Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 417
    • 418
    • 419
    • 420
    • 421
    • 430
    • 431
    • 419 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8609
    139187
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Πρέπει να σε έχω πετύχει κάποτε
      Και έλεγα ποιος μ@@@ς οδηγεί έτσι.

      Αέρα Πατέρα
      Μου κανει εντύπωση αυτό για τα φρένα. Τόσο πολύ βελτιώθηκαν;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        v_a @gatoz last edited by

        @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

        @v_a said in Peugeot 3008 2016:

        Καταλαβαίνεις βέβαια ότι οι διαφορές στην τελική που αναφέρεις είναι απλά θεωρητικά νούμερα...
        Στην πράξη, ένας ιδιοκτήτης purecrap θα φροντίσει να προφυλάξει το όχημα του και να μην το ζορισει γιατί:
        1ον μπορεί να πάρει τον ιμάντα στα χέρια
        2ον μπορεί να τελειώσει τα τακακια του
        3ον μπορεί τα ηλεκτρονικά να σβήσουν πάνω στη στροφή
        4ον μπορει και όλα τα παραπάνω
        (Αν τελικά καταλήξω στο avenger που ζαχαρωνω, γράψτε λάθος σε όλα τα παραπάνω 😉, it never gonna happen to me)

        περι τελικεως. πραχτικα σημαινει οτι κινουμενος με πουχου 160 εχεις τεραστιο περιθωριο επιταχυνσεων και γενικα σου ανεβαζει και την μωτ και τον αλλωνα στο παντελονι και μονο που ξερεις οτι τοχεις.
        να συμφωνησουμε τα μαλλα περι βλαβωνε
        μονο που δεν εχει πιουρκραπ το φεβ.... ειναι η γενια πριν το πιουρ. δεν ξερω ακομη για το κραπ.
        παντως γενικα δεν εχει τετοια θεματα ο κινητηρ, βασικα ειναι το μονο απροβληματιστο πραμα μαζι με το αισιν
        τα προβληματα του ειναι κυριως ανοησιες γαλλωνε - ειδικα αι οθοναι και η πιγιοτητα βιδωματος. και οι παραξενιες του καθε πουστη γαλατη να βαζει αναποδα οτι εχεις μαθει 57 χρονια οδηγωντας.
        αποτελεσμα ουτε εσυ που οδηγας αλλα κυριως ουτε και αυτοι να ξερουν απο τι μενει....

        στα τακακια το ελυσα το θεμα απο μονος μου
        τεξταρ τακακιοδισκοι - μια χαρα κατεβηκα χωρις αυριο ιτεα απο δεσφινα και τερμα φορτωμενος - βασικα πλεον μολις βγω απο εο που κοβω και βαζω κοντα 160 - βασικα οπου το γουέιζ γραφει 149, τα σημεια τριβης με αξιωματουχους αυξηθηκανε, παμε ταπα. και ταπα με το φεβ σημαινει πραγματικα πολυ γρηγορα σε επαρχιακοι δρομοι, οχι γιατι στριβει σαν ματσουντα, αλλα γιατι προσπερνας οτιδηποτες αργο σε κτηνωδη ελαχιστο χρονο, ας πουμε ενα αδειασμα 10 αμαξωνε απο ιτεα προς γαλαξιδι στις μικρες ευθειουλες μετα το ορυχεια ειναι ευκολα εφικτο. ή ανοιγεις απο 50 στη φουρκετα στα 150 μεχρι την επομενη για πλακα. και εχει και ενα καλο το φεβ ισως απο τις αλλαγες στην πισω αναρτησις. πεφτεις σε σκαλοπατι στο δρομο, οσο αψηλο και ναναι και δεν μασαει τιποτε - ουτε βρισκει, ουτε φευγει, ουτε ζοριζει τον κωλο.
        γενικα αν μου λεγανε να ξαναπαρω οχημα τωρα, παλι σε φεβ θα επηγαινα - γλυκοκοιταζω τα ταφ οχτω της βολβαρας. το πουγκ αν ειχανε προσεξει τον αυνανισμο οι γαλλοι θα ητανε χαλαρα το καλυτερο φεβ αλλα τον παιξανε ποικιλοτροπως και ετελειωσαν επανω στους τυχεροι. και πες ο γαλλος ειναι μεν βρωμιαρης αλλα δεν ειναι φυση και θεση ασχημος οπως ενας σχιστοματης μικροτσουτσουνος ανεραστος....

        Αμαξαρα έχεις Γάτε, το ξέρεις πως το ξέρουμε..
        Αν και νομίζω, τώρα που γλυκαθηκες από την κτηνώδη δύναμη, για Tesla σε βλέπω την επόμενη φορά

        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • gatoz
          gatoz @v_a last edited by

          @v_a said in Peugeot 3008 2016:

          @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

          @v_a said in Peugeot 3008 2016:

          Καταλαβαίνεις βέβαια ότι οι διαφορές στην τελική που αναφέρεις είναι απλά θεωρητικά νούμερα...
          Στην πράξη, ένας ιδιοκτήτης purecrap θα φροντίσει να προφυλάξει το όχημα του και να μην το ζορισει γιατί:
          1ον μπορεί να πάρει τον ιμάντα στα χέρια
          2ον μπορεί να τελειώσει τα τακακια του
          3ον μπορεί τα ηλεκτρονικά να σβήσουν πάνω στη στροφή
          4ον μπορει και όλα τα παραπάνω
          (Αν τελικά καταλήξω στο avenger που ζαχαρωνω, γράψτε λάθος σε όλα τα παραπάνω 😉, it never gonna happen to me)

          περι τελικεως. πραχτικα σημαινει οτι κινουμενος με πουχου 160 εχεις τεραστιο περιθωριο επιταχυνσεων και γενικα σου ανεβαζει και την μωτ και τον αλλωνα στο παντελονι και μονο που ξερεις οτι τοχεις.
          να συμφωνησουμε τα μαλλα περι βλαβωνε
          μονο που δεν εχει πιουρκραπ το φεβ.... ειναι η γενια πριν το πιουρ. δεν ξερω ακομη για το κραπ.
          παντως γενικα δεν εχει τετοια θεματα ο κινητηρ, βασικα ειναι το μονο απροβληματιστο πραμα μαζι με το αισιν
          τα προβληματα του ειναι κυριως ανοησιες γαλλωνε - ειδικα αι οθοναι και η πιγιοτητα βιδωματος. και οι παραξενιες του καθε πουστη γαλατη να βαζει αναποδα οτι εχεις μαθει 57 χρονια οδηγωντας.
          αποτελεσμα ουτε εσυ που οδηγας αλλα κυριως ουτε και αυτοι να ξερουν απο τι μενει....

          στα τακακια το ελυσα το θεμα απο μονος μου
          τεξταρ τακακιοδισκοι - μια χαρα κατεβηκα χωρις αυριο ιτεα απο δεσφινα και τερμα φορτωμενος - βασικα πλεον μολις βγω απο εο που κοβω και βαζω κοντα 160 - βασικα οπου το γουέιζ γραφει 149, τα σημεια τριβης με αξιωματουχους αυξηθηκανε, παμε ταπα. και ταπα με το φεβ σημαινει πραγματικα πολυ γρηγορα σε επαρχιακοι δρομοι, οχι γιατι στριβει σαν ματσουντα, αλλα γιατι προσπερνας οτιδηποτες αργο σε κτηνωδη ελαχιστο χρονο, ας πουμε ενα αδειασμα 10 αμαξωνε απο ιτεα προς γαλαξιδι στις μικρες ευθειουλες μετα το ορυχεια ειναι ευκολα εφικτο. ή ανοιγεις απο 50 στη φουρκετα στα 150 μεχρι την επομενη για πλακα. και εχει και ενα καλο το φεβ ισως απο τις αλλαγες στην πισω αναρτησις. πεφτεις σε σκαλοπατι στο δρομο, οσο αψηλο και ναναι και δεν μασαει τιποτε - ουτε βρισκει, ουτε φευγει, ουτε ζοριζει τον κωλο.
          γενικα αν μου λεγανε να ξαναπαρω οχημα τωρα, παλι σε φεβ θα επηγαινα - γλυκοκοιταζω τα ταφ οχτω της βολβαρας. το πουγκ αν ειχανε προσεξει τον αυνανισμο οι γαλλοι θα ητανε χαλαρα το καλυτερο φεβ αλλα τον παιξανε ποικιλοτροπως και ετελειωσαν επανω στους τυχεροι. και πες ο γαλλος ειναι μεν βρωμιαρης αλλα δεν ειναι φυση και θεση ασχημος οπως ενας σχιστοματης μικροτσουτσουνος ανεραστος....

          Αμαξαρα έχεις Γάτε, το ξέρεις πως το ξέρουμε..
          Αν και νομίζω, τώρα που γλυκαθηκες από την κτηνώδη δύναμη, για Tesla σε βλέπω την επόμενη φορά

          Τ8 - αι εκδρομαι γατου 'αντρα θελω τωρα τονε θελω' δεν περιλαμβανουνε πριζες παντου

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • K
            Kagkelarios last edited by

            Καλησπέρα
            Προς κατόχους phev, σε φορτιστή elpe μου έβγαλε πριν λίγο αποτυχία έναρξης λειτουργίας φόρτισης, δεν ξεκινούσε με την καμία. Τι σκαναρισμα με το κινητο, restart η εφαρμογή, βάλε βγάλε καλώδιο τίποτα. Να φταίει ο φορτιστής της BP ή πάθαμε καμία ζημιά? Έχει τύχει σε κανέναν?

            D D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas @Kagkelarios last edited by

              Κατά 99% είναι θέμα φορτιστή. Ταλαιπωρείται πολύς κόσμος.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dettol @Kagkelarios last edited by

                @kagkelarios said in Peugeot 3008 2016:

                Καλησπέρα
                Προς κατόχους phev, σε φορτιστή elpe μου έβγαλε πριν λίγο αποτυχία έναρξης λειτουργίας φόρτισης, δεν ξεκινούσε με την καμία. Τι σκαναρισμα με το κινητο, restart η εφαρμογή, βάλε βγάλε καλώδιο τίποτα. Να φταίει ο φορτιστής της BP ή πάθαμε καμία ζημιά? Έχει τύχει σε κανέναν?

                γενικα ελπε ειναι πολυ αξιοπιστοι, τους εχω υψηλα στις προτιμησεις μου. Γενικα δοκιμαζε να κανεις εναρξη της διαδικασιας πρωτα και να πριζωνεις μετα.

                K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  Kagkelarios @dettol last edited by

                  @dettol said in Peugeot 3008 2016:

                  @kagkelarios said in Peugeot 3008 2016:

                  Καλησπέρα
                  Προς κατόχους phev, σε φορτιστή elpe μου έβγαλε πριν λίγο αποτυχία έναρξης λειτουργίας φόρτισης, δεν ξεκινούσε με την καμία. Τι σκαναρισμα με το κινητο, restart η εφαρμογή, βάλε βγάλε καλώδιο τίποτα. Να φταίει ο φορτιστής της BP ή πάθαμε καμία ζημιά? Έχει τύχει σε κανέναν?

                  γενικα ελπε ειναι πολυ αξιοπιστοι, τους εχω υψηλα στις προτιμησεις μου. Γενικα δοκιμαζε να κανεις εναρξη της διαδικασιας πρωτα και να πριζωνεις μετα.

                  Ίσως φταίει που το ειχα μπριζωσει , τσέκαρα αέρα λάστιχα και ξεκίνησα μετά τη διαδικασία. Ευχαριστώ πολύ πάντως

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dettol @Kagkelarios last edited by

                    @kagkelarios said in Peugeot 3008 2016:

                    @dettol said in Peugeot 3008 2016:

                    @kagkelarios said in Peugeot 3008 2016:

                    Καλησπέρα
                    Προς κατόχους phev, σε φορτιστή elpe μου έβγαλε πριν λίγο αποτυχία έναρξης λειτουργίας φόρτισης, δεν ξεκινούσε με την καμία. Τι σκαναρισμα με το κινητο, restart η εφαρμογή, βάλε βγάλε καλώδιο τίποτα. Να φταίει ο φορτιστής της BP ή πάθαμε καμία ζημιά? Έχει τύχει σε κανέναν?

                    γενικα ελπε ειναι πολυ αξιοπιστοι, τους εχω υψηλα στις προτιμησεις μου. Γενικα δοκιμαζε να κανεις εναρξη της διαδικασιας πρωτα και να πριζωνεις μετα.

                    Ίσως φταίει που το ειχα μπριζωσει , τσέκαρα αέρα λάστιχα και ξεκίνησα μετά τη διαδικασία. Ευχαριστώ πολύ πάντως

                    κανονικα δεν θα επρεπε να εχει διαφορα, αλλα εχει παρατηρηθει οτι εχουμε καλυτερο αποτελεσμα οταν ειναι εναρξη -> πριζωμα. Το ειδαμε αυτο κυριως σε φορτιστες δεη που ειναι πιο "μυστηριοι" στη συμπεριφορα τους

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      teo-mak last edited by

                      ΔΕΗ
                      Γτπ ……

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @teo-mak last edited by

                        @teo-mak said in Peugeot 3008 2016:

                        ΔΕΗ
                        Γτπ ……

                        Δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα, δηλ σε 150αρηδες δεν ειχα προβλημα να φορτισω. Απλα εχουν γινει κατι κουφα στην τοποθετηση τους, πχ εχουν βαλει AC σε υπογειο παρκινγκ σουπερμαρκετ, οποτε δεν εχεις σημα στο κινητο για να τους ενεργοποιησεις. Αν βγαλουν καποια στιγμη rfid καρτα, θα απλοποιηθει πολυ η κατασταση.

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          teo-mak @dettol last edited by

                          @dettol said in Peugeot 3008 2016:

                          @teo-mak said in Peugeot 3008 2016:

                          ΔΕΗ
                          Γτπ ……

                          Δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα, δηλ σε 150αρηδες δεν ειχα προβλημα να φορτισω. Απλα εχουν γινει κατι κουφα στην τοποθετηση τους, πχ εχουν βαλει AC σε υπογειο παρκινγκ σουπερμαρκετ, οποτε δεν εχεις σημα στο κινητο για να τους ενεργοποιησεις. Αν βγαλουν καποια στιγμη rfid καρτα, θα απλοποιηθει πολυ η κατασταση.

                          Το είχα γράψει και παλαιότερα .
                          Όταν οι οδηγιες χρήσης που έχει τοποθετήσει επάνω στον φορτιστή δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα και αφήνεις τον χρήστη με την μανικα στο χέρι …..ε είναι για τον ουτσο πως να το κάνουμε!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • katafractos17
                            katafractos17 last edited by katafractos17

                            Με το εργαλείο, 7ήμερες διακοπές σε Σύβοτα και γύρω περιοχές (Πάργα, Παξούς, κτλ)

                            Όπως σε κάθε ταξίδι, το PHEV φορτωμένο τέρμα με αποσκευές, τέσσερα άτομα μέσα, κλιματισμός, ACC στα 140χλμ και ημιαυτόνομη οδήγηση ενεργοποιημένη.
                            Το ACC μέχρι την Πρέβεζα στο "πήγαινε" και από την Πρέβεζα στο "γύρνα", γιατί ο δρόμος Πρέβεζα - Ηγουμενίτσα είναι ο παλιός.
                            Επειδή στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής ταξίδευα σχεδόν μόνος, σε κάποια σημεία ανέβασα το ACC στα 150χλμ. 😊 οπότε το εργαλείο ρούφηξε περισσότερη μπετζίνα. 😁

                            Τα συνολικά διόδια (μαζί με αυτά της γέφυρας στο Ριο και της Αττικής οδού) φωτιά. Τα υπολογίζω χονδρικά γύρω στα 92€ πήγαινε-έλα.

                            Πήγαινα μόνο για δουλειά πριν καμιά 30 χρόνια αλλά για διακοπές δεν είχα πάει ποτέ.
                            Είχα βάλει σκοπό κάποια στιγμή να πάω και διακοπές και το κατάφερα. 🙂

                            alt text

                            alt text

                            Φοβερά μέρη, καταπληκτικές παραλίες. Άλλες με βότσαλο, άλλες με συνδιασμό χοντρής άμμου και βότσαλου και άλλες με ψιλή άμμο.
                            Σε όποια και να πήγαινες βέβαια, τα νερά ήταν κρύσταλλα (και μεταφορικά και κυριολεκτικά).
                            Καθαρά, με πανέμορφα χρώματα.
                            Ξαπλώστρες από 15-20€ με το καλημέρα, χωρίς να έχεις παραγγείλει ακόμη τίποτα.
                            Ο Freddo στην παραλία από 3€. Η μπύρα από ταλιράκι και το club sandwich από 10-11€ με κάποιες εξαιρέσεις.

                            alt text

                            alt text

                            alt text

                            Φυσικά έπαιζε πολύ σκάφος.

                            alt text

                            alt text

                            Τα νερά στους Παξούς δεν υπάρχουν. Κοιτάξτε την παρακάτω φώτο (Δεν έχει υποστεί καμιά επεξεργασία. Είναι όπως ακριβώς τραβήχτηκε).
                            Όπως δεν υπάρχουν και οι τιμές τους βέβαια. Το σουβλάκι με πίτα 6€. Χαχαχα... Μπουστουδιούλου...
                            Σε αυτή τη ζωή γυρνάει όμως ο π0ύστhς ο τροχός. Που θα πάει...

                            alt text

                            Γενικά οι τιμές σε Σύβοτα, Πάργα, κτλ είναι αρκετά τσιμπημένες. Από 11€ - 14€ τα κυρίως πιάτα. Αν πήγαινες σε πιο "γκουρμέ" από 14€ και πάνω.
                            Βέβαια αν δεν έπαιρνες πολλά ορεκτικά κτλ, σου ερχόταν μία η άλλη να φας σε ένα "καλό μαγαζί" σε σχέση μία ταβέρνα, κτλ.
                            Μιλάμε πάντα για μαγαζιά στα κεντρικά σημεία των περιοχών αυτών. Μπορεί να υπάρχουν και πιο ψαγμένα σε τίποτα χωριά, με πιο νορμάλ τιμές και καλό φαγητό αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είχα κάποιον που να γνωρίζει την περιοχή και μου προτείνει κάτι, ούτε χρόνο να ψάξουμε μόνοι μας.
                            Πάντως σε γενικές γραμμές φάγαμε καλά.
                            Κάποια μαγαζία που ξεχώρισα ήταν τα παρακάτω (ψιλό γκουρμεδιές αλλά το φαγητό άξιζε):

                            • Oliva Beach Bar-Seafood Restaurant
                            • Med Parga (εκπληκτική θέα)
                            • Ψαροκόκκαλο Αρίλλα Fishbone

                            alt text

                            alt text

                            alt text

                            Θέλω να ξανά πάω σίγουρα!
                            Που είναι αυτός ο Γάτος, να μας πάει στα φοβερά κολπάκια της περιοχής με το σκάφος. 😀

                            alt text

                            alt text

                            Παρακάτω τα σταστιστικά του PHEV από τις επταήμερες διακοπές.
                            Δυστυχώς δεν υπήρχε η δυνατότητα να φορτίσω στο κατάλυμα αν και ολοκαίνουργιο. Δεύτερος χρόνος λειτουργίας. Πολύ ωραίο.
                            Μου είπαν ότι δεν είχαν σκεφτεί καθόλου την εξυπηρέτηση ηλεκτρικών οχημάτων αλλά από τη στιγμή που τους το ανέφερα μπήκαν σε σκέψεις να το δουν.

                            alt text

                            alt text

                            alt text

                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Α ρε Ήπειρος 😍 ..... η ομορφιά της Ελλάδας.

                              Άντε καλο και το πεζω

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                15-20 το σετ οι ομπρελοξαπλώστρες είναι θαύμα! Ούτε του παπά μην το πεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • N
                                  nmsm2 last edited by

                                  Πανέμορφα μέρη αλλά για να τα δεις με τόσο λίγο κόσμο πρέπει να τα επισκεφθείς Ιούνιο. Τη παραλία των αντιπαξων την είδα πρώτη φορά το 1997, αστερίες παντού στα ρηχά κ συγκλονιστικά νερά. Την επισκέφθηκα εκ νέου το 2012, πλέον γεμάτη σκάφη τέλη Ιουλίου σε σημείο να μην μπορείς να κολυμπήσεις.

                                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • L
                                    lap @nmsm2 last edited by

                                    @nmsm2 said in Peugeot 3008 2016:

                                    Πανέμορφα μέρη αλλά για να τα δεις με τόσο λίγο κόσμο πρέπει να τα επισκεφθείς Ιούνιο. Τη παραλία των αντιπαξων την είδα πρώτη φορά το 1997, αστερίες παντού στα ρηχά κ συγκλονιστικά νερά. Την επισκέφθηκα εκ νέου το 2012, πλέον γεμάτη σκάφη τέλη Ιουλίου σε σημείο να μην μπορείς να κολυμπήσεις.

                                    ΠΕΣ ΤΑ

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kkostask last edited by

                                      Τουλάχιστον τα 6 ευρώ το πιτόγυρο θα τα έδινες σε ένα πανέμορφο μέρος και όχι στη ντροπή του ελληνικού τουρισμού τη Μύκονο…

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • S
                                        spak46 last edited by

                                        Καλησπέρα σε όλους!
                                        Έχω περάσει πολλές ώρες ανάγνωσης στο συγκεκριμένο φόρουμ από χρόνια γιατί μου άρεσε πάντα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά δεν έχω ξεκάθαρη απόψη.
                                        Οδηγώ ένα passat dsg 1.8 tsi που αγόρασα καινούριο το 2011. Το αυτοκίνητο δεν έχει βγάλει ζημιές και έχει μόνο 90000 χλμ. αφού το έχω σαν δεύτερο για ταξίδια.
                                        Θέλω όμως να το αλλάξω αγοράζοντας ένα μεταχειρισμένο 3008 αποκλειστικά αυτόματο από ιδιώτη και ελληνικής αντιπροσωπίας για να μειώσω τις πιθανότητες να μου βγάλει προβλήματα. Δεν οδηγώ απαιτητικά –πλέον- και μου αρέσει η οικονομία του diesel, (υπολογίζω στο εξής 15000 χλμ. το χρόνο με αυτό το αυτοκίνητο) αλλά έχω διαβάσει πως το βενζινοκίνητο 3008 είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Έτσι είναι; Βενζίνη ή diesel; Και ποιο diesel να προτιμήσω; Το 1.6 με το 6άρι ή το 1.5 με το 8άρι; Πρέπει να προσέξω κάτι άλλο;
                                        Ευχαριστώ εκ των προτέρων

                                        D fanis75 3 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Troll alert

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dimitrioskosmas @spak46 last edited by

                                            @spak46 said in Peugeot 3008 2016:

                                            Καλησπέρα σε όλους!
                                            Έχω περάσει πολλές ώρες ανάγνωσης στο συγκεκριμένο φόρουμ από χρόνια γιατί μου άρεσε πάντα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά δεν έχω ξεκάθαρη απόψη.
                                            Οδηγώ ένα passat dsg 1.8 tsi που αγόρασα καινούριο το 2011. Το αυτοκίνητο δεν έχει βγάλει ζημιές και έχει μόνο 90000 χλμ. αφού το έχω σαν δεύτερο για ταξίδια.
                                            Θέλω όμως να το αλλάξω αγοράζοντας ένα μεταχειρισμένο 3008 αποκλειστικά αυτόματο από ιδιώτη και ελληνικής αντιπροσωπίας για να μειώσω τις πιθανότητες να μου βγάλει προβλήματα. Δεν οδηγώ απαιτητικά –πλέον- και μου αρέσει η οικονομία του diesel, (υπολογίζω στο εξής 15000 χλμ. το χρόνο με αυτό το αυτοκίνητο) αλλά έχω διαβάσει πως το βενζινοκίνητο 3008 είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Έτσι είναι; Βενζίνη ή diesel; Και ποιο diesel να προτιμήσω; Το 1.6 με το 6άρι ή το 1.5 με το 8άρι; Πρέπει να προσέξω κάτι άλλο;
                                            Ευχαριστώ εκ των προτέρων

                                            Κράτα το Passat που το ξέρεις και δε βγάζει ζημιές η πάρε toyota

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 419
                                            • 420
                                            • 421
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 419 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr