-
Λοιπόν αφήνουμε τις θεωρίες και πιάνουμε την πραγματικότητα.
Ας πούμε λοιπόν ότι είχα ντόλφιν.
Εδώ να σημειώσουμε ότι εξυπνάδες θα έχεις ηλεκτρικό, αλλά και ένα θερμικό αν χρειάζεται, δεν παίζουν, γιατί δεν μπορούμε να έχουμε 2 αμάξια ο καθένας για ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ του χρήση.
Χτες το βράδυ ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αγοράς του παλαιού ΦΙΧ και αποφασίστηκε σήμερα να έρθει μεταφορικό να το πάρει από το χωριό, αφού είναι χωρίς πινακίδες.
Είπαμε ότι θα φεύγαμε εγώ 8.30 το πρωί και το μεταφορικό 9 για να είμαι εκεί και να ετοιμάσω την διαδικασία.
Με παίρνει στις 8 και μου λέει είμαι Σταμάτα γιατί είχα πρωινή μεταφορά και συνεχίζω...
Αντε να φύγω και εγώ όσο πιο γρήγορα και να πάω γρήγορα με όρια + 20 - 30, στο κομμάτι της Εθνικής να παρακάμψω ότι μπορώ στην Αθήνα και όσο γρήγορα με παίρνει στο επαρχιακό κομμάτι.
Εννοείται ότι είχε φτάσει ήδη, αφού ήταν 1 ώρα μπροστά μου, φορτώθηκε το αμάξι, η απόσταση είναι 160 χλμ, μετά είχα διάφορες δουλειές σε κοντινά μέρη με ανηφόρες κατηφόρες και στροφές και έπρεπε να είμαι πίσω το αργότερο 4.30 το απόγευμα. Σύνολο χλμ σχεδόν 400.
Ας πούμε λοιπόν ότι φεύγω το πρωί με φορτισμένο στο 85 % ντόλφιν, ή άλλο ηλεκτρικό για να μην νομίζουν κάποιοι ότι χτυπάμε το ντόλφιν, ο χρόνος είναι 5 - 5.30 ώρες το ταξίδι με την επιστροφή, είχε πολύ κίνηση και το πρωί, αλλά και το απόγευμα από την γέφυρα της Βαρυμπόμπης και κάτω, άλλες 2,5 ώρες για διάφορες δουλειές και ένα ψευτοφαγητό.
Φορτιστής δεν υπάρχει πουθενά σε κοντινό μέρος, υπάρχει στο Αλιβέρι σε σουπερμάρκετ και άλλοι δύο σε απόσταση 20 -25 χλμ από εκεί που ήμουν, αλλά ο χρόνος δεν έβγαινε.
Που λοιπόν καταλήγουμε ?
Στο ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να πάνε σε τιμές Ευρώπης του Σπρίνγκ.
Να μην έχουμε άγχος για την επιδότηση.
Να βγαίνει αυτόματα, όπως ήταν παλιά με την απόσυρση.
Και τα ηλεκτρικά να πάνε από 17 τα C3 στα 10-12 όπως και τα κινέζικα.
Δηλαδή να υπάρχει ένα ηλεκτρικό σε κάθε οικογένεια, για χρήση πόλης σε φτηνή τιμή. Ενα μεγαλύτερο ΑΜΙ δηλαδή.
Αν έχουμε 20000 λιανική, τότε με τον υπάρχοντα τρόπο βγαίνει στα 15000.
Αρα τι πρέπει να γίνει να πάει η επιδότηση όλη σαν ποσό και όχι σαν ποσοστό με μέγιστο τα 9000.
Ας γίνει 7000 και να αφαιρείται με την μία.
-
Το κόστος κίνησης των ηλεκτρικών καλύπτει ως τεκμαρτή δαπάνη αλλά και ως κόστος ευκαιρίας το κόστος κίνησης οποιουσδήποτε θερμικού, Οποτε η διαφορα τεκμαρτού και ευκαιρίας μπορεί να μειώσει ή να καλύψει πλήρως την δαπάνη για τις δόσεις ενός ηλεκτρικού! Εφοδον έχεις πάρκινγκ να το φορτίζεις!
Εάν έχεις απλο θερμικό το υπερκαλύπτει, εάν έχεις καλο hev απαιτεί πολλά χιλιομετρα!
Εάν είστε δυο οι εργαζόμενοι δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να μην είναι το ένα τουλάχιστον ev
-
Το κόστος κίνησης των ηλεκτρικών καλύπτει ως τεκμαρτή δαπάνη αλλά και ως κόστος ευκαιρίας το κόστος κίνησης οποιουσδήποτε θερμικού, Οποτε η διαφορα τεκμαρτού και ευκαιρίας να μειώσει ή να καλύψει πλήρως την δαπάνη για τις δόσεις ενός ηλεκτρικού! Εφοδον έχεις πάρκινγκ να το φορτίζεις!
Εάν έχεις απλο θερμικό το υπερκαλύπτει, εάν έχεις καλο hev απαιτεί πολλά χιλιομετρα!
Εάν είστε δυο οι εργαζόμενοι δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να μην είναι το ένα τουλάχιστον ev
Το κόστος κίνησης των ηλεκτρικών με ταχύτητες αραμπά είναι 3 ευρώ τα 100 χλμ. Το κόστος κίνησης του ντίζελ με τις ίδιες ταχύτητες είναι 6 ευρώ τα 100 χλμ.
Δεν είναι όλος ο κόσμος σε γραφεία 8 ώρες. Υπάρχουν πολλοί που έχουν δουλειές εκτός και κάνουν χλμ.
-
Ε αυτοί δεν θα πάρουν! Η πλειοψηφία όμως κάνει έως και 500-1000 χλμ ανα εβδομάδα! Άνετα οποιοδήποτε νέο ev το καλύπτει
3 vs 8 ευρώ είναι όχι 6 ευρω
-
-
Στην byd?? Σιγά μη πάω! Δεν πάω σε πάρτυ αντιπροσώπων και εισαγωγέων!
-
Λοιπόν αφήνουμε τις θεωρίες και πιάνουμε την πραγματικότητα.
.............
.................
...............
Που λοιπόν καταλήγουμε ?Οτι αν ειναι αυτο που περιεγραψες η κανονικοτητα στην ζωη μας, ειμαστε να μας κλαινε οι ρεγγες.
Κατα τα αλλα αν ειχες ηλεκτρικο θα ειχε προνοησει να φυγεις απο τις 7, να φορτισεις στην πριζα του σπιτιου μεχρι να ερθει το φορτηγο και μετα αναλογα το που θες να πας θα κανονιζες
Αν αυτη ειναι η ζωη σου τα ηλεκτρικα δεν σου κανουν
-
Λοιπόν αφήνουμε τις θεωρίες και πιάνουμε την πραγματικότητα.
Ας πούμε λοιπόν ότι είχα ντόλφιν.
Εδώ να σημειώσουμε ότι εξυπνάδες θα έχεις ηλεκτρικό, αλλά και ένα θερμικό αν χρειάζεται, δεν παίζουν, γιατί δεν μπορούμε να έχουμε 2 αμάξια ο καθένας για ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ του χρήση.
Χτες το βράδυ ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αγοράς του παλαιού ΦΙΧ και αποφασίστηκε σήμερα να έρθει μεταφορικό να το πάρει από το χωριό, αφού είναι χωρίς πινακίδες.
Είπαμε ότι θα φεύγαμε εγώ 8.30 το πρωί και το μεταφορικό 9 για να είμαι εκεί και να ετοιμάσω την διαδικασία.
Με παίρνει στις 8 και μου λέει είμαι Σταμάτα γιατί είχα πρωινή μεταφορά και συνεχίζω...
Αντε να φύγω και εγώ όσο πιο γρήγορα και να πάω γρήγορα με όρια + 20 - 30, στο κομμάτι της Εθνικής να παρακάμψω ότι μπορώ στην Αθήνα και όσο γρήγορα με παίρνει στο επαρχιακό κομμάτι.
Εννοείται ότι είχε φτάσει ήδη, αφού ήταν 1 ώρα μπροστά μου, φορτώθηκε το αμάξι, η απόσταση είναι 160 χλμ, μετά είχα διάφορες δουλειές σε κοντινά μέρη με ανηφόρες κατηφόρες και στροφές και έπρεπε να είμαι πίσω το αργότερο 4.30 το απόγευμα. Σύνολο χλμ σχεδόν 400.
Ας πούμε λοιπόν ότι φεύγω το πρωί με φορτισμένο στο 85 % ντόλφιν, ή άλλο ηλεκτρικό για να μην νομίζουν κάποιοι ότι χτυπάμε το ντόλφιν, ο χρόνος είναι 5 - 5.30 ώρες το ταξίδι με την επιστροφή, είχε πολύ κίνηση και το πρωί, αλλά και το απόγευμα από την γέφυρα της Βαρυμπόμπης και κάτω, άλλες 2,5 ώρες για διάφορες δουλειές και ένα ψευτοφαγητό.
Φορτιστής δεν υπάρχει πουθενά σε κοντινό μέρος, υπάρχει στο Αλιβέρι σε σουπερμάρκετ και άλλοι δύο σε απόσταση 20 -25 χλμ από εκεί που ήμουν, αλλά ο χρόνος δεν έβγαινε.
Που λοιπόν καταλήγουμε ?
Στο ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να πάνε σε τιμές Ευρώπης του Σπρίνγκ.
Να μην έχουμε άγχος για την επιδότηση.
Να βγαίνει αυτόματα, όπως ήταν παλιά με την απόσυρση.
Και τα ηλεκτρικά να πάνε από 17 τα C3 στα 10-12 όπως και τα κινέζικα.
Δηλαδή να υπάρχει ένα ηλεκτρικό σε κάθε οικογένεια, για χρήση πόλης σε φτηνή τιμή. Ενα μεγαλύτερο ΑΜΙ δηλαδή.
Αν έχουμε 20000 λιανική, τότε με τον υπάρχοντα τρόπο βγαίνει στα 15000.
Αρα τι πρέπει να γίνει να πάει η επιδότηση όλη σαν ποσό και όχι σαν ποσοστό με μέγιστο τα 9000.
Ας γίνει 7000 και να αφαιρείται με την μία.
δεν καταλαβα τιποτα, ουτε τι νοημα εχει η ιστορια ουτε αν ειναι υπερ των θερμικων ουτε αν ειναι κολαφος στην κυβερνηση. Εμπλεξες εκει μεσα ταξιδια, εμβελεια, επιδοτηση, μικρα ηλεκτρικα, οτι να 'ναι.
Εκτος αν το νοημα ειναι να μας δινει η εκαστοτε κυβερνηση επιδοτηση για αγορα ελικοπτερου. -
Λοιπόν αφήνουμε τις θεωρίες και πιάνουμε την πραγματικότητα.
Ας πούμε λοιπόν ότι είχα ντόλφιν.
Εδώ να σημειώσουμε ότι εξυπνάδες θα έχεις ηλεκτρικό, αλλά και ένα θερμικό αν χρειάζεται, δεν παίζουν, γιατί δεν μπορούμε να έχουμε 2 αμάξια ο καθένας για ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ του χρήση.
Χτες το βράδυ ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αγοράς του παλαιού ΦΙΧ και αποφασίστηκε σήμερα να έρθει μεταφορικό να το πάρει από το χωριό, αφού είναι χωρίς πινακίδες.
Είπαμε ότι θα φεύγαμε εγώ 8.30 το πρωί και το μεταφορικό 9 για να είμαι εκεί και να ετοιμάσω την διαδικασία.
Με παίρνει στις 8 και μου λέει είμαι Σταμάτα γιατί είχα πρωινή μεταφορά και συνεχίζω...
Αντε να φύγω και εγώ όσο πιο γρήγορα και να πάω γρήγορα με όρια + 20 - 30, στο κομμάτι της Εθνικής να παρακάμψω ότι μπορώ στην Αθήνα και όσο γρήγορα με παίρνει στο επαρχιακό κομμάτι.
Εννοείται ότι είχε φτάσει ήδη, αφού ήταν 1 ώρα μπροστά μου, φορτώθηκε το αμάξι, η απόσταση είναι 160 χλμ, μετά είχα διάφορες δουλειές σε κοντινά μέρη με ανηφόρες κατηφόρες και στροφές και έπρεπε να είμαι πίσω το αργότερο 4.30 το απόγευμα. Σύνολο χλμ σχεδόν 400.
Ας πούμε λοιπόν ότι φεύγω το πρωί με φορτισμένο στο 85 % ντόλφιν, ή άλλο ηλεκτρικό για να μην νομίζουν κάποιοι ότι χτυπάμε το ντόλφιν, ο χρόνος είναι 5 - 5.30 ώρες το ταξίδι με την επιστροφή, είχε πολύ κίνηση και το πρωί, αλλά και το απόγευμα από την γέφυρα της Βαρυμπόμπης και κάτω, άλλες 2,5 ώρες για διάφορες δουλειές και ένα ψευτοφαγητό.
Φορτιστής δεν υπάρχει πουθενά σε κοντινό μέρος, υπάρχει στο Αλιβέρι σε σουπερμάρκετ και άλλοι δύο σε απόσταση 20 -25 χλμ από εκεί που ήμουν, αλλά ο χρόνος δεν έβγαινε.
Που λοιπόν καταλήγουμε ?
Στο ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να πάνε σε τιμές Ευρώπης του Σπρίνγκ.
Να μην έχουμε άγχος για την επιδότηση.
Να βγαίνει αυτόματα, όπως ήταν παλιά με την απόσυρση.
Και τα ηλεκτρικά να πάνε από 17 τα C3 στα 10-12 όπως και τα κινέζικα.
Δηλαδή να υπάρχει ένα ηλεκτρικό σε κάθε οικογένεια, για χρήση πόλης σε φτηνή τιμή. Ενα μεγαλύτερο ΑΜΙ δηλαδή.
Αν έχουμε 20000 λιανική, τότε με τον υπάρχοντα τρόπο βγαίνει στα 15000.
Αρα τι πρέπει να γίνει να πάει η επιδότηση όλη σαν ποσό και όχι σαν ποσοστό με μέγιστο τα 9000.
Ας γίνει 7000 και να αφαιρείται με την μία.
δεν καταλαβα τιποτα, ουτε τι νοημα εχει η ιστορια ουτε αν ειναι υπερ των θερμικων ουτε αν ειναι κολαφος στην κυβερνηση. Εμπλεξες εκει μεσα ταξιδια, εμβελεια, επιδοτηση, μικρα ηλεκτρικα, οτι να 'Εναι.
Εκτος αν το νοημα ειναι να μας δινει η εκαστοτε κυβερνηση επιδοτηση για αγορα ελικοπτερου.Επειδη κανετε εκ του πονηρου οτι δεν καταλαβαινετε,ας κανω μια προσπαθεια να δωσω τα key points οπως λενε και στο Αλιβερι.
- Η οδικη του εριξε στα αυτια φτανοντας πριν απο αυτον!!!!Αδιαφορο το μικρο προβαδισμα ωρας που ειχε.Ελεος δηλαδη ακομα και το ΚΤΕΛ Αθηνα -ΑΗ Γιαννης ρωσσος (φτου κακα )δεν θα εχανε απο την οδικη!
2.Απο την αναφορα του Criuser και ολα αυτα που εγιναν σημαινει απλα οτι ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΙ του OΛΟΚΛΗΡΗ Η ΖΩΗ ΣΑΣ γατακια!
- Οχι dolphin,οχι seal,oχι sealion που ερχεται ,ακομα και μοντελο φαλαινα ορκα να εβγαζε η byd με 200 αρα μπαταρια .αν δεν ειχε βαρια 14675 ευρα ,δεν θα ειχε καμμια τυχη!
Αυτα!
-
Πολύ απλά είπα ότι με την σημερινή τεχνολογία έχει νόημα κάτι ανάμεσα σε ΑΜΙ και Ινστερ με την μικρή μπαταρία που θα κάνει 17-18000 χωρίς την επιδότηση.
-
-
-
-
@antonmone said in BYD forum:
Λοιπόν αφήνουμε τις θεωρίες και πιάνουμε την πραγματικότητα.
Ας πούμε λοιπόν ότι είχα ντόλφιν.
Εδώ να σημειώσουμε ότι εξυπνάδες θα έχεις ηλεκτρικό, αλλά και ένα θερμικό αν χρειάζεται, δεν παίζουν, γιατί δεν μπορούμε να έχουμε 2 αμάξια ο καθένας για ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ του χρήση.
Χτες το βράδυ ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αγοράς του παλαιού ΦΙΧ και αποφασίστηκε σήμερα να έρθει μεταφορικό να το πάρει από το χωριό, αφού είναι χωρίς πινακίδες.
Είπαμε ότι θα φεύγαμε εγώ 8.30 το πρωί και το μεταφορικό 9 για να είμαι εκεί και να ετοιμάσω την διαδικασία.
Με παίρνει στις 8 και μου λέει είμαι Σταμάτα γιατί είχα πρωινή μεταφορά και συνεχίζω...
Αντε να φύγω και εγώ όσο πιο γρήγορα και να πάω γρήγορα με όρια + 20 - 30, στο κομμάτι της Εθνικής να παρακάμψω ότι μπορώ στην Αθήνα και όσο γρήγορα με παίρνει στο επαρχιακό κομμάτι.
Εννοείται ότι είχε φτάσει ήδη, αφού ήταν 1 ώρα μπροστά μου, φορτώθηκε το αμάξι, η απόσταση είναι 160 χλμ, μετά είχα διάφορες δουλειές σε κοντινά μέρη με ανηφόρες κατηφόρες και στροφές και έπρεπε να είμαι πίσω το αργότερο 4.30 το απόγευμα. Σύνολο χλμ σχεδόν 400.
Ας πούμε λοιπόν ότι φεύγω το πρωί με φορτισμένο στο 85 % ντόλφιν, ή άλλο ηλεκτρικό για να μην νομίζουν κάποιοι ότι χτυπάμε το ντόλφιν, ο χρόνος είναι 5 - 5.30 ώρες το ταξίδι με την επιστροφή, είχε πολύ κίνηση και το πρωί, αλλά και το απόγευμα από την γέφυρα της Βαρυμπόμπης και κάτω, άλλες 2,5 ώρες για διάφορες δουλειές και ένα ψευτοφαγητό.
Φορτιστής δεν υπάρχει πουθενά σε κοντινό μέρος, υπάρχει στο Αλιβέρι σε σουπερμάρκετ και άλλοι δύο σε απόσταση 20 -25 χλμ από εκεί που ήμουν, αλλά ο χρόνος δεν έβγαινε.
Που λοιπόν καταλήγουμε ?
Στο ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να πάνε σε τιμές Ευρώπης του Σπρίνγκ.
Να μην έχουμε άγχος για την επιδότηση.
Να βγαίνει αυτόματα, όπως ήταν παλιά με την απόσυρση.
Και τα ηλεκτρικά να πάνε από 17 τα C3 στα 10-12 όπως και τα κινέζικα.
Δηλαδή να υπάρχει ένα ηλεκτρικό σε κάθε οικογένεια, για χρήση πόλης σε φτηνή τιμή. Ενα μεγαλύτερο ΑΜΙ δηλαδή.
Αν έχουμε 20000 λιανική, τότε με τον υπάρχοντα τρόπο βγαίνει στα 15000.
Αρα τι πρέπει να γίνει να πάει η επιδότηση όλη σαν ποσό και όχι σαν ποσοστό με μέγιστο τα 9000.
Ας γίνει 7000 και να αφαιρείται με την μία.
δεν καταλαβα τιποτα, ουτε τι νοημα εχει η ιστορια ουτε αν ειναι υπερ των θερμικων ουτε αν ειναι κολαφος στην κυβερνηση. Εμπλεξες εκει μεσα ταξιδια, εμβελεια, επιδοτηση, μικρα ηλεκτρικα, οτι να 'Εναι.
Εκτος αν το νοημα ειναι να μας δινει η εκαστοτε κυβερνηση επιδοτηση για αγορα ελικοπτερου.Επειδη κανετε εκ του πονηρου οτι δεν καταλαβαινετε,ας κανω μια προσπαθεια να δωσω τα key points οπως λενε και στο Αλιβερι.
- Η οδικη του εριξε στα αυτια φτανοντας πριν απο αυτον!!!!Αδιαφορο το μικρο προβαδισμα ωρας που ειχε.Ελεος δηλαδη ακομα και το ΚΤΕΛ Αθηνα -ΑΗ Γιαννης ρωσσος (φτου κακα )δεν θα εχανε απο την οδικη!
2.Απο την αναφορα του Criuser και ολα αυτα που εγιναν σημαινει απλα οτι ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΙ του OΛΟΚΛΗΡΗ Η ΖΩΗ ΣΑΣ γατακια!
- Οχι dolphin,οχι seal,oχι sealion που ερχεται ,ακομα και μοντελο φαλαινα ορκα να εβγαζε η byd με 200 αρα μπαταρια .αν δεν ειχε βαρια 14675 ευρα ,δεν θα ειχε καμμια τυχη!
Αυτα!
Η οδική ήταν στον Άγιο Στέφανο 40 λεπτά πριν ξεκινήσω. Όταν έφτασε μόλις είχα περάσει την Χαλκίδα που έκανα 1.10 γιατί είχε κίνηση και η Αθήνα και η Χαλκίδα. Άρα έκανε 1.50 από Άγιο Στέφανο. Εγώ από εκεί είμαι 1.30- 1.40 ανάλογα την κίνηση στην Εύβοια.
-
χτες ειδα το "the substance". Νομιζω οτι αυτη η κουβεντα ειναι περισσοτερο σουρεαλ απο την ταινια (και με λιγοτερο γυμνο... αν και στην περιπτωση μας, ισως η ελλειψη γυμνου να ειναι πλεονεκτημα).
-
@antonmone said in BYD forum:
Λοιπόν αφήνουμε τις θεωρίες και πιάνουμε την πραγματικότητα.
Ας πούμε λοιπόν ότι είχα ντόλφιν.
Εδώ να σημειώσουμε ότι εξυπνάδες θα έχεις ηλεκτρικό, αλλά και ένα θερμικό αν χρειάζεται, δεν παίζουν, γιατί δεν μπορούμε να έχουμε 2 αμάξια ο καθένας για ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ του χρήση.
Χτες το βράδυ ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αγοράς του παλαιού ΦΙΧ και αποφασίστηκε σήμερα να έρθει μεταφορικό να το πάρει από το χωριό, αφού είναι χωρίς πινακίδες.
Είπαμε ότι θα φεύγαμε εγώ 8.30 το πρωί και το μεταφορικό 9 για να είμαι εκεί και να ετοιμάσω την διαδικασία.
Με παίρνει στις 8 και μου λέει είμαι Σταμάτα γιατί είχα πρωινή μεταφορά και συνεχίζω...
Αντε να φύγω και εγώ όσο πιο γρήγορα και να πάω γρήγορα με όρια + 20 - 30, στο κομμάτι της Εθνικής να παρακάμψω ότι μπορώ στην Αθήνα και όσο γρήγορα με παίρνει στο επαρχιακό κομμάτι.
Εννοείται ότι είχε φτάσει ήδη, αφού ήταν 1 ώρα μπροστά μου, φορτώθηκε το αμάξι, η απόσταση είναι 160 χλμ, μετά είχα διάφορες δουλειές σε κοντινά μέρη με ανηφόρες κατηφόρες και στροφές και έπρεπε να είμαι πίσω το αργότερο 4.30 το απόγευμα. Σύνολο χλμ σχεδόν 400.
Ας πούμε λοιπόν ότι φεύγω το πρωί με φορτισμένο στο 85 % ντόλφιν, ή άλλο ηλεκτρικό για να μην νομίζουν κάποιοι ότι χτυπάμε το ντόλφιν, ο χρόνος είναι 5 - 5.30 ώρες το ταξίδι με την επιστροφή, είχε πολύ κίνηση και το πρωί, αλλά και το απόγευμα από την γέφυρα της Βαρυμπόμπης και κάτω, άλλες 2,5 ώρες για διάφορες δουλειές και ένα ψευτοφαγητό.
Φορτιστής δεν υπάρχει πουθενά σε κοντινό μέρος, υπάρχει στο Αλιβέρι σε σουπερμάρκετ και άλλοι δύο σε απόσταση 20 -25 χλμ από εκεί που ήμουν, αλλά ο χρόνος δεν έβγαινε.
Που λοιπόν καταλήγουμε ?
Στο ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να πάνε σε τιμές Ευρώπης του Σπρίνγκ.
Να μην έχουμε άγχος για την επιδότηση.
Να βγαίνει αυτόματα, όπως ήταν παλιά με την απόσυρση.
Και τα ηλεκτρικά να πάνε από 17 τα C3 στα 10-12 όπως και τα κινέζικα.
Δηλαδή να υπάρχει ένα ηλεκτρικό σε κάθε οικογένεια, για χρήση πόλης σε φτηνή τιμή. Ενα μεγαλύτερο ΑΜΙ δηλαδή.
Αν έχουμε 20000 λιανική, τότε με τον υπάρχοντα τρόπο βγαίνει στα 15000.
Αρα τι πρέπει να γίνει να πάει η επιδότηση όλη σαν ποσό και όχι σαν ποσοστό με μέγιστο τα 9000.
Ας γίνει 7000 και να αφαιρείται με την μία.
δεν καταλαβα τιποτα, ουτε τι νοημα εχει η ιστορια ουτε αν ειναι υπερ των θερμικων ουτε αν ειναι κολαφος στην κυβερνηση. Εμπλεξες εκει μεσα ταξιδια, εμβελεια, επιδοτηση, μικρα ηλεκτρικα, οτι να 'Εναι.
Εκτος αν το νοημα ειναι να μας δινει η εκαστοτε κυβερνηση επιδοτηση για αγορα ελικοπτερου.Επειδη κανετε εκ του πονηρου οτι δεν καταλαβαινετε,ας κανω μια προσπαθεια να δωσω τα key points οπως λενε και στο Αλιβερι.
- Η οδικη του εριξε στα αυτια φτανοντας πριν απο αυτον!!!!Αδιαφορο το μικρο προβαδισμα ωρας που ειχε.Ελεος δηλαδη ακομα και το ΚΤΕΛ Αθηνα -ΑΗ Γιαννης ρωσσος (φτου κακα )δεν θα εχανε απο την οδικη!
2.Απο την αναφορα του Criuser και ολα αυτα που εγιναν σημαινει απλα οτι ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΙ του OΛΟΚΛΗΡΗ Η ΖΩΗ ΣΑΣ γατακια!
- Οχι dolphin,οχι seal,oχι sealion που ερχεται ,ακομα και μοντελο φαλαινα ορκα να εβγαζε η byd με 200 αρα μπαταρια .αν δεν ειχε βαρια 14675 ευρα ,δεν θα ειχε καμμια τυχη!
Αυτα!
Η οδική ήταν στον Άγιο Στέφανο 40 λεπτά πριν ξεκινήσω. Όταν έφτασε μόλις είχα περάσει την Χαλκίδα που έκανα 1.10 γιατί είχε κίνηση και η Αθήνα και η Χαλκίδα. Άρα έκανε 1.50 από Άγιο Στέφανο. Εγώ από εκεί είμαι 1.30- 1.40 ανάλογα την κίνηση στην Εύβοια.
Αυτα να τα πεις στο σταθμο Κτελ Λιοσιων!Ν αεπαιρνες την παντοφλα απο Ορωπο!
-
-
Πήγα σήμερα και έκανα τεστ το dolphin.
ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!Τρομερή ποιότητα στο εσωτερικό και τρομερή ποιότητα κύλισης!! Πιστεύω ότι κατουράει όλα τα c segment. Αν δεν ήξερα τίποτα και μου έλεγες ότι είναι jaguar (στο εσωτερικό) θα μου φαινόταν λογικό. Καλά, κάτι golf, A3 κτλ. δεν στέκονται δίπλα του. Το αυτοκίνητο είναι μασιφ! Και σε συναρμογη εσωτερικού και σε κύλιση και σε λακουβες και σε μια ραμπα που το ανέβασα στραβά. Δε μου αρέσει στο εσωτερικό το χερουλι της πόρτας που φαίνεται ευθραυστο και ότι το πάτωμα για τους πίσω επιβάτες είναι ψηλά και διπλωνουν τα πόδια. Βέβαια σε εμενα πίσω θα κάθονται τα παιδιά που μάλλον είναι καλύτερο έτσι. Πέρα από αυτά τα δύο σημεία, το εσωτερικό το βρήκα τέλειο. (Έχει μέχρι και ένα κομψό "στυλό" σε μια υποδοχή κάτω από τον τεμπέλη για να κόβεις ζώνες και να σπας παράθυρα).
Το εξωτερικό του δε μου αρέσει και τόσο (ιδιαίτερα η μούρη).Έχω αναστατωθεί!
Ψάχνω να δω πως θα κάνω τραμπα το δικό μου (Honda civic 2018) με το dolphin.
Το μόνο θέμα που έχω είναι ότι λατρεύω το αμάξι μου και λυπάμαι να το δώσω. Για αυτό το σκέφτομαι ακόμη. Αν είχα οποιοδήποτε άλλο αμάξι δε θα σκεφτόμουν τίποτα. Θα το εκλεινα πριν τελειώσει το τεστ ντραιβ.Υ.Γ. Το οδήγησα μέσα σε πόλη για λίγη ώρα. Θέλω να ξαναπάω να ζητήσω να το βγάλω εθνική και να το οδηγήσω λίγο πιο δυναμικά σε στροφές (όχι γιατί θέλω να οδηγώ έτσι αλλά για να καταλάβω καλύτερα τι αμάξι είναι).
Αχχχ...από εκεί που δεν είχα μπελάδες, απέκτησα!!
-
Εμ, σε τρώει ο πωπός….
-
Πήγα σήμερα και έκανα τεστ το dolphin.
ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!Τρομερή ποιότητα στο εσωτερικό και τρομερή ποιότητα κύλισης!! Πιστεύω ότι κατουράει όλα τα c segment. Αν δεν ήξερα τίποτα και μου έλεγες ότι είναι jaguar (στο εσωτερικό) θα μου φαινόταν λογικό. Καλά, κάτι golf, A3 κτλ. δεν στέκονται δίπλα του. Το αυτοκίνητο είναι μασιφ! Και σε συναρμογη εσωτερικού και σε κύλιση και σε λακουβες και σε μια ραμπα που το ανέβασα στραβά. Δε μου αρέσει στο εσωτερικό το χερουλι της πόρτας που φαίνεται ευθραυστο και ότι το πάτωμα για τους πίσω επιβάτες είναι ψηλά και διπλωνουν τα πόδια. Βέβαια σε εμενα πίσω θα κάθονται τα παιδιά που μάλλον είναι καλύτερο έτσι. Πέρα από αυτά τα δύο σημεία, το εσωτερικό το βρήκα τέλειο. (Έχει μέχρι και ένα κομψό "στυλό" σε μια υποδοχή κάτω από τον τεμπέλη για να κόβεις ζώνες και να σπας παράθυρα).
Το εξωτερικό του δε μου αρέσει και τόσο (ιδιαίτερα η μούρη).Έχω αναστατωθεί!
Ψάχνω να δω πως θα κάνω τραμπα το δικό μου (Honda civic 2018) με το dolphin.
Το μόνο θέμα που έχω είναι ότι λατρεύω το αμάξι μου και λυπάμαι να το δώσω. Για αυτό το σκέφτομαι ακόμη. Αν είχα οποιοδήποτε άλλο αμάξι δε θα σκεφτόμουν τίποτα. Θα το εκλεινα πριν τελειώσει το τεστ ντραιβ.Υ.Γ. Το οδήγησα μέσα σε πόλη για λίγη ώρα. Θέλω να ξαναπάω να ζητήσω να το βγάλω εθνική και να το οδηγήσω λίγο πιο δυναμικά σε στροφές (όχι γιατί θέλω να οδηγώ έτσι αλλά για να καταλάβω καλύτερα τι αμάξι είναι).
Αχχχ...από εκεί που δεν είχα μπελάδες, απέκτησα!!
Νομίζω οτι ο αρχικός ενθουσιασμός θολώνει την κρίση σου. Το δελφίνι είναι αυτοκίνητο πολης.
Η αυτονομία του δεν του επιτρέπει για «ανετες»μακρινες αποστάσεις ,ασε που περιορίζεται απο την χαμηλή τελική ταχύτητα.
BYD forum