-
Λέει θα έρθει και απλη έκδοση με 1.5 ατμοσφαιρικό. Μάλλον στα 17-18Κ το κόβω. Το απόλυτο αυτοκινητο για νέες οικογένειες
Όπως έχω πει οδήγησα την προηγούμενη γενια με δυο άτομα μέσα και κλίμα τις ημέρες που είχε καύσωνα. Μέχρι τα 110-120 είναι μια χαρα. Το κινεί το αμάξωμα σε ένα αποδεκτό επίπεδο. Δεν είναι για σπορ οδήγηση αλλά σε πάει κανονικά. Ιδιαιτερα το μοτέρ μου θύμισε πολύ ιαπωνικό σε ήχο και λειτουργία. Έχει αυτήν την ευστροφία να ανεβάζει γρήγορα στροφες
Στην Ιταλία η εισαγωγική του βάζει και σύστημα υγραερίου!
Βέβαια το προηγούμενο ίσως ήταν πιο ελαφρύ
Τεράστια εντύπωση μου είχε κάνει η απόσβεση της ανάρτησης σε συνδιασμο με το σασί και αμάξωμα . Μιλαμε ήταν σαν γρανίτης. Ξεκάθαρα γερμανικό πάτημα. Το Suzuki σαφέστατα ήταν πιο......ας το πω ελαφρύ για να μη δώσω λαβές σε αντιπάλους.
-
Δεν έχει τηλεσκοπική ρύθμιση το τιμόνι, αυτό είναι το πρόβλημα.
Αν είναι δυνατόν, για ποιο λόγο να μην έχει τέτοια επιλογή, για εμένα που πρώτα ρυθμίζω το τιμόνι και μετά το κάθισμα για να βρω την σωστή απόσταση από τα πεντάλ θα μπορούσε να είναι deal breaker.
Τόσο υπέροχο αμαξάκι και να σε ξενερώσει μια τόσο ασήμαντη και δεδομένη δεκαετίες τώρα λειτουργία.
-
Δεν έχει τηλεσκοπική ρύθμιση το τιμόνι, αυτό είναι το πρόβλημα.
Αν είναι δυνατόν, για ποιο λόγο να μην έχει τέτοια επιλογή, για εμένα που πρώτα ρυθμίζω το τιμόνι και μετά το κάθισμα για να βρω την σωστή απόσταση από τα πεντάλ θα μπορούσε να είναι deal breaker.
Τόσο υπέροχο αμαξάκι και να σε ξενερώσει μια τόσο ασήμαντη και δεδομένη δεκαετίες τώρα λειτουργία.
Και το mg3 δεν έχει, δεν ξέρω μήπως γενικά η mg το έχει κόψει αυτό .
Και το yudo μου έχει δεν έχει αλλά ευτυχώς βολευομαι.
Σίγουρα για κάποιους που δεν μπορούν να βολευτουν είναι deal breaker αλλά για να το κάνουν μπορεί να έχουν υπολογίσει ότι είναι λίγοι αυτοί εν αντίθεση με τα χρήματα που γλιτώνουν μη βάζοντας αυτόν τον μηχανισμό. Λέω μια σκέψη μου τώρα όχι ότι είναι έτσι λες και το ξερω
-
Ισπανία 23κ - 27κ
Επιπλέον έχουν προσφορά model launch με τις τιμές να κατεβαίνουν 20,5κ - 24κ
Σας ακούω...
-
-
Ισπανία 23κ - 27κ
Επιπλέον έχουν προσφορά model launch με τις τιμές να κατεβαίνουν 20,5κ - 24κ
Σας ακούω...
Το MG3 και εκεί ξεκινά από 19.9? Δλδ έχουν μόνο 600 ευρώ διαφορά δύο αμάξια με τόση διαφορά μεγέθους;
Αυτές είναι προσφορές, να δούμε εδώ πως θα πάει.
Το mg3 το είχαν και αυτό σε προσφορά κάποια στιγμή στα 18κ -
Δύο ακόμα review
και εδώ (στα ισπανικά) η κατανάλωση στα 5.1 L/km
-
Φαίνεται τρομερό vfm.
Λογικά θα σκίσει στις πωλήσεις. -
@supergeorge said in MG ZS:
Φαίνεται τρομερό vfm.
Λογικά θα σκίσει στις πωλήσεις.Ισχυει.
Προβλέπω οτι στις αρχες του 2026 θα βλέπουμε τις πωλήσεις αυτοκινήτων που έγιναν όλο το 2025 και θα τρίβουμε τα μάτια μας.
Προβλέπω ΠΟΛΥ ΚΙΝΕΖΟ με τουλάχιστον 40% των πωλήσεων οσο και να φαίνεται εξωφρενικό αυτό που λέω τώρα.
-
Αυτό έχει γίνει ήδη σε κάτι Ισπανίες/Αγγλίες όπου η MG σαρώνει, εδώ δεν ξέρω πόσο γρήγορα θα παρατήσουμε τα παραδοσιακά και θα "ρισκάρουμε" με κινέζικα.
-
Εδώ οι περισσότεροι έχουν σφηνωμένη τυρόπιτα δύσκολα θα αλλάξουν αγοράζουμε ακόμα φολκς επειδή τα γερμανικά είναι.. αντοχής.
Φυσικά θα πρέπει και τα κινεζικα να διατηρήσουν το vfm στην τιμή για να καθιερωθουν μην γίνουν σαν τα κορεάτικα που πλέον κοστίζουν όσο και τα γερμανικά...
Επί της ουσίας το αμάξι χτυπά όλα τα vfm b-c suv όλων των εταιρειών όντως το φθηνότερο, και με μεγάλη ιπποδύναμη έστω και σε υβριδικό στάτους.
Μόνο κάποιος που έχει όρεξη να ξοδέψει χρήμα ή κοιτάζει μόνο πριμιουμ θα το αγνοήσει. -
Εδώ οι περισσότεροι έχουν σφηνωμένη τυρόπιτα δύσκολα θα αλλάξουν αγοράζουμε ακόμα φολκς επειδή τα γερμανικά είναι.. αντοχής.
Φυσικά θα πρέπει και τα κινεζικα να διατηρήσουν το vfm στην τιμή για να καθιερωθουν μην γίνουν σαν τα κορεάτικα που πλέον κοστίζουν όσο και τα γερμανικά...Πριν τα κορεατικά, το είχαμε δει το έργο με τα ιαπωνικά, έτσι θα γίνει και με τα κινέζικα. Θα αρχίσουν να ανοίγουν εργοστάσια στην Ευρώπη και θα αρχίσουν να ανεβάζουν τιμές και "ποιότητα". Μετά θα ακολουθήσουν τα ινδικά κ.ο.κ. Το κεφάλαιο βρίσκεται σε μια αέναη κίνηση εύρεσης φθηνού εργατικού δυναμικού....
-
Εδώ οι περισσότεροι έχουν σφηνωμένη τυρόπιτα δύσκολα θα αλλάξουν αγοράζουμε ακόμα φολκς επειδή τα γερμανικά είναι.. αντοχής.
Φυσικά θα πρέπει και τα κινεζικα να διατηρήσουν το vfm στην τιμή για να καθιερωθουν μην γίνουν σαν τα κορεάτικα που πλέον κοστίζουν όσο και τα γερμανικά...
Επί της ουσίας το αμάξι χτυπά όλα τα vfm b-c suv όλων των εταιρειών όντως το φθηνότερο, και με μεγάλη ιπποδύναμη έστω και σε υβριδικό στάτους.
Μόνο κάποιος που έχει όρεξη να ξοδέψει χρήμα ή κοιτάζει μόνο πριμιουμ θα το αγνοήσει.
Πρακτικά δεν βλέπω να έχει και κάποιον πραγματικό ανταγωνιστή.
Πχ το yc είναι και πολύ ασθενεστερο και αισθητά μικρότερο.
Το cc το 2.0 είναι αισθητά ακριβότερο.
Τα Mild Hybrid όλα είναι ακριβότερα και πιο ασθενικα... -
Πλέον κανείς δεν ανοίγει νέα εργοστάσια Ευρώπη. Τα κόστος εργασίας ακόμα και στα Βαλκάνια να το ανοίξεις είναι δυσβαστακτο.
Τα ιαπωνικά άνοιξαν Ευρώπη γιατί και στην Ιαπωνία το κόστος είναι υψηλό οπότε κέρδιζαν από τις μεταφορές και την αμαση διαθεσιμότητα.
Τα κινεζικα μόνο με τους αυξημένους δασμούς μπορούν να τα χτυπήσουν.
Τεχνολογικά έχουν ματσαρει τα ευρωπαϊκά και αποδεικνυονται ότι σε ελάχιστα χρόνια έμαθαν να στήνουν αναρτήσεις, τιμόνια, φρένα αν εμπιστευτουμε τις γνώμες αυτών που τα οδηγούν.
Κάλυψαν έδαφος δεκαετιών αυτοκινητιστικης κουλτούρας μέσα σε μια δεκαετία. -
Πλέον κανείς δεν ανοίγει νέα εργοστάσια Ευρώπη. Τα κόστος εργασίας ακόμα και στα Βαλκάνια να το ανοίξεις είναι δυσβαστακτο.
Τα ιαπωνικά άνοιξαν Ευρώπη γιατί και στην Ιαπωνία το κόστος είναι υψηλό οπότε κέρδιζαν από τις μεταφορές και την αμαση διαθεσιμότητα.
Τα κινεζικα μόνο με τους αυξημένους δασμούς μπορούν να τα χτυπήσουν.
Τεχνολογικά έχουν ματσαρει τα ευρωπαϊκά και αποδεικνυονται ότι σε ελάχιστα χρόνια έμαθαν να στήνουν αναρτήσεις, τιμόνια, φρένα αν εμπιστευτουμε τις γνώμες αυτών που τα οδηγούν.
Κάλυψαν έδαφος δεκαετιών αυτοκινητιστικης κουλτούρας μέσα σε μια δεκαετία.Δεν παρακολουθείς το περιοδικό που μας φιλοξενεί....🤨
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/aytes-einai-oi-kinezikes-etaireies-poy-tha-kataskeyazoyn-aytokinita-stin-eyropi/ -
Πλέον κανείς δεν ανοίγει νέα εργοστάσια Ευρώπη. Τα κόστος εργασίας ακόμα και στα Βαλκάνια να το ανοίξεις είναι δυσβαστακτο.
Τα ιαπωνικά άνοιξαν Ευρώπη γιατί και στην Ιαπωνία το κόστος είναι υψηλό οπότε κέρδιζαν από τις μεταφορές και την αμαση διαθεσιμότητα.
Τα κινεζικα μόνο με τους αυξημένους δασμούς μπορούν να τα χτυπήσουν.
Τεχνολογικά έχουν ματσαρει τα ευρωπαϊκά και αποδεικνυονται ότι σε ελάχιστα χρόνια έμαθαν να στήνουν αναρτήσεις, τιμόνια, φρένα αν εμπιστευτουμε τις γνώμες αυτών που τα οδηγούν.
Κάλυψαν έδαφος δεκαετιών αυτοκινητιστικης κουλτούρας μέσα σε μια δεκαετία.Εργοστάσια θα ανοίξουν στην Ευρώπη πολλοί Κινέζοι , το έχουν ανακοινώσει ήδη.
Τα κινέζικα δεν έχουν ματσαρει κανεναν, είναι πολύ πιο μπροστά σε ev τεχνολογικά από όλους τους Ευρωπαίους και Ιάπωνες. Μόνο η Tesla τους ματσαρει.
Δεν ήταν και δύσκολο για αυτούς να καλύψουν το έδαφος . Όλοι οι κατασκευαστές από οδοντογλυφίδες μέχρι αυτοκίνητα έστελναν και στέλνουν τμήματα της παραγωγής τους στην Κίνα που είναι πιο φτηνά. Δεν ήταν δύσκολο να τους αντιγράψουν (αυτό το έκαναν πολλά χρόνια , είναι μάστερ στην αντιγραφη) και έπειτα να επενδύσει η κυβέρνηση τους σε κάτι νέο (EV) . Επένδυσαν πολλά χρήματα σε τεχνολογία και πλέον είναι πρωτοπόρος και η πρώτη δύναμη στα EV παγκόσμιος .
-
Πλέον κανείς δεν ανοίγει νέα εργοστάσια Ευρώπη. Τα κόστος εργασίας ακόμα και στα Βαλκάνια να το ανοίξεις είναι δυσβαστακτο.
Τα ιαπωνικά άνοιξαν Ευρώπη γιατί και στην Ιαπωνία το κόστος είναι υψηλό οπότε κέρδιζαν από τις μεταφορές και την αμαση διαθεσιμότητα.
Τα κινεζικα μόνο με τους αυξημένους δασμούς μπορούν να τα χτυπήσουν.
Τεχνολογικά έχουν ματσαρει τα ευρωπαϊκά και αποδεικνυονται ότι σε ελάχιστα χρόνια έμαθαν να στήνουν αναρτήσεις, τιμόνια, φρένα αν εμπιστευτουμε τις γνώμες αυτών που τα οδηγούν.
Κάλυψαν έδαφος δεκαετιών αυτοκινητιστικης κουλτούρας μέσα σε μια δεκαετία.Δεν παρακολουθείς το περιοδικό που μας φιλοξενεί....🤨
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/aytes-einai-oi-kinezikes-etaireies-poy-tha-kataskeyazoyn-aytokinita-stin-eyropi/Δεν το πολύ βλέπω όντως.
Σκάκι η ολη φάση.
Από την μία οι Κινέζοι που έχουν φθηνή πρώτη ύλη ενέργεια και χαμηλό εργατικό κόστος αλλά τους περιμένουν οι δασμοί στην ΕΕ.
Από την άλλη η Ευρώπη που ευελπιστεί σε νέες επενδύσεις και θέσεις εργασίας με το άνοιγμα εργοστασίων και οι άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές που περιμένουν αυξήσεις τιμών από το εγχείρημα...
Πάντως έχετε υπόψη ότι οι Κινέζοι είναι σκληροί διαπραγματεύτες σε θέματα κόστους και δύσκολα δέχονται ότι κάτι που αυτοί το παράγουν με Χ κόστος στη Κίνα θα το φτιάξουν στην Ευρώπη με 2Χ.
Άλλο το σχεδιάζω να μπω σε μια αγορά και άλλο μπήκα και παράγω.
Ο Κινέζος δεν θα έρθει στην Ευρώπη για να ανέβει η τιμή κόστους του συνολικά. Ποιος ο λόγος να το κάνει; γιατί να κάνει τα χατηρια των γαλλο Γερμανών; -
Πλέον κανείς δεν ανοίγει νέα εργοστάσια Ευρώπη. Τα κόστος εργασίας ακόμα και στα Βαλκάνια να το ανοίξεις είναι δυσβαστακτο.
Τα ιαπωνικά άνοιξαν Ευρώπη γιατί και στην Ιαπωνία το κόστος είναι υψηλό οπότε κέρδιζαν από τις μεταφορές και την αμαση διαθεσιμότητα.
Τα κινεζικα μόνο με τους αυξημένους δασμούς μπορούν να τα χτυπήσουν.
Τεχνολογικά έχουν ματσαρει τα ευρωπαϊκά και αποδεικνυονται ότι σε ελάχιστα χρόνια έμαθαν να στήνουν αναρτήσεις, τιμόνια, φρένα αν εμπιστευτουμε τις γνώμες αυτών που τα οδηγούν.
Κάλυψαν έδαφος δεκαετιών αυτοκινητιστικης κουλτούρας μέσα σε μια δεκαετία.Δεν παρακολουθείς το περιοδικό που μας φιλοξενεί....🤨
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/aytes-einai-oi-kinezikes-etaireies-poy-tha-kataskeyazoyn-aytokinita-stin-eyropi/Δεν το πολύ βλέπω όντως.
Σκάκι η ολη φάση.
Από την μία οι Κινέζοι που έχουν φθηνή πρώτη ύλη ενέργεια και χαμηλό εργατικό κόστος αλλά τους περιμένουν οι δασμοί στην ΕΕ.
Από την άλλη η Ευρώπη που ευελπιστεί σε νέες επενδύσεις και θέσεις εργασίας με το άνοιγμα εργοστασίων και οι άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές που περιμένουν αυξήσεις τιμών από το εγχείρημα...
Πάντως έχετε υπόψη ότι οι Κινέζοι είναι σκληροί διαπραγματεύτες σε θέματα κόστους και δύσκολα δέχονται ότι κάτι που αυτοί το παράγουν με Χ κόστος στη Κίνα θα το φτιάξουν στην Ευρώπη με 2Χ.
Άλλο το σχεδιάζω να μπω σε μια αγορά και άλλο μπήκα και παράγω.
Ο Κινέζος δεν θα έρθει στην Ευρώπη για να ανέβει η τιμή κόστους του συνολικά. Ποιος ο λόγος να το κάνει; γιατί να κάνει τα χατηρια των γαλλο Γερμανών;Μπερδεύεσαι.
Στην Κίνα φτιάχνει και πουλάει πολύ φτηνά
Στην Ευρώπη θα φτιάχνει και θα πουλάει πιο ακριβά
Και στις δύο περιπτώσεις θα είναι φτηνότερο απο όλους
Και στις δύο περιπτώσεις θα βγάζει κέρδος
Όλα τα κινέζικα αυτοκίνητα που βλέπεις εδώ σε μια τιμή υπολόγιζε ότι στην Κίνα κάνουν σχεδόν τα μισά χρήματα.
Ο Κινέζος δεν θα σταματήσει αν δεν κατακτήσει την αγορά. Αυτός είναι ο στόχος και θα τον πετύχει μάλλον αν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν κάνουν κάτι για αυτό.
Προς το παρόν το πιο έξυπνο που κάνουν είναι να αγοράζουν μετοχές Κινέζων κατασκευαστών και να παραχωρούν εργοστάσια για συναρμολόγηση τμημάτων αυτοκινήτων που έρχονται από Κίνα. Stelantis με leapmotor πχ που πολύ σύντομα θα δούμε τα αυτοκίνητα τους και εδώ
-
Πλέον κανείς δεν ανοίγει νέα εργοστάσια Ευρώπη. Τα κόστος εργασίας ακόμα και στα Βαλκάνια να το ανοίξεις είναι δυσβαστακτο.
Τα ιαπωνικά άνοιξαν Ευρώπη γιατί και στην Ιαπωνία το κόστος είναι υψηλό οπότε κέρδιζαν από τις μεταφορές και την αμαση διαθεσιμότητα.
Τα κινεζικα μόνο με τους αυξημένους δασμούς μπορούν να τα χτυπήσουν.
Τεχνολογικά έχουν ματσαρει τα ευρωπαϊκά και αποδεικνυονται ότι σε ελάχιστα χρόνια έμαθαν να στήνουν αναρτήσεις, τιμόνια, φρένα αν εμπιστευτουμε τις γνώμες αυτών που τα οδηγούν.
Κάλυψαν έδαφος δεκαετιών αυτοκινητιστικης κουλτούρας μέσα σε μια δεκαετία.Δεν παρακολουθείς το περιοδικό που μας φιλοξενεί....🤨
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/aytes-einai-oi-kinezikes-etaireies-poy-tha-kataskeyazoyn-aytokinita-stin-eyropi/Δεν το πολύ βλέπω όντως.
Σκάκι η ολη φάση.
Από την μία οι Κινέζοι που έχουν φθηνή πρώτη ύλη ενέργεια και χαμηλό εργατικό κόστος αλλά τους περιμένουν οι δασμοί στην ΕΕ.
Από την άλλη η Ευρώπη που ευελπιστεί σε νέες επενδύσεις και θέσεις εργασίας με το άνοιγμα εργοστασίων και οι άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές που περιμένουν αυξήσεις τιμών από το εγχείρημα...
Πάντως έχετε υπόψη ότι οι Κινέζοι είναι σκληροί διαπραγματεύτες σε θέματα κόστους και δύσκολα δέχονται ότι κάτι που αυτοί το παράγουν με Χ κόστος στη Κίνα θα το φτιάξουν στην Ευρώπη με 2Χ.
Άλλο το σχεδιάζω να μπω σε μια αγορά και άλλο μπήκα και παράγω.
Ο Κινέζος δεν θα έρθει στην Ευρώπη για να ανέβει η τιμή κόστους του συνολικά. Ποιος ο λόγος να το κάνει; γιατί να κάνει τα χατηρια των γαλλο Γερμανών;Μπερδεύεσαι.
Στην Κίνα φτιάχνει και πουλάει πολύ φτηνά
Στην Ευρώπη θα φτιάχνει και θα πουλάει πιο ακριβά
Και στις δύο περιπτώσεις θα είναι φτηνότερο απο όλους
Και στις δύο περιπτώσεις θα βγάζει κέρδος
Όλα τα κινέζικα αυτοκίνητα που βλέπεις εδώ σε μια τιμή υπολόγιζε ότι στην Κίνα κάνουν σχεδόν τα μισά χρήματα.
Ο Κινέζος δεν θα σταματήσει αν δεν κατακτήσει την αγορά. Αυτός είναι ο στόχος και θα τον πετύχει μάλλον αν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν κάνουν κάτι για αυτό.
Προς το παρόν το πιο έξυπνο που κάνουν είναι να αγοράζουν μετοχές Κινέζων κατασκευαστών και να παραχωρούν εργοστάσια για συναρμολόγηση τμημάτων αυτοκινήτων που έρχονται από Κίνα. Stelantis με leapmotor πχ που πολύ σύντομα θα δούμε τα αυτοκίνητα τους και εδώ
Κάπου διάβασα ότι έχουν ανέβει αρκετά και οι μισθοί στην Κίνα, ισχύει;
-
Πλέον κανείς δεν ανοίγει νέα εργοστάσια Ευρώπη. Τα κόστος εργασίας ακόμα και στα Βαλκάνια να το ανοίξεις είναι δυσβαστακτο.
Τα ιαπωνικά άνοιξαν Ευρώπη γιατί και στην Ιαπωνία το κόστος είναι υψηλό οπότε κέρδιζαν από τις μεταφορές και την αμαση διαθεσιμότητα.
Τα κινεζικα μόνο με τους αυξημένους δασμούς μπορούν να τα χτυπήσουν.
Τεχνολογικά έχουν ματσαρει τα ευρωπαϊκά και αποδεικνυονται ότι σε ελάχιστα χρόνια έμαθαν να στήνουν αναρτήσεις, τιμόνια, φρένα αν εμπιστευτουμε τις γνώμες αυτών που τα οδηγούν.
Κάλυψαν έδαφος δεκαετιών αυτοκινητιστικης κουλτούρας μέσα σε μια δεκαετία.Δεν παρακολουθείς το περιοδικό που μας φιλοξενεί....🤨
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/aytes-einai-oi-kinezikes-etaireies-poy-tha-kataskeyazoyn-aytokinita-stin-eyropi/Δεν το πολύ βλέπω όντως.
Σκάκι η ολη φάση.
Από την μία οι Κινέζοι που έχουν φθηνή πρώτη ύλη ενέργεια και χαμηλό εργατικό κόστος αλλά τους περιμένουν οι δασμοί στην ΕΕ.
Από την άλλη η Ευρώπη που ευελπιστεί σε νέες επενδύσεις και θέσεις εργασίας με το άνοιγμα εργοστασίων και οι άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές που περιμένουν αυξήσεις τιμών από το εγχείρημα...
Πάντως έχετε υπόψη ότι οι Κινέζοι είναι σκληροί διαπραγματεύτες σε θέματα κόστους και δύσκολα δέχονται ότι κάτι που αυτοί το παράγουν με Χ κόστος στη Κίνα θα το φτιάξουν στην Ευρώπη με 2Χ.
Άλλο το σχεδιάζω να μπω σε μια αγορά και άλλο μπήκα και παράγω.
Ο Κινέζος δεν θα έρθει στην Ευρώπη για να ανέβει η τιμή κόστους του συνολικά. Ποιος ο λόγος να το κάνει; γιατί να κάνει τα χατηρια των γαλλο Γερμανών;Μπερδεύεσαι.
Στην Κίνα φτιάχνει και πουλάει πολύ φτηνά
Στην Ευρώπη θα φτιάχνει και θα πουλάει πιο ακριβά
Και στις δύο περιπτώσεις θα είναι φτηνότερο απο όλους
Και στις δύο περιπτώσεις θα βγάζει κέρδος
Όλα τα κινέζικα αυτοκίνητα που βλέπεις εδώ σε μια τιμή υπολόγιζε ότι στην Κίνα κάνουν σχεδόν τα μισά χρήματα.
Ο Κινέζος δεν θα σταματήσει αν δεν κατακτήσει την αγορά. Αυτός είναι ο στόχος και θα τον πετύχει μάλλον αν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν κάνουν κάτι για αυτό.
Προς το παρόν το πιο έξυπνο που κάνουν είναι να αγοράζουν μετοχές Κινέζων κατασκευαστών και να παραχωρούν εργοστάσια για συναρμολόγηση τμημάτων αυτοκινήτων που έρχονται από Κίνα. Stelantis με leapmotor πχ που πολύ σύντομα θα δούμε τα αυτοκίνητα τους και εδώ
Κάπου διάβασα ότι έχουν ανέβει αρκετά και οι μισθοί στην Κίνα, ισχύει;
Ισχύει . Μην φανταστείς ότι έχουν φτάσει τους ευρωπαϊκούς σε καμία περίπτωση αλλά ναι ειδικά σε εξειδικευμένους έχουν αυξηθεί αρκετά σε σχέση με παλιά
MG ZS