-
Η έρευνα φαίνεται ότι εμπεριέχει υποκειμενικούς παράγοντες καθώς εταιρείες που προσφέρουν "ειδικά" προιόντα όπως η Porsche και η Subaru (boxer power), είναι στις πρώτες θέσεις. Αξιοσημείωτη πάντως η καλή επίδοση του psa.
-
@lap said in CITROËN FORUM:
Είμαι ένας άνθρωπος που δεν μπορεί τη δηθενια. Δήθεν εργατικοί, δήθεν αυτοδημιούργητοι, δήθεν διορισμένοι και μετατεθειμενοι χωρίς πολιτικό μέσον κομμάτων εξουσίας, δήθεν τίμιοι, δήθεν δήθεν δήθεν.
Δήθεν πως δεν χαλούν τα Stellantis, δήθεν πως θα μπορεί να ανταγωνιστεί έτσι όπως το πάει.
Δεν μπορείς το δήθεν και είσαι ΠΑΣΟΚ που ήταν δήθεν έντιμο;
-
Δεν είπα ότι είναι το πιο έντιμο. Είπα πως υπερτονιζετε τα του ΠΑΣΟΚ και κρύβετε τα των ΝΔτων που πτώχευσαν τη χώρα, οδήγησαν σε μετανάστευση κτλ
-
@chrisk6 said in CITROËN FORUM:
@criuser said in CITROËN FORUM:
Οσα δεν φτάνουν οι άσχημες αλεπούδες τα κάνουν κρεμαστάρια...
Θα σας καλέσουν στην κοπή πίττας των ΚΤΕΛ τώρα τον Γενάρη ?
Τους λες για ΚΤΕΛ κλπ κλπ αλλα δεν εχω δει καμια ''γρηγορη'' μωτ απο μερους σου σε φωτο.
Τα σχολια +10/20 πανω απο τα ορια δεν πιανουν.
Μην μπουνε και αλλοι σε κατηγορια ΚΤΕΛ το λεω...Αφού μιλάμε για καταναλώσεις.
Αλλά και η μωτ για την διαδρομή που βάζω είναι πολύ γρήγορη εκτός αν θέλεις να ρισκάρεις μετωπικές.
-
Καλημέρα σας, σας διαβάζω χρόνια αλλά δεν έχω γράψει ποτέ.
Με τους περισσότερους ταυτίζομαι σε πολλά, με lap, fani, Gato (το έχουμε χάσει) , piloritis κτλ.
Έχοντας στην κατοχή citroen c3 1.2 110 (αυτόματο) του 2017 με πολύ προσεκτική χρήση (max λαδιών έχει γίνει στα 12.500χλμ) και φροντίδα, θέλω να πω ότι έχετε απόλυτο δίκιο για τους puretech (όχι ο cruiser).
Θα το πουλήσω πρώτα και μετά θα ανοίξω το στόμα μου!
Ο πιο αναξιόπιστος κινητήρας που έχω οδηγήσει μακράν!!
-
@caro-0 said in CITROËN FORUM:
Έχοντας στην κατοχή citroen c3 1.2 110 (αυτόματο) του 2017 με πολύ προσεκτική χρήση (max λαδιών έχει γίνει στα 12.500χλμ) και φροντίδα, θέλω να πω ότι έχετε απόλυτο δίκιο για τους puretech (όχι ο cruiser).
Για να πω και τα θετικά, όσες φορές έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε αυτό το συνδυασμο κινητήρα-κιβωτίου, μου άρεσε πολύ. Ειναι άρκετά σβέλτο, το κιβώτιο εξαιρετικό και σε συνδυασμό με την ανάρτηση πολύ αγχολυτικό μέσα στην πόλη αλλά και εκτός. Για τα υπόλοιπα, δεν έχω άποψη αφού δεν είμαι κάτοχος, αλλά σε πιστεύω 100%!
-
Έτσι είναι, αλλά για έξω το setup της ανάρτησης είναι κουραστικό, είναι πολύ μαλακή σε σημείο που κουράζει σε καμπές (όχι με μεγάλη ταχύτητα) με τις πλεύσεις και την ανασφάλεια που σου δημιουργεί αλλά και σε ανωμαλίες, το συνεχές πάνω κάτω (νιώθεις συνεχώς να βυθίζεται και να μουτρωνει σε φρένα, το ανάποδο γίνεται και στο ξεκίνημα).
Μπαίνεις σε άλλα αυτοκίνητα που είναι πιο solid, και είναι λιγότερο κουραστικά όσο κι αν ακούγεται περίεργο.
-
@caro-0 said in CITROËN FORUM:
Μπαίνεις σε άλλα αυτοκίνητα που είναι πιο solid, και είναι λιγότερο κουραστικά όσο κι αν ακούγεται περίεργο.
Καταλαβαίνω τι λές, ειδικά π.χ. εαν το οδηγήσεις back to back με ένα Φιέστα...καταλαβαίνεις την διαφορά. Το C3 ειναι ταμάμ για πόλη.
-
Οδήγησε φίλε μου το swift. Θα σου φανεί μετά το c3 αγωνιστικό.
-
@caro-0 said in CITROËN FORUM:
Καλημέρα σας, σας διαβάζω χρόνια αλλά δεν έχω γράψει ποτέ.
Με τους περισσότερους ταυτίζομαι σε πολλά, με lap, fani, Gato (το έχουμε χάσει) , piloritis κτλ.
Έχοντας στην κατοχή citroen c3 1.2 110 (αυτόματο) του 2017 με πολύ προσεκτική χρήση (max λαδιών έχει γίνει στα 12.500χλμ) και φροντίδα, θέλω να πω ότι έχετε απόλυτο δίκιο για τους puretech (όχι ο cruiser).
Θα το πουλήσω πρώτα και μετά θα ανοίξω το στόμα μου!
Ο πιο αναξιόπιστος κινητήρας που έχω οδηγήσει μακράν!!
@caro-0 said in CITROËN FORUM:
Έτσι είναι, αλλά για έξω το setup της ανάρτησης είναι κουραστικό, είναι πολύ μαλακή σε σημείο που κουράζει σε καμπές (όχι με μεγάλη ταχύτητα) με τις πλεύσεις και την ανασφάλεια που σου δημιουργεί αλλά και σε ανωμαλίες, το συνεχές πάνω κάτω (νιώθεις συνεχώς να βυθίζεται και να μουτρωνει σε φρένα, το ανάποδο γίνεται και στο ξεκίνημα).
Μπαίνεις σε άλλα αυτοκίνητα που είναι πιο solid, και είναι λιγότερο κουραστικά όσο κι αν ακούγεται περίεργο.
Για το πρώτο, η άποψη μου μετά από 10 σιτροέν που έχω από το1987, 3 εκ των οποίων έχω τώρα και ενός πεζώ, αλλά και άλλα 10 γνωστών συγγενών και φίλων χωρίς προβλήματα, καταλαβαίνεις ότι η θέση μου δεν μπαίνει σε σύγκριση με την άποψη οποιουδήποτε ευκαιριακού χρήστη.
Για τον κινητήρα σου έχω την εμπειρία ενός 3 αιρκρος που από το 2019 έως το 2021 έκανα 50000 χλμ. Δεν έκανα κάτι εκτός από το σέρβις, δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Συγγενής έχει το 3 με τα 82 άλογα από το 2017, επίσης χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αλλά όταν σε ενοχλούν οι κλίσεις στις στροφές, η πραγματικότητα είναι ότι αγόρασες λάθος αμάξι.
Η Σιτροέν φημίζεται για την άνεση της που όντως υπάρχει, αλλά θέλει τον τρόπο της οδήγησης της, που μπορείς να πηγαίνεις γρήγορα και άνετα.
Προφανώς δεν αρέσει σε όλους αυτό, για αυτό υπάρχουν διάφορες σχολές.
Δεν αμφισβητώ ότι ο κινητήρας αυτός έβγαλε προβλήματα σε αρκετούς για αυτό και οι ανακλήσεις και οι δωρεάν επισκευές.
Οντως δεν ήταν τόσο αξιόπιστος όσοι οι προηγούμενοι ατμοσφαιρικοί και η σιτροέν, μετά την επίσης αποτυχημένη προσπάθεια να συνεργαστεί με την μπεμβέ σε ένα τούρμπο κινητήρα, στο κυνήγι της μείωσης των κυβικών που είχε ξεκινήσει η βάγκ, δεν πέτυχε αυτό που είχε με τους ατμοσφαιρικούς.
Τώρα πόσο μεγάλο είναι το ποσοστό των αστοχιών είναι άγνωστο.
Σίγουρα παίζουν ρόλο διάφορα πράγματα, όπως τα λάδια, ο τρόπος κίνησης ή άλλα πράγματα που δεν έχουν ξεκαθαρίσει.
Προφανώς λοιπόν το αμάξι αυτό δεν ήταν για σένα. Υπάρχουν άλλες επιλογές που θα σου αρέσαν περισσότερο.
Αντίθετα για μένα που πριν μπω στην σιτροέν το 1987, είχα γκόλφ, που ήταν η επιτομή της αναξιοπιστίας, ενώ και άλλα γερμανικά και πολύ ακριβά που βρέθηκαν στα χέρια μου μέσω λήζινγκ είχαν θέματα, οπότε εγώ παραμένω φαν της σιτροέν.
Δεν μιλάω για όλο τον όμιλο της Στελλάντις, γιατί εκεί οι φιλοσοφίες είναι διαφορετικές σε κάθε μάρκα.
-
Μπλα μπλα μπλα
-
-
Η εμπειρία του κριουζερ από τη χρήση των αυτοκινήτων του είναι πολύ θετική.
Αυτό όμως δεν αλλάζει την πραγματικότητα, η οποία είναι πως από το 2017 και μετά, τα αυτοκίνητα με τα περισσότερα μηχανικά προβλήματα είναι της στελλαντις.
-
@gtsartsal said in CITROËN FORUM:
Η εμπειρία του κριουζερ από τη χρήση των αυτοκινήτων του είναι πολύ θετική.
Αυτό όμως δεν αλλάζει την πραγματικότητα, η οποία είναι πως από το 2017 και μετά, τα αυτοκίνητα με τα περισσότερα μηχανικά προβλήματα είναι της στελλαντις.
Ο καθε ανθρωπος που επιλεγει μια μαρκα και εχει αγορασει 3-4 ή και παραπανω αυτοκινητα απο αυτην σε βαθος χρονου, την εχει επιλεξει γνωριζοντας τα καλα και τα στραβα της. Αυτα τα στραβα ή δεν τον ενοχλουν ή τα προσπερναει, τελειο αυτοκινητο αλλωστε δεν υπαρχει. Παραδειγμα εμενα μου αρεσει ο Ιαπωνας, ολα τα στραβα του τα γνωριζω αλλα τα προτερηματα που εχει τα υποσκελιζουν (κατα την αποψη και τα θελω μου βεβαια). Εδω υπαρχουν ανθρωποι οι οποιοι ορκιζονται στην alfa romeo που για μενα ειναι οτι πιο αναξιοπιστο και χαμηλης ποιοτητας εχει βγει στα αυτοκινητα, προσωπικη αποψη και αυτη.
-
@criuser said in CITROËN FORUM:
@caro-0 said in CITROËN FORUM:
Καλημέρα σας, σας διαβάζω χρόνια αλλά δεν έχω γράψει ποτέ.
Με τους περισσότερους ταυτίζομαι σε πολλά, με lap, fani, Gato (το έχουμε χάσει) , piloritis κτλ.
Έχοντας στην κατοχή citroen c3 1.2 110 (αυτόματο) του 2017 με πολύ προσεκτική χρήση (max λαδιών έχει γίνει στα 12.500χλμ) και φροντίδα, θέλω να πω ότι έχετε απόλυτο δίκιο για τους puretech (όχι ο cruiser).
Θα το πουλήσω πρώτα και μετά θα ανοίξω το στόμα μου!
Ο πιο αναξιόπιστος κινητήρας που έχω οδηγήσει μακράν!!
@caro-0 said in CITROËN FORUM:
Έτσι είναι, αλλά για έξω το setup της ανάρτησης είναι κουραστικό, είναι πολύ μαλακή σε σημείο που κουράζει σε καμπές (όχι με μεγάλη ταχύτητα) με τις πλεύσεις και την ανασφάλεια που σου δημιουργεί αλλά και σε ανωμαλίες, το συνεχές πάνω κάτω (νιώθεις συνεχώς να βυθίζεται και να μουτρωνει σε φρένα, το ανάποδο γίνεται και στο ξεκίνημα).
Μπαίνεις σε άλλα αυτοκίνητα που είναι πιο solid, και είναι λιγότερο κουραστικά όσο κι αν ακούγεται περίεργο.
Για το πρώτο, η άποψη μου μετά από 10 σιτροέν που έχω από το1987, 3 εκ των οποίων έχω τώρα και ενός πεζώ, αλλά και άλλα 10 γνωστών συγγενών και φίλων χωρίς προβλήματα, καταλαβαίνεις ότι η θέση μου δεν μπαίνει σε σύγκριση με την άποψη οποιουδήποτε ευκαιριακού χρήστη.
Για τον κινητήρα σου έχω την εμπειρία ενός 3 αιρκρος που από το 2019 έως το 2021 έκανα 50000 χλμ. Δεν έκανα κάτι εκτός από το σέρβις, δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Συγγενής έχει το 3 με τα 82 άλογα από το 2017, επίσης χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αλλά όταν σε ενοχλούν οι κλίσεις στις στροφές, η πραγματικότητα είναι ότι αγόρασες λάθος αμάξι.
Η Σιτροέν φημίζεται για την άνεση της που όντως υπάρχει, αλλά θέλει τον τρόπο της οδήγησης της, που μπορείς να πηγαίνεις γρήγορα και άνετα.
Προφανώς δεν αρέσει σε όλους αυτό, για αυτό υπάρχουν διάφορες σχολές.
Δεν αμφισβητώ ότι ο κινητήρας αυτός έβγαλε προβλήματα σε αρκετούς για αυτό και οι ανακλήσεις και οι δωρεάν επισκευές.
Οντως δεν ήταν τόσο αξιόπιστος όσοι οι προηγούμενοι ατμοσφαιρικοί και η σιτροέν, μετά την επίσης αποτυχημένη προσπάθεια να συνεργαστεί με την μπεμβέ σε ένα τούρμπο κινητήρα, στο κυνήγι της μείωσης των κυβικών που είχε ξεκινήσει η βάγκ, δεν πέτυχε αυτό που είχε με τους ατμοσφαιρικούς.
Τώρα πόσο μεγάλο είναι το ποσοστό των αστοχιών είναι άγνωστο.
Σίγουρα παίζουν ρόλο διάφορα πράγματα, όπως τα λάδια, ο τρόπος κίνησης ή άλλα πράγματα που δεν έχουν ξεκαθαρίσει.
Προφανώς λοιπόν το αμάξι αυτό δεν ήταν για σένα. Υπάρχουν άλλες επιλογές που θα σου αρέσαν περισσότερο.
Αντίθετα για μένα που πριν μπω στην σιτροέν το 1987, είχα γκόλφ, που ήταν η επιτομή της αναξιοπιστίας, ενώ και άλλα γερμανικά και πολύ ακριβά που βρέθηκαν στα χέρια μου μέσω λήζινγκ είχαν θέματα, οπότε εγώ παραμένω φαν της σιτροέν.
Δεν μιλάω για όλο τον όμιλο της Στελλάντις, γιατί εκεί οι φιλοσοφίες είναι διαφορετικές σε κάθε μάρκα.
1ον δεν είπα ότι δεν είναι για μένα, απλά απήντησα στον fani σχετικά με την ανάρτηση στον ανοιχτό δρόμο, του είπα την άποψη μου.
2ον σίγουρα έχετε κάνει ένα googlarisma ή ακόμα μια αναζήτηση και στο youtube και έχετε δει τι γίνεται με τον puretech
3ον όταν στην πιο γνωστή αντιπροσωπεία citroen στην Ελλάδα τους μίλησα για αυτό και ότι με φροντίδα και προδερμ από τις 82.000km καίει λάδια η απάντηση ήταν, και πολύ άργησε
4ον το αυτοκίνητο φορούσε 0-30w total ineos, όταν πριν 2 χρόνια ξεκίνησε να καίει λάδια και πήγα για service μου είπαν ότι η οδηγία είναι πλέον 0-20w από την PSA (γελάνε και τα τσιμέντα) και από πέρυσι η PSA με νέα οδηγία βάζει τα 5-30w total RCP. ΤΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΏ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΜΆ ΕΤΑΙΡΊΑ;
5ον είχε γίνει προληπτική αντικατάσταση του ιμάντα εκκεντροφορων (δεν πλήρωσα κάτι αλλά πίεσα πολύ) πριν σκάσει όλο αυτό αφού μου πέταξε η εφαρμογή ότι υπάρχει ανάκληση (χωρίς να φαίνεται τι ακριβώς) και είχα παρακολουθήσει χρόνια πριν γαλλικά φόρουμ τα οποία όταν τα έλεγα στον αρχιμηχανικο (να πληρώσω με δικά μου χρήματα για αντικατάσταση) μου έλεγε ότι όλα καλά κτλ κτλ. Ποιο λαμπρό μυαλό σκέφτηκε να βάλει τον λαστιχενιο ιμάντα μέσα στο καυτό λάδι; (νομίζω η Ford αν θυμάμαι το είχε ξεκινήσει)
6ον εκφράζω καθαρά προσωπική άποψη που βασίζεται στην εμπειρία μου ως κάτοχος του αυτοκινήτου με 92.000km έως τώρα
-
Δεν μας ειπες τι ζημιες σου εβγαλε.... Απλά λες αναξιοπιστος κινητηρας . Κι εγω εχω εναν αλλο αναξιοπιστο , τον 1,6 Thp , αλλά στην περιπτωση μου, δεν αποδειχθηκε και τοσο
Οσο για τα λαδια 12,500χλμ ειναι πολλά . Το πολυ στις 10,000 θελουν αλλαγη. -
@alexandros-k said in CITROËN FORUM:
Δεν μας ειπες τι ζημιες σου εβγαλε.... Απλά λες αναξιοπιστος κινητηρας . Κι εγω εχω εναν αλλο αναξιοπιστο , τον 1,6 Thp , αλλά στην περιπτωση μου, δεν αποδειχθηκε και τοσο
Οσο για τα λαδια 12,500χλμ ειναι πολλά . Το πολυ στις 10,000 θελουν αλλαγη.Όταν καίει σχεδόν όλα τα λάδια σε 2.000km θεωρείται πρόβλημα; και αν δεν θεωρείται τώρα το σίγουρο είναι ότι θα θεωρείται σε λίγο καιρό.
12.500 η μεγαλύτερη που έχω κάνει όταν η psa έδινε 25.000.
Τα τελευταία χρόνια άλλαζω σε 8.000 περίπου.
-
@caro-0 said in CITROËN FORUM:
@alexandros-k said in CITROËN FORUM:
Δεν μας ειπες τι ζημιες σου εβγαλε.... Απλά λες αναξιοπιστος κινητηρας . Κι εγω εχω εναν αλλο αναξιοπιστο , τον 1,6 Thp , αλλά στην περιπτωση μου, δεν αποδειχθηκε και τοσο
Οσο για τα λαδια 12,500χλμ ειναι πολλά . Το πολυ στις 10,000 θελουν αλλαγη.Όταν καίει σχεδόν όλα τα λάδια σε 2.000km θεωρείται πρόβλημα; και αν δεν θεωρείται τώρα το σίγουρο είναι ότι θα θεωρείται σε λίγο καιρό.
12.500 η μεγαλύτερη που έχω κάνει όταν η psa έδινε 25.000.
Τα τελευταία χρόνια άλλαζω σε 8.000 περίπου.
Δλδ εχεις καταναλωση λαδιου πόσο? Καλο δεν ειναι σιγουρα, αλλά δεν εισαι και ο μονος.....
Καλα κανεις και τα αλλαζεις νωρις. Κι εμενα καθε 20,000 λεει αλλαγη, αλλά συνηθως στα 5,000 τα αλλαζω
Αν κοιταξεις αναλυσεις χρησιμοποιημενου λαδιου , κανενα δεν εχει αντεξει τοσα χλμ που λενε οι κατασκευαστες . -
@alexandros-k said in CITROËN FORUM:
@caro-0 said in CITROËN FORUM:
@alexandros-k said in CITROËN FORUM:
Δεν μας ειπες τι ζημιες σου εβγαλε.... Απλά λες αναξιοπιστος κινητηρας . Κι εγω εχω εναν αλλο αναξιοπιστο , τον 1,6 Thp , αλλά στην περιπτωση μου, δεν αποδειχθηκε και τοσο
Οσο για τα λαδια 12,500χλμ ειναι πολλά . Το πολυ στις 10,000 θελουν αλλαγη.Όταν καίει σχεδόν όλα τα λάδια σε 2.000km θεωρείται πρόβλημα; και αν δεν θεωρείται τώρα το σίγουρο είναι ότι θα θεωρείται σε λίγο καιρό.
12.500 η μεγαλύτερη που έχω κάνει όταν η psa έδινε 25.000.
Τα τελευταία χρόνια άλλαζω σε 8.000 περίπου.
Δλδ εχεις καταναλωση λαδιου πόσο? Καλο δεν ειναι σιγουρα, αλλά δεν εισαι και ο μονος.....
Καλα κανεις και τα αλλαζεις νωρις. Κι εμενα καθε 20,000 λεει αλλαγη, αλλά συνηθως στα 5,000 τα αλλαζω
Αν κοιταξεις αναλυσεις χρησιμοποιημενου λαδιου , κανενα δεν εχει αντεξει τοσα χλμ που λενε οι κατασκευαστες .Ακριβώς,
Να αλλάζετε λάδια συχνά. Το 70-80% των προβλημάτων είναι λόγω αργής αλλαγής.
-
@lap said in CITROËN FORUM:
@alexandros-k said in CITROËN FORUM:
@caro-0 said in CITROËN FORUM:
@alexandros-k said in CITROËN FORUM:
Δεν μας ειπες τι ζημιες σου εβγαλε.... Απλά λες αναξιοπιστος κινητηρας . Κι εγω εχω εναν αλλο αναξιοπιστο , τον 1,6 Thp , αλλά στην περιπτωση μου, δεν αποδειχθηκε και τοσο
Οσο για τα λαδια 12,500χλμ ειναι πολλά . Το πολυ στις 10,000 θελουν αλλαγη.Όταν καίει σχεδόν όλα τα λάδια σε 2.000km θεωρείται πρόβλημα; και αν δεν θεωρείται τώρα το σίγουρο είναι ότι θα θεωρείται σε λίγο καιρό.
12.500 η μεγαλύτερη που έχω κάνει όταν η psa έδινε 25.000.
Τα τελευταία χρόνια άλλαζω σε 8.000 περίπου.
Δλδ εχεις καταναλωση λαδιου πόσο? Καλο δεν ειναι σιγουρα, αλλά δεν εισαι και ο μονος.....
Καλα κανεις και τα αλλαζεις νωρις. Κι εμενα καθε 20,000 λεει αλλαγη, αλλά συνηθως στα 5,000 τα αλλαζω
Αν κοιταξεις αναλυσεις χρησιμοποιημενου λαδιου , κανενα δεν εχει αντεξει τοσα χλμ που λενε οι κατασκευαστες .Ακριβώς,
Να αλλάζετε λάδια συχνά. Το 70-80% των προβλημάτων είναι λόγω αργής αλλαγής.
Kai οπως ελεγε ο μεγαλος γκουρου των λαδιων ενδιαμεσα αλλαγη φιλτρου λαδιου , ιδιαιτερα τα ντηζελ . Πραγμα που δεν εκανα τον τελευταιο χρονο , και που σιχαινομαι γιατι οτι καινα κανω γεμιζει ο κινητηρας λαδια .
CITROËN FORUM