Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 62
    • 63
    • 55 / 63
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1246
    41885
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @lap last edited by

      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Λες; Μετά πήγαμε να δούμε το yudo. Βρωμουσε μέσα σαν παλιό Toyota.

      Άσε.

      Ισχύει , πηγαινουμε κουναβίσιον γιαυτό

      Cirus the virus

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antonmone @lap last edited by

        @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

        Νάιλον αλλά καλά τεντωμένο. Έβλεπες άνετα.

        Το θυμάμαι!!!Δεν μπαίνω σε έκθεση πάλι γιατί λίγο θέλει η δικιά μου να πάρει το καινούριο.Της άρεσε λέει,οπότε της έκλεισα ραντεβού σε οφθαλμίατρο της ήρθε 40 χρόνια νωρίτερα ο καταρράκτης!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Α ρε Suzuki δεν έχεις που δεν έχεις προωθητικά, έχεις και τις παγίδες που στηνουν οι σύζυγοι και δεν αφήνουν τον κόσμο να σε γνωρίσει.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            antonmone @lap last edited by

            @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

            Α ρε Suzuki δεν έχεις που δεν έχεις προωθητικά, έχεις και τις παγίδες που στηνουν οι σύζυγοι και δεν αφήνουν τον κόσμο να σε γνωρίσει.

            AΝ έχουν βελτιώσει έστω και 30% την ανάρτηση στην άνεση ,σε μπλε ειδικά το παίρνω αύριο!

            P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Εμ τι λέμε. Έχει βελτιωθεί πάρα πολύ λένε. Είχα βάλει μια δοκιμή του του quattroruotte όπου το μετράνε με ειδικό όργανο. Αυτό μετρά τις ταλαντώσεις που περνούν μέσα στην καμπίνα . Η διαφορά σε χαμηλές ταχύτητες πόλης με την προηγούμενη έκδοση είναι χαώδης. Τεράστια

              Επίσης το νέο για πρώτη φορά πέρα από συγκολλήσεις έχει και έξτρα ενισχυτικά μεταξύ των χαλύβδινων στοιχείων όπου σταματούν τους κραδασμούς. Ενώ έχει πλέον και συνεομλοκ από τεφλόν.

              Ως ηχομόνωση είναι καλύτερο αλλά όχι τρελά πράγματα.

              Το κουφό είναι η κατανάλωση του. Είναι 1 λίτρο κάτω από το παλιό. Τουλάχιστον. Πώς τ κατάφερνα δεν το ξέρω.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Έλα το βρήκα για να μην ψάχνεστε .

                Youtube Video – [05:27..]

                Είναι στο κατάλληλο στιγμιότυπο.

                Ο @panormus772 θα μας πει τι λέει το γράφημα.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                D P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimgeo @lap last edited by

                  @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  Έλα το βρήκα για να μην ψάχνεστε .

                  Youtube Video – [05:27..]

                  Είναι στο κατάλληλο στιγμιότυπο.

                  Ο @panormus772 θα μας πει τι λέει το γράφημα.

                  Αυτό οντως ειναι σοβαρό review και δινει ρεαλιστικη καταναλωση σε μικτή χρήση με κανονική οδηγηση που ειναι 5 l/100km , οχι κατι 3αρια που ελεγε το μαρκετινγκ της Σουζουκι. Βασικά ειναι τρομερο αμαξακι. Αν δεν του ειχαν χαλασει την μουρη και απλα το αφηναν οπως ηταν θα ηταν η πρωτη επιλογη μου σε μικρο πολης.

                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • georgekn
                    georgekn @dimgeo last edited by

                    @dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    Σιγα την ελλειψη. Αναβεις αλάρμ, σταματας στην ακρη, και βγαινεις με ενα πανι και το σκουπιζεις. Επαναληψη καθε μισο χιλιομετρο μεχρι να σταματήσει η βρόχη. Οι γονείς/παππουδες μας εζησαν κατοχη και πεινα. Μην τα θελετε ολα δικα σας.

                    Σοβαρα ομως τωρα, αν επιβεβαιωθεί οτι λύθηκε με τα updates η απωλεια ισχυος στις ανηφορες οταν ειναι χαμηλη η φορτιση της μπαταριας, εγω βαζω παραγγελία. Αλλά οσο κι αν εχω ψαξει, δεν το εχω επιβεβαιωσει 100%. Καποιοι λενε οτι λυθηκε με την αναβαθμιση, αλλοι δεν το ειχαν ποτέ.

                    Επίσης συχνο θεμα που αναφερεται ειναι οτι αδειαζει αμεσως η 12V μπαταρια οταν χρησιμοποιουν την εφαρμογη ismart app με αποτελεσμα να μην μπορουν καν να εκκινησουν το αμαξι.

                    Οποιος ξερει αν λυθηκαν αυτα τα θεματα παρακαλώ να το πει.

                    Αν διαβάσεις κανένα γκρουπ στο Facebook θα δεις ότι υπάρχουν και άλλα θέματα...όπως βαλβίδα EGR χαλασμένα κλιματιστικά σε 3 μήνες αυτοκίνητα κ.α.
                    Και από Έλληνες κατόχους θα ακούσεις επίσης για τη χάλια υποστήριξη του δικτύου.

                    Δεν ξέρω δεν με έχουν πείσει ακόμη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap @dimgeo last edited by lap

                      @dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      Έλα το βρήκα για να μην ψάχνεστε .

                      Youtube Video – [05:27..]

                      Είναι στο κατάλληλο στιγμιότυπο.

                      Ο @panormus772 θα μας πει τι λέει το γράφημα.

                      Αυτό οντως ειναι σοβαρό review και δινει ρεαλιστικη καταναλωση σε μικτή χρήση με κανονική οδηγηση που ειναι 5 l/100km , οχι κατι 3αρια που ελεγε το μαρκετινγκ της Σουζουκι. Βασικά ειναι τρομερο αμαξακι. Αν δεν του ειχαν χαλασει την μουρη και απλα το αφηναν οπως ηταν θα ηταν η πρωτη επιλογη μου σε μικρο πολης.

                      Οχι στο λέω, η κατανάλωση ειναι όντως απο 3,5-4 λίτρα. Πραγματικά. Έχουμε μαρτυρίες από ιδιοκτήτες που δεν τα λένε δημοσίως.

                      Σε εμένα είναι 4,8-5 με έναν έξτρα κύλινδρο, μικρότερη μπαταρία και χαμηλότερη συμπίεση

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        PaNick 0 @antonmone last edited by

                        @antonmone said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        Α ρε Suzuki δεν έχεις που δεν έχεις προωθητικά, έχεις και τις παγίδες που στηνουν οι σύζυγοι και δεν αφήνουν τον κόσμο να σε γνωρίσει.

                        AΝ έχουν βελτιώσει έστω και 30% την ανάρτηση στην άνεση ,σε μπλε ειδικά το παίρνω αύριο!

                        Πονηρε! Αν δεν σου αρεσει μπλουμ στην θαλλασα ε; 😁

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap last edited by

                          😠 😠

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ataim
                            ataim @lap last edited by

                            @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            Σε εμένα είναι 4,8-5 με έναν έξτρα κύλινδρο, μικρότερη μπαταρία και χαμηλότερη συμπίεση

                            https://www.spritmonitor.de/en/overview/48-Suzuki/430-Swift.html?constyear_s=2023&powerunit=2

                            5,4

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Άμπαλοι. Για να το πας 5,4 πρέπει να κάνεις επιθετική οδήγηση και όπου βρεις ευθεία να επιταγχυνεις επιθετικά

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                super-t last edited by super-t

                                Βάλε περιορισμό στο engine power max, π.χ. 85 PS γιατί αλλιώς πιάνει και τα Swift Sport. Με τον περιορισμό πέφτει στο 4,91-5,01.
                                Αν και πάλι είναι μίξη καινούργιου και παλιού μοντέλου.

                                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ataim
                                  ataim @super-t last edited by ataim

                                  @super-t said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  Βάλε περιορισμό στο engine power max, π.χ. 85 PS γιατί αλλιώς πιάνει και τα Swift Sport. Με τον περιορισμό πέφτει στο 4,91-5,01.
                                  Αν και πάλι είναι μίξη καινούργιου και παλιού μοντέλου.

                                  σωστός, και εδώ το mg3: https://www.spritmonitor.de/en/overview/29-MG/2194-MG3.html?constyear_s=2022&power_s=180&powerunit=2

                                  5,2 λίγο χειρότερα από το swift.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Το προηγούμενο swift

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimgeo last edited by

                                      Αυτό το σαιτ ειναι λιγο περιεργο γιατί καποιοι κανουν κόντρες καταναλωσης οδηγώντας σαν παραπληγικές γριες 100 χρονών. Στο γιαρις βλεπω κατι αποτελεσματα 2,9 λιτρα που ενας θεος ξερει πως τα εβγαλαν, ενω η πραγματικη του καταναλωση αν πηγαινεις κανονικα και οχι σαν να εχει αβγο κατω απο πενταλι ειναι ειναι 4,5

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • P
                                        panormus772 @lap last edited by

                                        @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                        Έλα το βρήκα για να μην ψάχνεστε .

                                        Είναι στο κατάλληλο στιγμιότυπο.

                                        Ο @panormus772 θα μας πει τι λέει το γράφημα.

                                        Δείχνει την άνεση των εμπροσθιων και πίσω αναρτήσεων σε διαφόρων τύπου οδοστρώματα, από απλό στυλ λείου πεζοδρομίου,οδοντωτό σαν σκαλάκια,σε φρεάτια και ράγες τρένου ως πλακόστρωτο).
                                        Βασικά, η χειρότερη απόκριση είναι της πίσω ανάρτησης στο 2ο είδος,το οδοντωτό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Αααααα!!! Οπότε τελειως λανθασμένη ανάγνωση έκανα.

                                          Και αυτοί δεν βάζουν μετάφραση!

                                          Μπράβο γιατρέ! Αν συναντήσω ποτέ την Μπελούτσι σε θέλω οπωσδήποτε μαζί μου!

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dimgeo last edited by

                                            Για οποιον σκέφτεται την αγορά του (εγω οχι πια. Ισως στο μελλον) συνοψίζω τα προβληματα που εχουν αναφέρει ιδιοκτήτες σε διάφορα ελληνικά και ξένα φόρουμς:

                                            1. Σημαντική απώλεια ισχύος στις ανηφορικές διαδρομές οταν η φορτιση της μπαταρίας είναι χαμηλή.

                                            2. Αδειάζει η μπαταρία πολύ γρήγορα οταν ειναι συνδεδεμένη η εφαρμογή απομακρυσμενου ελέγχου Ismart App και πέφτει τόσο χαμήλα που δεν ειναι δυνατο το ξεκλειδωμα και η εκκινηση του αυτοκινήτου

                                            3. Υπερβολική κατανάλωση (μεχρι και 8,5 l/100km) οταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή και λείτουργεί το συστημα θερμανσής, και διάφορα αλλα προβληματα με την ρυθμιση της θερμοκρασίας και γενικα την λειτουργία του κλιματισμου.

                                            4. Ελατωμματική βαλβίδα EGR.

                                            5. Εξαιρετικά δύσχρηστο interface στην οθόνη multimedia που απαιτεί πολύ ψαξιμο και διαβασμα του manual για την παραμετροποίηση του αυτοκινήτου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 55 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr