Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES-BENZ FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MERCEDES-BENZ FORUM
    • 1
    • 2
    • 313
    • 314
    • 315
    • 316
    • 317
    • 315 / 317
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    6327
    125002
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by criuser

      Δεν ήταν το πρώτο. Ηταν η δεύτερη γενιά η πιο καλοπουλημένη και ίσως και η πιο όμορφη.

      2d738bf5-5acc-4a17-857f-527955a97323-image.png

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      K W 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • B
        bill_hsd @kostis20 last edited by

        @kostis20 said in MERCEDES-BENZ FORUM:

        2η γενια επίσης τρελά προβλήματα.

        W164...Η χαρά του συνεργείου...
        Το έδωσε ο πατέρας μου και ησύχασε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostis20 @criuser last edited by

          @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

          Δεν ήταν το πρώτο. Ηταν η δεύτερη γενιά η πιο καλοπουλημένη και ίσως και η πιο όμορφη.

          2d738bf5-5acc-4a17-857f-527955a97323-image.png

          Ναι αυτο ήταν το χειρότερο.Ακομα και το 500 V8 το είχε ενας φίλος εμεινε 3 φορές.Αεραναρτηση δράμα επίσης.Το μισο καιρό έγερνε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone @criuser last edited by

            @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

            Δεν ήταν το πρώτο. Ηταν η δεύτερη γενιά η πιο καλοπουλημένη και ίσως και η πιο όμορφη.

            2d738bf5-5acc-4a17-857f-527955a97323-image.png

            αυτη εχουν οι φιλοι μου, τι κινητηρα ειχες; παντως η 500αρα ειναι καλη και μεταχειρο το ειχαν αγορασει γυρω στα 22κ ευρω δεν ηταν ακριβο

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              paranoid @criuser last edited by paranoid

              @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

              Μιλήσαμε με τον άνθρωπο πριβέ και κατάλαβε ότι το αμάξι είναι ακριβό και έχει ακριβή συντήρηση, έστω και αν το αγοράσει τζάμπα.

              Ναι μιλήσαμε αλλά σε επικοινωνία που είχα με ενα εξειδικευμένο συνεργείο μου μίλησαν για νορμάλ τιμές στα καθιερωμένα σέρβις... Τώρα αν σου βγάλει κάνα πρόβλημα ε ναι εκεί θα είναι τσουχτερό το κόστος αλλά δεν πάμε με αυτή τη λογική γιατί αυτά μπορεί να συμβούν στο οποιοδήποτε αυτοκίνητο.... Kαι μιλάω για την απλή έκδοση του C180 και (1600 cc)

              Επίσης αυτά τα αμάξια ξέρει κανείς κάθε πότε αλλάζει ο καδένας χρονισμού;; Γιατί απ ότι κατάλαβα, αν δεν ακουστεί καδένας δεν τον αλλάζεις!

              Στο peugeot ήθελε αλλαγή ανά 60k km αλλιώς κινδύνευες να πάρεις βαλβίδες στο χέρι....

              C gtsartsal 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser @wantone last edited by

                @wantone said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                Δεν ήταν το πρώτο. Ηταν η δεύτερη γενιά η πιο καλοπουλημένη και ίσως και η πιο όμορφη.

                2d738bf5-5acc-4a17-857f-527955a97323-image.png

                αυτη εχουν οι φιλοι μου, τι κινητηρα ειχες; παντως η 500αρα ειναι καλη και μεταχειρο το ειχαν αγορασει γυρω στα 22κ ευρω δεν ηταν ακριβο

                Τον 350 είχα. Καινούργια έκανε 84000, αλλά ήταν λήζινγκ.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser @paranoid last edited by

                  @paranoid said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                  @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                  Μιλήσαμε με τον άνθρωπο πριβέ και κατάλαβε ότι το αμάξι είναι ακριβό και έχει ακριβή συντήρηση, έστω και αν το αγοράσει τζάμπα.

                  Ναι μιλήσαμε αλλά σε επικοινωνία που είχα με ενα εξειδικευμένο συνεργείο μου μίλησαν για νορμάλ τιμές στα καθιερωμένα σέρβις... Τώρα αν σου βγάλει κάνα πρόβλημα ε ναι εκεί θα είναι τσουχτερό το κόστος αλλά δεν πάμε με αυτή τη λογική γιατί αυτά μπορεί να συμβούν στο οποιοδήποτε αυτοκίνητο.... Kαι μιλάω για την απλή έκδοση του C180 και (1600 cc)

                  Επίσης αυτά τα αμάξια ξέρει κανείς κάθε πότε αλλάζει ο καδένας χρονισμού;; Γιατί απ ότι κατάλαβα, αν δεν ακουστεί καδένας δεν τον αλλάζεις!

                  Στο peugeot ήθελε αλλαγή ανά 60k km αλλιώς κινδύνευες να πάρεις βαλβίδες στο χέρι....

                  Σε οποιοδήποτε μπορούν να συμβούν, αλλά αν είναι καινούργιο, ή σχετικά καινούργιο σε εγγύηση δεν σε νοιάζει, ενώ είναι λιγότερο πιθανό να συμβούν, σε παλιό είναι πιθανότερο.

                  Το βασικό είναι να έχεις κατανοήσει το πιθανό ρίσκο και αν σου συμβεί να μην σε πειράξει. Αυτή είναι η λογική του παίρνω ένα αμάξι που έκανε 40000 στα 10000.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • gtsartsal
                    gtsartsal @paranoid last edited by

                    @paranoid said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                    @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                    Μιλήσαμε με τον άνθρωπο πριβέ και κατάλαβε ότι το αμάξι είναι ακριβό και έχει ακριβή συντήρηση, έστω και αν το αγοράσει τζάμπα.

                    Ναι μιλήσαμε αλλά σε επικοινωνία που είχα με ενα εξειδικευμένο συνεργείο μου μίλησαν για νορμάλ τιμές στα καθιερωμένα σέρβις... Τώρα αν σου βγάλει κάνα πρόβλημα ε ναι εκεί θα είναι τσουχτερό το κόστος αλλά δεν πάμε με αυτή τη λογική γιατί αυτά μπορεί να συμβούν στο οποιοδήποτε αυτοκίνητο.... Kαι μιλάω για την απλή έκδοση του C180 και (1600 cc)

                    Επίσης αυτά τα αμάξια ξέρει κανείς κάθε πότε αλλάζει ο καδένας χρονισμού;; Γιατί απ ότι κατάλαβα, αν δεν ακουστεί καδένας δεν τον αλλάζεις!

                    Στο peugeot ήθελε αλλαγή ανά 60k km αλλιώς κινδύνευες να πάρεις βαλβίδες στο χέρι....

                    Εχει ο κουνιαδος μου c180 του 2009.
                    Με 100.000 χλμ έχει αλλάξει ήδη 2 φορές βολάν. Μου έχει πει ότι έχουν βγάλει πολλά το ίδιο πρόβλημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      paranoid @criuser last edited by paranoid

                      @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                      @paranoid said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                      @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                      Μιλήσαμε με τον άνθρωπο πριβέ και κατάλαβε ότι το αμάξι είναι ακριβό και έχει ακριβή συντήρηση, έστω και αν το αγοράσει τζάμπα.

                      Ναι μιλήσαμε αλλά σε επικοινωνία που είχα με ενα εξειδικευμένο συνεργείο μου μίλησαν για νορμάλ τιμές στα καθιερωμένα σέρβις... Τώρα αν σου βγάλει κάνα πρόβλημα ε ναι εκεί θα είναι τσουχτερό το κόστος αλλά δεν πάμε με αυτή τη λογική γιατί αυτά μπορεί να συμβούν στο οποιοδήποτε αυτοκίνητο.... Kαι μιλάω για την απλή έκδοση του C180 και (1600 cc)

                      Επίσης αυτά τα αμάξια ξέρει κανείς κάθε πότε αλλάζει ο καδένας χρονισμού;; Γιατί απ ότι κατάλαβα, αν δεν ακουστεί καδένας δεν τον αλλάζεις!

                      Στο peugeot ήθελε αλλαγή ανά 60k km αλλιώς κινδύνευες να πάρεις βαλβίδες στο χέρι....

                      Σε οποιοδήποτε μπορούν να συμβούν, αλλά αν είναι καινούργιο, ή σχετικά καινούργιο σε εγγύηση δεν σε νοιάζει, ενώ είναι λιγότερο πιθανό να συμβούν, σε παλιό είναι πιθανότερο.

                      Το βασικό είναι να έχεις κατανοήσει το πιθανό ρίσκο και αν σου συμβεί να μην σε πειράξει. Αυτή είναι η λογική του παίρνω ένα αμάξι που έκανε 40000 στα 10000.

                      Το ρίσκο-τύχη-ατυχία υπάρχει παντού στη ζωή, τι να λέμε τώρα;;;
                      Αλλά σε όλα τα μτχ δεκαετίας και άνω υπάρχει αυτό που περιγράφεις λίγο πολύ....

                      Και σε καινούριο πάντως εγώ δεν θα ήθελα να βγει πρόβλημα. Και αυτό πολύ άσχημο είναι ακόμα και εντός εγγύησης να είσαι, ίσως βγει ελλαττωματικής παρτίδας το αμάξι με το καλημέρα και γεια χαρά μετά....
                      Πάντως θεωρώ τα merc πιο αξιόπιστα από άλλα. Με εξαίρεση ίσως κάποια made in Japan.

                      Γνώμη μου πάντα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Φίλοι τραπεζικοί πάντως που είχαν, εταιρικές C class, τους είχαν βγάλει θέματα.

                        Αλλά ο ένας συνεχίζει να παίρνει μέρκ, μτχ τώρα επειδή του αρέσει γιατί είναι συνταξιούχος.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bill_hsd @criuser last edited by

                          @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                          @wantone said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                          @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                          Δεν ήταν το πρώτο. Ηταν η δεύτερη γενιά η πιο καλοπουλημένη και ίσως και η πιο όμορφη.

                          2d738bf5-5acc-4a17-857f-527955a97323-image.png

                          αυτη εχουν οι φιλοι μου, τι κινητηρα ειχες; παντως η 500αρα ειναι καλη και μεταχειρο το ειχαν αγορασει γυρω στα 22κ ευρω δεν ηταν ακριβο

                          Τον 350 είχα. Καινούργια έκανε 84000, αλλά ήταν λήζινγκ.

                          ML350 είχε και ο πατέρας μου, αγορασμένη στα 83.000 με Sport packet, Off-road packet, διαφορικά, αεραναρτησεις κλπ. κλπ.
                          Και τι δεν έβγαλε...μπουκάλες αερανάρτησης, πλακέτα κιβωτίου και διάφορα άλλα...
                          Πανάκριβα service και επισκευές σε εξουσιοδοτημενα, σε εξειδικευμένο δεν απευθύνθηκε ποτέ.

                          V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vagkirk @bill_hsd last edited by

                            @bill_hsd said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                            @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                            @wantone said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                            @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                            Δεν ήταν το πρώτο. Ηταν η δεύτερη γενιά η πιο καλοπουλημένη και ίσως και η πιο όμορφη.

                            2d738bf5-5acc-4a17-857f-527955a97323-image.png

                            αυτη εχουν οι φιλοι μου, τι κινητηρα ειχες; παντως η 500αρα ειναι καλη και μεταχειρο το ειχαν αγορασει γυρω στα 22κ ευρω δεν ηταν ακριβο

                            Τον 350 είχα. Καινούργια έκανε 84000, αλλά ήταν λήζινγκ.

                            ML350 είχε και ο πατέρας μου, αγορασμένη στα 83.000 με Sport packet, Off-road packet, διαφορικά, αεραναρτησεις κλπ. κλπ.
                            Και τι δεν έβγαλε...μπουκάλες αερανάρτησης, πλακέτα κιβωτίου και διάφορα άλλα...
                            Πανάκριβα service και επισκευές σε εξουσιοδοτημενα, σε εξειδικευμένο δεν απευθύνθηκε ποτέ.

                            Αγόρασε φίλος μου ένα τέτοιο το 2016 στα 16.500€ και μεγάλωσε την οικογένεια του με αυτό , και το πούλησε πέρσι 6000€ , σχεδόν σκοτωθηκαμε που δεν μου το είπε να το πάρω εγώ.

                            Έχω δει τιμολόγια επισκευών του τα τελευταία χρόνια σε μικρά συνεργεία διάφορα πράγματα με ακριβότερα την αερανάρτηση , πραγματικά κόστη κάπου στα 6500-7500€ στα χρόνια που το είχε.

                            Μιλάμε όμως για αυτοκινηταρα, δεν υπάρχει ούτε επαφή με σύγχρονο C SUV των 40000€ , κορυφαία ποιότητα κύλισης, άνεση, ποιότητα εσωτερικού, ηχομόνωση και χώρους.

                            Πήρε πάλι αντίστοιχο μεγάλο premium, ένα υπερτουμπανο σε εξοπλισμό X5 3λιτρο πετρέλαιο του 2010 περίπου στα 18.000€

                            Δεν μπορεί να μπει σε καμία υπερτιμημένη σύγχρονη τρακατρουκα, και για μικρό έχει ένα υπέροχο Toyota IQ που δεν το αλλάζει με τίποτα.

                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              criuser last edited by

                              To ML-350 έκαιγε 18-19 λίτρα στην πόλη και 14-15 στο ταξίδι, με ταχύτητες Τογιότα.

                              Οταν το είχα, το λίτρο έπαιζε στα 60 με 70 λεπτά και πάλι ψιλοπόναγε.

                              Αρα το αμάξι το πήρε 16000, του κόστισε από τις βλάβες 24000 και το έδωσε στα 7 χρόνια με 6000. Δηλαδή του κόστισε 17000, ήτοι 2500 τον χρόνο, διαφορά τιμής και βλάβες.

                              Λογικό.

                              Κάπου εκεί είναι συνήθως. Βέβαια επιπλέον υπολογίζεις το κανονικό σέρβις, τα ασφάλιστρα, τα τέλη και βέβαια το κόστος καυσίμου.

                              Τώρα για το τι αγοράζεις είναι λαχείο.

                              Φίλος είχε αγοράσει παλιά ένα γκράντ τσερόκι πετρέλαιο, το κράτησε κάποια χρόνια και το έδωσε και 10 χρόνια μετά αγόρασε πάλι το ίδιο, αλλά μτχ, από Ελλάδα με 140000, που όμως ήταν τελικά εισαγωγής και τα πρώτα νούμερα ήταν 41 και όχι 14. Ετσι πλήρωσε κάπου 6-7000 σε ζημιές, το είχε πάρει 14, το πούλησε 7 για 3 χρόνια περίπου.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wantone last edited by wantone

                                Προφανως δεν καταλαβαινεις για τι ειδους χρηση ειναι αυτα τα αμαξια. Δεν το αγοραζεις για να βαλεις χμ πανω εκτος και εισαι πολυ πλουσιος και δεν ασχολεισαι με εξοδα.

                                Ολοι σχεδον το αγοραζουν για να μεταφερουν την οικογενεια τους και ειδικα μικρα παιδια με ασφαλεια. Γιατι αυτα τα αυτοκινητα ειναι τανκ, και να τους χτυπησει αλλος δεν προκειται να παθουν τιποτα. Οι ταχυτητες τους ειναι χαμηλες και οι διαδρομες ειναι σπιτι σχολειο φροντιστηριο σουπερμαρκετ. Αρα η καταναλωση παιζει μικρο ρολο.

                                Ο φιλος μου που ειχε παρει το 500 το πηρε οταν εκανε παιδι και το οδηγαει κυριως η γυναικα του. Αυτος εχει Τζεττα ντηζελ για να βαζει χμ πανω, κανει 50 χιλ τον χρονο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bill_hsd @vagkirk last edited by

                                  @vagkirk said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                                  για μικρό έχει ένα υπέροχο Toyota IQ που δεν το αλλάζει με τίποτα.

                                  Από όλο το post σου, κρατάω αυτό.
                                  Σωστός ο φίλος...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • B
                                    bill_hsd @criuser last edited by

                                    @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                                    To ML-350 έκαιγε 18-19 λίτρα στην πόλη και 14-15 στο ταξίδι, με ταχύτητες Τογιότα.

                                    Οταν το είχα, το λίτρο έπαιζε στα 60 με 70 λεπτά και πάλι ψιλοπόναγε.

                                    Πόλη τόσο έκαιγε και το δικό μας.
                                    Σε ταξίδι πολύ φυλαγμένο ήταν στα 11,5.
                                    Σασί οδοστρωτήρας, ωραίο V6 μοτέρ, αλλά μέχρι εκεί, καθόλου σπορ αίσθηση και ασφαλώς υπέρογκο κόστος χρήσης (Τ.Κ., Φ.Π., βενζίνες, service και επισκευές) και τεράστια χασούρα χρημάτων.
                                    Το δώσαμε το '19 με 120.000 χλμ (μόνο σε ταξίδια) και ησυχάσαμε.
                                    Βλέπω ακόμα κάτι ταλαίπωρους να τα οδηγούν ασυντήρητα, με σκασμένες μπουκάλες Airmatic κλπ. και τους συμπονώ...

                                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • panos2171
                                      panos2171 last edited by

                                      @wantone said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                                      @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                                      Μόνο που τα γαλλικά μου δεν χαλάνε.

                                      το πρωτο ML νομιζω ηταν Αμερικανικο και ειχε πολλα προβληματα, τα επομενα μοντελα δεν ειχαν θεμα. Εχουν φιλοι ML500 θηρια αξιζουν τα χρηματα τους και δεν παρουσιαζουν προβληματα.

                                      Αλαμπάμα και Stayer φτιαχνόταν. Πολύ μου άρεσε όπως όλα τα ML αλλά παντού διαβαζω ότι ήταν τριμπ....ρδελο. Ούτε Discovery να ταν...

                                      Και μιας και αναφέρονται βλάβες, ο θείος μου πριν κανένα χρόνο πήρε E200 diesel προτελευταίας γενιάς γερμανικό (το είχε φέρει ο προηγούμενος που το χρησιμοποιούσε εκεί) όταν επέστρεψε Ελλάδα με αλλαγμένο μοτέρ στην ίδια τη Mercedes γιατί χάλασε εντός εγγύησης. Πριν κάποιους μήνες το μοτέρ βγήκε πάλι off. Κάτι έσπασε στους εκκεντροφόρους και σκόρπισε μέσα στους κυλίνδρους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap @bill_hsd last edited by lap

                                        @bill_hsd said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                                        @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                                        To ML-350 έκαιγε 18-19 λίτρα στην πόλη και 14-15 στο ταξίδι, με ταχύτητες Τογιότα.

                                        Οταν το είχα, το λίτρο έπαιζε στα 60 με 70 λεπτά και πάλι ψιλοπόναγε.

                                        Πόλη τόσο έκαιγε και το δικό μας.
                                        Σε ταξίδι πολύ φυλαγμένο ήταν στα 11,5.
                                        Σασί οδοστρωτήρας, ωραίο V6 μοτέρ, αλλά μέχρι εκεί, καθόλου σπορ αίσθηση και ασφαλώς υπέρογκο κόστος χρήσης (Τ.Κ., Φ.Π., βενζίνες, service και επισκευές) και τεράστια χασούρα χρημάτων.
                                        Το δώσαμε το '19 με 120.000 χλμ (μόνο σε ταξίδια) και ησυχάσαμε.
                                        Βλέπω ακόμα κάτι ταλαίπωρους να τα οδηγούν ασυντήρητα, με σκασμένες μπουκάλες Airmatic κλπ. και τους συμπονώ...

                                        Κατάντια είναι όλοι αυτοί. Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν επιδέξιους. Βλέπω και εγώ μερικούς και η όλη εικόνα δείχνει παρακμή και πρόβλημα. Μια ζωή ο Έλληνας είχε τραγικό γούστο, χωρίς να γνωρίζει τι και πώς. Ελπίζω στις νεότερες γενιές. Αυτές που σχολιάζεις είναι κατάντια

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        B K 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          bill_hsd @lap last edited by

                                          @lap said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                                          @bill_hsd said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                                          @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                                          To ML-350 έκαιγε 18-19 λίτρα στην πόλη και 14-15 στο ταξίδι, με ταχύτητες Τογιότα.

                                          Οταν το είχα, το λίτρο έπαιζε στα 60 με 70 λεπτά και πάλι ψιλοπόναγε.

                                          Πόλη τόσο έκαιγε και το δικό μας.
                                          Σε ταξίδι πολύ φυλαγμένο ήταν στα 11,5.
                                          Σασί οδοστρωτήρας, ωραίο V6 μοτέρ, αλλά μέχρι εκεί, καθόλου σπορ αίσθηση και ασφαλώς υπέρογκο κόστος χρήσης (Τ.Κ., Φ.Π., βενζίνες, service και επισκευές) και τεράστια χασούρα χρημάτων.
                                          Το δώσαμε το '19 με 120.000 χλμ (μόνο σε ταξίδια) και ησυχάσαμε.
                                          Βλέπω ακόμα κάτι ταλαίπωρους να τα οδηγούν ασυντήρητα, με σκασμένες μπουκάλες Airmatic κλπ. και τους συμπονώ...

                                          Κατάντια είναι όλοι αυτοί. Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν επιδέξιους. Βλέπω και εγώ μερικούς και η όλη εικόνα δείχνει παρακμή και πρόβλημα. Μια ζωή ο Έλληνας είχε τραγικό γούστο, χωρίς να γνωρίζει τι και πώς. Ελπίζω στις νεότερες γενιές. Αυτές που σχολιάζεις είναι κατάντια

                                          Την ανοίγουμε πολύ τη συζήτηση.
                                          Στην Ελλάδα του πουλ-μουρ και του "ο,τι δηλώσεις, είσαι", δεν με εκπλήσσει τίποτα πλέον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • K
                                            kostis20 @lap last edited by

                                            @lap said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                                            @bill_hsd said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                                            @criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:

                                            To ML-350 έκαιγε 18-19 λίτρα στην πόλη και 14-15 στο ταξίδι, με ταχύτητες Τογιότα.

                                            Οταν το είχα, το λίτρο έπαιζε στα 60 με 70 λεπτά και πάλι ψιλοπόναγε.

                                            Πόλη τόσο έκαιγε και το δικό μας.
                                            Σε ταξίδι πολύ φυλαγμένο ήταν στα 11,5.
                                            Σασί οδοστρωτήρας, ωραίο V6 μοτέρ, αλλά μέχρι εκεί, καθόλου σπορ αίσθηση και ασφαλώς υπέρογκο κόστος χρήσης (Τ.Κ., Φ.Π., βενζίνες, service και επισκευές) και τεράστια χασούρα χρημάτων.
                                            Το δώσαμε το '19 με 120.000 χλμ (μόνο σε ταξίδια) και ησυχάσαμε.
                                            Βλέπω ακόμα κάτι ταλαίπωρους να τα οδηγούν ασυντήρητα, με σκασμένες μπουκάλες Airmatic κλπ. και τους συμπονώ...

                                            Κατάντια είναι όλοι αυτοί. Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν επιδέξιους. Βλέπω και εγώ μερικούς και η όλη εικόνα δείχνει παρακμή και πρόβλημα. Μια ζωή ο Έλληνας είχε τραγικό γούστο, χωρίς να γνωρίζει τι και πώς. Ελπίζω στις νεότερες γενιές. Αυτές που σχολιάζεις είναι κατάντια

                                            Ναι αλλά υπάρχουν και καποια όρια αναξιοπιστίας.Αν αλλάζεις κάθε δευτερο χρόνο μπουκάλες αερανάρτησης επειδη η MB θέλει να μεγιστοποιησει το κέρδος της....Που να το φαναταστεις?
                                            Για τα συγκεκριμενα μοντέλα τα ίδια λένε και στις ΗΠΑ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 313
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 315 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr