-
Μήπως είσαι η κατακουζινα;
-
Εξαιρετικός κύριος.
-
Χαχαχα
-
-
Ωραιο!
-
-
MG4-ιζει λιγο.. meh
-
μαρέσει μέσα που το χαλάρωσαν λίγο το σκηνικό. Παραήταν κιτς πριν.
-
Ωραίο !!!
Εν τω μεταξύ τέτοια παρόμοια σποιλερ, bodykit κλπ δεν μπορεί να βάλει η Tesla στο Model 3?
Θα ήταν τούμπανο, πανέμορφο!Του ταιριάζουν υπέροχα οι CHR , και αυτό το ασήμι χρωματακι είναι φοβερό, είναι εργοστασιακό ή κάποιο wrap;
-
Είναι ήδη χαμηλό το Μ3, δεν θα το ήθελε κανεις σαύρα
-
Το βγάλανε σε hatch!
Στα 4.63 δεν εχει κανενα νοημα. Ειναι μισο μετρο μεγαλυτερο απ οσο θα πρεπε.
-
Ναι ισχύει, απλά επικροτώ το να κυκλοφορούν και σε hatch εκδόσεις αυτά τα μοντέλα. Ποιος δεν θα ήθελε ένα Μ3 με λίγο μικρότερο κώλο για την Αθήνα;
-
-
-
Ανεβαίνουν στα site τα byd sealu dmi, βλέπω αναφέρουν την πραγματική κατανάλωση χωρίς την χρήση της μπαταρίας που είναι 6,5λ και όχι τις εξυπνάδες των Κινέζων για 2 και 3 λίτρα μικτά.
Στην Ιταλία 40κ στην Αγγλία 33κ είναι πλήρες σε εξοπλισμό αλλά επίσης είναι απορίας άξιο πως μόλις 100 άλογα του θερμικού κινούν 2τ αμάξωμα, δεν.
Το αντίστοιχο phev της mg, το hs, βγάζει 140 θερμικά και έχει 31κ στην Αγγλία, νομίζω θα προτιμηθεί.
-
Ανεβαίνουν στα site τα byd sealu dmi, βλέπω αναφέρουν την πραγματική κατανάλωση χωρίς την χρήση της μπαταρίας που είναι 6,5λ και όχι τις εξυπνάδες των Κινέζων για 2 και 3 λίτρα μικτά.
Στην Ιταλία 40κ στην Αγγλία 33κ είναι πλήρες σε εξοπλισμό αλλά επίσης είναι απορίας άξιο πως μόλις 100 άλογα του θερμικού κινούν 2τ αμάξωμα, δεν.
Το αντίστοιχο phev της mg, το hs, βγάζει 140 θερμικά και έχει 31κ στην Αγγλία, νομίζω θα προτιμηθεί.
Δεν ειναι εξυπναδες των κινεζων, ολοι δηλωνουν νουμερα εκτος πραγματικοτητας.
Το Formentor phev δηλωνει 1.6λ στα 100, ενω αν ειναι ξεφορτιστη η μπαταρια μεσα στη πολη καιει πανω απο 10. -
-
Ανεβαίνουν στα site τα byd sealu dmi, βλέπω αναφέρουν την πραγματική κατανάλωση χωρίς την χρήση της μπαταρίας που είναι 6,5λ και όχι τις εξυπνάδες των Κινέζων για 2 και 3 λίτρα μικτά.
Στην Ιταλία 40κ στην Αγγλία 33κ είναι πλήρες σε εξοπλισμό αλλά επίσης είναι απορίας άξιο πως μόλις 100 άλογα του θερμικού κινούν 2τ αμάξωμα, δεν.
Το αντίστοιχο phev της mg, το hs, βγάζει 140 θερμικά και έχει 31κ στην Αγγλία, νομίζω θα προτιμηθεί.
Δεν ειναι εξυπναδες των κινεζων, ολοι δηλωνουν νουμερα εκτος πραγματικοτητας.
Το Formentor phev δηλωνει 1.6λ στα 100, ενω αν ειναι ξεφορτιστη η μπαταρια μεσα στη πολη καιει πανω απο 10.Ναι αυτός ο ανούσιος υπολογισμος κατανάλωσης ο οποίος οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα, στα phev πρέπει οι κατασκευαστές να δίνουν δύο αριθμούς:
-
κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kwh/100km και
-
κατανάλωσης βενζίνης σε ltr/100km
τα υπόλοιπα είναι παραπλανητικά
-
-
Δεν ξέρω με ποιους προμηθευτές έχουν συνεργαστεί οι Κινέζοι της BYD για την κατασκευή του φοβερού και τρομερού Seal.Τις εσωτερικές χειρολαβές στις πόρτες πάντως τις έχουν προμηθευτεί σίγουρα από τον Βακάκη στα Jumbo στο Αιγαλεω.Η φάση μάλλον ήταν ρε μλκς έχουμε φτιάξει ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο αλλά από τον Αποστολή δεν έχουμε ψωνίσει τίποτα;;;
Μικρό αλλά αληθινό τρολαρισμα από το τεστ ενός ποιοτικότατου οχηματος που μάλλον είναι τα πιο διασκεδαστικά 37.990 που μπορεί να ξοδέψει κάποιος σήμερα !
-
περιμένω τον Βακάκη να φέρει BYD στα τζάμπο του παλαιού φαλήρου
BYD forum