Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 198
    • 199
    • 200
    • 201
    • 202
    • 233
    • 234
    • 200 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    166
    4671
    252863
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @chris__7 last edited by

      @chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Oι δύο οθόνες 12.3 ξεκινούν από την limited

      Τι διαστάσεις έχουν οι πρώτες δύο εκδόσεις;
      Εγώ κατάλαβα ότι έχουν διαφορά στη διαμόρφωση μόνο, όλα έχουν 12,3" πίνακα οργάνων.

      I EAT MILF AND COOKIES

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antoniokon @sabas_thess last edited by

        @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

        scc & bca

        https://www.hyundai.gr/safety/adas/

        Φαίνεται να υπάρχουν τρία είδη blind spot...

        Άλλο με πέδηση, άλλο με ηχητική ειδοποίηση και άλλο με εικόνα στον πίνακα οργάνων...ρίξε μια ματιά στο link...

        Το scc είναι όντως adaptive cruise control...

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • S
          sabas_thess @georgemit last edited by

          @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          Πολύ απλά θα σου πουν δε διατίθεται με 18άρες.
          Μη τις φοβάσαι πάντως τις 19άρες. Εκτός βέβαια από την τιμή των ελαστικών όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης. Έχω τις 18άρες στο i30 με σαφώς χαμηλότερο προφίλ και δε κοπανάνε καθόλου.

          Δεν είναι λίγο κατά την άποψη μου το 1k που θες για σοβαρό λάστιχο, ακόμα και αν δεν κοπανάει.

          Πέραν τούτου, η πραγματική δύναμη είναι στα χέρια του αγοραστή γιατί πολύ απλά αυτός ξηλώνεται και δίνει ένα κάρο λεφτά. Άρα εγώ αποφασίζω γιατί πάω με το χαρτί. Αν δεν μου τα δίνουν με 18" (αυτό, το Arkana Esprit Alpine και αντίστοιχα) θα πάω αλλού. Και αμφιβάλω ότι θα πουλήσουν πολλά N-line στα λεφτά του Tiguan more, του Austral techno 160, του 4κίνητου QQ κλπ αντίστοιχα.

          A d P T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • S
            sabas_thess @antoniokon last edited by

            @antoniokon said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            scc & bca

            https://www.hyundai.gr/safety/adas/

            Φαίνεται να υπάρχουν τρία είδη blind spot...

            Άλλο με πέδηση, άλλο με ηχητική ειδοποίηση και άλλο με εικόνα στον πίνακα οργάνων...ρίξε μια ματιά στο link...

            Το scc είναι όντως adaptive cruise control...

            Ευχαριστώ πολύ. Με καλύπτει αυτό που περιγράφει ως bca. Το live feed είναι ποζεριά ακόμα και αν το στερείται. Το λαμπάκι στον καθρέπτη αρκεί. Ή ακόμα καλύτερα η εσωτερική ledόμπαρα όπως εφαρμόζεται στο Formentor.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A d P
              A d P moderator @sabas_thess last edited by

              @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              Πολύ απλά θα σου πουν δε διατίθεται με 18άρες.
              Μη τις φοβάσαι πάντως τις 19άρες. Εκτός βέβαια από την τιμή των ελαστικών όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης. Έχω τις 18άρες στο i30 με σαφώς χαμηλότερο προφίλ και δε κοπανάνε καθόλου.

              Δεν είναι λίγο κατά την άποψη μου το 1k που θες για σοβαρό λάστιχο, ακόμα και αν δεν κοπανάει.

              Πέραν τούτου, η πραγματική δύναμη είναι στα χέρια του αγοραστή γιατί πολύ απλά αυτός ξηλώνεται και δίνει ένα κάρο λεφτά. Άρα εγώ αποφασίζω γιατί πάω με το χαρτί. Αν δεν μου τα δίνουν με 18" (αυτό, το Arkana Esprit Alpine και αντίστοιχα) θα πάω αλλού. Και αμφιβάλω ότι θα πουλήσουν πολλά N-line στα λεφτά του Tiguan more, του Austral techno 160, του 4κίνητου QQ κλπ αντίστοιχα.

              Προσωπικά θεωρώ το n Line καλύτερο των ανωτέρω αυτοκινήτων, με την επιφύλαξη να το δω και από κοντά. Είναι συγκρίσιμο με το R-line που ξεκινά από τα 42500. Επίσης αν δεν θέλεις αυτόματο κιβώτιο σου βγαίνει τουλάχιστον 5000€ φθηνότερο από τα παραπάνω, με 36000€ κλειδί στο χέρι 😉.

              Η μεγάλη διαφορά στο κόστος των ελαστικών είναι από τις 17" στις 18" και όχι από τις 18" στις 19" νομίζω.

              I EAT MILF AND COOKIES

              georgemit S 2 Replies Last reply Reply Quote 4
              • T
                tkin73 @sabas_thess last edited by

                @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                Πολύ απλά θα σου πουν δε διατίθεται με 18άρες.
                Μη τις φοβάσαι πάντως τις 19άρες. Εκτός βέβαια από την τιμή των ελαστικών όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης. Έχω τις 18άρες στο i30 με σαφώς χαμηλότερο προφίλ και δε κοπανάνε καθόλου.

                Δεν είναι λίγο κατά την άποψη μου το 1k που θες για σοβαρό λάστιχο, ακόμα και αν δεν κοπανάει.

                Πέραν τούτου, η πραγματική δύναμη είναι στα χέρια του αγοραστή γιατί πολύ απλά αυτός ξηλώνεται και δίνει ένα κάρο λεφτά. Άρα εγώ αποφασίζω γιατί πάω με το χαρτί. Αν δεν μου τα δίνουν με 18" (αυτό, το Arkana Esprit Alpine και αντίστοιχα) θα πάω αλλού. Και αμφιβάλω ότι θα πουλήσουν πολλά N-line στα λεφτά του Tiguan more, του Austral techno 160, του 4κίνητου QQ κλπ αντίστοιχα.

                Τα αμάξια αυτοί δεν μπορούν να τα παραδίδουν πάρα με τις διαστάσεις ελαστικων που εκτελωνιζεται γιατί είναι θέμα ριπων. Αν αλλάξεις αλλάζουν και οι ρύποι.
                Φυσικά μπορείς να αλλάξεις στο καπάκι αλλά θα σου κοστίσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • georgemit
                  georgemit @A d P last edited by

                  @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  Πολύ απλά θα σου πουν δε διατίθεται με 18άρες.
                  Μη τις φοβάσαι πάντως τις 19άρες. Εκτός βέβαια από την τιμή των ελαστικών όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης. Έχω τις 18άρες στο i30 με σαφώς χαμηλότερο προφίλ και δε κοπανάνε καθόλου.

                  Δεν είναι λίγο κατά την άποψη μου το 1k που θες για σοβαρό λάστιχο, ακόμα και αν δεν κοπανάει.

                  Πέραν τούτου, η πραγματική δύναμη είναι στα χέρια του αγοραστή γιατί πολύ απλά αυτός ξηλώνεται και δίνει ένα κάρο λεφτά. Άρα εγώ αποφασίζω γιατί πάω με το χαρτί. Αν δεν μου τα δίνουν με 18" (αυτό, το Arkana Esprit Alpine και αντίστοιχα) θα πάω αλλού. Και αμφιβάλω ότι θα πουλήσουν πολλά N-line στα λεφτά του Tiguan more, του Austral techno 160, του 4κίνητου QQ κλπ αντίστοιχα.

                  Προσωπικά θεωρώ το n Line καλύτερο των ανωτέρω αυτοκινήτων, με την επιφύλαξη να το δω και από κοντά. Είναι συγκρίσιμο με το R-line που ξεκινά από τα 42500. Επίσης αν δεν θέλεις αυτόματο κιβώτιο σου βγαίνει τουλάχιστον 5000€ φθηνότερο από τα παραπάνω, με 36000€ κλειδί στο χέρι 😉.

                  Η μεγάλη διαφορά στο κόστος των ελαστικών είναι από τις 17" στις 18" και όχι από τις 18" στις 19" νομίζω.

                  Λόγω τις μαζικότερης παραγωγής μεγάλων διαστάσεων ελαστικών τα τελευταία χρόνια, οι τιμές έχουν υποχωρήσει. Πριν λίγα χρόνια ήθελες 700€ για 17άρια λάστιχα σε focus και τώρα βρίσκω τα michelin ps5 και τα assymetric 6 στα 400 - 450€ σε 225-40/18.

                  i30 1.5 160 N line!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A d P
                    A d P moderator last edited by

                    Έκανα μια μικρή έρευνα στον εξοπλισμό των εκδόσεων

                    Η distinctive κοστίζει 2000€ επιπλέον από την premium και έχει επιπλέον:

                    18αρες ζάντες

                    Αυτόματος 2-ζωνικός κλιματισμός με λειτουργία αποθάμβωσης αντί Air Condition

                    Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω (όλα με λειτουργία auto up/down & safety)
                    αντί
                    Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω (οδηγού με λειτουργία auto up/down & safety)

                    Κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος

                    Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυική στήριξη καθίσματος οδηγού

                    Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυική στήριξη καθίσματος συνοδηγού

                    Ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης

                    Αισθητήρας βροχής

                    Ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sabas_thess @A d P last edited by

                      @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      Προσωπικά θεωρώ το n Line καλύτερο των ανωτέρω αυτοκινήτων, με την επιφύλαξη να το δω και από κοντά. Είναι συγκρίσιμο με το R-line που ξεκινά από τα 42500. Επίσης αν δεν θέλεις αυτόματο κιβώτιο σου βγαίνει τουλάχιστον 5000€ φθηνότερο από τα παραπάνω, με 36000€ κλειδί στο χέρι 😉.

                      Η μεγάλη διαφορά στο κόστος των ελαστικών είναι από τις 17" στις 18" και όχι από τις 18" στις 19" νομίζω.

                      Αν βάλουμε στην εξίσωση την R-line του Tig, η οποία φέρει σπορ ανάρτηση και progressive steering, το βλέπω πολύ δύσκολο για ένα όχημα το οποίο ήδη έπασχε preF/L από πλεύσεις. Μακάρι να το έσφιξαν λίγο ή να φέρει σπορ ανάρτηση το N-line.

                      Εκτός λοιπόν της θεωρητικά καλύτερης αξιοπιστίας δεν βλέπω προφανή υπέροχη του Tuscon. Πιο καλή κύλιση να έχει δύσκολο. Πιο αθόρυβο να είναι (πλέον με τα νέα ηχομονωτικά κρύσταλλα από life more και άνω) απίθανο. Μικρότερες κλήσεις επίσης δεν παίζει εκτός αν είπαμε έχει πιο σφιχτή ανάρτηση το N-line. Εξοπλιστικά είναι πάνω κάτω τα ίδια (θερμαινόμενο τιμόνι εμπρός καθίσματα στερείται το Tig). Επιδόσεις καταναλώσεις χώρους παρόμοιους θα έχουν, τιμόνι με μέτρια αίσθηση αμφοτερα έχουν. Το dsg του Tig είναι το πιο ραφηναρισμένο mainstream dct. Οπότε μένει η υποκειμενικότητα της εμφάνισης μέσα έξω.

                      npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A d P
                        A d P moderator last edited by A d P

                        Πιο συμφέρουσα μου φαίνεται η limited
                        Με επιπλέον 1700€ σου δίνει:

                        Σκούρα κρύσταλλα (privacy glass)

                        Πλήρως διαμορφώσιμος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3'

                        Αυτόματος 3-ζωνικός κλιματισμός (οδηγού - συνοδηγού - πίσω επιβατών) με λειτουργία αποθάμβωσης

                        Ρυθμιζόμενοι αεραγωγοί πίσω επιβατών (στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας)

                        Μοχλός εύκολης ανάκλισης πίσω καθισμάτων από το χώρο αποσκευών

                        Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός

                        Θερμαινόμενο τιμόνι

                        Επένδυση καθισμάτων από συνδυασμό υφάσματος/δέρματος

                        'Πακέτο Soft Touch: Αναβαθμισμένες επενδύσεις θυρών και ταμπλό με συνδυασμό υφάσματος & δέρματος, διακοσμητικά εξώρραφα, διακόπτες παραθύρων με glossy black φινίρισμα'

                        Aτμοσφαιρικός εσωτερικός φωτισμός (Mood Lamp)

                        Smart Cruise Control: Έξυπνος Ρυθμιστής Tαχύτητας με λειτουργία Stop & Go (0-160km/h) (μόνο σε DCT)

                        .
                        .

                        Δεν βλέπω κάποια έκδοση να έχει στάνταρ την ηλεκτρική πίσω πόρτα.

                        I EAT MILF AND COOKIES

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • npapanik
                          npapanik @sabas_thess last edited by

                          @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                          @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                          Προσωπικά θεωρώ το n Line καλύτερο των ανωτέρω αυτοκινήτων, με την επιφύλαξη να το δω και από κοντά. Είναι συγκρίσιμο με το R-line που ξεκινά από τα 42500. Επίσης αν δεν θέλεις αυτόματο κιβώτιο σου βγαίνει τουλάχιστον 5000€ φθηνότερο από τα παραπάνω, με 36000€ κλειδί στο χέρι 😉.

                          Η μεγάλη διαφορά στο κόστος των ελαστικών είναι από τις 17" στις 18" και όχι από τις 18" στις 19" νομίζω.

                          Αν βάλουμε στην εξίσωση την R-line του Tig, η οποία φέρει σπορ ανάρτηση και progressive steering, το βλέπω πολύ δύσκολο για ένα όχημα το οποίο ήδη έπασχε preF/L από πλεύσεις. Μακάρι να το έσφιξαν λίγο ή να φέρει σπορ ανάρτηση το N-line.

                          Εκτός λοιπόν της θεωρητικά καλύτερης αξιοπιστίας δεν βλέπω προφανή υπέροχη του Tuscon. Πιο καλή κύλιση να έχει δύσκολο. Πιο αθόρυβο να είναι (πλέον με τα νέα ηχομονωτικά κρύσταλλα από life more και άνω) απίθανο. Μικρότερες κλήσεις επίσης δεν παίζει εκτός αν είπαμε έχει πιο σφιχτή ανάρτηση το N-line. Εξοπλιστικά είναι πάνω κάτω τα ίδια (θερμαινόμενο τιμόνι εμπρός καθίσματα στερείται το Tig). Επιδόσεις καταναλώσεις χώρους παρόμοιους θα έχουν, τιμόνι με μέτρια αίσθηση αμφοτερα έχουν. Το dsg του Tig είναι το πιο ραφηναρισμένο mainstream dct. Οπότε μένει η υποκειμενικότητα της εμφάνισης μέσα έξω.

                          Όσον αφορά το τιμόνι, οι τρεις τελευταίες εκδόσεις έχουν διαφορετική κρεμαγιέρα σε σχέση με την 1η (στο δικό μου είναι σαν της 1ης του FL). Είδωμεν για την αίσθηση της καινούριας…

                          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            sabas_thess last edited by

                            Μακάρι παιδιά, μακάρι. Το λέω ειλικρινά. Βαρέθηκα να βλέπω ως σοβαρή επιλογή το Tig. Enough is enough με τον VAG, να ζήσω και κάτι άλλο ίσως εκτός Ευρώπης. Μακάρι να έφτιαξαν τιμόνι, αναρτήσεις και λίγο ηχομόνωση.

                            Η N-line εκτός στιλιστικών παρεμβάσεων και 19" διαφέρει σε τίποτα ουσιαστικό από την limited. Σαν να καταλαβαίνω μόνο την αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων ως διαφορά...

                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator last edited by

                              @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              Προσωπικά θεωρώ το n Line καλύτερο των ανωτέρω αυτοκινήτων, με την επιφύλαξη να το δω και από κοντά. Είναι συγκρίσιμο με το R-line που ξεκινά από τα 42500. Επίσης αν δεν θέλεις αυτόματο κιβώτιο σου βγαίνει τουλάχιστον 5000€ φθηνότερο από τα παραπάνω, με 36000€ κλειδί στο χέρι 😉.

                              Η μεγάλη διαφορά στο κόστος των ελαστικών είναι από τις 17" στις 18" και όχι από τις 18" στις 19" νομίζω.

                              Αν βάλουμε στην εξίσωση την R-line του Tig, η οποία φέρει σπορ ανάρτηση και progressive steering, το βλέπω πολύ δύσκολο για ένα όχημα το οποίο ήδη έπασχε preF/L από πλεύσεις. Μακάρι να το έσφιξαν λίγο ή να φέρει σπορ ανάρτηση το N-line.

                              Εκτός λοιπόν της θεωρητικά καλύτερης αξιοπιστίας δεν βλέπω προφανή υπέροχη του Tuscon. Πιο καλή κύλιση να έχει δύσκολο. Πιο αθόρυβο να είναι (πλέον με τα νέα ηχομονωτικά κρύσταλλα από life more και άνω) απίθανο. Μικρότερες κλήσεις επίσης δεν παίζει εκτός αν είπαμε έχει πιο σφιχτή ανάρτηση το N-line. Εξοπλιστικά είναι πάνω κάτω τα ίδια (θερμαινόμενο τιμόνι εμπρός καθίσματα στερείται το Tig). Επιδόσεις καταναλώσεις χώρους παρόμοιους θα έχουν, τιμόνι με μέτρια αίσθηση αμφοτερα έχουν. Το dsg του Tig είναι το πιο ραφηναρισμένο mainstream dct. Οπότε μένει η υποκειμενικότητα της εμφάνισης μέσα έξω.

                              Δεν είπα ότι είναι καλύτερο από R-line, αλλά συγκρίσιμο, όπως κ το esprit line είναι οι κορυφαίες sport εκδόσεις με διαφορετικούς προφυλακτήρες και άλλες αισθητικής φύσεως βελτιώσεις, Αλκαντάρα κτλ...
                              Προσωπικά θα προτιμούσα Tiguan R-line, αλλά όταν μιλάμε για πωλήσεις, δεν πρέπει να παραβλέψουμε ότι στοιχίζει 5-7000€ (dst - μηχανικό) παραπάνω.

                              Το Austral esprit έχει 40000€ με αυτόματο και δεν περπατάει σε ταξινομήσεις, όπως και το QQ techna+

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A d P
                                A d P moderator @sabas_thess last edited by

                                @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                Μακάρι παιδιά, μακάρι. Το λέω ειλικρινά. Βαρέθηκα να βλέπω ως σοβαρή επιλογή το Tig. Enough is enough με τον VAG, να ζήσω και κάτι άλλο ίσως εκτός Ευρώπης. Μακάρι να έφτιαξαν τιμόνι, αναρτήσεις και λίγο ηχομόνωση.

                                Η N-line εκτός στιλιστικών παρεμβάσεων και 19" διαφέρει σε τίποτα ουσιαστικό από την limited. Σαν να καταλαβαίνω μόνο την αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων ως διαφορά...

                                Πλήρη φώτα LED πίσω
                                Πίσω φως ομίχλης LED
                                Διαφορετικές επενδύσεις και σπορ τιμόνι

                                Hyundai Smart Sense HBA - Σύστημα Αυτόματης Ρύθμισης Υψηλής Σκάλας Φώτων
                                Έχουν όλες οι εκδόσεις

                                I EAT MILF AND COOKIES

                                S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sabas_thess @A d P last edited by

                                  @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  Πλήρη φώτα LED πίσω
                                  Πίσω φως ομίχλης LED
                                  Διαφορετικές επενδύσεις και σπορ τιμόνι

                                  Hyundai Smart Sense HBA - Σύστημα Αυτόματης Ρύθμισης Υψηλής Σκάλας Φώτων
                                  Έχουν όλες οι εκδόσεις

                                  Άρα με τα δικά μου κριτήρια μόνο limited και γλιτώνω και τις 19". Ευχαριστώ.

                                  T A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tkin73 @sabas_thess last edited by

                                    @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    Πλήρη φώτα LED πίσω
                                    Πίσω φως ομίχλης LED
                                    Διαφορετικές επενδύσεις και σπορ τιμόνι

                                    Hyundai Smart Sense HBA - Σύστημα Αυτόματης Ρύθμισης Υψηλής Σκάλας Φώτων
                                    Έχουν όλες οι εκδόσεις

                                    Άρα με τα δικά μου κριτήρια μόνο limited και γλιτώνω και τις 19". Ευχαριστώ.

                                    Από κινητήρα ποιον κοιτάζεις;

                                    S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sabas_thess @tkin73 last edited by

                                      @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                      Από κινητήρα ποιον κοιτάζεις;

                                      Τον κλασικό 160ps mh βενζίνη. Δεν κάνει για εμένα ο diesel κάνω μικρές αποστάσεις και λίγα χιλιόμετρα ανά έτος, τα phev δεν έχουν ουσία ενώ hev θα εμπιστευόμουν μόνο Toyota η οποία δεν έχει όχημα να με ενδιαφέρει.

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        sabas_thess @tkin73 last edited by

                                        This post is deleted!
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A d P
                                          A d P moderator @sabas_thess last edited by A d P

                                          @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          Πλήρη φώτα LED πίσω
                                          Πίσω φως ομίχλης LED
                                          Διαφορετικές επενδύσεις και σπορ τιμόνι

                                          Hyundai Smart Sense HBA - Σύστημα Αυτόματης Ρύθμισης Υψηλής Σκάλας Φώτων
                                          Έχουν όλες οι εκδόσεις

                                          Άρα με τα δικά μου κριτήρια μόνο limited και γλιτώνω και τις 19". Ευχαριστώ.

                                          Οι φυσιολογικοί άνθρωποι θα έχουν το δίλημμα Premium και παίρνω όσο περισσότερο αυτοκίνητο μπορώ ή + 3700€ Distinctive και τα παίρνω όλα.😁
                                          Εγώ έχω "ανώμαλη" σύζυγο (γυναίκα)😁, της αρέσουν όλες οι -line εκδόσεις. Παλαιότερα είχαμε Astra OPC Line.

                                          Άσχετο. Το Tiguan πρέπει να πούλησε περισσότερα R line παρά Life 🧬😁😁

                                          I EAT MILF AND COOKIES

                                          georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Φαντάζομαι όλα τα ρούχα σας είναι liná;;;;

                                            😁

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 200 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr