-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επειδή δεν γράφετε για αυτονομία 500χλμ σκέτο, αλλά βάζετε και +, να υπενθυμισουμε πως αυτοί είναι υπολογισμοί για τις ιδανικές καταστάσεις, δηλαδή αντί για 80%-20% μπαταρία να πάει από το 100% στο 0%, με μέση ταχύτητα τα 110χαω σε ιδανική θερμοκρασία περιβάλλοντος, χωρίς κλιματισμό, όχι φουλ φορτωμένο, με ανάγλυφο που ευνοεί την ανάκτηση ενέργειας, να μην κολλήσουν πολλά μυγάκια στη μάσκα, να είναι ούρειος ο άνεμος, όχι τραχιά η άσφαλτος, ζυγή μέρα του μήνα, κλπ. να μη λέμε 500+ χιλιόμετρα έτσι απλά...
Εγώ κάνω και κλύσμα για να αδειάσει το έντερο, πριν ξεκινήσω μεγάλες διαδρομές. Δεν είναι να παίζεις με αυτά τα πράγματα!!’
Και έτσι ξεπερνάς τα 500 χιλιόμετρα αυτονομίας;
Γιατί κανονικά κρατιέσαι και ξαλαφρωνεις γύρω στα 300 χιλιόμετρα που σταματάς να φορτίσεις.Έχει φτάσει, και ξεπεράσει, ποτέ κάποιος από σας τα 500 χλμ Αυτονομίας με μια φόρτιση;
Δηλαδή πήγε 250+ χιλιόμετρα μακριά και μετά ξαναγύρισε άλλα τόσα χωρίς να φορτίσει ενδιάμεσα;
Φανάρι Φανάρι γύρω γύρω στο κέντρο, ίσως τα φτάσει τα 500 χλμ ένα καλό ηλεκτρικό με long range μπαταρία.Την αστειότητα του ότι αφήνεται να εννοηθεί, πως θα ξεκινήσει ηλεκτρικό από Πειραιά και θα φτάσει Καλλικράτεια
Χωρίς να φορτίσει και χωρίς να φορτωθεί στην οδική βοήθεια, αυτό τονίζω. -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επειδή δεν γράφετε για αυτονομία 500χλμ σκέτο, αλλά βάζετε και +, να υπενθυμισουμε πως αυτοί είναι υπολογισμοί για τις ιδανικές καταστάσεις, δηλαδή αντί για 80%-20% μπαταρία να πάει από το 100% στο 0%, με μέση ταχύτητα τα 110χαω σε ιδανική θερμοκρασία περιβάλλοντος, χωρίς κλιματισμό, όχι φουλ φορτωμένο, με ανάγλυφο που ευνοεί την ανάκτηση ενέργειας, να μην κολλήσουν πολλά μυγάκια στη μάσκα, να είναι ούρειος ο άνεμος, όχι τραχιά η άσφαλτος, ζυγή μέρα του μήνα, κλπ. να μη λέμε 500+ χιλιόμετρα έτσι απλά...
Εγώ κάνω και κλύσμα για να αδειάσει το έντερο, πριν ξεκινήσω μεγάλες διαδρομές. Δεν είναι να παίζεις με αυτά τα πράγματα!!’
Και έτσι ξεπερνάς τα 500 χιλιόμετρα αυτονομίας;
Γιατί κανονικά κρατιέσαι και ξαλαφρωνεις γύρω στα 300 χιλιόμετρα που σταματάς να φορτίσεις.Έχει φτάσει, και ξεπεράσει, ποτέ κάποιος από σας τα 500 χλμ Αυτονομίας με μια φόρτιση;
Δηλαδή πήγε 250+ χιλιόμετρα μακριά και μετά ξαναγύρισε άλλα τόσα χωρίς να φορτίσει ενδιάμεσα;
Φανάρι Φανάρι γύρω γύρω στο κέντρο, ίσως τα φτάσει τα 500 χλμ ένα καλό ηλεκτρικό με long range μπαταρία.Την αστειότητα του ότι αφήνεται να εννοηθεί, πως θα ξεκινήσει ηλεκτρικό από Πειραιά και θα φτάσει Καλλικράτεια
Χωρίς να φορτίσει και χωρίς να φορτωθεί στην οδική βοήθεια, αυτό τονίζω.Τσάμπα όλες οι συζητήσεις, όλα τα επιχειρήματα, όλοι οι τσακωμοί. Reset και πάμε πάλι από την αρχή…
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επειδή δεν γράφετε για αυτονομία 500χλμ σκέτο, αλλά βάζετε και +, να υπενθυμισουμε πως αυτοί είναι υπολογισμοί για τις ιδανικές καταστάσεις, δηλαδή αντί για 80%-20% μπαταρία να πάει από το 100% στο 0%, με μέση ταχύτητα τα 110χαω σε ιδανική θερμοκρασία περιβάλλοντος, χωρίς κλιματισμό, όχι φουλ φορτωμένο, με ανάγλυφο που ευνοεί την ανάκτηση ενέργειας, να μην κολλήσουν πολλά μυγάκια στη μάσκα, να είναι ούρειος ο άνεμος, όχι τραχιά η άσφαλτος, ζυγή μέρα του μήνα, κλπ. να μη λέμε 500+ χιλιόμετρα έτσι απλά...
Εγώ κάνω και κλύσμα για να αδειάσει το έντερο, πριν ξεκινήσω μεγάλες διαδρομές. Δεν είναι να παίζεις με αυτά τα πράγματα!!’
Και έτσι ξεπερνάς τα 500 χιλιόμετρα αυτονομίας;
Γιατί κανονικά κρατιέσαι και ξαλαφρωνεις γύρω στα 300 χιλιόμετρα που σταματάς να φορτίσεις.Έχει φτάσει, και ξεπεράσει, ποτέ κάποιος από σας τα 500 χλμ Αυτονομίας με μια φόρτιση;
Δηλαδή πήγε 250+ χιλιόμετρα μακριά και μετά ξαναγύρισε άλλα τόσα χωρίς να φορτίσει ενδιάμεσα;
Φανάρι Φανάρι γύρω γύρω στο κέντρο, ίσως τα φτάσει τα 500 χλμ ένα καλό ηλεκτρικό με long range μπαταρία.Την αστειότητα του ότι αφήνεται να εννοηθεί, πως θα ξεκινήσει ηλεκτρικό από Πειραιά και θα φτάσει Καλλικράτεια
Χωρίς να φορτίσει και χωρίς να φορτωθεί στην οδική βοήθεια, αυτό τονίζω.Με 90 χλμ/ωρα το μικρό Μ3 φτάνει την wltp αυτονομία του.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επειδή δεν γράφετε για αυτονομία 500χλμ σκέτο, αλλά βάζετε και +, να υπενθυμισουμε πως αυτοί είναι υπολογισμοί για τις ιδανικές καταστάσεις, δηλαδή αντί για 80%-20% μπαταρία να πάει από το 100% στο 0%, με μέση ταχύτητα τα 110χαω σε ιδανική θερμοκρασία περιβάλλοντος, χωρίς κλιματισμό, όχι φουλ φορτωμένο, με ανάγλυφο που ευνοεί την ανάκτηση ενέργειας, να μην κολλήσουν πολλά μυγάκια στη μάσκα, να είναι ούρειος ο άνεμος, όχι τραχιά η άσφαλτος, ζυγή μέρα του μήνα, κλπ. να μη λέμε 500+ χιλιόμετρα έτσι απλά...
Εγώ κάνω και κλύσμα για να αδειάσει το έντερο, πριν ξεκινήσω μεγάλες διαδρομές. Δεν είναι να παίζεις με αυτά τα πράγματα!!’
Και έτσι ξεπερνάς τα 500 χιλιόμετρα αυτονομίας;
Γιατί κανονικά κρατιέσαι και ξαλαφρωνεις γύρω στα 300 χιλιόμετρα που σταματάς να φορτίσεις.Έχει φτάσει, και ξεπεράσει, ποτέ κάποιος από σας τα 500 χλμ Αυτονομίας με μια φόρτιση;
Δηλαδή πήγε 250+ χιλιόμετρα μακριά και μετά ξαναγύρισε άλλα τόσα χωρίς να φορτίσει ενδιάμεσα;
Φανάρι Φανάρι γύρω γύρω στο κέντρο, ίσως τα φτάσει τα 500 χλμ ένα καλό ηλεκτρικό με long range μπαταρία.Την αστειότητα του ότι αφήνεται να εννοηθεί, πως θα ξεκινήσει ηλεκτρικό από Πειραιά και θα φτάσει Καλλικράτεια
Χωρίς να φορτίσει και χωρίς να φορτωθεί στην οδική βοήθεια, αυτό τονίζω.Τσάμπα όλες οι συζητήσεις, όλα τα επιχειρήματα, όλοι οι τσακωμοί. Reset και πάμε πάλι από την αρχή…
Δεν έχει αλλιώς ενδιαφέρον
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επειδή δεν γράφετε για αυτονομία 500χλμ σκέτο, αλλά βάζετε και +, να υπενθυμισουμε πως αυτοί είναι υπολογισμοί για τις ιδανικές καταστάσεις, δηλαδή αντί για 80%-20% μπαταρία να πάει από το 100% στο 0%, με μέση ταχύτητα τα 110χαω σε ιδανική θερμοκρασία περιβάλλοντος, χωρίς κλιματισμό, όχι φουλ φορτωμένο, με ανάγλυφο που ευνοεί την ανάκτηση ενέργειας, να μην κολλήσουν πολλά μυγάκια στη μάσκα, να είναι ούρειος ο άνεμος, όχι τραχιά η άσφαλτος, ζυγή μέρα του μήνα, κλπ. να μη λέμε 500+ χιλιόμετρα έτσι απλά...
Εγώ κάνω και κλύσμα για να αδειάσει το έντερο, πριν ξεκινήσω μεγάλες διαδρομές. Δεν είναι να παίζεις με αυτά τα πράγματα!!’
Και έτσι ξεπερνάς τα 500 χιλιόμετρα αυτονομίας;
Γιατί κανονικά κρατιέσαι και ξαλαφρωνεις γύρω στα 300 χιλιόμετρα που σταματάς να φορτίσεις.Έχει φτάσει, και ξεπεράσει, ποτέ κάποιος από σας τα 500 χλμ Αυτονομίας με μια φόρτιση;
Δηλαδή πήγε 250+ χιλιόμετρα μακριά και μετά ξαναγύρισε άλλα τόσα χωρίς να φορτίσει ενδιάμεσα;
Φανάρι Φανάρι γύρω γύρω στο κέντρο, ίσως τα φτάσει τα 500 χλμ ένα καλό ηλεκτρικό με long range μπαταρία.Την αστειότητα του ότι αφήνεται να εννοηθεί, πως θα ξεκινήσει ηλεκτρικό από Πειραιά και θα φτάσει Καλλικράτεια
Χωρίς να φορτίσει και χωρίς να φορτωθεί στην οδική βοήθεια, αυτό τονίζω.Τσάμπα όλες οι συζητήσεις, όλα τα επιχειρήματα, όλοι οι τσακωμοί. Reset και πάμε πάλι από την αρχή…
Δεν έχει αλλιώς ενδιαφέρον
παλαιοτερα ειχα τις αμφιβολιες μου, αλλα πλεον ειμαι σιγουρος οτι, σε βαθος χρονου, η ηλεκτροκινηση θα επικρατησει.
Γιατι; Διοτι ολες οι αντιρρησεις εχουν να κανει ειτε με εμβελεια/φορτιση ειτε με το κατα ποσο τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι πιο οικολογικα σε σχεση με τα συμβατικα. Το πρωτο αντεπιχειρημα ειναι θεμα καθαρα δικτυου και εως ενα βαθμο θα αμβλυνθει με την προοδο της τεχνολογιας των μπαταριων. Το δευτερο ειναι τελειως ηλιθιο. -
Ναι αλλά οι μπαταρίες χαλάνε;;;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι αλλά οι μπαταρίες χαλάνε;;;
Όνειρα γλυκά! Συνεχίζω τη συζήτηση όταν βρεθεί νέο υλικό.
-
Μα γιατί; Έχει σίγουρη εισπρακτική επιτυχία
Όνειρα γλυκά! Ελπίζω να μην έχεις δίπλα σου πρίζα, διότι το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο επηρεάζει τον ύπνο!!!
Να οπως και στα EV
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης