Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 100
    • 101
    • 102
    • 103
    • 104
    • 147
    • 148
    • 102 / 148
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2954
    81167
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @realzeus last edited by

      @realzeus said in BYD forum:

      @iceman7 said in BYD forum:

      Είναι ψηλό για χατς και αυτό είναι πάντα ευχάριστο

      Speak for yourself. 😛

      Πάντως απογοήτευση από το review του Δημήτρη για το Seal. Ο ΣΧ είχε γράψει για τιμόνι επιπέδου BMW και αρχοντικό στρίψιμο μεγάλου Audi...

      Δεν ξέρουμε ποιον να πιστέψουμε 🤡

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Από τη μία υπάρχει κάποιος που γράφει ακριβώς ό,τι καταλαβαίνει/διαπιστώνει/αντιλαμβάνεται. Κι από την άλλη, κάποιος που έχει γράψει τρελές παπάτζες ανά καιρούς.

        Και βέβαια, πάντα ο καλύτερος κριτής είναι η προσωπική δοκιμή. Να βρεις τι ακριβώς σου ταιριάζει.

        ΥΓ. Από πότε ασχολείσαι και κόπτεσαι για τα ηλεκτρικά; Μήπως τα καλοβλέπεις;

        https://cartalk.gr/

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • realzeus
          realzeus @dimsabas last edited by

          @dimsabas said in BYD forum:

          ΥΓ. Από πότε ασχολείσαι και κόπτεσαι για τα ηλεκτρικά; Μήπως τα καλοβλέπεις;

          Ελπίζω να μην το απευθύνεις αυτό σε εμένα, ειδικά μετά από όσα έχουμε πει «παρέα».

          Απλά μου έκανε εντύπωση η διαφορά, χωρίς φυσικά να σε αμφισβητώ.

          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Ναι, ήταν μπηχτή για το αν σκέφτεσαι να πάρεις ηλεκτρικό. Όχι, ε; Θα χόρταινες γκάζι, πάντως. (όχι στις ακατούρητες διαδρομές, στα κοντινά)

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • P
              PaNick 0 @dimsabas last edited by

              @dimsabas said in BYD forum:

              Είμαστε στον αέρα. Καλή απόλαυση.

              https://cartalk.gr/byd-seal-excellence-awd/

              Ωραια δοκιμη, 👍 Το εχεις με το γραψιμο !

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimsabas last edited by

                Σε ευχαριστώ. Δες και τούτη, ήταν κι αυτή πολύ καλογραμμένη. https://cartalk.gr/lynk-01/

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • R
                  red_monster @realzeus last edited by

                  @realzeus said in BYD forum:

                  @dimsabas said in BYD forum:

                  ΥΓ. Από πότε ασχολείσαι και κόπτεσαι για τα ηλεκτρικά; Μήπως τα καλοβλέπεις;

                  Ελπίζω να μην το απευθύνεις αυτό σε εμένα, ειδικά μετά από όσα έχουμε πει «παρέα».

                  Απλά μου έκανε εντύπωση η διαφορά, χωρίς φυσικά να σε αμφισβητώ.

                  Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να πιστέψεις τον ΘΟΥΒΟΥ της δημογραφίας που έχει να κερδίσει τόσα από την θετική διαφήμιση και όχι ένα ιδιοκτήτη-ερασιτεχνη δοκιμαστη που δεν έχει κανένα όφελος ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dettol last edited by

                    με βοηθεια απο το τερας, βρηκα το αρθρο στο οποιο αναφερεστε 🙂

                    Το καταπληκτικο ειναι οτι, ενω δεν λεει ψεμματα για την εμβελεια "ξεπερναει τα 400χλμ", αγνοει τελειως τον "ελεφαντα στο δωματιο" και δεν κανει καμμια συγκριση με τεσλα. Τα υπολοιπα οντως ηταν απλα υπερβολικα. Δεν γινεται να μην βρισκει καποιος ΕΝΑ αρνητικο σε ενα οποιοδηποτε προϊον....

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • W
                      wantone @dettol last edited by

                      @dettol said in BYD forum:

                      με βοηθεια απο το τερας, βρηκα το αρθρο στο οποιο αναφερεστε 🙂

                      Το καταπληκτικο ειναι οτι, ενω δεν λεει ψεμματα για την εμβελεια "ξεπερναει τα 400χλμ", αγνοει τελειως τον "ελεφαντα στο δωματιο" και δεν κανει καμμια συγκριση με τεσλα. Τα υπολοιπα οντως ηταν απλα υπερβολικα. Δεν γινεται να μην βρισκει καποιος ΕΝΑ αρνητικο σε ενα οποιοδηποτε προϊον....

                      Τα περιοδικα διαφημιση κανουν διαχρονικα. Οποτε τι να γραψει;

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dettol @wantone last edited by

                        @wantone said in BYD forum:

                        @dettol said in BYD forum:

                        με βοηθεια απο το τερας, βρηκα το αρθρο στο οποιο αναφερεστε 🙂

                        Το καταπληκτικο ειναι οτι, ενω δεν λεει ψεμματα για την εμβελεια "ξεπερναει τα 400χλμ", αγνοει τελειως τον "ελεφαντα στο δωματιο" και δεν κανει καμμια συγκριση με τεσλα. Τα υπολοιπα οντως ηταν απλα υπερβολικα. Δεν γινεται να μην βρισκει καποιος ΕΝΑ αρνητικο σε ενα οποιοδηποτε προϊον....

                        Τα περιοδικα διαφημιση κανουν διαχρονικα. Οποτε τι να γραψει;

                        Λογικο αυτο που λες και καταλαβαινω τις πιεσεις που νιωθει ο τυπος. Για αρχη μπορεις να μην το εκθειαζεις και να αναφερεις αρνητικα σημεια με τροπο που δεν θα ενοχλησει την εταιρεια. πχ "μικρη βελτιωση επιδεχεται το...", "καλο θα ηταν σε μελλοντικη εκδοση να βελτιωσουν την ηδη καλη ...."

                        Ετσι και δεν σου γκρινιαζει η εταιρεια και περνας το νοημα.

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • W
                          wantone @dettol last edited by wantone

                          @dettol said in BYD forum:

                          @wantone said in BYD forum:

                          @dettol said in BYD forum:

                          με βοηθεια απο το τερας, βρηκα το αρθρο στο οποιο αναφερεστε 🙂

                          Το καταπληκτικο ειναι οτι, ενω δεν λεει ψεμματα για την εμβελεια "ξεπερναει τα 400χλμ", αγνοει τελειως τον "ελεφαντα στο δωματιο" και δεν κανει καμμια συγκριση με τεσλα. Τα υπολοιπα οντως ηταν απλα υπερβολικα. Δεν γινεται να μην βρισκει καποιος ΕΝΑ αρνητικο σε ενα οποιοδηποτε προϊον....

                          Τα περιοδικα διαφημιση κανουν διαχρονικα. Οποτε τι να γραψει;

                          Λογικο αυτο που λες και καταλαβαινω τις πιεσεις που νιωθει ο τυπος. Για αρχη μπορεις να μην το εκθειαζεις και να αναφερεις αρνητικα σημεια με τροπο που δεν θα ενοχλησει την εταιρεια. πχ "μικρη βελτιωση επιδεχεται το...", "καλο θα ηταν σε μελλοντικη εκδοση να βελτιωσουν την ηδη καλη ...."

                          Ετσι και δεν σου γκρινιαζει η εταιρεια και περνας το νοημα.

                          και να γραψει κατι τετοιο αδιαφορο θα ειναι, σιγα μην κοιταει η καθε εταιρεια τι γραφει ο καθενας σε μια αμελητεα αγορα. μονο απο την Αμερικη εχουν καποια πιεση οι εταιρειες γιατι υπαρχει καλυτερη προστασια του καταναλωτη εκει περα.

                          στην Ελλαδα μονο στον εξοπλισμο μπορουν να παρεμβουν και σε ποια εκδοση θα φερουν στην χωρα.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @wantone last edited by

                            @wantone said in BYD forum:

                            @dettol said in BYD forum:

                            @wantone said in BYD forum:

                            @dettol said in BYD forum:

                            με βοηθεια απο το τερας, βρηκα το αρθρο στο οποιο αναφερεστε 🙂

                            Το καταπληκτικο ειναι οτι, ενω δεν λεει ψεμματα για την εμβελεια "ξεπερναει τα 400χλμ", αγνοει τελειως τον "ελεφαντα στο δωματιο" και δεν κανει καμμια συγκριση με τεσλα. Τα υπολοιπα οντως ηταν απλα υπερβολικα. Δεν γινεται να μην βρισκει καποιος ΕΝΑ αρνητικο σε ενα οποιοδηποτε προϊον....

                            Τα περιοδικα διαφημιση κανουν διαχρονικα. Οποτε τι να γραψει;

                            Λογικο αυτο που λες και καταλαβαινω τις πιεσεις που νιωθει ο τυπος. Για αρχη μπορεις να μην το εκθειαζεις και να αναφερεις αρνητικα σημεια με τροπο που δεν θα ενοχλησει την εταιρεια. πχ "μικρη βελτιωση επιδεχεται το...", "καλο θα ηταν σε μελλοντικη εκδοση να βελτιωσουν την ηδη καλη ...."

                            Ετσι και δεν σου γκρινιαζει η εταιρεια και περνας το νοημα.

                            και να γραψει κατι τετοιο αδιαφορο θα ειναι, σιγα μην κοιταει η καθε εταιρεια τι γραφει ο καθενας σε μια αμελητεα αγορα. μονο απο την Αμερικη εχουν καποια πιεση οι εταιρειες γιατι υπαρχει καλυτερη προστασια του καταναλωτη εκει περα.

                            στην Ελλαδα μονο στον εξοπλισμο μπορουν να παρεμβουν και σε ποια εκδοση θα φερουν στην χωρα.

                            Δεν με καταλαβες. Προφανως και χεστηκε η εταιρεια. Για να περασει το μηνυμα στον αναγνωστη λεω.

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone @dettol last edited by

                              @dettol said in BYD forum:

                              @wantone said in BYD forum:

                              @dettol said in BYD forum:

                              @wantone said in BYD forum:

                              @dettol said in BYD forum:

                              με βοηθεια απο το τερας, βρηκα το αρθρο στο οποιο αναφερεστε 🙂

                              Το καταπληκτικο ειναι οτι, ενω δεν λεει ψεμματα για την εμβελεια "ξεπερναει τα 400χλμ", αγνοει τελειως τον "ελεφαντα στο δωματιο" και δεν κανει καμμια συγκριση με τεσλα. Τα υπολοιπα οντως ηταν απλα υπερβολικα. Δεν γινεται να μην βρισκει καποιος ΕΝΑ αρνητικο σε ενα οποιοδηποτε προϊον....

                              Τα περιοδικα διαφημιση κανουν διαχρονικα. Οποτε τι να γραψει;

                              Λογικο αυτο που λες και καταλαβαινω τις πιεσεις που νιωθει ο τυπος. Για αρχη μπορεις να μην το εκθειαζεις και να αναφερεις αρνητικα σημεια με τροπο που δεν θα ενοχλησει την εταιρεια. πχ "μικρη βελτιωση επιδεχεται το...", "καλο θα ηταν σε μελλοντικη εκδοση να βελτιωσουν την ηδη καλη ...."

                              Ετσι και δεν σου γκρινιαζει η εταιρεια και περνας το νοημα.

                              και να γραψει κατι τετοιο αδιαφορο θα ειναι, σιγα μην κοιταει η καθε εταιρεια τι γραφει ο καθενας σε μια αμελητεα αγορα. μονο απο την Αμερικη εχουν καποια πιεση οι εταιρειες γιατι υπαρχει καλυτερη προστασια του καταναλωτη εκει περα.

                              στην Ελλαδα μονο στον εξοπλισμο μπορουν να παρεμβουν και σε ποια εκδοση θα φερουν στην χωρα.

                              Δεν με καταλαβες. Προφανως και χεστηκε η εταιρεια. Για να περασει το μηνυμα στον αναγνωστη λεω.

                              Γιατι να ενδιαφερεται για τον αναγνωστη; Απο τις εταιρειες πληρωνεται. Τους πελατες του μονο ακουει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iceman7 last edited by

                                Πάντως ο Δημητρης τα γράφει όλα χωρίς να κρύβει κάτι και μάλιστα τολμά χαλαρά και τη σύγκριση με το τεσλα που προφανώς και δεν θα το ήθελαν στην εισαγωγική.
                                Ισως αργήσεις να ξαναπαρεις τεστ από BYD, Σάμπα, αλλά δεν είπες τίποτα που δεν ισχύει.

                                Ωραία μεστή και ακομπλεξάριστη γραφή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Εταιρία είναι μόνο η τεσλα, οι λοιποί είναι επίσημοι εισαγωγείς, τουτεστιν, τους καίει και τους παρα καίει τι γράφει ο κάθε ΘΟΥΒΟΥ της πληρωμένης δημοσιογραφίας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Εννοείται πως τους καίει και μάλιστα πολύ. Λίγα τηλεφωνήματα έχω δεχτεί; Θα ξεχάσω την κυρία Χ........, με την ατακάρα το θάψατε το αμαξάκι! Και πόσα ακόμα...

                                    Αν η BYD, που έχει υπεύθυνο τύπου έναν πρώην δημοσιογράφο, ξινιστεί από τη σωστή καταγραφή της πραγματικότητας και τα 5/5 αστέρια, που δεν έχει καταφέρει κανένας παραδοσιακός κατασκευαστής, τι να πω; Σηκώνω τα χέρια!

                                    https://cartalk.gr/

                                    W D 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                                    • W
                                      wantone @dimsabas last edited by

                                      @dimsabas said in BYD forum:

                                      Εννοείται πως τους καίει και μάλιστα πολύ. Λίγα τηλεφωνήματα έχω δεχτεί; Θα ξεχάσω την κυρία Χ........, με την ατακάρα το θάψατε το αμαξάκι! Και πόσα ακόμα...

                                      Αν η BYD, που έχει υπεύθυνο τύπου έναν πρώην δημοσιογράφο, ξινιστεί από τη σωστή καταγραφή της πραγματικότητας και τα 5/5 αστέρια, που δεν έχει καταφέρει κανένας παραδοσιακός κατασκευαστής, τι να πω; Σηκώνω τα χέρια!

                                      Ποια ΒΥΔ? Σφακιανακης ειναι η εταιρεια και εχει πολλες μαρκες να διαχειριστει, δηλ αν δεν δωσει ΒΥΔ μια χαρα σου πουλαει Βολβο η κατι αλλο.

                                      ΒΥΔ εχει γραφεια μαρκετινγκ στην Ολλανδια και σιγα μην διαβαζει τον ΣΧ, φανταζομαι κανεναν Οτογκεφουλ θα τους κοιτανε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas @dimsabas last edited by dimsabas

                                        @dimsabas said in BYD forum:

                                        Αν η BYD, που έχει υπεύθυνο τύπου έναν πρώην δημοσιογράφο,

                                        Για την Ελλάδα το έγραψα. Ο συγκεκριμένος PR τρέχει αποκλειστικά την BYD. Ασφαλώς και διαβάζει τα πάντα και προσέχει πολύ την εικόνα της εταιρίας που τον πληρώνει. Και πολύ καλά κάνει.
                                        Αλλά να θεωρήσει ότι το άρθρο μου είναι δυσφήμιση, αυτό απέχει πολύ από το παραπάνω.

                                        https://cartalk.gr/

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Τον ψηλό;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wantone @dimsabas last edited by wantone

                                            @dimsabas said in BYD forum:

                                            @dimsabas said in BYD forum:

                                            Αν η BYD, που έχει υπεύθυνο τύπου έναν πρώην δημοσιογράφο,

                                            Για την Ελλάδα το έγραψα. Ο συγκεκριμένος PR τρέχει αποκλειστικά την BYD. Ασφαλώς και διαβάζει τα πάντα και προσέχει πολύ την εικόνα της εταιρίας που τον πληρώνει. Και πολύ καλά κάνει.
                                            Αλλά να θεωρήσει ότι το άρθρο μου είναι δυσφήμιση, αυτό απέχει πολύ από το παραπάνω.

                                            Δουλευει για την ΒΥΔ η τον Σφακιανακη; Εισαι σιγουρος;

                                            Εγω μιλησα με καποιον στην εκδηλωση που μου ειπε οτι ηταν δημοσιογραφος σε περιοδικα αυτοκινητου και τωρα ειναι πωλητης. Μαλλον μιλαμε για τον ιδιο; Νομιζω μου εδωσε την καρτα του αλλα δεν θυμαμαι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 102 / 148
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr