Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 148
    • 149
    • 74 / 149
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    116
    2976
    81877
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Λοιπόν αφήνουμε τις θεωρίες και πιάνουμε την πραγματικότητα.

      Ας πούμε λοιπόν ότι είχα ντόλφιν.

      Εδώ να σημειώσουμε ότι εξυπνάδες θα έχεις ηλεκτρικό, αλλά και ένα θερμικό αν χρειάζεται, δεν παίζουν, γιατί δεν μπορούμε να έχουμε 2 αμάξια ο καθένας για ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ του χρήση.

      Χτες το βράδυ ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αγοράς του παλαιού ΦΙΧ και αποφασίστηκε σήμερα να έρθει μεταφορικό να το πάρει από το χωριό, αφού είναι χωρίς πινακίδες.

      Είπαμε ότι θα φεύγαμε εγώ 8.30 το πρωί και το μεταφορικό 9 για να είμαι εκεί και να ετοιμάσω την διαδικασία.

      Με παίρνει στις 8 και μου λέει είμαι Σταμάτα γιατί είχα πρωινή μεταφορά και συνεχίζω...

      Αντε να φύγω και εγώ όσο πιο γρήγορα και να πάω γρήγορα με όρια + 20 - 30, στο κομμάτι της Εθνικής να παρακάμψω ότι μπορώ στην Αθήνα και όσο γρήγορα με παίρνει στο επαρχιακό κομμάτι.

      Εννοείται ότι είχε φτάσει ήδη, αφού ήταν 1 ώρα μπροστά μου, φορτώθηκε το αμάξι, η απόσταση είναι 160 χλμ, μετά είχα διάφορες δουλειές σε κοντινά μέρη με ανηφόρες κατηφόρες και στροφές και έπρεπε να είμαι πίσω το αργότερο 4.30 το απόγευμα. Σύνολο χλμ σχεδόν 400.

      Ας πούμε λοιπόν ότι φεύγω το πρωί με φορτισμένο στο 85 % ντόλφιν, ή άλλο ηλεκτρικό για να μην νομίζουν κάποιοι ότι χτυπάμε το ντόλφιν, ο χρόνος είναι 5 - 5.30 ώρες το ταξίδι με την επιστροφή, είχε πολύ κίνηση και το πρωί, αλλά και το απόγευμα από την γέφυρα της Βαρυμπόμπης και κάτω, άλλες 2,5 ώρες για διάφορες δουλειές και ένα ψευτοφαγητό.

      Φορτιστής δεν υπάρχει πουθενά σε κοντινό μέρος, υπάρχει στο Αλιβέρι σε σουπερμάρκετ και άλλοι δύο σε απόσταση 20 -25 χλμ από εκεί που ήμουν, αλλά ο χρόνος δεν έβγαινε.

      Που λοιπόν καταλήγουμε ?

      Στο ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να πάνε σε τιμές Ευρώπης του Σπρίνγκ.

      Να μην έχουμε άγχος για την επιδότηση.

      Να βγαίνει αυτόματα, όπως ήταν παλιά με την απόσυρση.

      Και τα ηλεκτρικά να πάνε από 17 τα C3 στα 10-12 όπως και τα κινέζικα.

      Δηλαδή να υπάρχει ένα ηλεκτρικό σε κάθε οικογένεια, για χρήση πόλης σε φτηνή τιμή. Ενα μεγαλύτερο ΑΜΙ δηλαδή.

      Αν έχουμε 20000 λιανική, τότε με τον υπάρχοντα τρόπο βγαίνει στα 15000.

      Αρα τι πρέπει να γίνει να πάει η επιδότηση όλη σαν ποσό και όχι σαν ποσοστό με μέγιστο τα 9000.

      Ας γίνει 7000 και να αφαιρείται με την μία.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      P D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Το κόστος κίνησης των ηλεκτρικών καλύπτει ως τεκμαρτή δαπάνη αλλά και ως κόστος ευκαιρίας το κόστος κίνησης οποιουσδήποτε θερμικού, Οποτε η διαφορα τεκμαρτού και ευκαιρίας μπορεί να μειώσει ή να καλύψει πλήρως την δαπάνη για τις δόσεις ενός ηλεκτρικού! Εφοδον έχεις πάρκινγκ να το φορτίζεις!

        Εάν έχεις απλο θερμικό το υπερκαλύπτει, εάν έχεις καλο hev απαιτεί πολλά χιλιομετρα!

        Εάν είστε δυο οι εργαζόμενοι δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να μην είναι το ένα τουλάχιστον ev

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser @lap last edited by

          @lap said in BYD forum:

          Το κόστος κίνησης των ηλεκτρικών καλύπτει ως τεκμαρτή δαπάνη αλλά και ως κόστος ευκαιρίας το κόστος κίνησης οποιουσδήποτε θερμικού, Οποτε η διαφορα τεκμαρτού και ευκαιρίας να μειώσει ή να καλύψει πλήρως την δαπάνη για τις δόσεις ενός ηλεκτρικού! Εφοδον έχεις πάρκινγκ να το φορτίζεις!

          Εάν έχεις απλο θερμικό το υπερκαλύπτει, εάν έχεις καλο hev απαιτεί πολλά χιλιομετρα!

          Εάν είστε δυο οι εργαζόμενοι δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να μην είναι το ένα τουλάχιστον ev

          Το κόστος κίνησης των ηλεκτρικών με ταχύτητες αραμπά είναι 3 ευρώ τα 100 χλμ. Το κόστος κίνησης του ντίζελ με τις ίδιες ταχύτητες είναι 6 ευρώ τα 100 χλμ.

          Δεν είναι όλος ο κόσμος σε γραφεία 8 ώρες. Υπάρχουν πολλοί που έχουν δουλειές εκτός και κάνουν χλμ.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Ε αυτοί δεν θα πάρουν! Η πλειοψηφία όμως κάνει έως και 500-1000 χλμ ανα εβδομάδα! Άνετα οποιοδήποτε νέο ev το καλύπτει

            3 vs 8 ευρώ είναι όχι 6 ευρω

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • W
              wantone @lap last edited by

              @lap said in BYD forum:

              Ε αυτοί δεν θα πάρουν! Η πλειοψηφία όμως κάνει έως και 500-1000 χλμ ανα εβδομάδα! Άνετα οποιοδήποτε νέο ev το καλύπτει

              3 vs 8 ευρώ είναι όχι 6 ευρω

              θα ερθεις αυριο στην εκδηλωση;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Στην byd?? Σιγά μη πάω! Δεν πάω σε πάρτυ αντιπροσώπων και εισαγωγέων!

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  PaNick 0 @criuser last edited by

                  @criuser said in BYD forum:

                  Λοιπόν αφήνουμε τις θεωρίες και πιάνουμε την πραγματικότητα.
                  .............
                  .................
                  ...............
                  Που λοιπόν καταλήγουμε ?

                  Οτι αν ειναι αυτο που περιεγραψες η κανονικοτητα στην ζωη μας, ειμαστε να μας κλαινε οι ρεγγες.

                  Κατα τα αλλα αν ειχες ηλεκτρικο θα ειχε προνοησει να φυγεις απο τις 7, να φορτισεις στην πριζα του σπιτιου μεχρι να ερθει το φορτηγο και μετα αναλογα το που θες να πας θα κανονιζες

                  Αν αυτη ειναι η ζωη σου τα ηλεκτρικα δεν σου κανουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dettol @criuser last edited by dettol

                    @criuser said in BYD forum:

                    Λοιπόν αφήνουμε τις θεωρίες και πιάνουμε την πραγματικότητα.

                    Ας πούμε λοιπόν ότι είχα ντόλφιν.

                    Εδώ να σημειώσουμε ότι εξυπνάδες θα έχεις ηλεκτρικό, αλλά και ένα θερμικό αν χρειάζεται, δεν παίζουν, γιατί δεν μπορούμε να έχουμε 2 αμάξια ο καθένας για ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ του χρήση.

                    Χτες το βράδυ ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αγοράς του παλαιού ΦΙΧ και αποφασίστηκε σήμερα να έρθει μεταφορικό να το πάρει από το χωριό, αφού είναι χωρίς πινακίδες.

                    Είπαμε ότι θα φεύγαμε εγώ 8.30 το πρωί και το μεταφορικό 9 για να είμαι εκεί και να ετοιμάσω την διαδικασία.

                    Με παίρνει στις 8 και μου λέει είμαι Σταμάτα γιατί είχα πρωινή μεταφορά και συνεχίζω...

                    Αντε να φύγω και εγώ όσο πιο γρήγορα και να πάω γρήγορα με όρια + 20 - 30, στο κομμάτι της Εθνικής να παρακάμψω ότι μπορώ στην Αθήνα και όσο γρήγορα με παίρνει στο επαρχιακό κομμάτι.

                    Εννοείται ότι είχε φτάσει ήδη, αφού ήταν 1 ώρα μπροστά μου, φορτώθηκε το αμάξι, η απόσταση είναι 160 χλμ, μετά είχα διάφορες δουλειές σε κοντινά μέρη με ανηφόρες κατηφόρες και στροφές και έπρεπε να είμαι πίσω το αργότερο 4.30 το απόγευμα. Σύνολο χλμ σχεδόν 400.

                    Ας πούμε λοιπόν ότι φεύγω το πρωί με φορτισμένο στο 85 % ντόλφιν, ή άλλο ηλεκτρικό για να μην νομίζουν κάποιοι ότι χτυπάμε το ντόλφιν, ο χρόνος είναι 5 - 5.30 ώρες το ταξίδι με την επιστροφή, είχε πολύ κίνηση και το πρωί, αλλά και το απόγευμα από την γέφυρα της Βαρυμπόμπης και κάτω, άλλες 2,5 ώρες για διάφορες δουλειές και ένα ψευτοφαγητό.

                    Φορτιστής δεν υπάρχει πουθενά σε κοντινό μέρος, υπάρχει στο Αλιβέρι σε σουπερμάρκετ και άλλοι δύο σε απόσταση 20 -25 χλμ από εκεί που ήμουν, αλλά ο χρόνος δεν έβγαινε.

                    Που λοιπόν καταλήγουμε ?

                    Στο ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να πάνε σε τιμές Ευρώπης του Σπρίνγκ.

                    Να μην έχουμε άγχος για την επιδότηση.

                    Να βγαίνει αυτόματα, όπως ήταν παλιά με την απόσυρση.

                    Και τα ηλεκτρικά να πάνε από 17 τα C3 στα 10-12 όπως και τα κινέζικα.

                    Δηλαδή να υπάρχει ένα ηλεκτρικό σε κάθε οικογένεια, για χρήση πόλης σε φτηνή τιμή. Ενα μεγαλύτερο ΑΜΙ δηλαδή.

                    Αν έχουμε 20000 λιανική, τότε με τον υπάρχοντα τρόπο βγαίνει στα 15000.

                    Αρα τι πρέπει να γίνει να πάει η επιδότηση όλη σαν ποσό και όχι σαν ποσοστό με μέγιστο τα 9000.

                    Ας γίνει 7000 και να αφαιρείται με την μία.

                    δεν καταλαβα τιποτα, ουτε τι νοημα εχει η ιστορια ουτε αν ειναι υπερ των θερμικων ουτε αν ειναι κολαφος στην κυβερνηση. Εμπλεξες εκει μεσα ταξιδια, εμβελεια, επιδοτηση, μικρα ηλεκτρικα, οτι να 'ναι.
                    Εκτος αν το νοημα ειναι να μας δινει η εκαστοτε κυβερνηση επιδοτηση για αγορα ελικοπτερου.

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • A
                      antonmone @dettol last edited by antonmone

                      @dettol said in BYD forum:

                      @criuser said in BYD forum:

                      Λοιπόν αφήνουμε τις θεωρίες και πιάνουμε την πραγματικότητα.

                      Ας πούμε λοιπόν ότι είχα ντόλφιν.

                      Εδώ να σημειώσουμε ότι εξυπνάδες θα έχεις ηλεκτρικό, αλλά και ένα θερμικό αν χρειάζεται, δεν παίζουν, γιατί δεν μπορούμε να έχουμε 2 αμάξια ο καθένας για ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ του χρήση.

                      Χτες το βράδυ ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αγοράς του παλαιού ΦΙΧ και αποφασίστηκε σήμερα να έρθει μεταφορικό να το πάρει από το χωριό, αφού είναι χωρίς πινακίδες.

                      Είπαμε ότι θα φεύγαμε εγώ 8.30 το πρωί και το μεταφορικό 9 για να είμαι εκεί και να ετοιμάσω την διαδικασία.

                      Με παίρνει στις 8 και μου λέει είμαι Σταμάτα γιατί είχα πρωινή μεταφορά και συνεχίζω...

                      Αντε να φύγω και εγώ όσο πιο γρήγορα και να πάω γρήγορα με όρια + 20 - 30, στο κομμάτι της Εθνικής να παρακάμψω ότι μπορώ στην Αθήνα και όσο γρήγορα με παίρνει στο επαρχιακό κομμάτι.

                      Εννοείται ότι είχε φτάσει ήδη, αφού ήταν 1 ώρα μπροστά μου, φορτώθηκε το αμάξι, η απόσταση είναι 160 χλμ, μετά είχα διάφορες δουλειές σε κοντινά μέρη με ανηφόρες κατηφόρες και στροφές και έπρεπε να είμαι πίσω το αργότερο 4.30 το απόγευμα. Σύνολο χλμ σχεδόν 400.

                      Ας πούμε λοιπόν ότι φεύγω το πρωί με φορτισμένο στο 85 % ντόλφιν, ή άλλο ηλεκτρικό για να μην νομίζουν κάποιοι ότι χτυπάμε το ντόλφιν, ο χρόνος είναι 5 - 5.30 ώρες το ταξίδι με την επιστροφή, είχε πολύ κίνηση και το πρωί, αλλά και το απόγευμα από την γέφυρα της Βαρυμπόμπης και κάτω, άλλες 2,5 ώρες για διάφορες δουλειές και ένα ψευτοφαγητό.

                      Φορτιστής δεν υπάρχει πουθενά σε κοντινό μέρος, υπάρχει στο Αλιβέρι σε σουπερμάρκετ και άλλοι δύο σε απόσταση 20 -25 χλμ από εκεί που ήμουν, αλλά ο χρόνος δεν έβγαινε.

                      Που λοιπόν καταλήγουμε ?

                      Στο ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να πάνε σε τιμές Ευρώπης του Σπρίνγκ.

                      Να μην έχουμε άγχος για την επιδότηση.

                      Να βγαίνει αυτόματα, όπως ήταν παλιά με την απόσυρση.

                      Και τα ηλεκτρικά να πάνε από 17 τα C3 στα 10-12 όπως και τα κινέζικα.

                      Δηλαδή να υπάρχει ένα ηλεκτρικό σε κάθε οικογένεια, για χρήση πόλης σε φτηνή τιμή. Ενα μεγαλύτερο ΑΜΙ δηλαδή.

                      Αν έχουμε 20000 λιανική, τότε με τον υπάρχοντα τρόπο βγαίνει στα 15000.

                      Αρα τι πρέπει να γίνει να πάει η επιδότηση όλη σαν ποσό και όχι σαν ποσοστό με μέγιστο τα 9000.

                      Ας γίνει 7000 και να αφαιρείται με την μία.

                      δεν καταλαβα τιποτα, ουτε τι νοημα εχει η ιστορια ουτε αν ειναι υπερ των θερμικων ουτε αν ειναι κολαφος στην κυβερνηση. Εμπλεξες εκει μεσα ταξιδια, εμβελεια, επιδοτηση, μικρα ηλεκτρικα, οτι να 'Εναι.
                      Εκτος αν το νοημα ειναι να μας δινει η εκαστοτε κυβερνηση επιδοτηση για αγορα ελικοπτερου.

                      Επειδη κανετε εκ του πονηρου οτι δεν καταλαβαινετε,ας κανω μια προσπαθεια να δωσω τα key points οπως λενε και στο Αλιβερι.

                      1. Η οδικη του εριξε στα αυτια φτανοντας πριν απο αυτον!!!!Αδιαφορο το μικρο προβαδισμα ωρας που ειχε.Ελεος δηλαδη ακομα και το ΚΤΕΛ Αθηνα -ΑΗ Γιαννης ρωσσος (φτου κακα )δεν θα εχανε απο την οδικη!

                      2.Απο την αναφορα του Criuser και ολα αυτα που εγιναν σημαινει απλα οτι ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΙ του OΛΟΚΛΗΡΗ Η ΖΩΗ ΣΑΣ γατακια!

                      1. Οχι dolphin,οχι seal,oχι sealion που ερχεται ,ακομα και μοντελο φαλαινα ορκα να εβγαζε η byd με 200 αρα μπαταρια .αν δεν ειχε βαρια 14675 ευρα ,δεν θα ειχε καμμια τυχη!

                      Αυτα!

                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • C
                        criuser last edited by

                        Πολύ απλά είπα ότι με την σημερινή τεχνολογία έχει νόημα κάτι ανάμεσα σε ΑΜΙ και Ινστερ με την μικρή μπαταρία που θα κάνει 17-18000 χωρίς την επιδότηση.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        A D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          antonmone @criuser last edited by

                          @criuser said in BYD forum:

                          Πολύ απλά είπα ότι με την σημερινή τεχνολογία έχει νόημα κάτι ανάμεσα σε ΑΜΙ και Ινστερ με την μικρή μπαταρία που θα κάνει 17-18000 χωρίς την επιδότηση.

                          AΠΟ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΜΩΡΕ ΕΛΕΟΣ γμ την Ζαλγκιρις !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dettol @criuser last edited by

                            @criuser said in BYD forum:

                            Πολύ απλά είπα ότι με την σημερινή τεχνολογία έχει νόημα κάτι ανάμεσα σε ΑΜΙ και Ινστερ με την μικρή μπαταρία που θα κάνει 17-18000 χωρίς την επιδότηση.

                            γμτ.. και ειχα ψηθει για ελικοπτερο!

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              antonmone @dettol last edited by

                              @dettol said in BYD forum:

                              @criuser said in BYD forum:

                              Πολύ απλά είπα ότι με την σημερινή τεχνολογία έχει νόημα κάτι ανάμεσα σε ΑΜΙ και Ινστερ με την μικρή μπαταρία που θα κάνει 17-18000 χωρίς την επιδότηση.

                              γμτ.. και ειχα ψηθει για ελικοπτερο!

                              Τωρα που βαλαμε καδενα αντι για ιμαντα προχωρα αφοβα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                criuser @antonmone last edited by

                                @antonmone said in BYD forum:

                                @dettol said in BYD forum:

                                @criuser said in BYD forum:

                                Λοιπόν αφήνουμε τις θεωρίες και πιάνουμε την πραγματικότητα.

                                Ας πούμε λοιπόν ότι είχα ντόλφιν.

                                Εδώ να σημειώσουμε ότι εξυπνάδες θα έχεις ηλεκτρικό, αλλά και ένα θερμικό αν χρειάζεται, δεν παίζουν, γιατί δεν μπορούμε να έχουμε 2 αμάξια ο καθένας για ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ του χρήση.

                                Χτες το βράδυ ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αγοράς του παλαιού ΦΙΧ και αποφασίστηκε σήμερα να έρθει μεταφορικό να το πάρει από το χωριό, αφού είναι χωρίς πινακίδες.

                                Είπαμε ότι θα φεύγαμε εγώ 8.30 το πρωί και το μεταφορικό 9 για να είμαι εκεί και να ετοιμάσω την διαδικασία.

                                Με παίρνει στις 8 και μου λέει είμαι Σταμάτα γιατί είχα πρωινή μεταφορά και συνεχίζω...

                                Αντε να φύγω και εγώ όσο πιο γρήγορα και να πάω γρήγορα με όρια + 20 - 30, στο κομμάτι της Εθνικής να παρακάμψω ότι μπορώ στην Αθήνα και όσο γρήγορα με παίρνει στο επαρχιακό κομμάτι.

                                Εννοείται ότι είχε φτάσει ήδη, αφού ήταν 1 ώρα μπροστά μου, φορτώθηκε το αμάξι, η απόσταση είναι 160 χλμ, μετά είχα διάφορες δουλειές σε κοντινά μέρη με ανηφόρες κατηφόρες και στροφές και έπρεπε να είμαι πίσω το αργότερο 4.30 το απόγευμα. Σύνολο χλμ σχεδόν 400.

                                Ας πούμε λοιπόν ότι φεύγω το πρωί με φορτισμένο στο 85 % ντόλφιν, ή άλλο ηλεκτρικό για να μην νομίζουν κάποιοι ότι χτυπάμε το ντόλφιν, ο χρόνος είναι 5 - 5.30 ώρες το ταξίδι με την επιστροφή, είχε πολύ κίνηση και το πρωί, αλλά και το απόγευμα από την γέφυρα της Βαρυμπόμπης και κάτω, άλλες 2,5 ώρες για διάφορες δουλειές και ένα ψευτοφαγητό.

                                Φορτιστής δεν υπάρχει πουθενά σε κοντινό μέρος, υπάρχει στο Αλιβέρι σε σουπερμάρκετ και άλλοι δύο σε απόσταση 20 -25 χλμ από εκεί που ήμουν, αλλά ο χρόνος δεν έβγαινε.

                                Που λοιπόν καταλήγουμε ?

                                Στο ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να πάνε σε τιμές Ευρώπης του Σπρίνγκ.

                                Να μην έχουμε άγχος για την επιδότηση.

                                Να βγαίνει αυτόματα, όπως ήταν παλιά με την απόσυρση.

                                Και τα ηλεκτρικά να πάνε από 17 τα C3 στα 10-12 όπως και τα κινέζικα.

                                Δηλαδή να υπάρχει ένα ηλεκτρικό σε κάθε οικογένεια, για χρήση πόλης σε φτηνή τιμή. Ενα μεγαλύτερο ΑΜΙ δηλαδή.

                                Αν έχουμε 20000 λιανική, τότε με τον υπάρχοντα τρόπο βγαίνει στα 15000.

                                Αρα τι πρέπει να γίνει να πάει η επιδότηση όλη σαν ποσό και όχι σαν ποσοστό με μέγιστο τα 9000.

                                Ας γίνει 7000 και να αφαιρείται με την μία.

                                δεν καταλαβα τιποτα, ουτε τι νοημα εχει η ιστορια ουτε αν ειναι υπερ των θερμικων ουτε αν ειναι κολαφος στην κυβερνηση. Εμπλεξες εκει μεσα ταξιδια, εμβελεια, επιδοτηση, μικρα ηλεκτρικα, οτι να 'Εναι.
                                Εκτος αν το νοημα ειναι να μας δινει η εκαστοτε κυβερνηση επιδοτηση για αγορα ελικοπτερου.

                                Επειδη κανετε εκ του πονηρου οτι δεν καταλαβαινετε,ας κανω μια προσπαθεια να δωσω τα key points οπως λενε και στο Αλιβερι.

                                1. Η οδικη του εριξε στα αυτια φτανοντας πριν απο αυτον!!!!Αδιαφορο το μικρο προβαδισμα ωρας που ειχε.Ελεος δηλαδη ακομα και το ΚΤΕΛ Αθηνα -ΑΗ Γιαννης ρωσσος (φτου κακα )δεν θα εχανε απο την οδικη!

                                2.Απο την αναφορα του Criuser και ολα αυτα που εγιναν σημαινει απλα οτι ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΙ του OΛΟΚΛΗΡΗ Η ΖΩΗ ΣΑΣ γατακια!

                                1. Οχι dolphin,οχι seal,oχι sealion που ερχεται ,ακομα και μοντελο φαλαινα ορκα να εβγαζε η byd με 200 αρα μπαταρια .αν δεν ειχε βαρια 14675 ευρα ,δεν θα ειχε καμμια τυχη!

                                Αυτα!

                                Η οδική ήταν στον Άγιο Στέφανο 40 λεπτά πριν ξεκινήσω. Όταν έφτασε μόλις είχα περάσει την Χαλκίδα που έκανα 1.10 γιατί είχε κίνηση και η Αθήνα και η Χαλκίδα. Άρα έκανε 1.50 από Άγιο Στέφανο. Εγώ από εκεί είμαι 1.30- 1.40 ανάλογα την κίνηση στην Εύβοια.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dettol last edited by

                                  χτες ειδα το "the substance". Νομιζω οτι αυτη η κουβεντα ειναι περισσοτερο σουρεαλ απο την ταινια (και με λιγοτερο γυμνο... αν και στην περιπτωση μας, ισως η ελλειψη γυμνου να ειναι πλεονεκτημα).

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • A
                                    antonmone @criuser last edited by

                                    @criuser said in BYD forum:

                                    @antonmone said in BYD forum:

                                    @dettol said in BYD forum:

                                    @criuser said in BYD forum:

                                    Λοιπόν αφήνουμε τις θεωρίες και πιάνουμε την πραγματικότητα.

                                    Ας πούμε λοιπόν ότι είχα ντόλφιν.

                                    Εδώ να σημειώσουμε ότι εξυπνάδες θα έχεις ηλεκτρικό, αλλά και ένα θερμικό αν χρειάζεται, δεν παίζουν, γιατί δεν μπορούμε να έχουμε 2 αμάξια ο καθένας για ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ του χρήση.

                                    Χτες το βράδυ ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αγοράς του παλαιού ΦΙΧ και αποφασίστηκε σήμερα να έρθει μεταφορικό να το πάρει από το χωριό, αφού είναι χωρίς πινακίδες.

                                    Είπαμε ότι θα φεύγαμε εγώ 8.30 το πρωί και το μεταφορικό 9 για να είμαι εκεί και να ετοιμάσω την διαδικασία.

                                    Με παίρνει στις 8 και μου λέει είμαι Σταμάτα γιατί είχα πρωινή μεταφορά και συνεχίζω...

                                    Αντε να φύγω και εγώ όσο πιο γρήγορα και να πάω γρήγορα με όρια + 20 - 30, στο κομμάτι της Εθνικής να παρακάμψω ότι μπορώ στην Αθήνα και όσο γρήγορα με παίρνει στο επαρχιακό κομμάτι.

                                    Εννοείται ότι είχε φτάσει ήδη, αφού ήταν 1 ώρα μπροστά μου, φορτώθηκε το αμάξι, η απόσταση είναι 160 χλμ, μετά είχα διάφορες δουλειές σε κοντινά μέρη με ανηφόρες κατηφόρες και στροφές και έπρεπε να είμαι πίσω το αργότερο 4.30 το απόγευμα. Σύνολο χλμ σχεδόν 400.

                                    Ας πούμε λοιπόν ότι φεύγω το πρωί με φορτισμένο στο 85 % ντόλφιν, ή άλλο ηλεκτρικό για να μην νομίζουν κάποιοι ότι χτυπάμε το ντόλφιν, ο χρόνος είναι 5 - 5.30 ώρες το ταξίδι με την επιστροφή, είχε πολύ κίνηση και το πρωί, αλλά και το απόγευμα από την γέφυρα της Βαρυμπόμπης και κάτω, άλλες 2,5 ώρες για διάφορες δουλειές και ένα ψευτοφαγητό.

                                    Φορτιστής δεν υπάρχει πουθενά σε κοντινό μέρος, υπάρχει στο Αλιβέρι σε σουπερμάρκετ και άλλοι δύο σε απόσταση 20 -25 χλμ από εκεί που ήμουν, αλλά ο χρόνος δεν έβγαινε.

                                    Που λοιπόν καταλήγουμε ?

                                    Στο ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να πάνε σε τιμές Ευρώπης του Σπρίνγκ.

                                    Να μην έχουμε άγχος για την επιδότηση.

                                    Να βγαίνει αυτόματα, όπως ήταν παλιά με την απόσυρση.

                                    Και τα ηλεκτρικά να πάνε από 17 τα C3 στα 10-12 όπως και τα κινέζικα.

                                    Δηλαδή να υπάρχει ένα ηλεκτρικό σε κάθε οικογένεια, για χρήση πόλης σε φτηνή τιμή. Ενα μεγαλύτερο ΑΜΙ δηλαδή.

                                    Αν έχουμε 20000 λιανική, τότε με τον υπάρχοντα τρόπο βγαίνει στα 15000.

                                    Αρα τι πρέπει να γίνει να πάει η επιδότηση όλη σαν ποσό και όχι σαν ποσοστό με μέγιστο τα 9000.

                                    Ας γίνει 7000 και να αφαιρείται με την μία.

                                    δεν καταλαβα τιποτα, ουτε τι νοημα εχει η ιστορια ουτε αν ειναι υπερ των θερμικων ουτε αν ειναι κολαφος στην κυβερνηση. Εμπλεξες εκει μεσα ταξιδια, εμβελεια, επιδοτηση, μικρα ηλεκτρικα, οτι να 'Εναι.
                                    Εκτος αν το νοημα ειναι να μας δινει η εκαστοτε κυβερνηση επιδοτηση για αγορα ελικοπτερου.

                                    Επειδη κανετε εκ του πονηρου οτι δεν καταλαβαινετε,ας κανω μια προσπαθεια να δωσω τα key points οπως λενε και στο Αλιβερι.

                                    1. Η οδικη του εριξε στα αυτια φτανοντας πριν απο αυτον!!!!Αδιαφορο το μικρο προβαδισμα ωρας που ειχε.Ελεος δηλαδη ακομα και το ΚΤΕΛ Αθηνα -ΑΗ Γιαννης ρωσσος (φτου κακα )δεν θα εχανε απο την οδικη!

                                    2.Απο την αναφορα του Criuser και ολα αυτα που εγιναν σημαινει απλα οτι ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΙ του OΛΟΚΛΗΡΗ Η ΖΩΗ ΣΑΣ γατακια!

                                    1. Οχι dolphin,οχι seal,oχι sealion που ερχεται ,ακομα και μοντελο φαλαινα ορκα να εβγαζε η byd με 200 αρα μπαταρια .αν δεν ειχε βαρια 14675 ευρα ,δεν θα ειχε καμμια τυχη!

                                    Αυτα!

                                    Η οδική ήταν στον Άγιο Στέφανο 40 λεπτά πριν ξεκινήσω. Όταν έφτασε μόλις είχα περάσει την Χαλκίδα που έκανα 1.10 γιατί είχε κίνηση και η Αθήνα και η Χαλκίδα. Άρα έκανε 1.50 από Άγιο Στέφανο. Εγώ από εκεί είμαι 1.30- 1.40 ανάλογα την κίνηση στην Εύβοια.

                                    Αυτα να τα πεις στο σταθμο Κτελ Λιοσιων!Ν αεπαιρνες την παντοφλα απο Ορωπο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      antonmone @dettol last edited by

                                      @dettol said in BYD forum:

                                      χτες ειδα το "the substance". Νομιζω οτι αυτη η κουβεντα ειναι περισσοτερο σουρεαλ απο την ταινια (και με λιγοτερο γυμνο... αν και στην περιπτωση μας, ισως η ελλειψη γυμνου να ειναι πλεονεκτημα).

                                      Τσοντα εσυ,τσοντα χθες απο την οδικη.porn hub το κανατε!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • sargus
                                        sargus last edited by

                                        Πήγα σήμερα και έκανα τεστ το dolphin.
                                        ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!

                                        Τρομερή ποιότητα στο εσωτερικό και τρομερή ποιότητα κύλισης!! Πιστεύω ότι κατουράει όλα τα c segment. Αν δεν ήξερα τίποτα και μου έλεγες ότι είναι jaguar (στο εσωτερικό) θα μου φαινόταν λογικό. Καλά, κάτι golf, A3 κτλ. δεν στέκονται δίπλα του. Το αυτοκίνητο είναι μασιφ! Και σε συναρμογη εσωτερικού και σε κύλιση και σε λακουβες και σε μια ραμπα που το ανέβασα στραβά. Δε μου αρέσει στο εσωτερικό το χερουλι της πόρτας που φαίνεται ευθραυστο και ότι το πάτωμα για τους πίσω επιβάτες είναι ψηλά και διπλωνουν τα πόδια. Βέβαια σε εμενα πίσω θα κάθονται τα παιδιά που μάλλον είναι καλύτερο έτσι. Πέρα από αυτά τα δύο σημεία, το εσωτερικό το βρήκα τέλειο. (Έχει μέχρι και ένα κομψό "στυλό" σε μια υποδοχή κάτω από τον τεμπέλη για να κόβεις ζώνες και να σπας παράθυρα).
                                        Το εξωτερικό του δε μου αρέσει και τόσο (ιδιαίτερα η μούρη).

                                        Έχω αναστατωθεί!
                                        Ψάχνω να δω πως θα κάνω τραμπα το δικό μου (Honda civic 2018) με το dolphin.
                                        Το μόνο θέμα που έχω είναι ότι λατρεύω το αμάξι μου και λυπάμαι να το δώσω. Για αυτό το σκέφτομαι ακόμη. Αν είχα οποιοδήποτε άλλο αμάξι δε θα σκεφτόμουν τίποτα. Θα το εκλεινα πριν τελειώσει το τεστ ντραιβ.

                                        Υ.Γ. Το οδήγησα μέσα σε πόλη για λίγη ώρα. Θέλω να ξαναπάω να ζητήσω να το βγάλω εθνική και να το οδηγήσω λίγο πιο δυναμικά σε στροφές (όχι γιατί θέλω να οδηγώ έτσι αλλά για να καταλάβω καλύτερα τι αμάξι είναι).

                                        Αχχχ...από εκεί που δεν είχα μπελάδες, απέκτησα!!

                                        T D D cirus 4 Replies Last reply Reply Quote 12
                                        • K
                                          kkostask last edited by

                                          Εμ, σε τρώει ο πωπός…. 😊

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            teo-mak @sargus last edited by

                                            @sargus said in BYD forum:

                                            Πήγα σήμερα και έκανα τεστ το dolphin.
                                            ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!

                                            Τρομερή ποιότητα στο εσωτερικό και τρομερή ποιότητα κύλισης!! Πιστεύω ότι κατουράει όλα τα c segment. Αν δεν ήξερα τίποτα και μου έλεγες ότι είναι jaguar (στο εσωτερικό) θα μου φαινόταν λογικό. Καλά, κάτι golf, A3 κτλ. δεν στέκονται δίπλα του. Το αυτοκίνητο είναι μασιφ! Και σε συναρμογη εσωτερικού και σε κύλιση και σε λακουβες και σε μια ραμπα που το ανέβασα στραβά. Δε μου αρέσει στο εσωτερικό το χερουλι της πόρτας που φαίνεται ευθραυστο και ότι το πάτωμα για τους πίσω επιβάτες είναι ψηλά και διπλωνουν τα πόδια. Βέβαια σε εμενα πίσω θα κάθονται τα παιδιά που μάλλον είναι καλύτερο έτσι. Πέρα από αυτά τα δύο σημεία, το εσωτερικό το βρήκα τέλειο. (Έχει μέχρι και ένα κομψό "στυλό" σε μια υποδοχή κάτω από τον τεμπέλη για να κόβεις ζώνες και να σπας παράθυρα).
                                            Το εξωτερικό του δε μου αρέσει και τόσο (ιδιαίτερα η μούρη).

                                            Έχω αναστατωθεί!
                                            Ψάχνω να δω πως θα κάνω τραμπα το δικό μου (Honda civic 2018) με το dolphin.
                                            Το μόνο θέμα που έχω είναι ότι λατρεύω το αμάξι μου και λυπάμαι να το δώσω. Για αυτό το σκέφτομαι ακόμη. Αν είχα οποιοδήποτε άλλο αμάξι δε θα σκεφτόμουν τίποτα. Θα το εκλεινα πριν τελειώσει το τεστ ντραιβ.

                                            Υ.Γ. Το οδήγησα μέσα σε πόλη για λίγη ώρα. Θέλω να ξαναπάω να ζητήσω να το βγάλω εθνική και να το οδηγήσω λίγο πιο δυναμικά σε στροφές (όχι γιατί θέλω να οδηγώ έτσι αλλά για να καταλάβω καλύτερα τι αμάξι είναι).

                                            Αχχχ...από εκεί που δεν είχα μπελάδες, απέκτησα!!

                                            Νομίζω οτι ο αρχικός ενθουσιασμός θολώνει την κρίση σου. Το δελφίνι είναι αυτοκίνητο πολης.
                                            Η αυτονομία του δεν του επιτρέπει για «ανετες»μακρινες αποστάσεις ,ασε που περιορίζεται απο την χαμηλή τελική ταχύτητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 74 / 149
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr