-
@dettol said in Kona vs 2008 vs troc:
Με την ευκαιρια της αναφορας του δημητρη στο lynk, να πω οτι αν υπαρχουν καποιοι αντικειμενικοι περιορισμοι στις διαστασεις (πχ δεν χωραει στο γκαραζ του), τοτε ειναι απολυτως κατανοητο. Διαφορετικα ομως, δεν θεωρω οτι οι 20 ποντοι διαφορα, με συνολικο μηκος 4.54, ειδικα αν συνοδευονται με καμερες 360, θα δημιουργησουν προβλημα. Τα μεγαλα σκαρια ειναι πραγματικα προβληματικα σε λιγες περιπτωσεις ή αν δεν συνοδευονται απο 360 (και πρεπει να υπολογισεις με το "ματι") ή αν πρεπει να περασουν απο χωρους πολυ συγκεκριμενων διαστασεων.
20 πόντοι;;;
Ρε σεις παιδιά πατε καλά;
Και 10 πόντοι διαφορά κανουν ενα αμαξι βολικό για καθε μέρα ή αβολο!
Τι να τις κανεις τις καμερες οταν:- δεν θα μπορέις να στρίψεις/κανεις αναστροφή σε στενό δρόμο
- δεν θα βρίσκεις να παρκάρεις ή οταν βρεις να παρκάρεις καπου οριακά θα σε βαρανε τα υπόλοιπα χρέπια,
- καταλαμβάνεις ακόμα περισσότερο όγκο στο δρόμο που μοιράζεσαι με τόσους ταλιμπάν
- κουβαλας ενα αχρειαστο καβουκι 24/7/365 ......
Size DOES MATTER !
-
@iceman7 said in Kona vs 2008 vs troc:
@dettol said in Kona vs 2008 vs troc:
Με την ευκαιρια της αναφορας του δημητρη στο lynk, να πω οτι αν υπαρχουν καποιοι αντικειμενικοι περιορισμοι στις διαστασεις (πχ δεν χωραει στο γκαραζ του), τοτε ειναι απολυτως κατανοητο. Διαφορετικα ομως, δεν θεωρω οτι οι 20 ποντοι διαφορα, με συνολικο μηκος 4.54, ειδικα αν συνοδευονται με καμερες 360, θα δημιουργησουν προβλημα. Τα μεγαλα σκαρια ειναι πραγματικα προβληματικα σε λιγες περιπτωσεις ή αν δεν συνοδευονται απο 360 (και πρεπει να υπολογισεις με το "ματι") ή αν πρεπει να περασουν απο χωρους πολυ συγκεκριμενων διαστασεων.
20 πόντοι;;;
Ρε σεις παιδιά πατε καλά;
Και 10 πόντοι διαφορά κανουν ενα αμαξι βολικό για καθε μέρα ή αβολο!
Τι να τις κανεις τις καμερες οταν:- δεν θα μπορέις να στρίψεις/κανεις αναστροφή σε στενό δρόμο
- καταλαμβάνεις ακόμα περισσότερο όγκο στο δρόμο που μοιράζεσαι με τόσους ταλιμπάν
- κουβαλας ενα αχρειαστο καβουκι 24/7/356 ......
Size DOES MATTER !
Συμφωνω 1000% με τον παγωμένο
Εγω οταν διαλέγω αυτοκίνητο το πρωτο πράγμα που κάνω είναι να θετω τι αυτοκίνητα σε μεγεθος θα κοιτάξω. 10-20 πόντοι είναι τεραστια διαφορά στο parking γιατι θες αρκετα μεγαλύτερη θέση και γινεται πολύ πιο άβολο σε πολλα στενα που παρκάρουν μέχρι και στις γωνίες οι Ελληνάρες
Αν μεναμε στο USA δεν θα κοιτάγαμε μεγεθος αλλα ας επανέλθουμε στην πραγματικότητα στο που ζούμε
Ειχα την octavia και όσο καλή ηταν στα ταξίδια τόσο μου έβγαζε την πίστη σε parking. Ευτυχώς δεν ήταν φαρδύ αμαξι οπότε σε στενα δεν είχα θέμα γενικά
-
Επιπλέον σκεφτείτε, ότι τώρα οδηγεί αυτοκίνητο κάτω από 4 μέτρα, άρα μιλάμε για πάνω από μισό μέτρο διαφορά, χωριά στο πλάτος.
-
@fanis75 said in Kona vs 2008 vs troc:
@dettol said in Kona vs 2008 vs troc:
δεν θεωρω οτι οι 20 ποντοι διαφορα, με συνολικο μηκος 4.54, ειδικα αν συνοδευονται με καμερες 360, θα δημιουργησουν προβλημα. Τα μεγαλα σκαρια ειναι πραγματικα προβληματικα σε λιγες περιπτωσεις ή αν δεν συνοδευονται απο 360 (και πρεπει να υπολογισεις με το "ματι") ή αν πρεπει να περασουν απο χωρους πολυ συγκεκριμενων διαστασεων.
Στα λόγια μου έρχεσαι!!! Με έπρηξες με τα μικρά....χαχαχα!!
σχεδον αλλα οχι ακριβως
Μεχρι τα 4.5, επειδη εχω ζησει με 4.5 θεωρω οτι δεν υπαρχει προβλημα (συνηθως). Απο εκει και πανω αρχιζουν τα ζορια. Επισης, δυστυχως κινουμαι σε καποιους συγκεκριμενους δρομους που ειναι πολυ στενοι και πρεπει να στριβω απο/σε αυτους. Επειδη βρισκεται εκει το παρκινγ που αφηνω το αμαξι για τη δουλεια, δεν μπορω να τους αποφυγω. -
@dimsabas said in Kona vs 2008 vs troc:
Επειδή αυτή την εβδομάδα έχω παρκαρισμένο στο γκαράζ μου ένα μοντέλο που κοστίζει 35Κ καινούργιο ή 30Κ έξι μηνών με 15Κ χιλιόμετρα, δεν μπορώ να μην το πω: δες το Lynk & Co 01. Είναι διαστημόπλοιο μπροστά σε αυτά που αναφέρεις, σε όλους τους τομείς. Ακόμα κι αν δεν το φορτίσεις ποτέ σου, αξίζει.
Έλα τώρα, είσαι άνθρωπος της αυτοκίνησης.
Το θεωρώ μεγάλο λάθος αυτό.
Τα Plugin έχουν πολύ μεγαλύτερη μπαταρία από τα hev και η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να φορτίσει πάντα ένα πολύ μικρό ποσοστό της μπαταρίας τους, το οποίο χρησιμοπoιείται για να κινηθεί ηλεκτρικά το όχημα και μετά πάλι φορτίζει λίγο και γίνεται συνεχώς αυτός ο κύκλος.
Ίδιος δηλαδή με τα hev με τη διαφορά ότι η μπαταρία δεν φορτίζει σε μεγάλο ποσοστό όπως στα hev και γι' αυτό σε ένα Plugin δεν βλέπεις ποτέ να ανεβαίνει η ένδειξη φόρτισης της μπαταρίας όπως στα hev, όταν αυτό γίνεται από ανάκτηση ενέργειας και όχι από πρίζομα.
Αποτέλεσμα θα έχει μετά από λίγο καιρό η μπαταρία να αποκτήσει μνήμη και πιθανόν να καταστεί σχετικά άχρηστη μιας και δεν θα υπάρχει κύκλος πλήρους φόρτισης και εκφόρτισης.
Στα Plugin λοιπόν υπάρχει λόγος που υπάρχει υποδοχή φόρτισης και αυτός είναι για να μπαίνουν στην πρίζα έτσι ώστε να λειτουργούν για αυτό που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν.
Αν δεν πρόκειται να το φορτίσει ποτέ κάποιος, τότε συνετό θα ήταν να μην το πάρει. -
@iceman7 said in Kona vs 2008 vs troc:
@dettol said in Kona vs 2008 vs troc:
Με την ευκαιρια της αναφορας του δημητρη στο lynk, να πω οτι αν υπαρχουν καποιοι αντικειμενικοι περιορισμοι στις διαστασεις (πχ δεν χωραει στο γκαραζ του), τοτε ειναι απολυτως κατανοητο. Διαφορετικα ομως, δεν θεωρω οτι οι 20 ποντοι διαφορα, με συνολικο μηκος 4.54, ειδικα αν συνοδευονται με καμερες 360, θα δημιουργησουν προβλημα. Τα μεγαλα σκαρια ειναι πραγματικα προβληματικα σε λιγες περιπτωσεις ή αν δεν συνοδευονται απο 360 (και πρεπει να υπολογισεις με το "ματι") ή αν πρεπει να περασουν απο χωρους πολυ συγκεκριμενων διαστασεων.
20 πόντοι;;;
Ρε σεις παιδιά πατε καλά;
Και 10 πόντοι διαφορά κανουν ενα αμαξι βολικό για καθε μέρα ή αβολο!
Τι να τις κανεις τις καμερες οταν:- δεν θα μπορέις να στρίψεις/κανεις αναστροφή σε στενό δρόμο
- δεν θα βρίσκεις να παρκάρεις ή οταν βρεις να παρκάρεις καπου οριακά θα σε βαρανε τα υπόλοιπα χρέπια,
- καταλαμβάνεις ακόμα περισσότερο όγκο στο δρόμο που μοιράζεσαι με τόσους ταλιμπάν
- κουβαλας ενα αχρειαστο καβουκι 24/7/356 ......
20 πόντοι ειναι τίποτα, αμελητέο μέγεθος για αμάξι! 10 πόντοι δεν ειναι καν μετρήσιμοι.
-
Μια χαρά στρίβεις. Σκέψου ότι μια πισωκούνα bmw στρίβει πιο εύκολα από μπροστοκούνητο, αφού στρίβουν σε μεγαλύτερες μοίρες οι ρόδες.
-
Δεν βρίσκεις να παρακάρεις γενικά στην Αθήνα, ακόμα και το Panda, 9 στις 10 φορές σε πάρκινγκ το έβαζα. Σε προάστεια χωρίς πρόβλημα στάθμευσης, το ίδιο εύκολα τα παρκάρω όλα.
-
Αχρείαστο δεν είναι, προσφέρει άνεση και ασφάλεια και αρχοντιά!!
-
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
το Peugeot 2008 είναι ομορφο αλλα μεταξυ των 3 θα πήγαινα στο Kona που είναι πιο καινούργιο μοντέλο και το θεωρώ πιο αξιοπιστο και είναι και πολύ ωραίο και ευρύχωρο μέσα
το troc είναι το πιο δυνατό με αυτόν τον κινητήρα, θα το διάλεγα αν εκανα ταξίδια και περισοτερα χλμ από ότι κάνεις καθως στην εθνική είναι και πιο δυνατο και καλύτερα στημένο από τα άλλα 2
Γενικα και τα 3 καλά είναι . Το peugeot θα το απέρριπτα λόγω του puretech κινητήρα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα που σίγουρα θα θέλει αλλαγη και θα έχει μεγάλο κόστος πολύ πιο συντομα από τους αλλους 2 αξιοπιστους κινητήρες.
Καλές εναλλακτικές είναι το Ford Puma που είναι το πιο σπορτιφ και το Yaris Cross που είναι το πιο οικονομικό με μεγάλες παραχωρήσεις όμως σε χώρους
Αυτά από μενα. Οτι και να διαλέξεις με το καλό
Δεν υπάρχει πλέον ιμάντας είπαμε. Είναι με καδένα ο 1,2 σε κάθε του έκδοση..
Και το Πούμα έχει μεγάλες παραχωρήσεις σε χώρους και σε αισθητική, αλλά με τόσα ταξίδια στην Κίνα, δεν σου κάνουν εντύπωση τα άσχημα μπροστινά του φώτα...
-
@criuser said in Kona vs 2008 vs troc:
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
το Peugeot 2008 είναι ομορφο αλλα μεταξυ των 3 θα πήγαινα στο Kona που είναι πιο καινούργιο μοντέλο και το θεωρώ πιο αξιοπιστο και είναι και πολύ ωραίο και ευρύχωρο μέσα
το troc είναι το πιο δυνατό με αυτόν τον κινητήρα, θα το διάλεγα αν εκανα ταξίδια και περισοτερα χλμ από ότι κάνεις καθως στην εθνική είναι και πιο δυνατο και καλύτερα στημένο από τα άλλα 2
Γενικα και τα 3 καλά είναι . Το peugeot θα το απέρριπτα λόγω του puretech κινητήρα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα που σίγουρα θα θέλει αλλαγη και θα έχει μεγάλο κόστος πολύ πιο συντομα από τους αλλους 2 αξιοπιστους κινητήρες.
Καλές εναλλακτικές είναι το Ford Puma που είναι το πιο σπορτιφ και το Yaris Cross που είναι το πιο οικονομικό με μεγάλες παραχωρήσεις όμως σε χώρους
Αυτά από μενα. Οτι και να διαλέξεις με το καλό
Δεν υπάρχει πλέον ιμάντας είπαμε. Είναι με καδένα ο 1,2 σε κάθε του έκδοση..
Και το Πούμα έχει μεγάλες παραχωρήσεις σε χώρους και σε αισθητική, αλλά με τόσα ταξίδια στην Κίνα, δεν σου κάνουν εντύπωση τα άσχημα μπροστινά του φώτα...
Δεν το γνώριζα οτι το έφτιαξαν. Παλι καλά. Γιατι ο κινητήρας είναι πολύ καλός και το μονο προβλημα του αυτό ήταν
Αισθητικα το PUMA είναι κουκλί οπως και το 2008. Καθόλου ασχημα φώτα. Το αντίθετο , θυμίζουν τα φωτα του GT 40 που ήταν υπέροχα
-
Ελάτε παραδεχτείτο δεν ξέρετε ούτε να παρκάρετε, ούτε να περάσετε το αμάξι από στενά σημεία γιατί δεν έχετε αίσθηση του χώρου.
Εγώ 4 χρόνια με την ΧΑΝΤΙΑ των 4,53 - 4 χρόνια με το Γκράντ Τσερόκι των 4,62 - 4 χρόνια με την ML350 των 4,82 και 11 χρόνια με την C5 των 4,78 μ. μια χαρά πάρκαρα και μια χαρά πέρναγα και από στενά σημεία.
Ισως το πιο χρήσιμο να ήταν σε αυτές τις περιπτώσεις οι αναδιπλούμενοι καθρέπτες, που είχαν όλα εκτός της ΧΑΝΤΙΑ, που ως ηλεκτρικοί τους μάζευες κάπως χειροκίνητα.
-
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
@criuser said in Kona vs 2008 vs troc:
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
το Peugeot 2008 είναι ομορφο αλλα μεταξυ των 3 θα πήγαινα στο Kona που είναι πιο καινούργιο μοντέλο και το θεωρώ πιο αξιοπιστο και είναι και πολύ ωραίο και ευρύχωρο μέσα
το troc είναι το πιο δυνατό με αυτόν τον κινητήρα, θα το διάλεγα αν εκανα ταξίδια και περισοτερα χλμ από ότι κάνεις καθως στην εθνική είναι και πιο δυνατο και καλύτερα στημένο από τα άλλα 2
Γενικα και τα 3 καλά είναι . Το peugeot θα το απέρριπτα λόγω του puretech κινητήρα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα που σίγουρα θα θέλει αλλαγη και θα έχει μεγάλο κόστος πολύ πιο συντομα από τους αλλους 2 αξιοπιστους κινητήρες.
Καλές εναλλακτικές είναι το Ford Puma που είναι το πιο σπορτιφ και το Yaris Cross που είναι το πιο οικονομικό με μεγάλες παραχωρήσεις όμως σε χώρους
Αυτά από μενα. Οτι και να διαλέξεις με το καλό
Δεν υπάρχει πλέον ιμάντας είπαμε. Είναι με καδένα ο 1,2 σε κάθε του έκδοση..
Και το Πούμα έχει μεγάλες παραχωρήσεις σε χώρους και σε αισθητική, αλλά με τόσα ταξίδια στην Κίνα, δεν σου κάνουν εντύπωση τα άσχημα μπροστινά του φώτα...
Δεν το γνώριζα οτι το έφτιαξαν. Παλι καλά. Γιατι ο κινητήρας είναι πολύ καλός και το μονο προβλημα του αυτό ήταν
Αισθητικα το PUMA είναι κουκλί οπως και το 2008. Καθόλου ασχημα φώτα. Το αντίθετο , θυμίζουν τα φωτα του GT 40 που ήταν υπέροχα
Να βγάλεις το τζάμι τότε, γιατί έτσι θυμίζουν άτο 2...
-
@criuser said in Kona vs 2008 vs troc:
Ελάτε παραδεχτείτο δεν ξέρετε ούτε να παρκάρετε, ούτε να περάσετε το αμάξι από στενά σημεία γιατί δεν έχετε αίσθηση του χώρου.
Εγώ 4 χρόνια με την ΧΑΝΤΙΑ των 4,53 - 4 χρόνια με το Γκράντ Τσερόκι των 4,62 - 4 χρόνια με την ML350 των 4,82 και 11 χρόνια με την C5 των 4,78 μ. μια χαρά πάρκαρα και μια χαρά πέρναγα και από στενά σημεία.
Ισως το πιο χρήσιμο να ήταν σε αυτές τις περιπτώσεις οι αναδιπλούμενοι καθρέπτες, που είχαν όλα εκτός της ΧΑΝΤΙΑ, που ως ηλεκτρικοί τους μάζευες κάπως χειροκίνητα.
Βρε μια χαρα κινουμουν με το octavia, parking δεν εβρισκα, ήταν ολα για μικροτερα σε μήκος αμάξωμα και παρκαρα 3-5 στενα πιο κάτω από ότι θα πάρκαρα με ενα hatch με μικρότερο μήκος
-
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
Βρε μια χαρα κινουμουν με το octavia, parking δεν εβρισκα, ήταν ολα για μικροτερα σε μήκος αμάξωμα και παρκαρα 3-5 στενα πιο κάτω από ότι θα πάρκαρα με ενα hatch με μικρότερο μήκος
Εεε ειναι οι περιοχές που κινείσαι. Εκεί που κινούμαι εγω π.χ. ή βρίσκεις για όλα ή δεν βρίσκεις ούτε για Πάντα (μόνο για Σμαρτ), οπότε πας σε πάρκινγκ αναγκαστικά.
-
@fanis75 said in Kona vs 2008 vs troc:
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
Βρε μια χαρα κινουμουν με το octavia, parking δεν εβρισκα, ήταν ολα για μικροτερα σε μήκος αμάξωμα και παρκαρα 3-5 στενα πιο κάτω από ότι θα πάρκαρα με ενα hatch με μικρότερο μήκος
Εεε ειναι οι περιοχές που κινείσαι. Εκεί που κινούμαι εγω π.χ. ή βρίσκεις για όλα ή δεν βρίσκεις ούτε για Πάντα (μόνο για Σμαρτ), οπότε πας σε πάρκινγκ αναγκαστικά.
δεν αμφιβαλω για αυτό και γω εκει που μένω εχω parking αλλα οταν πήγαινα αλλου ετρωγα πακέτο. αλλα ο νηματοθέτης για να ψάχνει σε μικροτερα σε μήκος για κάποιο λόγο τα κοιτάει εναντι της επόμενης κατηγορίας
-
@criuser said in Kona vs 2008 vs troc:
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
@criuser said in Kona vs 2008 vs troc:
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
το Peugeot 2008 είναι ομορφο αλλα μεταξυ των 3 θα πήγαινα στο Kona που είναι πιο καινούργιο μοντέλο και το θεωρώ πιο αξιοπιστο και είναι και πολύ ωραίο και ευρύχωρο μέσα
το troc είναι το πιο δυνατό με αυτόν τον κινητήρα, θα το διάλεγα αν εκανα ταξίδια και περισοτερα χλμ από ότι κάνεις καθως στην εθνική είναι και πιο δυνατο και καλύτερα στημένο από τα άλλα 2
Γενικα και τα 3 καλά είναι . Το peugeot θα το απέρριπτα λόγω του puretech κινητήρα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα που σίγουρα θα θέλει αλλαγη και θα έχει μεγάλο κόστος πολύ πιο συντομα από τους αλλους 2 αξιοπιστους κινητήρες.
Καλές εναλλακτικές είναι το Ford Puma που είναι το πιο σπορτιφ και το Yaris Cross που είναι το πιο οικονομικό με μεγάλες παραχωρήσεις όμως σε χώρους
Αυτά από μενα. Οτι και να διαλέξεις με το καλό
Δεν υπάρχει πλέον ιμάντας είπαμε. Είναι με καδένα ο 1,2 σε κάθε του έκδοση..
Και το Πούμα έχει μεγάλες παραχωρήσεις σε χώρους και σε αισθητική, αλλά με τόσα ταξίδια στην Κίνα, δεν σου κάνουν εντύπωση τα άσχημα μπροστινά του φώτα...
Δεν το γνώριζα οτι το έφτιαξαν. Παλι καλά. Γιατι ο κινητήρας είναι πολύ καλός και το μονο προβλημα του αυτό ήταν
Αισθητικα το PUMA είναι κουκλί οπως και το 2008. Καθόλου ασχημα φώτα. Το αντίθετο , θυμίζουν τα φωτα του GT 40 που ήταν υπέροχα
Να βγάλεις το τζάμι τότε, γιατί έτσι θυμίζουν άτο 2...
ασε ρε γατακι που μοιάζει με ato η ομορφια
-
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
@fanis75 said in Kona vs 2008 vs troc:
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
Βρε μια χαρα κινουμουν με το octavia, parking δεν εβρισκα, ήταν ολα για μικροτερα σε μήκος αμάξωμα και παρκαρα 3-5 στενα πιο κάτω από ότι θα πάρκαρα με ενα hatch με μικρότερο μήκος
Εεε ειναι οι περιοχές που κινείσαι. Εκεί που κινούμαι εγω π.χ. ή βρίσκεις για όλα ή δεν βρίσκεις ούτε για Πάντα (μόνο για Σμαρτ), οπότε πας σε πάρκινγκ αναγκαστικά.
δεν αμφιβαλω για αυτό και γω εκει που μένω εχω parking αλλα οταν πήγαινα αλλου ετρωγα πακέτο. αλλα ο νηματοθέτης για να ψάχνει σε μικροτερα σε μήκος για κάποιο λόγο τα κοιτάει εναντι της επόμενης κατηγορίας
ο νηματοθετης εκανε ενα ποστ και εξαφανιστηκε
οποτε συνεχιζουμε κουβεντουλα μεταξυ μας. Να πουμε και για τον τραμπ τιποτα; -
@fanis75 said in Kona vs 2008 vs troc:
20 πόντοι ειναι τίποτα, αμελητέο μέγεθος για αμάξι! 10 πόντοι δεν ειναι καν μετρήσιμοι.
Ουτε η Μια Καλίφα δεν κανει τέτοια σχόλια πια
- Μια χαρά στρίβεις. Σκέψου ότι μια πισωκούνα bmw στρίβει πιο εύκολα από μπροστοκούνητο, αφού στρίβουν σε μεγαλύτερες μοίρες οι ρόδες.
Δεν βγαινουν πισωκούνες BMW πια
- Δεν βρίσκεις να παρκάρεις γενικά στην Αθήνα, ακόμα και το Panda, 9 στις 10 φορές σε πάρκινγκ το έβαζα. Σε προάστεια χωρίς πρόβλημα στάθμευσης, το ίδιο εύκολα τα παρκάρω όλα.
Και σε παρκινγκ να πας μπαίνει στο "αρχοντικό" οχημα ο καθε τραμπακουλας, χωρια οι ζημιές (παθώς)
Προάστεια εννοείς πια πανω από Κηφισιά ή Γλυφαδα από κάτω, και αυτά όχι στο εμπορικό τους κέντρο!
Αν εμενα μονιμα Σαρωνίδα πχ δεν θα είχα θέμα... αλλά και εκει για μπάνιο με μικρό θα πήγαινα- Αχρείαστο δεν είναι, προσφέρει άνεση και ασφάλεια και αρχοντιά!!
Ανεση και ασφαλεια μεσα στην πόλη;
Αρχοντιά ;;;;
Ειναι μεσο επιδειξης το αμαξι; -
@dettol said in Kona vs 2008 vs troc:
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
@fanis75 said in Kona vs 2008 vs troc:
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
Βρε μια χαρα κινουμουν με το octavia, parking δεν εβρισκα, ήταν ολα για μικροτερα σε μήκος αμάξωμα και παρκαρα 3-5 στενα πιο κάτω από ότι θα πάρκαρα με ενα hatch με μικρότερο μήκος
Εεε ειναι οι περιοχές που κινείσαι. Εκεί που κινούμαι εγω π.χ. ή βρίσκεις για όλα ή δεν βρίσκεις ούτε για Πάντα (μόνο για Σμαρτ), οπότε πας σε πάρκινγκ αναγκαστικά.
δεν αμφιβαλω για αυτό και γω εκει που μένω εχω parking αλλα οταν πήγαινα αλλου ετρωγα πακέτο. αλλα ο νηματοθέτης για να ψάχνει σε μικροτερα σε μήκος για κάποιο λόγο τα κοιτάει εναντι της επόμενης κατηγορίας
ο νηματοθετης εκανε ενα ποστ και εξαφανιστηκε
οποτε συνεχιζουμε κουβεντουλα μεταξυ μας. Να πουμε και για τον τραμπ τιποτα;Έχουμε και την ειδησαρα της νέας πλατφόρμας για πικ απ με δυνατότητα κάθε είδους κινητήρα μέχρι και υδρογόνο.
-
@iceman7 said in Kona vs 2008 vs troc:
Δεν βγαινουν πισωκούνες BMW πια
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ!! Όλες, από 3αρα και πάνω (αν και πραγματική bmw ειναι από 5αρα και άνω).
@iceman7 said in Kona vs 2008 vs troc:
Προάστεια εννοείς πια πανω από Κηφισιά ή Γλυφαδα από κάτω, και αυτά όχι στο εμπορικό τους κέντρο!
Όχι μόνο. Πεύκη που ειναι η δουλειά μου, πανέυκολα βρίσκω 20μ από το γραφείο καμιά 10αρια θέσεις για Ες κλας. Το ίδιο και Αγ. παρασκευή, εκτός εμπορικού.
@iceman7 said in Kona vs 2008 vs troc:
Ανεση και ασφαλεια μεσα στην πόλη;
Αρχοντιά ;;;;
Ειναι μεσο επιδειξης το αμαξι;Ναι γιατί, δεν θες να είσαι άνετος και ασφαλής μέσα στην πόλη? Εγώ θέλω!!
Αρχοντιά, γιατί άλλο να εισαι στην καθισματάρα με μασάς, ωραίο περβάλλον, ησυχιά και άνεση και άλλο να παλεύεις με την κουτάλα του Γιούγκο μέσα στον ιδρώτα.Μέσο επιδειξης? Πάντα! όλα ειναι μέσα επίδειξης, αλλά προσωπικά δεν με απαχολεί. Με απασχολεί όμως να κάνω την ζωή μου όμορφη, άνετη και ωραία.
-
Το t-roc είναι λίγο ξεπερασμένο το design για παρά ένα μήνα 2025, ειδικά το εσωτερικό, εκτός αν περιμένεις μερικούς μήνες που βγαίνει το το ανανεωμένο μοντέλο. Εγώ θα πήγαινα στο Puma. Πιο Sport, νεανικό και βγάζει γούστα
-
για καποιο λογο σας θυμηθηκα Δεν εχει σημασια ποιο ειναι το οχημα
Kona vs 2008 vs troc