-
Ατακάρα του φύλακα στους φορτιστές στον Σείριο: "Ε όχι και να δώσω το Micra για να πάρω ηλεκτρικό". Ναι, αυτό που βλέπεις στο βάθος. Τη στιγμή που είναι μπροστά του το Seal με τα 530 αλόγατα. ΘΕΟΣ!!!!!
ΥΓ. Το τσάμπα καύσιμο ουδείς εμίσησε.
-
ναι αλλα δεν εχουν ολοι την ταυτοτητα σου για να γλυτωσουν απο μπλοκο της αστυνομιας Δεν θα μιλησω καν για θεματα ασφαλειας (υψηλη ταχυτητα, πρεπει να κανει ο οδηγος ενα διαλειμμα ανα Χ ωρες μπουρουμπουτου), μιλαω καθαρα για τα πρακτικα. Οχι λοιπον, οπως εχουμε πει και στο παρελθον, δεν υπαρχει ηλεκτρικο οχημα που πωλειται στην ελλαδα που να το κανει αυτο. Τα 10 ατομα στην χωρα που κανουν τετοιες διαδρομες σε τετοιους χρονους, ας παρουν κατι αλλο
Οταν κανεις συχνα συγκεκριμενη πολυωρη διαδρομη και χρονο ριχνεις, αν το επιθυμεις βεβαια, αλλα και κουραση γιατι θυμασαι τη χαραξη και τα σημεια προσοχης.
Μόνο η χάραξη είναι το πρόβλημα ;
Δεν υπάρχουν λοιποί χρήστες της οδού ;
Εν πάσι περιπτώσει, δεν σε εμποδίζει κανένας να το κάνεις αυτό με ένα καλό αυτοκίνητο βενζίνης ή με πετρελαίου ακόμα οικονομικότερα ξέροντας τα αντίστοιχα ρίσκα. Με ηλεκτρικό -προς ώρας- δε μπορείς να το κάνεις -
-
Εκείνο το ami των εξωγήινων τι είναι;
Φορτίζουν και αυτοί τζάμπα;
-
Παλιά πριν 30 χρόνια με τα 1400 με τα 75 άλογα αλλά τα 900 κιλά βάρος η διαδρομή κόμβος Βαρυμπόμπης είσοδος Θεσσαλονίκης γινόταν εύκολα σε 4 ώρες όχι βέβαια σε μέρα εξόδου.
Διόδια ελάχιστα, ραντάρ καθόλου, 120-140 ταχύτητα και 80-100 στα δύσκολα σημεία Μαλιακού και Τεμπών.
Νομίζω ότι είναι κάπου 470 χλμ
Και διπλάσιους νεκρούς στην άσφαλτο! Τι ωραίες εποχές, ρομαντικές και συνάμα ρσενικες!
-
@red_monster said in BYD forum:
Παλιά πριν 30 χρόνια με τα 1400 με τα 75 άλογα αλλά τα 900 κιλά βάρος η διαδρομή κόμβος Βαρυμπόμπης είσοδος Θεσσαλονίκης γινόταν εύκολα σε 4 ώρες όχι βέβαια σε μέρα εξόδου.
Διόδια ελάχιστα, ραντάρ καθόλου, 120-140 ταχύτητα και 80-100 στα δύσκολα σημεία Μαλιακού και Τεμπών.
Νομίζω ότι είναι κάπου 470 χλμ
Και διπλάσιους νεκρούς στην άσφαλτο! Τι ωραίες εποχές, ρομαντικές και συνάμα ρσενικες!
Θυμάμαι το δελτίο ειδήσεων να αναφέρει τον «φόρο αίματος» κάθε σαββατοκύριακο και ανατριχιάζω.
-
-
@red_monster said in BYD forum:
Παλιά πριν 30 χρόνια με τα 1400 με τα 75 άλογα αλλά τα 900 κιλά βάρος η διαδρομή κόμβος Βαρυμπόμπης είσοδος Θεσσαλονίκης γινόταν εύκολα σε 4 ώρες όχι βέβαια σε μέρα εξόδου.
Διόδια ελάχιστα, ραντάρ καθόλου, 120-140 ταχύτητα και 80-100 στα δύσκολα σημεία Μαλιακού και Τεμπών.
Νομίζω ότι είναι κάπου 470 χλμ
Και διπλάσιους νεκρούς στην άσφαλτο! Τι ωραίες εποχές, ρομαντικές και συνάμα ρσενικες!
Θυμάμαι το δελτίο ειδήσεων να αναφέρει τον «φόρο αίματος» κάθε σαββατοκύριακο και ανατριχιάζω.
Ναι αλλά είχαμε πραγματικούς άντρες! Παντελονάτους !
-
@antonmone said in BYD forum:
Εκείνο το ami των εξωγήινων τι είναι;
Φορτίζουν και αυτοί τζάμπα;
Όχημα εξεταστή πανελληνίων είναι!!!
Σε εκείνη την πλευρά πρέπει να έχει ένα βύσμα που φορτίζουν κάτι λιφ και κάτι περίεργα 4τροχα
-
@antonmone said in BYD forum:
Εκείνο το ami των εξωγήινων τι είναι;
Φορτίζουν και αυτοί τζάμπα;
Όχημα εξεταστή πανελληνίων είναι!!!
Α, αφού δεν ειναι εργολαβου του δημοσίου, εντάξει
-
-
ΠΑΣΟΚ γαρ.
-
@red_monster said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Εκείνο το ami των εξωγήινων τι είναι;
Φορτίζουν και αυτοί τζάμπα;
Όχημα εξεταστή πανελληνίων είναι!!!
Σε εκείνη την πλευρά πρέπει να έχει ένα βύσμα που φορτίζουν κάτι λιφ και κάτι περίεργα 4τροχα
Μόνο εγώ βλέπω όχημα ΠΑΣΟΚ;;
Τουλάχιστον είναι ηλεκτρικό οπότε βρήκαμε το μοναδικό πράγμα που αφορά το ΠΑΣΟΚ που δεν έχει μίζα!!!! -
@antonmone said in BYD forum:
@red_monster said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Εκείνο το ami των εξωγήινων τι είναι;
Φορτίζουν και αυτοί τζάμπα;
Όχημα εξεταστή πανελληνίων είναι!!!
Σε εκείνη την πλευρά πρέπει να έχει ένα βύσμα που φορτίζουν κάτι λιφ και κάτι περίεργα 4τροχα
Μόνο εγώ βλέπω όχημα ΠΑΣΟΚ;;
Τουλάχιστον είναι ηλεκτρικό οπότε βρήκαμε το μοναδικό πράγμα που αφορά το ΠΑΣΟΚ που δεν έχει μίζα!!!! -
Για αυτό σίγουρα δεν είναι εργολάβου. Οι εργολάβοι του δημοσίου και των περιφερειών μόνο αυτοκίνητα με μίζες οδηγούν. Αυτά εμπιστεύονται
-
Ατακάρα του φύλακα στους φορτιστές στον Σείριο: "Ε όχι και να δώσω το Micra για να πάρω ηλεκτρικό". Ναι, αυτό που βλέπεις στο βάθος. Τη στιγμή που είναι μπροστά του το Seal με τα 530 αλόγατα. ΘΕΟΣ!!!!!
ΥΓ. Το τσάμπα καύσιμο ουδείς εμίσησε.
Οι φορτιστές του Σείριου τι ώρες είναι ενεργοί; Παραμένει το 09:00-17:00;
-
@red_monster said in BYD forum:
Παλιά πριν 30 χρόνια με τα 1400 με τα 75 άλογα αλλά τα 900 κιλά βάρος η διαδρομή κόμβος Βαρυμπόμπης είσοδος Θεσσαλονίκης γινόταν εύκολα σε 4 ώρες όχι βέβαια σε μέρα εξόδου.
Διόδια ελάχιστα, ραντάρ καθόλου, 120-140 ταχύτητα και 80-100 στα δύσκολα σημεία Μαλιακού και Τεμπών.
Νομίζω ότι είναι κάπου 470 χλμ
Και διπλάσιους νεκρούς στην άσφαλτο! Τι ωραίες εποχές, ρομαντικές και συνάμα ρσενικες!
Πολλαπλάσιους θα έλεγα..
-
@red_monster said in BYD forum:
Μόνο η χάραξη είναι το πρόβλημα ;
Δεν υπάρχουν λοιποί χρήστες της οδού ;
Εν πάσι περιπτώσει, δεν σε εμποδίζει κανένας να το κάνεις αυτό με ένα καλό αυτοκίνητο βενζίνης ή με πετρελαίου ακόμα οικονομικότερα ξέροντας τα αντίστοιχα ρίσκα. Με ηλεκτρικό -προς ώρας- δε μπορείς να το κάνειςΟι λοιποι χρηστες του δρομου ειναι ορατοι.
Καποιες στροφες με αρνητικη κλιση, γλιστερο ταπητα ή ανωμαλιες που πρεπει να μειωσεις αρκετα την ταχυτητα, κλειστες στροφες μετα απο ανηφορικες ευθειες, οχι. -
147 χιλιόμετρα με τη μισή μπαταρία. !
Edit {Admin}
αστικες μετακινησεις, ΕΟ ή μικτη;
@dettol Τελευταία προειδοποίηση και μετά θα υπάρξει ποινή. Σας έχουμε ζητήσει προσωπικά πολλάκις (τουλάχιστον πέντε φορές, και καμιά 10αριά τις σβήσαμε εμείς) να σβήνετε τις φωτογραφίες από τα quotes, ειδικά όταν είναι στην ίδια σελίδα, και άρα επαναλαμβάνονται οι ίδιες φωτογραφίες - η μία κάτω από την άλλη - κουράζοντας τον αναγνώστη και επιβαρύνοντας το site. {Admin}
Μήπως με μπερδεύετε με κάποιον άλλον;
Από τη μία προσέχω αυτό το πράγμα και σβήνω τις φωτό στα quotes, από την άλλη δεν μου έχει βγει notification για αυτές τις παρατηρήσεις που λέτε. -
BYD forum