-
Αυτονόητο ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο οικονομικά, απλά για να βγάλει yaris τελευταίας γενιάς με δυσκολία 5λ κάτι δεν πάει καλά, είτε στο αυτοκίνητό είτε στον τρόπο οδήγησης
Ειναι το μοντέλο του 18, δεν ειναι το τελευταίο, αν αυτό εχει κάποια αξία. Εφόσον συμφωνούμε όμως οτι τα ηλεκτρικά ειναι πιο οικονομικά, απο εκει και πέρα νομιζω σε αυτό το Thread δεν θα λύσουμε τα θέματα της Toyota.
Πιο οικονομικα ειναι. Αλλα το να πουλησεις ενα αμαξι του 18, να αγορασεις ενα ηλεκτρικο στα 26,5Κ ( αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν ποροι στο ΚΗ3, αυριο μπορει να μπουν ή και οχι, κι αν μπουν να μην προλαβεις ουτε αυτα ) για να πεσεις απο τα 7€/100 χλμ στα 3 και να περιμενεις Χ χρονια να κανεις αποσβεση του κοστους απο τα καυσιμα και τα σερβις, ενω δεν ξερεις με τι κοστος ρευματος θα φορτιζεις σε 1-2 χρονια, ειναι ασκηση για δυνατους λυτες.
Αν πουληθει πχ το Yaris στα 17Κ , θες αλλα 9,5 για το Dolphin συν το κοστος του φορτιστη στο σπιτι, χωρις επιδοτηση, απο την διαφορα καυσιμου θα κερδιζεις 1.000€ καθε 25Κ χλμ, βαλε και 400€ σερβις τον χρονο αν κανεις τοσα, 1.400€.
Μονο την αγορα θες 6,5 χρονια να την αποσβεσεις.Προφανως αν υπαρχει οικονομικη ανεση το κανεις ευκολα, αλλα τοτε δεν σε νοιαζει και τοσο η οικονομια.
Αν η οικονομια ειναι το ζητουμενο προσωπικα δεν το βλεπω να συμφερει και πολυ.,
-
Για εμενα το μεγαλυτερο μειονεκτημα του Dolphin ειναι οτι σπινιαρει και δεν μπορει να βγαλει ομαλα τη δυναμη του στο δρομο. Το θεωρω τουλαχιστον αστοχο να παρεις καινουργιο αυτοκινητο για να αλλαξεις λαστιχα και μετα να δεις εαν θα στρωσει το προβλημα.
και το χιλιαρακι πολο μας με τους 115 ιππους, σπιναρει αν πατησεις βαθια το γκαζι. Σπιναρε οταν το αγορασαμε, σπιναρει και τωρα που του εχω βαλει καινουρια λαστιχα. Το ιδιο εκανε και το τιγκουαν με τους 150 ιππους. Ουτε ηλεκτρικα ηταν ουτε linglong λαστιχα ειχαν.
Παντως, το 7αρι στο 0-100 του δελφινιου, το εκαναν ολοι με τα εργοστασιακα λαστιχα, τα οποια ναι, κατα την εκκινηση σπιναραν λιγο. -
Τα Ling Long είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνα γιαυτο.
Ναι θα μπορούσαν να έχουν βάλει καλύτερα.
Όπως τα λες και στα υπόλοιπα Dettol. -
Για αμάξι χαμάλη πόλης πιο βολικό το γιαρις και χωρίς τα θέματα φόρτισης.
- το yaris εχει περίπου 5 λιτρα κατανάλωση άρα πάνω από 8 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα κόστος βενζίνης
- το κόστος συντήρησης του είναι πιο υψηλό από ένα ηλεκτρικό
- με το μάτι, έχει καλύτερους χώρους αλλά δνε έχω μπει σε dolpin να συγκρίνω
- τι θέματα υπάρχουν με την φόρτιση? με 60.4 μπαταρία έχεις αρκετά χιλιόμετρα εντός πόλης, με μια φόρτιση την εβδομάδα σε λογικά χιλιόμετρα κάποιος κάνει άνετα την δουλειά του.
3,5-4 έχει το γιαρις
Κανονικά ένα ηλεκτρικό δεν έχει έξοδα συντήρησης. Αλλά ο Σφακ χρεώνει από τον τρίτο χρόνο και μετά.
Ενα αμάξι 4 μέτρα είναι ιδανικό για παντού. Πόσο μάλλον ένα με 9 αερόσακους όπως το γιαρις.
Μετά όσο ανεβαίνεις τόσο ζορίζεις την καθημερινότητα σου.
Θέματα φόρτισης σαφώς και υπάρχουν. Δεν έχουν όλοι θέση πάρκινγκ να βάλουν φορτιστή, ούτε θα τρέχεις αριστερά και δεξιά να κουμπώνεις για λίγη ac φόρτιση.έχεις Yarris? της αδερφής μου δεν πέφτει με τίποτα κάτω απο 5 (εντός πόλης), για εθνική δεν το συζητάμε, έχει την κατανάλωση κανονικού αυτοκινήτου. Και τα ηλεκτρικά έχουν κινούμενα μέρη, έχουν τα έξοδα συντήρησης πχ φίλτρο καμπίνας, τακάκια, υγρά μπαταρίας, κτλ, απλά ειναι πιο περιορισμένα σε σχέση με ενα θερμικό. Ακόμα και 4 να έχει το yaris (που προσωπικά δεν το εχω δει ποτε) στα 100 χιλιόμετρα βγαίνει περιπου 7 ευρώ με σημερινές τιμές, όταν σε ένα ηλεκτρικό σου βγαίνει 3, η διαφορά στο καθημερινό κόστος μετακινησης ειναι μεγάλη + κοστος συντήρησης.
Τέλος, προφανώς, οπως κάθε πράγμα, η ηλεκτροκίνηση δεν προορίζεται για όλους, θα πάρει κάποιος που έχει και την ανάλογη υποδομη (΄χωρο φόρτισης). Επίσης, σε γειτονική πολυκατοικία έβαλαν φορτιστή σε κοινόχρηστο ρολόι και φορτίζουν με RF κάρτα, και φαίνεται ο καθένας τι κατανάλωση έχει. Σε γενικές γραμμές, καλή διάθεση να υπάρχει, μην τα εκμηδενίζουμε ολα.Εχω για καθε μερα το εταιρικό mazdoyaris που ειναι τελευταίας γενιας και καιει κατω από 4.. το μεγαλύτερο/βαρυτερο YC πήγαινε 4,5.
5 εκαιγε το προηγουμενης γενιάς yaris που είχε η γυναίκα μου! (EDIT: ειδα οτι εγραψες για το yaris 2018, οπότε στο 5 και καλα εισαι!)Σε αυτά τα νουμερα προσθέτεις 1-2 λιτρα παραπάνω για ταξιδι αυτοκινητόδρομο αναλογα με το πόσο το πατάς.
Τα ηλεκτρικά ειναι σιγουρα πιο οικονομικά ειδικά αν φορτίζεις σπίτι (γιατι αν φορτίζεις στων νταβατζήδων τους φορτιστές και δη σε ΣΕΑ πλησιάζεις κοστη diesel και χωρίς το χαμένο χρόνο/αναμονές φορτισης).
Αρκει να εξυπηρετουν, που ακομα δεν γινεται τόσο γιατι ειδικά τα τεσλα ειναι μαουνες και ακατάλληλα για καθημερινά!
Ενταξει τα πιο μανιτζέβελα στυλ δελφινι, yudo, id3 κλπ δεν έχουν χωριοταξικα προβληματα αλλά δεν μου λενε τιποτα σαν αμαξια και σαν εξοπλισμό και τεχνολογία!
Προσωπικά θα δεχόμουν εναν συμβιβασμό ως προς την εμβέλεια των ηλεκτρικών με ένα τεσλα αλλά όχι με ένα αττο/δελφίνι κλπ.
Αν ειναι να περιοριστω, να περιοριστώ γιατι παω ανετα και με κομφορ! -
Αυτονόητο ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο οικονομικά, απλά για να βγάλει yaris τελευταίας γενιάς με δυσκολία 5λ κάτι δεν πάει καλά, είτε στο αυτοκίνητό είτε στον τρόπο οδήγησης
Ειναι το μοντέλο του 18, δεν ειναι το τελευταίο, αν αυτό εχει κάποια αξία. Εφόσον συμφωνούμε όμως οτι τα ηλεκτρικά ειναι πιο οικονομικά, απο εκει και πέρα νομιζω σε αυτό το Thread δεν θα λύσουμε τα θέματα της Toyota.
Πιο οικονομικα ειναι. Αλλα το να πουλησεις ενα αμαξι του 18, να αγορασεις ενα ηλεκτρικο στα 26,5Κ ( αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν ποροι στο ΚΗ3, αυριο μπορει να μπουν ή και οχι, κι αν μπουν να μην προλαβεις ουτε αυτα ) για να πεσεις απο τα 7€/100 χλμ στα 3 και να περιμενεις Χ χρονια να κανεις αποσβεση του κοστους απο τα καυσιμα και τα σερβις, ενω δεν ξερεις με τι κοστος ρευματος θα φορτιζεις σε 1-2 χρονια, ειναι ασκηση για δυνατους λυτες.
Αν πουληθει πχ το Yaris στα 17Κ , θες αλλα 9,5 για το Dolphin συν το κοστος του φορτιστη στο σπιτι, χωρις επιδοτηση, απο την διαφορα καυσιμου θα κερδιζεις 1.000€ καθε 25Κ χλμ, βαλε και 400€ σερβις τον χρονο αν κανεις τοσα, 1.400€.
Μονο την αγορα θες 6,5 χρονια να την αποσβεσεις.Προφανως αν υπαρχει οικονομικη ανεση το κανεις ευκολα, αλλα τοτε δεν σε νοιαζει και τοσο η οικονομια.
Αν η οικονομια ειναι το ζητουμενο προσωπικα δεν το βλεπω να συμφερει και πολυ.,
Αν εχεις ηδη το yaris προφανως και δεν εχει και πολυ νοημα να το αλλαξεις για το dolphin.
Σαν να δινεις το iphone 15 για να πας στο 16. -
@antonmone said in BYD forum:
Τα Ling Long είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνα γιαυτο.
Ναι θα μπορούσαν να έχουν βάλει καλύτερα.
Όπως τα λες και στα υπόλοιπα Dettol.Αυτό είναι πραγματικό όνομα ή το λες περιπαικτικά;
-
@antonmone said in BYD forum:
Τα Ling Long είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνα γιαυτο.
Ναι θα μπορούσαν να έχουν βάλει καλύτερα.
Όπως τα λες και στα υπόλοιπα Dettol.Αυτό είναι πραγματικό όνομα ή το λες περιπαικτικά;
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ!!! και μαλιστα, το ειχαμε συζητησει και παλαιοτερα, τα φορουν και καποια tiguan (που πωλουνται ευρωπη). Ουτε εγω τα ηξερα και νομιζα οτι ηταν κινεζια αποκλειστικα για τα δελφινια
-
Έχουν σοβαρό θέμα ονοματοδοτησης των εταιριών τους.
Να έχεις γκιλι με λανκγ λανγκ ελαστικά και ας πουμε κινητό ποκο.
Πες τα όλα μαζί, να δεις πως ακούγεται.
Και να το λες στον πεθερό σου που δεν ξέρει ούτε αγγλικά.
-
Έχουν σοβαρό θέμα ονοματοδοτησης των εταιριών τους.
Να έχεις γκιλι με λανκγ λανγκ ελαστικά και ας πουμε κινητό ποκο.
Πες τα όλα μαζί, να δεις πως ακούγεται.
Και να το λες στον πεθερό σου που δεν ξέρει ούτε αγγλικά.
λες για αυτο να αγορασαν την βολβο και την mg; για να μην ψαχνουν να βρουν νεα ονοματα !
-
Στην ουσία οντως αυτό έκαναν. Πες το ψέματα.
-
@antonmone said in BYD forum:
Τα Ling Long είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνα γιαυτο.
Ναι θα μπορούσαν να έχουν βάλει καλύτερα.
Όπως τα λες και στα υπόλοιπα Dettol.Αυτό είναι πραγματικό όνομα ή το λες περιπαικτικά;
Πραγματικό είναι θα μπορούσε να είναι και όνομα barwoman στην Σαγκάη.
-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Τα Ling Long είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνα γιαυτο.
Ναι θα μπορούσαν να έχουν βάλει καλύτερα.
Όπως τα λες και στα υπόλοιπα Dettol.Αυτό είναι πραγματικό όνομα ή το λες περιπαικτικά;
Πραγματικό είναι θα μπορούσε να είναι και όνομα barwoman στην Σαγκάη.
τοσες κινεζικες επιχειρησεις υπαρχουν, δεν θα υπαρχει και μια που να λεγεται ChinChon; Δεν θα ηταν καταπληκτικο;! Το απολυτο τρολαρισμα!
-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Τα Ling Long είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνα γιαυτο.
Ναι θα μπορούσαν να έχουν βάλει καλύτερα.
Όπως τα λες και στα υπόλοιπα Dettol.Αυτό είναι πραγματικό όνομα ή το λες περιπαικτικά;
Πραγματικό είναι θα μπορούσε να είναι και όνομα barwoman στην Σαγκάη.
Πάω να βρεξω το λαρύγγι μου στην λανγκλανγκ. Ατακα διαλόγου ταινίας υποψήφια σε πολλά φεστιβάλ
-
Εδω οι αποικίες των Ελλήνων την εποχή των Ελοχίμ όπου ονόμασαν τις πόλεις τους με μια στερεότυπη ονομασία
-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Τα Ling Long είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνα γιαυτο.
Ναι θα μπορούσαν να έχουν βάλει καλύτερα.
Όπως τα λες και στα υπόλοιπα Dettol.Αυτό είναι πραγματικό όνομα ή το λες περιπαικτικά;
Πραγματικό είναι θα μπορούσε να είναι και όνομα barwoman στην Σαγκάη.
Πάω να βρεξω το λαρύγγι μου στην λανγκλανγκ. Ατακα διαλόγου ταινίας υποψήφια σε πολλά φεστιβάλ
συγκεντρωσου Lap.. συγκεντρωσου!! Ling long ειναι τα λαστιχα!
Lang Lang υπαρχει ηδη διασημος πιανιστας -
Ααα ling long είναι. Lang lang το διάβαζα.
Πω ακόμα χειρότερο είναι.
Όνομα κοπέλας στην υποδοχή καποιου μπαρ που παραπέμπει σε κουδούνι.
Λινγκ λονγκ .... κάποιος χτυπάει το κουδούνι. Ποιος είναι;
-
Εδω οι αποικίες των Ελλήνων την εποχή των Ελοχίμ ονόμασαν πόλεις με στερεότυπη ονομασία
υπαρχει και το malacca strait καπου κοντα στη μαλαισια αν θυμαμαι καλα.
-
Εκεί ήταν η ελληνική αποικία των Σπαρτιατών που σιχαινόταν τους Αθηναίους των Διονυσίων
-
-
Τα ηλεκτρικά ειναι σιγουρα πιο οικονομικά ειδικά αν φορτίζεις σπίτι (γιατι αν φορτίζεις στων νταβατζήδων τους φορτιστές και δη σε ΣΕΑ πλησιάζεις κοστη diesel και χωρίς το χαμένο χρόνο/αναμονές φορτισης).
Αρκει να εξυπηρετουν, που ακομα δεν γινεται τόσο γιατι ειδικά τα τεσλα ειναι μαουνες και ακατάλληλα για καθημερινά!E Ναι, αποκλειστικά για οικιακή φόρτιση μιλάμε. ακόμα και τα TEsla που αναφέρεις, εξαρτάται που μετακινήσε.
Προσωπικά θα δεχόμουν εναν συμβιβασμό ως προς την εμβέλεια των ηλεκτρικών με ένα τεσλα αλλά όχι με ένα αττο/δελφίνι κλπ.
Αν ειναι να περιοριστω, να περιοριστώ γιατι παω ανετα και με κομφορ!Εχοντας ηλεκτρικό χρόνια και κάνει πάνω απο 15 ταξίδια, θα σου πω οτι ολα αυτά ειναι υπερβολές, Υπα΄ρχουν μειονεκτήματα, μην δίνεται τόσο βάση, καθώς τα πλεονεκτήματα ειναι περισσότερα. Επίσης, εξαρτάται και τι είσαι διαθετιμένος να πληρώσεις.
Πιο οικονομικα ειναι. Αλλα το να πουλησεις ενα αμαξι του 18, να αγορασεις ενα ηλεκτρικο στα 26,5Κ ( αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν ποροι στο ΚΗ3, αυριο μπορει να μπουν ή και οχι, κι αν μπουν να μην προλαβεις ουτε αυτα ) για να πεσεις απο τα 7€/100 χλμ στα 3 και να περιμενεις Χ χρονια να κανεις αποσβεση του κοστους απο τα καυσιμα και τα σερβις, ενω δεν ξερεις με τι κοστος ρευματος θα φορτιζεις σε 1-2 χρονια, ειναι ασκηση για δυνατους λυτες.
εγώ το αναφέρω σε φάση διλήματος αγοράς, αν πηγαινες να πάρεις Yaris σήμερα η dolphin, εγώ θα έπαιρνα dolphin (με την επιδότηση το γνωρίζω αν και πιστευω οτι θα λυθεί), δεν το ανέφερα με την λογική, πουλάω το ένα αγοράζω το άλλο.
BYD forum