-
Η μείωση των αλόγων δεν είναι πάντα κακή.
Αν έχει βελτιωθεί η ροπή και η λειτουργία του mhev.
-
Καλησπέρα σας,
Αγόρασα ένα Kia XCeed βενζίνης mild hybrid του 2023, 1500cc 160hp, DCT.
Πάμε στα νούμερα. Στα 8.000χλμ (80% εντός πόλης στην κίνηση) που έχω διανύσει με clima μονίμως σε λειτουργία (χειμώνα καλοκαίρι), η κατανάλωση είναι στα 6.5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Η οδήγηση μου είναι σχετικά χαλαρή θα έλεγα. Παρότι είναι αρκετά απολαυστικό και ξεκούραστο στην οδήγηση, δεν το κυνηγώ, καθώς έχω άλλο αυτοκίνητο για τη σπορ οδήγηση. Θα πω όμως ότι πετυχαίνει κατά 90% το σκοπό για τον οποίο το πήρα. Στο budget που διέθεσα, θεωρώ πως είναι το πιο όμορφο, είναι ξεκούραστο, αθόρυβο, αρκετά ποιοτικό και, το πιο σημαντικό κριτήριο μου, δεν είναι βαρετό στην οδήγηση. Έχω αρκετά καλή αίσθηση του αυτοκινήτου, η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή, μου αρέσει που η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή και δεν κάνω βαρκάδα.
Πρώτο service πριν λίγες μέρες, στα €180. Ούτε πολλά, ούτε λίγα. Άφησα το αυτοκίνητο στο service πολύ βρώμικο από λασποβροχές και το πήρα γυαλισμένο, οπότε όλα καλά.
Πριν το πάρω είχα οδηγήσει το Stonic χειροκίνητο, είχα κάνει ταξίδι, μου είχε κάνει πάρα πολύ καλή εντύπωση. Μου λείπει το μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού, που κάνει τις άπειρες κακοτεχνίες των δρόμων λίγο πιο ήπιες, αλλά το προσπερνώ.
Οδήγησα πρόσφατα ένα Renault Arkana RS Line. Υπερβολικά ψηλή θέση οδήγησης, "μουδιασμένη" αίσθηση οδήγησης, κακό φρένο, αλλά... κιβώτιο ταχυτήτων που δε σε κάνει μανιακό, φρενάρισμα/φόρτιση μπαταρίας που δε σε ξαφνιάζει, πολύ ομαλές αλλαγές σχέσεων, το πετάλι του γκαζιού δεν είναι ένας διακόπτης on/off.
Να εξηγήσω:
- με εκνευρίζει αφάνταστα το DCT. Λόγω της φύσης λειτουργίας/κατασκευής του, δεν έχεις αυτό το sweet spot που το αυτοκίνητο έχει σταθερή ταχύτητα. Ή επιταχύνεις, ή επιβραδύνεις. Αυτό κάνει ιδιαίτερα εκνευριστική την οδήγηση σε στενά, parking, και γενικά χώρους όπου πρέπει να κινηθείς με σταθερή ταχύτητα κάτω των 50χλμ, γιατί η εναλλαγή της επιτάχυνσης σε επιβράδυνση και το ανάποδο είναι ένα μικρό εκνευριστικό χαστουκάκι. Η συνοδηγός που ακουμπά το κεφάλι στο προσκέφαλο και δεν ξέρει τι την περιμένει, δεν περνάει καλά. Αυτό ισχύει σε ECO, Normal, Sport. Η διαφορά είναι μόνο στην απόκριση, καμία εξομάλυνση.
- με εκνευρίζει αφάνταστα το start/stop. Όχι, δε θα το απενεργοποιήσω, αλλά όταν το αυτοκίνητο είναι σε sailing mode και επιβραδύνω προς στάση ομαλά, ή που θα ξεκινήσει πάλι ο κινητήρας μόλις σταματήσω, ή που θα παραμείνει σβηστός, δεδομένου ότι θα φρενάρω λιγάκι απότομα την τελευταία στιγμή. Επίσης, αν επιβραδύνω προς στάση ομαλά με τον κινητήρα σε λειτουργία, λίγο πριν σταματήσω, το λογισμικό κόβει την παροχή καυσίμου και (μάλλον) φρενάρει, με αποτέλεσμα ένα ξαφνικό φρενάρισμα που μοιάζει με "πληκτρολογώ στο κινητό και παραλίγο να τρακάρω το προπορευόμενο όχημα".
- όσον αφορά τη φόρτιση της μπαταρίας και τα downshiftings, έχει τύχει πολλές φορές να επιβραδύνω πλησιάζοντας σε φανάρι και ξαφνικά να ξεκινάει η φόρτιση της μπαταρίας ή να κάνει downshifting λιγάκι απότομα, με αποτέλεσμα να επιβραδύνει πιο γρήγορα, πολλές φορές αιφνιδιάζοντας το όχημα που ακολουθεί, και δημιουργώντας μια περίεργη αίσθηση αστάθειας για τους επιβάτες.
- Σε μια διαδρομή στην εθνική, είχα ενεργοποιημένο το cruise control στα 130χλμ/ώρα σε ανηφορική διαδρομή. Η κλίση δεν ήταν πολύ μεγάλη, αλλά ήταν τόση ώστε να δυσκολεύει τον κινητήρα στην 7η σχέση του κιβωτίου. Εκεί το λογισμικό επέλεγε την 6η σχέση του κιβωτίου, όπου όμως ανέβαιναν πολύ οι στροφές του κινητήρα, και ύστερα από λίγο επέλεγε την 7η σχέση του κιβωτίου, και μετά πάλι την 6η, 7η, 6η. Η αλλαγή γινόταν κάθε 10 δευτερόλεπτα νομίζω. Λέω, θα φταίει ότι οδηγώ στο ECO. Τα ίδια στο Normal και στο Sport (4η, 5η σχέση στο κιβώτιο). Θεωρώ πως δεν έχει νόημα να έχεις επιλεγμένο το Sport με cruise control ενεργοποιημένο.
Δυστυχώς δεν υπάρχει καμία ενημέρωση λογισμικού μέχρι στιγμής, καθώς θα έλυνε πολλά από τα παραπάνω που με απασχολούν. Θεωρώ πως το λογισμικό είναι πολύ αυστηρό, ή ότι έχει τις βασικές παραμέτρους και του λείπει το φινίρισμα, η λεπτομέρεια.
Ωστόσο, θα επέλεγα ξανά το Kia XCeed, καθώς στην τιμή που το πήρα και με την εγγύηση που ακολουθείται δεν υπάρχει κάτι άλλο, όμορφο, ποιοτικό, αυτόματο κλπ. Τέλος, να αναφέρω ότι η απόδοση του clima είναι πολύ ανώτερη από του Renault Arkana, όπως και η ποιότητα των κρυστάλλων και της θερμομόνωσης του αυτοκινήτου.
Χαιρετισμούς,
Νίκος#NeverStopDriving
#SaveTheManuals -
Ποιο επίπεδο εξοπλισμού έχετε;
-
@ms33 said in Kia XCeed - crossover:
@npapanik said in Kia XCeed - crossover:
@ms33 said in Kia XCeed - crossover:
απο το "kia . com"
Δεν τους κάνεις ένα τηλ καλύτερα; Τους έστειλα ένα μήνυμα στο FB να δούμε τι θα απαντήσουν γραπτώς.
μου το ειπε και ο πωλητης...δυστυχως,
οντως στην hyundai μου ειπαν 5τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις;
-
@NSilikis Καλημέρα και ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας την εμπειρία σου. Για εμάς που ενδιαφερόμαστε έντονα για το συγκεκριμένο όχημα, κάθε πληροφορία είναι χρυσός.
Είχα πείσει τον εαυτό μου να μην κοιτάξω καν αυτόματο για το συγκεκριμένο, αλλά μετά από συζητήσεις με φίλους και συγγενείς, συγκλίνω στο να πάω στο DCT. Με προβληματίζουν βέβαια τα όσα γράφεις για το κιβώτιο.
Θα το ξαναέπαιρνες αυτόματο αδερφέ;
Εμένα μου αρέσει να έχω τον έλεγχο με τις ταχύτητες, αλλά μου φαίνεται φουλ ξεκούραστο το αυτόματο. Δε ξέρω. Με προβλημάτισες και σε ευχαριστώ γι' αυτό. -
@a-d-p said in Kia XCeed - crossover:
Ποιο επίπεδο εξοπλισμού έχετε;
Κάτι αντίστοιχο με το EX Platinum στο παρών configurator, χωρίς τους ηλεκτρικά αναδιπλώμενους πλάγιους καθρέπτες με LED.
Χαιρετισμούς,
Νίκος#NeverStopDriving
#SaveTheManuals -
@taxiarxis said in Kia XCeed - crossover:
@NSilikis Καλημέρα και ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας την εμπειρία σου. Για εμάς που ενδιαφερόμαστε έντονα για το συγκεκριμένο όχημα, κάθε πληροφορία είναι χρυσός.
Είχα πείσει τον εαυτό μου να μην κοιτάξω καν αυτόματο για το συγκεκριμένο, αλλά μετά από συζητήσεις με φίλους και συγγενείς, συγκλίνω στο να πάω στο DCT. Με προβληματίζουν βέβαια τα όσα γράφεις για το κιβώτιο.
Θα το ξαναέπαιρνες αυτόματο αδερφέ;
Εμένα μου αρέσει να έχω τον έλεγχο με τις ταχύτητες, αλλά μου φαίνεται φουλ ξεκούραστο το αυτόματο. Δε ξέρω. Με προβλημάτισες και σε ευχαριστώ γι' αυτό.Θα πρέπει να εξηγηθώ λίγο περισσότερο. Ήμουν πολύ τυχερός, καθώς έπεσα στην περίοδο όπου η Kia είχε αυτό το όχημα για εκθεσιακό/test drive με 2.000χλμ και έπρεπε να πωληθεί καθώς το επίπεδο εξοπλισμού δεν υπήρχε πλέον. Όπως μου είπε ο πωλητής, ήταν κάτι ανάμεσα σε Platinum και GT Line για τα trim levels του Οκτωβρίου, ενώ όταν είχε έρθει στην έκθεση το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, υπήρχαν 4 trim levels και αυτό ήταν ένα πριν το GT Line. Αν ήταν αλήθεια ή ψέμα, εγώ πήγα για Kia Stonic 1.000cc με DCT και έφυγα με Kia XCeed 1.500cc με DCT στα ίδια λεφτά (€25.000). Η εγγύηση κανονικότατη, μόνο την προσφορά των δωρεάν service (αν θυμάμαι καλά για 5 χρόνια) δε μπορούσαν να μου δώσουν.
Όσον αφορά στο DCT κιβώτιο, έχω ένα Mazda MX5 3ης γενιάς με κάποιες μετατροπές (φρένα, ανάρτηση) και ελαστικά για απόδοση 70% σε πολύ γρήγορη οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο και 30% για πίστα. Το Kia XCeed επομένως έχει το ρόλο της ασφαλούς, άνετης, ξεκούραστης οδήγησης, και του οικογενειακού προφίλ. Όποιο αυτοκίνητο και να έπαιρνα, τη χαρά και την απόλαυση που μου δίνει το MX5 σε 10 λεπτά οδήγησης, δεν θα μου τη δώσει κανένα συμβατικό αυτοκίνητο. Πήγα συνειδητά στο Kia XCeed γιατί όταν κυκλοφορώ στους απαράδεκτους δρόμους, θέλω να μην ασχολούμαι με πετάλι συμπλέκτη, λεβιέ ταχυτήτων, τίποτα.
Μονολεκτικά, ναι, θα πήγαινα άφοβα, ξανά στο DCT. Στην τελική ο προσανατολισμός του είναι η ξεκούραστη οδήγηση και, κακά τα ψέματα, όχι οι επιδόσεις και το παιχνίδι. Ακόμη και το CVT, αν δεν είχε τη φθορά που έχει ή τα θέματα αξιοπιστίας και το κόστος, παραμένει ένα κιβώτιο προσανατολισμένο για ξεκούραστη οδήγηση.
Με το MX5 κατάλαβα πως αν θες σπορ οδήγηση, πραγματικά σπορ οδήγηση που θα απολαύσεις, το αυτοκίνητο που σου δίνει άνεση, χώρους, επιδόσεις και είναι ενδιάμεσα σε δύο κόσμους, θα είναι εκεί, ενδιάμεσα. Για κάποιους σαν εμένα θα είναι μέτριο ή κακό (στην αίσθηση της γρήγορης οδήγησης), για άλλους θα είναι φοβερό με τις επιδόσεις του (ίδιο 0-100 με το MX5 έχει). Έχω όμως την επιλογή να "αλλάζω την αντίληψη" στο μυαλό μου από Comfort (XCeed) σε Sport (MX5), και για μένα το XCeed έχει πετύχει στο 100% το στόχο του.
Χαιρετισμούς,
Νίκος#NeverStopDriving
#SaveTheManuals -
@NSilikis Αρχικά ευχαριστώ για την εκτενή και κατανοητή σου απάντηση. Εγώ κρατάω ότι είσαι ευχαριστημένος, ότι είναι ξεκούραστο και αξιόπιστο.
Βέβαια (πες με παράξενο), φοβάμαι τυχούσες βλάβες του DCT στο μέλλον και το κόστος του.
Όπως και να έχει την επιλογή μου την έχω κάνει, απλώς αλιεύω πληροφορίες από σας παιδιά, που είτε το έχετε στην κατοχή σας, είτε σας έχουν πει.
Αυτό που εκκρεμεί στην έρευνά μου είναι η νέα τιμολόγησή του. -
Να προσθέσω επίσης ότι έχασε 20 άλογα, αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό.
-
Ποια αντιπροσωπεια προτεινετε στην Αθηνα? Βελμαρ ή fms?
-
@mariosava said in Kia XCeed - crossover:
Ποια αντιπροσωπεια προτεινετε στην Αθηνα? Βελμαρ ή fms?
ΒΕΛΜΑΡ που μπηκα μεσα απλα παιρνοντας απ εξω να κανω 2 ερωτησεις ήταν εξυπηρετικοι και ευγενικοι οι ανθρωποι. Μου εξηγησαν οτι ηθελα και ανοιξαν και ενα xceed gt line που ηταν για παραδοση εκεινη την μερα για να το δω (χωρις να με αφησουν να κατσω βεβαια)
-
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δεν υπάρχει σε καμία εξοπλιστική έκδοση?Είναι με παλιά αναλογικά?Και γενικά τι χρόνοι παράδοσης παίζουν?
-
@chris__7 said in Kia XCeed - crossover:
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δεν υπάρχει σε καμία εξοπλιστική έκδοση?Είναι με παλιά αναλογικά?Και γενικά τι χρόνοι παράδοσης παίζουν?
Υπάρχει στις 2 ακριβότερες platinum και gt line.
-
@chris__7 said in Kia XCeed - crossover:
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δεν υπάρχει σε καμία εξοπλιστική έκδοση?Είναι με παλιά αναλογικά?Και γενικά τι χρόνοι παράδοσης παίζουν?
υπαρχει στην gt line σιγουρα. Για την προηγουμενη δεν ξερω. Χρονους παραδοσης του νεου μοντελου με τα 140hp μου ειπαν πανω κατω 1 μηνα.
-
@alexandros-a-92 said in Kia XCeed - crossover:
@chris__7 said in Kia XCeed - crossover:
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δεν υπάρχει σε καμία εξοπλιστική έκδοση?Είναι με παλιά αναλογικά?Και γενικά τι χρόνοι παράδοσης παίζουν?
υπαρχει στην gt line σιγουρα. Για την προηγουμενη δεν ξερω. Χρονους παραδοσης του νεου μοντελου με τα 140hp μου ειπαν πανω κατω 1 μηνα.
πηγε 140 εκει που ηταν απο την αρχη δηλαδη.εμενα 28000 για τη μεσαι α εκδοση μου φαινονται παρα πολλα για μοντελο facelift
-
@chris__7 said in Kia XCeed - crossover:
@alexandros-a-92 said in Kia XCeed - crossover:
@chris__7 said in Kia XCeed - crossover:
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δεν υπάρχει σε καμία εξοπλιστική έκδοση?Είναι με παλιά αναλογικά?Και γενικά τι χρόνοι παράδοσης παίζουν?
υπαρχει στην gt line σιγουρα. Για την προηγουμενη δεν ξερω. Χρονους παραδοσης του νεου μοντελου με τα 140hp μου ειπαν πανω κατω 1 μηνα.
πηγε 140 εκει που ηταν απο την αρχη δηλαδη.εμενα 28000 για τη μεσαι α εκδοση μου φαινονται παρα πολλα για μοντελο facelift
Δεν υπαρχει ανταγωνισμος σε αυτα τα χρηματα. Τι θα παρεις? Που να δινει και 7 χρονια εγγυηση και 5 χρονια service. Ακομα και αυτοματο gt line στα ~31 που βγαινει δεν εχει ανταγωνισμο.
-
Και ας κανουμε τωρα μια υποθετικη ερωτηση.Γνωριζει κανενας ποσο κοστιζει να αλλαξει καποιος ολοκληρο το ενα το led το φαναρι?Τιμη απο kia αν γνωριζει καποιος
-
@chris__7 said in Kia XCeed - crossover:
Και ας κανουμε τωρα μια υποθετικη ερωτηση.Γνωριζει κανενας ποσο κοστιζει να αλλαξει καποιος ολοκληρο το ενα το led το φαναρι?Τιμη απο kia αν γνωριζει καποιος
Αυτα τα πραγματα ειναι πανακριβα σε ολα τα αμαξια. Μην τα ρωτας αυτα. Μπορει και 1-2k να εχουν.
-
@alexandros-a-92 said in Kia XCeed - crossover:
@chris__7 said in Kia XCeed - crossover:
Και ας κανουμε τωρα μια υποθετικη ερωτηση.Γνωριζει κανενας ποσο κοστιζει να αλλαξει καποιος ολοκληρο το ενα το led το φαναρι?Τιμη απο kia αν γνωριζει καποιος
Αυτα τα πραγματα ειναι πανακριβα σε ολα τα αμαξια. Μην τα ρωτας αυτα. Μπορει και 1-2k να εχουν.
Μικτη ασφαλεια με απαλλαγη τα καλυπτει?Ακομα και αν φταιω εγω
-
Προφανώς
Kia XCeed - crossover