Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 631
    • 632
    • 633
    • 634
    • 635
    • 1024
    • 1025
    • 633 / 1025
    Περί αυτοκίνησης
    171
    20483
    636615
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @dstou last edited by

      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Σε άλλο θέμα, πήγα σήμερα σε ένα ΑΒ και σε ΟΛΕΣ τις θέσεις για ηλεκτρικά (αφού είχαν φορτιστή) ήταν σταθμευμένα θερμικά - και είχε πάνω από 6 θέσεις για EVs.

      Το έγραψα προβλέποντάς το πέρισυ για τον ΑΒ Ωρωπού. Το σούπερ μάρκετ φταίει. Γιατί, ενώ γνωρίζοντας ότι τα ηλεκτρικά είναι αυτή τη στιγμή ισχνότατη μειοψηφία, πήγε και μπλόκαρε τις προνομιούχες θέσεις πάρκρινγκ, αυτές που είναι κοντά στην είσοδο του μαγαζιού, για τα, ανύπαρκτα προς ώρας, ηλεκτρικά.
      Έπρεπε να τους διαθέσει αρχικώς μερικές απομακρυζμένες θέσεις, και μετά από 'α' χρόνια, όταν αυξηθούν σαν ποσοστό επί των ιχ, τότε να διαθέσει σταδιακά και άλλες θέσεις, πιο κεντρικές.
      Αλλά όχι, ήθελε ΚΑΙ πολλές θέσεις ΚΑΙ τις καλύτερες να μπλοκάρει. Ε, ο κοζμάκης, ο οποίος έβλεπε μερικές φορές ηλεκτρικά ή φευ να παρκάρουν στις προνομιούχες αυτές θέσεις και να μην φορτίζουν καν (άλλο καφριλήκι και αυτό...), αντέδρασε με το ίδιο νόμιζμα καταλαμβάνοντας αδιάκριτα τις θέσεις αυτές.

      Καλά, ας μην αναγουμε το καφριλικι του έλληνα σε επανάσταση 😁

      R 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dimsabas @dettol last edited by

        Δεν είναι, το ίδιο ισχύει στον Σκλαβενίτη Καρδίτσας. Είναι στην άκρη ενός τεράστιου πάρκινγκ.

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • R
          red_monster @dettol last edited by red_monster

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Σε άλλο θέμα, πήγα σήμερα σε ένα ΑΒ και σε ΟΛΕΣ τις θέσεις για ηλεκτρικά (αφού είχαν φορτιστή) ήταν σταθμευμένα θερμικά - και είχε πάνω από 6 θέσεις για EVs.

          Το έγραψα προβλέποντάς το πέρισυ για τον ΑΒ Ωρωπού. Το σούπερ μάρκετ φταίει. Γιατί, ενώ γνωρίζοντας ότι τα ηλεκτρικά είναι αυτή τη στιγμή ισχνότατη μειοψηφία, πήγε και μπλόκαρε τις προνομιούχες θέσεις πάρκρινγκ, αυτές που είναι κοντά στην είσοδο του μαγαζιού, για τα, ανύπαρκτα προς ώρας, ηλεκτρικά.
          Έπρεπε να τους διαθέσει αρχικώς μερικές απομακρυζμένες θέσεις, και μετά από 'α' χρόνια, όταν αυξηθούν σαν ποσοστό επί των ιχ, τότε να διαθέσει σταδιακά και άλλες θέσεις, πιο κεντρικές.
          Αλλά όχι, ήθελε ΚΑΙ πολλές θέσεις ΚΑΙ τις καλύτερες να μπλοκάρει. Ε, ο κοζμάκης, ο οποίος έβλεπε μερικές φορές ηλεκτρικά ή φευ να παρκάρουν στις προνομιούχες αυτές θέσεις και να μην φορτίζουν καν (άλλο καφριλήκι και αυτό...), αντέδρασε με το ίδιο νόμιζμα καταλαμβάνοντας αδιάκριτα τις θέσεις αυτές.

          Καλά, ας μην αναγουμε το καφριλικι του έλληνα σε επανάσταση 😁

          Τους ξεχεζω και φωνάζω άνθρωπο του καταστήματος. Θα γίνετε άνθρωποι θέλετε δε θέλετε.

          Ο ίδιος homo heidelbergensis που θα παρκάρει παρανόμως σε θέση φόρτισης θα παρακρατεί και σε θέση ΑΜΕΑ. Τις ίδιες σκατοφατσες έχουν όλοι τους !

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • cirus
            cirus @red_monster last edited by cirus

            @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Σε άλλο θέμα, πήγα σήμερα σε ένα ΑΒ και σε ΟΛΕΣ τις θέσεις για ηλεκτρικά (αφού είχαν φορτιστή) ήταν σταθμευμένα θερμικά - και είχε πάνω από 6 θέσεις για EVs.

            Το έγραψα προβλέποντάς το πέρισυ για τον ΑΒ Ωρωπού. Το σούπερ μάρκετ φταίει. Γιατί, ενώ γνωρίζοντας ότι τα ηλεκτρικά είναι αυτή τη στιγμή ισχνότατη μειοψηφία, πήγε και μπλόκαρε τις προνομιούχες θέσεις πάρκρινγκ, αυτές που είναι κοντά στην είσοδο του μαγαζιού, για τα, ανύπαρκτα προς ώρας, ηλεκτρικά.
            Έπρεπε να τους διαθέσει αρχικώς μερικές απομακρυζμένες θέσεις, και μετά από 'α' χρόνια, όταν αυξηθούν σαν ποσοστό επί των ιχ, τότε να διαθέσει σταδιακά και άλλες θέσεις, πιο κεντρικές.
            Αλλά όχι, ήθελε ΚΑΙ πολλές θέσεις ΚΑΙ τις καλύτερες να μπλοκάρει. Ε, ο κοζμάκης, ο οποίος έβλεπε μερικές φορές ηλεκτρικά ή φευ να παρκάρουν στις προνομιούχες αυτές θέσεις και να μην φορτίζουν καν (άλλο καφριλήκι και αυτό...), αντέδρασε με το ίδιο νόμιζμα καταλαμβάνοντας αδιάκριτα τις θέσεις αυτές.

            Καλά, ας μην αναγουμε το καφριλικι του έλληνα σε επανάσταση 😁

            Τους ξεχεζω και φωνάζω άνθρωπο του καταστήματος. Θα γίνετε άνθρωποι θέλετε δε θέλετε.

            Ο ίδιος homo heidelbergensis που θα παρκάρει παρανόμως σε θέση φόρτισης θα παρακρατεί και σε θέση ΑΜΕΑ. Τις ίδιες σκατοφατσες έχουν όλοι τους !

            Δεν έχω να προσθέσω κάτι αλλά ρε φίλε τι είναι ο homo heidelbergensis ? Πώς βγαίνει 🤣🤣🤣 πραγματικά προσπαθώ να το αποδικοποιησω αλλά δεν το έχω πιάσει και έχω μείνει με την απορία !! Μια διευκρίνιση παρακαλώ

            Cirus the virus

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antoniokon @cirus last edited by

              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Σε άλλο θέμα, πήγα σήμερα σε ένα ΑΒ και σε ΟΛΕΣ τις θέσεις για ηλεκτρικά (αφού είχαν φορτιστή) ήταν σταθμευμένα θερμικά - και είχε πάνω από 6 θέσεις για EVs.

              Το έγραψα προβλέποντάς το πέρισυ για τον ΑΒ Ωρωπού. Το σούπερ μάρκετ φταίει. Γιατί, ενώ γνωρίζοντας ότι τα ηλεκτρικά είναι αυτή τη στιγμή ισχνότατη μειοψηφία, πήγε και μπλόκαρε τις προνομιούχες θέσεις πάρκρινγκ, αυτές που είναι κοντά στην είσοδο του μαγαζιού, για τα, ανύπαρκτα προς ώρας, ηλεκτρικά.
              Έπρεπε να τους διαθέσει αρχικώς μερικές απομακρυζμένες θέσεις, και μετά από 'α' χρόνια, όταν αυξηθούν σαν ποσοστό επί των ιχ, τότε να διαθέσει σταδιακά και άλλες θέσεις, πιο κεντρικές.
              Αλλά όχι, ήθελε ΚΑΙ πολλές θέσεις ΚΑΙ τις καλύτερες να μπλοκάρει. Ε, ο κοζμάκης, ο οποίος έβλεπε μερικές φορές ηλεκτρικά ή φευ να παρκάρουν στις προνομιούχες αυτές θέσεις και να μην φορτίζουν καν (άλλο καφριλήκι και αυτό...), αντέδρασε με το ίδιο νόμιζμα καταλαμβάνοντας αδιάκριτα τις θέσεις αυτές.

              Καλά, ας μην αναγουμε το καφριλικι του έλληνα σε επανάσταση 😁

              Τους ξεχεζω και φωνάζω άνθρωπο του καταστήματος. Θα γίνετε άνθρωποι θέλετε δε θέλετε.

              Ο ίδιος homo heidelbergensis που θα παρκάρει παρανόμως σε θέση φόρτισης θα παρακρατεί και σε θέση ΑΜΕΑ. Τις ίδιες σκατοφατσες έχουν όλοι τους !

              Δεν έχω να προσθέσω κάτι αλλά ρε φίλε τι είναι ο homo heidelbergensis ? Πώς βγαίνει 🤣🤣🤣 πραγματικά προσπαθώ να το αποδικοποιησω αλλά δεν το έχω πιάσει και έχω μείνει με την απορία !! Μια διευκρίνιση παρακαλώ

              https://el.wikipedia.org/wiki/Άνθρωπος_της_Χαϊδελβέργης

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • cirus
                cirus @antoniokon last edited by

                @antoniokon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Σε άλλο θέμα, πήγα σήμερα σε ένα ΑΒ και σε ΟΛΕΣ τις θέσεις για ηλεκτρικά (αφού είχαν φορτιστή) ήταν σταθμευμένα θερμικά - και είχε πάνω από 6 θέσεις για EVs.

                Το έγραψα προβλέποντάς το πέρισυ για τον ΑΒ Ωρωπού. Το σούπερ μάρκετ φταίει. Γιατί, ενώ γνωρίζοντας ότι τα ηλεκτρικά είναι αυτή τη στιγμή ισχνότατη μειοψηφία, πήγε και μπλόκαρε τις προνομιούχες θέσεις πάρκρινγκ, αυτές που είναι κοντά στην είσοδο του μαγαζιού, για τα, ανύπαρκτα προς ώρας, ηλεκτρικά.
                Έπρεπε να τους διαθέσει αρχικώς μερικές απομακρυζμένες θέσεις, και μετά από 'α' χρόνια, όταν αυξηθούν σαν ποσοστό επί των ιχ, τότε να διαθέσει σταδιακά και άλλες θέσεις, πιο κεντρικές.
                Αλλά όχι, ήθελε ΚΑΙ πολλές θέσεις ΚΑΙ τις καλύτερες να μπλοκάρει. Ε, ο κοζμάκης, ο οποίος έβλεπε μερικές φορές ηλεκτρικά ή φευ να παρκάρουν στις προνομιούχες αυτές θέσεις και να μην φορτίζουν καν (άλλο καφριλήκι και αυτό...), αντέδρασε με το ίδιο νόμιζμα καταλαμβάνοντας αδιάκριτα τις θέσεις αυτές.

                Καλά, ας μην αναγουμε το καφριλικι του έλληνα σε επανάσταση 😁

                Τους ξεχεζω και φωνάζω άνθρωπο του καταστήματος. Θα γίνετε άνθρωποι θέλετε δε θέλετε.

                Ο ίδιος homo heidelbergensis που θα παρκάρει παρανόμως σε θέση φόρτισης θα παρακρατεί και σε θέση ΑΜΕΑ. Τις ίδιες σκατοφατσες έχουν όλοι τους !

                Δεν έχω να προσθέσω κάτι αλλά ρε φίλε τι είναι ο homo heidelbergensis ? Πώς βγαίνει 🤣🤣🤣 πραγματικά προσπαθώ να το αποδικοποιησω αλλά δεν το έχω πιάσει και έχω μείνει με την απορία !! Μια διευκρίνιση παρακαλώ

                https://el.wikipedia.org/wiki/Άνθρωπος_της_Χαϊδελβέργης

                Μάθαμε και κάτι μέσω των ουγκανων που παρκάρουν όπου γουστάρουν . Αλλά μου είναι δύσκολο να τους αποκαλώ έτσι προτιμώ το ουγκανοι

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  lap last edited by lap

                  Εμένα με προβληματίζει που το κόκκινο τέρας ξέρει τόσα πολλά για τα κρανία των ανθρώπων.🤔

                  Πως πίνεις το κρασί σου;;;;

                  Γιατι κόκκινο;;;; Και γιατί τέρας;;;;

                  Δρ. Λέκτερ, εσεις;;;😱

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Γαύρος μια φορά δεν είμαι (θου κύριε) 😄

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Κανεις δεν είναι τέλειος.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • cirus
                        cirus @lap last edited by cirus

                        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Κανεις δεν είναι τέλειος.

                        Το ξέρω, ούτε θεός, κόπηκα στα θαύματα

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimgeo last edited by dimgeo

                          Επένδυση μαμούθ 14 δισεκατομμύριων από την Mercedes για την εξέλιξη νέας γενιάς θερμικών κινητήρων, οι οποίοι θα δοκιμαστούν στην νέα S Class που θα είναι υβριδική... Και ούτε κουβέντα για ΕQS.

                          Απο ότι φαίνεται η overhyped φούσκα της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση πάει για σκάσιμο. Το 2030 έγινε 35, μετα 40 και σύντομα το βλέπω για...ποτέ γιατί μέχρι τότε θα έχει εξελιχθεί το υδρογόνο ή κάποιο άλλο βιοκαυσιμο.

                          https://www.carandmotor.gr/nea/oi-germanoi-epimenoyn-sti-benzini

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Επόμενη βλακεία ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Η γη είναι επίπεδη

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol last edited by

                                Όχι 40%, 140% θα πρέπει να βάλουν τους δασμούς μπας και κερδίσουν μερικά χρόνια ζωής.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Τα ηλεκτρικά ξεκίνησαν να πουλάνε όσο υπήρχαν επιδοτήσεις.

                                  Οταν αυτές κόπηκαν σε κάποιες χώρες όπως η Γερμανία, τότε άρχισε η επιστροφή στα θερμικά.

                                  Η ηλεκτροκίνηση, ξεκίνησε με λάθος τρόπο.

                                  Με αστείες μπαταρίες, μεγάλου βάρους και μικρής αυτονομίας, σαν τα κινητά τηλέφωνα του 1980, ενώ ταυτόχρονα έδιναν μεγάλες ιπποδυνάμεις και δυνατές επιδόσεις, σε χώρες που τα όρια ταχύτητας είναι χαμηλά. Ταυτόχρονα οι επιδόσεις μηδένιζαν την αυτονομία.

                                  Ετσι έχουμε την απόλυτη γελοιότητα αμάξια με εκατοντάδες ίππους να πηγαίνουν μαζί με τις νταλίκες δεξιά και να τα περνάνε τα ΚΤΕΛ.

                                  Η λύση στην ηλεκτροκίνηση έρχεται από την Ευρώπη...

                                  Η γνωστή πρωτοπόρος εταιρεία😊 ξεκίνησε και θα ακολουθήσουν και οι άλλοι. Η ηλεκτροκίνηση θα είναι για την πόλη.

                                  Είτε με την μικροκινητικότητα και τα τετράκυκλα, για αποστάσεις μικρότερες των 10 χλμ, είτε με τα μικρά ηλεκτρικά, για αστικές και περιαστικές αποστάσεις και μικρές εκδρομές.

                                  Μάλιστα εύκολα και με πολιτικό όφελος οι κυβερνήσεις θα στρέψουν τις επιδοτήσεις σε αυτοκίνητα μικρού αποτυπώματος στην άσφαλτο, οπότε λογικά δεν θα έχουμε επιδοτήσεις στα μεγάλα ηλεκτρικά, τα οποία θα είναι μόνο εταιρικά και θα ωφελούνται από τις φοροαπαλλαγές...

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Αυτά τα έχει κάνει η Κίνα πολλά χρόνια τώρα.

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Αρα δεν θα μπορεί κανείς να τους πει τίποτε...

                                      Βασικά οι ίδιοι οι Κινέζοι που θα πιεστούν από αυτές τις αποφάσεις..

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Η περίσσεια ηλεκτρικής ενέργειας, ιδιαίτερα στο μέσον της ημέρας καθιστά την ιδιωτική ηλεκτροκίνηση μονόδρομο. Που αλλού θα επεκταθεί η χρήση ενέργειας από ΑΠΕ ? Στην ψύξη θέρμανση κατοικιών στη λειτουργία των πλοίων (επιβατικών, κρουαζιερόπλοιων και εμπορικών) όταν αυτά είναι ελλιμενισμένα, στην ηλεκτρόλυση κλπ κλπ.

                                        Τελευταία, αργά και δεξιά κυκλοφορούν μόνο οι ιδιοκτήτες μεγάλων οχημάτων μπενζίνας -περασμένα μεγαλεία διηγώντας τα να κλαις- λόγω του δυσβάσταχτου κόστους καυσίμου.

                                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Σας το είπα και αλλου σε μια στιγμή θεϊκής έμπνευσης.

                                          Με τον ήλιο είναι σαν να βρέχει βενζίνη

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            dettol last edited by dettol

                                            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Σας το είπα και αλλου σε μια στιγμή θεϊκής έμπνευσης.

                                            Με τον ήλιο είναι σαν να βρέχει βενζίνη

                                            5a300b09-7ec6-4175-8a93-aac89549e11f-image.png

                                            »γέμισμα» 22kw ή περίπου 30% του «ντεπόζιτου». Δωρεάν και ωραία

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 631
                                            • 632
                                            • 633
                                            • 634
                                            • 635
                                            • 1024
                                            • 1025
                                            • 633 / 1025
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr