Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 684
    • 685
    • 686
    • 687
    • 688
    • 896
    • 897
    • 686 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17928
    403746
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @driver-m last edited by cirus

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Kι εγω με ναυαρχιδα της xiaomi ειμαι που ειναι σιγουρα ανωτερη απο iphones και μονο με κορυφαια androids συγκρινεται.
      Αλλα ειμαστε η συντριπτικη μειοψηφια που δινουν τετοια χρηματα για κινεζικο. Με τοσα λεφτα παει το 70% σε apple και το 20% σε samsung.
      Tο ιδιο θεωρω οτι θα συμβει και με τα αυτοκινητα.

      720a56c0-91ce-49cb-a3bf-2fcf0165cfef-image.png

      XIAOMI, OPPO, VIVO και αρκετοι άλλοι στο Others είναι κινέζοι

      οποτε σε πωλήσεις μαζι είναι πολύ περισσότερες από Apple , Samsung

      Κατι ανάλογο προβλέπω και για το μέλλον για τα αυτοκίνητα

      αλλα αντί για Samsung θα είναι HYUNDAI/KIA, αντί για APPLE θα είναι tesla και οι αντιστοιχες κινέζικες φυσικά

      και οι ευρωπαικές μέσα στο others μαζι με τις πιο μικρες κινέζικες μάρκες

      Oι πωλησεις των Κινεζων ειναι κατα 95% σε low budget κινητα, αυτο σου γραφω.
      Το ιδιο προβλεπω να γινεται και με τα αυτοκινητα. Αν καποιος ειναι να δωσει 150κ για ηλεκτρικο, ε 9 στις 10 θα παρει taycan κι οχι byd, τουλαχιστον τωρα και τα επομενα αρκετα χρονια.

      Δεν εχω στοιχεια για αυτό. Δεν νομίζω ότι είναι ολα low budget. Αλλα δεν έχω στοιχεια να σου αποδείξω το αντίθετο

      Ας υποθέσουμε ότι εχεις δικιο χωρίς να το πιστεύω. Ακόμα και τα low budget έχουν θέση στην αγορά και πολύ μεγάλη μάλιστα. Ο κινέζος να πουλάει θέλει , δεν τον νοιάζει να παίρνεις τις ναυαρχίδες του μόνο. Αν και θεωρω ότι πάρα πολλοί τις προτιμούν

      Εχω ONEPLUS και ξέρω παρα πολλους που την προτιμούν πχ που έχει κυρίως flagship phones. Νταξει εχει και τα Nord σαν μεσαία σειρα αλλα γενικά είναι μάρκα με μεσαία και ακριβα τηλέφωνα, δεν βγάζει πολύ φτηνα όπως βγάζει η Xiaomi πχ

      Εγώ πάντως αν είχα τα χρήματα και ήταν εδώ τούτο:
      https://www.gocar.gr/news/feed/46342,Xiaomi_50000_paraggelies_27_lepta_.html
      μια χαρά θα τα έσκαγα να το πάρω και να έχω επιδόσεις φανταστικες χωρίς το Label της Porsche και σε πολύ χαμηλότερη τιμή!!! Ο λόγος που δεν θα το πάρω είναι ότι δεν τα έχω όχι ότι δεν θα τα έδινα πάντως

      Cirus the virus

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimitrioskosmas @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        AOMI, HUAWEI, OPPO, ONEPLUS ειναι μάπα κινεζιές???

        oppo,vivo ναυαρχίδες καθαρίζουν το μηλο σα το κρεμμυδακι

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dettol last edited by

          τα specs δεν ειναι το Α και το Ω σε μια συσκευη/προϊον. Αυτο ισχυει ειτε ειναι αυτοκινητο ειτε τηλεφωνο ειτε πλυντηριο.
          Η συνολικη αξια καθοριζεται και απο αλλους παραγοντες οπως αξιοπιστια, οικοσυστημα, δικτυο υποστηριξης και γενκοτερα πως "δενει" το προϊον με την υπολοιπη καθημερινοτητα μας. Δεν θα παω μαλιστα καν στα τελειως intangible οπως πως κανει τον καθενα να νιωθει μια μαρκα.

          Αυτο δεν το λεω για να υποστηριξω μια ή αλλη μαρκα, αλλα ειναι κατι που πρεπει να κραταμε παντα υποψιν μας.

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            super-t last edited by

            Από κέρδη πως πάνε όλες αυτές οι εταιρίες;

            cirus W 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • cirus
              cirus @dettol last edited by cirus

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              τα specs δεν ειναι το Α και το Ω σε μια συσκευη/προϊον. Αυτο ισχυει ειτε ειναι αυτοκινητο ειτε τηλεφωνο ειτε πλυντηριο.
              Η συνολικη αξια καθοριζεται και απο αλλους παραγοντες οπως αξιοπιστια, οικοσυστημα, δικτυο υποστηριξης και γενκοτερα πως "δενει" το προϊον με την υπολοιπη καθημερινοτητα μας. Δεν θα παω μαλιστα καν στα τελειως intangible οπως πως κανει τον καθενα να νιωθει μια μαρκα.

              Αυτο δεν το λεω για να υποστηριξω μια ή αλλη μαρκα, αλλα ειναι κατι που πρεπει να κραταμε παντα υποψιν μας.

              Σωστο είναι αυτό, μετράνε πολύ και το δίκτυο και πολλά αλλα

              Αλλα η τιμη και τα Specs είναι τα πρώτα πρώτα στις προτιμήσεις του αγοραστή με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα, δεν εχουν δηλαδή όλα την ίδια βαρύτητα

              Δες παραδειγμα την TESLA . Πιο είναι το δίκτυο της στην Ελλαδα αν χρειαστεί να μπει το αμάξι μέσα για επισκευή. Εχει πουθενά αλλου εκτός από Αθηνα?

              Την εμπόδισε αυτό να πουλήσει 3 και Y στην επαρχία??

              Cirus the virus

              D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus @super-t last edited by cirus

                @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Από κέρδη πως πάνε όλες αυτές οι εταιρίες;

                Βαζω παρακάτω την Μεγαλύτερη BYD

                https://www.wsj.com/market-data/quotes/CN/XSHE/002594/financials

                https://www.reuters.com/business/autos-transportation/china-electric-vehicle-giant-byds-first-half-profit-jumps-244-2024-08-28/

                προφανώς τις μεγάλες αλλες μπορεις να τις ψάξει όποιος θέλει αφού είναι εισηγμένες σε χρηματηστήρια και ανακοινώνονται τα οικονομικά τους στοιχεία , κέρδη κτλ

                Cirus the virus

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone @super-t last edited by

                  @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Από κέρδη πως πάνε όλες αυτές οι εταιρίες;

                  Οι εταιρειες δεν ειναι 100% ανεξαρτητες απο το κρατος γιατι 1. πρεπει να αναπτυχθει τοπικη τεχνολογια και 2. εργαζονται πολλοι ανθρωποι. Οποτε τα κερδη αν υπαρχουν ειναι εικονικα.

                  Το κερδος της Κινας η της Γερμανιας/Ιαπωνιας κλπ ειναι τα χρηματα που ερχονται στην χωρα απο εξαγωγες και τα χρηματα που γλυτωνουν απο εισαγωγες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone @cirus last edited by

                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Από κέρδη πως πάνε όλες αυτές οι εταιρίες;

                    Βαζω παρακάτω την Μεγαλύτερη BYD

                    https://www.wsj.com/market-data/quotes/CN/XSHE/002594/financials

                    https://www.reuters.com/business/autos-transportation/china-electric-vehicle-giant-byds-first-half-profit-jumps-244-2024-08-28/

                    προφανώς τις μεγάλες αλλες μπορεις να τις ψάξει όποιος θέλει αφού είναι εισηγμένες σε χρηματηστήρια και ανακοινώνονται τα οικονομικά τους στοιχεία , κέρδη κτλ

                    για τις κινεζικες υπαρχει γκρινια οτι τα οικονομικα τους στοιχεια που ανακοινωνουν στην Αμερικη ειναι οτι ναναι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • cirus
                      cirus last edited by

                      Εχω δηλώσει οτι σε σένα δεν απαντάω ξανα και σκοπεύω να το τηρήσω.

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • W
                        wantone last edited by

                        Μην απαντας, υπαρχουν και αλλοι που ενημερωνοντε απο αυτα τα ποστς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @cirus last edited by

                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Γραφικός toyuoτακικός bmwδάκιας τι περιμένεις 😄 🤣

                          Ακριβώς! Μόνο τα καλύτερα!! Τα ζιαομι κλπ κινεζιες να τα πάρετε εσείς!😁

                          ΥΓ: ξέχασες το fordάκιας!

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dettol @cirus last edited by

                            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            τα specs δεν ειναι το Α και το Ω σε μια συσκευη/προϊον. Αυτο ισχυει ειτε ειναι αυτοκινητο ειτε τηλεφωνο ειτε πλυντηριο.
                            Η συνολικη αξια καθοριζεται και απο αλλους παραγοντες οπως αξιοπιστια, οικοσυστημα, δικτυο υποστηριξης και γενκοτερα πως "δενει" το προϊον με την υπολοιπη καθημερινοτητα μας. Δεν θα παω μαλιστα καν στα τελειως intangible οπως πως κανει τον καθενα να νιωθει μια μαρκα.

                            Αυτο δεν το λεω για να υποστηριξω μια ή αλλη μαρκα, αλλα ειναι κατι που πρεπει να κραταμε παντα υποψιν μας.

                            Σωστο είναι αυτό, μετράνε πολύ και το δίκτυο και πολλά αλλα

                            Αλλα η τιμη και τα Specs είναι τα πρώτα πρώτα στις προτιμήσεις του αγοραστή με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα, δεν εχουν δηλαδή όλα την ίδια βαρύτητα

                            Δες παραδειγμα την TESLA . Πιο είναι το δίκτυο της στην Ελλαδα αν χρειαστεί να μπει το αμάξι μέσα για επισκευή. Εχει πουθενά αλλου εκτός από Αθηνα?

                            Την εμπόδισε αυτό να πουλήσει 3 και Y στην επαρχία??

                            πουλησε αρκετα καλα στην επαρχια, χωρις καν service centre ουτε καν στη θεσσαλονικη, ΑΛΛΑ δεν πρεπει να ξεχνας την χρονικη περιοδο που εγινε αυτο και τι προσεφερε (ή μαλλον ΔΕΝ προσεφερε ο ανταγωνισμος). Η τεσλα στην ελλαδα επαιξε μπαλα μονη της για 3-4 χρονια.
                            Οι προτασεις των γαλλων ηταν αστειες και ακριβες, των γερμανων πανακριβες και των ιαπωνων ανυπαρκτες. Βαλε στον λογαριασμο οτι οι μοναδικοι αξιοπιστοι και παραγματικα ταχυφορτιστες ηταν της τεσλα, ε και βγαινει το αναμενομενο αποτελεσμα.

                            Εν ετει 2024 τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα. Οι κορεατες προσφερουν καλες λυσεις σε λογικες τιμες, οι γερμανοι κανουν καμμια κουτσοεκπτωση που και που, η byd ηρθε δυναμικα ΚΑΙ εχει αναπτυχθει περισσοτερο το δικτυο φορτιστων. Τωρα εχει οντως ανταγωνισμο η τεσλα στην ελλαδα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @cirus last edited by

                              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Αλλα η τιμη και τα Specs είναι τα πρώτα πρώτα στις προτιμήσεις του αγοραστή με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα, δεν εχουν δηλαδή όλα την ίδια βαρύτητα

                              Σωστά. Αλλα τα specs δεν λένε πάντα την αλήθεια. Η εμπειρία χρήσης πολλές φορές διαψεύδει τα specs, γιατι πχ ενα software ειναι τοσο κακο που φτάνει στα ορια μια συσκευή και τελικά τα καλύτερα specs στα χαρτια δεν αποδιδουν στην πράξη.

                              Πχ εχεις αμαξι με 20% μεγαλυτερη μπαταρία απο το Τεσλα (specs) αλλα λογω κακής διαχείρισης ενεργειας ή λογισμικου τελικα εχει χειροτερη αυτονομιά (εμπειρια στον χρήστη).

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • W
                                wantone last edited by

                                υπαρχει διαφορα βαρους, νομιζω τα τεσλα ειναι τα ελαφρυτερα ηλεκτρικα σενταν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus @fanis75 last edited by cirus

                                  @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Αλλα η τιμη και τα Specs είναι τα πρώτα πρώτα στις προτιμήσεις του αγοραστή με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα, δεν εχουν δηλαδή όλα την ίδια βαρύτητα

                                  Σωστά. Αλλα τα specs δεν λένε πάντα την αλήθεια. Η εμπειρία χρήσης πολλές φορές διαψεύδει τα specs, γιατι πχ ενα software ειναι τοσο κακο που φτάνει στα ορια μια συσκευή και τελικά τα καλύτερα specs στα χαρτια δεν αποδιδουν στην πράξη.

                                  Πχ εχεις αμαξι με 20% μεγαλυτερη μπαταρία απο το Τεσλα (specs) αλλα λογω κακής διαχείρισης ενεργειας ή λογισμικου τελικα εχει χειροτερη αυτονομιά (εμπειρια στον χρήστη).

                                  Δεν διαφωνω , το έγραψα και στον Dettol

                                  ΟΛΑ μετράνε

                                  Αλλα στις πωλήσεις την βαρύνουσα σημασία έχουν τα specs και η τιμή

                                  Δεν υποβιβάζω τα υπόλοιπα αλλα οπως και να το κάνουμε αυτά είναι τα πιο σημαντικα για να πουλήσει κάτι.

                                  καμια εταιρεία δεν είναι καν κοντά στην Tesla οσον αφορά το κομμάτι της διαχείρισης ενέργειας , είναι ενα κομματι που της δίνει ενα μεγάλο πλεονέκτημα

                                  Cirus the virus

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dettol @cirus last edited by

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Δεν υποβιβάζω τα υπόλοιπα αλλα οπως και να το κάνουμε αυτά είναι τα πιο σημαντικα για να πουλήσει κάτι.

                                    νομιζω οτι η θεωρια λεει οτι εχει σημασια σε ποια φαση maturity ειναι η συγκεκριμενη αγορα. Στην αρχη πχ θα εχουν τεραστια σημασια τα specs, αλλα οσο ωριμαζει η αγορα (δηλ κυκλοφορει ενα προϊον ή κατηγορια προϊοντος αρκετα χρονια) η "ολιστικη" εμπειρια εχει μεγαλυτερη σημασια.

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Συμφωνούμε. Απλα λεω οτι οι προδιαγραφές δεν λενε παντα την αληθεια σχετικά με το ποσο καλο ειναι ένα προϊόν. Η τιμη σαφως εχει τον 1ο ρόλο στους κοινούς θνητους.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • cirus
                                        cirus @dettol last edited by

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Δεν υποβιβάζω τα υπόλοιπα αλλα οπως και να το κάνουμε αυτά είναι τα πιο σημαντικα για να πουλήσει κάτι.

                                        νομιζω οτι η θεωρια λεει οτι εχει σημασια σε ποια φαση maturity ειναι η συγκεκριμενη αγορα. Στην αρχη πχ θα εχουν τεραστια σημασια τα specs, αλλα οσο ωριμαζει η αγορα (δηλ κυκλοφορει ενα προϊον ή κατηγορια προϊοντος αρκετα χρονια) η "ολιστικη" εμπειρια εχει μεγαλυτερη σημασια.

                                        παντα θα εχουν τεραστια σημασια τα Specs και η τιμή εκτός αν αποδειχθει ότι κάτι είναι προβληματικό και θα έχεις προβληματα.

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Τον παράγοντα μούρη ξεχάσατε. Ιδιαίτερα στα πρίμιουμ, είναι ο περισσότερο βαρύνων. Και εδώ είναι που έχουμε την ανατροπή των Αμερικάνοι. Ελλείψει σοβαρού ανταγωνισμού ή τεχνολογικής υστέρησης, τα αμερικάνικα ηλεκτρικά τέζλα με πολύ ολίγη από ρίβιαν, είναι προς ώρας τα ΤΗΑΤ CAR των ηλεκτρικών ιχ. Εξαιρουμένων των Πόρσε, έστω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            το καλυτερο σπεκ που εχουν τα ηλεκτρικα ειναι οι υπεραποσβεσεις οσο ποιο ακριβο τοσο καλυτερα αρκει η εταιρεια να βγαζει αρκετα χρηματα.

                                            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 684
                                            • 685
                                            • 686
                                            • 687
                                            • 688
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 686 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr