-
Για 8Κ είναι μια χαρά. Έχει αερόσακους και συστήματα ασφαλείας, αμάξωμα με ζώνες παραμόρφωσης συν κλιματισμό, συστήματα ασφαλείας και ευσταθειας κτλ
Το ami αν και πανέξυπνη ιδέα με τα ίδια λεφτά τι έχει;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για 8Κ είναι μια χαρά. Έχει αερόσακους και συστήματα ασφαλείας, αμάξωμα με ζώνες παραμόρφωσης συν κλιματισμό, συστήματα ασφαλείας και ευσταθειας κτλ
Το ami αν και πανέξυπνη ιδέα με τα ίδια λεφτά τι έχει;
πανχαζους ιδιοκτητες που πληρωσαν τοσα χρηματα για την χαζομαρα
500 ευρω και πολλα ειναι για το πατινι με 4ροδες
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για 8Κ είναι μια χαρά. Έχει αερόσακους και συστήματα ασφαλείας, αμάξωμα με ζώνες παραμόρφωσης συν κλιματισμό, συστήματα ασφαλείας και ευσταθειας κτλ
Το ami αν και πανέξυπνη ιδέα με τα ίδια λεφτά τι έχει;
πανχαζους ιδιοκτητες που πληρωσαν τοσα χρηματα για την χαζομαρα
500 ευρω και πολλα ειναι για το πατινι με 4ροδες
Εχει και μικρολινο 25κ για premium gadget
-
Ένας γείτονας αγόρασε ένα Volvo ΕΧ30, τον φετινό Σεπτέμβριο.
Προχθές την Δευτέρα, παρουσίασε ένα πρόβλημα με το ηλεκτρικό τιμόνι.
Επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία, ρωτώντας μήπως χρειάζεται κάποια αναβάθμιση on air, αλλά του είπαν να μην κάνει οτιδήποτε, αλλά να το στείλει με οδική.
Την Τρίτη ήρθε οδική να πάρει το αυτοκίνητο, αλλά λόγω του ότι είχε μουλαρώσει, έστειλαν άλλο όχημα με γερανό να το σηκώσει για να το βάλει στην πλατφόρμα αφού και οι τροχοί είχαν μπλοκάρει.
Αφού παιδεύτηκαν για να βρουν το πρόβλημα μέσω ίντερνετ μεταξύ Ελλάδος και εξωτερικού, τελικά ανακάλυψαν τον υπεύθυνο, ένα τρωκτικό που του άρεσε η γεύση των οικολογικών καλωδίων του Volvo.
Περιμένει ενημέρωση για το κόστος, μου είπε ότι η ασφαλιστική δεν τον καλύπτει για αντίστοιχη ζημιά.
Η αντιπροσωπεία προτείνει αντικατάσταση καλωδίωσης, με άγνωστη ημερομηνία επισκευής και κόστος.
Αυτός ζήτησε επισκευή από ηλεκτρολόγος, των κομμένων καλωδίων, αλλά δεν το συνιστά η αντιπροσωπεία για να μην χαθεί και η εγγύηση.Το ερώτημα μου είναι, καλά τα ηλεκτρικά, ωραία η ποιότητα των κινέζικων, κορυφαίος ο εξοπλισμός τους, αλλά μετά τι γίνεται;
Τόσα χρόνια ένα κινητό μου τηλέφωνο είχε πρόβλημα στο διάστημα που είχε εγγύηση και μου το αντικαταστησανε, όποιο άλλο χαλούσε εκτός εγγύησης πήγαινε στην ανακύκλωση και όχι για επισκευή.
Το ίδιο η τηλεόραση, το πλυντήριο το ψυγείο, ότι χαλάει εκτός εγγύησης αν επισκευάζεται, έχει υψηλότατο κόστος, οπότε προτιμάς να το πετάξεις παρά να το διορθώσεις.
Κάτι που δεν συμβαίνει στα συμβατικά αυτοκίνητα μέχρι σήμερα, αφού επισκευάζονται, με κόστος μεν, αλλά πολύ λιγότερο από το να το πετάξεις και να πάρεις ένα καινούργιο.
Με τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τι κάνεις;
Γνωρίζουν να τα διορθώσουν και αν διορθώνονται, είναι εύκολη η επισκευή ή πάμε πλέον για αντικατάσταση όποιου εξαρτήματος παρουσιάζει βλάβη, με κόστος άγνωστο προς το παρόν.
Τα πετάς, τα χαρίζεις για ένα κομμάτι ψωμί, ψάχνεις το κορόιδο που θα του το φορτώσεις;Πιστεύω ότι δεν αξίζει να επενδύσεις για αγορά σε αυτή την κατηγορία οχημάτων, αλλά να προχωρήσεις σε απόκτηση με leasing, μόνο που τότε (λόγω κόστους) χάνεται το αφήγημα του φθηνού ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Να μην ακούσω για εγγύηση γιατί όλοι γνωρίζουμε τι επικρατεί.
Σκέψου να έχεις πάρει το ολοκαίνουργιο Tesla, Volvo, ή οποιοδήποτε άλλο όχημα, πόσο μάλλον ένα άγνωστο κινέζικο και να το πας στον αντιπροσωπεία για να σου φτιάξει ένα πρόβλημα (δωρεάν φυσικά λόγο εγγύησης) και να το ψάχνουν, να το ξηλώνουν να το ξαναμοντάρουν και αν καταφέρουν να λύσουν το πρόβλημα.Δεν μιλάμε να έχει λήξει η εγγύηση, εκεί κλάψτα Χαράλαμπε.
Tragic καλύτερα με leasing, πανάκριβη μεν επιλογή για τον μέσο Έλληνα καταναλωτή, αλλά η μόνη ρεαλιστική λύση και πιστεύω αυτή που θα μας υποχρεώσουν μελλοντικά.
Και ένα βίντεο από τον γνωστό μας σε συνεργείο και με ηλεκτρικά:
-
@ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένας γείτονας αγόρασε ένα Volvo ΕΧ30, τον φετινό Σεπτέμβριο.
Προχθές την Δευτέρα, παρουσίασε ένα πρόβλημα με το ηλεκτρικό τιμόνι.
Επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία, ρωτώντας μήπως χρειάζεται κάποια αναβάθμιση on air, αλλά του είπαν να μην κάνει οτιδήποτε, αλλά να το στείλει με οδική.
Την Τρίτη ήρθε οδική να πάρει το αυτοκίνητο, αλλά λόγω του ότι είχε μουλαρώσει, έστειλαν άλλο όχημα με γερανό να το σηκώσει για να το βάλει στην πλατφόρμα αφού και οι τροχοί είχαν μπλοκάρει.
Αφού παιδεύτηκαν για να βρουν το πρόβλημα μέσω ίντερνετ μεταξύ Ελλάδος και εξωτερικού, τελικά ανακάλυψαν τον υπεύθυνο, ένα τρωκτικό που του άρεσε η γεύση των οικολογικών καλωδίων του Volvo.
Περιμένει ενημέρωση για το κόστος, μου είπε ότι η ασφαλιστική δεν τον καλύπτει για αντίστοιχη ζημιά.
Η αντιπροσωπεία προτείνει αντικατάσταση καλωδίωσης, με άγνωστη ημερομηνία επισκευής και κόστος.
Αυτός ζήτησε επισκευή από ηλεκτρολόγος, των κομμένων καλωδίων, αλλά δεν το συνιστά η αντιπροσωπεία για να μην χαθεί και η εγγύηση.Το ερώτημα μου είναι, καλά τα ηλεκτρικά, ωραία η ποιότητα των κινέζικων, κορυφαίος ο εξοπλισμός τους, αλλά μετά τι γίνεται;
Τόσα χρόνια ένα κινητό μου τηλέφωνο είχε πρόβλημα στο διάστημα που είχε εγγύηση και μου το αντικαταστησανε, όποιο άλλο χαλούσε εκτός εγγύησης πήγαινε στην ανακύκλωση και όχι για επισκευή.
Το ίδιο η τηλεόραση, το πλυντήριο το ψυγείο, ότι χαλάει εκτός εγγύησης αν επισκευάζεται, έχει υψηλότατο κόστος, οπότε προτιμάς να το πετάξεις παρά να το διορθώσεις.
Κάτι που δεν συμβαίνει στα συμβατικά αυτοκίνητα μέχρι σήμερα, αφού επισκευάζονται, με κόστος μεν, αλλά πολύ λιγότερο από το να το πετάξεις και να πάρεις ένα καινούργιο.
Με τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τι κάνεις;
Γνωρίζουν να τα διορθώσουν και αν διορθώνονται, είναι εύκολη η επισκευή ή πάμε πλέον για αντικατάσταση όποιου εξαρτήματος παρουσιάζει βλάβη, με κόστος άγνωστο προς το παρόν.
Τα πετάς, τα χαρίζεις για ένα κομμάτι ψωμί, ψάχνεις το κορόιδο που θα του το φορτώσεις;Πιστεύω ότι δεν αξίζει να επενδύσεις για αγορά σε αυτή την κατηγορία οχημάτων, αλλά να προχωρήσεις σε απόκτηση με leasing, μόνο που τότε (λόγω κόστους) χάνεται το αφήγημα του φθηνού ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Να μην ακούσω για εγγύηση γιατί όλοι γνωρίζουμε τι επικρατεί.
Σκέψου να έχεις πάρει το ολοκαίνουργιο Tesla, Volvo, ή οποιοδήποτε άλλο όχημα, πόσο μάλλον ένα άγνωστο κινέζικο και να το πας στον αντιπροσωπεία για να σου φτιάξει ένα πρόβλημα (δωρεάν φυσικά λόγο εγγύησης) και να το ψάχνουν, να το ξηλώνουν να το ξαναμοντάρουν και αν καταφέρουν να λύσουν το πρόβλημα.Δεν μιλάμε να έχει λήξει η εγγύηση, εκεί κλάψτα Χαράλαμπε.
Tragic καλύτερα με leasing, πανάκριβη μεν επιλογή για τον μέσο Έλληνα καταναλωτή, αλλά η μόνη ρεαλιστική λύση και πιστεύω αυτή που θα μας υποχρεώσουν μελλοντικά.
Και ένα βίντεο από τον γνωστό μας σε συνεργείο και με ηλεκτρικά:
Κοίτα σε αυτό παρόλο που είμαι υπέρ των ηλεκτρικών θα συμφωνήσω μαζί σου, όχι στο ότι δεν αξίζει στο τέλος αλλά στο ότι δεν υπάρχει τεχνογνωσία και εμπεριέχει ένα ρίσκο
Ο φίλος θα παιδευτει σίγουρα και θα μείνει το αμάξι αρκετά μέσα.
Είναι ένα πράγμα που και γω φοβάμαι δεν το κρύβω. Είναι το μόνο που με ανησυχεί .
Κανένας δεν έχει ιδέα σε τέτοιες περιπτώσεις πόσο θα μείνει μέσα ένα αμάξι και αν θα ξέρουν να το φτιάξουν και πότε .
Δεν μπορεί να λέμε μόνο τα θετικά ενός ηλεκτρικού . Υπάρχουν και τα αρνητικά. Και αυτό σίγουρα είναι ένα από αυτά. Η υποστήριξη γενικά ενός ηλεκτρικού (κινεζικού ή μη) είναι πολύ κατώτερη γιατί δεν υπάρχει ούτε τεχνογνωσία ούτε εμπειρία από κανέναν και ειδικά στην Ελλάδα.
Τα θετικά τα έχουμε πει 100 φορές , καλό είναι να γράφονται και τα αρνητικά
Αν είναι το 2ο σου αμάξι και έχεις κάτι άλλο να κινηθείς ή σου δίνουν όχημα αντικατάστασης είναι οκ (που και πάλι είναι χαζομάρα αλλά αντέχεται και πόσοι θα σε εξηπηρετησουν για μεγάλο διάστημα με οχημα αντικατάστασης, δυσκολο). Αν όμως δεν δίνουν όχημα αντικατάστασης ή είναι το μοναδικό σου όχημα είναι κάτι που πρέπει να εξετάσεις πολύ προσεκτικά τι θα κάνεις σε τέτοια περίπτωση. Εγώ το σκέφτηκα αυτό πριν προχωρήσω στην αγορά. Είπα οκ έχω και άλλο στην χειρότερη παρόλο που θα ξενερώσω.
-
Αυτο με καλωδια που τρωνε ποντικια το εχω ξανα ακουσει και δεν ειναι κατι που απασχολει αποκλειστικα τα ηλεκτρικα οχηματα. Το "ελα μωρε, κανε μια μουφα εκει με τα καλωδια" ειναι σιγουρα κατι που καμμια αντιπροσωπεια δεν θα προτεινε. Αν θελει να χασει την εγγυηση του ας το κανει, δικαιωμα του ειναι, αν βρει ηλεκτρολογο να του το φτιαξει. Ειτε θερμικο ειτε ηλεκτρικο οχημα, λογω των ηλεκτρονικων, οι επισκευες ειναι πιο πολυπλοκες σε σχεση με το παρελθον.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν μπορεις να συγκρινεις την δυσκολια/κοστος επισκευης του εχ30 με πχ ενα φιεστα 15ετιας.Για οποιον δεν θελει να εχει αγχος, το ληζινγκ ειναι οντως καλη λυση, αλλα ειναι πανακριβο το ατιμο. Το ιδανικο ειναι να δουλευεις σε εταιρεια που σου δινουν αμαξι με ληζινγκ , αλλα δεν ειμαστε ολοι τοσο τυχεροι.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για οποιον δεν θελει να εχει αγχος, το ληζινγκ ειναι οντως καλη λυση, αλλα ειναι πανακριβο το ατιμο. Το ιδανικο ειναι να δουλευεις σε εταιρεια που σου δινουν αμαξι με ληζινγκ , αλλα δεν ειμαστε ολοι τοσο τυχεροι.
Το Leasing εχει γινει πανάκριβο, πριν 3 χρόνια δεν ήταν τόσο ακριβό. Βέβαια, κατά καιρούς, υπάρχουν κάποιες ευκαιριούλες, όταν κάποιος έχει υπομονή και είναι ήδη πελάτης μίας εταιρίας (αξιόπιστος) ενδέχεται να κερδίσει καλύτερες τιμές από αυτές που βγάζουν στους καταλόγους. Επίσης, έχω παρατηρήσει, ο Σφακανιάνκης (executive lease) οτι καμία φορά, βγάζει οχήματα που τα επέστρεψαν πχ στο χρόνο, σε προνομιακές τιμές, αλλά ειναι πραγματικά, όποιος προλάβει... Τέλος, μία τάση που υπάρχει ειναι να μην συμφέρει καθόλου στα οχήματα αξίας 20-25 χιλιάδες ευρώ, που δίνεις σχεδόν την αξία του οχήματος, και δεν σου μένει τίποτα στο τέλος. Πιο δελεαστικό ειναι σε οχήματα πάνω από 40 χιλιάδες ευρώ. Ειδικά στα ηλεκτρικά, πέρα από την επιδότηση έχεις και την έκπτωση του φόρου. Αλλά για τι μιλάμε, σήμερα ειναι έτσι, αύριο στην Ελλάδα όλα αλλάζουν, το κράτος μπαχτατζής θα βρει τον τρόπο να μας τα πάρει από παντού.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για οποιον δεν θελει να εχει αγχος, το ληζινγκ ειναι οντως καλη λυση, αλλα ειναι πανακριβο το ατιμο. Το ιδανικο ειναι να δουλευεις σε εταιρεια που σου δινουν αμαξι με ληζινγκ , αλλα δεν ειμαστε ολοι τοσο τυχεροι.
Το Leasing εχει γινει πανάκριβο, πριν 3 χρόνια δεν ήταν τόσο ακριβό. Βέβαια, κατά καιρούς, υπάρχουν κάποιες ευκαιριούλες, όταν κάποιος έχει υπομονή και είναι ήδη πελάτης μίας εταιρίας (αξιόπιστος) ενδέχεται να κερδίσει καλύτερες τιμές από αυτές που βγάζουν στους καταλόγους. Επίσης, έχω παρατηρήσει, ο Σφακανιάνκης (executive lease) οτι καμία φορά, βγάζει οχήματα που τα επέστρεψαν πχ στο χρόνο, σε προνομιακές τιμές, αλλά ειναι πραγματικά, όποιος προλάβει... Τέλος, μία τάση που υπάρχει ειναι να μην συμφέρει καθόλου στα οχήματα αξίας 20-25 χιλιάδες ευρώ, που δίνεις σχεδόν την αξία του οχήματος, και δεν σου μένει τίποτα στο τέλος. Πιο δελεαστικό ειναι σε οχήματα πάνω από 40 χιλιάδες ευρώ. Ειδικά στα ηλεκτρικά, πέρα από την επιδότηση έχεις και την έκπτωση του φόρου. Αλλά για τι μιλάμε, σήμερα ειναι έτσι, αύριο στην Ελλάδα όλα αλλάζουν, το κράτος μπαχτατζής θα βρει τον τρόπο να μας τα πάρει από παντού.
Και στα 40k + δινεις σχεδον το 80% της αξιας του οχηματος. Στα ηλεκτρικα εχεις την εκπτωση φορου αλλα την ιδια εκπτωση εχεις και αν το αγορασεις στο ονομα της εταιρειας, οποτε ιδια τα πλεονεκτηματα τοσο στο ληζινγ οσο και στην αγορα
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και στα 40k + δινεις σχεδον το 80% της αξιας του οχηματος. Στα ηλεκτρικα εχεις την εκπτωση φορου αλλα την ιδια εκπτωση εχεις και αν το αγορασεις στο ονομα της εταιρειας, οποτε ιδια τα πλεονεκτηματα τοσο στο ληζινγ οσο και στην αγορα
Όντως, το όφελος ειναι μικρό και πάλι, δεν ξέρω αν ειναι στο 80, αλλά και πάλι θα πρέπει να εξεταστεί ανά περίπτωση αν συμφέρει, οσο περνάει ο καιρός, βλέπω περιορισμένες προσφορές leasing που να ειναι δελεαστικές.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και στα 40k + δινεις σχεδον το 80% της αξιας του οχηματος. Στα ηλεκτρικα εχεις την εκπτωση φορου αλλα την ιδια εκπτωση εχεις και αν το αγορασεις στο ονομα της εταιρειας, οποτε ιδια τα πλεονεκτηματα τοσο στο ληζινγ οσο και στην αγορα
Όντως, το όφελος ειναι μικρό και πάλι, δεν ξέρω αν ειναι στο 80, αλλά και πάλι θα πρέπει να εξεταστεί ανά περίπτωση αν συμφέρει, οσο περνάει ο καιρός, βλέπω περιορισμένες προσφορές leasing που να ειναι δελεαστικές.
μαλιστα στα ηλεκτρικα δεν μπορεις να γλυκανεις το χαπι καν με το κοστος σερβις και σηματακι εφοριας, διοτι το πρωτο ειναι σχεδον μηδεν, το δευτερο ειναι (προς το παρον) μηδεν. Οποτε το μονο κερδος που εχεις ειναι η αλλαγη ελαστικων.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
μαλιστα στα ηλεκτρικα δεν μπορεις να γλυκανεις το χαπι καν με το κοστος σερβις και σηματακι εφοριας, διοτι το πρωτο ειναι σχεδον μηδεν, το δευτερο ειναι (προς το παρον) μηδεν. Οποτε το μονο κερδος που εχεις ειναι η αλλαγη ελαστικων.
ακριβώς, και το κόστος της ασφάλειας (με ιδίου ζημιές), ειναι και αυτό κάπως μεγάλο, πχ σε ένα y awd θα πρέπει να ειναι η μικτή πάνω από 1000 ευρώ το χρόνο, άρα αν βάλεις και τα λάστιχα, σίγουρα δεν ειναι ένα κόστος αμελητέο.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
μαλιστα στα ηλεκτρικα δεν μπορεις να γλυκανεις το χαπι καν με το κοστος σερβις και σηματακι εφοριας, διοτι το πρωτο ειναι σχεδον μηδεν, το δευτερο ειναι (προς το παρον) μηδεν. Οποτε το μονο κερδος που εχεις ειναι η αλλαγη ελαστικων.
ακριβώς, και το κόστος της ασφάλειας (με ιδίου ζημιές), ειναι και αυτό κάπως μεγάλο, πχ σε ένα y awd θα πρέπει να ειναι η μικτή πάνω από 1000 ευρώ το χρόνο, άρα αν βάλεις και τα λάστιχα, σίγουρα δεν ειναι ένα κόστος αμελητέο.
σωστος! ειχα ξεχασει την ασφαλεια. Ναι, για μικτη εισαι στα 1000-1500. Αλλα τεσλα τα ξεχνας με ληζινγκ, δεν εχω δει καμμια καλη προσφορα. Στελαντις βγαινουν που και που καλες, οπως επισης ειχα δει και kia ev6, αλλα και παλι οχι κατι σουπερ wow, απλα να μην νιωθεις οτι σε κλεβουν
-
Αυτά συμβαίνουν σε όλα τα οχήματα ειδικά τα νεας τεχνολογίας.
Σε φίλου νέα Χ1 του έμεινε μέσα στη μέση του δρόμου και είναι 2 μήνες Σφακ χωρίς να ξέρουν τι είναι.
Ευτυχως αυτου ηταν εταιρικό leasing …..
Οσο πιο πολύπλοκα γίνονται τα αμάξια τόσο χειρότερα. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
σωστος! ειχα ξεχασει την ασφαλεια. Ναι, για μικτη εισαι στα 1000-1500. Αλλα τεσλα τα ξεχνας με ληζινγκ, δεν εχω δει καμμια καλη προσφορα. Στελαντις βγαινουν που και που καλες, οπως επισης ειχα δει και kia ev6, αλλα και παλι οχι κατι σουπερ wow, απλα να μην νιωθεις οτι σε κλεβουν
Όντως, κάτι δείχνει οτι δεν υπάρχουν καλές τιμές σε Tesla, δεν συνεργάζεται η συγκεκριμένη εταιρία καλά με τις εταιρίες Leasing, τους χτυπάνε στα service, βγάζουν προβλήματα και τους πετάνε εκτός εγγύησης, χάνουν μεγάλη αξία στη μεταπώληση? δεν εχω βγάλει άκρη, αλλά θα υπάρχουν λογικές απαντήσεις. EV6 και Ioniq 5 τα είχα βρει και εγώ σε νορμάλ τιμές, αλλά και πάλι, οχι κάτι που να λες, πάω με κλειστά μάτια, γενικά το ψάχνω και εγώ, και ενδέχεται να προχωρήσω σε αγορά αντί leasing. Δεν έχω κάποιο ψώνιο να αλλάζω οχήματα συνέχεια, αν ένα οχήμα ειναι αξιοπρεπές, μπορώ να το κρατήσω άνετα 8-10 χρόνια (χωρις να με φορτώσει με προβλήματα), και φυσικά μεγάλο ρόλο παίζει και σε τι αξία θα πουληθεί, πχ αν ένα y awd από 53 που έχει σήμερα, θελω να πιστέυω οτι το πουλάς άνετα 15 στην 8ετία (σε καλή κατάσταση φυσικά και με book service)
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
σωστος! ειχα ξεχασει την ασφαλεια. Ναι, για μικτη εισαι στα 1000-1500. Αλλα τεσλα τα ξεχνας με ληζινγκ, δεν εχω δει καμμια καλη προσφορα. Στελαντις βγαινουν που και που καλες, οπως επισης ειχα δει και kia ev6, αλλα και παλι οχι κατι σουπερ wow, απλα να μην νιωθεις οτι σε κλεβουν
Όντως, κάτι δείχνει οτι δεν υπάρχουν καλές τιμές σε Tesla, δεν συνεργάζεται η συγκεκριμένη εταιρία καλά με τις εταιρίες Leasing, τους χτυπάνε στα service, βγάζουν προβλήματα και τους πετάνε εκτός εγγύησης, χάνουν μεγάλη αξία στη μεταπώληση? δεν εχω βγάλει άκρη, αλλά θα υπάρχουν λογικές απαντήσεις. EV6 και Ioniq 5 τα είχα βρει και εγώ σε νορμάλ τιμές, αλλά και πάλι, οχι κάτι που να λες, πάω με κλειστά μάτια, γενικά το ψάχνω και εγώ, και ενδέχεται να προχωρήσω σε αγορά αντί leasing. Δεν έχω κάποιο ψώνιο να αλλάζω οχήματα συνέχεια, αν ένα οχήμα ειναι αξιοπρεπές, μπορώ να το κρατήσω άνετα 8-10 χρόνια (χωρις να με φορτώσει με προβλήματα), και φυσικά μεγάλο ρόλο παίζει και σε τι αξία θα πουληθεί, πχ αν ένα y awd από 53 που έχει σήμερα, θελω να πιστέυω οτι το πουλάς άνετα 15 στην 8ετία (σε καλή κατάσταση φυσικά και με book service)
Χωρις να γνωριζω, υποθετω οτι δεν ασχολειται η εταιρεια να δωσει καλες τιμες στις εταιρειες ληζινγκ, οποτε δεν εχει "ψωμι" για αυτες. Σιγουρα η αξια μεταπωλησης ειναι ερωτηματικο, το οποιο απασχολει περισσοτερο αυτες παρα εναν ιδιωτη, διοτι γραφουν τα οχηματα στα βιβλια τους και απομειωνεται η αξια τους.
Ναι, το 15αρι αξια πωλησης το θεωρω και εγω οτι το εχει ευκολα στην 8ετια.
-
Η αίσθηση μου είναι ότι τελικά τα ηλεκτρικά θα επισκευάζονται πιο εύκολα από τα θερμικά. Σαν αρχή κατασκευής είναι πολύ πιο απλά και με πολύ λιγότερα εξαρτήματα.
Τι να χαλάσει? Ο ηλεκτροκινητήρας, η μπαταρία, ένα inverter, ένας αισθητήρας, μια καλωδίωση?
Προς το παρόν το πρόβλημα στην τεχνική υποστήριξη είναι η έλλειψη εξειδικευμένων τεχνικών που να μπορούν να κάνουν διάγνωση της βλάβης.
Και σε επόμενη φάση, επειδή τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά εξαρτήματα σπανίως επισκευάζονται, απλώς τ' αλλάζεις. Πόσο θα κοστίσει η επισκευή και αν τελικά θα συμφέρει τον ιδιοκτήτη να την κάνει ή την ασφαλιστική να την πληρώσει. Οπότε πράγματι μπαίνουμε σ' ένα σκεπτικό apple π.χ. που σου λέει χάλασε, πέτα το και πάρε καινούργιο.
-
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η αίσθηση μου είναι ότι τελικά τα ηλεκτρικά θα επισκευάζονται πιο εύκολα από τα θερμικά. Σαν αρχή κατασκευής είναι πολύ πιο απλά και με πολύ λιγότερα εξαρτήματα.
Τι να χαλάσει? Ο ηλεκτροκινητήρας, η μπαταρία, ένα inverter, ένας αισθητήρας, μια καλωδίωση?
Προς το παρόν το πρόβλημα στην τεχνική υποστήριξη είναι η έλλειψη εξειδικευμένων τεχνικών που να μπορούν να κάνουν διάγνωση της βλάβης.
Και σε επόμενη φάση, επειδή τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά εξαρτήματα σπανίως επισκευάζονται, απλώς τ' αλλάζεις. Πόσο θα κοστίσει η επισκευή και αν τελικά θα συμφέρει τον ιδιοκτήτη να την κάνει ή την ασφαλιστική να την πληρώσει. Οπότε πράγματι μπαίνουμε σ' ένα σκεπτικό apple π.χ. που σου λέει χάλασε, πέτα το και πάρε καινούργιο.
τα πρωτα χρονια τα τεσλα αλλαζαν συχνα κινητηρες και μπαταριες σε εγγυηση. ειναι αγνωστο αν θα υπαρχουν συνεργεια οπως και με τα θερμικα για να τα επισκευαζουν, καποια μικροπραγματα υπαρχουν ηδη και τα κανουν αλλα ακομα για κινητηρες και μπαταριες οχι. Παντως στο Πριους που ειναι βεβαια απλη περιπτωση και ειναι πανω απο 20 χρονια στην αγορα αλλαζουν μπαταριες ιδωτικα συνεργεια ευκολα.
-
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι να χαλάσει? Ο ηλεκτροκινητήρας, η μπαταρία, ένα inverter, ένας αισθητήρας, μια καλωδίωση?
Μην το λες, μπορεί να χαλάσει από ένα παράθυρο, μέχρι το πορτάκι που μπαινει το καλώδιο της φόρτισης, δεν ειναι μόνο ο κινητήρας και η μπαταρία. Σίγουρα, τα κινούμενα μέρη εχουν μειωθεί στο 1/3 και έχει απλοποιηθεί ο εξοπλισμός, αλλά τα ρίσκα παραμένουν, και αυτά τα συνοδευτικά, μην τα υποτιμάς...ακόμα και ένας ηλεκτρικός καθρεύτης για να αντικατασταθεί ο μηχανισμός, έχει κάποιο κόστος υπολογίσιμο, ειδικά στην μπανανία της ευρώπης που ζούμε με τους βουλγάρικους μισθούς (ωπ sorry και αυτοί μας πέρασαν πλέον).
-
-
Για να είμαι πιο συγκεκριμένος, επειδή ανέφερα την apple. Δεν επισκευάζει αν πάθει κάτι κάποια συσκευή. Δεν ασχολείται καν, δεν την ανοίγει να ψάξει τη βλάβη. Αν είσαι εντός εγγύησης ή το έχεις ασφαλισμένο σου δίνει καινούργιο.
Αλλιώς πας σε ανεξάρτητους επισκευαστές, αλλά τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα, συνήθως δεν συμφέρει η επισκευή, εκτός αν η βλάβη είναι κάτι πολύ απλό.
Προφανώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι ούτε ipad ούτε κινητά. Αλλά πιο κοντά σε ηλεκτρονική συσκευή είναι παρά σε συμβατικό θερμικό αυτοκίνητο.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης