-
Ακόμα και έτσι - ουτε η tesla δεν μπορεί να νικήσει τον ελληνικό Αύγουστο - οι χρόνοι είναι λογικότατοι
-
@monman2 said in TESLA FORUM:
Ακόμα και έτσι - ουτε η tesla δεν μπορεί να νικήσει τον ελληνικό Αύγουστο - οι χρόνοι είναι λογικότατοι
Δεν είναι μόνο αυτό, αλλά με την επανέναρξη του ΚΗ, περιμένω να έχει πέσει χείμαρρος παραγγελιών.
Κάτι ακόμα, το οποίο δεν θυμάμαι να έχει αναφερθεί. Η τεσλα, στην Ελλάδα τουλάχιστον, μόνη της ανέστησε την αγορά των σεντάν.
-
Να κάνω μια ερώτηση στους κατόχους
Τι τεκμήριο διαβίωσης εχουν ; -
@monman2 said in TESLA FORUM:
Να κάνω μια ερώτηση στους κατόχους
Τι τεκμήριο διαβίωσης εχουν ;Μηδέν μέχρι τις 50000 ΛΤΠΦ (κοινώς όλες οι εκδόσεις των 3 και Υ). 4000 πάνω από αυτό το όριο. Προς το παρόν τουλάχιστον.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
Να κάνω μια ερώτηση στους κατόχους
Τι τεκμήριο διαβίωσης εχουν ;Μηδέν μέχρι τις 50000 ΛΤΠΦ (κοινώς όλες οι εκδόσεις των 3 και Υ). 4000 πάνω από αυτό το όριο. Προς το παρόν τουλάχιστον.
να τα προσέχουμε αυτά γιατί όπως λεει ο @cruiser θα τα βρούμε μπροστά μας στο μέλλον, καλυμμένοι λοιπόν οι ηλεκτροκίνητοι για την ώρα
-
@monman2 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
Να κάνω μια ερώτηση στους κατόχους
Τι τεκμήριο διαβίωσης εχουν ;Μηδέν μέχρι τις 50000 ΛΤΠΦ (κοινώς όλες οι εκδόσεις των 3 και Υ). 4000 πάνω από αυτό το όριο. Προς το παρόν τουλάχιστον.
να τα προσέχουμε αυτά γιατί όπως λεει ο @cruiser θα τα βρούμε μπροστά μας στο μέλλον, καλυμμένοι λοιπόν οι ηλεκτροκίνητοι για την ώρα
Τα τεκμήρια είναι έτσι και αλλιώς μια αποδοχή της κυβέρνησης ότι απέτυχε στην πάταξη της φοροδιαφυγής. Τα τεκμήρια διαβίωσης για κάποιον που δεν είναι φοροφυγάς, συνηθωσ δεν είναι πρόβλημα.
Το τραγικό είναι ο φόρος πολυτελείας.
-
IV. Μη εφαρμογή ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης και δαπάνης για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, οχήματος τύπου L, μοτοποδηλάτου, μοτοσυκλέτας, καθώς και οχήματος παντός εδάφους ή άλλου μικρού οχήματος με τρεις ή τέσσερεις τροχούς, μηδενικών ρύπων με Λ.Τ.Π.Φ. έως 50.000€ (άρθ. 33 Κ.Φ.Ε.).
https://www.taxheaven.gr/news/62398/kinhtra-hlektrokinhshs-gia-idiwtes-ergazomenoys-kai-epixeirhseis
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Οδήγησα και το SR επιτέλους. Αποκάλυψη!! Ελάχιστα πιο αργό (κυρίως στην εκκίνηση γιατί κόβει δύναμη γι ανα ξεκινήσει), αρκετά πιο διασκεδαστικό ελέω πίσω κίνησης. Για εμένα η λογική επιλογή....εεε ρε γαμώτο να μην έχω 30Κ...!
Όποιος μπορεί ας το πάρει ΤΩΡΑ, είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στα 30-40Κ, κατουράει ό,τιδήποτε άλλο ίδιας αξίας με ρόδες, δεν υπάρχει απλά σύγκριση! Πιστέυω σε τέτοια τιμή δεν θα ξανα-υπάρξει, όποιος πρόλαβε πρόλαβε. Το αυτοκίνητο ειναι 20 χρόνια μπροστά, μονο όποιος το οδηγήσει το καταλαβαίνει. Τόσες κάμερες, ευκολίες, νομίζεις ότι οδηγείς Πάντα σε ευκολία, πήγα σε στενά, ανηφόρε, σκατόδρομους....ό,τι πιο άνετο και ευκολοδήγητο έχω οδηγήσει μέσα στην πόλη.
Πριν ανακοινωθεί το ΚΗ3, ψιλοβάραγαν μύγες. Σήμερα γινόταν χαμός (μέχρι και το εταιρικό του δντη έβγαλαν από το γκαράζ για τεστ ντραηβ!) και αύριο μου είπα ειναι κλεισμένη όλη η μέρα με τεστ ντράηβ.
Ανάρτηση καμία διαφορά
Επιτάχυνση μεγάλη διαφορά υπερ του LR σε οποιοδήποτε οδόστρωμα
Σαν σπορτιβ αίσθηση, το SR είναι καλύτερο, ειδικά σε βίαιη επιτάχυνση το LR έχει torque steer -
To LR που έκανα test drive όπως έγραψα το παρουσίαζε αυτό στην γυαλί άσφαλτο
στην καλή όμως δεν " ψάρευε " καθόλου.Η εμπειρία λέει οτι φταίνε τα σχετικά στενά 235 λάστιχα που φοράει το tesla , θυμάμαι για σύγκριση ενα Audi A5 quatro πειραγμένο στα 280 άλογα περίπου φόραγε 245 λάστιχο και δεν είχε torque steer πουθενά.
-
@monman2 said in TESLA FORUM:
To LR που έκανα test drive όπως έγραψα το παρουσίαζε αυτό στην γυαλί άσφαλτο
στην καλή όμως δεν " ψάρευε " καθόλου.Η εμπειρία λέει οτι φταίνε τα σχετικά στενά 235 λάστιχα που φοράει το tesla , θυμάμαι για σύγκριση ενα Audi A5 quatro πειραγμένο στα 280 άλογα περίπου φόραγε 245 λάστιχο και δεν είχε torque steer πουθενά.
το torque steer εινα στα μπροστοκινητα με τον κινητηρα σε εγκαρσια θεση γιατι οι αξονες που δινουν κινηση εχουν διαφορετικο μηκος. στο Αουντι που ο κινητηρας ειναι διαμηκης ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΚΟΣ αρα δεν υπαρχει το φαινομενο του torque steer
στο Τεσλα δεν ξερω για ποιο λογο μπορει να παρουσιαζει κατι τετοιο.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
Να κάνω μια ερώτηση στους κατόχους
Τι τεκμήριο διαβίωσης εχουν ;Μηδέν μέχρι τις 50000 ΛΤΠΦ (κοινώς όλες οι εκδόσεις των 3 και Υ). 4000 πάνω από αυτό το όριο. Προς το παρόν τουλάχιστον.
να τα προσέχουμε αυτά γιατί όπως λεει ο @cruiser θα τα βρούμε μπροστά μας στο μέλλον, καλυμμένοι λοιπόν οι ηλεκτροκίνητοι για την ώρα
Τα τεκμήρια είναι έτσι και αλλιώς μια αποδοχή της κυβέρνησης ότι απέτυχε στην πάταξη της φοροδιαφυγής. Τα τεκμήρια διαβίωσης για κάποιον που δεν είναι φοροφυγάς, συνηθωσ δεν είναι πρόβλημα.
Το τραγικό είναι ο φόρος πολυτελείας.
Εκτος κι αν ειναι κανας περιεργος χομπιστας, που ξοδευει ολα του τα λεφτα σε ενα πραγμα.
ΠΧ να μενει σε παραγκα και να εχει 8μετρο σκαφος -
@red_monster said in TESLA FORUM:
IV. Μη εφαρμογή ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης και δαπάνης για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, οχήματος τύπου L, μοτοποδηλάτου, μοτοσυκλέτας, καθώς και οχήματος παντός εδάφους ή άλλου μικρού οχήματος με τρεις ή τέσσερεις τροχούς, μηδενικών ρύπων με Λ.Τ.Π.Φ. έως 50.000€ (άρθ. 33 Κ.Φ.Ε.).
https://www.taxheaven.gr/news/62398/kinhtra-hlektrokinhshs-gia-idiwtes-ergazomenoys-kai-epixeirhseis
Δηλαδή για να το πούμε απλά εκτός από τεκμήριο διαβίωσης δεν έχει ούτε τεκμήριο ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ, το πόθεν έσχες που λέμε.
Άρα σε μια δεκαετία αν το συγκρίνουμε με ένα αντίστοιχο δίλιτρο για να είμαστε κοντά σε αναλογία λόγω επιδόσεων έχεις εξοικονομήσει από το κεφάλαιο που σχηματίζεις φορολογικά για να μπορείς να κάνεις πχ μια αγορά ακινήτου:
33.000 αγορά + 8800 τεκμ.χρησης φίλτρου Χ 5 έτη + 6.160 Χ 5 για τα υπόλοιπα μέχρι 10 έτη = 107.800 € !!!!!
Νομίζω φορολογικά η απόλυτη επιλογή για όποιον επαγγελματία ακόμη καταφέρνει να φοροδιαφευγει επιτυχώς, και μέλη εταιριών που φυτοζωουν φορολογικά με 10 και 15 χιλιάδες ευρώ κέρδη.
-
@vagkirk said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
IV. Μη εφαρμογή ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης και δαπάνης για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, οχήματος τύπου L, μοτοποδηλάτου, μοτοσυκλέτας, καθώς και οχήματος παντός εδάφους ή άλλου μικρού οχήματος με τρεις ή τέσσερεις τροχούς, μηδενικών ρύπων με Λ.Τ.Π.Φ. έως 50.000€ (άρθ. 33 Κ.Φ.Ε.).
https://www.taxheaven.gr/news/62398/kinhtra-hlektrokinhshs-gia-idiwtes-ergazomenoys-kai-epixeirhseis
Δηλαδή για να το πούμε απλά εκτός από τεκμήριο διαβίωσης δεν έχει ούτε τεκμήριο ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ, το πόθεν έσχες που λέμε.
Άρα σε μια δεκαετία αν το συγκρίνουμε με ένα αντίστοιχο δίλιτρο για να είμαστε κοντά σε αναλογία λόγω επιδόσεων έχεις εξοικονομήσει από το κεφάλαιο που σχηματίζεις φορολογικά για να μπορείς να κάνεις πχ μια αγορά ακινήτου:
33.000 αγορά + 8800 τεκμ.χρησης φίλτρου Χ 5 έτη + 6.160 Χ 5 για τα υπόλοιπα μέχρι 10 έτη = 107.800 € !!!!!
Νομίζω φορολογικά η απόλυτη επιλογή για όποιον επαγγελματία ακόμη καταφέρνει να φοροδιαφευγει επιτυχώς, και μέλη εταιριών που φυτοζωουν φορολογικά με 10 και 15 χιλιάδες ευρώ κέρδη.
δεν το ηξερα οτι εξαιρουνται και απο το τεκμηριο αγορας. Λολ για αυτο εχει γεμισει ο τοπος. Καλιφορνια θα γινουμε σε λιγο
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@vagkirk said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
IV. Μη εφαρμογή ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης και δαπάνης για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, οχήματος τύπου L, μοτοποδηλάτου, μοτοσυκλέτας, καθώς και οχήματος παντός εδάφους ή άλλου μικρού οχήματος με τρεις ή τέσσερεις τροχούς, μηδενικών ρύπων με Λ.Τ.Π.Φ. έως 50.000€ (άρθ. 33 Κ.Φ.Ε.).
https://www.taxheaven.gr/news/62398/kinhtra-hlektrokinhshs-gia-idiwtes-ergazomenoys-kai-epixeirhseis
Δηλαδή για να το πούμε απλά εκτός από τεκμήριο διαβίωσης δεν έχει ούτε τεκμήριο ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ, το πόθεν έσχες που λέμε.
Άρα σε μια δεκαετία αν το συγκρίνουμε με ένα αντίστοιχο δίλιτρο για να είμαστε κοντά σε αναλογία λόγω επιδόσεων έχεις εξοικονομήσει από το κεφάλαιο που σχηματίζεις φορολογικά για να μπορείς να κάνεις πχ μια αγορά ακινήτου:
33.000 αγορά + 8800 τεκμ.χρησης φίλτρου Χ 5 έτη + 6.160 Χ 5 για τα υπόλοιπα μέχρι 10 έτη = 107.800 € !!!!!
Νομίζω φορολογικά η απόλυτη επιλογή για όποιον επαγγελματία ακόμη καταφέρνει να φοροδιαφευγει επιτυχώς, και μέλη εταιριών που φυτοζωουν φορολογικά με 10 και 15 χιλιάδες ευρώ κέρδη.
δεν το ηξερα οτι εξαιρουνται και απο το τεκμηριο αγορας. Λολ για αυτο εχει γεμισει ο τοπος. Καλιφορνια θα γινουμε σε λιγο
Εεεε ναααι!!!
-
Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό, δηλαδή αγοράζεις αυτοκίνητο με 45Κ και δεν αναλώνεται το κεφάλαιό σου;
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό, δηλαδή αγοράζεις αυτοκίνητο με 45Κ και δεν αναλώνεται το κεφάλαιό σου;
γιατι σου φαινεται παραξενο; πριν καποια χρονια, για να τονωθει ο κατασκευαστικος κλαδος, δεν ειχε αφαιρεθει το ποθεν εσχες απο την αγορα ακινητων; θυμαμαι λαθος; προ δεκαετιας νομιζω
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό, δηλαδή αγοράζεις αυτοκίνητο με 45Κ και δεν αναλώνεται το κεφάλαιό σου;
γιατι σου φαινεται παραξενο; πριν καποια χρονια, για να τονωθει ο κατασκευαστικος κλαδος, δεν ειχε αφαιρεθει το ποθεν εσχες απο την αγορα ακινητων; θυμαμαι λαθος; προ δεκαετιας νομιζω
μπορώ να πάρω δύο;
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό, δηλαδή αγοράζεις αυτοκίνητο με 45Κ και δεν αναλώνεται το κεφάλαιό σου;
Το τεκμήριο απόκτησης όπως και το τεκμήριο διαβίωσης είναι μια θεώρηση εν ειδει φορολογικού ελέγχου
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@vagkirk said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
IV. Μη εφαρμογή ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης και δαπάνης για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, οχήματος τύπου L, μοτοποδηλάτου, μοτοσυκλέτας, καθώς και οχήματος παντός εδάφους ή άλλου μικρού οχήματος με τρεις ή τέσσερεις τροχούς, μηδενικών ρύπων με Λ.Τ.Π.Φ. έως 50.000€ (άρθ. 33 Κ.Φ.Ε.).
https://www.taxheaven.gr/news/62398/kinhtra-hlektrokinhshs-gia-idiwtes-ergazomenoys-kai-epixeirhseis
Δηλαδή για να το πούμε απλά εκτός από τεκμήριο διαβίωσης δεν έχει ούτε τεκμήριο ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ, το πόθεν έσχες που λέμε.
Άρα σε μια δεκαετία αν το συγκρίνουμε με ένα αντίστοιχο δίλιτρο για να είμαστε κοντά σε αναλογία λόγω επιδόσεων έχεις εξοικονομήσει από το κεφάλαιο που σχηματίζεις φορολογικά για να μπορείς να κάνεις πχ μια αγορά ακινήτου:
33.000 αγορά + 8800 τεκμ.χρησης φίλτρου Χ 5 έτη + 6.160 Χ 5 για τα υπόλοιπα μέχρι 10 έτη = 107.800 € !!!!!
Νομίζω φορολογικά η απόλυτη επιλογή για όποιον επαγγελματία ακόμη καταφέρνει να φοροδιαφευγει επιτυχώς, και μέλη εταιριών που φυτοζωουν φορολογικά με 10 και 15 χιλιάδες ευρώ κέρδη.
δεν το ηξερα οτι εξαιρουνται και απο το τεκμηριο αγορας. Λολ για αυτο εχει γεμισει ο τοπος. Καλιφορνια θα γινουμε σε λιγο
ε ναι no brainer ειναι αυτη την στιγμη αν αγοραζα αμαξι θα ηταν μαλλον το βασικο τεσλα 3.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό, δηλαδή αγοράζεις αυτοκίνητο με 45Κ και δεν αναλώνεται το κεφάλαιό σου;
Το τεκμήριο απόκτησης όπως και το τεκμήριο διαβίωσης είναι μια θεώρηση εν ειδει φορολογικού ελέγχου
ξεζουμισμα φορων για οποιον δεν ειναι δημοσιος υπαλληλος ειναι.
TESLA FORUM