-
-
-
Να σας δώσω και τις γαλλικές τιμές για το νέο 3 Αιρκρος των 4,40 μήκους.
Θερμικό 100 άλογα χειροκίνητο βασική 19400.
Μεσαία έκδοση 100 21500 / υβριδικό 136 25500
Πλούσια έκδοση υβριδικό 136 27600Το ηλεκτρικό έχει τιμές 27400 / 29500 / 31600.
Υπολογίζουν μείον 7000 επιδότηση, οπότε πάμε σε 20400 / 22500 / 24600.
Λέτε να φοβούνται τις κινεζιές ?
δεν τις φοβούνται
τις τρέμουν
στις ίδιες τιμές οι κινέζοι μπορούν να σου δώσουν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ και οι κινεζιες αν πας κίνα και τις δεις οπως έχω πάει εγω είναι ανώτερες και από merc σε ποιοτητα οταν θέλουν στο 1/5 της τιμής. Αν θες να υποτιμίσεις και να λες κινεζιες οπως λέγαμε παλια , βουτυρο στο ρυζένιο ψωμάκι τους είναι
γιαυτο και αγορασε μετοχες από την κινέζικη LEAPMOTOR την οποια θα βάλει να φτιάχνει μοντέλα στην ευρώπη......
-
Εμένα αυτό που με φοβίζει με όλα τα κινεζικά είναι ποιά εταιρεία θα υπάρχει σε 10 χρόνια πχ. Διάβαζα μια μελέτη που ας πούμε ότι προβλέπει πως σε κάποια χρόνια δεν θα υπάρχουν παραπάνω από τρεις.
Το έχω ξαναγράψει.
Φίλος με δυνατό μαγαζί στις αντλίες θερμότητας, όταν του είπα για κινέζικες, μου απάντησε :
Καλές είναι, αλλά σε 5 χρόνια μπορεί το εργοστάσιο να φτιάχνει φωτογραφικές μηχανές, οπότε από ανταλλακτικά την πάτησες.
-
-
Εμένα αυτό που με φοβίζει με όλα τα κινεζικά είναι ποιά εταιρεία θα υπάρχει σε 10 χρόνια πχ. Διάβαζα μια μελέτη που ας πούμε ότι προβλέπει πως σε κάποια χρόνια δεν θα υπάρχουν παραπάνω από τρεις.
Το έχω ξαναγράψει.
Φίλος με δυνατό μαγαζί στις αντλίες θερμότητας, όταν του είπα για κινέζικες, μου απάντησε :
Καλές είναι, αλλά σε 5 χρόνια μπορεί το εργοστάσιο να φτιάχνει φωτογραφικές μηχανές, οπότε από ανταλλακτικά την πάτησες.
αυτό ισχυει για τις μικρές εταιρείες (λέγε με yudo lol), για την BYD σιγουρα όχι
-
Εμένα αυτό που με φοβίζει με όλα τα κινεζικά είναι ποιά εταιρεία θα υπάρχει σε 10 χρόνια πχ. Διάβαζα μια μελέτη που ας πούμε ότι προβλέπει πως σε κάποια χρόνια δεν θα υπάρχουν παραπάνω από τρεις.
Το έχω ξαναγράψει.
Φίλος με δυνατό μαγαζί στις αντλίες θερμότητας, όταν του είπα για κινέζικες, μου απάντησε :
Καλές είναι, αλλά σε 5 χρόνια μπορεί το εργοστάσιο να φτιάχνει φωτογραφικές μηχανές, οπότε από ανταλλακτικά την πάτησες.
Μπορεί να φτιάχνουν από αντλίες ανταλλακτικά για αυτοκίνητα. Μουχαχαχα
-
Να σας δώσω και τις γαλλικές τιμές για το νέο 3 Αιρκρος των 4,40 μήκους.
Θερμικό 100 άλογα χειροκίνητο βασική 19400.
Μεσαία έκδοση 100 21500 / υβριδικό 136 25500
Πλούσια έκδοση υβριδικό 136 27600Το ηλεκτρικό έχει τιμές 27400 / 29500 / 31600.
Υπολογίζουν μείον 7000 επιδότηση, οπότε πάμε σε 20400 / 22500 / 24600.
Λέτε να φοβούνται τις κινεζιές ?
δεν τις φοβούνται
τις τρέμουν
στις ίδιες τιμές οι κινέζοι μπορούν να σου δώσουν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ και οι κινεζιες αν πας κίνα και τις δεις οπως έχω πάει εγω είναι ανώτερες και από merc σε ποιοτητα οταν θέλουν στο 1/5 της τιμής. Αν θες να υποτιμίσεις και να λες κινεζιες οπως λέγαμε παλια , βουτυρο στο ρυζένιο ψωμάκι τους είναι
γιαυτο και αγορασε μετοχες από την κινέζικη LEAPMOTOR την οποια θα βάλει να φτιάχνει μοντέλα στην ευρώπη......
Μα νομίζω ότι την αγόρασε η στελλάντις για αυτό.
Αλλά στην ουσία ό,τι έγινε πριν 20 χρόνια με τις ξένες εταιρείες στην Κίνα, δηλαδή εργοστάσιο εκεί και συνεταιρισμό με κινέζικη εταιρεία που θα είναι η ξένη μειοψηφικό μετοχικό πακέτο, θα γίνει και εδώ από την ανάποδη.
Θα υπάρξουν συνεργασίες, αλλά τα κέρδη θα μοιράζονται και στις ευρωπαικές εταιρείες.
-
Να σας δώσω και τις γαλλικές τιμές για το νέο 3 Αιρκρος των 4,40 μήκους.
Θερμικό 100 άλογα χειροκίνητο βασική 19400.
Μεσαία έκδοση 100 21500 / υβριδικό 136 25500
Πλούσια έκδοση υβριδικό 136 27600Το ηλεκτρικό έχει τιμές 27400 / 29500 / 31600.
Υπολογίζουν μείον 7000 επιδότηση, οπότε πάμε σε 20400 / 22500 / 24600.
Λέτε να φοβούνται τις κινεζιές ?
δεν τις φοβούνται
τις τρέμουν
στις ίδιες τιμές οι κινέζοι μπορούν να σου δώσουν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ και οι κινεζιες αν πας κίνα και τις δεις οπως έχω πάει εγω είναι ανώτερες και από merc σε ποιοτητα οταν θέλουν στο 1/5 της τιμής. Αν θες να υποτιμίσεις και να λες κινεζιες οπως λέγαμε παλια , βουτυρο στο ρυζένιο ψωμάκι τους είναι
γιαυτο και αγορασε μετοχες από την κινέζικη LEAPMOTOR την οποια θα βάλει να φτιάχνει μοντέλα στην ευρώπη......
Μα νομίζω ότι την αγόρασε η στελλάντις για αυτό.
Αλλά στην ουσία ό,τι έγινε πριν 20 χρόνια με τις ξένες εταιρείες στην Κίνα, δηλαδή εργοστάσιο εκεί και συνεταιρισμό με κινέζικη εταιρεία που θα είναι η ξένη μειοψηφικό μετοχικό πακέτο, θα γίνει και εδώ από την ανάποδη.
Θα υπάρξουν συνεργασίες, αλλά τα κέρδη θα μοιράζονται και στις ευρωπαικές εταιρείες.
Αυτό είναι ένα από τα σενάρια
ειναι το σενάριο που ευνοεί και θέλουν οι Ευρωπαικές εταιρείες
υπάρχουν και άλλα σεναρια.......
δεν θέλω να γραφω πολλά, θα δούμε......
οποιος μιλάει με σιγουρια για τέτοια πράγματα σιγουρα δεν γνωρίζει
-
Πόσο είχε το ντόλφιν πριν την προσφορά ?
Και βασικά πόσο φτηνότερο ήταν από την Γαλλία ?
-
Να σας δώσω και τις γαλλικές τιμές για το νέο 3 Αιρκρος των 4,40 μήκους.
Θερμικό 100 άλογα χειροκίνητο βασική 19400.
Μεσαία έκδοση 100 21500 / υβριδικό 136 25500
Πλούσια έκδοση υβριδικό 136 27600Το ηλεκτρικό έχει τιμές 27400 / 29500 / 31600.
Υπολογίζουν μείον 7000 επιδότηση, οπότε πάμε σε 20400 / 22500 / 24600.
Λέτε να φοβούνται τις κινεζιές ?
δεν τις φοβούνται
τις τρέμουν
στις ίδιες τιμές οι κινέζοι μπορούν να σου δώσουν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ και οι κινεζιες αν πας κίνα και τις δεις οπως έχω πάει εγω είναι ανώτερες και από merc σε ποιοτητα οταν θέλουν στο 1/5 της τιμής. Αν θες να υποτιμίσεις και να λες κινεζιες οπως λέγαμε παλια , βουτυρο στο ρυζένιο ψωμάκι τους είναι
γιαυτο και αγορασε μετοχες από την κινέζικη LEAPMOTOR την οποια θα βάλει να φτιάχνει μοντέλα στην ευρώπη......
Μα νομίζω ότι την αγόρασε η στελλάντις για αυτό.
Η ταχτικη οτι δεν μπορώ να το ακολουθησω το εξαγοράζω είναι παλιά και το εχουν κάνει πολλοί αλλα για να πιάσει πρέπει να είναι λίγες οι κινέζικες εταιρείες, εδω μιλάμε για παρα πολλές που ξεφυτρώνουν, δεν είναι το ίδιο
πάντως δείχνει οτι τρεμει με αυτά που κάνει με δασμούς και εξαγορές
-
Βρήκα με πόσο ήρθε. 33990 ακριβώς σαν την Γαλλία.
Αρα https://bydauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/2.-Pricelist-23.07.2024-ΛΙΑΝΙΚΗ.pdf
με 26380 κατέβασε την τιμή 7500.Μάλλον τα αυτοκίνητα με έκπτωση θα έχουν πουληθεί ήδη...
-
-
Σιγά μην έχει τέτοιους πωλητές ο όμιλος.
Πουλάω το ακριβότερο πράγμα που θα πάρει κάποιος στην ζωή του και ας λέει ο Φάνης για τα σκάφη.
-
Το e - C3 έχει βασική τιμή 23300, 25500 η μεσαία και 27800 η πλούσια,
Μετά την αφαίρεση της επιδότησης οι τιμές γίνονται 14800 για την βασική, στα 17500 η μεσαία και 20100 για την πλούσια.
Πάλι κάνεις υποθέσεις με τιμές άλλων χωρών που ξέρεις ότι δεν θα έχουν σχέση με την Ελλάδα. Αλλά ακόμα και αυτές να είναι οι τιμές, υπολογίζεις τις επιδοτήσεις όπως νάναι, για να βγει το αφήγημα, το έχω ξαναπεί. Με αυτές τις τιμές που αναφέρεις, η τιμές μετά την επιδότηση θα ειναι: 17.700, 19.300 και 21.100. Ξανακάνε σωστά τους υπολογισμούς!
-
Σιγά μην έχει τέτοιους πωλητές ο όμιλος.
Πουλάω το ακριβότερο πράγμα που θα πάρει κάποιος στην ζωή του και ας λέει ο Φάνης για τα σκάφη.
Ο Φάνης σωστά τα λέει, άσχετα εαν δεν σου αρέσει! Το ακριβότερο πράγμα που αγοράζει ένας πλούσιος είναι το σκάφος του, αυτή ειναι η αλήθεια. Μπορεί να αγοράσει 1 μόνο, ενώ σπίτια να έχει 5-6 (άρα συνολικά μεγαλύτερη αξία), αλλά σαν μονάδα το σκάφος ειναι πιο ακριβό.
-
Θεωρούμε και εγώ σκαφατος ;;;
-
Κάθε μέρα σε αυτό το forum νιωθω πιο φτωχός. -Ούτε φουσκωτή βάρκα δεν έχω.
-
Το e - C3 έχει βασική τιμή 23300, 25500 η μεσαία και 27800 η πλούσια,
Μετά την αφαίρεση της επιδότησης οι τιμές γίνονται 14800 για την βασική, στα 17500 η μεσαία και 20100 για την πλούσια.
Πάλι κάνεις υποθέσεις με τιμές άλλων χωρών που ξέρεις ότι δεν θα έχουν σχέση με την Ελλάδα. Αλλά ακόμα και αυτές να είναι οι τιμές, υπολογίζεις τις επιδοτήσεις όπως νάναι, για να βγει το αφήγημα, το έχω ξαναπεί. Με αυτές τις τιμές που αναφέρεις, η τιμές μετά την επιδότηση θα ειναι: 17.700, 19.300 και 21.100. Ξανακάνε σωστά τους υπολογισμούς!
Οι τιμές είναι μετά την επιδότηση ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΉ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΊΑ
-
Σιγά μην έχει τέτοιους πωλητές ο όμιλος.
Πουλάω το ακριβότερο πράγμα που θα πάρει κάποιος στην ζωή του και ας λέει ο Φάνης για τα σκάφη.
Ο Φάνης σωστά τα λέει, άσχετα εαν δεν σου αρέσει! Το ακριβότερο πράγμα που αγοράζει ένας πλούσιος είναι το σκάφος του, αυτή ειναι η αλήθεια. Μπορεί να αγοράσει 1 μόνο, ενώ σπίτια να έχει 5-6 (άρα συνολικά μεγαλύτερη αξία), αλλά σαν μονάδα το σκάφος ειναι πιο ακριβό.
Εγώ θεωρώ ότι ένας λεφτας ας πούμε εφοπλιστής, καναλάρχης η μεγάλο εργολάβος δημοσίων έργων η ΑΠΕ κλπ , σύμφωνα με αυτά που έχουν γραφτεί στα ΜΜΕ, έχει ένα σπιτάκι που κάνει τουλάχιστον 5-10 εκ και το γιώτ θα κάνει 1-3 και θα το νοικιάζει κιόλας σε άλλους πλούσιους, ενώ το σπίτι του δεν το νοικιάζει.
BYD forum