Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 61
    • 62
    • 25 / 62
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    1224
    23628
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @dim_25 last edited by

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      Διαβάζω κ εγώ το νήμα κ απλά να αναφέρω ότι για το Puma αξίζει η Titanium έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο που με την ακριβότερη χρέωση χρώματος πάει κοντά στα 24 κ κάτι ψηλά, κάπου εκεί. Με αυτόματο κιβώτιο πάει στα 26. Πάντως αυτή τη στιγμή η Titanium είναι η vfm έκδοση για αυτό το αυτοκίνητο.

      👍💯
      Συμφωνώ, κάθε αυτοκίνητο έχει την vfm έκδοση του.
      Ανάλογα το budget σου
      Μέχρι 22.000€ Juke
      Μέχρι 24.000€ Puma

      R-LINE

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        criuser @A d P last edited by criuser

        @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

        @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

        Γενικα θεωρω πως οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν μας τρεχουν τα λεφτα απο τα μπαντζακια ,ετσι εβαλα ενα μπατζετ σε βενζινη εως 26 ,μετα ειπα θα παω σε κατι που να εχει εξοικονομηση καυσιμου .Γιατι αλλο δοση πχ juke 150 ευρω και καπου αλλα 200βενζινες το μηνα και αλλο πχ golf 300 το μηνα δοση και 200 βενζινη το μηνα .

        Από την στιγμή που τα οδηγησες και έχεις πάρει μια μικρή γεύση, θα επικεντρωθώ στις επιδόσεις, αφού δεν υπάρχει θέμα χώρων (ξεπαιδιασες που λέμε και στο χωριό μου 😁)

        Σύγκριση ΥΠΕΡΑΤΟΥ 😁😁

        _______________________Μέγιστη Ταχύτητα (Km/h)-------Επιτάχυνση 0-100km/h (sec)
        CHR 33500 ή 29000...........................170___________________________9.9
        Juke 22500..........................................180__________________________10.7
        Captur 26600.......................................173___________________________13
        Puma 26500........................................191___________________________9.8
        T roc 1.5 150. 29000..........................208___________________________8.8

        Το διόρθωσες και δεν το είδα...

        C3 aircross / opel frontera hybrid 136. 24400/25000..........................193___________________________8.8

        Επειδή μιλάμε για ΥΠΕΡΑΤΟΥ, ανεξάρτητα αν του αρέσουν ή όχι.😊

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • polioan
          polioan @alex-mix last edited by

          @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

          @polioan said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

          Να σας πω και εγώ την γνώμη μου για τον κινητήρα 1.5 etsi του vag group που κάνω βόλτες το νέο cupra leon μου.
          Από την Πέμπτη που κινούμαι μέσα στην πόλη της Θεσσαλονίκης χωρίς να έχω βγει ούτε καν περιφερειακό έχω 7.8λ/100.
          Υπόψιν ότι είναι αστρωτο ακόμα το αμάξι με 76 χλμ.
          Τι άλλο να θέλουμε από έναν τέτοιο κινητήρα και σε πόλη με κάποια κίνηση;

          Καλοταξιδο φιλαρακι .
          Κατι εταξες 🤣🤣🤣🥰

          Εννοείται φίλε... Απλά δεν έκατσα καθόλου αυτές τις ημέρες έστω να καθίσω και να βγάλω και φωτογραφίες! 😁

          CUPRA LEON 2025
          1.5cc 150Hp MHV

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            fiverg last edited by

            Στα 130 km/h πως ήταν το cvt του chr? Γιατί έχω την εντύπωση ότι κάπου εκεί είναι το όριο "ανεκτικοτητας" θορυβου. Με 10 η 20 χλμ παραπάνω θα σου πάρει τα αυτιά.
            Πήγα Γιάννενα πριν από λίγο καιρό με το 10ετιας vitara ντιζελε (που είναι και θορυβωδες) και στην Ιόνια (άδειος δρόμος, καλός καιρός, ημερα) δεν έπεσα κάτω από 140. Μια corolla station τωρινή στην ίδια ταχύτητα (αυτή την είχα δοκιμάσει πριν κάτι μήνες στο εξωτερικο) είχε πολύ θόρυβο, περισσοτερο απο το vitara! Δεν ξέρω αν είναι έτσι το chr, αν είναι κρίμα να δώσεις 36Κ και να ακούς μουγκρητό από κινητήρα έστω και αν θα κινηθείς ελάχιστες φορές με τετοιες ταχύτητες.

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A d P
              A d P moderator @criuser last edited by A d P

              @criuser said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              Γενικα θεωρω πως οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν μας τρεχουν τα λεφτα απο τα μπαντζακια ,ετσι εβαλα ενα μπατζετ σε βενζινη εως 26 ,μετα ειπα θα παω σε κατι που να εχει εξοικονομηση καυσιμου .Γιατι αλλο δοση πχ juke 150 ευρω και καπου αλλα 200βενζινες το μηνα και αλλο πχ golf 300 το μηνα δοση και 200 βενζινη το μηνα .

              Από την στιγμή που τα οδηγησες και έχεις πάρει μια μικρή γεύση, θα επικεντρωθώ στις επιδόσεις, αφού δεν υπάρχει θέμα χώρων (ξεπαιδιασες που λέμε και στο χωριό μου 😁)

              Σύγκριση ΥΠΕΡΑΤΟΥ 😁😁

              _______________________Μέγιστη Ταχύτητα (Km/h)-------Επιτάχυνση 0-100km/h (sec)
              CHR 33500 ή 29000...........................170___________________________9.9
              Juke 22500..........................................180__________________________10.7
              Captur 26600.......................................173___________________________13
              Puma 26500........................................191___________________________9.8
              T roc 1.5 150. 29000..........................208___________________________8.8

              Το διόρθωσες και δεν το είδα...

              C3 aircross / opel frontera hybrid 136. 24400/25000..........................193___________________________8.8

              Επειδή μιλάμε για ΥΠΕΡΑΤΟΥ, ανεξάρτητα αν του αρέσουν ή όχι.😊

              Για μένα (οπτικά και ΥΠΕΡΑΤΟΥ σύγκριση πάντα) δεν αξίζουν τα επιπλέον χρήματα από τα 22000 του Juke για κανένα από αυτά που έχει στη λίστα του. Εσύ δλδ θα έδινες 2-2,5 χιλιάρικα παραπάνω για το c3 air;;; ή για το Frontera ;;; από τη στιγμή που δεν ψάχνει/ χρειάζεται τους επιπλέον χώρους. (και σου δινω ότι θα είναι αξιόπιστο το νέο μοτέρ, χάριν συντομίας 😁😁)
              Μπορεί και να γλυτώσει και 1000€ από τόκους, γιατί η Nissan διαφημίζει 2,9% επιτόκιο+ φόρους

              R-LINE

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • gtsartsal
                gtsartsal @bill_hsd last edited by gtsartsal

                @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                Η χρήση ενός υβριδικού (Toyota) είναι μια εντελώς διαφορετική smooth εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό (βενζίνη ή dìesel), που αξίζει κάποιος να τη ζει καθημερινά.
                Ήδη από τα test drive έχει πάρει μια μυρωδιά και ο ενδιαφερόμενος @alex-mix
                Δεν είναι η κατανάλωση και η οικονομία μόνο, όπως κάποιοι επιμένετε, το αυτοκίνητο έχει σύγχρονο πάτωμα, διπλά ψαλίδια και λοιπές λεπτομέρειες που το καθιστούν εξαιρετικά ενδιαφέρον οδηγικά, χωρίς να χάνει σε άνεση.
                Προτείνετε τρικυλινδρο Άσσο, που αν τον ακούσετε να περνάει διπλα σας τρίζει ολόκληρος (έχει X1 sDrive 18i F48 LCI ο πατέρας μου και ακούγεται το ίδιο ακριβώς), αφήστε που θα είναι θεόσκληρο.
                Επειδή κάποιοι δεν έχετε ζήσει με υβριδικό Toyota, γραφετε και υποθετικά σενάρια καταναλώσεων.
                Το υβριδικό θέλει ρολλαρισμα, για να φορτίζει από την κύλιση και το ελαφρύ φρενάρισμα, οπότε σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα οικονομικοτερο από την καθαρά αστική χρήση, όπου αν πέφτει συχνά σε μποτιλιάρισμα. κάποιες φορές αναγκάζεται να λειτουργήσει ο θερμικός, με αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
                Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.

                Θα συμφωνήσω ότι η χρήση υβριδικού με συγκεκριμένο στυλ οδήγησης είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία
                Εκτός από το τελευταίο σχετικά με τη χρήση σε επαρχιακό...
                Κάτι 2.5 ,3,4 κατανάλωση σε υβριδικά Τογιότα τα έχουμε δει μόνο σε κίνηση μέσα στην πόλη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος....
                Σε επαρχιακό, αν έχω καταλάβει καλά, είναι από 4 έως 5. Μια χαρά είναι και αυτό.
                Το Μάζντα μου είναι από 5 έως 6 σε επαρχιακούς και χαλαρά έως 100....

                A d P C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                • A d P
                  A d P moderator @gtsartsal last edited by A d P

                  @gtsartsal said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                  @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                  Η χρήση ενός υβριδικού (Toyota) είναι μια εντελώς διαφορετική smooth εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό (βενζίνη ή dìesel), που αξίζει κάποιος να τη ζει καθημερινά.
                  Ήδη από τα test drive έχει πάρει μια μυρωδιά και ο ενδιαφερόμενος @alex-mix
                  Δεν είναι η κατανάλωση και η οικονομία μόνο, όπως κάποιοι επιμένετε, το αυτοκίνητο έχει σύγχρονο πάτωμα, διπλά ψαλίδια και λοιπές λεπτομέρειες που το καθιστούν εξαιρετικά ενδιαφέρον οδηγικά, χωρίς να χάνει σε άνεση.
                  Προτείνετε τρικυλινδρο Άσσο, που αν τον ακούσετε να περνάει διπλα σας τρίζει ολόκληρος (έχει X1 sDrive 18i F48 LCI ο πατέρας μου και ακούγεται το ίδιο ακριβώς), αφήστε που θα είναι θεόσκληρο.
                  Επειδή κάποιοι δεν έχετε ζήσει με υβριδικό Toyota, γραφετε και υποθετικά σενάρια καταναλώσεων.
                  Το υβριδικό θέλει ρολλαρισμα, για να φορτίζει από την κύλιση και το ελαφρύ φρενάρισμα, οπότε σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα οικονομικοτερο από την καθαρά αστική χρήση, όπου αν πέφτει συχνά σε μποτιλιάρισμα. κάποιες φορές αναγκάζεται να λειτουργήσει ο θερμικός, με αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
                  Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.

                  Θα συμφωνήσω ότι η χρήση υβριδικού με συγκεκριμένο στυλ οδήγησης είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία
                  Εκτός από το τελευταίο σχετικά με τη χρήση σε επαρχιακό...
                  Κάτι 2.5 ,3,4 κατανάλωση σε υβριδικά Τογιότα τα έχουμε δει μόνο σε κίνηση μέσα στην πόλη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος....
                  Σε επαρχιακό, αν έχω καταλάβει καλά, είναι από 4 έως 5. Μια χαρά είναι και αυτό.
                  Το Μάζντα μου είναι από 5 έως 6 σε επαρχιακούς και χαλαρά έως 100....

                  Εγώ θα διαφωνήσω και με την μεταπώληση
                  Πιο εύκολα θα φύγει το κατά 14000€ φθηνότερο Juke, άλλη κατηγορία τιμής.
                  Όσο ακριβότερο ένα αυτοκίνητο τόσο συρρικνώνεται το πλήθος των υποψηφίων αγοραστών, ειδικά μετά τις 27-30.000€ δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα για τους ιδιώτες πωλητές, κυρίως.
                  Αν μιλούσαμε για ίδιας τιμής ή με μικρότερη διαφορά, τότε ναι, υπερέχει ξεκάθαρα το Toyota , τράπεζα 🏦 που λέμε 😁...

                  R-LINE

                  gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • gtsartsal
                    gtsartsal @A d P last edited by

                    @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                    @gtsartsal said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                    @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                    Η χρήση ενός υβριδικού (Toyota) είναι μια εντελώς διαφορετική smooth εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό (βενζίνη ή dìesel), που αξίζει κάποιος να τη ζει καθημερινά.
                    Ήδη από τα test drive έχει πάρει μια μυρωδιά και ο ενδιαφερόμενος @alex-mix
                    Δεν είναι η κατανάλωση και η οικονομία μόνο, όπως κάποιοι επιμένετε, το αυτοκίνητο έχει σύγχρονο πάτωμα, διπλά ψαλίδια και λοιπές λεπτομέρειες που το καθιστούν εξαιρετικά ενδιαφέρον οδηγικά, χωρίς να χάνει σε άνεση.
                    Προτείνετε τρικυλινδρο Άσσο, που αν τον ακούσετε να περνάει διπλα σας τρίζει ολόκληρος (έχει X1 sDrive 18i F48 LCI ο πατέρας μου και ακούγεται το ίδιο ακριβώς), αφήστε που θα είναι θεόσκληρο.
                    Επειδή κάποιοι δεν έχετε ζήσει με υβριδικό Toyota, γραφετε και υποθετικά σενάρια καταναλώσεων.
                    Το υβριδικό θέλει ρολλαρισμα, για να φορτίζει από την κύλιση και το ελαφρύ φρενάρισμα, οπότε σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα οικονομικοτερο από την καθαρά αστική χρήση, όπου αν πέφτει συχνά σε μποτιλιάρισμα. κάποιες φορές αναγκάζεται να λειτουργήσει ο θερμικός, με αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
                    Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.

                    Θα συμφωνήσω ότι η χρήση υβριδικού με συγκεκριμένο στυλ οδήγησης είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία
                    Εκτός από το τελευταίο σχετικά με τη χρήση σε επαρχιακό...
                    Κάτι 2.5 ,3,4 κατανάλωση σε υβριδικά Τογιότα τα έχουμε δει μόνο σε κίνηση μέσα στην πόλη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος....
                    Σε επαρχιακό, αν έχω καταλάβει καλά, είναι από 4 έως 5. Μια χαρά είναι και αυτό.
                    Το Μάζντα μου είναι από 5 έως 6 σε επαρχιακούς και χαλαρά έως 100....

                    Εγώ θα διαφωνήσω και με την μεταπώληση
                    Πιο εύκολα θα φύγει το κατά 14000€ φθηνότερο Juke, άλλη κατηγορία τιμής.
                    Όσο ακριβότερο ένα αυτοκίνητο τόσο συρρικνώνεται το πλήθος των υποψηφίων αγοραστών, ειδικά μετά τις 27-30.000€ δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα για τους ιδιώτες πωλητές, κυρίως.
                    Αν μιλούσαμε για ίδιας τιμής ή με μικρότερη διαφορά, τότε ναι, υπερέχει ξεκάθαρα το Toyota , τράπεζα 🏦 που λέμε 😁...

                    Δεν ασχολούμαι με μεταπώληση ....
                    Δεν έχω πουλήσει μέχρι τώρα κανένα όχημα μου...
                    Γιαρις του 2000 , δώρο του μπαμπά μου, του το επέστρεψα τώρα στα γεράματα.
                    Κορολα η σύζυγος από το 2004 ακόμη το έχω και θα το έχω όσο αντέξει και όσο μπορέσω.
                    Το αυτό επιθυμώ και για το Μάζντα 😉

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • B
                      bill_hsd last edited by

                      @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                      @gtsartsal said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                      @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                      Η χρήση ενός υβριδικού (Toyota) είναι μια εντελώς διαφορετική smooth εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό (βενζίνη ή dìesel), που αξίζει κάποιος να τη ζει καθημερινά.
                      Ήδη από τα test drive έχει πάρει μια μυρωδιά και ο ενδιαφερόμενος @alex-mix
                      Δεν είναι η κατανάλωση και η οικονομία μόνο, όπως κάποιοι επιμένετε, το αυτοκίνητο έχει σύγχρονο πάτωμα, διπλά ψαλίδια και λοιπές λεπτομέρειες που το καθιστούν εξαιρετικά ενδιαφέρον οδηγικά, χωρίς να χάνει σε άνεση.
                      Προτείνετε τρικυλινδρο Άσσο, που αν τον ακούσετε να περνάει διπλα σας τρίζει ολόκληρος (έχει X1 sDrive 18i F48 LCI ο πατέρας μου και ακούγεται το ίδιο ακριβώς), αφήστε που θα είναι θεόσκληρο.
                      Επειδή κάποιοι δεν έχετε ζήσει με υβριδικό Toyota, γραφετε και υποθετικά σενάρια καταναλώσεων.
                      Το υβριδικό θέλει ρολλαρισμα, για να φορτίζει από την κύλιση και το ελαφρύ φρενάρισμα, οπότε σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα οικονομικοτερο από την καθαρά αστική χρήση, όπου αν πέφτει συχνά σε μποτιλιάρισμα. κάποιες φορές αναγκάζεται να λειτουργήσει ο θερμικός, με αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
                      Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.

                      Θα συμφωνήσω ότι η χρήση υβριδικού με συγκεκριμένο στυλ οδήγησης είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία
                      Εκτός από το τελευταίο σχετικά με τη χρήση σε επαρχιακό...
                      Κάτι 2.5 ,3,4 κατανάλωση σε υβριδικά Τογιότα τα έχουμε δει μόνο σε κίνηση μέσα στην πόλη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος....
                      Σε επαρχιακό, αν έχω καταλάβει καλά, είναι από 4 έως 5. Μια χαρά είναι και αυτό.
                      Το Μάζντα μου είναι από 5 έως 6 σε επαρχιακούς και χαλαρά έως 100....

                      Εγώ θα διαφωνήσω και με την μεταπώληση
                      Πιο εύκολα θα φύγει το κατά 14000€ φθηνότερο Juke, άλλη κατηγορία τιμής.
                      Όσο ακριβότερο ένα αυτοκίνητο τόσο συρρικνώνεται το πλήθος των υποψηφίων αγοραστών, ειδικά μετά τις 27-30.000€ δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα για τους ιδιώτες πωλητές, κυρίως.
                      Αν μιλούσαμε για ίδιας τιμής ή με μικρότερη διαφορά, τότε ναι, υπερέχει ξεκάθαρα το Toyota , τράπεζα 🏦 που λέμε 😁...

                      Συγκρινουμε χειροκίνητο συμβατικό Juke με αυτόματο HEV C-HR; Έχουν καμία σχέση μεταξύ τους τα δύο αυτοκίνητα;
                      Λογικό να βρισκονται σε άλλη κατηγορία τιμής και να έχουν κι άλλο αγοραστικό κοινό.
                      Για όλα τα πράγματα υπάρχει αγοραστής, πολλώ δε μάλλον για ένα υβριδικό Toyota.
                      Όσο για την κατανάλωση σε επαρχιακό, εχοντας άμεση προσωπική εμπειρία, θα μου επιτρέψετε να γνωρίζω καλύτερα.
                      Εξαλλου υπάρχουν σχετικά βιντεο (οχι από Ελλάδα) με γελοίες καταναλώσεις HEV Toyota σε B roads και εξήγησα ήδη γιατί συμβαίνει.
                      Δεν το συνεχίζω, γιατί πολύ ασχοληθηκα. Ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ό,τι θέλει για το C-HR και τα υβριδικά Toyota γενικότερα.
                      Φίλε @alex-mix εύχομαι να διαλέξεις το καλύτερο αυτοκίνητο που ταιριάζει στις ανάγκες και την τσέπη σου.

                      gtsartsal A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                      • T
                        tsardas last edited by tsardas

                        Μήπως θα σ΄ ενδιέφερε αυτό;;;

                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41853507-ford-puma

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • gtsartsal
                          gtsartsal @bill_hsd last edited by

                          @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                          @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                          @gtsartsal said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                          @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                          Η χρήση ενός υβριδικού (Toyota) είναι μια εντελώς διαφορετική smooth εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό (βενζίνη ή dìesel), που αξίζει κάποιος να τη ζει καθημερινά.
                          Ήδη από τα test drive έχει πάρει μια μυρωδιά και ο ενδιαφερόμενος @alex-mix
                          Δεν είναι η κατανάλωση και η οικονομία μόνο, όπως κάποιοι επιμένετε, το αυτοκίνητο έχει σύγχρονο πάτωμα, διπλά ψαλίδια και λοιπές λεπτομέρειες που το καθιστούν εξαιρετικά ενδιαφέρον οδηγικά, χωρίς να χάνει σε άνεση.
                          Προτείνετε τρικυλινδρο Άσσο, που αν τον ακούσετε να περνάει διπλα σας τρίζει ολόκληρος (έχει X1 sDrive 18i F48 LCI ο πατέρας μου και ακούγεται το ίδιο ακριβώς), αφήστε που θα είναι θεόσκληρο.
                          Επειδή κάποιοι δεν έχετε ζήσει με υβριδικό Toyota, γραφετε και υποθετικά σενάρια καταναλώσεων.
                          Το υβριδικό θέλει ρολλαρισμα, για να φορτίζει από την κύλιση και το ελαφρύ φρενάρισμα, οπότε σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα οικονομικοτερο από την καθαρά αστική χρήση, όπου αν πέφτει συχνά σε μποτιλιάρισμα. κάποιες φορές αναγκάζεται να λειτουργήσει ο θερμικός, με αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
                          Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.

                          Θα συμφωνήσω ότι η χρήση υβριδικού με συγκεκριμένο στυλ οδήγησης είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία
                          Εκτός από το τελευταίο σχετικά με τη χρήση σε επαρχιακό...
                          Κάτι 2.5 ,3,4 κατανάλωση σε υβριδικά Τογιότα τα έχουμε δει μόνο σε κίνηση μέσα στην πόλη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος....
                          Σε επαρχιακό, αν έχω καταλάβει καλά, είναι από 4 έως 5. Μια χαρά είναι και αυτό.
                          Το Μάζντα μου είναι από 5 έως 6 σε επαρχιακούς και χαλαρά έως 100....

                          Εγώ θα διαφωνήσω και με την μεταπώληση
                          Πιο εύκολα θα φύγει το κατά 14000€ φθηνότερο Juke, άλλη κατηγορία τιμής.
                          Όσο ακριβότερο ένα αυτοκίνητο τόσο συρρικνώνεται το πλήθος των υποψηφίων αγοραστών, ειδικά μετά τις 27-30.000€ δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα για τους ιδιώτες πωλητές, κυρίως.
                          Αν μιλούσαμε για ίδιας τιμής ή με μικρότερη διαφορά, τότε ναι, υπερέχει ξεκάθαρα το Toyota , τράπεζα 🏦 που λέμε 😁...

                          Συγκρινουμε χειροκίνητο συμβατικό Juke με αυτόματο HEV C-HR; Έχουν καμία σχέση μεταξύ τους τα δύο αυτοκίνητα;
                          Λογικό να βρισκονται σε άλλη κατηγορία τιμής και να έχουν κι άλλο αγοραστικό κοινό.
                          Για όλα τα πράγματα υπάρχει αγοραστής, πολλώ δε μάλλον για ένα υβριδικό Toyota.
                          Όσο για την κατανάλωση σε επαρχιακό, εχοντας άμεση προσωπική εμπειρία, θα μου επιτρέψετε να γνωρίζω καλύτερα.
                          Εξαλλου υπάρχουν σχετικά βιντεο (οχι από Ελλάδα) με γελοίες καταναλώσεις HEV Toyota σε B roads και εξήγησα ήδη γιατί συμβαίνει.
                          Δεν το συνεχίζω, γιατί πολύ ασχοληθηκα. Ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ό,τι θέλει για το C-HR και τα υβριδικά Toyota γενικότερα.
                          Φίλε @alex-mix εύχομαι να διαλέξεις το καλύτερο αυτοκίνητο που ταιριάζει στις ανάγκες και την τσέπη σου.

                          Πόσο καίει Μπιλ σε επαρχιακό;
                          2 ή 3;
                          Δεν έχω δει τέτοια νούμερα ποτέ για κανένα υβριδικό σε επαρχιακό και να μην παρακωλύει την κυκλοφορία...
                          4-5 λίτρα που ανέφερα είναι και είναι μια χαρά.
                          Η τεράστια διαφορά στην κατανάλωση και στην εξοικονόμηση χρημάτων για καύσιμα είναι στο μποτιλιάρισμα.

                          B 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • A d P
                            A d P moderator @bill_hsd last edited by

                            @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                            @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                            @gtsartsal said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                            @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                            Η χρήση ενός υβριδικού (Toyota) είναι μια εντελώς διαφορετική smooth εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό (βενζίνη ή dìesel), που αξίζει κάποιος να τη ζει καθημερινά.
                            Ήδη από τα test drive έχει πάρει μια μυρωδιά και ο ενδιαφερόμενος @alex-mix
                            Δεν είναι η κατανάλωση και η οικονομία μόνο, όπως κάποιοι επιμένετε, το αυτοκίνητο έχει σύγχρονο πάτωμα, διπλά ψαλίδια και λοιπές λεπτομέρειες που το καθιστούν εξαιρετικά ενδιαφέρον οδηγικά, χωρίς να χάνει σε άνεση.
                            Προτείνετε τρικυλινδρο Άσσο, που αν τον ακούσετε να περνάει διπλα σας τρίζει ολόκληρος (έχει X1 sDrive 18i F48 LCI ο πατέρας μου και ακούγεται το ίδιο ακριβώς), αφήστε που θα είναι θεόσκληρο.
                            Επειδή κάποιοι δεν έχετε ζήσει με υβριδικό Toyota, γραφετε και υποθετικά σενάρια καταναλώσεων.
                            Το υβριδικό θέλει ρολλαρισμα, για να φορτίζει από την κύλιση και το ελαφρύ φρενάρισμα, οπότε σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα οικονομικοτερο από την καθαρά αστική χρήση, όπου αν πέφτει συχνά σε μποτιλιάρισμα. κάποιες φορές αναγκάζεται να λειτουργήσει ο θερμικός, με αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
                            Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.

                            Θα συμφωνήσω ότι η χρήση υβριδικού με συγκεκριμένο στυλ οδήγησης είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία
                            Εκτός από το τελευταίο σχετικά με τη χρήση σε επαρχιακό...
                            Κάτι 2.5 ,3,4 κατανάλωση σε υβριδικά Τογιότα τα έχουμε δει μόνο σε κίνηση μέσα στην πόλη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος....
                            Σε επαρχιακό, αν έχω καταλάβει καλά, είναι από 4 έως 5. Μια χαρά είναι και αυτό.
                            Το Μάζντα μου είναι από 5 έως 6 σε επαρχιακούς και χαλαρά έως 100....

                            Εγώ θα διαφωνήσω και με την μεταπώληση
                            Πιο εύκολα θα φύγει το κατά 14000€ φθηνότερο Juke, άλλη κατηγορία τιμής.
                            Όσο ακριβότερο ένα αυτοκίνητο τόσο συρρικνώνεται το πλήθος των υποψηφίων αγοραστών, ειδικά μετά τις 27-30.000€ δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα για τους ιδιώτες πωλητές, κυρίως.
                            Αν μιλούσαμε για ίδιας τιμής ή με μικρότερη διαφορά, τότε ναι, υπερέχει ξεκάθαρα το Toyota , τράπεζα 🏦 που λέμε 😁...

                            Συγκρινουμε χειροκίνητο συμβατικό Juke με αυτόματο HEV C-HR; Έχουν καμία σχέση μεταξύ τους τα δύο αυτοκίνητα;
                            Λογικό να βρισκονται σε άλλη κατηγορία τιμής και να έχουν κι άλλο αγοραστικό κοινό.
                            Για όλα τα πράγματα υπάρχει αγοραστής, πολλώ δε μάλλον για ένα υβριδικό Toyota.
                            Όσο για την κατανάλωση σε επαρχιακό, εχοντας άμεση προσωπική εμπειρία, θα μου επιτρέψετε να γνωρίζω καλύτερα.
                            Εξαλλου υπάρχουν σχετικά βιντεο (οχι από Ελλάδα) με γελοίες καταναλώσεις HEV Toyota σε B roads και εξήγησα ήδη γιατί συμβαίνει.
                            Δεν το συνεχίζω, γιατί πολύ ασχοληθηκα. Ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ό,τι θέλει για το C-HR και τα υβριδικά Toyota γενικότερα.
                            Φίλε @alex-mix εύχομαι να διαλέξεις το καλύτερο αυτοκίνητο που ταιριάζει στις ανάγκες και την τσέπη σου.

                            Που ακριβώς διαφωνείς με αυτό που έγραψα.

                            Ούτε πιστεύουμε κάτι διαφορετικό από εσένα.

                            Τα CHR υπερέχει παντού σε σχέση με το Juke (και ίσως και με τα υπόλοιπα της λίστας), όμως υπερέχει και στην τιμή, (λογικό)

                            αξίζει τα +14.000€;; Τα αξίζει σου λέω εγώ και για μερικούς, αξίζει ακόμη περισσότερο.

                            Μπορεί - θέλει να τα διαθέσει ο @alex-mix ;; Αυτό είναι δική του απόφαση

                            Το έβαλε στη λίστα του γιατί του αρέσει πολύ και τώρα σκέφτεται αν θα κάνει την υπέρβαση (στο budget)

                            Γιατί αν δεν μπορώ, αρχικά , να δώσω τα 36000€, για να το αγοράσω και να το κατέχω, είναι αδιάφορο πόσο λίγο θα χάσω στην μεταπώληση ή πόσο γρήγορα θα φύγει ή αν καεί τα μισά και λιγότερο από τα άλλα 😉😁.

                            R-LINE

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • alex-mix
                              alex-mix last edited by

                              Κοιταξτε οσον αφορα το chr που το εχω παρει τεστ ντραιβ 4 με 5 φορες θα πω πως καθε φορα που το οδηγουσα εριχνα και την καταναλωση ,ισως αρχιζω να μαθαινω πως το οδηγεις,ισως ξερω εγω στρωνει το αμαξι που εχουν για τεστ ντραϊβ μην ξεχναμε ημουν ο 1ος που το οδηγησε με εμενα εβαλαν βενζινη 1η φορα 😁😁😁.Και το κυριοτερο σε καθε τεστ ντραιβ θεωρω πως ελαχιστοι δεν παταμε το γκαζι λιγο παραπανω ,ειδικα στα υβριδικα που εχουμε ολοι την απορια πως μουγκριζει και για ποσο.Προσωπικη αποψη παντα θα συμφωνησω με τον πατριωτη πως με μεγαλυτερη εμπειρια ισως καταφερεις και πιο χαμηλα νουμερα καταναλωσης....στον καμπο ..στα βουνα θεωρω θα αλλαζουν τα πραγματα δε ξερω....

                              Ερωτηση τωρα εχει κοιταξει κανεις για το juke για ζημιες αν ειναι επιρρεπης ?🤣🤣🤣🤣
                              Υ.Γ Η alexmixaina παντως δεν της αρεσει το juke

                              A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • A d P
                                A d P moderator @alex-mix last edited by

                                @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                Κοιταξτε οσον αφορα το chr που το εχω παρει τεστ ντραιβ 4 με 5 φορες θα πω πως καθε φορα που το οδηγουσα εριχνα και την καταναλωση ,ισως αρχιζω να μαθαινω πως το οδηγεις,ισως ξερω εγω στρωνει το αμαξι που εχουν για τεστ ντραϊβ μην ξεχναμε ημουν ο 1ος που το οδηγησε με εμενα εβαλαν βενζινη 1η φορα 😁😁😁.Και το κυριοτερο σε καθε τεστ ντραιβ θεωρω πως ελαχιστοι δεν παταμε το γκαζι λιγο παραπανω ,ειδικα στα υβριδικα που εχουμε ολοι την απορια πως μουγκριζει και για ποσο.Προσωπικη αποψη παντα θα συμφωνησω με τον πατριωτη πως με μεγαλυτερη εμπειρια ισως καταφερεις και πιο χαμηλα νουμερα καταναλωσης....στον καμπο ..στα βουνα θεωρω θα αλλαζουν τα πραγματα δε ξερω....

                                Ερωτηση τωρα εχει κοιταξει κανεις για το juke για ζημιες αν ειναι επιρρεπης ?🤣🤣🤣🤣
                                Υ.Γ Η alexmixaina παντως δεν της αρεσει το juke

                                Τότε γιατί το συζητάμε;😁😁
                                Αν ήταν έτσι έπαιρνες και Vitara να χαρεί ο @lap 😁😁😁

                                Τεσπά, που είναι η σύζυγος;.....ας έρθει στο πληκτρολόγιο.....να μιλήσουμε απευθείας με το άτομο που θα πάρει την τελική απόφαση 😁😁😁

                                R-LINE

                                alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                • L
                                  lap last edited by

                                  🤷

                                  👡
                                  Παρακαλώ να μιλήσουμε με το αφεντικό

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • alex-mix
                                    alex-mix @A d P last edited by

                                    @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                    Ερωτηση τωρα εχει κοιταξει κανεις για το juke για ζημιες αν ειναι επιρρεπης ?🤣🤣🤣🤣
                                    Υ.Γ Η alexmixaina παντως δεν της αρεσει το juke

                                    Τότε γιατί το συζητάμε;😁😁
                                    Αν ήταν έτσι έπαιρνες και Vitara να χαρεί ο @lap 😁😁😁

                                    Τεσπά, που είναι η σύζυγος;.....ας έρθει στο πληκτρολόγιο.....να μιλήσουμε απευθείας με το άτομο που θα πάρει την τελική απόφαση

                                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • alex-mix
                                      alex-mix last edited by

                                      Θα την καταφερω
                                      Εδω την καταφερα να πει το ναι και να με παντρευτει 🤣🤣🤣🤣🤣

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • A d P
                                        A d P moderator @lap last edited by

                                        @lap said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                        🤷

                                        👡
                                        Παρακαλώ να μιλήσουμε με το αφεντικό

                                        Εγώ χρησιμοποίησα πιο απαλές εκφράσεις ρε @lap , εσύ κατευθείαν ΑΦΕΝΤΙΚΌ 😁😁

                                        Τεσπα, αν έρθει το αφεντικό, εεεε η alexmixaina ήθελα να πω, να ξυπνήσω και την δικιά να τα πούνε να τα συμφωνήσουν 😁😁

                                        Youtube Video

                                        R-LINE

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Και δεν ήσουν και τετράποδος αλλά με κίνηση στα δύο πόδια!

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A d P
                                            A d P moderator last edited by

                                            @alex-mix
                                            Για πες μας τώρα ποιες οι διαφορές στον εξοπλισμό των εκδόσεων cult και club και που ακριβώς κολλάει το πράγμα και ανεβαίνει το κόστος;😉😁

                                            R-LINE

                                            alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 25 / 62
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr