Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 661
    • 662
    • 663
    • 664
    • 665
    • 898
    • 899
    • 663 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17968
    408669
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @lap last edited by

      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τι αμαξάρες είναι αυτές ρε 'σείς....!!!

      Youtube Video

      Έτσι όπως πάει το πράγμα, θα κλωτσάω το δικό μου κάθε φορά που το βλέπω

      Τα lucid είναι αμαξάρες, απλά η τιμή τους είναι εξωπραγματική.
      Πριν λίγο καιρό έβγαλαν «οικονομική» έκδοση με μόλις 70.000 δολάρια 🤣

      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits @dettol last edited by

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Τι αμαξάρες είναι αυτές ρε 'σείς....!!!

        Youtube Video

        Έτσι όπως πάει το πράγμα, θα κλωτσάω το δικό μου κάθε φορά που το βλέπω

        Τα lucid είναι αμαξάρες, απλά η τιμή τους είναι εξωπραγματική.
        Πριν λίγο καιρό έβγαλαν «οικονομική» έκδοση με μόλις 70.000 δολάρια 🤣

        Και χάνουν και λεφτά σε κάθε πώληση, γράφεται.

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ntinaras
          ntinaras @dettol last edited by

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Το καλο με τα πανελς είναι ότι μπορείς να ξεκινήσεις με μια μικρή επένδυση και εάν δεις ότι τα πράγματα οδηγούνται σε αυτό που προϋπολογιζες τότε μπορείς να το επεκτείνεις

          νταξει αυτό είναι αληθες ως ενα βαθμό

          πχ αν εχεις βαλει μικρό Inverter θα χρειαστεις μετα μεγαλύτερο για να σηκώσει και τα άλλα
          αρα πρεπει να αγοράσεις νεο μεγαλύτερο inverter και να χασεις τα χρήματα που έδωσες στον παλιό αφου δεν θα μπορεις να τον χρησιμοποιησεις για την επέκταση

          αν έχεις μονοφασικό και πας σε τριφασικο, πρεπει να αλλαξεις πολλα (ιinverter, καλώδια, ρολογια, πινακες, κτλ) και το κόστος εκτινασεται

          πχ εγώ έχω 6ρη inverter και 3,3 KW πανελ. Μπορω να προσθεσω εύκολα και αλλα μεχρι να πιασω τα 6 του inverter. Αν θελω παραπάνω όμως πρεπει να τον αντικαταστήσω

          Εγω εχω 10ρι ινβερτερ και 9.12 panel
          αλλα δεν εχω δει ποτε πανω απο 7.2kw σε παραγωγη, οποτε θεωρητικα 1-2 πανελ μπορω να κοτσαρω ακομα ανετα.

          καλυτερες μεγιστες τιμες θα δεις με χαμηλοτερες θερμοκρασιες. Μεσα στο καλοκαιρι, ειδικα αυτο το καλοκαιρι που ηταν πολυ ζεστο, δεν μπορεις να δεις καλες μεγιστες. Εχεις καλη παραγωγη το καλοκαιρι επειδη υπαρχει συνεχης ηλιοφανεια και μεγαλη διαρκεια ημερας.
          Εγω εχω 9.66kwp πανελ και μεγιστη τιμη ειδα την κυριακη (για μικρο χρονικο διαστημα) 9.02, αλλα εκει χοροπηδουσα. Τον αυγουστο εως 6-6.20 εβλεπα.
          Τα μεγιστα peak τα βλεπεις με πληρη ηλιοφανεια και χαμηλη θερμοκρασια, δηλ εως 20C.

          Εχω παρατηρησει κατι περιεργο.
          Εχω στη ταρατσα 16 panel των 570wp

          σε 2 ξεχωριστα string

          10 στο ενα και 6 στο αλλο

          το string με τα 6 ειναι αριστερα και δεξια το string με τα 10

          ειναι φυσιολογικο να τα 6 πανελ να βγαζουν 258w το καθενα ενω τα 10 πανελ 409?
          alt text

          φανταζομαι τα δυο στρινγκ ειναι ανατολικα - δυτικα ή βορεια - νοτια. Στον αερα, χωρις να εχω παρα πολλες γνωσεις, θα πω οτι ναι ειναι φυσιολογικο να εχεις διαφορα στην αποδοση. Απο οτι θυμαμαι, ο ιδανικος ειναι ο νοτιος προσανατολισμος. Να πω στον αερα και μια μαντεψια. Το σπιτι εχει προσανατολισμο βορειο - νοτιο και σου εβαλαν 10 πανελ νοτια και 6 βορεια.

          Κι ομως ολα εχουν ακριβως τον ιδιο προσανατολισμο και ιδια γωνια.

          D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @ntinaras last edited by

            @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Το καλο με τα πανελς είναι ότι μπορείς να ξεκινήσεις με μια μικρή επένδυση και εάν δεις ότι τα πράγματα οδηγούνται σε αυτό που προϋπολογιζες τότε μπορείς να το επεκτείνεις

            νταξει αυτό είναι αληθες ως ενα βαθμό

            πχ αν εχεις βαλει μικρό Inverter θα χρειαστεις μετα μεγαλύτερο για να σηκώσει και τα άλλα
            αρα πρεπει να αγοράσεις νεο μεγαλύτερο inverter και να χασεις τα χρήματα που έδωσες στον παλιό αφου δεν θα μπορεις να τον χρησιμοποιησεις για την επέκταση

            αν έχεις μονοφασικό και πας σε τριφασικο, πρεπει να αλλαξεις πολλα (ιinverter, καλώδια, ρολογια, πινακες, κτλ) και το κόστος εκτινασεται

            πχ εγώ έχω 6ρη inverter και 3,3 KW πανελ. Μπορω να προσθεσω εύκολα και αλλα μεχρι να πιασω τα 6 του inverter. Αν θελω παραπάνω όμως πρεπει να τον αντικαταστήσω

            Εγω εχω 10ρι ινβερτερ και 9.12 panel
            αλλα δεν εχω δει ποτε πανω απο 7.2kw σε παραγωγη, οποτε θεωρητικα 1-2 πανελ μπορω να κοτσαρω ακομα ανετα.

            καλυτερες μεγιστες τιμες θα δεις με χαμηλοτερες θερμοκρασιες. Μεσα στο καλοκαιρι, ειδικα αυτο το καλοκαιρι που ηταν πολυ ζεστο, δεν μπορεις να δεις καλες μεγιστες. Εχεις καλη παραγωγη το καλοκαιρι επειδη υπαρχει συνεχης ηλιοφανεια και μεγαλη διαρκεια ημερας.
            Εγω εχω 9.66kwp πανελ και μεγιστη τιμη ειδα την κυριακη (για μικρο χρονικο διαστημα) 9.02, αλλα εκει χοροπηδουσα. Τον αυγουστο εως 6-6.20 εβλεπα.
            Τα μεγιστα peak τα βλεπεις με πληρη ηλιοφανεια και χαμηλη θερμοκρασια, δηλ εως 20C.

            Εχω παρατηρησει κατι περιεργο.
            Εχω στη ταρατσα 16 panel των 570wp

            σε 2 ξεχωριστα string

            10 στο ενα και 6 στο αλλο

            το string με τα 6 ειναι αριστερα και δεξια το string με τα 10

            ειναι φυσιολογικο να τα 6 πανελ να βγαζουν 258w το καθενα ενω τα 10 πανελ 409?
            alt text

            φανταζομαι τα δυο στρινγκ ειναι ανατολικα - δυτικα ή βορεια - νοτια. Στον αερα, χωρις να εχω παρα πολλες γνωσεις, θα πω οτι ναι ειναι φυσιολογικο να εχεις διαφορα στην αποδοση. Απο οτι θυμαμαι, ο ιδανικος ειναι ο νοτιος προσανατολισμος. Να πω στον αερα και μια μαντεψια. Το σπιτι εχει προσανατολισμο βορειο - νοτιο και σου εβαλαν 10 πανελ νοτια και 6 βορεια.

            Κι ομως ολα εχουν ακριβως τον ιδιο προσανατολισμο και ιδια γωνια.

            υπαρχει περιπτωση να σου εβαλαν πανελ διαφορετικη δυναμικης, ωστε να βγει τελικα το επιθυμητο τελικο αποτελεσμα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @ntinaras last edited by

              @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Το καλο με τα πανελς είναι ότι μπορείς να ξεκινήσεις με μια μικρή επένδυση και εάν δεις ότι τα πράγματα οδηγούνται σε αυτό που προϋπολογιζες τότε μπορείς να το επεκτείνεις

              νταξει αυτό είναι αληθες ως ενα βαθμό

              πχ αν εχεις βαλει μικρό Inverter θα χρειαστεις μετα μεγαλύτερο για να σηκώσει και τα άλλα
              αρα πρεπει να αγοράσεις νεο μεγαλύτερο inverter και να χασεις τα χρήματα που έδωσες στον παλιό αφου δεν θα μπορεις να τον χρησιμοποιησεις για την επέκταση

              αν έχεις μονοφασικό και πας σε τριφασικο, πρεπει να αλλαξεις πολλα (ιinverter, καλώδια, ρολογια, πινακες, κτλ) και το κόστος εκτινασεται

              πχ εγώ έχω 6ρη inverter και 3,3 KW πανελ. Μπορω να προσθεσω εύκολα και αλλα μεχρι να πιασω τα 6 του inverter. Αν θελω παραπάνω όμως πρεπει να τον αντικαταστήσω

              Εγω εχω 10ρι ινβερτερ και 9.12 panel
              αλλα δεν εχω δει ποτε πανω απο 7.2kw σε παραγωγη, οποτε θεωρητικα 1-2 πανελ μπορω να κοτσαρω ακομα ανετα.

              καλυτερες μεγιστες τιμες θα δεις με χαμηλοτερες θερμοκρασιες. Μεσα στο καλοκαιρι, ειδικα αυτο το καλοκαιρι που ηταν πολυ ζεστο, δεν μπορεις να δεις καλες μεγιστες. Εχεις καλη παραγωγη το καλοκαιρι επειδη υπαρχει συνεχης ηλιοφανεια και μεγαλη διαρκεια ημερας.
              Εγω εχω 9.66kwp πανελ και μεγιστη τιμη ειδα την κυριακη (για μικρο χρονικο διαστημα) 9.02, αλλα εκει χοροπηδουσα. Τον αυγουστο εως 6-6.20 εβλεπα.
              Τα μεγιστα peak τα βλεπεις με πληρη ηλιοφανεια και χαμηλη θερμοκρασια, δηλ εως 20C.

              Εχω παρατηρησει κατι περιεργο.
              Εχω στη ταρατσα 16 panel των 570wp

              σε 2 ξεχωριστα string

              10 στο ενα και 6 στο αλλο

              το string με τα 6 ειναι αριστερα και δεξια το string με τα 10

              ειναι φυσιολογικο να τα 6 πανελ να βγαζουν 258w το καθενα ενω τα 10 πανελ 409?
              alt text

              φανταζομαι τα δυο στρινγκ ειναι ανατολικα - δυτικα ή βορεια - νοτια. Στον αερα, χωρις να εχω παρα πολλες γνωσεις, θα πω οτι ναι ειναι φυσιολογικο να εχεις διαφορα στην αποδοση. Απο οτι θυμαμαι, ο ιδανικος ειναι ο νοτιος προσανατολισμος. Να πω στον αερα και μια μαντεψια. Το σπιτι εχει προσανατολισμο βορειο - νοτιο και σου εβαλαν 10 πανελ νοτια και 6 βορεια.

              Κι ομως ολα εχουν ακριβως τον ιδιο προσανατολισμο και ιδια γωνια.

              υπαρχει περιπτωση να σου εβαλαν πανελ διαφορετικη δυναμικης, ωστε να βγει τελικα το επιθυμητο τελικο αποτελεσμα;

              ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ntinaras
                ntinaras @dettol last edited by

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Το καλο με τα πανελς είναι ότι μπορείς να ξεκινήσεις με μια μικρή επένδυση και εάν δεις ότι τα πράγματα οδηγούνται σε αυτό που προϋπολογιζες τότε μπορείς να το επεκτείνεις

                νταξει αυτό είναι αληθες ως ενα βαθμό

                πχ αν εχεις βαλει μικρό Inverter θα χρειαστεις μετα μεγαλύτερο για να σηκώσει και τα άλλα
                αρα πρεπει να αγοράσεις νεο μεγαλύτερο inverter και να χασεις τα χρήματα που έδωσες στον παλιό αφου δεν θα μπορεις να τον χρησιμοποιησεις για την επέκταση

                αν έχεις μονοφασικό και πας σε τριφασικο, πρεπει να αλλαξεις πολλα (ιinverter, καλώδια, ρολογια, πινακες, κτλ) και το κόστος εκτινασεται

                πχ εγώ έχω 6ρη inverter και 3,3 KW πανελ. Μπορω να προσθεσω εύκολα και αλλα μεχρι να πιασω τα 6 του inverter. Αν θελω παραπάνω όμως πρεπει να τον αντικαταστήσω

                Εγω εχω 10ρι ινβερτερ και 9.12 panel
                αλλα δεν εχω δει ποτε πανω απο 7.2kw σε παραγωγη, οποτε θεωρητικα 1-2 πανελ μπορω να κοτσαρω ακομα ανετα.

                καλυτερες μεγιστες τιμες θα δεις με χαμηλοτερες θερμοκρασιες. Μεσα στο καλοκαιρι, ειδικα αυτο το καλοκαιρι που ηταν πολυ ζεστο, δεν μπορεις να δεις καλες μεγιστες. Εχεις καλη παραγωγη το καλοκαιρι επειδη υπαρχει συνεχης ηλιοφανεια και μεγαλη διαρκεια ημερας.
                Εγω εχω 9.66kwp πανελ και μεγιστη τιμη ειδα την κυριακη (για μικρο χρονικο διαστημα) 9.02, αλλα εκει χοροπηδουσα. Τον αυγουστο εως 6-6.20 εβλεπα.
                Τα μεγιστα peak τα βλεπεις με πληρη ηλιοφανεια και χαμηλη θερμοκρασια, δηλ εως 20C.

                Εχω παρατηρησει κατι περιεργο.
                Εχω στη ταρατσα 16 panel των 570wp

                σε 2 ξεχωριστα string

                10 στο ενα και 6 στο αλλο

                το string με τα 6 ειναι αριστερα και δεξια το string με τα 10

                ειναι φυσιολογικο να τα 6 πανελ να βγαζουν 258w το καθενα ενω τα 10 πανελ 409?
                alt text

                φανταζομαι τα δυο στρινγκ ειναι ανατολικα - δυτικα ή βορεια - νοτια. Στον αερα, χωρις να εχω παρα πολλες γνωσεις, θα πω οτι ναι ειναι φυσιολογικο να εχεις διαφορα στην αποδοση. Απο οτι θυμαμαι, ο ιδανικος ειναι ο νοτιος προσανατολισμος. Να πω στον αερα και μια μαντεψια. Το σπιτι εχει προσανατολισμο βορειο - νοτιο και σου εβαλαν 10 πανελ νοτια και 6 βορεια.

                Κι ομως ολα εχουν ακριβως τον ιδιο προσανατολισμο και ιδια γωνια.

                υπαρχει περιπτωση να σου εβαλαν πανελ διαφορετικη δυναμικης, ωστε να βγει τελικα το επιθυμητο τελικο αποτελεσμα;

                Οχι ολα ιδια ειναι, μιλησα με εγκαταστατη και περιμενω απαντηση.

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • cirus
                  cirus @ntinaras last edited by

                  @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Το καλο με τα πανελς είναι ότι μπορείς να ξεκινήσεις με μια μικρή επένδυση και εάν δεις ότι τα πράγματα οδηγούνται σε αυτό που προϋπολογιζες τότε μπορείς να το επεκτείνεις

                  νταξει αυτό είναι αληθες ως ενα βαθμό

                  πχ αν εχεις βαλει μικρό Inverter θα χρειαστεις μετα μεγαλύτερο για να σηκώσει και τα άλλα
                  αρα πρεπει να αγοράσεις νεο μεγαλύτερο inverter και να χασεις τα χρήματα που έδωσες στον παλιό αφου δεν θα μπορεις να τον χρησιμοποιησεις για την επέκταση

                  αν έχεις μονοφασικό και πας σε τριφασικο, πρεπει να αλλαξεις πολλα (ιinverter, καλώδια, ρολογια, πινακες, κτλ) και το κόστος εκτινασεται

                  πχ εγώ έχω 6ρη inverter και 3,3 KW πανελ. Μπορω να προσθεσω εύκολα και αλλα μεχρι να πιασω τα 6 του inverter. Αν θελω παραπάνω όμως πρεπει να τον αντικαταστήσω

                  Εγω εχω 10ρι ινβερτερ και 9.12 panel
                  αλλα δεν εχω δει ποτε πανω απο 7.2kw σε παραγωγη, οποτε θεωρητικα 1-2 πανελ μπορω να κοτσαρω ακομα ανετα.

                  καλυτερες μεγιστες τιμες θα δεις με χαμηλοτερες θερμοκρασιες. Μεσα στο καλοκαιρι, ειδικα αυτο το καλοκαιρι που ηταν πολυ ζεστο, δεν μπορεις να δεις καλες μεγιστες. Εχεις καλη παραγωγη το καλοκαιρι επειδη υπαρχει συνεχης ηλιοφανεια και μεγαλη διαρκεια ημερας.
                  Εγω εχω 9.66kwp πανελ και μεγιστη τιμη ειδα την κυριακη (για μικρο χρονικο διαστημα) 9.02, αλλα εκει χοροπηδουσα. Τον αυγουστο εως 6-6.20 εβλεπα.
                  Τα μεγιστα peak τα βλεπεις με πληρη ηλιοφανεια και χαμηλη θερμοκρασια, δηλ εως 20C.

                  Εχω παρατηρησει κατι περιεργο.
                  Εχω στη ταρατσα 16 panel των 570wp

                  σε 2 ξεχωριστα string

                  10 στο ενα και 6 στο αλλο

                  το string με τα 6 ειναι αριστερα και δεξια το string με τα 10

                  ειναι φυσιολογικο να τα 6 πανελ να βγαζουν 258w το καθενα ενω τα 10 πανελ 409?
                  alt text

                  φανταζομαι τα δυο στρινγκ ειναι ανατολικα - δυτικα ή βορεια - νοτια. Στον αερα, χωρις να εχω παρα πολλες γνωσεις, θα πω οτι ναι ειναι φυσιολογικο να εχεις διαφορα στην αποδοση. Απο οτι θυμαμαι, ο ιδανικος ειναι ο νοτιος προσανατολισμος. Να πω στον αερα και μια μαντεψια. Το σπιτι εχει προσανατολισμο βορειο - νοτιο και σου εβαλαν 10 πανελ νοτια και 6 βορεια.

                  Κι ομως ολα εχουν ακριβως τον ιδιο προσανατολισμο και ιδια γωνια.

                  υπαρχει περιπτωση να σου εβαλαν πανελ διαφορετικη δυναμικης, ωστε να βγει τελικα το επιθυμητο τελικο αποτελεσμα;

                  Οχι ολα ιδια ειναι, μιλησα με εγκαταστατη και περιμενω απαντηση.

                  καλα εκανες. Οτι και να λέμε εμείς καποιος ειδικος και ειδικα αυτός που το εγκατέστησε μπορει να παντησει καλύτερα από όλους γιατι ετσι οπως τα γραφεις μου φαινεται περίεργο

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone last edited by

                    https://www.bloomberg.com/news/articles ... ope-demand

                    τι να πω περα απο αυτο που εχω ηδη πει το προφανες. Ζητας για εναν ηλεκτρικο κουβα τα διπλα χρηματα απο οσα επρεπε να κανει και απορεις γιατι ο κοσμος δεν τον αγοραζει;

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • cirus
                      cirus @wantone last edited by cirus

                      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      https://www.bloomberg.com/news/articles ... ope-demand

                      τι να πω περα απο αυτο που εχω ηδη πει το προφανες. Ζητας για εναν ηλεκτρικο κουβα τα διπλα χρηματα απο οσα επρεπε να κανει και απορεις γιατι ο κοσμος δεν τον αγοραζει;

                      to link δεν παίζει οποτε δεν καταλαβαινουμε που αναφέρεσαι για κοιτα το μηπως το δουμε
                      d2d6f8dc-4682-4d46-981b-bfce571f97c1-image.png

                      παντως τα ηλεκτρικα αυξανονται παγκοσμιως οι πωλήσεις τους πάνε καλά σαν γενικο σχόλιο

                      Οι τιμες εχουν κατεβει και θα κατέβουν και αλλο

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        https://www.bloomberg.com/news/articles/2024-09-12/stellantis-to-suspend-e-fiat-500-output-on-poor-europe-demand

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • cirus
                          cirus @wantone last edited by cirus

                          @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          https://www.bloomberg.com/news/articles/2024-09-12/stellantis-to-suspend-e-fiat-500-output-on-poor-europe-demand

                          τωρα μαλιστα

                          ε ναι συμφωνω. Απαραδεκτα ακριβο πως να πουλήσει δαυτο.

                          Αγοραστες για το μοντελο υπάρχουν με σωστη τιμη

                          αλλα αυτοι ψαχνουν για κοροιδα οχι αγοραστές

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • J
                            jammamon last edited by

                            "Αν συνυπολογίσουμε την επιδότηση, η βασική έκδοση του Fiat 500e ξεκινάει από τα 21.500 € για την έκδοση RED".

                            Σιγά το ακριβό ρε παιδιά.

                            W cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • W
                              wantone @jammamon last edited by

                              @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              "Αν συνυπολογίσουμε την επιδότηση, η βασική έκδοση του Fiat 500e ξεκινάει από τα 21.500 € για την έκδοση RED".

                              Σιγά το ακριβό ρε παιδιά.

                              11500 θα επρεπε να ξεκιναει για να πουλησει

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol last edited by

                                το φιατακι, στην μορφη του αυτη (νεο 500αρακι) ηταν παντα ακριβο, επομενως λογικο και το ηλεκτρικο 500αρακι να ειναι ακριβο. Αξιζει αυτα τα λεφτα; προφανως και οχι. Το θερμικο τουλαχιστον ειναι υπερτιμημενο αλλα δεν ανεβαινει τοσο ψηλα, οποτε καποιοι που γουσταρουν το design αυτο το αγοραζουν. Στο ηλεκτρικο τα πραγματα ειναι πολυ πιο δυσκολα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus @jammamon last edited by cirus

                                  @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  "Αν συνυπολογίσουμε την επιδότηση, η βασική έκδοση του Fiat 500e ξεκινάει από τα 21.500 € για την έκδοση RED".

                                  Σιγά το ακριβό ρε παιδιά.

                                  με την μικρη μπαταρια με λιγα χλμ αυτονομια και με βασικο εξοπλισμό!!! στην καλή εκδοση ειναι αρκετα πιο ακριβο

                                  εγω με μεγαλη αυτονομια 320χλμ και LFP μπαταρια πήρα με 21χιλιαρικα το YUDO με πολύ καλό εξοπλισμο που είναι και BSUV (οχι μινι χαμηλο) και πλέον υπαρχει το BYD με 20 που είναι πολύ πολύ πολύ καλύτερο από το fiat 500 με 20Κ

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • cirus
                                    cirus @wantone last edited by cirus

                                    @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    "Αν συνυπολογίσουμε την επιδότηση, η βασική έκδοση του Fiat 500e ξεκινάει από τα 21.500 € για την έκδοση RED".

                                    Σιγά το ακριβό ρε παιδιά.

                                    11500 θα επρεπε να ξεκιναει για να πουλησει

                                    ενταξει εισαι υπερβολικα υπερβολικος

                                    το sandero σου ξαναθυμίζω στην βασικη του εκδοση δηλαδη ροδες και τιμονι ξεκιναει στα 16Κ στην Ελλαδα

                                    με 21000 αν επαιρνες τουλαχιστον την μεγαλη χωρητικοτητα μπαταρια μια χαρά θα ήταν το Fiatακι

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol last edited by

                                      Youtube Video

                                      παρουσιαση με οδηγηση του kia ev3 στη σεουλ για ενα σωρο καναλια στο youtube. Θεωρητικα το περιμενουμε να ερθει η φτηνοτερη εκδοση στα 35-38 χιλιαρικα. Εχουν ηδη κυκλοφορορησει οι τιμες γερμανιας και αν θυμαμαι καλα ξεκιναει εκει απο 35.700 (διορθωστε με).
                                      Θεωρω οτι ειναι καλυτερη προταση απο τον αμεσο ανταγωνισμο, ο οποιος ειναι το volvo ex30. Φαινεται να εχει περισσοτερο εξοπλισμο στην φτηνη εκδοση, frunk, one pedal drive (με διαβαθμισεις μαλιστα) και περισσοτερους χωρους. Το βολβακι ειναι μικροτερο, πιο ευελικτο και πιο σβελτο (270 ιπποι vs 200).

                                      To kia εχει μεγαλυτερη μπαταρια (στην μικροτερη του εκδοση) σε σχεση με την μικρη εκδοση του βολβο. Μενει να δουμε τις αυτονομιες τους.
                                      Νομιζω οτι το κια μπορει να παιξει τον ρολο του μοναδικου αμαξιου μια 3μελους οικογενειας (με μονο ερωτηματικο την αυτονομια της μικρης μπαταριας), ενω το βολβο με την καμμια.
                                      Αρνητικο στο kia, για οποιον το σκεφτεται για μοναδικο αμαξι, η ελλειψη αντλιας θερμοτητας, που θεωρητικα θα αυξανει αισθητα την καταναλωση το χειμωνα. Η αληθεια ειναι οτι εκτος των τεσλα και των byd, δεν θυμαμαι αν εχει αλλο ηλεκτρικο οχημα ως στανταρ εξοπλισμο την αντλια θερμοτητας.

                                      Το βασικο ειναι οτι αυξανονται οι επιλογες για τους υποψηφιους αγοραστες!

                                      cirus fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                      • cirus
                                        cirus @dettol last edited by

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        παρουσιαση με οδηγηση του kia ev3 στη σεουλ για ενα σωρο καναλια στο youtube. Θεωρητικα το περιμενουμε να ερθει η φτηνοτερη εκδοση στα 35-38 χιλιαρικα. Εχουν ηδη κυκλοφορορησει οι τιμες γερμανιας και αν θυμαμαι καλα ξεκιναει εκει απο 35.700 (διορθωστε με).
                                        Θεωρω οτι ειναι καλυτερη προταση απο τον αμεσο ανταγωνισμο, ο οποιος ειναι το volvo ex30. Φαινεται να εχει περισσοτερο εξοπλισμο στην φτηνη εκδοση, frunk, one pedal drive (με διαβαθμισεις μαλιστα) και περισσοτερους χωρους. Το βολβακι ειναι μικροτερο, πιο ευελικτο και πιο σβελτο (270 ιπποι vs 200).

                                        To kia εχει μεγαλυτερη μπαταρια (στην μικροτερη του εκδοση) σε σχεση με την μικρη εκδοση του βολβο. Μενει να δουμε τις αυτονομιες τους.
                                        Νομιζω οτι το κια μπορει να παιξει τον ρολο του μοναδικου αμαξιου μια 3μελους οικογενειας (με μονο ερωτηματικο την αυτονομια της μικρης μπαταριας), ενω το βολβο με την καμμια.
                                        Αρνητικο στο kia, για οποιον το σκεφτεται για μοναδικο αμαξι, η ελλειψη αντλιας θερμοτητας, που θεωρητικα θα αυξανει αισθητα την καταναλωση το χειμωνα. Η αληθεια ειναι οτι εκτος των τεσλα και των byd, δεν θυμαμαι αν εχει αλλο ηλεκτρικο οχημα ως στανταρ εξοπλισμο την αντλια θερμοτητας.

                                        Το βασικο ειναι οτι αυξανονται οι επιλογες για τους υποψηφιους αγοραστες!

                                        Εγω θα πω μόνο οτι η HUYNDAI/KIA μετα είναι μετα τις κινεζικες και την tesla αυτη που εχει πλησιασει περισσότερο και δεν την φοβαμαι , τα πάει περιφημα και παιζει ταυτοχρονα σε πολλα ταμπλο!!! ηλεκτρικα, υβριδικα, τμημα N επιδοσεων και στα 2!!!!

                                        Αν καταφερει να ριξει τιμες και να βγαζει κερδος ταυτοχρονα με τα μοντελα της γκαμας της θα εχει φτασει εκει που θα ήθελαν οι Ευρωπαιοι αλλα είναι ακομα ονειρο

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by

                                          Έχουν αντλία θερμότητας τα Γιαρις 5 χρόνια πριν και δεν έχουν τα ηλεκτρικά του 2025/26 που πωλούνται όσο τα Τέσλα ενώ προσφέρουν τα μισά σε κάθε τομέα στην ίδια τιμή. Γελοιότητες

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          D ektoras 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @dettol last edited by

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            παρουσιαση με οδηγηση του kia ev3

                                            Απλά ειναι κακάσχημο....δεν βλέπεται αυτό το πράγμα. Απορώ ποιος θα πληρώσει κίολας για να το κοιτάει κάθε μέρα. Εκτρώματα βγάζουν πλέον οι Κορεάτες. Βάλτε δίπλα σε αυτό το λαξευμένο σε μέταλλο Τέσλα Μ3...

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 661
                                            • 662
                                            • 663
                                            • 664
                                            • 665
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 663 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr