧΑΝΤΙΑ μου και το δέρμα είναι ακόμα άψογο χωρίς καμία συντήρηση.
Επίσης δέρμα και ηλεκτρικά καθίσματα και πολλές ευκολίες είχε η C5 μου, αλλά ο κινητήρας ήταν παλιός ατμοσφαιρικός και το κιβώτιο 5τάχυτο και λογικά το αμάξι έχανε σε κάποια σημεία, αλλά και εκεί η χαμηλή τιμή του για αυτά που προσέφερε, ήταν ελκυστική για κάποιους, αλλά 5 στα 5 δεν θα του έδιναν.
Γενικά διαπιστώνω μία υπερβολή ως προς τα ηλεκτρικά, που όλοι ξέρουμε και ήδη διαβάζουμε στα σάιτ, ότι είναι σε πρώιμο στάδιο και με μεγάλη απώλεια στην μεταπώληση, αν αυτή υπάρξει.
Κοίτα μόνο Πόσο κοστίζει ο φθηνότερο ΜΗ ηλεκτρικό σεντάν 4.8 μέτρων που κάνει το 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και θα του τα συγχωρέσεις όλα
Και άλλο ένα φάουλ. Γιατί να το συγκρίνεις με μη ηλεκτρικό;
Me φάουλ;;; you φάουλ.....
(Βαμβακουλας 1987)Διάβασε το ποστ του @cruiser που γράφει για μπιτόνια και μεγάλες απώλειες στην μεταπώληση
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
313 ευρώ τον μήνα; Δηλαδή ούτε 12 ευρώ την ημέρα; Για να μοστράρω καινούρια Junior;
https://cartalk.gr/psinesai-gia-alfa-romeo-junior-molis-313-evro-ton-mina/
Μεγάλο το επιτόκιο και η προκαταβολή για balloon. Θα ήταν ενδιαφέρον να γνωρίζαμε και την τελευταία δόση
-
Renault 5 Turbo, το λατρέψαμε και νεκρανασταίνεται. Αν και πλέον μπαίνει στην πρίζα.
https://cartalk.gr/renault-5-turbo-3e-epistrefei-pisokinito-500-ippous/
-
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Διάβασα την δοκιμή και θεωρώ ότι τα 5 αστέρια είναι υπερβολή.
Γιατί σημαίνει αψεγάδιαστο αμάξι, ή τουλάχιστον μικρά ψεγάδια και το γεγονός ότι δεν σου λέει πόση αυτονομία έχει είναι τρομακτικά μεγάλο φάουλ. Ιδιαίτερα αν μέχρι την Λαμία τρώει την μισή αυτονομία του.
Στο βίντεο που είχαν ανεβάσει με το MG4, dolphin & e-C3, είχε το ίδιο πρόβλημα το MG αν θυμάμαι καλά.
Και επειδή εδώ δεν είναι έχω ένα μπιτόνι μαζί, σταματάει κάποιος με πάει μέχρι το βενζινάδικο και όλα καλά, νομίζω ότι πάνω από 3,5 είναι υπερβολή.
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα άλλο ηλεκτρικό, που θα καίει την μισή αυτονομία του μέχρι τον Βόλο και θα έχει τα υπόλοιπα και θα είναι απόλυτα ακριβές ως προς το υπόλοιπο της κατανάλωσης του, θα του βάλεις 7 στα 5 ?
Εντάξει μπορεί οι Κινέζοι να πουλάνε δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά αυτά εύκολα τα λες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αφού και μόνος σου μπορείς να βάλεις δερμάτινο σαλόνι σε ένα καλό μαγαζί και έχουμε και πολύ καλά τέτοια, όπως έκανα πριν 27 χρόνια στην ΧΑΝΤΙΑ μου και το δέρμα είναι ακόμα άψογο χωρίς καμία συντήρηση.
Επίσης δέρμα και ηλεκτρικά καθίσματα και πολλές ευκολίες είχε η C5 μου, αλλά ο κινητήρας ήταν παλιός ατμοσφαιρικός και το κιβώτιο 5τάχυτο και λογικά το αμάξι έχανε σε κάποια σημεία, αλλά και εκεί η χαμηλή τιμή του για αυτά που προσέφερε, ήταν ελκυστική για κάποιους, αλλά 5 στα 5 δεν θα του έδιναν.
Γενικά διαπιστώνω μία υπερβολή ως προς τα ηλεκτρικά, που όλοι ξέρουμε και ήδη διαβάζουμε στα σάιτ, ότι είναι σε πρώιμο στάδιο και με μεγάλη απώλεια στην μεταπώληση, αν αυτή υπάρξει.
Κοίτα μόνο Πόσο κοστίζει ο φθηνότερο ΜΗ ηλεκτρικό σεντάν 4.8 μέτρων που κάνει το 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και θα του τα συγχωρέσεις όλα
Που δεν θα τα πας ποτέ, γιατί θα μείνεις καραβοφάναρο και πρέπει να έχει έναν εφίστιο και ένα κορώνης και ένα πρύμνης λευκό και αν θυμάμαι καλά και ένα κόκκινο εφίστιο...
-
5 αστέρια παίρνει μόνο το σε τρίο. Κατά το 20 είναι για τον θεό. Τα υπόλοιπα αμάξια ξεκινούν από τα 4 αστέρια.
-
@dettol said in CarTalk.gr:
5 αστέρια παίρνει μόνο το σε τρίο. Κατά το 20 είναι για τον θεό. Τα υπόλοιπα αμάξια ξεκινούν από τα 4 αστέρια.
Αυτά είναι αυτονόητα, δεν τα συζητάμε...
-
@criuser said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Διάβασα την δοκιμή και θεωρώ ότι τα 5 αστέρια είναι υπερβολή.
Γιατί σημαίνει αψεγάδιαστο αμάξι, ή τουλάχιστον μικρά ψεγάδια και το γεγονός ότι δεν σου λέει πόση αυτονομία έχει είναι τρομακτικά μεγάλο φάουλ. Ιδιαίτερα αν μέχρι την Λαμία τρώει την μισή αυτονομία του.
Στο βίντεο που είχαν ανεβάσει με το MG4, dolphin & e-C3, είχε το ίδιο πρόβλημα το MG αν θυμάμαι καλά.
Και επειδή εδώ δεν είναι έχω ένα μπιτόνι μαζί, σταματάει κάποιος με πάει μέχρι το βενζινάδικο και όλα καλά, νομίζω ότι πάνω από 3,5 είναι υπερβολή.
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα άλλο ηλεκτρικό, που θα καίει την μισή αυτονομία του μέχρι τον Βόλο και θα έχει τα υπόλοιπα και θα είναι απόλυτα ακριβές ως προς το υπόλοιπο της κατανάλωσης του, θα του βάλεις 7 στα 5 ?
Εντάξει μπορεί οι Κινέζοι να πουλάνε δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά αυτά εύκολα τα λες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αφού και μόνος σου μπορείς να βάλεις δερμάτινο σαλόνι σε ένα καλό μαγαζί και έχουμε και πολύ καλά τέτοια, όπως έκανα πριν 27 χρόνια στην ΧΑΝΤΙΑ μου και το δέρμα είναι ακόμα άψογο χωρίς καμία συντήρηση.
Επίσης δέρμα και ηλεκτρικά καθίσματα και πολλές ευκολίες είχε η C5 μου, αλλά ο κινητήρας ήταν παλιός ατμοσφαιρικός και το κιβώτιο 5τάχυτο και λογικά το αμάξι έχανε σε κάποια σημεία, αλλά και εκεί η χαμηλή τιμή του για αυτά που προσέφερε, ήταν ελκυστική για κάποιους, αλλά 5 στα 5 δεν θα του έδιναν.
Γενικά διαπιστώνω μία υπερβολή ως προς τα ηλεκτρικά, που όλοι ξέρουμε και ήδη διαβάζουμε στα σάιτ, ότι είναι σε πρώιμο στάδιο και με μεγάλη απώλεια στην μεταπώληση, αν αυτή υπάρξει.
Κοίτα μόνο Πόσο κοστίζει ο φθηνότερο ΜΗ ηλεκτρικό σεντάν 4.8 μέτρων που κάνει το 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και θα του τα συγχωρέσεις όλα
Που δεν θα τα πας ποτέ, γιατί θα μείνεις καραβοφάναρο και πρέπει να έχει έναν εφίστιο και ένα κορώνης και ένα πρύμνης λευκό και αν θυμάμαι καλά και ένα κόκκινο εφίστιο...
Διατριβή και ντοκτορά στα ναυτικά μετα από τοσεσ μαούνες(Citroen).
-
@antonmone said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Διάβασα την δοκιμή και θεωρώ ότι τα 5 αστέρια είναι υπερβολή.
Γιατί σημαίνει αψεγάδιαστο αμάξι, ή τουλάχιστον μικρά ψεγάδια και το γεγονός ότι δεν σου λέει πόση αυτονομία έχει είναι τρομακτικά μεγάλο φάουλ. Ιδιαίτερα αν μέχρι την Λαμία τρώει την μισή αυτονομία του.
Στο βίντεο που είχαν ανεβάσει με το MG4, dolphin & e-C3, είχε το ίδιο πρόβλημα το MG αν θυμάμαι καλά.
Και επειδή εδώ δεν είναι έχω ένα μπιτόνι μαζί, σταματάει κάποιος με πάει μέχρι το βενζινάδικο και όλα καλά, νομίζω ότι πάνω από 3,5 είναι υπερβολή.
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα άλλο ηλεκτρικό, που θα καίει την μισή αυτονομία του μέχρι τον Βόλο και θα έχει τα υπόλοιπα και θα είναι απόλυτα ακριβές ως προς το υπόλοιπο της κατανάλωσης του, θα του βάλεις 7 στα 5 ?
Εντάξει μπορεί οι Κινέζοι να πουλάνε δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά αυτά εύκολα τα λες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αφού και μόνος σου μπορείς να βάλεις δερμάτινο σαλόνι σε ένα καλό μαγαζί και έχουμε και πολύ καλά τέτοια, όπως έκανα πριν 27 χρόνια στην ΧΑΝΤΙΑ μου και το δέρμα είναι ακόμα άψογο χωρίς καμία συντήρηση.
Επίσης δέρμα και ηλεκτρικά καθίσματα και πολλές ευκολίες είχε η C5 μου, αλλά ο κινητήρας ήταν παλιός ατμοσφαιρικός και το κιβώτιο 5τάχυτο και λογικά το αμάξι έχανε σε κάποια σημεία, αλλά και εκεί η χαμηλή τιμή του για αυτά που προσέφερε, ήταν ελκυστική για κάποιους, αλλά 5 στα 5 δεν θα του έδιναν.
Γενικά διαπιστώνω μία υπερβολή ως προς τα ηλεκτρικά, που όλοι ξέρουμε και ήδη διαβάζουμε στα σάιτ, ότι είναι σε πρώιμο στάδιο και με μεγάλη απώλεια στην μεταπώληση, αν αυτή υπάρξει.
Κοίτα μόνο Πόσο κοστίζει ο φθηνότερο ΜΗ ηλεκτρικό σεντάν 4.8 μέτρων που κάνει το 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και θα του τα συγχωρέσεις όλα
Που δεν θα τα πας ποτέ, γιατί θα μείνεις καραβοφάναρο και πρέπει να έχει έναν εφίστιο και ένα κορώνης και ένα πρύμνης λευκό και αν θυμάμαι καλά και ένα κόκκινο εφίστιο...
Διατριβή και ντοκτορά στα ναυτικά μετα από τοσεσ μαούνες(Citroen).
Εχω παρακολουθήσει από το εξοχικό, μερικές χιλιάδες ρεμέτζα, έχω υπηρετήσει στο ναυτικό, στην ξηρά βέβαια, έχω και άδεια κυβερνήτη ταχυπλόου....
Με ιστιοπλοϊκά δεν ασχολήθηκα, γιατί έχουν κάνει κοντή την μάτσα...
-
@criuser said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Διάβασα την δοκιμή και θεωρώ ότι τα 5 αστέρια είναι υπερβολή.
Γιατί σημαίνει αψεγάδιαστο αμάξι, ή τουλάχιστον μικρά ψεγάδια και το γεγονός ότι δεν σου λέει πόση αυτονομία έχει είναι τρομακτικά μεγάλο φάουλ. Ιδιαίτερα αν μέχρι την Λαμία τρώει την μισή αυτονομία του.
Στο βίντεο που είχαν ανεβάσει με το MG4, dolphin & e-C3, είχε το ίδιο πρόβλημα το MG αν θυμάμαι καλά.
Και επειδή εδώ δεν είναι έχω ένα μπιτόνι μαζί, σταματάει κάποιος με πάει μέχρι το βενζινάδικο και όλα καλά, νομίζω ότι πάνω από 3,5 είναι υπερβολή.
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα άλλο ηλεκτρικό, που θα καίει την μισή αυτονομία του μέχρι τον Βόλο και θα έχει τα υπόλοιπα και θα είναι απόλυτα ακριβές ως προς το υπόλοιπο της κατανάλωσης του, θα του βάλεις 7 στα 5 ?
Εντάξει μπορεί οι Κινέζοι να πουλάνε δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά αυτά εύκολα τα λες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αφού και μόνος σου μπορείς να βάλεις δερμάτινο σαλόνι σε ένα καλό μαγαζί και έχουμε και πολύ καλά τέτοια, όπως έκανα πριν 27 χρόνια στην ΧΑΝΤΙΑ μου και το δέρμα είναι ακόμα άψογο χωρίς καμία συντήρηση.
Επίσης δέρμα και ηλεκτρικά καθίσματα και πολλές ευκολίες είχε η C5 μου, αλλά ο κινητήρας ήταν παλιός ατμοσφαιρικός και το κιβώτιο 5τάχυτο και λογικά το αμάξι έχανε σε κάποια σημεία, αλλά και εκεί η χαμηλή τιμή του για αυτά που προσέφερε, ήταν ελκυστική για κάποιους, αλλά 5 στα 5 δεν θα του έδιναν.
Γενικά διαπιστώνω μία υπερβολή ως προς τα ηλεκτρικά, που όλοι ξέρουμε και ήδη διαβάζουμε στα σάιτ, ότι είναι σε πρώιμο στάδιο και με μεγάλη απώλεια στην μεταπώληση, αν αυτή υπάρξει.
Κοίτα μόνο Πόσο κοστίζει ο φθηνότερο ΜΗ ηλεκτρικό σεντάν 4.8 μέτρων που κάνει το 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και θα του τα συγχωρέσεις όλα
Που δεν θα τα πας ποτέ, γιατί θα μείνεις καραβοφάναρο και πρέπει να έχει έναν εφίστιο και ένα κορώνης και ένα πρύμνης λευκό και αν θυμάμαι καλά και ένα κόκκινο εφίστιο...
Διατριβή και ντοκτορά στα ναυτικά μετα από τοσεσ μαούνες(Citroen).
Εχω παρακολουθήσει από το εξοχικό, μερικές χιλιάδες ρεμέτζα, έχω υπηρετήσει στο ναυτικό, στην ξηρά βέβαια, έχω και άδεια κυβερνήτη ταχυπλόου....
Με ιστιοπλοϊκά δεν ασχολήθηκα, για έχουν κάνει κοντή την μάτσα...
Ζωή συνταξιούχου,βύσμα στον στρατό,κληρονόμος με κότερο και κάτι για τον Αρτεμη ή τον Μινω Μάτσα.
ΠΑΣΟΚ σώσε μας! -
@antonmone said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Διάβασα την δοκιμή και θεωρώ ότι τα 5 αστέρια είναι υπερβολή.
Γιατί σημαίνει αψεγάδιαστο αμάξι, ή τουλάχιστον μικρά ψεγάδια και το γεγονός ότι δεν σου λέει πόση αυτονομία έχει είναι τρομακτικά μεγάλο φάουλ. Ιδιαίτερα αν μέχρι την Λαμία τρώει την μισή αυτονομία του.
Στο βίντεο που είχαν ανεβάσει με το MG4, dolphin & e-C3, είχε το ίδιο πρόβλημα το MG αν θυμάμαι καλά.
Και επειδή εδώ δεν είναι έχω ένα μπιτόνι μαζί, σταματάει κάποιος με πάει μέχρι το βενζινάδικο και όλα καλά, νομίζω ότι πάνω από 3,5 είναι υπερβολή.
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα άλλο ηλεκτρικό, που θα καίει την μισή αυτονομία του μέχρι τον Βόλο και θα έχει τα υπόλοιπα και θα είναι απόλυτα ακριβές ως προς το υπόλοιπο της κατανάλωσης του, θα του βάλεις 7 στα 5 ?
Εντάξει μπορεί οι Κινέζοι να πουλάνε δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά αυτά εύκολα τα λες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αφού και μόνος σου μπορείς να βάλεις δερμάτινο σαλόνι σε ένα καλό μαγαζί και έχουμε και πολύ καλά τέτοια, όπως έκανα πριν 27 χρόνια στην ΧΑΝΤΙΑ μου και το δέρμα είναι ακόμα άψογο χωρίς καμία συντήρηση.
Επίσης δέρμα και ηλεκτρικά καθίσματα και πολλές ευκολίες είχε η C5 μου, αλλά ο κινητήρας ήταν παλιός ατμοσφαιρικός και το κιβώτιο 5τάχυτο και λογικά το αμάξι έχανε σε κάποια σημεία, αλλά και εκεί η χαμηλή τιμή του για αυτά που προσέφερε, ήταν ελκυστική για κάποιους, αλλά 5 στα 5 δεν θα του έδιναν.
Γενικά διαπιστώνω μία υπερβολή ως προς τα ηλεκτρικά, που όλοι ξέρουμε και ήδη διαβάζουμε στα σάιτ, ότι είναι σε πρώιμο στάδιο και με μεγάλη απώλεια στην μεταπώληση, αν αυτή υπάρξει.
Κοίτα μόνο Πόσο κοστίζει ο φθηνότερο ΜΗ ηλεκτρικό σεντάν 4.8 μέτρων που κάνει το 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και θα του τα συγχωρέσεις όλα
Που δεν θα τα πας ποτέ, γιατί θα μείνεις καραβοφάναρο και πρέπει να έχει έναν εφίστιο και ένα κορώνης και ένα πρύμνης λευκό και αν θυμάμαι καλά και ένα κόκκινο εφίστιο...
Διατριβή και ντοκτορά στα ναυτικά μετα από τοσεσ μαούνες(Citroen).
Εχω παρακολουθήσει από το εξοχικό, μερικές χιλιάδες ρεμέτζα, έχω υπηρετήσει στο ναυτικό, στην ξηρά βέβαια, έχω και άδεια κυβερνήτη ταχυπλόου....
Με ιστιοπλοϊκά δεν ασχολήθηκα, για έχουν κάνει κοντή την μάτσα...
Ζωή συνταξιούχου,βύσμα στον στρατό,κληρονόμος με κότερο και κάτι για τον Αρτεμη ή τον Μινω Μάτσα.
ΠΑΣΟΚ σώσε μας!Ντεν έχω κότερο καρντια μου...
Έχω φίλους που είχαν και έτσι είχα το καλύτερο σκάφος.
-
@criuser said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Διάβασα την δοκιμή και θεωρώ ότι τα 5 αστέρια είναι υπερβολή.
Γιατί σημαίνει αψεγάδιαστο αμάξι, ή τουλάχιστον μικρά ψεγάδια και το γεγονός ότι δεν σου λέει πόση αυτονομία έχει είναι τρομακτικά μεγάλο φάουλ. Ιδιαίτερα αν μέχρι την Λαμία τρώει την μισή αυτονομία του.
Στο βίντεο που είχαν ανεβάσει με το MG4, dolphin & e-C3, είχε το ίδιο πρόβλημα το MG αν θυμάμαι καλά.
Και επειδή εδώ δεν είναι έχω ένα μπιτόνι μαζί, σταματάει κάποιος με πάει μέχρι το βενζινάδικο και όλα καλά, νομίζω ότι πάνω από 3,5 είναι υπερβολή.
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα άλλο ηλεκτρικό, που θα καίει την μισή αυτονομία του μέχρι τον Βόλο και θα έχει τα υπόλοιπα και θα είναι απόλυτα ακριβές ως προς το υπόλοιπο της κατανάλωσης του, θα του βάλεις 7 στα 5 ?
Εντάξει μπορεί οι Κινέζοι να πουλάνε δέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά αυτά εύκολα τα λες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, αφού και μόνος σου μπορείς να βάλεις δερμάτινο σαλόνι σε ένα καλό μαγαζί και έχουμε και πολύ καλά τέτοια, όπως έκανα πριν 27 χρόνια στην ΧΑΝΤΙΑ μου και το δέρμα είναι ακόμα άψογο χωρίς καμία συντήρηση.
Επίσης δέρμα και ηλεκτρικά καθίσματα και πολλές ευκολίες είχε η C5 μου, αλλά ο κινητήρας ήταν παλιός ατμοσφαιρικός και το κιβώτιο 5τάχυτο και λογικά το αμάξι έχανε σε κάποια σημεία, αλλά και εκεί η χαμηλή τιμή του για αυτά που προσέφερε, ήταν ελκυστική για κάποιους, αλλά 5 στα 5 δεν θα του έδιναν.
Γενικά διαπιστώνω μία υπερβολή ως προς τα ηλεκτρικά, που όλοι ξέρουμε και ήδη διαβάζουμε στα σάιτ, ότι είναι σε πρώιμο στάδιο και με μεγάλη απώλεια στην μεταπώληση, αν αυτή υπάρξει.
Κοίτα μόνο Πόσο κοστίζει ο φθηνότερο ΜΗ ηλεκτρικό σεντάν 4.8 μέτρων που κάνει το 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και θα του τα συγχωρέσεις όλα
Που δεν θα τα πας ποτέ, γιατί θα μείνεις καραβοφάναρο και πρέπει να έχει έναν εφίστιο και ένα κορώνης και ένα πρύμνης λευκό και αν θυμάμαι καλά και ένα κόκκινο εφίστιο...
Διατριβή και ντοκτορά στα ναυτικά μετα από τοσεσ μαούνες(Citroen).
Εχω παρακολουθήσει από το εξοχικό, μερικές χιλιάδες ρεμέτζα, έχω υπηρετήσει στο ναυτικό, στην ξηρά βέβαια, έχω και άδεια κυβερνήτη ταχυπλόου....
Με ιστιοπλοϊκά δεν ασχολήθηκα, για έχουν κάνει κοντή την μάτσα...
Ζωή συνταξιούχου,βύσμα στον στρατό,κληρονόμος με κότερο και κάτι για τον Αρτεμη ή τον Μινω Μάτσα.
ΠΑΣΟΚ σώσε μας!Ντεν έχω κότερο καρντια μου...
Έχω φίλους που είχαν και έτσι είχα το καλύτερο σκάφος.
Ναι το ξέρω!Ολοι τους ξέρουμε.
-
Νόμιζες ότι όσοι Κινέζοι ήταν να έρθουν, είναι ήδη εδώ; Θα δούμε πολλούς ακόμα.
https://cartalk.gr/kineziki-apovasi-erchontai-stin-ellada-omoda-kai-jaecoo/
CarTalk.gr