-
To νέο Captur το έχουν στην έκθεση ? Δεν διάβασα κάποιο σχόλιο. Το Junior είναι πράγματι εντυπωσιακό εμφανισιακά, όπως αναγράφουν τα sites ?
-
@talosrb said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
To νέο Captur το έχουν στην έκθεση ? Δεν διάβασα κάποιο σχόλιο. Το Junior είναι πράγματι εντυπωσιακό εμφανισιακά, όπως αναγράφουν τα sites ?
Ναι το έχουν, το είδα περνώντας, δεν σταμάτησα καθόλου στο περιπτερο της Ρενώ για να πω κάτι περισσότερο. Η Junior είναι ΟΚ, προσωπικά δεν την βρίσκω ούτε εντυπωσιακή ούτε όμορφη - σίγουρα ειναι ξεχωριστή, αλλά δείχνει "προισμένη". Έχει βέβαια τις κλασσικές Γαλλικές λεπτομέρειες εντυπωσιασμού, π.χ. τον θυρεό σε 27 διαφορετικά σημεία (αλλά jeep avenger) και εκεί τελειώνει η όλη διαφοροποίηση.
-
@fanis75 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
π.χ. τον θυρεό σε 27 διαφορετικά σημεία (αλλά jeep avenger) και εκεί τελειώνει η όλη διαφοροποίηση.Ε όχι δα το έκθεμα ( και επιμένω , γιατί στις απλές εκδόσεις είναι αλλιώς τα πράγματα) , έχει και τις καθισματάρες και 280 ηλεκτρικά άλογα , που δε θα μπούν ( θεωρητικά) σε κανένα άλλο ομόσταυλο της σειράς και μπλοκέ διαφορικό και τετραπίστονες δαγκάνες.
Θα μου πείς όλα αυτά θα κοστίζουν όσο ένα τεσλα ( υποθέτω) , οπότε η κουβέντα μάλλον τελειώνει κάπου εκεί.
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Μα συγνώμη και η Citroen αυτό πλάσαρε τόσες δεκαετίες! Αυτή ήταν η τοποθέτηση των προϊόντων της στην αγορά! Μια φθηνή άνετη λιμουζίνα στη μισή τιμή μιας mercedes
Λάθος η Ντι Ες δεν ήταν ποτέ φτηνή, ούτε οι μεγάλες της σιτροέν.
Μετά δεν βγάζει μεγάλα αυτοκίνητα, αλλά ακόμη και τώρα η C5X δεν είναι φτηνή.
Τώρα ξεκινάει στην λογική να μην πέσει στα δόντια των κινέζων όπως έχει πει το αφεντικό. Σιτροέν - Οπελ και Φίατ θα είναι στην πρωτοπορεία. Θα πουλάνε φτηνά, αλλά όχι φτηνιάρικα αμάξια, από εταιρείες με ιστορία αιώνων και ευρωπαϊκές. Τα αυτοκίνητα δεν θα μοιάζουν με άλλων εταιρειών όπως των κινέζων, ούτε θα είναι κίτς όπως επίσης των κινέζων και γενικά των ασιατών σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.
-
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πάντως επειδή έχουμε ένα παρελθόν από Λεξους που είναι και αμαξαρες, από ινφινιτι και ακιουρα που τα δύο τελευταία δεν υπάρχουν, αλλά και η Λεξους ποτέ δεν απείλησε τους πριμιουμ Γερμανούς και θα τους απειλήσουν ο Μπεος οι Σέρρες και η Μπιντ και τα άλλα καραγκιοζιλικια που πουλάνε κάτω από το κόστος;
Δεν θα παίρνουν την επιδότηση και παπαλα. Και οι δασμοί θα είναι εκεί.
Και αν κάνουν εργοστάσιο στην ΕΕ θα ακολουθήσουν τους κανόνες οπότε θα δούμε ποιος θα παίρνει ακριβές ανύπαρκτες μάρκες.
Τα Lexus και infinity που τώρα αναφέρεις με δέος, κάποτε μιλούσαν για αυτά όσο υποτιμητικά όσα μιλάς τώρα για τις κινέζικες μάρκες. Δεν γνωρίζω τι θα γίνει στο μέλλον, αλλά τα προϊόντα των Κινέζων που κυκλοφορούν σήμερα είναι πολύ καλύτερα από των ιαπωνεζων της δεκαετίας του 80.
Κρατά μικρό καλάθι και μην λες μεγάλες κουβέντες.Δεν συμφωνω την δεκαετια του 80 οι Ιαπωνες ειχαν φοβερα αυτοκινητα αλλα κυριως για την Αμερικανικη αγορα.. Και για αυτα που ηρθαν Ευρωπη πχ ΑΕ86, Σελικα, Σουπρα, Πρελουντ, Ακκορντ, Σταριον κλπ
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Μα συγνώμη και η Citroen αυτό πλάσαρε τόσες δεκαετίες! Αυτή ήταν η τοποθέτηση των προϊόντων της στην αγορά! Μια φθηνή άνετη λιμουζίνα στη μισή τιμή μιας mercedes
Λάθος η Ντι Ες δεν ήταν ποτέ φτηνή, ούτε οι μεγάλες της σιτροέν.
Μετά δεν βγάζει μεγάλα αυτοκίνητα, αλλά ακόμη και τώρα η C5X δεν είναι φτηνή.
Τώρα ξεκινάει στην λογική να μην πέσει στα δόντια των κινέζων όπως έχει πει το αφεντικό. Σιτροέν - Οπελ και Φίατ θα είναι στην πρωτοπορεία. Θα πουλάνε φτηνά, αλλά όχι φτηνιάρικα αμάξια, από εταιρείες με ιστορία αιώνων και ευρωπαϊκές. Τα αυτοκίνητα δεν θα μοιάζουν με άλλων εταιρειών όπως των κινέζων, ούτε θα είναι κίτς όπως επίσης των κινέζων και γενικά των ασιατών σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.
Καθόλου λάθος. Πάντα ήταν φθηνότερη της Mercedes , και λειτουργούσε ως υποκατάστατο της στην αγορά.
Προσωπικά μου άρεσε πιο που η ds αλλά ποτέ δεν είχε την αξία μιας s class της εποχής.
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Θα πουλάνε φτηνά, αλλά όχι φτηνιάρικα αμάξια, από εταιρείες με ιστορία αιώνων και ευρωπαϊκές. Τα αυτοκίνητα δεν θα μοιάζουν με άλλων εταιρειών.
Πάντως το Φροντέρα κάργα φτηνιάρικο όχι χωρίς όμως να είναι φθηνό - ακριβώς το ανάποδο πέτυχαν! Όσο για τον να μην μοιάζουν, το λέει η ετιαρία που αντέγραψε το T Κρος και απλώς το μεγάλωσε!?! χαχαχα....2 στα 2 έπεσαν έξω!
-
@jorge_greek said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ακολουθώ έναν τύπο από Εμιράτα στο instagram που κάνει παρουσιάσεις προϊόντων camping κτλ και πριν λίγο καιρό αγόρασε αυτό:
Μια χαρά βλέπω να πηγαίνει και να κάνει ότι και με τα patrol που ήδη έχει.
Θέλω να πω με αυτό, ότι αν είχα αρκετά χρήματα θα έκανα ένα πείραμα να αγοράσω κάτι που θα με εξυπηρετεί, με τις προδιαγραφές που χρειάζομαι, σε καλύτερο οικονομικό πακέτο. Ίσως να μην βγει τόσο αξιόπιστο ή τόσο γρήγορο όσο τα patrol με τον 4800cc με το vtec, ναι. Ίσως όμως και να βγει! Αν μπορούσα να διαθέσω τα 40-50 χιλιάδες θα το δοκίμαζα.Αν μπορούσες να διαθέσεις τα 50000 από μόνος σου, όχι κάποιο εταιρικό που το πληρώνει άλλος, θα το σκεφτόσουν πολύ να πετάξεις τα λεφτά σου σε κάτι ανώνυμο που σε 5 χρόνια θα το δίνεις 5000 το πολύ αν βρεθεί κανένας που του αρέσουν τα πειράματα.
Εδώ βρε σεις δεν κάνει πωλήσεις η Μάζντα, που είναι ωραία αμάξια, γιαπωνέζικα, επειδή είναι δίλιτρη, επειδή έφυγε μία φορά, επειδή , επειδή, επειδή...
Και θα ασχοληθεί ο κόσμος με το τσιν τσον επειδή έχει δερματίνη από πεόδερμα λάμα ?
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Καθόλου λάθος. Πάντα ήταν φθηνότερη της Mercedes , και λειτουργούσε ως υποκατάστατο της στην αγορά.
Προφανώς, ήταν για όσους δεν είχαν λεφτά να πάρουν κανονικό (εεε Γερμανικό εννοώ) αυτοκίνητο. Κανείς που είχε χρήματα δεν κοίταζε κάτι άλλο εκτός από BMW/MB αντε και καμια Τζαγκ.
-
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Και την περασμένη φορά τα συμπαθουσατε αλλά πάτωσαν.
Η δήλωση των ξιαομι δείχνει πόσο άσχετοι είναι.
Δηλαδή δεν θα πάρω ρολεξ αλλά θα δώσω το 50 % των χρημάτων και θα πάρω φολεξ που θα είναι όμως ίδιο με το ρολεξ.
Οτι πείτε.
Σύμφωνα πάντα με τον εκπρόσωπο της Xiaomi-φολεξ δεν θα είναι ίδιο σε μικρότερη τιμή αλλά καλύτερο σε καλύτερη τιμή .
Τώρα αυτό θέλει και να το αποδείξουν όχι μόνο να το λένε αλλά οκ , σύμφωνα με αυτούς πάντα είναι καλύτερο το προϊόν τους . Πόσους Ευρωπαίους θα πείσουν μένει να αποδειχθεί. Στην Ασία πάντως έχει κάνει πάταγο και έχει ξεπουλήσει ότι παραγεται
Καλύτερο από μία εταιρεία που έχει εμπειρία δεκαετιών..
Ελα βρε συ. Δεν μου λες στην Κίνα που πας, γιατί τα ναυπηγεία φτιάχνουν μόνο φορτηγά πλοία ?Γιατί οι εφοπλιστές όταν ψάχνουν μτχ επιβατικά πλοία ή καινούργια κοιτάνε Ιαπωνία, Ιταλία, Νορβηγία κλπ και ποτέ Κίνα ?
Γιατί άλλο είναι να έχεις να σώσεις 15-20 άτομα έμπειρους ναυτικούς από τον σκυλοπνίχτη, άλλο εκατοντάδες, ή χιλιάδες επιβάτες.
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Μα συγνώμη και η Citroen αυτό πλάσαρε τόσες δεκαετίες! Αυτή ήταν η τοποθέτηση των προϊόντων της στην αγορά! Μια φθηνή άνετη λιμουζίνα στη μισή τιμή μιας mercedes
Λάθος η Ντι Ες δεν ήταν ποτέ φτηνή, ούτε οι μεγάλες της σιτροέν.
Μετά δεν βγάζει μεγάλα αυτοκίνητα, αλλά ακόμη και τώρα η C5X δεν είναι φτηνή.
Τώρα ξεκινάει στην λογική να μην πέσει στα δόντια των κινέζων όπως έχει πει το αφεντικό. Σιτροέν - Οπελ και Φίατ θα είναι στην πρωτοπορεία. Θα πουλάνε φτηνά, αλλά όχι φτηνιάρικα αμάξια, από εταιρείες με ιστορία αιώνων και ευρωπαϊκές. Τα αυτοκίνητα δεν θα μοιάζουν με άλλων εταιρειών όπως των κινέζων, ούτε θα είναι κίτς όπως επίσης των κινέζων και γενικά των ασιατών σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.
Καθόλου λάθος. Πάντα ήταν φθηνότερη της Mercedes , και λειτουργούσε ως υποκατάστατο της στην αγορά.
Προσωπικά μου άρεσε πιο που η ds αλλά ποτέ δεν είχε την αξία μιας s class της εποχής.
Δεν ήταν S-class, E-class ήταν.
Οπως θέλεις τα λες πάλι.
Δεν θα σου απαντάω άμα στρεψοδικείς σαν Κουτσόγιωργας.
-
@fanis75 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Θα πουλάνε φτηνά, αλλά όχι φτηνιάρικα αμάξια, από εταιρείες με ιστορία αιώνων και ευρωπαϊκές. Τα αυτοκίνητα δεν θα μοιάζουν με άλλων εταιρειών.
Πάντως το Φροντέρα κάργα φτηνιάρικο όχι χωρίς όμως να είναι φθηνό - ακριβώς το ανάποδο πέτυχαν! Όσο για τον να μην μοιάζουν, το λέει η ετιαρία που αντέγραψε το T Κρος και απλώς το μεγάλωσε!?! χαχαχα....2 στα 2 έπεσαν έξω!
Το Τ-κρος αντέγραψε το Αιρκρος στο Τευτονικό.
Δεν υπάρχει περίπτωση Γάλλος να αντιγράψει σε θέματα αισθητικής Γερμανό.
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Μα συγνώμη και η Citroen αυτό πλάσαρε τόσες δεκαετίες! Αυτή ήταν η τοποθέτηση των προϊόντων της στην αγορά! Μια φθηνή άνετη λιμουζίνα στη μισή τιμή μιας mercedes
Λάθος η Ντι Ες δεν ήταν ποτέ φτηνή, ούτε οι μεγάλες της σιτροέν.
Μετά δεν βγάζει μεγάλα αυτοκίνητα, αλλά ακόμη και τώρα η C5X δεν είναι φτηνή.
Τώρα ξεκινάει στην λογική να μην πέσει στα δόντια των κινέζων όπως έχει πει το αφεντικό. Σιτροέν - Οπελ και Φίατ θα είναι στην πρωτοπορεία. Θα πουλάνε φτηνά, αλλά όχι φτηνιάρικα αμάξια, από εταιρείες με ιστορία αιώνων και ευρωπαϊκές. Τα αυτοκίνητα δεν θα μοιάζουν με άλλων εταιρειών όπως των κινέζων, ούτε θα είναι κίτς όπως επίσης των κινέζων και γενικά των ασιατών σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.
Καθόλου λάθος. Πάντα ήταν φθηνότερη της Mercedes , και λειτουργούσε ως υποκατάστατο της στην αγορά.
Προσωπικά μου άρεσε πιο που η ds αλλά ποτέ δεν είχε την αξία μιας s class της εποχής.
Δεν ήταν S-class, E-class ήταν.
Οπως θέλεις τα λες πάλι.
Δεν θα σου απαντάω άμα στρεψοδικείς σαν Κουτσόγιωργας.
S class ήταν, ήταν το επίσημο αυτοκινητο προέδρων,
-
@fanis75 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Καθόλου λάθος. Πάντα ήταν φθηνότερη της Mercedes , και λειτουργούσε ως υποκατάστατο της στην αγορά.
Προφανώς, ήταν για όσους δεν είχαν λεφτά να πάρουν κανονικό (εεε Γερμανικό εννοώ) αυτοκίνητο. Κανείς που είχε χρήματα δεν κοίταζε κάτι άλλο εκτός από BMW/MB αντε και καμια Τζαγκ.
Πάντως όταν ο πατέρας μου ήταν 35-40άρης γιατρός, μέσα προς τέλη του 60, η παρέα του ήταν γιατροί και ένας που είχε βιομηχανία κεραμικών. Ο πατέρας μου και ο θείος μου είχαν βόλβο, κάποιοι άλφα, άλλοι κάτι Εγγλέζικα, 2-3 διακοσάρες μέρκ και ο βιομήχανος που ήταν και ο πιο πλούσιος μακράν, είχε Ντι Ες λευκή με μαύρη οροφή.
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Μα συγνώμη και η Citroen αυτό πλάσαρε τόσες δεκαετίες! Αυτή ήταν η τοποθέτηση των προϊόντων της στην αγορά! Μια φθηνή άνετη λιμουζίνα στη μισή τιμή μιας mercedes
Λάθος η Ντι Ες δεν ήταν ποτέ φτηνή, ούτε οι μεγάλες της σιτροέν.
Μετά δεν βγάζει μεγάλα αυτοκίνητα, αλλά ακόμη και τώρα η C5X δεν είναι φτηνή.
Τώρα ξεκινάει στην λογική να μην πέσει στα δόντια των κινέζων όπως έχει πει το αφεντικό. Σιτροέν - Οπελ και Φίατ θα είναι στην πρωτοπορεία. Θα πουλάνε φτηνά, αλλά όχι φτηνιάρικα αμάξια, από εταιρείες με ιστορία αιώνων και ευρωπαϊκές. Τα αυτοκίνητα δεν θα μοιάζουν με άλλων εταιρειών όπως των κινέζων, ούτε θα είναι κίτς όπως επίσης των κινέζων και γενικά των ασιατών σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.
Καθόλου λάθος. Πάντα ήταν φθηνότερη της Mercedes , και λειτουργούσε ως υποκατάστατο της στην αγορά.
Προσωπικά μου άρεσε πιο που η ds αλλά ποτέ δεν είχε την αξία μιας s class της εποχής.
Δεν ήταν S-class, E-class ήταν.
Οπως θέλεις τα λες πάλι.
Δεν θα σου απαντάω άμα στρεψοδικείς σαν Κουτσόγιωργας.
S class ήταν, ήταν το επίσημο αυτοκινητο προέδρων,
Δεν έβγαζε τόσο μεγάλα αυτοκίνητα η Γαλλία σαν την S. Ηταν θέμα κουλτούρας της αστικής δημοκρατίας.
Πάω για καφέ.
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Το Τ-κρος αντέγραψε το Αιρκρος στο Τευτονικό.
Εεε, πρώτα βγήκε το Τ Κρος, το Σε Τριο ερκρος που μοιάζει με Τ Κρος τώρα βγήκε!! Ξαναδιάβασε - μεταξεταστέος!
-
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πάντως επειδή έχουμε ένα παρελθόν από Λεξους που είναι και αμαξαρες, από ινφινιτι και ακιουρα που τα δύο τελευταία δεν υπάρχουν, αλλά και η Λεξους ποτέ δεν απείλησε τους πριμιουμ Γερμανούς και θα τους απειλήσουν ο Μπεος οι Σέρρες και η Μπιντ και τα άλλα καραγκιοζιλικια που πουλάνε κάτω από το κόστος;
Δεν θα παίρνουν την επιδότηση και παπαλα. Και οι δασμοί θα είναι εκεί.
Και αν κάνουν εργοστάσιο στην ΕΕ θα ακολουθήσουν τους κανόνες οπότε θα δούμε ποιος θα παίρνει ακριβές ανύπαρκτες μάρκες.
Τα Lexus και infinity που τώρα αναφέρεις με δέος, κάποτε μιλούσαν για αυτά όσο υποτιμητικά όσα μιλάς τώρα για τις κινέζικες μάρκες. Δεν γνωρίζω τι θα γίνει στο μέλλον, αλλά τα προϊόντα των Κινέζων που κυκλοφορούν σήμερα είναι πολύ καλύτερα από των ιαπωνεζων της δεκαετίας του 80.
Κρατά μικρό καλάθι και μην λες μεγάλες κουβέντες.Το Λεξους ΜΟΝΟ επιβίωσε και είναι και αυτοκινηταρα και βγήκε μετά το 1990 και είχε και την προίκα του ονόματος της Τογιότα.
Οι άλλες δύο είχαν την προίκα της Νισάν και της Χόντα και εξαφανίστηκαν και θα επιβιώσουν οι ανώνυμοι ματρακαδες επειδή έχουν ηλιοροφες και δερμάτινα καθίσματα ; Υπάρχει ποτέ περίπτωση πραγματικός πλούσιος να ρισκάρει την φήμη του για τις κινεζικες τοστιέρες ;
Μα δεν στοχεύουν στους «πλούσιους» (δεν ξέρω καν πως εννοείς αυτήν τη λέξη). Ο κύριος όγκος των οχημάτων τους είναι κάτω από 50Κ. Φέρνουν και κανένα ακριβότερο μόνο και μόνο για να πουλήσουν λίγο μούρη. Όπως η Audi μοστράρει A8 και rs6, αλλά το ψωμί της το βγάζει από το q3,q5
το αναποδο, τα περισσοτερα κερδη ερχοντε απο τα ακριβα αμαξια και τις ειδικες εκδοσεις. γιατι με οριακη αυξηση στο κοστος κατασκευης τα πουλανε πολυ ακριβοτερα δηλ εχουν πολυ αυξημενο περιθωριο κερδους λογω οτι ειναι περιορισμενη παραγωγη και απευθυνεται σε περιορισμενο κοινο που μπορει να πληρωσει.
τα φθηνα πρεπει να πουληθουν για να συντηρηθει το δικτυο και οι ντηλερς απο τα σερβις ανταλλακτικα κλπ αλλα και να μπορουν να συντηρηθουν και τα εργοστασια που χρειαζονται για την παραγωγη των ειδικων μοντελλων που φερνουν τα πολλα κερδη.
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Citroën_DS
Δες εδώ, ακόμα και στην Γιουγκοσλαβία ρε φίλε.... στην Γιουγκοσλαβία!!! είχε συναρμολόγηση...... και όχι σε εμάς.
Εμείς δεν είχαμε ελβο δηλαδή;;;;
Και έχεις τους μετόχους, ως σύγχρονους αΐντε μη πω, να την υποστηριζουν με νύχια και με δόντια.
Εργολάβοι.....πφφφφφ
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Δεν έβγαζε τόσο μεγάλα αυτοκίνητα η Γαλλία σαν την S. Ηταν θέμα κουλτούρας της αστικής δημοκρατίας.
Πάλι μεταξεταστέος!!
DS ηταν 4,83μ μηκος
S Class 4,90μ μήκοςΗ DS είχε μεγαλύτερο μεταξόνιο, ελέω μπροστά κίνησης.
-
Ένα από τα πολλά άρθρα που υπάρχουν για την αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα.
Υπάρχουν δεκάδες άρθρα, πάρτε μαντίλια και καθίστε να διαβάσετε.
https://www.caroto.gr/2011/12/29/history-of-greek-automotive-industry/
Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα