-
@cirus said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@williamg said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@fanis75 said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@civil357 said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
Εντωμεταξύ έχει στη σελίδα τους και ένα λευκό , κανένα χρόνο νεότερο με μόλις 1500 χιλιόμετρα (test drive;;;;) και 10Κ € κάτω.
Δεν ειναι το ίδιο, αυτό με τα 47Κ ειναι το Ltd edition, που έβγαινε μόνο σε αυτό το χρώμα και είχε διαφορετικό εξοπλισμό και στήσιμο.
Στα πλαίσια ενίσχυσης της γκάμας υψηλών επιδόσεων της Ford Performance, διατίθεται η νέα έκδοση Ford Fiesta ST περιορισμένης παραγωγής, 1.000 οχημάτων πανευρωπαϊκά (εκ των οποίων 500 δεξιοτίμονα), η οποία θα προσφέρεται αποκλειστικά σε 3-θυρη έκδοση με το μοναδικό χρώμα εξωτερικού αμαξώματος Azura Blue.
Βασικά χαρακτηριστικά έκδοσης ST Limited Edition (επιπλέον της ST3):
✓ Ζάντες ελαφρού κράματος 18" 10 ακτίνων (D2ULR) με γυαλιστερό φινίρισμα
✓ Μαύρα προστατευτικά καπάκια στο κέντρο των τροχών
✓ Μοναδικό εξωτερικό χρώμα αμαξώματος Azura Blue
✓ Βαμμένη σε μαύρο χρώμα οροφή, εξωτερικοί καθρέφτες και πίσω διάχυτης
✓ Μεγάλη πίσω αεροτομή σε μαύρο χρώμα
✓ Εξωτερικοί καθρέφτες – Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι, με
ενσωματωμένα φλας και φώτα εδάφους που σχηματίζει το λογότυπο ST
✓ Σήμα ST πίσω & κουμπί εκκίνησης κινητήρα με μαύρο περίγραμμα
✓ Ανάρτηση σπορ Ford Performance Coilover (χαμηλότερη 10 mm πίσω - 15 mm μπροστά)
✓ Ιδιαίτερη λαβή μοχλού ταχυτήτων ST
✓ Δυνατότητα άμεσης επιλογής οδήγησης ‘Sport’ από τα χειριστήρια επιλογής στο τιμόνι με
το κουμπί "S".
✓ Τιμόνι σπορ κοφτό flat-bottom (ευθύ κάτω μέρος, 3 ακτίνων, με διάτρητη δερμάτινη
επένδυση και μπλε ραφή)
✓ Ιδιαίτερη λαβή μοχλού ταχυτήτων ST
✓ Προβολείς πλήρως Led (ΣΠΕξ στην ST3)
✓ Πακέτο επιδόσεων Performance Pack (ΣΠΕξ) που περιλαμβάνει:
o Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης - Limited Slip Differential (LSD)
o Launch Control – Ηλεκτρονικός έλεγχος εκκίνησης
o Φωτεινή ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων για καλύτερες επιδόσειςΠόσο έκανε καινούριο;
Και αντ εκαι ηταν 3 σκαλες πανω η τιμη απ το αντιστοιχο μη-συλλεκτικο. Ωστοσο δεν βλέπω στην λίστα κάτι πραγματικά ακριβό (κατι μηχανολογικο δλδ). Εκτος ισως απ το διαφορικό τα υπόλοιπα είναι απλά διακοσμητικά και αρα φτηνα για την παραγωγή.
1000 κομμάτια δεν μου φαίνεται και εξαιρετικά σπάνιο αλλά και πάλι ποτε δεν κατάλαβα το συλλεκτικό σε ενα προιον οπως το αυτοκίνητο. Σιγουρα δεν το καταλαβαίνω για ενα μοντελο σουπα μιας εταιρίας συνωνυμης με την μαζικη παραγωγη.
Τέλος πάντων. Μάλλον είναι για φανατικούς της εταιρίας.
Σε συλεκτικα αμάξια μπαίνουν αλλοι παράγοντες ΟΧΙ μηχανολογικά τι έχει τι δεν έχει
αν ρωτάς εμενα φυσικά και δεν αξίζει τόσα αλλα υπάρχουν κάποιοι που τα δίνουν και υπάρχουν ορισμένα μοντέλα που αυξανουν την αξία τους με την σπανιότητα.
Ποσο, πια κτλ προφανώς και δεν είμαι ουτε ειδικος να αναλύσω ούτε γνωρίζω πολλα
απλά αναφέρω ότι είναι συλεκτικο το μοντέλο το συγκεκριμένο. τιποτα παραπάνω τιποτα λιγοτερο. Για μας τους πολλούς είναι πεταμένα χρήματα
Την έννοια του συλλεκτικού την έχουμε κάνει λάστιχο. Ένα φορντάκι της σειράς, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ
-
@red_monster said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@cirus said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@williamg said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@fanis75 said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@civil357 said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
Εντωμεταξύ έχει στη σελίδα τους και ένα λευκό , κανένα χρόνο νεότερο με μόλις 1500 χιλιόμετρα (test drive;;;;) και 10Κ € κάτω.
Δεν ειναι το ίδιο, αυτό με τα 47Κ ειναι το Ltd edition, που έβγαινε μόνο σε αυτό το χρώμα και είχε διαφορετικό εξοπλισμό και στήσιμο.
Στα πλαίσια ενίσχυσης της γκάμας υψηλών επιδόσεων της Ford Performance, διατίθεται η νέα έκδοση Ford Fiesta ST περιορισμένης παραγωγής, 1.000 οχημάτων πανευρωπαϊκά (εκ των οποίων 500 δεξιοτίμονα), η οποία θα προσφέρεται αποκλειστικά σε 3-θυρη έκδοση με το μοναδικό χρώμα εξωτερικού αμαξώματος Azura Blue.
Βασικά χαρακτηριστικά έκδοσης ST Limited Edition (επιπλέον της ST3):
✓ Ζάντες ελαφρού κράματος 18" 10 ακτίνων (D2ULR) με γυαλιστερό φινίρισμα
✓ Μαύρα προστατευτικά καπάκια στο κέντρο των τροχών
✓ Μοναδικό εξωτερικό χρώμα αμαξώματος Azura Blue
✓ Βαμμένη σε μαύρο χρώμα οροφή, εξωτερικοί καθρέφτες και πίσω διάχυτης
✓ Μεγάλη πίσω αεροτομή σε μαύρο χρώμα
✓ Εξωτερικοί καθρέφτες – Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι, με
ενσωματωμένα φλας και φώτα εδάφους που σχηματίζει το λογότυπο ST
✓ Σήμα ST πίσω & κουμπί εκκίνησης κινητήρα με μαύρο περίγραμμα
✓ Ανάρτηση σπορ Ford Performance Coilover (χαμηλότερη 10 mm πίσω - 15 mm μπροστά)
✓ Ιδιαίτερη λαβή μοχλού ταχυτήτων ST
✓ Δυνατότητα άμεσης επιλογής οδήγησης ‘Sport’ από τα χειριστήρια επιλογής στο τιμόνι με
το κουμπί "S".
✓ Τιμόνι σπορ κοφτό flat-bottom (ευθύ κάτω μέρος, 3 ακτίνων, με διάτρητη δερμάτινη
επένδυση και μπλε ραφή)
✓ Ιδιαίτερη λαβή μοχλού ταχυτήτων ST
✓ Προβολείς πλήρως Led (ΣΠΕξ στην ST3)
✓ Πακέτο επιδόσεων Performance Pack (ΣΠΕξ) που περιλαμβάνει:
o Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης - Limited Slip Differential (LSD)
o Launch Control – Ηλεκτρονικός έλεγχος εκκίνησης
o Φωτεινή ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων για καλύτερες επιδόσειςΠόσο έκανε καινούριο;
Και αντ εκαι ηταν 3 σκαλες πανω η τιμη απ το αντιστοιχο μη-συλλεκτικο. Ωστοσο δεν βλέπω στην λίστα κάτι πραγματικά ακριβό (κατι μηχανολογικο δλδ). Εκτος ισως απ το διαφορικό τα υπόλοιπα είναι απλά διακοσμητικά και αρα φτηνα για την παραγωγή.
1000 κομμάτια δεν μου φαίνεται και εξαιρετικά σπάνιο αλλά και πάλι ποτε δεν κατάλαβα το συλλεκτικό σε ενα προιον οπως το αυτοκίνητο. Σιγουρα δεν το καταλαβαίνω για ενα μοντελο σουπα μιας εταιρίας συνωνυμης με την μαζικη παραγωγη.
Τέλος πάντων. Μάλλον είναι για φανατικούς της εταιρίας.
Σε συλεκτικα αμάξια μπαίνουν αλλοι παράγοντες ΟΧΙ μηχανολογικά τι έχει τι δεν έχει
αν ρωτάς εμενα φυσικά και δεν αξίζει τόσα αλλα υπάρχουν κάποιοι που τα δίνουν και υπάρχουν ορισμένα μοντέλα που αυξανουν την αξία τους με την σπανιότητα.
Ποσο, πια κτλ προφανώς και δεν είμαι ουτε ειδικος να αναλύσω ούτε γνωρίζω πολλα
απλά αναφέρω ότι είναι συλεκτικο το μοντέλο το συγκεκριμένο. τιποτα παραπάνω τιποτα λιγοτερο. Για μας τους πολλούς είναι πεταμένα χρήματα
Την έννοια του συλλεκτικού την έχουμε κάνει λάστιχο. Ένα φορντάκι της σειράς, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ
Ρε monster τι μου το λες εμενα αυτό. Χεσμενα τα έχω πια είναι συλεκτικα και πια δεν είναι
Δεν εχει σημασια τι πιστεύω εγώ και εσυ
Αν κάτι θεωρειται συλλεκτικο εχει αξία, ειτε σου αρέσει είτε όχι deal with this
Ξερεις ποσο πουλήθηκε μια χαρτοπετσέτα που υπέγραψε ο μεσι το πρώτο του συμβόλαιο με την barcelona????
κάποιος θα έλεγε μα είναι καλά εγώ θα σκούπιζα την μύτη μου και θα την πέταγα
αξία συλλεκτική έχει ότι θεωρείται οτι έχει συλεκτική αξία από τους συλλέκτες. Δεν εχει καμία σημασια αν είναι ενα ταπεινο αμαξάκι της σειράς
Εγώ με το θέμα είμαι ασχετος μην το αναλύσουμε περισσότερο. Απλά ηξερα ότι το συγκεκριμένο έχει αξία και το είπα , μεχρι εκεί. Δεν με ενδιαφέρει κιολας το θεματακι αυτό, μου είναι αδιαφορο, ποτε δεν θα έπαιρνα κάτι τέτοιο υπερκοστολογημένο λογω "συλλεκτικότητας"
-
Το συγκεκριμένο fiesta νομίζω δε θεωρείται συλλεκτικό ούτε από τους συλλέκτες. Μια λίγο πιο ειδική έκδοση είναι που σε καμία περίπτωση δε το κάνει συλλεκτικό γιατί πολύ απλά δε θα μπει ποτέ σε καμία συλλογή. Στο δρόμο θα το έχει όποιος το πάρει.
-
Μια νυχτα που θα εχω χρονο θα σας γραψω για συλλεκτικα απο τις εμπειρι3ς μου στη λεσχη moto guzzi
-
https://forum.4troxoi.gr/topic/102876/πότε-ένα-αυτοκίνητο-γίνεται-κλασικό/
Κάτι γενικό από αναζήτηση στο διαδίκτυο, τα γράφει καλύτερα απ' ό,τι θα τα έγραφα εγώ
Τα guzzisti αργότερα
-
This post is deleted! -
https://www.car.gr/s/8ayfbt05/
Μιας και i20N και i30N εξαφανίστηκαν από τους καταλόγους της hyundai.
-
Τα 2λιτρα rally replica κάπου εκεί παίζανε σε τιμές ανέκαθεν. Θυμάμαι το evo/impreza να παίζουνε στα 45 με 55k, κάπου εκεί ήταν και το S2000. Τα άλογα πάντα κόστιζαν ενώ τώρα παίρνεις πολύ καλύτερο αυτοκίνητο με περισσότερα στάνταρ ασφαλείας και πολύ πιο εύκολα να τα πάει γρήγορα ο μέσος οδηγός λόγω βοηθημάτων.
Το ότι είναι Hyundai δεν έχει να λέει κάτι. Σε ποιότητά είναι εφάμιλλο πλέον ενός ευρωπαϊκού ή γιαπωνέζικου και σαν "αγωνιστική" έκδοση εξαιρετικό. Και το Yaris gr εκεί γύρω παίζει. -
Η τιμή είναι για γέλια γιατί πριν 1 μήνα μπορούσες να το παραγγείλεις από τη hyundai με 34k το 250ps και 38k το 280ps. Από το 38 στο 53 δεν είναι διαφορά για γέλια;
-
38k το δίνανε καινούργιο;
Νόμιζα είχε πολύ παραπάνω -
@panos2171 said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
Τα 2λιτρα rally replica κάπου εκεί παίζανε σε τιμές ανέκαθεν. Θυμάμαι το evo/impreza να παίζουνε στα 45 με 55k, κάπου εκεί ήταν και το S2000. Τα άλογα πάντα κόστιζαν ενώ τώρα παίρνεις πολύ καλύτερο αυτοκίνητο με περισσότερα στάνταρ ασφαλείας και πολύ πιο εύκολα να τα πάει γρήγορα ο μέσος οδηγός λόγω βοηθημάτων.
Το ότι είναι Hyundai δεν έχει να λέει κάτι. Σε ποιότητά είναι εφάμιλλο πλέον ενός ευρωπαϊκού ή γιαπωνέζικου και σαν "αγωνιστική" έκδοση εξαιρετικό. Και το Yaris gr εκεί γύρω παίζει.Καλο ειναι το i30, αλλά τις φτερουγες δεν τις φτανει. Ουτε και τα καλα μπροστοκινητα της κατηγοριας (Μegane RS, Civic type R κτλ )
Ειδικα στην τιμη που το δινει (αν και ειναι σχεδον καινουριο απο οτι φαινεται) , θα επαιρνα ενα απο τα άλλα που ειπαμε -
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41290405-cupra-formentor
Οι ζαντες ειναι του PACK
εβαλε και ενα VZ αυτοκολητο βλέπω.
ο προφυλακτηρας φαινεται αλλαγμενος μονο
για να δείξει 5.5λ/100 πηγε 80κμ με 100km/h
-
@alexandros-k said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@panos2171 said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
Τα 2λιτρα rally replica κάπου εκεί παίζανε σε τιμές ανέκαθεν. Θυμάμαι το evo/impreza να παίζουνε στα 45 με 55k, κάπου εκεί ήταν και το S2000. Τα άλογα πάντα κόστιζαν ενώ τώρα παίρνεις πολύ καλύτερο αυτοκίνητο με περισσότερα στάνταρ ασφαλείας και πολύ πιο εύκολα να τα πάει γρήγορα ο μέσος οδηγός λόγω βοηθημάτων.
Το ότι είναι Hyundai δεν έχει να λέει κάτι. Σε ποιότητά είναι εφάμιλλο πλέον ενός ευρωπαϊκού ή γιαπωνέζικου και σαν "αγωνιστική" έκδοση εξαιρετικό. Και το Yaris gr εκεί γύρω παίζει.Καλο ειναι το i30, αλλά τις φτερουγες δεν τις φτανει. Ουτε και τα καλα μπροστοκινητα της κατηγοριας (Μegane RS, Civic type R κτλ )
Ειδικα στην τιμη που το δινει (αν και ειναι σχεδον καινουριο απο οτι φαινεται) , θα επαιρνα ενα απο τα άλλα που ειπαμεΚαι αυτά ακριβά τα δίνουν
πχ. Αυτό το 2019 είχε από 43500€ (edc) και από 41000 το μηχανικό, μετά από 5 χρόνια και 100.000χλμ το πουλάει 41.000€
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343171375-renault-megane -
@a-d-p said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@alexandros-k said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@panos2171 said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
Τα 2λιτρα rally replica κάπου εκεί παίζανε σε τιμές ανέκαθεν. Θυμάμαι το evo/impreza να παίζουνε στα 45 με 55k, κάπου εκεί ήταν και το S2000. Τα άλογα πάντα κόστιζαν ενώ τώρα παίρνεις πολύ καλύτερο αυτοκίνητο με περισσότερα στάνταρ ασφαλείας και πολύ πιο εύκολα να τα πάει γρήγορα ο μέσος οδηγός λόγω βοηθημάτων.
Το ότι είναι Hyundai δεν έχει να λέει κάτι. Σε ποιότητά είναι εφάμιλλο πλέον ενός ευρωπαϊκού ή γιαπωνέζικου και σαν "αγωνιστική" έκδοση εξαιρετικό. Και το Yaris gr εκεί γύρω παίζει.Καλο ειναι το i30, αλλά τις φτερουγες δεν τις φτανει. Ουτε και τα καλα μπροστοκινητα της κατηγοριας (Μegane RS, Civic type R κτλ )
Ειδικα στην τιμη που το δινει (αν και ειναι σχεδον καινουριο απο οτι φαινεται) , θα επαιρνα ενα απο τα άλλα που ειπαμεΚαι αυτά ακριβά τα δίνουν
πχ. Αυτό το 2019 είχε από 43500€ (edc) και από 41000 το μηχανικό, μετά από 5 χρόνια και 100.000χλμ το πουλάει 41.000€
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343171375-renault-meganeΕτσι ειναι. Εχουν σταματησει ολα αυτα πλεον και ζητανε οτι θελουν.....
-
@alexandros-k said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@a-d-p said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@alexandros-k said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@panos2171 said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
Τα 2λιτρα rally replica κάπου εκεί παίζανε σε τιμές ανέκαθεν. Θυμάμαι το evo/impreza να παίζουνε στα 45 με 55k, κάπου εκεί ήταν και το S2000. Τα άλογα πάντα κόστιζαν ενώ τώρα παίρνεις πολύ καλύτερο αυτοκίνητο με περισσότερα στάνταρ ασφαλείας και πολύ πιο εύκολα να τα πάει γρήγορα ο μέσος οδηγός λόγω βοηθημάτων.
Το ότι είναι Hyundai δεν έχει να λέει κάτι. Σε ποιότητά είναι εφάμιλλο πλέον ενός ευρωπαϊκού ή γιαπωνέζικου και σαν "αγωνιστική" έκδοση εξαιρετικό. Και το Yaris gr εκεί γύρω παίζει.Καλο ειναι το i30, αλλά τις φτερουγες δεν τις φτανει. Ουτε και τα καλα μπροστοκινητα της κατηγοριας (Μegane RS, Civic type R κτλ )
Ειδικα στην τιμη που το δινει (αν και ειναι σχεδον καινουριο απο οτι φαινεται) , θα επαιρνα ενα απο τα άλλα που ειπαμεΚαι αυτά ακριβά τα δίνουν
πχ. Αυτό το 2019 είχε από 43500€ (edc) και από 41000 το μηχανικό, μετά από 5 χρόνια και 100.000χλμ το πουλάει 41.000€
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343171375-renault-meganeΕτσι ειναι. Εχουν σταματησει ολα αυτα πλεον και ζητανε οτι θελουν.....
Aυτοι ο,τι θελουν ζητανε, το θεμα ειναι ποιος τα αγοραζει.
Προσωπικα, πιστευω κανεις στις τιμες αυτες. -
@driver-m said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@alexandros-k said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@a-d-p said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@alexandros-k said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
@panos2171 said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
Τα 2λιτρα rally replica κάπου εκεί παίζανε σε τιμές ανέκαθεν. Θυμάμαι το evo/impreza να παίζουνε στα 45 με 55k, κάπου εκεί ήταν και το S2000. Τα άλογα πάντα κόστιζαν ενώ τώρα παίρνεις πολύ καλύτερο αυτοκίνητο με περισσότερα στάνταρ ασφαλείας και πολύ πιο εύκολα να τα πάει γρήγορα ο μέσος οδηγός λόγω βοηθημάτων.
Το ότι είναι Hyundai δεν έχει να λέει κάτι. Σε ποιότητά είναι εφάμιλλο πλέον ενός ευρωπαϊκού ή γιαπωνέζικου και σαν "αγωνιστική" έκδοση εξαιρετικό. Και το Yaris gr εκεί γύρω παίζει.Καλο ειναι το i30, αλλά τις φτερουγες δεν τις φτανει. Ουτε και τα καλα μπροστοκινητα της κατηγοριας (Μegane RS, Civic type R κτλ )
Ειδικα στην τιμη που το δινει (αν και ειναι σχεδον καινουριο απο οτι φαινεται) , θα επαιρνα ενα απο τα άλλα που ειπαμεΚαι αυτά ακριβά τα δίνουν
πχ. Αυτό το 2019 είχε από 43500€ (edc) και από 41000 το μηχανικό, μετά από 5 χρόνια και 100.000χλμ το πουλάει 41.000€
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343171375-renault-meganeΕτσι ειναι. Εχουν σταματησει ολα αυτα πλεον και ζητανε οτι θελουν.....
Aυτοι ο,τι θελουν ζητανε, το θεμα ειναι ποιος τα αγοραζει.
Προσωπικα, πιστευω κανεις στις τιμες αυτες.Καποια πωλουνται , καποια μενουν και τα βλεπουν
Μιλωντας για σπορ αμαξια , ξερω 2 περιπτωσεις που εβαλαν για πωληση το υπαρχον και εβαλαν στοχο για κατι καλυτερο.
Λες και οι αλλες κατηγοριες εχουν φθηνα αμαξια.....Ολα πανακριβα ειναι -
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/25247802-alfa-romeo-junior
και
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/27280511-alfa-romeo-junior
ένα κέρωμα και βιολογικό θέλουν και είναι σούπερ
-
@argg said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/25247802-alfa-romeo-junior
και
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/27280511-alfa-romeo-junior
ένα κέρωμα και βιολογικό θέλουν και είναι σούπερ
Γιατι τι εχουν? Κυκλοφορουσαν μεχρι τωρα, αφου εχουν πινακιδες λεει
-
Το επώνυμο του εμπόρου όλα τα λεφτά...
-
E τι; Κλέφτης να γίνει;;;
Είναι ήδη; Α, οκ!
Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα