-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Λοιπον τελικα το αμαξι με μια μέρα φόρτιση μονο μου βγαζει μια ολοκληρη εβδομάδα και περισευει και γύρω στο 30% με την χρηση που του κάνω
Με βαση τις καλοκαιρινες παραγωγες του φωτοβολταικου μου 3,3 KW το αμαξι βγαινει τσάμπα εντελως και περισεύει και ρεύμα που δινω πίσω στην ΔΕΗ
Αυτό που δινω πισω στην ΔΕΗ μειωνεται σε σχεση με πριν αλλα και παλι περισσευει ενεργεια και δινω πίσω στην Δεη για το απόθεμα μου.
Μενει να δω τον Χειμώνα τους μήνες που δεν έχει παραγωγη πολύ ποσο θα μου ερχεται τσαμπα από την περισια ενεργεια που έχω δώσει πίσω στο δικτυο και αν και πότε θα αρχισει να ερχεται και λογαριασμός (καλα οχι οτι με νοιαζει μιλάμε τα βγαζει και με το παραπάνω αλλα από περιέργεια πιο πολύ)
Τι γίνεται με το net metering ? Τι ισχύει για τους παλιούς συνδρομητές ?
δεν εχω ακουσει να εχουν αλλαξει κανεναν σε νεο καθεστως. Οτι ισχυε, ισχυει. Παραγεις ενεργεια, καταναλωνεις ενεργεια και χρεωνεσαι για τη διαφορα.
Η περίσσεια ενέργειας μπαίνει σε ένα κορβανά με ορίζοντα πόσο ?
3 χρονια
Α οκ, ισχύει κανονικά και αυτό, τέλεια !
-
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Λοιπον τελικα το αμαξι με μια μέρα φόρτιση μονο μου βγαζει μια ολοκληρη εβδομάδα και περισευει και γύρω στο 30% με την χρηση που του κάνω
Με βαση τις καλοκαιρινες παραγωγες του φωτοβολταικου μου 3,3 KW το αμαξι βγαινει τσάμπα εντελως και περισεύει και ρεύμα που δινω πίσω στην ΔΕΗ
Αυτό που δινω πισω στην ΔΕΗ μειωνεται σε σχεση με πριν αλλα και παλι περισσευει ενεργεια και δινω πίσω στην Δεη για το απόθεμα μου.
Μενει να δω τον Χειμώνα τους μήνες που δεν έχει παραγωγη πολύ ποσο θα μου ερχεται τσαμπα από την περισια ενεργεια που έχω δώσει πίσω στο δικτυο και αν και πότε θα αρχισει να ερχεται και λογαριασμός (καλα οχι οτι με νοιαζει μιλάμε τα βγαζει και με το παραπάνω αλλα από περιέργεια πιο πολύ)
Τι γίνεται με το net metering ? Τι ισχύει για τους παλιούς συνδρομητές ?
δεν εχω ακουσει να εχουν αλλαξει κανεναν σε νεο καθεστως. Οτι ισχυε, ισχυει. Παραγεις ενεργεια, καταναλωνεις ενεργεια και χρεωνεσαι για τη διαφορα.
Η περίσσεια ενέργειας μπαίνει σε ένα κορβανά με ορίζοντα πόσο ?
3 χρονια
Α οκ, ισχύει κανονικά και αυτό, τέλεια !
δεν εχω καταλαβει με τους μηνες τι ισχυει. Δηλαδη αν οτι παραγεις αυγουστο του 2024, ισχυει μεχρι ιουλιο του 2027 ή αν ειναι πχ η παραγωγη του 2024 ισχυει εως το 2027. Δεν το εχω ψαξει ιδιαιτερα, διοτι οριακα καλυπτω τις αναγκες μου.
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
καλα δεν το συζητω. Το μονο που μετάνιωσα είναι που δεν έβαλα μεγαλύτερο.
ηθελα να στο γραψω και εγω αυτο, αλλα φοβομουν μην σε προσβαλλω
οχι ρε τι να με προσβαλεις αλλα οσα μπορώ τοσα κάνω. και δεν εχω βάλει δανειο ποτέ στην ζωή μου οποτε δεν το έκανα και τωρα
Με τους υπολογισμούς μου μου βγήκε 4,5 χιλιαρικα το φβ (με την επιδότηση)
και 15200 το YUDO (με επιδότηση και μειον τα χρηματα που πήρα από την πώληση ka)δηλαδη 19700 ευρώ από την τσέπη μου + 14500 ευρω που εβαλα πάλι από την τσέπη αλλα θα μου επιστραφούν
Δεν ηθελα να βάλω περισσότερα αλλιως το φβ θα ήταν μεγαλύτερο. Εξάλου είναι κάτι που αλλαζει αν θες στο μέλλον με πολύ μικρο κόστος μέχρι τα 6 KW που υποστηρίζει ο τωρινός μου inverter
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
καλα δεν το συζητω. Το μονο που μετάνιωσα είναι που δεν έβαλα μεγαλύτερο.
ηθελα να στο γραψω και εγω αυτο, αλλα φοβομουν μην σε προσβαλλω
Πόσο είπαμε έχει ο μεν και πόσο ο δε ? Έχετε υπολογίσει κόστος ανά παραγόμενο Watt ?
-
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
καλα δεν το συζητω. Το μονο που μετάνιωσα είναι που δεν έβαλα μεγαλύτερο.
ηθελα να στο γραψω και εγω αυτο, αλλα φοβομουν μην σε προσβαλλω
Πόσο είπαμε έχει ο μεν και πόσο ο δε ? Έχετε υπολογίσει κόστος ανά παραγόμενο Watt ?
εγώ εχω 3,3 KW πανελ, 6 KW inverter και 6KWh μπαταρια
επέκταση στα πάνελ έχει μικρο κόστος μεχρι τα 6KW. παραπάνω έτσι και αλλιως δεν μπορω λογω ταράτσας με μερική σκίαση που δεν μπαίνουν πάνελ (νομιμα παντα λέω, παρανομα δεν τα κάνω για κανένα λόγο)
κοστος ανα παραγόμενο Watt δεν έχω υπολογίσει καθόλου
-
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
καλα δεν το συζητω. Το μονο που μετάνιωσα είναι που δεν έβαλα μεγαλύτερο.
ηθελα να στο γραψω και εγω αυτο, αλλα φοβομουν μην σε προσβαλλω
Πόσο είπαμε έχει ο μεν και πόσο ο δε ? Έχετε υπολογίσει κόστος ανά παραγόμενο Watt ?
9.66kwp πανελ, 10αρης ινβερτερ και 10.2 μπαταρια. Μετα την επιδοτηση μου κοστισε 11.5 χιλιαρικα. Ουτε εγω εχω υπολογισει κοστος ανα παραγομενη kwh.
Αυτο τον μηνα μου βγηκε ο πρωτος λογαριασμος ΔΕΗ με μηδεν kwh. 50 ευρωλουκια τα παρελκομενα της δεη (δικτυο, ετμεαρ, δημος κτλπ) -
Ωραίοι και οι δυο, με το καλό η απόσβεση !
-
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
καλα δεν το συζητω. Το μονο που μετάνιωσα είναι που δεν έβαλα μεγαλύτερο.
ηθελα να στο γραψω και εγω αυτο, αλλα φοβομουν μην σε προσβαλλω
Πόσο είπαμε έχει ο μεν και πόσο ο δε ? Έχετε υπολογίσει κόστος ανά παραγόμενο Watt ?
εγώ εχω 3,3 KW πανελ, 6 KW inverter και 6KWh μπαταρια
επέκταση στα πάνελ έχει μικρο κόστος μεχρι τα 6KW. παραπάνω έτσι και αλλιως δεν μπορω λογω ταράτσας με μερική σκίαση που δεν μπαίνουν πάνελ (νομιμα παντα λέω, παρανομα δεν τα κάνω για κανένα λόγο)
κοστος ανα παραγόμενο Watt δεν έχω υπολογίσει καθόλου
ΧΑ, μικρε
εγω εβαλα 9.12kwp και 10kwh μπαταρια. -
@ntinaras said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
καλα δεν το συζητω. Το μονο που μετάνιωσα είναι που δεν έβαλα μεγαλύτερο.
ηθελα να στο γραψω και εγω αυτο, αλλα φοβομουν μην σε προσβαλλω
Πόσο είπαμε έχει ο μεν και πόσο ο δε ? Έχετε υπολογίσει κόστος ανά παραγόμενο Watt ?
εγώ εχω 3,3 KW πανελ, 6 KW inverter και 6KWh μπαταρια
επέκταση στα πάνελ έχει μικρο κόστος μεχρι τα 6KW. παραπάνω έτσι και αλλιως δεν μπορω λογω ταράτσας με μερική σκίαση που δεν μπαίνουν πάνελ (νομιμα παντα λέω, παρανομα δεν τα κάνω για κανένα λόγο)
κοστος ανα παραγόμενο Watt δεν έχω υπολογίσει καθόλου
ΧΑ, μικρε
εγω εβαλα 9.12kwp και 10kwh μπαταρια.Ε μικρουλι έχω τι να κάνω . Το 10ρι να σου πω την αλήθεια δεν με συμφέρε. Οι καταναλώσεις που έχω δεν είναι ποτέ τόσο. Απλά θα χάριζα ρεύμα στην δεη. Βέβαια δεν έχω και αρκετό χώρο για τόσα πάνελ εκμεταλλεύσιμο.. αλλά ένα 5ρι 6ρι μπορεί και να χωράει. Το καλό όμως είναι ότι ο inverter το σηκώνει και απλά μπορώ να τοποθετήσω πάνελ χωρίς καμία άλλη αλλαγή! Το 10ρι είναι στο μυαλό για μακρινό μέλλον που θα υπάρχουν αποδοτικότερα πάνελ άρα σε λιγότερο χώρο και να βγει το πετρέλαιο να μπει αντλία θερμότητας. Μόνο έτσι βγάζει νόημα. Αλλά εκεί πρέπει να αλλάξουν πολλά και να πάω και σε τριφασικό ρεύμα (καινούργια καλώδια, καινούργιος inverter, καινούργια μπαταρία, καινούργιοι πίνακες, είναι πάρα πολλά τα λεφτά, μπορεί να μην αξιζει ). Θέλει πολλά χρήματα και δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνω κάτι τέτοιο τώρα με τις καταναλώσεις που έχω . Μέχρι και το ηλεκτρικό μου μικρούλι είναι με μόλις 41 khh μπαταρία. Το μυστικό της μεγάλης αυτονομίας του είναι το μικρό βάρος (1300) κιλά μόλις για buv ηλεκτρικό είναι πουπουλο με lfp μπαταρια που το κάνει αποδοτικο.
Πιστεύω ότι για τα χρήματα που μπορούσα να διαθέσω έκανα καλές επιλογές. Μπορεί όχι τις καλύτερες αλλά έκανα καλές. Με περισσότερα χρήματα θα μπορούσα σίγουρα πολύ πιο καλά συστήματα αλλά είναι και το πόσα μπορείς να διαθέσεις.
-
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Πιστεύω ότι για τα χρήματα που μπορούσα να διαθέσω έκανα καλές επιλογές. Μπορεί όχι τις καλύτερες αλλά έκανα καλές. Με περισσότερα χρήματα θα μπορούσα σίγουρα πολύ πιο καλά συστήματα αλλά είναι και το πόσα μπορείς να διαθέσεις.
δυστυχως δεν ειχε βγει η προσφορα του dolphin τοτε που εκανες την κινηση. Αλλα και παλι, με τον χαμο που θα γινει, αν δεν μπουν λεφτα στο ΚΗ3 παιζει και οσοι παρηγγειλαν dolphin με το που βγηκε η προσφορα, να μην μπορουν να παρουν την επιδοτηση μεχρι να ερθουν τα αμαξια. Τουλαχιστον εσυ "κλειδωσες" την επιδοτηση.
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Πιστεύω ότι για τα χρήματα που μπορούσα να διαθέσω έκανα καλές επιλογές. Μπορεί όχι τις καλύτερες αλλά έκανα καλές. Με περισσότερα χρήματα θα μπορούσα σίγουρα πολύ πιο καλά συστήματα αλλά είναι και το πόσα μπορείς να διαθέσεις.
δυστυχως δεν ειχε βγει η προσφορα του dolphin τοτε που εκανες την κινηση. Αλλα και παλι, με τον χαμο που θα γινει, αν δεν μπουν λεφτα στο ΚΗ3 παιζει και οσοι παρηγγειλαν dolphin με το που βγηκε η προσφορα, να μην μπορουν να παρουν την επιδοτηση μεχρι να ερθουν τα αμαξια. Τουλαχιστον εσυ "κλειδωσες" την επιδοτηση.
Κοίτα σίγουρα το dolfin είναι καλύτερο και αυτό θα έπαιρνα. Αλλά από την άλλη δεν μετάνιωσα που πήρα αυτό. Με έχει πραγματικά ξετρελάνει , είναι υπέροχο μέσα στην πολη. Δεν γράφω περισσότερα γιατί θα νομίζετε όλοι ότι υπερβάλλω. Το μέγεθος του είναι ιδανικότερο από του dolfin αν και το dolfin είναι πολύ καλύτερο σε όλα. Και είναι και πυραυλακι σε μικρές ταχύτητες μέχρι τα 80 αν το βάλεις στο σπορτ. Και απορώ με τον άλλο πως σκατα έβγαλε στο βιντεο ότι για το 0-100 κάνει 18 δευτερόλεπτα !!!!! Δεν κάνει τόσο με τίποτα. Σε ψώνια θες, σε άνεση, για χαλάρωση μέσα στην κίνηση, οι χώροι του είναι υπεραρκετοι. Γενικά για την προηγούμενη τιμή του που το πήρα αξιζε
-
Καλύτερα, χειρότερα δεν υπάρχει χρυσή τομή, κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις, να το απολαύσεις !
-
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
Καλύτερα, χειρότερα δεν υπάρχει χρυσή τομή, κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις, να το απολαύσεις !
Ευχαριστώ. Από την μια λέω ναι το dolfin καλύτερη περίπτωση από αυτό που πήρα. Από την άλλη λέω μην είσαι αχάριστος στον εαυτό μου. Πρόλαβα την καλή τιμή, προλάβα να κάνω αίτηση από τους πρώτους και πήρα ετοιμοπαραδοτο αμαξάκι που μου καλύπτει απόλυτα αυτά που ήθελα και είμαι ευχαριστημένος. Ούτως ή άλλως και το καλύτερο δυνατό να πάρεις μετά από λίγο καιρό θα βγει κάτι καλύτερο . Αφού καλύπτομαι και πλήρωσα όσα περίπου υπολόγιζα με καλό αποτέλεσμα είμαι μια χαρά ευχαριστημένος
-
Εγώ στο βίντεο του Σαλονικιού παραπάνω είδα πάντως ένα πανέμορφο μικρό αμαξάκι crossover, ειδικά από μπροστά είναι πολύ δυναμικό και εντυπωσιακό, με πολλές σχεδιαστικές τσαχπινιες , ενώ και εσωτερικά είναι πολύ καλό με ωραία σχεδίαση του ταμπλό, ωραία wide κεντρική οθόνη, ψηλή σε ωραία θέση κεντρική κονσόλα με το υποβραχιονιο και τις ποτηροθήκες ,και πανέμορφα καθίσματα.
Αυτόματο θερμικό με 95 άλογα με αυτό τον εξοπλισμό, στην καλύτερη κάποιο AYGO και αν στη τιμή αυτή.
Με ΦΒ και τζαμπα κόστος μετακίνησης ήταν η ιδανική επιλογή αυτή την στιγμή στην αγορά νομίζω.
Δεν ξέρω πόσο έχει το Dolphin που λέτε σήμερα, ή πόσο θα έχουν τα... πολυαναμενόμενα C3 και Panda , - που θέλω να βάλω στοίχημα πως σε αξιοπρεπή έκδοση δεν θα έχουν κάτω από 30κ - αλλά φεξε Μάη μου να φας τριφύλλι με τον κίνδυνο να χάσεις το KH3.
Και επίσης αυτό το τοπικό με έχει κάνει να αναθεωρήσω εντελώς την προοπτική του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αφού είναι σαν αποκαλύπτει πως ο σχεδόν μοναδικός σκοπός τους έπρεπε να είναι η εντός πόλης κίνηση.
Για κάποιο λόγο τεράστια εντύπωση μου προκάλεσε τις τελευταίες εβδομάδες σε κάποια παραθεριστικά μέρη, πολύ ακριβά ηλεκτρικά , Mercedes, etron, Volvo , Tesla να φορτίζουν ντάλα ήλιο σε Lidl , AB , κλπ σημεία μακριά από κάποιο μέρος που θα μπορούσες να το αφήσεις και να κάνεις μια βόλτα ή δραστηριότητα με την οικογένειά σου που με έβαλε σε σκέψεις πως γίνεται να έχεις την οικονομική άνεση να δώσεις 60-70 - 80 + χιλιάδες ευρώ και αντί να επιλέξεις κάποιο αντίστοιχο θερμικό που με ένα 100αρικακι € - σαν να λέμε 20ρικακι για εμάς - θα γέμιζες σε 3 λεπτά σε ένα πρατήριο καυσίμων , να υποβάλλεις τον εαυτό σου σε τέτοια βάσανο.
Κλεισμένοι μέσα με το AC ανοιχτό με τις μούρες κάτω να κοιτάνε στο κινητό, το τέλειο περιβάλλον για να ακούς την γκρίνια της γυναίκας και των παιδιών, σαν φυλακισμένοι σε κλουβί ζωολογικού κήπου, σαν πειραματόζωα μου φάνηκαν, δεν ξέρω πως μου ήρθε να κάνω τέτοιους συνειρμούς, λες και έγινε ένα glitch στο matrix και αποκαλύφθηκε η απάτη της ηλεκτροκίνησης μπροστά στα μάτια μου!!!
-
Οι τελευταίες παράγραφοι έτοιμες για ανάρτηση στο πάλαι ποτέ χιτ του φόρουμ "απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση" ...
Τα ακριβά ηλεκτρικά μοντέλα είναι κυρίως εταιρικά είτε παροχή είτε πάγια με δυνατές αποσβέσεις.
Το ότι υποβάλλει κάποιος εαυτόν σε τέτοια ταλαιπωρία είναι απόρροια της μικρής διείσδυσης τους στην αγορά. Έλλειψη υποδομών, ακαταλληλα σημεία και ένα πενιχρό δίκτυο ταχυφορτιστων συμφερόντων των νταβαδων της χώρας μόνο.
Η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που πουλάει σαν ψωμί η Τέσλα αλλά την έχουν περιορίσει σε 4 σημεία φορτισης.
Από μόνοι τους οι ίδιοι δήθεν που προωθούν με επιδοτήσεις την ηλεκτροκίνηση την περιορίζουν σε αστικές περιαστικές μετακινήσεις με οικιακή φόρτιση μόνο και αυτή μόνο αν τα καρτέλ αποφασίσουν να μην μας ξεζουμισουν αδικαιολόγητα όπως και κάνουν φέτος το καλοκαίρι. -
@vagkirk said in ECOCAR YUDO:
Εγώ στο βίντεο του Σαλονικιού παραπάνω είδα πάντως ένα πανέμορφο μικρό αμαξάκι crossover, ειδικά από μπροστά είναι πολύ δυναμικό και εντυπωσιακό, με πολλές σχεδιαστικές τσαχπινιες , ενώ και εσωτερικά είναι πολύ καλό με ωραία σχεδίαση του ταμπλό, ωραία wide κεντρική οθόνη, ψηλή σε ωραία θέση κεντρική κονσόλα με το υποβραχιονιο και τις ποτηροθήκες ,και πανέμορφα καθίσματα.
Αυτόματο θερμικό με 95 άλογα με αυτό τον εξοπλισμό, στην καλύτερη κάποιο AYGO και αν στη τιμή αυτή.
Με ΦΒ και τζαμπα κόστος μετακίνησης ήταν η ιδανική επιλογή αυτή την στιγμή στην αγορά νομίζω.
Δεν ξέρω πόσο έχει το Dolphin που λέτε σήμερα, ή πόσο θα έχουν τα... πολυαναμενόμενα C3 και Panda , - που θέλω να βάλω στοίχημα πως σε αξιοπρεπή έκδοση δεν θα έχουν κάτω από 30κ - αλλά φεξε Μάη μου να φας τριφύλλι με τον κίνδυνο να χάσεις το KH3.
Και επίσης αυτό το τοπικό με έχει κάνει να αναθεωρήσω εντελώς την προοπτική του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αφού είναι σαν αποκαλύπτει πως ο σχεδόν μοναδικός σκοπός τους έπρεπε να είναι η εντός πόλης κίνηση.
Για κάποιο λόγο τεράστια εντύπωση μου προκάλεσε τις τελευταίες εβδομάδες σε κάποια παραθεριστικά μέρη, πολύ ακριβά ηλεκτρικά , Mercedes, etron, Volvo , Tesla να φορτίζουν ντάλα ήλιο σε Lidl , AB , κλπ σημεία μακριά από κάποιο μέρος που θα μπορούσες να το αφήσεις και να κάνεις μια βόλτα ή δραστηριότητα με την οικογένειά σου που με έβαλε σε σκέψεις πως γίνεται να έχεις την οικονομική άνεση να δώσεις 60-70 - 80 + χιλιάδες ευρώ και αντί να επιλέξεις κάποιο αντίστοιχο θερμικό που με ένα 100αρικακι € - σαν να λέμε 20ρικακι για εμάς - θα γέμιζες σε 3 λεπτά σε ένα πρατήριο καυσίμων , να υποβάλλεις τον εαυτό σου σε τέτοια βάσανο.
Κλεισμένοι μέσα με το AC ανοιχτό με τις μούρες κάτω να κοιτάνε στο κινητό, το τέλειο περιβάλλον για να ακούς την γκρίνια της γυναίκας και των παιδιών, σαν φυλακισμένοι σε κλουβί ζωολογικού κήπου, σαν πειραματόζωα μου φάνηκαν, δεν ξέρω πως μου ήρθε να κάνω τέτοιους συνειρμούς, λες και έγινε ένα glitch στο matrix και αποκαλύφθηκε η απάτη της ηλεκτροκίνησης μπροστά στα μάτια μου!!!
Θα σου δώσω κάποιες εξηγήσεις, χωρίς να ξέρω αν κάποια από αυτές καλύπτει τους ανθρώπους που είδες
Α. Οι διακοπές είναι για μια μόνο εβδομάδα. Υπάρχουν άλλες 51 εβδομάδες στον χρόνο.
Β. Έχουν αλλά πλεονεκτήματα που δεν τα βλέπεις, όποτε θεωρούν ότι αξίζει να δαπανήσουν αυτόν τον χρόνο στα Lidl. Πχ για το ελληνικό καλοκαίρι, η δυνατότητα να βρεις το αμάξι δροσερό όταν πας να μπεις είναι θεού δωρο.
Γ. Τέτοιου είδους φόρτιση δεν τους φαίνεται ως κάτι τραγικό διότι έχουν συνηθίσει να την κάνουν. Ειδικά οι υπάλληλοι που τους έδωσαν υποχρεωτικά ηλεκτρικό και φορτίσουν πάντα εκτός σπιτιού διότι δεν έχουν εγκαταστήσει φορτιστή σπίτι.
Δ. Δεν έψαξαν να δουν τις υποδομές φόρτισης του νησιού. Έφυγαν και είπαν «όλο και κάπου θα βρούμε να πριζωσουμε». Και όντως βρήκαν.
Ε. Συνέχεια του Δ. Το ξενοδοχείο που μένουν δεν προσφέρει πρίζα. Βασικότατο για διακοπές. -
Στην τελική οι περισσότερες οικογένειες έχουν και ένα θερμικό/υβριδικό στο σπίτι. Αν μιλάμε για μια εβδομάδα διακοπών άνετα πας με το θερμικό διακοπές στα "κάτω γαμιδια" αν σε προβληματίζει το θέμα φόρτισης κλπ.
Εκτός αν κουβαλας όλο σου το νοικοκυριό μαζί οπότε και το Υ μικρό θα σου φαίνεται.
Προσωπικά αν δεν μεσολαβεί μεγάλο χιλιομετρικά ταξίδι πάντα το μικρό παίρνω. Αύγουστο μήνα παντού τιγκα ειναι και συναντάς την κίνηση του κέντρου ενώ οι υποδομές είναι χάλια. Μηδέν πάρκινγκ, πακτωμενα φέρυ, μαλακες παντού να σε χτυπήσουν κλπ .... Διακοπές λέμε να πάμε όχι να χαλιομαστε.
Τόσα χρόνια με τη Χ1 2-3 φορές πήγα διακοπές Αυγούστου και αυτές ήταν σε μέρη στυλ Αλεξανδρούπολη, Γιάννενα κλπ.
Νησιά, βόρεια Εύβοια, Πήλιο με το γιαρις πάντα. -
Ποιες εταιρείες δίνουν με το ζόρι ηλεκτρικό αυτ.; Να στείλουμε κανένα cv!
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Α. Οι διακοπές είναι για μια μόνο εβδομάδα. Υπάρχουν άλλες 51 εβδομάδες στον χρόνο.
25 μέρες (συνολικά) άδεια παίρνουμε εμείς οι μεγαλύτεροι, όχι 5.
-
Μία ερώτηση, με υποερωτήσεις...
Η φόρτιση στο σπίτι, δεν θα μπω στην λογική του νυχτερινού γιατί έχει περιορισμούς, πόσο κοστίζει σήμερα, με απλή πρίζα σούκο ?
Παίρνουν όλα τα αμάξια απλή πρίζα ?
Αν φορτίζεις έξω με καλώδιο - μπαλαντέζα, πως προστατεύεται στην βροχή ?
Η φόρτιση προφανώς θα προστεθεί στην κατανάλωση του σπιτιού, αλλάζει πολύ η τιμή του ρεύματος με αυτήν ?
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Μία ερώτηση, με υποερωτήσεις...
Η φόρτιση στο σπίτι, δεν θα μπω στην λογική του νυχτερινού γιατί έχει περιορισμούς, πόσο κοστίζει σήμερα, με απλή πρίζα σούκο ?
Παίρνουν όλα τα αμάξια απλή πρίζα ?
Αν φορτίζεις έξω με καλώδιο - μπαλαντέζα, πως προστατεύεται στην βροχή ?
Η φόρτιση προφανώς θα προστεθεί στην κατανάλωση του σπιτιού, αλλάζει πολύ η τιμή του ρεύματος με αυτήν ?
Κάτω από 0,22 €/kWh (μεγαλύτερες απώλειες το 220 V με σούκο από 380 V, 16 Α με φορτιστή)
Τα περισσότερα ναι, εκτός αν μου διαφεύγει κάποια εξαίρεση της εξαίρεσης
Όλα έχουν IP για νερό και σκόνη
Ουδέν σχόλιον
ECOCAR YUDO