Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 258
    • 259
    • 260
    • 261
    • 262
    • 269
    • 270
    • 260 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    152229
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      Petros229 last edited by Petros229

      Καλημέρα σε όλους! Σήμερα είδα στο δρόμο το καινούργιο μοντέλο 2008 (2023 ή 2024) και πραγματικά εντυπωσιάστηκα με το πόσο όμορφο ήταν. Σκέφτομαι να το αγοράσω και βλέπω ότι υπάρχουν 3 εκδόσεις, με τις βασικές διαφορές να είναι οι εξής:

      • Allure: Ζάντες + keyless start (και ασύρματη φόρτιση με επιπλέον 200 ευρώ, αν και δεν τη χρειάζομαι).
      • GT: Όλα τα παραπάνω συν ατμοσφαιρικός φωτισμός, καλυτερα φρενα(?) και κάποιες αισθητικές προσθήκες.

      Θέλω βενζινοκίνητο, μιας και δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα, και σίγουρα αυτόματο. Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι ότι ο υβριδικός κινητήρας είναι πιο φτηνος από τον 1.2 pure tech 130 p.s

      Βλέπω ότι περίπου οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής: GT €34,000, Allure €32,000 και Active €29,500.
      Εσείς ποια έκδοση πιστεύετε ότι αξίζει και ποιος κινητήρας είναι καλύτερος; Γενικά, παρουσιάζουν προβλήματα;

      Ευχαριστώ πολύ!

      gtsartsal alexandros-k fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Να σαι καλά!

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        A d P alex-mix 2 Replies Last reply Reply Quote 2
        • gtsartsal
          gtsartsal @Petros229 last edited by

          @petros229 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

          Καλημέρα σε όλους! Σήμερα είδα στο δρόμο το καινούργιο μοντέλο 2008 (2023 ή 2024) και πραγματικά εντυπωσιάστηκα με το πόσο όμορφο ήταν. Σκέφτομαι να το αγοράσω και βλέπω ότι υπάρχουν 3 εκδόσεις, με τις βασικές διαφορές να είναι οι εξής:

          • Allure: Ζάντες + keyless start (και ασύρματη φόρτιση με επιπλέον 200 ευρώ, αν και δεν τη χρειάζομαι).
          • GT: Όλα τα παραπάνω συν ατμοσφαιρικός φωτισμός, καλυτερα φρενα(?) και κάποιες αισθητικές προσθήκες.

          Θέλω βενζινοκίνητο, μιας και δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα, και σίγουρα αυτόματο. Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι ότι ο υβριδικός κινητήρας είναι πιο φτηνος από τον 1.2 pure tech 130 p.s

          Βλέπω ότι περίπου οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής: GT €34,000, Allure €32,000 και Active €29,500.
          Εσείς ποια έκδοση πιστεύετε ότι αξίζει και ποιος κινητήρας είναι καλύτερος; Γενικά, παρουσιάζουν προβλήματα;

          Ευχαριστώ πολύ!

          Πολύ ακριβό!
          Ριξε μια ματιά σε Lexus lbx

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • alexandros-k
            alexandros-k @Petros229 last edited by

            @petros229 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι ότι ο υβριδικός κινητήρας είναι πιο φτηνος από τον 1.2 pure tech 130 p.s

            Θεμα φορολογιας. Ο υβριδικος εχει κατα 50% μειωμένο ETT

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A d P
              A d P moderator @lap last edited by

              @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              Να σαι καλά!

              😁🤣

              R-LINE

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • fanis75
                fanis75 moderator @Petros229 last edited by

                @petros229 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι ότι ο υβριδικός κινητήρας είναι πιο φτηνος από τον 1.2 pure tech 130 p.s

                Λογικό, γιατί έχει το 50% του φόρου από τον βενζινοκινητήρα.

                @petros229 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                Εσείς ποια έκδοση πιστεύετε ότι αξίζει και ποιος κινητήρας είναι καλύτερος;

                Προφανώς η καλύτερα εξοπλισμένη, εαν θες να διαθέσεις αυτά τα χρήματα. Κινητήρας, ο υβριδικός ειναι πιο γρήγορος και οικονομικός.

                @petros229 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                Γενικά, παρουσιάζουν προβλήματα;

                Ναι αρκετά.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • alex-mix
                  alex-mix @lap last edited by

                  @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  Να σαι καλά!

                  Ααααχαχαχαχα κλαιω ρε φιλε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    jamesd last edited by jamesd

                    Η ποιότητα κύλισης πως σας φαίνεται στο 2008; Προσωπικά το θεωρώ από τα πλέον αδύναμα σημεία του καθώς δίνει την αίσθηση πολύ μικρότερου αυτοκινήτου ενώ δεν απομονώνει αρκετά τον οδηγό από τον δρόμο με αποτέλεσμα οποιαδήποτε feel good αίσθηση να πάει περίπατο. Σε αντίθεση το 3008 που καταφέρνει να έχει εντελώς άλλη αίσθηση αλλά παράλληλα οδηγικά σου δίνει full πληροφόρηση.

                    A d P H babisstinson 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • A d P
                      A d P moderator @jamesd last edited by

                      @jamesd said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                      Η ποιότητα κύλισης πως σας φαίνεται στο 2008; Προσωπικά το θεωρώ από τα πλέον αδύναμα σημεία του καθώς δίνει την αίσθηση πολύ μικρότερου αυτοκινήτου ενώ δεν απομονώνει αρκετά τον οδηγό από τον δρόμο με αποτέλεσμα οποιαδήποτε feel good αίσθηση να πάει περίπατο. Σε αντίθεση το 3008 που καταφέρνει να έχει εντελώς άλλη αίσθηση αλλά παράλληλα οδηγικά σου δίνει full πληροφόρηση.

                      Εξαρτάται από το μέτρο σύγκρισης, εμένα μου φάνηκε αμαξαρα μετά το baleno, σε αίσθηση κ απομόνωση 😁😁. Εννοείται ότι το 3008 οφείλει να είναι καλύτερο, αφού είναι μία κατηγορία πάνω.

                      R-LINE

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hountalas @jamesd last edited by

                        @jamesd said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                        Η ποιότητα κύλισης πως σας φαίνεται στο 2008; Προσωπικά το θεωρώ από τα πλέον αδύναμα σημεία του καθώς δίνει την αίσθηση πολύ μικρότερου αυτοκινήτου ενώ δεν απομονώνει αρκετά τον οδηγό από τον δρόμο με αποτέλεσμα οποιαδήποτε feel good αίσθηση να πάει περίπατο. Σε αντίθεση το 3008 που καταφέρνει να έχει εντελώς άλλη αίσθηση αλλά παράλληλα οδηγικά σου δίνει full πληροφόρηση.

                        Εγώ νομίζω έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Όσοι έχουν μπει μέσα σαν συνοδηγοί τουλάχιστον αυτό σχολίασαν.
                        Έτσι όπως το περιγράφεις δεν το έχω αισθανθεί ποτέ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • babisstinson
                          babisstinson @jamesd last edited by

                          @jamesd said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          Η ποιότητα κύλισης πως σας φαίνεται στο 2008; Προσωπικά το θεωρώ από τα πλέον αδύναμα σημεία του καθώς δίνει την αίσθηση πολύ μικρότερου αυτοκινήτου ενώ δεν απομονώνει αρκετά τον οδηγό από τον δρόμο με αποτέλεσμα οποιαδήποτε feel good αίσθηση να πάει περίπατο. Σε αντίθεση το 3008 που καταφέρνει να έχει εντελώς άλλη αίσθηση αλλά παράλληλα οδηγικά σου δίνει full πληροφόρηση.

                          Μα είναι ένα ψηλό 208, δηλαδή ένα μικρό αυτοκίνητο. ένα ψηλωμένο B κατηγορίας είναι.
                          Βάζοντας στην άκρη αυτό το δεδομένο, για τα δεδομένα της κατηγορίας μια χαρά είναι πιστεύω, έχοντας το 208 για 1.5 χρόνο και συν/οδηγώντας το 2008 κολλητού για 3-4 μήνες. Δεν μπορεί να σε απομονώνει εντελώς από τον δρόμο (φαντάζομαι αναφέρεσαι στον ήχο/θόρυβο και τις αναρτήσεις να "σιδερώνουν" τις ανωμαλίες του δρόμου.
                          Το 3008 είναι μια κατηγορία πάνω και το "χρυσό" αμάξι της Πεζώ την τελευταία 5ετία.

                          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Εχοντας εμπειρίες από το 3 αιρκρος και το 3008 και μικρή από το 2008, θα έλεγα ότι το 2008 έχει καλά υλικά και μία ποιότητα κύλισης καλή, αλλά υστερεί προφανώς κατά πολύ από το 3008.

                            Για μένα το μειονέκτημα του 2008, είναι οι χώροι του, μαζί με το εσωτερικό του ύψος, που αν είσαι πάνω από 1,80 θα αισθάνεσαι κάπως στριμωγμένος.

                            Προφανώς εγώ που είμαι 1,94 δεν δίνω καμία ελπίδα στο 2008, σε σχέση με το υπεράνετο και τεράστιο εσωτερικά 3 αιρκρός, το οποίο όμως υπολλείπεται σε απτή ποιότητα εσωτερικού του 2008.

                            Οχι όμως σε ταξίδι, ιδιαίτερα αν σου αρέσει η άνετη μετακίνηση, που εκεί για μένα κερδίζει και το 3008, το οποίο είναι αρκετά σκληρό για τα γούστα μου και με ενοχλεί η μεγάλη κεντρική κονσόλα.

                            Δηλαδή αν κάποιος θέλει να αισθάνεται ότι φοράει το αυτοκίνητο πάει στο 2008 και στο 3008.

                            Αν θέλει να είναι άνετος και χαλαρός, πάει στο 3 αιρκρος, μια και το 5 αιρκρός δεν είναι τόσο άνετο στο εσωτερικό του, γιατί έχει την ίδια κεντρική κονσόλα.

                            Εκεί ίσως για το χαλαρό οδήγημα το Γκράνλαντ να δίνει την λύση, όπως βέβαια και το λίγο μεγαλύτερο και άνετο Ντι Ες 7.

                            Η Στελλάντις σου δίνει λύσεις διαφορετικών στύλ, ανάλογα με τα γούστα σου, με όλα της τα μοντέλα και μπορείς να διαλέξεις τι αρέσει σε σένα.

                            Γιατί αυτό που αρέσει σε σένα, μπορεί να ενοχλεί τον άλλον.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • J
                              jamesd last edited by jamesd

                              Με ύψος λίγο κάτω από 1.94μ βρήκα τον χώρο του 2008 για το κεφάλι να είναι πολύ καλός (σε αντίθεση με το Grandland που είναι οριακό και προβληματίζει). Ο χώρος για τα πόδια όμως είναι οριακότατος για το 2008 αλλά και για το 3008. Απλά στο 3008 το ταμπλό είναι πιο μακριά και δίνει μια αίθηση άνεσης όντας πιο 'ευάερο'.
                              Ως ποιότητα κύλισης εννοώ κυρίως την αίσθηση του οδοστρώματος στο σώμα σου, που στο 2008 περα από ότι δεν έχει καμία σχέση με πιο 'ακριβά' τύπου qashqai και Corolla cross γενικά δίνει μια αίσθηση αμεσότητας που προσωπικά μου θυμίζει παλιότερες εποχές.
                              Το c3 aircross, αν έχει στοιχεία και από το απλό c3 θα είναι αμαξάρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kapelis last edited by

                                Με παρόμοιο ύψος στο 3008 χωράω οριακά. Οχι τόσο όσο που θα έλεγα το αγοράζω. Στα 2008 και 308 μετά από 10 δευτερόλεπτα θέλω να βγω έξω. BTW το τιμόνι κρύβει το καντράν. Βασικά απορώ πως ευρωπαϊκές εταιρείες δεν σκέφτονται τα ύψη των Ευρωπαίων. Δεν τα παιρνεις ούτε για ενοικίαση αν είσαι πάνω από ένα ύψος. Όπως λέει και ο Μπογρης όπου ύψος, μόνο γερμανικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Στο 308 μπήκα μία φορά δύσκολα, βγήκα πιο δύσκολα και δεν θα ξαναέμπαινα.

                                  @kapelis said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                  Με παρόμοιο ύψος στο 3008 χωράω οριακά. Οχι τόσο όσο που θα έλεγα το αγοράζω. Στα 2008 και 308 μετά από 10 δευτερόλεπτα θέλω να βγω έξω. BTW το τιμόνι κρύβει το καντράν. Βασικά απορώ πως ευρωπαϊκές εταιρείες δεν σκέφτονται τα ύψη των Ευρωπαίων. Δεν τα παιρνεις ούτε για ενοικίαση αν είσαι πάνω από ένα ύψος. Όπως λέει και ο Μπογρης όπου ύψος, μόνο γερμανικά.

                                  Σιγά τα γερμανικά. Στο Κιου 3 σπορτμπάκ είναι χειρότερα από το 3008 και στο να μπείς και μέσα.

                                  Στις Ευρωπαϊκές εταιρείες κυβερνάνε οι μετριότητες...😊

                                  Για αυτό δεν μας σκέπτονται εμας τους ψηλούς.

                                  Για τους ψηλούς, κυρίως τα Σιτροέν από τα Ευρωπαϊκά βολεύουν.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A d P
                                    A d P moderator @criuser last edited by

                                    @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    Στο 308 μπήκα μία φορά δύσκολα, βγήκα πιο δύσκολα και δεν θα ξαναέμπαινα.

                                    @kapelis said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    Με παρόμοιο ύψος στο 3008 χωράω οριακά. Οχι τόσο όσο που θα έλεγα το αγοράζω. Στα 2008 και 308 μετά από 10 δευτερόλεπτα θέλω να βγω έξω. BTW το τιμόνι κρύβει το καντράν. Βασικά απορώ πως ευρωπαϊκές εταιρείες δεν σκέφτονται τα ύψη των Ευρωπαίων. Δεν τα παιρνεις ούτε για ενοικίαση αν είσαι πάνω από ένα ύψος. Όπως λέει και ο Μπογρης όπου ύψος, μόνο γερμανικά.

                                    Σιγά τα γερμανικά. Στο Κιου 3 σπορτμπάκ είναι χειρότερα από το 3008 και στο να μπείς και μέσα.

                                    Στις Ευρωπαϊκές εταιρείες κυβερνάνε οι μετριότητες...😊

                                    Για αυτό δεν μας σκέπτονται εμας τους ψηλούς.

                                    Για τους ψηλούς, κυρίως τα Σιτροέν από τα Ευρωπαϊκά βολεύουν.

                                    Στο Tiguan ταξιδεύουν άνετα 4 επιβάτες με ύψος 1,90 ανέφερε ο Thomas

                                    R-LINE

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Ούτε το Τιγκουάν είναι πιο άνετο από το 3008. Παρόμοιο θα έλεγα.

                                      Επίσης άλλο είναι να είσαι 1,90 και 80 κιλά και άλλο να είσαι 1,90 και 130 κιλά.

                                      Οι πρώτοι χωράνε και 5 μέσα. Στους δεύτερους οι πίσω δυσκολεύονται, γιατί οι μπροστά τα πάνε πίσω τα καθίσματα.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      gtsartsal A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • gtsartsal
                                        gtsartsal @criuser last edited by

                                        @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                        Ούτε το Τιγκουάν είναι πιο άνετο από το 3008. Παρόμοιο θα έλεγα.

                                        Επίσης άλλο είναι να είσαι 1,90 και 80 κιλά και άλλο να είσαι 1,90 και 130 κιλά.

                                        Οι πρώτοι χωράνε και 5 μέσα. Στους δεύτερους οι πίσω δυσκολεύονται, γιατί οι μπροστά τα πάνε πίσω τα καθίσματα.

                                        Το καινούργιο Tiguan είναι σίγουρα πιο άνετο από 3008.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Δεν έχω μπει στο καινούργιο. Μπήκα στο 3008 το καινούργιο.

                                          Μέσα πιο άνετο από το παλιό, αλλά το πέρασμα της πόρτας το ίδιο.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jamesd last edited by jamesd

                                            Από τα πιο άνετα γερμανικά που έχω δει είναι το Skoda kamiq, το VW id4 και το Cupra Formentor. Μιλάμε για άνεση για ψηλούς (ποιος stelantis…). Το προηγούμενο Tig δεν ήταν τίποτα φοβερό απο αυτή την άποψη. Μετά countryman είναι grande, τέλος qashqai είναι καλό α και το Jeep renegade είναι καλό αν αντέχεις να το βλέπεις. CC επίσης νομίζω ανεκτή με κάποια παραχώρηση στα πόδια. Μετά πας σε πολύ ακριβά…που καλύτερα να είσαι λίγο στριμωγμένα παρά να δώσεις τοσα χρήματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 258
                                            • 259
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 260 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr