-
-
Από τη μία υπάρχει κάποιος που γράφει ακριβώς ό,τι καταλαβαίνει/διαπιστώνει/αντιλαμβάνεται. Κι από την άλλη, κάποιος που έχει γράψει τρελές παπάτζες ανά καιρούς.
Και βέβαια, πάντα ο καλύτερος κριτής είναι η προσωπική δοκιμή. Να βρεις τι ακριβώς σου ταιριάζει.
ΥΓ. Από πότε ασχολείσαι και κόπτεσαι για τα ηλεκτρικά; Μήπως τα καλοβλέπεις;
-
-
Ναι, ήταν μπηχτή για το αν σκέφτεσαι να πάρεις ηλεκτρικό. Όχι, ε; Θα χόρταινες γκάζι, πάντως. (όχι στις ακατούρητες διαδρομές, στα κοντινά)
-
Είμαστε στον αέρα. Καλή απόλαυση.
Ωραια δοκιμη, Το εχεις με το γραψιμο !
-
Σε ευχαριστώ. Δες και τούτη, ήταν κι αυτή πολύ καλογραμμένη. https://cartalk.gr/lynk-01/
-
ΥΓ. Από πότε ασχολείσαι και κόπτεσαι για τα ηλεκτρικά; Μήπως τα καλοβλέπεις;
Ελπίζω να μην το απευθύνεις αυτό σε εμένα, ειδικά μετά από όσα έχουμε πει «παρέα».
Απλά μου έκανε εντύπωση η διαφορά, χωρίς φυσικά να σε αμφισβητώ.
Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να πιστέψεις τον ΘΟΥΒΟΥ της δημογραφίας που έχει να κερδίσει τόσα από την θετική διαφήμιση και όχι ένα ιδιοκτήτη-ερασιτεχνη δοκιμαστη που δεν έχει κανένα όφελος ?
-
με βοηθεια απο το τερας, βρηκα το αρθρο στο οποιο αναφερεστε
Το καταπληκτικο ειναι οτι, ενω δεν λεει ψεμματα για την εμβελεια "ξεπερναει τα 400χλμ", αγνοει τελειως τον "ελεφαντα στο δωματιο" και δεν κανει καμμια συγκριση με τεσλα. Τα υπολοιπα οντως ηταν απλα υπερβολικα. Δεν γινεται να μην βρισκει καποιος ΕΝΑ αρνητικο σε ενα οποιοδηποτε προϊον....
-
με βοηθεια απο το τερας, βρηκα το αρθρο στο οποιο αναφερεστε
Το καταπληκτικο ειναι οτι, ενω δεν λεει ψεμματα για την εμβελεια "ξεπερναει τα 400χλμ", αγνοει τελειως τον "ελεφαντα στο δωματιο" και δεν κανει καμμια συγκριση με τεσλα. Τα υπολοιπα οντως ηταν απλα υπερβολικα. Δεν γινεται να μην βρισκει καποιος ΕΝΑ αρνητικο σε ενα οποιοδηποτε προϊον....
Τα περιοδικα διαφημιση κανουν διαχρονικα. Οποτε τι να γραψει;
-
με βοηθεια απο το τερας, βρηκα το αρθρο στο οποιο αναφερεστε
Το καταπληκτικο ειναι οτι, ενω δεν λεει ψεμματα για την εμβελεια "ξεπερναει τα 400χλμ", αγνοει τελειως τον "ελεφαντα στο δωματιο" και δεν κανει καμμια συγκριση με τεσλα. Τα υπολοιπα οντως ηταν απλα υπερβολικα. Δεν γινεται να μην βρισκει καποιος ΕΝΑ αρνητικο σε ενα οποιοδηποτε προϊον....
Τα περιοδικα διαφημιση κανουν διαχρονικα. Οποτε τι να γραψει;
Λογικο αυτο που λες και καταλαβαινω τις πιεσεις που νιωθει ο τυπος. Για αρχη μπορεις να μην το εκθειαζεις και να αναφερεις αρνητικα σημεια με τροπο που δεν θα ενοχλησει την εταιρεια. πχ "μικρη βελτιωση επιδεχεται το...", "καλο θα ηταν σε μελλοντικη εκδοση να βελτιωσουν την ηδη καλη ...."
Ετσι και δεν σου γκρινιαζει η εταιρεια και περνας το νοημα.
-
με βοηθεια απο το τερας, βρηκα το αρθρο στο οποιο αναφερεστε
Το καταπληκτικο ειναι οτι, ενω δεν λεει ψεμματα για την εμβελεια "ξεπερναει τα 400χλμ", αγνοει τελειως τον "ελεφαντα στο δωματιο" και δεν κανει καμμια συγκριση με τεσλα. Τα υπολοιπα οντως ηταν απλα υπερβολικα. Δεν γινεται να μην βρισκει καποιος ΕΝΑ αρνητικο σε ενα οποιοδηποτε προϊον....
Τα περιοδικα διαφημιση κανουν διαχρονικα. Οποτε τι να γραψει;
Λογικο αυτο που λες και καταλαβαινω τις πιεσεις που νιωθει ο τυπος. Για αρχη μπορεις να μην το εκθειαζεις και να αναφερεις αρνητικα σημεια με τροπο που δεν θα ενοχλησει την εταιρεια. πχ "μικρη βελτιωση επιδεχεται το...", "καλο θα ηταν σε μελλοντικη εκδοση να βελτιωσουν την ηδη καλη ...."
Ετσι και δεν σου γκρινιαζει η εταιρεια και περνας το νοημα.
και να γραψει κατι τετοιο αδιαφορο θα ειναι, σιγα μην κοιταει η καθε εταιρεια τι γραφει ο καθενας σε μια αμελητεα αγορα. μονο απο την Αμερικη εχουν καποια πιεση οι εταιρειες γιατι υπαρχει καλυτερη προστασια του καταναλωτη εκει περα.
στην Ελλαδα μονο στον εξοπλισμο μπορουν να παρεμβουν και σε ποια εκδοση θα φερουν στην χωρα.
-
με βοηθεια απο το τερας, βρηκα το αρθρο στο οποιο αναφερεστε
Το καταπληκτικο ειναι οτι, ενω δεν λεει ψεμματα για την εμβελεια "ξεπερναει τα 400χλμ", αγνοει τελειως τον "ελεφαντα στο δωματιο" και δεν κανει καμμια συγκριση με τεσλα. Τα υπολοιπα οντως ηταν απλα υπερβολικα. Δεν γινεται να μην βρισκει καποιος ΕΝΑ αρνητικο σε ενα οποιοδηποτε προϊον....
Τα περιοδικα διαφημιση κανουν διαχρονικα. Οποτε τι να γραψει;
Λογικο αυτο που λες και καταλαβαινω τις πιεσεις που νιωθει ο τυπος. Για αρχη μπορεις να μην το εκθειαζεις και να αναφερεις αρνητικα σημεια με τροπο που δεν θα ενοχλησει την εταιρεια. πχ "μικρη βελτιωση επιδεχεται το...", "καλο θα ηταν σε μελλοντικη εκδοση να βελτιωσουν την ηδη καλη ...."
Ετσι και δεν σου γκρινιαζει η εταιρεια και περνας το νοημα.
και να γραψει κατι τετοιο αδιαφορο θα ειναι, σιγα μην κοιταει η καθε εταιρεια τι γραφει ο καθενας σε μια αμελητεα αγορα. μονο απο την Αμερικη εχουν καποια πιεση οι εταιρειες γιατι υπαρχει καλυτερη προστασια του καταναλωτη εκει περα.
στην Ελλαδα μονο στον εξοπλισμο μπορουν να παρεμβουν και σε ποια εκδοση θα φερουν στην χωρα.
Δεν με καταλαβες. Προφανως και χεστηκε η εταιρεια. Για να περασει το μηνυμα στον αναγνωστη λεω.
-
με βοηθεια απο το τερας, βρηκα το αρθρο στο οποιο αναφερεστε
Το καταπληκτικο ειναι οτι, ενω δεν λεει ψεμματα για την εμβελεια "ξεπερναει τα 400χλμ", αγνοει τελειως τον "ελεφαντα στο δωματιο" και δεν κανει καμμια συγκριση με τεσλα. Τα υπολοιπα οντως ηταν απλα υπερβολικα. Δεν γινεται να μην βρισκει καποιος ΕΝΑ αρνητικο σε ενα οποιοδηποτε προϊον....
Τα περιοδικα διαφημιση κανουν διαχρονικα. Οποτε τι να γραψει;
Λογικο αυτο που λες και καταλαβαινω τις πιεσεις που νιωθει ο τυπος. Για αρχη μπορεις να μην το εκθειαζεις και να αναφερεις αρνητικα σημεια με τροπο που δεν θα ενοχλησει την εταιρεια. πχ "μικρη βελτιωση επιδεχεται το...", "καλο θα ηταν σε μελλοντικη εκδοση να βελτιωσουν την ηδη καλη ...."
Ετσι και δεν σου γκρινιαζει η εταιρεια και περνας το νοημα.
και να γραψει κατι τετοιο αδιαφορο θα ειναι, σιγα μην κοιταει η καθε εταιρεια τι γραφει ο καθενας σε μια αμελητεα αγορα. μονο απο την Αμερικη εχουν καποια πιεση οι εταιρειες γιατι υπαρχει καλυτερη προστασια του καταναλωτη εκει περα.
στην Ελλαδα μονο στον εξοπλισμο μπορουν να παρεμβουν και σε ποια εκδοση θα φερουν στην χωρα.
Δεν με καταλαβες. Προφανως και χεστηκε η εταιρεια. Για να περασει το μηνυμα στον αναγνωστη λεω.
Γιατι να ενδιαφερεται για τον αναγνωστη; Απο τις εταιρειες πληρωνεται. Τους πελατες του μονο ακουει.
-
Πάντως ο Δημητρης τα γράφει όλα χωρίς να κρύβει κάτι και μάλιστα τολμά χαλαρά και τη σύγκριση με το τεσλα που προφανώς και δεν θα το ήθελαν στην εισαγωγική.
Ισως αργήσεις να ξαναπαρεις τεστ από BYD, Σάμπα, αλλά δεν είπες τίποτα που δεν ισχύει.Ωραία μεστή και ακομπλεξάριστη γραφή.
-
Εταιρία είναι μόνο η τεσλα, οι λοιποί είναι επίσημοι εισαγωγείς, τουτεστιν, τους καίει και τους παρα καίει τι γράφει ο κάθε ΘΟΥΒΟΥ της πληρωμένης δημοσιογραφίας.
-
Εννοείται πως τους καίει και μάλιστα πολύ. Λίγα τηλεφωνήματα έχω δεχτεί; Θα ξεχάσω την κυρία Χ........, με την ατακάρα το θάψατε το αμαξάκι! Και πόσα ακόμα...
Αν η BYD, που έχει υπεύθυνο τύπου έναν πρώην δημοσιογράφο, ξινιστεί από τη σωστή καταγραφή της πραγματικότητας και τα 5/5 αστέρια, που δεν έχει καταφέρει κανένας παραδοσιακός κατασκευαστής, τι να πω; Σηκώνω τα χέρια!
-
Εννοείται πως τους καίει και μάλιστα πολύ. Λίγα τηλεφωνήματα έχω δεχτεί; Θα ξεχάσω την κυρία Χ........, με την ατακάρα το θάψατε το αμαξάκι! Και πόσα ακόμα...
Αν η BYD, που έχει υπεύθυνο τύπου έναν πρώην δημοσιογράφο, ξινιστεί από τη σωστή καταγραφή της πραγματικότητας και τα 5/5 αστέρια, που δεν έχει καταφέρει κανένας παραδοσιακός κατασκευαστής, τι να πω; Σηκώνω τα χέρια!
Ποια ΒΥΔ? Σφακιανακης ειναι η εταιρεια και εχει πολλες μαρκες να διαχειριστει, δηλ αν δεν δωσει ΒΥΔ μια χαρα σου πουλαει Βολβο η κατι αλλο.
ΒΥΔ εχει γραφεια μαρκετινγκ στην Ολλανδια και σιγα μην διαβαζει τον ΣΧ, φανταζομαι κανεναν Οτογκεφουλ θα τους κοιτανε.
-
Αν η BYD, που έχει υπεύθυνο τύπου έναν πρώην δημοσιογράφο,
Για την Ελλάδα το έγραψα. Ο συγκεκριμένος PR τρέχει αποκλειστικά την BYD. Ασφαλώς και διαβάζει τα πάντα και προσέχει πολύ την εικόνα της εταιρίας που τον πληρώνει. Και πολύ καλά κάνει.
Αλλά να θεωρήσει ότι το άρθρο μου είναι δυσφήμιση, αυτό απέχει πολύ από το παραπάνω. -
Τον ψηλό;
-
Αν η BYD, που έχει υπεύθυνο τύπου έναν πρώην δημοσιογράφο,
Για την Ελλάδα το έγραψα. Ο συγκεκριμένος PR τρέχει αποκλειστικά την BYD. Ασφαλώς και διαβάζει τα πάντα και προσέχει πολύ την εικόνα της εταιρίας που τον πληρώνει. Και πολύ καλά κάνει.
Αλλά να θεωρήσει ότι το άρθρο μου είναι δυσφήμιση, αυτό απέχει πολύ από το παραπάνω.Δουλευει για την ΒΥΔ η τον Σφακιανακη; Εισαι σιγουρος;
Εγω μιλησα με καποιον στην εκδηλωση που μου ειπε οτι ηταν δημοσιογραφος σε περιοδικα αυτοκινητου και τωρα ειναι πωλητης. Μαλλον μιλαμε για τον ιδιο; Νομιζω μου εδωσε την καρτα του αλλα δεν θυμαμαι.
BYD forum