-
@antonmone said in Lynk & Co:
@antonmone said in Lynk & Co:
Διαβάζοντας τα τελευταία πόστ μπερδεύτηκα και νόμιζα πως μιλάτε για το καινούργιο ηλεκτρικό της μάρκας, αυτό που μοιάζει με πιο ωραία έκδοση του CHR και το βρίσκει ο φίλος στα 31.000 από 35.000 μεταχειρισμένο.
Μετά κατάλαβα τι έχει συμβεί!
Μιλάμε τελικά για αυτό το αυτοκίνητο που στην έκθεση ντρεπόμουν να μπω μόλις άνοιξα την πόρτα , έμοιαζε με κάτι υπερπολυτελές μέσα και έξω , έγραφε και το ταμπελακι 50000€ οπότε δεν ασχολήθηκα.
Είπα πως για να γράφει 50κ και κινέζικο θα τα αξίζει αφού θα προσφέρει αυτό που οι Ευρωπαίοι δίνουν στα 65κ , αλλά στα 50 παίρνεις όχι όμως τούμπανο αλλά phev Tiguan, 3008 , X1 και πολλά άλλα άρα δύσκολα κάποιος θα κάνει την επιλογή για λινκ εν κο.
Και τώρα λέει 35000€;;;;;;;;
Και από εξοπλισμό τα πάντα;;;
Όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα στο φυλλάδιο που κατέβασα!!!
Και 280 άλογα;
Και phev που του φουστη θα κάνει 40-50 χλμ καθημερινά σε EV mode ;Και 31000€ μτχ με 7000χλμ ;;;;
Δηλαδή @vagreek το σκέφτεσαι ακόμη;;;
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ;
Με το πιο απαισιόδοξο σενάριο η εξοικονόμηση από το καύσιμο ας πούμε πως θα είναι 2.500€ στην 5ετια, και σε αυτό πρόσθεσε και τα ΤΚ αν πληρώνεις με τωρινό σου αυτοκίνητο.
Δηλαδή θα σου κοστίσει από 28.500 έως 32.500 αν πάρεις το καινούργιο, για μια ΑΜΑΞΑΡΑ -που λέτε πως είναι και Volvo τελικά!!!!!???? - και για τα χαρακτηριστικά του θα κόστιζε σε άλλο μαγαζί από 60000€ και πάνω!!!!!
Και επειδή κάπου διάβασα για απαξίωση λόγω κινεζιας...και 28000€- 25.000€ να το πουλήσεις μετά από μια 5ετια πάλι κερδισμένος θα είσαι !
Θα χάσεις από 3500 έως 5000 ευρώ το πολύ κατά την άποψη μου.Ξέρεις πόσα θα χάσουν στην 5ετια τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά phev που θα έχουν αρχική τιμή από 50000€ ;;;;
Τουλάχιστον 10000€ - 15000€ .Είναι σαν να γράφω εγω φίλε @vagkirk συμφωνώ σε όλα όσα λες. Ένα επώνυμο suv στα 35Κ δε θα είναι plug in Hybrid και σίγουρα θα είναι στο 1/3 του εξοπλισμού.
Ένα hyundai tucson πχ στα 35Κ δε νομίζω ότι θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα lync co 01 και φυσικά δε θα έχει δώσει το ίδιο pleasure στον κάτοχο του.
Προσωπικά ακόμα αμφιταλαντευομαι για καινούριο ή το μεταχειρισμένο των 8Κ χιλιομέτρων, αν και είμαι πλέον πολύ κοντά στο να κλείσω το καινούριο.
Περιμένω γνώμες κι από άλλους που θα το οδηγήσουν αυτές τις ημέρες.
Ευχαριστώ
ΥΓ πράγματι κύριοι, κι εγώ έψαξα για να δω έστω ένα χαρακτήριστικο που θα ήθελα να έχει το αυτοκίνητο και δεν έχει. Ε, δεν κατάφερα να βρω...4 κίνηση θα έλεγα εγώ.Δεν έχω δει αν έχει HUD.
Όχι 4wd δεν είναι, αλλά αυτό δεν είναι accessory αλλά μηχανικό component.
Το head Up Display είναι όντως μια πρώτη έλλειψη (για μένα άχρηστη αλλά είναι έλλειψη)Έγραψες χαρακτηριστικά γενικα.Σε κάθε περίπτωση η τετρακίνηση είναι must σε αυτά τα οχήματα για μένα τουλάχιστον,χωρίς να είναι λόγος για απόρριψη αγοράς .
Οκ δε θα διαφωνήσω...
-
@antonmone said in Lynk & Co:
@antonmone said in Lynk & Co:
Διαβάζοντας τα τελευταία πόστ μπερδεύτηκα και νόμιζα πως μιλάτε για το καινούργιο ηλεκτρικό της μάρκας, αυτό που μοιάζει με πιο ωραία έκδοση του CHR και το βρίσκει ο φίλος στα 31.000 από 35.000 μεταχειρισμένο.
Μετά κατάλαβα τι έχει συμβεί!
Μιλάμε τελικά για αυτό το αυτοκίνητο που στην έκθεση ντρεπόμουν να μπω μόλις άνοιξα την πόρτα , έμοιαζε με κάτι υπερπολυτελές μέσα και έξω , έγραφε και το ταμπελακι 50000€ οπότε δεν ασχολήθηκα.
Είπα πως για να γράφει 50κ και κινέζικο θα τα αξίζει αφού θα προσφέρει αυτό που οι Ευρωπαίοι δίνουν στα 65κ , αλλά στα 50 παίρνεις όχι όμως τούμπανο αλλά phev Tiguan, 3008 , X1 και πολλά άλλα άρα δύσκολα κάποιος θα κάνει την επιλογή για λινκ εν κο.
Και τώρα λέει 35000€;;;;;;;;
Και από εξοπλισμό τα πάντα;;;
Όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα στο φυλλάδιο που κατέβασα!!!
Και 280 άλογα;
Και phev που του φουστη θα κάνει 40-50 χλμ καθημερινά σε EV mode ;Και 31000€ μτχ με 7000χλμ ;;;;
Δηλαδή @vagreek το σκέφτεσαι ακόμη;;;
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ;
Με το πιο απαισιόδοξο σενάριο η εξοικονόμηση από το καύσιμο ας πούμε πως θα είναι 2.500€ στην 5ετια, και σε αυτό πρόσθεσε και τα ΤΚ αν πληρώνεις με τωρινό σου αυτοκίνητο.
Δηλαδή θα σου κοστίσει από 28.500 έως 32.500 αν πάρεις το καινούργιο, για μια ΑΜΑΞΑΡΑ -που λέτε πως είναι και Volvo τελικά!!!!!???? - και για τα χαρακτηριστικά του θα κόστιζε σε άλλο μαγαζί από 60000€ και πάνω!!!!!
Και επειδή κάπου διάβασα για απαξίωση λόγω κινεζιας...και 28000€- 25.000€ να το πουλήσεις μετά από μια 5ετια πάλι κερδισμένος θα είσαι !
Θα χάσεις από 3500 έως 5000 ευρώ το πολύ κατά την άποψη μου.Ξέρεις πόσα θα χάσουν στην 5ετια τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά phev που θα έχουν αρχική τιμή από 50000€ ;;;;
Τουλάχιστον 10000€ - 15000€ .Είναι σαν να γράφω εγω φίλε @vagkirk συμφωνώ σε όλα όσα λες. Ένα επώνυμο suv στα 35Κ δε θα είναι plug in Hybrid και σίγουρα θα είναι στο 1/3 του εξοπλισμού.
Ένα hyundai tucson πχ στα 35Κ δε νομίζω ότι θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα lync co 01 και φυσικά δε θα έχει δώσει το ίδιο pleasure στον κάτοχο του.
Προσωπικά ακόμα αμφιταλαντευομαι για καινούριο ή το μεταχειρισμένο των 8Κ χιλιομέτρων, αν και είμαι πλέον πολύ κοντά στο να κλείσω το καινούριο.
Περιμένω γνώμες κι από άλλους που θα το οδηγήσουν αυτές τις ημέρες.
Ευχαριστώ
ΥΓ πράγματι κύριοι, κι εγώ έψαξα για να δω έστω ένα χαρακτήριστικο που θα ήθελα να έχει το αυτοκίνητο και δεν έχει. Ε, δεν κατάφερα να βρω...4 κίνηση θα έλεγα εγώ.Δεν έχω δει αν έχει HUD.
Όχι 4wd δεν είναι, αλλά αυτό δεν είναι accessory αλλά μηχανικό component.
Το head Up Display είναι όντως μια πρώτη έλλειψη (για μένα άχρηστη αλλά είναι έλλειψη)Έγραψες χαρακτηριστικά γενικα.Σε κάθε περίπτωση η τετρακίνηση είναι must σε αυτά τα οχήματα για μένα τουλάχιστον,χωρίς να είναι λόγος για απόρριψη αγοράς .
Οκ δε θα διαφωνήσω...
Ένα τελευταίο που παρατήρησα αλλά αδιάφορο για μένα ,είναι η έλλειψη ηλεκτρικού καθίσματος συνοδηγού.Στα 35 οκ αλλά στα 50 που έχει κανονικά είναι γυφτιά.Σε κάθε περίπτωση στην έκθεση φανηκε αρκετα ποιοτικό έχω κλείσει τεστ για αύριο να το δω από κοντά.
-
@antonmone said in Lynk & Co:
@antonmone said in Lynk & Co:
@antonmone said in Lynk & Co:
Διαβάζοντας τα τελευταία πόστ μπερδεύτηκα και νόμιζα πως μιλάτε για το καινούργιο ηλεκτρικό της μάρκας, αυτό που μοιάζει με πιο ωραία έκδοση του CHR και το βρίσκει ο φίλος στα 31.000 από 35.000 μεταχειρισμένο.
Μετά κατάλαβα τι έχει συμβεί!
Μιλάμε τελικά για αυτό το αυτοκίνητο που στην έκθεση ντρεπόμουν να μπω μόλις άνοιξα την πόρτα , έμοιαζε με κάτι υπερπολυτελές μέσα και έξω , έγραφε και το ταμπελακι 50000€ οπότε δεν ασχολήθηκα.
Είπα πως για να γράφει 50κ και κινέζικο θα τα αξίζει αφού θα προσφέρει αυτό που οι Ευρωπαίοι δίνουν στα 65κ , αλλά στα 50 παίρνεις όχι όμως τούμπανο αλλά phev Tiguan, 3008 , X1 και πολλά άλλα άρα δύσκολα κάποιος θα κάνει την επιλογή για λινκ εν κο.
Και τώρα λέει 35000€;;;;;;;;
Και από εξοπλισμό τα πάντα;;;
Όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα στο φυλλάδιο που κατέβασα!!!
Και 280 άλογα;
Και phev που του φουστη θα κάνει 40-50 χλμ καθημερινά σε EV mode ;Και 31000€ μτχ με 7000χλμ ;;;;
Δηλαδή @vagreek το σκέφτεσαι ακόμη;;;
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ;
Με το πιο απαισιόδοξο σενάριο η εξοικονόμηση από το καύσιμο ας πούμε πως θα είναι 2.500€ στην 5ετια, και σε αυτό πρόσθεσε και τα ΤΚ αν πληρώνεις με τωρινό σου αυτοκίνητο.
Δηλαδή θα σου κοστίσει από 28.500 έως 32.500 αν πάρεις το καινούργιο, για μια ΑΜΑΞΑΡΑ -που λέτε πως είναι και Volvo τελικά!!!!!???? - και για τα χαρακτηριστικά του θα κόστιζε σε άλλο μαγαζί από 60000€ και πάνω!!!!!
Και επειδή κάπου διάβασα για απαξίωση λόγω κινεζιας...και 28000€- 25.000€ να το πουλήσεις μετά από μια 5ετια πάλι κερδισμένος θα είσαι !
Θα χάσεις από 3500 έως 5000 ευρώ το πολύ κατά την άποψη μου.Ξέρεις πόσα θα χάσουν στην 5ετια τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά phev που θα έχουν αρχική τιμή από 50000€ ;;;;
Τουλάχιστον 10000€ - 15000€ .Είναι σαν να γράφω εγω φίλε @vagkirk συμφωνώ σε όλα όσα λες. Ένα επώνυμο suv στα 35Κ δε θα είναι plug in Hybrid και σίγουρα θα είναι στο 1/3 του εξοπλισμού.
Ένα hyundai tucson πχ στα 35Κ δε νομίζω ότι θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα lync co 01 και φυσικά δε θα έχει δώσει το ίδιο pleasure στον κάτοχο του.
Προσωπικά ακόμα αμφιταλαντευομαι για καινούριο ή το μεταχειρισμένο των 8Κ χιλιομέτρων, αν και είμαι πλέον πολύ κοντά στο να κλείσω το καινούριο.
Περιμένω γνώμες κι από άλλους που θα το οδηγήσουν αυτές τις ημέρες.
Ευχαριστώ
ΥΓ πράγματι κύριοι, κι εγώ έψαξα για να δω έστω ένα χαρακτήριστικο που θα ήθελα να έχει το αυτοκίνητο και δεν έχει. Ε, δεν κατάφερα να βρω...4 κίνηση θα έλεγα εγώ.Δεν έχω δει αν έχει HUD.
Όχι 4wd δεν είναι, αλλά αυτό δεν είναι accessory αλλά μηχανικό component.
Το head Up Display είναι όντως μια πρώτη έλλειψη (για μένα άχρηστη αλλά είναι έλλειψη)Έγραψες χαρακτηριστικά γενικα.Σε κάθε περίπτωση η τετρακίνηση είναι must σε αυτά τα οχήματα για μένα τουλάχιστον,χωρίς να είναι λόγος για απόρριψη αγοράς .
Οκ δε θα διαφωνήσω...
Ένα τελευταίο που παρατήρησα αλλά αδιάφορο για μένα ,είναι η έλλειψη ηλεκτρικού καθίσματος συνοδηγού.Στα 35 οκ αλλά στα 50 που έχει κανονικά είναι γυφτιά.Σε κάθε περίπτωση στην έκθεση φανηκε αρκετα ποιοτικό έχω κλείσει τεστ για αύριο να το δω από κοντά.
Θυμαμαι να είδα ηλεκτρικο και στο συνοδηγό στο test drive... Και θερμαινόμενα αμφότερα επίσης...
Περιμένω νέα από το τεστ -
Αν τα Κινέζικα γίνουν αποδεκτά στην ελληνική και ευρωπαική αγορά όλα θα πάνε καλά και στη μεταπώληση. Αν όχι, θα επαληθευτεί το ρητό η τιμή "τιμή" δεν έχει.
Αν κρίνω από αυτά που διαβάζω, όπου το κακάσχημο δελφίνι δεν προλαβαίνει να παραδίδει παραγγελίες, τότε μάλλον έχουν αρχίσει ήδη να γίνονται αποδεκτά.
-
@katafractos17 said in Lynk & Co:
Αν τα Κινέζικα γίνουν αποδεκτά στην ελληνική και ευρωπαική αγορά όλα θα πάνε καλά και στη μεταπώληση. Αν όχι, θα επαληθευτεί το ρητό η τιμή "τιμή" δεν έχει.
Αν κρίνω από αυτά που διαβάζω, όπου το κακάσχημο δελφίνι δεν προλαβαίνει να παραδίδει παραγγελίες, τότε μάλλον έχουν αρχίσει ήδη να γίνονται αποδεκτά.
To Dolphin ειναι πολυ καλο σαν κατασκευη για την κατηγορια του. Αλλες εταιρειες τα δινουν 35 χιλ παρομοια οχηματα.
-
Καλά εγώ σας τα λέω, αλλά κοιμάστε βαθειά...
Μόνο λήζινγκ τα ηλεκτρικά, εκτός αν είναι φτηνά.
-
-
Καλά εγώ σας τα λέω, αλλά κοιμάστε βαθειά...
Μόνο λήζινγκ τα ηλεκτρικά, εκτός αν είναι φτηνά.
Ναι, χαζές είναι οι ληζινγκ και εμείς οι "έξυπνοι", δεν τα έχουν σκεφτεί αυτά και δεν έχουν υπολογίσει σχεδόν μηδενική αξία μεταπώλησης.
Εσύ τα έγραφες τις προάλλες, ότι πληρώνεις σε μισθώματα όσο έχει το αυτοκίνητο -
Καλά εγώ σας τα λέω, αλλά κοιμάστε βαθειά...
Μόνο λήζινγκ τα ηλεκτρικά, εκτός αν είναι φτηνά.
ευτυχως ηρθε το ποντικι με το βαθυστοχαστο του αρθρο να μας αναλυσει τα σχετικα με την αγορα της ηλεκτροκινησης!
Οσο οι τιμες ληζινγκ ειναι ληστρικες στην ελλαδα, αυτο δεν εχει νοημα. Αν καποιος πετυχει καποιο καλο οχημα σε καλη τιμη (ψιλοσπανιο) ΚΑΙ εχει σκοπο να μην το κρατησει πανω απο 4 χρονια, ναι οριακα εχει νοημα.
-
Καλά εγώ σας τα λέω, αλλά κοιμάστε βαθειά...
Μόνο λήζινγκ τα ηλεκτρικά, εκτός αν είναι φτηνά.
ευτυχως ηρθε το ποντικι με το βαθυστοχαστο του αρθρο να μας αναλυσει τα σχετικα με την αγορα της ηλεκτροκινησης!
Οσο οι τιμες ληζινγκ ειναι ληστρικες στην ελλαδα, αυτο δεν εχει νοημα. Αν καποιος πετυχει καποιο καλο οχημα σε καλη τιμη (ψιλοσπανιο) ΚΑΙ εχει σκοπο να μην το κρατησει πανω απο 4 χρονια, ναι οριακα εχει νοημα.
Και εγω δεν συμφωνω οτι δεν θα εχουν αξια μεταπωλησης τα ηλεκτρικα. Σιγουρα γενικα ο κλαδος πιεζεται με την επιθεση τιμων απο την Κινα αλλα αυτο δεν ξερουμε πως θα εξελιχθει.
Για το leasing τα εχουμε πει. Ισως αυτο που λετε εχει νοημα προκειμενου να δει καποιος εαν μπορει να συνηπαρξει με ενα ηλεκτρικο.
-
Για το leasing τα εχουμε πει. Ισως αυτο που λετε εχει νοημα προκειμενου να δει καποιος εαν μπορει να συνηπαρξει με ενα ηλεκτρικο.
Το leasing για εταιρίες συμφέρει ξεκάθαρα. Για ιδιώτες συμφέρει εαν:
- Είναι κάποιο αυτοκίνητο σε προσφορά (όπως ήταν πρόσφατα τα στοκ Στελάντια) και το κόστος ειναι ελάχιστο.
- Το αυτοκίνητο ειναι ένα μέτριο EV που θα απαξιωθεί πολύ γρήγορα και άρα δεν συμφέρει καθόλου η αγορά του.
Προφανώς και ένα Τέσλα π.χ. δεν συμφέρει με την καμία.
-
Καλά εγώ σας τα λέω, αλλά κοιμάστε βαθειά...
Μόνο λήζινγκ τα ηλεκτρικά, εκτός αν είναι φτηνά.
ευτυχως ηρθε το ποντικι με το βαθυστοχαστο του αρθρο να μας αναλυσει τα σχετικα με την αγορα της ηλεκτροκινησης!
Οσο οι τιμες ληζινγκ ειναι ληστρικες στην ελλαδα, αυτο δεν εχει νοημα. Αν καποιος πετυχει καποιο καλο οχημα σε καλη τιμη (ψιλοσπανιο) ΚΑΙ εχει σκοπο να μην το κρατησει πανω απο 4 χρονια, ναι οριακα εχει νοημα.
Και εγω δεν συμφωνω οτι δεν θα εχουν αξια μεταπωλησης τα ηλεκτρικα. Σιγουρα γενικα ο κλαδος πιεζεται με την επιθεση τιμων απο την Κινα αλλα αυτο δεν ξερουμε πως θα εξελιχθει.
Για το leasing τα εχουμε πει. Ισως αυτο που λετε εχει νοημα προκειμενου να δει καποιος εαν μπορει να συνηπαρξει με ενα ηλεκτρικο.
Επειδη τα ηλεκτρικα λογιζονται ως "προϊοντα τεχνολογιας" και επειδη η αγορα δεν εχει φτασει σε επιπεδο που να χαρακτηριζεται "ωριμη" (με την εννοια οτι ειναι ραγδαιες οι αλλαγες, σε σχεση με τα θερμικα οχηματα) τοτε σιγουρα η μεταπωλητικη τους αξια θα ειναι ποσοστιαια χαμηλοτερη απο τα θερμικα. Αυτο δεν το αμφισβητω. Προφανως ομως οχι τα νουμερα που ειδε στον υπνο του ο criuser.
Σχετικα με το δευτερο σκελος, ναι καταλαβαινω την λογικη σου. Ομως, γιατι να παρεις ενα οχημα για μια 3-4ετια για να συνειδητοποιησεις αν μπορεις να συνυπαρξεις με ηλεκτρικο; και να χασεις την επιδοτηση. Ενα τριημερακι νοικιαζοντας το δεν θα αρκουσε; Εγω αυτο εκανα.
-
Καλά εγώ σας τα λέω, αλλά κοιμάστε βαθειά...
Μόνο λήζινγκ τα ηλεκτρικά, εκτός αν είναι φτηνά.
ευτυχως ηρθε το ποντικι με το βαθυστοχαστο του αρθρο να μας αναλυσει τα σχετικα με την αγορα της ηλεκτροκινησης!
Οσο οι τιμες ληζινγκ ειναι ληστρικες στην ελλαδα, αυτο δεν εχει νοημα. Αν καποιος πετυχει καποιο καλο οχημα σε καλη τιμη (ψιλοσπανιο) ΚΑΙ εχει σκοπο να μην το κρατησει πανω απο 4 χρονια, ναι οριακα εχει νοημα.
Και εγω δεν συμφωνω οτι δεν θα εχουν αξια μεταπωλησης τα ηλεκτρικα. Σιγουρα γενικα ο κλαδος πιεζεται με την επιθεση τιμων απο την Κινα αλλα αυτο δεν ξερουμε πως θα εξελιχθει.
Για το leasing τα εχουμε πει. Ισως αυτο που λετε εχει νοημα προκειμενου να δει καποιος εαν μπορει να συνηπαρξει με ενα ηλεκτρικο.
Επειδη τα ηλεκτρικα λογιζονται ως "προϊοντα τεχνολογιας" και επειδη η αγορα δεν εχει φτασει σε επιπεδο που να χαρακτηριζεται "ωριμη" (με την εννοια οτι ειναι ραγδαιες οι αλλαγες, σε σχεση με τα θερμικα οχηματα) τοτε σιγουρα η μεταπωλητικη τους αξια θα ειναι ποσοστιαια χαμηλοτερη απο τα θερμικα. Αυτο δεν το αμφισβητω. Προφανως ομως οχι τα νουμερα που ειδε στον υπνο του ο criuser.
Σχετικα με το δευτερο σκελος, ναι καταλαβαινω την λογικη σου. Ομως, γιατι να παρεις ενα οχημα για μια 3-4ετια για να συνειδητοποιησεις αν μπορεις να συνυπαρξεις με ηλεκτρικο; και να χασεις την επιδοτηση. Ενα τριημερακι νοικιαζοντας το δεν θα αρκουσε; Εγω αυτο εκανα.
Το προβλημα με το leasing ειναι η νομοθεσια. Βαζουν φορο στον εργαζομενο. Οποτε επειδη οσα εχουν κατω απο 50gr απαλλασονται του φορου πολλοι παιρνουν plug in. Γιατι οχι ηλεκτρικα? Εαν η εταιρεια προσφερει σταθμους φορτισης τοτε το θεωρω αξιολυπητο να παρεις plug in hybrid.
-
Καλά εγώ σας τα λέω, αλλά κοιμάστε βαθειά...
Μόνο λήζινγκ τα ηλεκτρικά, εκτός αν είναι φτηνά.
ευτυχως ηρθε το ποντικι με το βαθυστοχαστο του αρθρο να μας αναλυσει τα σχετικα με την αγορα της ηλεκτροκινησης!
Οσο οι τιμες ληζινγκ ειναι ληστρικες στην ελλαδα, αυτο δεν εχει νοημα. Αν καποιος πετυχει καποιο καλο οχημα σε καλη τιμη (ψιλοσπανιο) ΚΑΙ εχει σκοπο να μην το κρατησει πανω απο 4 χρονια, ναι οριακα εχει νοημα.
Και εγω δεν συμφωνω οτι δεν θα εχουν αξια μεταπωλησης τα ηλεκτρικα. Σιγουρα γενικα ο κλαδος πιεζεται με την επιθεση τιμων απο την Κινα αλλα αυτο δεν ξερουμε πως θα εξελιχθει.
Για το leasing τα εχουμε πει. Ισως αυτο που λετε εχει νοημα προκειμενου να δει καποιος εαν μπορει να συνηπαρξει με ενα ηλεκτρικο.
Επειδη τα ηλεκτρικα λογιζονται ως "προϊοντα τεχνολογιας" και επειδη η αγορα δεν εχει φτασει σε επιπεδο που να χαρακτηριζεται "ωριμη" (με την εννοια οτι ειναι ραγδαιες οι αλλαγες, σε σχεση με τα θερμικα οχηματα) τοτε σιγουρα η μεταπωλητικη τους αξια θα ειναι ποσοστιαια χαμηλοτερη απο τα θερμικα. Αυτο δεν το αμφισβητω. Προφανως ομως οχι τα νουμερα που ειδε στον υπνο του ο criuser.
Σχετικα με το δευτερο σκελος, ναι καταλαβαινω την λογικη σου. Ομως, γιατι να παρεις ενα οχημα για μια 3-4ετια για να συνειδητοποιησεις αν μπορεις να συνυπαρξεις με ηλεκτρικο; και να χασεις την επιδοτηση. Ενα τριημερακι νοικιαζοντας το δεν θα αρκουσε; Εγω αυτο εκανα.
Το προβλημα με το leasing ειναι η νομοθεσια. Βαζουν φορο στον εργαζομενο. Οποτε επειδη οσα εχουν κατω απο 50gr απαλλασονται του φορου πολλοι παιρνουν plug in. Γιατι οχι ηλεκτρικα? Εαν η εταιρεια προσφερει σταθμους φορτισης τοτε το θεωρω αξιολυπητο να παρεις plug in hybrid.
Α οκ, ετσι ναι Εγω μιλουσα για ληζινγ σε ιδιωτη. Αν μου δινουν κατι τσαμπα, αλλαζει το πραγμα.
-
-
Test drive για γέλια και για κλάματα σήμερα μετά από αναβολή του χθεσινού ραντεβού.Το αυτοκίνητο ήταν αφόρτιστο εντελώς!!!!!!! αν και η ώρα είχε κλειστεί από την έκθεση χθες.Δηλαδη οι θεοί πιστεύουν ότι κάποιος θα αγοράσει plugin με δοκιμή μόνο του θερμικού.
Το τεστ ο θεός να το κάνει ήταν μια δεκάλεπτη βόλτα με τον πωλητή,ο οποίος ήταν ευγενέστατος αλλά δεν πήγα για γνωριμία αλλά για οδηγηση.Η τοποθεσία της έκθεσης ήταν κομβική ώστε να αποφύγει κάποιος την κίνηση του Κηφισσου στην άνοδο αλλά φεύ…. αντί για phev.
Στα του αυτοκινήτου τώρα εξωτερικά αδικείται αρκετα από τις φωτογραφίες,το είχα δει και στην έκθεση στο Αεροδρόμιο αλλα από κοντά φαίνεται επιβλητικό και σίγουρα ξεχωριστό ειδικά μπροστά.Πισω η εικόνα ήταν αδιάφορη,τα πίσω φώτα είναι τραγικά στη σχεδίαση σε αντίθεση με τα μπροστά.Οι 20αρες του πάνε πολύ εμφανισιακά ,η τσαχπινιά με τος μπλε λεπτομέρειες σε αυτές είναι υπερβολική για μένα.
Το εσωτερικό είναι όντως ποιοτικότατο,λιτό,με μοναδική παραφωνία τα καθίσματα που είναι ωραία στη σχεδίαση αλλά το ύφασμα δείχνει μέτριο στην καλύτερη ποιοτικά.Η συναρμογή δείχνει πολύ καλή,η εργονομία το ίδιο με φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα.Εξαιρεση ο διακόπτης που ρυθμίζει τους καθρέφτες αγορασμένος από το Temu,τραγική παραφωνία.Ο πίνακας οργάνων ωραίος και παραμετροποίησιμος,η οθόνη πολυμέσων όχι κάτι το ιδιαίτερο με πολύ απλοϊκό menu, προσωπικά μου είναι αδιάφορο αυτό ,σαν σύνολο εσωτερικά είναι όμορφο με σοβαρή σχεδίαση και ατμοσφαιρικό φωτισμό.Σιγουρα για τον φίλο που ενδιαφέρεται το κάθισμα του συνοδηγού δεν είναι ηλεκτρικό.
Χώροι μπροστά δεν με ενθουσίασαν πιο πολύ στο πλάτος,το δεξί πόδι είναι πολύ κοντα στην κεντρική κονσόλα αν και το συνολικό πλάτος είναι καλό.Δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό.Χωροι για πίσω πολύ καλοί ,αν και με ξενίσε το τούνελ ,καλόμαθα με τα τεστ σε ηλεκτρικά.Εχει και ένα χαζό εξογκώματα κι στο κάθισμα του μεσαίου επιβάτη.Χωρος αποσκευών μέτριος για το μέγεθος του αλλά θα βολευτεί μια τετραμελής οικογένεια σίγουρα.Σιγουρα είναι πίσω από τον ηγέτη της κατηγορίας το Citroen c3 air cross.
Οδηγικά τώρα τι να πω.Το κιβώτιο αλλάζει πολύ ομαλα μου άρεσε πολύ αν και στο manual αλλάζει δεξιά αριστερά και όχι μπρος πίσω κάτι που δεν θα βολέψει κανέναν νομίζω.Ο κινητήρας δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου και η ηχομόνωση είναι καλή ειδικά σε θόρυβο κύλισης.Ο θερμικός κινεί σχετικά καλά το αμάξωμα αλλά το βάρος φαίνεται,η ανάρτηση έχει ποιοτική απόσβεση αλλά οι 20αρες δεν βοηθούν στην άνεση.Θα καταλάβεις σχεδόν όλες τος κακοτεχνίες αλλά φιλτραρισμένες πολύ καλά.
Κατανάλωση έδειχνε 8,6 καλό νούμερο για τον τρόπο που κάνουν τα τεστ ,ο πωλητής έχει το ίδιο και ανέφερε ότι σε ταξίδι στα Γιάννενα ήταν στο 6,7 στα νόμιμα όρια με 4 ενήλικες και κλιματισμό.
Συμπερασμα;Το είχα δει πριν δυο χρόνια στο αεροδρόμιο της Ρώμης και σχεδιαστικά ξεχωρίζει μου είχε κάνει εντυπωση από τότε .
Στα 50.000 ευρώ νομίζω ότι δεν είναι καλή αγορά .
Στα 35.000 εκεί που έχουν πάει οι τιμές το κες και ευκαιρία για όποιον θέλει phev.
Εγγύηση 4 χρόνια 120.000 χλμ,σέρβις 30.000 η δυο έτη,σέρβις παντού όπου έχει Volvo.Παρτο φίλε αλλά καινούριο και μαύρο!!!
-
@antonmone said in Lynk & Co:
Test drive για γέλια και για κλάματα σήμερα μετά από αναβολή του χθεσινού ραντεβού.Το αυτοκίνητο ήταν αφόρτιστο εντελώς!!!!!!! αν και η ώρα είχε κλειστεί από την έκθεση χθες.Δηλαδη οι θεοί πιστεύουν ότι κάποιος θα αγοράσει plugin με δοκιμή μόνο του θερμικού.
Το τεστ ο θεός να το κάνει ήταν μια δεκάλεπτη βόλτα με τον πωλητή,ο οποίος ήταν ευγενέστατος αλλά δεν πήγα για γνωριμία αλλά για οδηγηση.Η τοποθεσία της έκθεσης ήταν κομβική ώστε να αποφύγει κάποιος την κίνηση του Κηφισσου στην άνοδο αλλά φεύ…. αντί για phev.
Στα του αυτοκινήτου τώρα εξωτερικά αδικείται αρκετα από τις φωτογραφίες,το είχα δει και στην έκθεση στο Αεροδρόμιο αλλα από κοντά φαίνεται επιβλητικό και σίγουρα ξεχωριστό ειδικά μπροστά.Πισω η εικόνα ήταν αδιάφορη,τα πίσω φώτα είναι τραγικά στη σχεδίαση σε αντίθεση με τα μπροστά.Οι 20αρες του πάνε πολύ εμφανισιακά ,η τσαχπινιά με τος μπλε λεπτομέρειες σε αυτές είναι υπερβολική για μένα.
Το εσωτερικό είναι όντως ποιοτικότατο,λιτό,με μοναδική παραφωνία τα καθίσματα που είναι ωραία στη σχεδίαση αλλά το ύφασμα δείχνει μέτριο στην καλύτερη ποιοτικά.Η συναρμογή δείχνει πολύ καλή,η εργονομία το ίδιο με φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα.Εξαιρεση ο διακόπτης που ρυθμίζει τους καθρέφτες αγορασμένος από το Temu,τραγική παραφωνία.Ο πίνακας οργάνων ωραίος και παραμετροποίησιμος,η οθόνη πολυμέσων όχι κάτι το ιδιαίτερο με πολύ απλοϊκό menu, προσωπικά μου είναι αδιάφορο αυτό ,σαν σύνολο εσωτερικά είναι όμορφο με σοβαρή σχεδίαση και ατμοσφαιρικό φωτισμό.Σιγουρα για τον φίλο που ενδιαφέρεται το κάθισμα του συνοδηγού δεν είναι ηλεκτρικό.
Χώροι μπροστά δεν με ενθουσίασαν πιο πολύ στο πλάτος,το δεξί πόδι είναι πολύ κοντα στην κεντρική κονσόλα αν και το συνολικό πλάτος είναι καλό.Δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό.Χωροι για πίσω πολύ καλοί ,αν και με ξενίσε το τούνελ ,καλόμαθα με τα τεστ σε ηλεκτρικά.Εχει και ένα χαζό εξογκώματα κι στο κάθισμα του μεσαίου επιβάτη.Χωρος αποσκευών μέτριος για το μέγεθος του αλλά θα βολευτεί μια τετραμελής οικογένεια σίγουρα.Σιγουρα είναι πίσω από τον ηγέτη της κατηγορίας το Citroen c3 air cross.
Οδηγικά τώρα τι να πω.Το κιβώτιο αλλάζει πολύ ομαλα μου άρεσε πολύ αν και στο manual αλλάζει δεξιά αριστερά και όχι μπρος πίσω κάτι που δεν θα βολέψει κανέναν νομίζω.Ο κινητήρας δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου και η ηχομόνωση είναι καλή ειδικά σε θόρυβο κύλισης.Ο θερμικός κινεί σχετικά καλά το αμάξωμα αλλά το βάρος φαίνεται,η ανάρτηση έχει ποιοτική απόσβεση αλλά οι 20αρες δεν βοηθούν στην άνεση.Θα καταλάβεις σχεδόν όλες τος κακοτεχνίες αλλά φιλτραρισμένες πολύ καλά.
Κατανάλωση έδειχνε 8,6 καλό νούμερο για τον τρόπο που κάνουν τα τεστ ,ο πωλητής έχει το ίδιο και ανέφερε ότι σε ταξίδι στα Γιάννενα ήταν στο 6,7 στα νόμιμα όρια με 4 ενήλικες και κλιματισμό.
Συμπερασμα;Το είχα δει πριν δυο χρόνια στο αεροδρόμιο της Ρώμης και σχεδιαστικά ξεχωρίζει μου είχε κάνει εντυπωση από τότε .
Στα 50.000 ευρώ νομίζω ότι δεν είναι καλή αγορά .
Στα 35.000 εκεί που έχουν πάει οι τιμές το κες και ευκαιρία για όποιον θέλει phev.
Εγγύηση 4 χρόνια 120.000 χλμ,σέρβις 30.000 η δυο έτη,σέρβις παντού όπου έχει Volvo.Παρτο φίλε αλλά καινούριο και μαύρο!!!
Ποντάκι γιατί είδες το φως το αληθινό...
-
@antonmone said in Lynk & Co:
Test drive για γέλια και για κλάματα σήμερα μετά από αναβολή του χθεσινού ραντεβού.Το αυτοκίνητο ήταν αφόρτιστο εντελώς!!!!!!! αν και η ώρα είχε κλειστεί από την έκθεση χθες.Δηλαδη οι θεοί πιστεύουν ότι κάποιος θα αγοράσει plugin με δοκιμή μόνο του θερμικού.
Το τεστ ο θεός να το κάνει ήταν μια δεκάλεπτη βόλτα με τον πωλητή,ο οποίος ήταν ευγενέστατος αλλά δεν πήγα για γνωριμία αλλά για οδηγηση.Η τοποθεσία της έκθεσης ήταν κομβική ώστε να αποφύγει κάποιος την κίνηση του Κηφισσου στην άνοδο αλλά φεύ…. αντί για phev.
Στα του αυτοκινήτου τώρα εξωτερικά αδικείται αρκετα από τις φωτογραφίες,το είχα δει και στην έκθεση στο Αεροδρόμιο αλλα από κοντά φαίνεται επιβλητικό και σίγουρα ξεχωριστό ειδικά μπροστά.Πισω η εικόνα ήταν αδιάφορη,τα πίσω φώτα είναι τραγικά στη σχεδίαση σε αντίθεση με τα μπροστά.Οι 20αρες του πάνε πολύ εμφανισιακά ,η τσαχπινιά με τος μπλε λεπτομέρειες σε αυτές είναι υπερβολική για μένα.
Το εσωτερικό είναι όντως ποιοτικότατο,λιτό,με μοναδική παραφωνία τα καθίσματα που είναι ωραία στη σχεδίαση αλλά το ύφασμα δείχνει μέτριο στην καλύτερη ποιοτικά.Η συναρμογή δείχνει πολύ καλή,η εργονομία το ίδιο με φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα.Εξαιρεση ο διακόπτης που ρυθμίζει τους καθρέφτες αγορασμένος από το Temu,τραγική παραφωνία.Ο πίνακας οργάνων ωραίος και παραμετροποίησιμος,η οθόνη πολυμέσων όχι κάτι το ιδιαίτερο με πολύ απλοϊκό menu, προσωπικά μου είναι αδιάφορο αυτό ,σαν σύνολο εσωτερικά είναι όμορφο με σοβαρή σχεδίαση και ατμοσφαιρικό φωτισμό.Σιγουρα για τον φίλο που ενδιαφέρεται το κάθισμα του συνοδηγού δεν είναι ηλεκτρικό.
Χώροι μπροστά δεν με ενθουσίασαν πιο πολύ στο πλάτος,το δεξί πόδι είναι πολύ κοντα στην κεντρική κονσόλα αν και το συνολικό πλάτος είναι καλό.Δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό.Χωροι για πίσω πολύ καλοί ,αν και με ξενίσε το τούνελ ,καλόμαθα με τα τεστ σε ηλεκτρικά.Εχει και ένα χαζό εξογκώματα κι στο κάθισμα του μεσαίου επιβάτη.Χωρος αποσκευών μέτριος για το μέγεθος του αλλά θα βολευτεί μια τετραμελής οικογένεια σίγουρα.Σιγουρα είναι πίσω από τον ηγέτη της κατηγορίας το Citroen c3 air cross.
Οδηγικά τώρα τι να πω.Το κιβώτιο αλλάζει πολύ ομαλα μου άρεσε πολύ αν και στο manual αλλάζει δεξιά αριστερά και όχι μπρος πίσω κάτι που δεν θα βολέψει κανέναν νομίζω.Ο κινητήρας δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου και η ηχομόνωση είναι καλή ειδικά σε θόρυβο κύλισης.Ο θερμικός κινεί σχετικά καλά το αμάξωμα αλλά το βάρος φαίνεται,η ανάρτηση έχει ποιοτική απόσβεση αλλά οι 20αρες δεν βοηθούν στην άνεση.Θα καταλάβεις σχεδόν όλες τος κακοτεχνίες αλλά φιλτραρισμένες πολύ καλά.
Κατανάλωση έδειχνε 8,6 καλό νούμερο για τον τρόπο που κάνουν τα τεστ ,ο πωλητής έχει το ίδιο και ανέφερε ότι σε ταξίδι στα Γιάννενα ήταν στο 6,7 στα νόμιμα όρια με 4 ενήλικες και κλιματισμό.
Συμπερασμα;Το είχα δει πριν δυο χρόνια στο αεροδρόμιο της Ρώμης και σχεδιαστικά ξεχωρίζει μου είχε κάνει εντυπωση από τότε .
Στα 50.000 ευρώ νομίζω ότι δεν είναι καλή αγορά .
Στα 35.000 εκεί που έχουν πάει οι τιμές το κες και ευκαιρία για όποιον θέλει phev.
Εγγύηση 4 χρόνια 120.000 χλμ,σέρβις 30.000 η δυο έτη,σέρβις παντού όπου έχει Volvo.Παρτο φίλε αλλά καινούριο και μαύρο!!!
Ποντάκι γιατί είδες το φως το αληθινό...
- Για σένα το έγραψα ,το ξέρεις!
- Αφού το είδες με τη μια ,τόσο γρήγορα τι πρεσβυωπία ,γύπας είσαι!
-
@antonmone said in Lynk & Co:
@antonmone said in Lynk & Co:
Test drive για γέλια και για κλάματα σήμερα μετά από αναβολή του χθεσινού ραντεβού.Το αυτοκίνητο ήταν αφόρτιστο εντελώς!!!!!!! αν και η ώρα είχε κλειστεί από την έκθεση χθες.Δηλαδη οι θεοί πιστεύουν ότι κάποιος θα αγοράσει plugin με δοκιμή μόνο του θερμικού.
Το τεστ ο θεός να το κάνει ήταν μια δεκάλεπτη βόλτα με τον πωλητή,ο οποίος ήταν ευγενέστατος αλλά δεν πήγα για γνωριμία αλλά για οδηγηση.Η τοποθεσία της έκθεσης ήταν κομβική ώστε να αποφύγει κάποιος την κίνηση του Κηφισσου στην άνοδο αλλά φεύ…. αντί για phev.
Στα του αυτοκινήτου τώρα εξωτερικά αδικείται αρκετα από τις φωτογραφίες,το είχα δει και στην έκθεση στο Αεροδρόμιο αλλα από κοντά φαίνεται επιβλητικό και σίγουρα ξεχωριστό ειδικά μπροστά.Πισω η εικόνα ήταν αδιάφορη,τα πίσω φώτα είναι τραγικά στη σχεδίαση σε αντίθεση με τα μπροστά.Οι 20αρες του πάνε πολύ εμφανισιακά ,η τσαχπινιά με τος μπλε λεπτομέρειες σε αυτές είναι υπερβολική για μένα.
Το εσωτερικό είναι όντως ποιοτικότατο,λιτό,με μοναδική παραφωνία τα καθίσματα που είναι ωραία στη σχεδίαση αλλά το ύφασμα δείχνει μέτριο στην καλύτερη ποιοτικά.Η συναρμογή δείχνει πολύ καλή,η εργονομία το ίδιο με φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα.Εξαιρεση ο διακόπτης που ρυθμίζει τους καθρέφτες αγορασμένος από το Temu,τραγική παραφωνία.Ο πίνακας οργάνων ωραίος και παραμετροποίησιμος,η οθόνη πολυμέσων όχι κάτι το ιδιαίτερο με πολύ απλοϊκό menu, προσωπικά μου είναι αδιάφορο αυτό ,σαν σύνολο εσωτερικά είναι όμορφο με σοβαρή σχεδίαση και ατμοσφαιρικό φωτισμό.Σιγουρα για τον φίλο που ενδιαφέρεται το κάθισμα του συνοδηγού δεν είναι ηλεκτρικό.
Χώροι μπροστά δεν με ενθουσίασαν πιο πολύ στο πλάτος,το δεξί πόδι είναι πολύ κοντα στην κεντρική κονσόλα αν και το συνολικό πλάτος είναι καλό.Δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό.Χωροι για πίσω πολύ καλοί ,αν και με ξενίσε το τούνελ ,καλόμαθα με τα τεστ σε ηλεκτρικά.Εχει και ένα χαζό εξογκώματα κι στο κάθισμα του μεσαίου επιβάτη.Χωρος αποσκευών μέτριος για το μέγεθος του αλλά θα βολευτεί μια τετραμελής οικογένεια σίγουρα.Σιγουρα είναι πίσω από τον ηγέτη της κατηγορίας το Citroen c3 air cross.
Οδηγικά τώρα τι να πω.Το κιβώτιο αλλάζει πολύ ομαλα μου άρεσε πολύ αν και στο manual αλλάζει δεξιά αριστερά και όχι μπρος πίσω κάτι που δεν θα βολέψει κανέναν νομίζω.Ο κινητήρας δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου και η ηχομόνωση είναι καλή ειδικά σε θόρυβο κύλισης.Ο θερμικός κινεί σχετικά καλά το αμάξωμα αλλά το βάρος φαίνεται,η ανάρτηση έχει ποιοτική απόσβεση αλλά οι 20αρες δεν βοηθούν στην άνεση.Θα καταλάβεις σχεδόν όλες τος κακοτεχνίες αλλά φιλτραρισμένες πολύ καλά.
Κατανάλωση έδειχνε 8,6 καλό νούμερο για τον τρόπο που κάνουν τα τεστ ,ο πωλητής έχει το ίδιο και ανέφερε ότι σε ταξίδι στα Γιάννενα ήταν στο 6,7 στα νόμιμα όρια με 4 ενήλικες και κλιματισμό.
Συμπερασμα;Το είχα δει πριν δυο χρόνια στο αεροδρόμιο της Ρώμης και σχεδιαστικά ξεχωρίζει μου είχε κάνει εντυπωση από τότε .
Στα 50.000 ευρώ νομίζω ότι δεν είναι καλή αγορά .
Στα 35.000 εκεί που έχουν πάει οι τιμές το κες και ευκαιρία για όποιον θέλει phev.
Εγγύηση 4 χρόνια 120.000 χλμ,σέρβις 30.000 η δυο έτη,σέρβις παντού όπου έχει Volvo.Παρτο φίλε αλλά καινούριο και μαύρο!!!
Ποντάκι γιατί είδες το φως το αληθινό...
- Για σένα το έγραψα ,το ξέρεις!
- Αφού το είδες με τη μια ,τόσο γρήγορα τι πρεσβυωπία ,γύπας είσαι!
Το ξέρω...
Φοράω γυαλιά πλέον εδώ και χρόνια...
-
@antonmone said in Lynk & Co:
@antonmone said in Lynk & Co:
Test drive για γέλια και για κλάματα σήμερα μετά από αναβολή του χθεσινού ραντεβού.Το αυτοκίνητο ήταν αφόρτιστο εντελώς!!!!!!! αν και η ώρα είχε κλειστεί από την έκθεση χθες.Δηλαδη οι θεοί πιστεύουν ότι κάποιος θα αγοράσει plugin με δοκιμή μόνο του θερμικού.
Το τεστ ο θεός να το κάνει ήταν μια δεκάλεπτη βόλτα με τον πωλητή,ο οποίος ήταν ευγενέστατος αλλά δεν πήγα για γνωριμία αλλά για οδηγηση.Η τοποθεσία της έκθεσης ήταν κομβική ώστε να αποφύγει κάποιος την κίνηση του Κηφισσου στην άνοδο αλλά φεύ…. αντί για phev.
Στα του αυτοκινήτου τώρα εξωτερικά αδικείται αρκετα από τις φωτογραφίες,το είχα δει και στην έκθεση στο Αεροδρόμιο αλλα από κοντά φαίνεται επιβλητικό και σίγουρα ξεχωριστό ειδικά μπροστά.Πισω η εικόνα ήταν αδιάφορη,τα πίσω φώτα είναι τραγικά στη σχεδίαση σε αντίθεση με τα μπροστά.Οι 20αρες του πάνε πολύ εμφανισιακά ,η τσαχπινιά με τος μπλε λεπτομέρειες σε αυτές είναι υπερβολική για μένα.
Το εσωτερικό είναι όντως ποιοτικότατο,λιτό,με μοναδική παραφωνία τα καθίσματα που είναι ωραία στη σχεδίαση αλλά το ύφασμα δείχνει μέτριο στην καλύτερη ποιοτικά.Η συναρμογή δείχνει πολύ καλή,η εργονομία το ίδιο με φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα.Εξαιρεση ο διακόπτης που ρυθμίζει τους καθρέφτες αγορασμένος από το Temu,τραγική παραφωνία.Ο πίνακας οργάνων ωραίος και παραμετροποίησιμος,η οθόνη πολυμέσων όχι κάτι το ιδιαίτερο με πολύ απλοϊκό menu, προσωπικά μου είναι αδιάφορο αυτό ,σαν σύνολο εσωτερικά είναι όμορφο με σοβαρή σχεδίαση και ατμοσφαιρικό φωτισμό.Σιγουρα για τον φίλο που ενδιαφέρεται το κάθισμα του συνοδηγού δεν είναι ηλεκτρικό.
Χώροι μπροστά δεν με ενθουσίασαν πιο πολύ στο πλάτος,το δεξί πόδι είναι πολύ κοντα στην κεντρική κονσόλα αν και το συνολικό πλάτος είναι καλό.Δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό.Χωροι για πίσω πολύ καλοί ,αν και με ξενίσε το τούνελ ,καλόμαθα με τα τεστ σε ηλεκτρικά.Εχει και ένα χαζό εξογκώματα κι στο κάθισμα του μεσαίου επιβάτη.Χωρος αποσκευών μέτριος για το μέγεθος του αλλά θα βολευτεί μια τετραμελής οικογένεια σίγουρα.Σιγουρα είναι πίσω από τον ηγέτη της κατηγορίας το Citroen c3 air cross.
Οδηγικά τώρα τι να πω.Το κιβώτιο αλλάζει πολύ ομαλα μου άρεσε πολύ αν και στο manual αλλάζει δεξιά αριστερά και όχι μπρος πίσω κάτι που δεν θα βολέψει κανέναν νομίζω.Ο κινητήρας δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου και η ηχομόνωση είναι καλή ειδικά σε θόρυβο κύλισης.Ο θερμικός κινεί σχετικά καλά το αμάξωμα αλλά το βάρος φαίνεται,η ανάρτηση έχει ποιοτική απόσβεση αλλά οι 20αρες δεν βοηθούν στην άνεση.Θα καταλάβεις σχεδόν όλες τος κακοτεχνίες αλλά φιλτραρισμένες πολύ καλά.
Κατανάλωση έδειχνε 8,6 καλό νούμερο για τον τρόπο που κάνουν τα τεστ ,ο πωλητής έχει το ίδιο και ανέφερε ότι σε ταξίδι στα Γιάννενα ήταν στο 6,7 στα νόμιμα όρια με 4 ενήλικες και κλιματισμό.
Συμπερασμα;Το είχα δει πριν δυο χρόνια στο αεροδρόμιο της Ρώμης και σχεδιαστικά ξεχωρίζει μου είχε κάνει εντυπωση από τότε .
Στα 50.000 ευρώ νομίζω ότι δεν είναι καλή αγορά .
Στα 35.000 εκεί που έχουν πάει οι τιμές το κες και ευκαιρία για όποιον θέλει phev.
Εγγύηση 4 χρόνια 120.000 χλμ,σέρβις 30.000 η δυο έτη,σέρβις παντού όπου έχει Volvo.Παρτο φίλε αλλά καινούριο και μαύρο!!!
Ποντάκι γιατί είδες το φως το αληθινό...
- Για σένα το έγραψα ,το ξέρεις!
- Αφού το είδες με τη μια ,τόσο γρήγορα τι πρεσβυωπία ,γύπας είσαι!
Τραγικό το test drive χωρίς να το έχουν φορτίσει.
Lynk & Co