-
@chrisk6 said in JEEP AVENGER:
@wantone said in JEEP AVENGER:
@chrisk6 said in JEEP AVENGER:
@wantone said in JEEP AVENGER:
@chrisk6 said in JEEP AVENGER:
Τι σχεση μπορει να εχει το Τεσλα στο θεμα του Jeep δεν εχω καταλαβει ακομα...
Η απλα οπου βλεπουμε 35Κ ποσο λεμε καλυτερα Τεσλα?
Μπορει να μιλαμε και για φορτηγο βεβαια αλλα αν εχει 35Κ...εεε τοτε Τεσλα.Παντως 10 μερες που εμενα Ελβετια τωρα το Πασχα που ειναι ανιωθοι στο θεμα οικονομικο/βενζινη/καταναλωση...9 στα 10 αυτοκινητα ηταν με θερμικους και πολλων αλογων. Σιγουρα δεν καταναλωνουν 3-4λτ στα 100.
Ειδα και αρκετα Τεσλα αλλα καμια σχεση σε αυτο που μπορει να πιστευει καποιος.Σιγουρα συμφερει πολυ περισσοτερο στην Ελλαδα με την εξοντωτικη φορολογια και μια απο τις ποιο ακριβες βενζινες της ευρωπης να παρεις Τεσλα παρα στην Ελβετια που περα απο οτι ο μεσος μισθος ειναι τουλαχιστον 5 φορες της Ελλαδας νομιζω οτι και η βενζινη σε απολυτη τιμη ειναι λιγο φθηνοτερη.
Εχω την εντυπωση οτι το Τεσλα 3 το νεο ειναι ποιο φθηνο ακομα και απο την Αμερικη.
Δεν αντιλεγω για το κοστος σε αναλογια με μισθους κλπ κλπ.
Απλα αφου ειναι τοσο υπεργ@ματο αυτοκινητο γιατι να μην το αγοραζουν ολοι...? Και θα κερδιζουν σε βενζινες...ασχετως οικονομικης επιφανειας.Πρεπει να τους ρωτησεις γιατι δεν το αγοραζουν. Παντως η μιση και βαλε αγορα ειναι ληζινγκ με τις βενζινες πληρωμενες (και τα ενοικιαζομενα ειναι σε αλλη κατηγορια) οποτε αυτοι δεν τους ενδιαφερει κατι αλλο. Οι υπολοιποι προφανως αλλοι δεν φτανουν οικονομικα, αλλοι εχουν πολλα χρηματα και αγοραζουν ακριβοτερα αυτοκινητα κοκ
Αν αναφερεσαι στην Ελβετια δεν εχουν το leasing το δικο μας.
Βενζινες πληρωνουν κανονικα. Δινουν προκαταβολη 30% της αξιας και μετα την δοση τους. Τα υπολοιπα κανονικοτατα. Τουλαχιστον αυτο που ειπανε ατομα που κατοικουν εκει 10 χρονια τωρα.
Αλλα μην το χαλαμε αλλο το θεμα του Jeep...Για Ελλαδα απαντησα. Ελβετια το 90% των καινουριων αμαξιων ειναι ληζινγκ. Αν εισαι ιδιωτης πληρωνεις βενζινες σερβις αν εισαι εταιρεια δικια σου τα βαζεις στα εξοδα. Παντως και σε αυτους τα ηλεκτρικα ειναι πολυ ποιο φθηνα να τα τρεχουν απο τα θερμικα αλλα οσοι εχουν χρηματα δεν ασχολουντε με κοστολογια. Επισης υπαρχει και πολυ κοσμος που δεν εχει καν αμαξι στην Ελβετια γιατι δεν αντεχει τα εξοδα.
-
Παρακαλώ να επιστρέψουμε στα του Avenger.
-
-
-
Ταξιδευτής σε ...4, 3, 2, 1
https://www.euroncap.com/en/results/jeep/avenger/52562
Για να σας προλάβω, χάνει πολύ από adas, που κάτι αρχίζει να μας λέει για τη σοβαρότητα των μετρήσεων πλέον.
-
Το αιρκρος μου έχει 5 αστέρια, αλλά είναι του 2017.
https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c3+aircross/28711
Τα συστήματα ασφαλείας που είχε στάνταρ, ήταν ο ήχος και το λαμπάκι όταν άλλαζες λωρίδα, το μήνυμα για καφέ στις 2 ώρες, τα όρια ταχύτητας, δεν θυμάμαι τι άλλο, δηλαδή ότι ήταν υποχρεωτικό τότε.
Το αυτόματο φρενάρισμα το είχε μόνο στην κορυφαία έκδοση, που είναι και η δική μου.
Από τότε έχουν αλλάξει πολλά, αλλά τα υποχρεωτικά είναι κάποια όχι όλα.
Εδώ και 2 χρόνια λοιπόν έχει πει ο Ταβαρες ότι σύμφωνα με το μάρκετινγκ, οι πελάτες δεν θέλουν στις βασικές εκδόσεις, να πληρώσουν παραπάνω για το αντας, δηλαδή το αντάπτιβ κρούζ κοντρόλ, αλλά προτιμούν άλλα που τα έχει στάνταρ σχεδόν παντού.
Ενδεικτικά αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και κάμερα 180 μοίρες και διάφορα άλλα.
Ετσι θα βάζει αυτά στις πλούσιες εκδόσεις.
Με τον νέο τρόπο, η διαφορά στα αστέρια είναι στα στάνταρ συστήματα ασφαλείας και η εταιρεία έχει κάνει αυτή την επιλογή.
-
Και έτσι παιδιά, βγαίνουν αυξημένα μερίσματα.
-
Μη του μιλάτε. Θα βρεθείτε με μεζονέτα
-
Αφού το έχουν δηλώσει, δεν υπάρχει θέμα.
Αλλα προβληματικά αμάξια, τα βάζουν όλα, γιατί δεν έχουν κάτι άλλο να πουλήσουν.
-
Βέβαια και τα ποσοστά πρόσκρουσης ενηλίκων/ανηλίκων δεν τα λες και πολύ καλα.
-
Παιδιά αλλαξε το πρωτόκολλο. Πλέον δοκιμάζουν αυτοκινητο να πέφτει πάνω στο όχημα στα 1200 κιλά.
Παλιότερα έπεφταν πάνω σε τοίχο στην δίκη τους μάζα.... έχει αισθητή διαφορα αυτό
. -
Έχουμε εικονα απο το 1200ρι ;
Κάποιος ιδιοκτήτης να μας πει 2 λογια; -
Ποιο θες; Το μη υβριδικό; Θα το έχω για δοκιμή την άλλη εβδομάδα.
-
@dimsabas said in JEEP AVENGER:
Ποιο θες; Το μη υβριδικό; Θα το έχω για δοκιμή την άλλη εβδομάδα.
Για το απλο το 12ρι.
Περιμένω τις εντυπώσεις σου. -
Δεν ξέρω τι περιμένεις να ακούσεις, αλλά με τόσα χρήματα για μη υβριδικό χειροκίνητο (και δεδομένης της μέτριας γεύσης που αφήνει το ηλεκτρικό), δεν προμηνύεται κάτι συναρπαστικό.
-
Δεν είναι για εμένα. Φιλος ψαχνει για κροσοβερ γυρω στα 27000€ με έμφαση στην οικονομία καυσίμου λόγω των χιλιομέτρων που γράφει .
Στην λιστα του είναι και το juke και ψαχνει feedback για τα 2 μοντελα γιατί εδώ τεστ ντραιβ δεν υπάρχει πουθενά. -
Αν σε νοιάζει η οικονομία καυσίμου, τότε πας (με τη σειρά) σε ηλεκτρικό, σε υγραέριο, σε full hybrid της Toyota. Όχι σε σκέτη βενζίνη.
-
@teo-mak said in JEEP AVENGER:
Δεν είναι για εμένα. Φιλος ψαχνει για κροσοβερ γυρω στα 27000€ με έμφαση στην οικονομία καυσίμου λόγω των χιλιομέτρων που γράφει .
Στην λιστα του είναι και το juke και ψαχνει feedback για τα 2 μοντελα γιατί εδώ τεστ ντραιβ δεν υπάρχει πουθενά.Φίλος πουλάει 2008 αυτόματο πετρέλαιο 5 μηνών με 9000 χλμ, γιατί του δίνουν εταιρικό. Αν κάνει χλμ είναι καλή λύση.
-
@criuser said in JEEP AVENGER:
@teo-mak said in JEEP AVENGER:
Δεν είναι για εμένα. Φιλος ψαχνει για κροσοβερ γυρω στα 27000€ με έμφαση στην οικονομία καυσίμου λόγω των χιλιομέτρων που γράφει .
Στην λιστα του είναι και το juke και ψαχνει feedback για τα 2 μοντελα γιατί εδώ τεστ ντραιβ δεν υπάρχει πουθενά.Φίλος πουλάει 2008 αυτόματο πετρέλαιο 5 μηνών με 9000 χλμ, γιατί του δίνουν εταιρικό. Αν κάνει χλμ είναι καλή λύση.
Υπάρχει αγγελία να την προωθησω;
-
@teo-mak said in JEEP AVENGER:
Δεν είναι για εμένα. Φιλος ψαχνει για κροσοβερ γυρω στα 27000€ με έμφαση στην οικονομία καυσίμου λόγω των χιλιομέτρων που γράφει .
Εαν δίνει έμφαση στην οικονομία, λάθος αυτοκίνητο κοιτάει!! Το Avenger το παίρνεις για το σήμα και την "μούρη", δεν έχει κάποιο άλλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
JEEP AVENGER