Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CarTalk.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CarTalk.gr
    • 1
    • 2
    • 362
    • 363
    • 364
    • 365
    • 366
    • 405
    • 406
    • 364 / 406
    Περί αυτοκίνησης
    106
    8113
    250035
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @lap last edited by

      @lap said in CarTalk.gr:

      @a-d-p said in CarTalk.gr:

      @lap said in CarTalk.gr:

      Ωπ, δείτε μια διαφορα. Η geely ως εισαγωγέα θα έχει την ίδια την μαμά εταιρία. Όχι κάποιον δικό μας. Οποτε, περιμένουμε να δούμε τι εμπορική πολίτη θα ακολουθήσει και αν πιέσει τους δικούς μας τσαρλατάνους

      Έτσι εξηγούνται κάτι τρελές τιμες που βλέπω στη Γερμανία. Τα δίνουν τζάμπα

      Είναι σίγουρο αυτό, γιατί στο δελτίο τύπου αναφέρει:

      Ο Εισαγωγέας στην Ελλάδα – Geo Mobility Hellas S.A., θυγατρική του Union Group
      Η Union Group ιδρύθηκε το 1991 και έχει εξελιχθεί σε μια κορυφαία και ποικιλόμορφη εταιρεία. Ο όμιλος δραστηριοποιείται σε διάφορους τομείς, όπως η αυτοκινητοβιομηχανία, το λιανικό εμπόριο, οι υποδομές, η ενέργεια και τα ακίνητα και σε διάφορες περιοχές, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, της Δανίας, της Πολωνίας, των ΗΠΑ, του Ισραήλ και του Καναδά. Στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Union είναι ο εισαγωγέας των Toyota, Lexus, Geely και Zeekr στο Ισραήλ, αντιπροσωπείες της Toyota και της Nissan στον Καναδά και ....

      Πρέπει αν έχεις δικιο. Εγώ καταλαβ ότι η union group είναι θυγατρική της geely. Μάλλον οχι.

      @dimsabas μόνο εγώ διαβάζω τα δελτία τύπου που ανεβάζεις, ο @lap όλη μέρα στο YouTube έβλεπε reviews 😁🤣🤣

      R-LINE

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimsabas last edited by

        Πάντως, εγώ δε διαβάζω τα Δελτία Τύπου που ανεβάζω. Τα περνάω μια γρήγορη επιφανειακά για να δω αν έχει κάτι τρελό και τα προωθώ. Είναι πολύ βαρετά, απορώ με την υπομονή σου.

        https://cartalk.gr/

        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A d P
          A d P moderator @dimsabas last edited by

          @dimsabas said in CarTalk.gr:

          Πάντως, εγώ δε διαβάζω τα Δελτία Τύπου που ανεβάζω. Τα περνάω μια γρήγορη επιφανειακά για να δω αν έχει κάτι τρελό και τα προωθώ. Είναι πολύ βαρετά, απορώ με την υπομονή σου.

          Μάλλον έχω πολύ ελεύθερο χρόνο 😁😁
          Αν με γνώριζες προσωπικά θα καταλάβαινες...

          R-LINE

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dimsabas last edited by

            Σπυρί στον πισινό είναι οι Κινέζοι για τον Elon Musk.

            https://cartalk.gr/byd-sealion-7-allos-enas-antizilos-tou-model-apo-tin-kina/

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas last edited by

              Σκληράδα τόσο στα πλαστικά της καμπίνας, όσο κι εκεί που μετράει, στην αντοχή!

              https://cartalk.gr/dacia-apodeiknyoun-sklirada-tous-mesa-apo-tous-agones/

              https://cartalk.gr/

              George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dettol last edited by

                @dimsabas byd έχεις πάρει για δοκιμή; Ελπίζω να μην με πιάνεις αδιάβαστο 😊

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster @criuser last edited by red_monster

                  @criuser said in CarTalk.gr:

                  @dettol said in CarTalk.gr:

                  @criuser said in CarTalk.gr:

                  @dimsabas said in CarTalk.gr:

                  Βρε μάνα μου, η WLTP αυτονομία είναι. Τι να εξηγούμε τώρα; Ένα μέτρο σύγκρισης είναι. Προφανώς κι επιτυγχάνεται μόνο με ήπιες καιρικές συνθήκες σε χαλαρή οδήγηση στον επαρχιακό. Αλλά ότι αγοράζεις 700+ WLTP με 37 χιλιάρικα, στερεί δικαιολογίες από όσους λένε ότι τα EV είναι ακριβά και δεν ταξιδεύουν.

                  Δεν είναι 37 τα χιλιάρικα. Είναι 46, όπως και σε όλα τα ηλεκτρικά.

                  Ο κόσμος που μπορεί να αγοράσει ηλεκτρικά σήμερα είναι όσοι δεν χρωστάνε σε εφορία και ταμεία, έστω και υπό μορφή ρύθμισης, ή απλά ποσά που δεν είναι σήμερα ληξιπρόθεσμα.

                  Ενημερότητα δεν παίρνεις αν δεν χρωστάς τίποτα παντού.

                  Στα ταμεία δεν χρωστάνε οι υπάλληλοι, στην εφορία το ίδιο, αν δεν έχουν σοβαρό ΕΝΦΙΑ, ή άλλα εισοδήματα από ενοίκια για παράδειγμα.

                  Οπότε βάλε τα 46 να τα έχεις και να μην χρωστάς, γιατί ένας που χρωστάει σε εφορία και ταμεία, δάνειο για αγορά αυτοκινήτου μπορεί να πάρει.

                  ε οτι θα φταναμε στο σημειο να αναφεραμε ως "προβλημα" του κινουμαι ηλεκτρικα, το γεγονος οτι παιρνεις τα χρηματα αν δεν χρωστας στο δημοσιο, αυτο δεν το περιμενα ποτε!
                  Το δημοσιο σε πληρωνει, αυτο σου δινει την επιδοτηση, ε να μην στα κρατησει ωστε να απομειωσεις αυτα που του χρωστας;;;;

                  Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ νομίζω ότι στα κρατάει, όπως ας πούμε κάνει όταν πουλάς ακίνητο.

                  Θέλει ενημερότητα και αν δεν την έχεις, πάει στην επόμενη αίτηση.

                  Οπότε ναι είναι σημαντικό θέμα για πολλούς συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, παρ΄ ότι έχω και παλιό αμάξι που θα με βόλευε να το αποσύρω για τα 2000 του ηλεκτρικού.

                  Είναι δυνατόν να είσαι ΕΕ και να μην έχεις ενημερότητες ?
                  Οι εταιρείες βγάζουν ενημερότητες κάθε μήνα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρωστάνε ούτε σεντ στο δημόσιο ακόμα και αν αυτά είναι μη ληξιπρόθεσμα (2δοση δόση ΦΠΑ, φόρο εισοδήματος κλπ κλπ) πλην επιστρεπτέας προκαταβολής.

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @red_monster last edited by

                    @red_monster said in CarTalk.gr:

                    @criuser said in CarTalk.gr:

                    @dettol said in CarTalk.gr:

                    @criuser said in CarTalk.gr:

                    @dimsabas said in CarTalk.gr:

                    Βρε μάνα μου, η WLTP αυτονομία είναι. Τι να εξηγούμε τώρα; Ένα μέτρο σύγκρισης είναι. Προφανώς κι επιτυγχάνεται μόνο με ήπιες καιρικές συνθήκες σε χαλαρή οδήγηση στον επαρχιακό. Αλλά ότι αγοράζεις 700+ WLTP με 37 χιλιάρικα, στερεί δικαιολογίες από όσους λένε ότι τα EV είναι ακριβά και δεν ταξιδεύουν.

                    Δεν είναι 37 τα χιλιάρικα. Είναι 46, όπως και σε όλα τα ηλεκτρικά.

                    Ο κόσμος που μπορεί να αγοράσει ηλεκτρικά σήμερα είναι όσοι δεν χρωστάνε σε εφορία και ταμεία, έστω και υπό μορφή ρύθμισης, ή απλά ποσά που δεν είναι σήμερα ληξιπρόθεσμα.

                    Ενημερότητα δεν παίρνεις αν δεν χρωστάς τίποτα παντού.

                    Στα ταμεία δεν χρωστάνε οι υπάλληλοι, στην εφορία το ίδιο, αν δεν έχουν σοβαρό ΕΝΦΙΑ, ή άλλα εισοδήματα από ενοίκια για παράδειγμα.

                    Οπότε βάλε τα 46 να τα έχεις και να μην χρωστάς, γιατί ένας που χρωστάει σε εφορία και ταμεία, δάνειο για αγορά αυτοκινήτου μπορεί να πάρει.

                    ε οτι θα φταναμε στο σημειο να αναφεραμε ως "προβλημα" του κινουμαι ηλεκτρικα, το γεγονος οτι παιρνεις τα χρηματα αν δεν χρωστας στο δημοσιο, αυτο δεν το περιμενα ποτε!
                    Το δημοσιο σε πληρωνει, αυτο σου δινει την επιδοτηση, ε να μην στα κρατησει ωστε να απομειωσεις αυτα που του χρωστας;;;;

                    Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ νομίζω ότι στα κρατάει, όπως ας πούμε κάνει όταν πουλάς ακίνητο.

                    Θέλει ενημερότητα και αν δεν την έχεις, πάει στην επόμενη αίτηση.

                    Οπότε ναι είναι σημαντικό θέμα για πολλούς συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, παρ΄ ότι έχω και παλιό αμάξι που θα με βόλευε να το αποσύρω για τα 2000 του ηλεκτρικού.

                    Είναι δυνατόν να είσαι ΕΕ και να μην έχεις ενημερότητες ?
                    Οι εταιρείες βγάζουν ενημερότητες κάθε μήνα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρωστάνε ούτε σεντ στο δημόσιο ακόμα και αν αυτά είναι μη ληξιπρόθεσμα (2δοση δόση ΦΠΑ, φόρο εισοδήματος κλπ κλπ) πλην επιστρεπτέας προκαταβολής.

                    Γιατί κάνω δημόσια έργα και περιμένω κανένα πστ πολιτικό να με πληρώσει. ;

                    Η εταιρεία έχει ενημερότητες και ασφαλιστική και φορολογική. Επίσης δεν είχε πάρει επιστρεπτεα προκαταβολή οπότε δεν την νοιάζει. Βασικά έχει ένα ακίνητο να πουλήσει τελειωμένο και τίποτα άλλο.

                    Αλλά δεν σκέφτεται να πάρει ηλεκτρικό η εταιρεία. Αλλά εγώ ως φυσικό πρόσωπο που έχω μη ληξιπροθεσμες δόσεις
                    Άρα το ερώτημα είναι για μένα υπάρχει η δυνατότητα η πρέπει να προπληρωνω τους φόρους ;

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas @dettol last edited by

                      @dettol said in CarTalk.gr:

                      @dimsabas byd έχεις πάρει για δοκιμή; Ελπίζω να μην με πιάνεις αδιάβαστο 😊

                      Όχι, είμαι στην αναμονή.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        red_monster @criuser last edited by

                        @criuser said in CarTalk.gr:

                        @red_monster said in CarTalk.gr:

                        @criuser said in CarTalk.gr:

                        @dettol said in CarTalk.gr:

                        @criuser said in CarTalk.gr:

                        @dimsabas said in CarTalk.gr:

                        Βρε μάνα μου, η WLTP αυτονομία είναι. Τι να εξηγούμε τώρα; Ένα μέτρο σύγκρισης είναι. Προφανώς κι επιτυγχάνεται μόνο με ήπιες καιρικές συνθήκες σε χαλαρή οδήγηση στον επαρχιακό. Αλλά ότι αγοράζεις 700+ WLTP με 37 χιλιάρικα, στερεί δικαιολογίες από όσους λένε ότι τα EV είναι ακριβά και δεν ταξιδεύουν.

                        Δεν είναι 37 τα χιλιάρικα. Είναι 46, όπως και σε όλα τα ηλεκτρικά.

                        Ο κόσμος που μπορεί να αγοράσει ηλεκτρικά σήμερα είναι όσοι δεν χρωστάνε σε εφορία και ταμεία, έστω και υπό μορφή ρύθμισης, ή απλά ποσά που δεν είναι σήμερα ληξιπρόθεσμα.

                        Ενημερότητα δεν παίρνεις αν δεν χρωστάς τίποτα παντού.

                        Στα ταμεία δεν χρωστάνε οι υπάλληλοι, στην εφορία το ίδιο, αν δεν έχουν σοβαρό ΕΝΦΙΑ, ή άλλα εισοδήματα από ενοίκια για παράδειγμα.

                        Οπότε βάλε τα 46 να τα έχεις και να μην χρωστάς, γιατί ένας που χρωστάει σε εφορία και ταμεία, δάνειο για αγορά αυτοκινήτου μπορεί να πάρει.

                        ε οτι θα φταναμε στο σημειο να αναφεραμε ως "προβλημα" του κινουμαι ηλεκτρικα, το γεγονος οτι παιρνεις τα χρηματα αν δεν χρωστας στο δημοσιο, αυτο δεν το περιμενα ποτε!
                        Το δημοσιο σε πληρωνει, αυτο σου δινει την επιδοτηση, ε να μην στα κρατησει ωστε να απομειωσεις αυτα που του χρωστας;;;;

                        Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ νομίζω ότι στα κρατάει, όπως ας πούμε κάνει όταν πουλάς ακίνητο.

                        Θέλει ενημερότητα και αν δεν την έχεις, πάει στην επόμενη αίτηση.

                        Οπότε ναι είναι σημαντικό θέμα για πολλούς συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, παρ΄ ότι έχω και παλιό αμάξι που θα με βόλευε να το αποσύρω για τα 2000 του ηλεκτρικού.

                        Είναι δυνατόν να είσαι ΕΕ και να μην έχεις ενημερότητες ?
                        Οι εταιρείες βγάζουν ενημερότητες κάθε μήνα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρωστάνε ούτε σεντ στο δημόσιο ακόμα και αν αυτά είναι μη ληξιπρόθεσμα (2δοση δόση ΦΠΑ, φόρο εισοδήματος κλπ κλπ) πλην επιστρεπτέας προκαταβολής.

                        Γιατί κάνω δημόσια έργα και περιμένω κανένα πστ πολιτικό να με πληρώσει. ;

                        Η εταιρεία έχει ενημερότητες και ασφαλιστική και φορολογική. Επίσης δεν είχε πάρει επιστρεπτεα προκαταβολή οπότε δεν την νοιάζει. Βασικά έχει ένα ακίνητο να πουλήσει τελειωμένο και τίποτα άλλο.

                        Αλλά δεν σκέφτεται να πάρει ηλεκτρικό η εταιρεία. Αλλά εγώ ως φυσικό πρόσωπο που έχω μη ληξιπροθεσμες δόσεις
                        Άρα το ερώτημα είναι για μένα υπάρχει η δυνατότητα η πρέπει να προπληρωνω τους φόρους ;

                        Περισσότερο εν είδει αστεϊσμού το έγραψα, μιας και σε αναγκάζουν να έχεις εξοφλήσει ΤΙΣ ΜΗ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ υποχρεώσεις, όχι μόνο τις ρυθμισμένες, ΟΛΕΣ, ενώ αυτοί σου έχουν ήδη πάρει με τη μορφή προκαταβολής φόρου το φόρο του επόμενου έτους. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΕΡΔΗ !

                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser @red_monster last edited by

                          @red_monster said in CarTalk.gr:

                          @criuser said in CarTalk.gr:

                          @red_monster said in CarTalk.gr:

                          @criuser said in CarTalk.gr:

                          @dettol said in CarTalk.gr:

                          @criuser said in CarTalk.gr:

                          @dimsabas said in CarTalk.gr:

                          Βρε μάνα μου, η WLTP αυτονομία είναι. Τι να εξηγούμε τώρα; Ένα μέτρο σύγκρισης είναι. Προφανώς κι επιτυγχάνεται μόνο με ήπιες καιρικές συνθήκες σε χαλαρή οδήγηση στον επαρχιακό. Αλλά ότι αγοράζεις 700+ WLTP με 37 χιλιάρικα, στερεί δικαιολογίες από όσους λένε ότι τα EV είναι ακριβά και δεν ταξιδεύουν.

                          Δεν είναι 37 τα χιλιάρικα. Είναι 46, όπως και σε όλα τα ηλεκτρικά.

                          Ο κόσμος που μπορεί να αγοράσει ηλεκτρικά σήμερα είναι όσοι δεν χρωστάνε σε εφορία και ταμεία, έστω και υπό μορφή ρύθμισης, ή απλά ποσά που δεν είναι σήμερα ληξιπρόθεσμα.

                          Ενημερότητα δεν παίρνεις αν δεν χρωστάς τίποτα παντού.

                          Στα ταμεία δεν χρωστάνε οι υπάλληλοι, στην εφορία το ίδιο, αν δεν έχουν σοβαρό ΕΝΦΙΑ, ή άλλα εισοδήματα από ενοίκια για παράδειγμα.

                          Οπότε βάλε τα 46 να τα έχεις και να μην χρωστάς, γιατί ένας που χρωστάει σε εφορία και ταμεία, δάνειο για αγορά αυτοκινήτου μπορεί να πάρει.

                          ε οτι θα φταναμε στο σημειο να αναφεραμε ως "προβλημα" του κινουμαι ηλεκτρικα, το γεγονος οτι παιρνεις τα χρηματα αν δεν χρωστας στο δημοσιο, αυτο δεν το περιμενα ποτε!
                          Το δημοσιο σε πληρωνει, αυτο σου δινει την επιδοτηση, ε να μην στα κρατησει ωστε να απομειωσεις αυτα που του χρωστας;;;;

                          Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ νομίζω ότι στα κρατάει, όπως ας πούμε κάνει όταν πουλάς ακίνητο.

                          Θέλει ενημερότητα και αν δεν την έχεις, πάει στην επόμενη αίτηση.

                          Οπότε ναι είναι σημαντικό θέμα για πολλούς συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, παρ΄ ότι έχω και παλιό αμάξι που θα με βόλευε να το αποσύρω για τα 2000 του ηλεκτρικού.

                          Είναι δυνατόν να είσαι ΕΕ και να μην έχεις ενημερότητες ?
                          Οι εταιρείες βγάζουν ενημερότητες κάθε μήνα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρωστάνε ούτε σεντ στο δημόσιο ακόμα και αν αυτά είναι μη ληξιπρόθεσμα (2δοση δόση ΦΠΑ, φόρο εισοδήματος κλπ κλπ) πλην επιστρεπτέας προκαταβολής.

                          Γιατί κάνω δημόσια έργα και περιμένω κανένα πστ πολιτικό να με πληρώσει. ;

                          Η εταιρεία έχει ενημερότητες και ασφαλιστική και φορολογική. Επίσης δεν είχε πάρει επιστρεπτεα προκαταβολή οπότε δεν την νοιάζει. Βασικά έχει ένα ακίνητο να πουλήσει τελειωμένο και τίποτα άλλο.

                          Αλλά δεν σκέφτεται να πάρει ηλεκτρικό η εταιρεία. Αλλά εγώ ως φυσικό πρόσωπο που έχω μη ληξιπροθεσμες δόσεις
                          Άρα το ερώτημα είναι για μένα υπάρχει η δυνατότητα η πρέπει να προπληρωνω τους φόρους ;

                          Περισσότερο εν είδει αστεϊσμού το έγραψα, μιας και σε αναγκάζουν να έχεις εξοφλήσει ΤΙΣ ΜΗ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ υποχρεώσεις, όχι μόνο τις ρυθμισμένες, ΟΛΕΣ, ενώ αυτοί σου έχουν ήδη πάρει με τη μορφή προκαταβολής φόρου το φόρο του επόμενου έτους. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΕΡΔΗ !

                          Αρα όπως το λες ισχύει αυτό που είπα αρχικά.

                          Αλλά εδώ ειπώθηκε ότι απλά σου συμψηφίζει τα μη ληξιπρόθεσμα, ενώ αλλιώς τα πληρώνεις και μετά τα παίρνεις όλο το ποσό.

                          Θα πάρω τηλέφωνο να μάθω, αν και τελικά βλέπω καλύτερη λύση το λήζινγκ που δεν μπλέκεις εσύ με το κράτος.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          fanis75 R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • George 0
                            George 0 @dimsabas last edited by

                            @dimsabas said in CarTalk.gr:

                            Σκληράδα τόσο στα πλαστικά της καμπίνας, όσο κι εκεί που μετράει, στην αντοχή!

                            https://cartalk.gr/dacia-apodeiknyoun-sklirada-tous-mesa-apo-tous-agones/

                            Προτείνω αυτούς που τους ενοχλούν τα σκληρά πλαστικά να τους λέμε σαλοναδες.

                            We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @criuser last edited by

                              @criuser said in CarTalk.gr:

                              Θα πάρω τηλέφωνο να μάθω, αν και τελικά βλέπω καλύτερη λύση το λήζινγκ που δεν μπλέκεις εσύ με το κράτος.

                              Εαν θες την επιδότηση, δυστυχώς μπλέκεις. Δεν ασχολείται η leasing με αυτό, απλά σου βάζει προκαταβολή ίση με την επιδότηση. Αλλά την αίτηση και όλη την διαδικασία πρέπει να την κάνεις εσύ, ώς ιδιώτης ή ως εταιρία.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster @criuser last edited by red_monster

                                @criuser said in CarTalk.gr:

                                @red_monster said in CarTalk.gr:

                                @criuser said in CarTalk.gr:

                                @red_monster said in CarTalk.gr:

                                @criuser said in CarTalk.gr:

                                @dettol said in CarTalk.gr:

                                @criuser said in CarTalk.gr:

                                @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                Βρε μάνα μου, η WLTP αυτονομία είναι. Τι να εξηγούμε τώρα; Ένα μέτρο σύγκρισης είναι. Προφανώς κι επιτυγχάνεται μόνο με ήπιες καιρικές συνθήκες σε χαλαρή οδήγηση στον επαρχιακό. Αλλά ότι αγοράζεις 700+ WLTP με 37 χιλιάρικα, στερεί δικαιολογίες από όσους λένε ότι τα EV είναι ακριβά και δεν ταξιδεύουν.

                                Δεν είναι 37 τα χιλιάρικα. Είναι 46, όπως και σε όλα τα ηλεκτρικά.

                                Ο κόσμος που μπορεί να αγοράσει ηλεκτρικά σήμερα είναι όσοι δεν χρωστάνε σε εφορία και ταμεία, έστω και υπό μορφή ρύθμισης, ή απλά ποσά που δεν είναι σήμερα ληξιπρόθεσμα.

                                Ενημερότητα δεν παίρνεις αν δεν χρωστάς τίποτα παντού.

                                Στα ταμεία δεν χρωστάνε οι υπάλληλοι, στην εφορία το ίδιο, αν δεν έχουν σοβαρό ΕΝΦΙΑ, ή άλλα εισοδήματα από ενοίκια για παράδειγμα.

                                Οπότε βάλε τα 46 να τα έχεις και να μην χρωστάς, γιατί ένας που χρωστάει σε εφορία και ταμεία, δάνειο για αγορά αυτοκινήτου μπορεί να πάρει.

                                ε οτι θα φταναμε στο σημειο να αναφεραμε ως "προβλημα" του κινουμαι ηλεκτρικα, το γεγονος οτι παιρνεις τα χρηματα αν δεν χρωστας στο δημοσιο, αυτο δεν το περιμενα ποτε!
                                Το δημοσιο σε πληρωνει, αυτο σου δινει την επιδοτηση, ε να μην στα κρατησει ωστε να απομειωσεις αυτα που του χρωστας;;;;

                                Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ νομίζω ότι στα κρατάει, όπως ας πούμε κάνει όταν πουλάς ακίνητο.

                                Θέλει ενημερότητα και αν δεν την έχεις, πάει στην επόμενη αίτηση.

                                Οπότε ναι είναι σημαντικό θέμα για πολλούς συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, παρ΄ ότι έχω και παλιό αμάξι που θα με βόλευε να το αποσύρω για τα 2000 του ηλεκτρικού.

                                Είναι δυνατόν να είσαι ΕΕ και να μην έχεις ενημερότητες ?
                                Οι εταιρείες βγάζουν ενημερότητες κάθε μήνα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρωστάνε ούτε σεντ στο δημόσιο ακόμα και αν αυτά είναι μη ληξιπρόθεσμα (2δοση δόση ΦΠΑ, φόρο εισοδήματος κλπ κλπ) πλην επιστρεπτέας προκαταβολής.

                                Γιατί κάνω δημόσια έργα και περιμένω κανένα πστ πολιτικό να με πληρώσει. ;

                                Η εταιρεία έχει ενημερότητες και ασφαλιστική και φορολογική. Επίσης δεν είχε πάρει επιστρεπτεα προκαταβολή οπότε δεν την νοιάζει. Βασικά έχει ένα ακίνητο να πουλήσει τελειωμένο και τίποτα άλλο.

                                Αλλά δεν σκέφτεται να πάρει ηλεκτρικό η εταιρεία. Αλλά εγώ ως φυσικό πρόσωπο που έχω μη ληξιπροθεσμες δόσεις
                                Άρα το ερώτημα είναι για μένα υπάρχει η δυνατότητα η πρέπει να προπληρωνω τους φόρους ;

                                Περισσότερο εν είδει αστεϊσμού το έγραψα, μιας και σε αναγκάζουν να έχεις εξοφλήσει ΤΙΣ ΜΗ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ υποχρεώσεις, όχι μόνο τις ρυθμισμένες, ΟΛΕΣ, ενώ αυτοί σου έχουν ήδη πάρει με τη μορφή προκαταβολής φόρου το φόρο του επόμενου έτους. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΕΡΔΗ !

                                Αρα όπως το λες ισχύει αυτό που είπα αρχικά.

                                Αλλά εδώ ειπώθηκε ότι απλά σου συμψηφίζει τα μη ληξιπρόθεσμα, ενώ αλλιώς τα πληρώνεις και μετά τα παίρνεις όλο το ποσό.

                                Θα πάρω τηλέφωνο να μάθω, αν και τελικά βλέπω καλύτερη λύση το λήζινγκ που δεν μπλέκεις εσύ με το κράτος.

                                Το λιζινγκ είναι στα όρια του ληστρικού. Το έχω ξαναγράψει, cash το μοντελ 3 μου έβγαινε το ίδιο σε λιζινγκ μόνο που ατην αγορα μου μένει και το πάγιο

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @red_monster last edited by

                                  @red_monster said in CarTalk.gr:

                                  Το λιζινγκ είναι τα όρια του ληστρικού. Το έχω ξαναγράψει, cash το μοντελ 3 μου έβγαινε το ίδιο σε λιζινγκ μόνο που ατην αγορα μου μένει και το πάγιο

                                  Το Leasing συμφέρει για τα γαλλόχρεπα που τους έχουν μείνει στοκ 2-3 χρόνια και τα δίνουν πιο φτηνά και από τα θερμικά (!!!) - €199 το e-208 και €213 το θερμικό χειροκίνητο με τα 100 άλογα...χαχα!!

                                  Οπότε τσιμπάς ένα PSA ηλεκτρικό, που ειναι αστείο για ηλεκτρικό, αλλά η προκαταβολή βγαίνει από την επιδότηση και πληρώνεις €12.000 για την 4ετία. Εαν το αγόραζες στην κανονική τιμή - όχι όσο το αγόρασε η Avis - θα πλήρωνες €35.000 και θα έχανες πολύ παραπάνω από €9.000 (12.000 - 3.000 για ασφάλεια και σέρβις) στην μεταπώληση. Το σκέφτομαι μήπως κάνω την κίνηση.....

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas @fanis75 last edited by

                                    Χαχαχαχα, να σε δούμε με γαλλόχρεπο και τι στον κόσμο! Και μετά να δούμε τον Γάτο με Toyota, τον Κρουζ με BYD και τον Παγωμένο με ηλεκτρικό!

                                    https://cartalk.gr/

                                    fanis75 C 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                                      @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                      Χαχαχαχα, να σε δούμε με γαλλόχρεπο και τι στον κόσμο!

                                      Μα το έχω πεί πολλές φορές: Εαν είναι με leasing ή εαν είχα πολλά λεφτά, με Γαλλόχρεπο θα κυκλοφορούσα! Ειναι εξαιρετικά αμάξια, αρκεί να μην σε νοιάζουν τα χρήματα ή να τα πληρώνει άλλος.

                                      ΥΓ: Μια C4 την ζαχαρώνω, από την αρχή μου άρεσε γιατί δεν έχει του γουρλωμάτια που αρέσουν στον κρούζερ!

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser @dimsabas last edited by

                                        @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                        Χαχαχαχα, να σε δούμε με γαλλόχρεπο και τι στον κόσμο! Και μετά να δούμε τον Γάτο με Toyota, τον Κρουζ με BYD και τον Παγωμένο με ηλεκτρικό!

                                        Υπάρχουν κάποιοι που τους αρέσουν να βρίζουν τα αμάξια που αγοράζουν.
                                        Άλλοι πρώτα τα βρίζουν και μετά τα αγοράζουν.
                                        Και μετά τα βρίζουν για άλλους λόγους.

                                        Εγώ έχω άλλη λογική οπότε είναι δύσκολες αυτές οι αλλαγές.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @criuser last edited by fanis75

                                          @criuser said in CarTalk.gr:

                                          Υπάρχουν κάποιοι που τους αρέσουν να βρίζουν τα αμάξια που αγοράζουν.
                                          Άλλοι πρώτα τα βρίζουν και μετά τα αγοράζουν.
                                          Και μετά τα βρίζουν για άλλους λόγους.

                                          Εγώ έχω άλλη λογική οπότε είναι δύσκολες αυτές οι αλλαγές.

                                          Εσύ ευτυχώς είναι ευτυχισμένος, γιατί απλά αγοράζεις ότι βγάζει η Σιτροέν, χωρίς να ασχολείσαι τι κάνουν οι άλλοι. Κάποτε έκανα έτσι με τις BMW, αλλά τέλειωσαν τα λεφτά. Οπότε τώρα έχω άλλα κριτήρια! Είπαμε, εαν είχα λεφτά ή ληζινγκ, Γαλλικό θα είχα γιατί έχω και κάποια ηλικία και θέλω άνεση!!

                                          ΥΓ: Και θα είχα και στο γκαράζ: CX, XM, W124, W211 & E39.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sabas_thess last edited by

                                            Το W124 παίζει να είναι το GOAT....

                                            "I am what you made me", D.V.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 362
                                            • 363
                                            • 364
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 405
                                            • 406
                                            • 364 / 406
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr