-
Εξ όσων έχω ακούσει, οι πετρελαιοκινητήρες της MAZDA δεν έχουν την καλύτερη φήμη. Ίσως μια ερώτηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο σε βοηθήσει. Κατά την γνώμη μου για την χρήση που επιθυμείς, για το χιόνι αλλά για τους συνήθεις ολισθηρούς επαρχιακούς δρόμους (σε συνδυασμό με all season λάστιχα που μπορείς να αντικαταστήσεις κατά την αγορά με μικρή επιβάρυνση) η τετρακίνηση αξίζει.
-
Εξ όσων έχω ακούσει, οι πετρελαιοκινητήρες της MAZDA δεν έχουν την καλύτερη φήμη. Ίσως μια ερώτηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο σε βοηθήσει. Κατά την γνώμη μου για την χρήση που επιθυμείς, για το χιόνι αλλά για τους συνήθεις ολισθηρούς επαρχιακούς δρόμους (σε συνδυασμό με all season λάστιχα που μπορείς να αντικαταστήσεις κατά την αγορά με μικρή επιβάρυνση) η τετρακίνηση αξίζει.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Αυτό έχω ακούσει κι εγώ για τους πετρελαιοκινητήρες αλλά δεν είμαι σίγουρος. Σκέφτηκα να καλέσω σε εξουσιοδοτημένο αλλά φανταζόμουν ότι θα υπεραμυνθούν των προϊόντων τους και θα πουν ότι είναι μια χαρά. Θα το προσπαθήσω όμως!
-
Αν δεν κάνω λάθος ο πετρεολοκινητήρας του , έχει πάνω από δεκαπέντε χρόνια εξέλιξης . Πρωτο χρησιμοποιήθηκε στο CX 7 εδώ και πολλά χρόνια και έχει περάσει ήδη η πρώτη γενιά CX 5 , οπότε θέλω να πιστεύω ότι τα προβλήματα θα έχουν διορθωθεί μετά από τόσα χρόνια εξέλιξης , σοβαρή εταιρία είναι η mazda.
Η λύση σου είναι και το γκουγκλάρισμα σε ξένα φόρουμ ( αγγλικά πχ) για τυχόν βλάβες καθώς το δείγμα μας στη χώρα είναι ελάχιστο για συμπεράσματα.
-
Εξ όσων έχω ακούσει, οι πετρελαιοκινητήρες της MAZDA δεν έχουν την καλύτερη φήμη. Ίσως μια ερώτηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο σε βοηθήσει. Κατά την γνώμη μου για την χρήση που επιθυμείς, για το χιόνι αλλά για τους συνήθεις ολισθηρούς επαρχιακούς δρόμους (σε συνδυασμό με all season λάστιχα που μπορείς να αντικαταστήσεις κατά την αγορά με μικρή επιβάρυνση) η τετρακίνηση αξίζει.
Υπάρχει σύγκρουση συμφέροντος στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να του πει την αλήθεια. Αν π.χ. χαλάει ο diesel περισσότερο, τότε συμφέρει το συνεργείο να του πει να αγοράσει diesel διότι + ένας πελάτης…
-
Το συνεργείο το πιθανότερο είναι να πει ένα ποίημα του στυλ: δεν έχουν ανάγκη: όλα καλά είναι: πάρε ότί θθέλεις κοκ
-
Αν δεν κάνω λάθος ο πετρεολοκινητήρας του , έχει πάνω από δεκαπέντε χρόνια εξέλιξης . Πρωτο χρησιμοποιήθηκε στο CX 7 εδώ και πολλά χρόνια και έχει περάσει ήδη η πρώτη γενιά CX 5 , οπότε θέλω να πιστεύω ότι τα προβλήματα θα έχουν διορθωθεί μετά από τόσα χρόνια εξέλιξης , σοβαρή εταιρία είναι η mazda.
Η λύση σου είναι και το γκουγκλάρισμα σε ξένα φόρουμ ( αγγλικά πχ) για τυχόν βλάβες καθώς το δείγμα μας στη χώρα είναι ελάχιστο για συμπεράσματα.
Ευχαριστώ πολύ, θα προσπαθήσω να βρω άκρη και σε ξένα φορα. Κάτι άλλο: η mazda θεωρείται αρκετά ακριβή στα σερβις της; Επίσης, τα ανταλλακτικά όντως παρουσιάζουν καθυστερήσεις; Ρωτώ διότι αυτά ακούγονται γενικότερα και δεν ξέρει τι να πιστέψει κανείς.
-
Οι τιμές ανταλλακτικών και σέρβις εξαρτώνται κύρια από την πολιτική του αντιπροσώπου, αλλά και από την σπανιότητα-ιδιαιτερότητα-διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών. Στο πρώτο σκέλος δεν έχω απάντηση. Στο δεύτερο είναι πιθανό τα ανταλλακτικά της να είναι ακριβά και όχι τόσο ευρέως διαθέσιμα, καθότι η εταιρεία έχει πολύ μικρό μερίδιο αγοράς.
-
Η Mazda είναι σχετικά ακριβή στα σέρβις. Υπάρχουν όμως και σχετικά οικονομικές λύσεις. Όχι επιπέδου Fiat/Ford, αλλά βρίσκεις ανταλλακτικά.
-
Να κάνω ακόμη μια ερώτηση: για το δίλιτρο με τους 165 ίππους, ποιές είναι οι πραγματικές καταναλώσεις; Επίσης, λέτε να είναι σχετικά "ψόφιο" για δίλιτρο;
-
@exhorder-0 said in Mazda CX5:
Να κάνω ακόμη μια ερώτηση: για το δίλιτρο με τους 165 ίππους, ποιές είναι οι πραγματικές καταναλώσεις; Επίσης, λέτε να είναι σχετικά "ψόφιο" για δίλιτρο;
Για καταναλωση κοιτα εδω
https://www.spritmonitor.de/en/search.html -
@alexandros-k said in Mazda CX5:
@exhorder-0 said in Mazda CX5:
Να κάνω ακόμη μια ερώτηση: για το δίλιτρο με τους 165 ίππους, ποιές είναι οι πραγματικές καταναλώσεις; Επίσης, λέτε να είναι σχετικά "ψόφιο" για δίλιτρο;
Για καταναλωση κοιτα εδω
https://www.spritmonitor.de/en/search.htmlΓια κάποιο λόγο δεν λειτουργεί όποια εισαγωγή στοιχείων κι αν κάνω. Υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης με ιδία άποψη;
-
.ια χαρά λειτουργεί! Έχει 500 αυτοκίνητα δείγμα και βγάζει μέσο όρο 7.85 λ/100 χλμ.
-
-
-
Επειδή το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν το εχω δει απο κοντά μπορεί κάποιος να μου πει τι χώρους έχει για τους πίσω επιβάτες; To τούνελ μετάδοσης είναι ψηλό; Επειδή υπάρχουν 3 παιδιά με ενδιαφέρει και ο μεσαίος επιβάτης να μην ειναι φουλ στριμωγμένος
-
Μέτριο για 3 παιδιά λόγω μετρίου εσωτερικού πλάτους. Ψηλό τούνελ ένεκα option 4κίνησης. Κοίτα προς Kodiaq X-Trail (φοβερό πίσω κάθισμα ελαφρώς υπερηψομένο) και δευτερευόντως C5 ac & 5008.
-
@sabas_thess said in Mazda CX5:
Μέτριο για 3 παιδιά λόγω μετρίου εσωτερικού πλάτους. Ψηλό τούνελ ένεκα option 4κίνησης. Κοίτα προς Kodiaq X-Trail (φοβερό πίσω κάθισμα ελαφρώς υπερηψομένο) και δευτερευόντως C5 ac & 5008.
σε σχέση με το Tiguan έχει ψηλότερο τούνελ ή παρόμοιο;
(xtrail και kodiaq ξεφευγουν σε μηκος και σε 2-3 χρονια τα παιδιά αρχιζουν να φευγουν απο το σπίτι οπότε ψάχνω λύση μεχρι τα 4.5 μετρα. -
Θα σε γελάσω και δεν το θέλω. Θυμάμαι πριν καιρό όταν είχα πάει Mazda ότι το τούνελ του CX5 μου είχε φανεί μεγαλύτερο του μέσου όρου αλλά το είχα δικαιολογήσει λόγω υφιστάμενης επιλογής τετρακίνησης. Στο Tig που το έχω πρόσφατο μου φάνηκε κανονικό. Καλύτερα όμως πάνε δεστα να κρίνεις ο ίδιος.
Αν έχεις ξεπεράσει τα καρεκλακια από τα 3 παιδιά καλά θα κάνεις να αποφύγεις τα "D". Βέβαια τότε δεν χρειάζεσαι και τα 3 ξεχωριστά καθίσματα πίσω. Άρα δεν σου είναι απαραίτητα ούτε τα C5 ac & 5008. Ουσιαστικά έχεις ανοικτές επιλογές όλη την κατηγορία c-suv.
Πάντως για να μείνω εντός θέματος στο CX5 δύο πράγματα με είχαν "απογοητεύσει". Ο μέτριος για τον όγκο του χώρος αποσκευών και η μη επιλογή για Skyactive-X.
Μετά το f/l εκσυγχρονίστηκε το εσωτερικό του (ποιοτικότερο του ανταγωνισμού ήταν πάντα), όπου είχε μείνει λίγο πίσω. Διατηρεί εξαιρετική τιμολόγηση και παραμένει λεφτά στη τράπεζα, ήτοι Mazda.
Θεωρώ ότι manual 4wd, αν το σηκώνει φυσικά η τσέπη σου ένεκα υψηλής κατανάλωσης ΦΠ και τεκμηρίου, θα αποτελεί ίσως και ασυναγώνιστη επιλογή...
-
Υπάρχει και το 2,2 d auto AWD ...48K περίπου.
-
@sabas_thess said in Mazda CX5:
Θα σε γελάσω και δεν το θέλω. Θυμάμαι πριν καιρό όταν είχα πάει Mazda ότι το τούνελ του CX5 μου είχε φανεί μεγαλύτερο του μέσου όρου αλλά το είχα δικαιολογήσει λόγω υφιστάμενης επιλογής τετρακίνησης. Στο Tig που το έχω πρόσφατο μου φάνηκε κανονικό. Καλύτερα όμως πάνε δεστα να κρίνεις ο ίδιος.
Αν έχεις ξεπεράσει τα καρεκλακια από τα 3 παιδιά καλά θα κάνεις να αποφύγεις τα "D". Βέβαια τότε δεν χρειάζεσαι και τα 3 ξεχωριστά καθίσματα πίσω. Άρα δεν σου είναι απαραίτητα ούτε τα C5 ac & 5008. Ουσιαστικά έχεις ανοικτές επιλογές όλη την κατηγορία c-suv.
Πάντως για να μείνω εντός θέματος στο CX5 δύο πράγματα με είχαν "απογοητεύσει". Ο μέτριος για τον όγκο του χώρος αποσκευών και η μη επιλογή για Skyactive-X.
Μετά το f/l εκσυγχρονίστηκε το εσωτερικό του (ποιοτικότερο του ανταγωνισμού ήταν πάντα), όπου είχε μείνει λίγο πίσω. Διατηρεί εξαιρετική τιμολόγηση και παραμένει λεφτά στη τράπεζα, ήτοι Mazda.
Θεωρώ ότι manual 4wd, αν το σηκώνει φυσικά η τσέπη σου ένεκα υψηλής κατανάλωσης ΦΠ και τεκμηρίου, θα αποτελεί ίσως και ασυναγώνιστη επιλογή...
Ναι έχω φύγει από καρεκλακια εδώ και χρόνια. Ούτε ο χώρος αποσκευών είναι το πρώτο που κοιτάζω. Το δίλιτρο κοίταζα σε αυτόματο. Από βδομάδα θα το δω και από κοντά για να αποφασίσω. Ο φόρος πολυτελείας με ενοχλεί λίγο αλλά θα τον ανεχτώ αν μου αρέσει το αυτοκίνητο (για τεκμήριο είμαι οκ)
Mazda CX5