Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
    • 1
    • 2
    • 870
    • 871
    • 872
    • 873
    • 874
    • 922
    • 923
    • 872 / 923
    Αντίλογος
    81
    18442
    239962
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster Banned @lap last edited by

      @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      @antonakis said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      @fiverg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Παρόλο που δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν οι συγκρίσεις, στο σύστημα των δεσμών π.χ. τα μαθηματικά 1ης δέσμης ήταν πολύ δυσκολότερα των σημερινών (στην ουσία 3 μαθήματα, άλγεβρα, ανάλυση και αναλυτική γεωμετρία).

      Απλά ως επιβεβαίωση, τα μαθηματικά 1ης δέσμης (ειδικά σε φροντιστηριακά μαθήματα) κάλυπταν και μέρος της ύλης των μαθημάτων 1ου εξαμήνου πολυτεχνείου.

      Το ίδιο και στην εποχή μου.

      Γιατί μόνο 1ου ?
      Και 4ου μην σου πω 😀

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fiverg @lap last edited by fiverg

        @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

        Παιδιά μπορείτε να κατεβάσετε τα θέματα από τις δέσμες στα μαθηματικά και από της εποχής του αρσενη. Εγώ πέρα από κάποιες απαντήσεις που λένε ως λύση σε κάποιες σελίδες του βιβλίου, που δεν γνωρίζω σε τι αντιστοιχεί, τα ίδια περίπου θέματα βλέπω. Ίδια ύλη, παρόμοια θέματα.

        Αυτό που θυμάμαι ως φιλοσοφία στα εξεταζόμενα μαθήματα τότε ήταν πως το να πιάσεις το 5-7/20 ήταν συγκριτικά ευκολότερο μέσω ερωτήσεων πολλαπλών απαντήσεων. Από εκεί και πάνω όμως η δυσκολία ηταν παρόμοια με τις δέσμες.

        Όσον αφορά αυτό που λέει ο Σίβιλ τα μαθήματα της Β λυκείου μετρούσαν με συντελεστή 30% εάν θυμάμαι σωστά και μονάχα εάν σε βοηθούσαν στον τελικό βαθμό. Ενώ ανάλογως το πεδίο της σχολής κάθε μάθημα είχε διαφορετικό συντελεστή με βάση τα μαθήματα βαρύτητας για κάθε πεδίο. Δηλαδή αλλη βαθμολογία εβγαζες εάν το πεδίο ήταν κοινωνικές επιστήμες και άλλη εάν ήταν ας πούμε επιστήμες υγείας, πάντα με τις ίδιες βαθμολογίες στα γραπτά σου.

        Επίσης όπως ξαναλέω, εάν γνωρίζετε άλγεβρα που φυσικά γνωρίζετε, ανατρέξετε και δείτε τις πιθανότητες λάθους υπο το πλήθος των μαθημάτων εξέτασης και υπό την προϋπόθεση του να μην μπορείς να κρατήσεις καμία βαθμολογία για την επόμενη χρόνια και την ίδια πιθανότητα να κανεις λάθος σε κάποιο θέμα.

        Προφανώς για έναν αριστούχο ήταν όλα εύκολα. Για αυτό λέγεται αριστούχος, επειδή γράφει άριστα, και το άριστα προϋποθέτει πλήρη κατανόηση των θεμάτων. Αλλά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν μονάχα οι αριστούχοι αλλά και οι άλλοι, που απαρτίζουν ίσως το 90% των μαθητών.

        Για τους άλλους τους αριστούχος βλέπουμε την αδυναμία κατανόησης περιεχομένου, που να μην ήταν και αριστούχοι.. 😁

        Γενικα το σύστημα που περιγράφω σε λίγα έτη καταργήθηκε, διότι παρόλη την φιλολογία πριν την εφαρμογή του πως ήταν δήθεν ευκολότερο, εν τέλη στην πράξη ήταν δυσκολότερο ενώ πίεζε τους μαθητές σε έναν αγώνα για της πανελλαδικές που ξεκινούσε απο την β λυκείου με ένα μεγάλο πλήθος μαθημάτων γεγονός που απέφερε και την λεγόμενη εξεταστική κόπωση. Αλλιώς ξεκινούσες ως μαθητής με ορίζοντα τα 4 μαθήματα και αλλιώς με τα 9-12 και στην Β αλλά και στην Γ λυκείου.

        Σήμερα, δεν έχω ιδέα πως είναι το σύστημα.

        Για το 90% των μαθητών ("μη αριστουχων") που αναφερεις οι θέσεις ήταν απλά πολύ περισσότερες, μην κλαίγεσαι. Όταν έδωσα εγώ και ο gatoz ήταν 43000, το 2000 έφτασαν τις 86000 και λογικά όταν έδωσες εσύ ήταν και περισσότερες και πιθανόν και με λιγότερους υποψήφιους (λόγω υπογεννητικοτητας). Έχω πχ νεότερους συναδέλφους από ΤΕΙ Μεσολογγίου και πολυτεχνείο χανιων, δεν υπήρχαν αυτά πιο παλια.

        https://www.tanea.gr/2000/04/27/greece/ypopsifioi-kai-eisakteoi/

        Το σύστημα σήμερα μοιάζει με αυτό των δεσμών, 4 μαθήματα δίνεις, περίπου αυτά που έδινες στις δέσμες για τις αντίστοιχες σχολές. Επίσης δεν μπορείς να κρατήσεις μαθήματα για την επόμενη χρονιά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vagkirk last edited by

          Και εγώ του 1981 έπεσα στο σύστημα που ανέφερε ο συμφορουμιτης, 4η δέσμη έβαλαν πολύ δύσκολα μαθηματικά εκείνη τη χρονιά και με το 16 δεν έπιασα Ασοεε που ήθελα αλλά δεν είχα κουράγιο να ξαναδώσω.

          Βέβαια πέρασα υπέροχα στο Οικονομικό Νομικής, δεν με χάλασε, καλύτερα μάλλον από τα ψώνια της ΑΣΟΕΕ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            criuser last edited by

            Κάποτε πέρναγαν 12000 στα πανεπιστήμια, 5000 στα τει και 1000 σε παιδαγωγικές και γυμναστικές ακαδημίες. Υποψήφιοι κάπου 120-130000.
            Βάση στις πολυτεχνικές γεωπονοδασολογικές φυσικομαθηματικές κάπου 13 η χαμηλότερη σχολή.
            Και στα τει η χαμηλότερη σχολή στο 11.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              aerodub @fiverg last edited by aerodub

              @fiverg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

              Παρόλο που δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν οι συγκρίσεις, στο σύστημα των δεσμών π.χ. τα μαθηματικά 1ης δέσμης ήταν πολύ δυσκολότερα των σημερινών (στην ουσία 3 μαθήματα, άλγεβρα, ανάλυση και αναλυτική γεωμετρία). Σήμερα οι υποψήφιοι πολυτεχνείων και οικονομικών
              σπουδών δίνουν τα ίδια μαθηματικά, τότε οι της 4ης δέσμης έδιναν ένα υποσύνολο. Γενικά "τότε" (82-95) 4η δέσμη πήγαιναν και όσοι ήθελαν απλά να "μπουν κάπου" και να μην πάνε 5η που έδινε απλά απολυτήριο (και βεβαίως δεν μπορούσαν να ακουμπήσουν 1η, 2η και 3η δέσμη).

              Το βασικότερο, οι σχολές ήταν πολύ λιγότερες. Τμήματα π.χ. πληροφορικής υπήρχαν δύο. Πολυτεχνικές σχολές τρεις (δεν υπήρχαν π.χ. τα Χανιά, δεν είμαι σίγουρος αν
              υπήρχε καν της Θράκης). Γενικώς υπήρχαν μόνο τα 6 γνωστά πανεπιστήμια (Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Κομοτηνή, Ηράκλειο) συν ΕΜΠ, ΑΣΟΕΕ, Πειραιώς (η "Βιομηχανική"), Γεωπονική και Πάντειο.
              Αποτέλεσμα ότι ο όποιος πανεπιστημιακός
              τίτλος ήθελε πανελλήνιες πάνω από 16.5, από εκεί και κάτω ήταν τα ΤΕΙ. Κάντε λοιπόν και μια σύγκριση με το μετέπειτα όπου είχες πτυχία πανεπιστημίου με πανελλήνιες κάτω από 10... Επειδή έχω επαφή για ανάλογες συγκρίσεις, μεταξύ π.χ. τωρινών φοιτητών Ηλ. Μηχκών ΕΜΠ (βάση πάνω από 18) και "Ηλ Μηχκών" ΠΑΔΑ (όπως πήραν πρόσφατα αντιστοίχιση, βάση κάπου πάνω από 13) δεν υπάρχει ουδεμία σχέση (ξαναλέω με βάση την ποιότητα των φοιτητών στο μάθημα που τους κάνεις,
              πόσο καλός επαγγελματίας θα γίνει ο καθένας δεν γνωρίζω...).

              Η σχολή ΗΜ&ΜΥ της Ξάνθης λειτούργησε για πρώτη φορά το 1977 και το πολυτεχνείο το 1974. Εγώ αποφοίτησα το 2006. Βέβαια μέσα σε αυτά τα σχεδόν 50 χρόνια έχει περάσει πολλές αλλαγές ως προς τις κατευθύνσεις και το πρόγραμμα. Στην Ελλάδα μέχρι πριν μερικά χρόνια υπήρχαν τρεις σχολές Αθήνα ΕΜΠ, Θεσσαλονίκη ΑΠΘ και Ξάνθη ΔΠΘ. Τώρα βέβαια πολλές σχολές μετανομόστηκαν σε ΗΜ&ΜΥ όπως των Χανίων και του Βόλου ενώ ιδρύθηκε και στην Πάτρα.

              Ενημερωτικά τότε η αναλογία εισακτέων προς διαθεσίμων θέσεων ΑΕΙ/ΤΕΙ ήταν 1 προς 2.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aerodub last edited by

                Για τις πανελλήνιες έπεσα πάνω στην αλλαγή, ήμουν στη τελευταία χρονιά των Δεσμών. Δυστυχώς την δεύτερα φορά που ξαναέδωσα έπρεπε να συναγωνιστώ πάλι τους ίδιους υποψηφίους (δεν υπήρχαν νέοι υποψήφιοι) για το 23% των διαθέσιμων θέσεων και όχι το σύνολο τους. Ήξερα συμμαθητές μου που πήγαν με το νέο σύστημα και τα πήγαν μια χαρά. Τη χρονιά αυτή συνηπήρχαν και δυο βαθμολογίες με το νέο σύστημα το 18άρι ήταν το 16άρια των δεσμών όσον αφορά τις σχολές ΗΜ&ΜΥ.

                Οι δέσμες ήταν πολύ απαιτητικές αναφέρομαι στην πρώτη, έμπαιναν συνδυαστικά θέματα στα μαθηματικά όπως και στη φυσική. Ήθελε πολύ καλή προετοιμασία, όπως ένας δύτης είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνει κατάδυση στα 4x50m παρά 10x20m, παρόλου που το συνολικό βάθος 200 μέτρα. Έτσι ήταν οι δέσμες σε σχέση με το σύστημα των πολλαπλών μαθημάτων.

                ΓΙα αυτό και με τα χρόνια επιστρέψαμε στην ουσία στο σύστημα των Δεσμών χωρίς την κατοχύρωση μαθήματος που ήταν αδικία για αυτούς που έδιναν πρώτη φορά. ΓΙα εμένα δε νοείται να μπαίνεις σε πολυτεχνείο με άσχετα μαθήματα.

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  criuser last edited by

                  Οι ΗΜΜΥ ανέβηκαν τα τελευταία 20 χρόνια, που ήταν και ΜΥ.

                  Γιατί όσο ήταν ΗΜ, τους πέρναγαν και οι ΜΜ και οι ΑΤΜ, ενώ κορυφές ήταν οι ΑΜ και βέβαια οι ΠΜ. Αν και κορυφή στις βάσεις ήταν οι 25 ΝΜΜ που έπαιρνε τότε.

                  Α και τότε δεν υπήρχε καθορισμένη ύλη. Ηταν όλο το 6τάξιο γυμνάσιο.

                  Μετά από χρόνια που χρειάστηκε να ξαναδώ την ύλη, είδα ότι η Ευκλείδειος γιοκ, η τριγωνομετρία ψίχουλα, η Φυσική σε κοπτορραπτική της Γ΄ Λυκείου, με αποτέλεσμα τα προηγούμενα χρόνια της Α΄ και Β΄ Λυκείου, να περνάνε στον χαβαλέ.

                  Το θέμα είναι ότι τα πτυχία είναι πολλά και οι δουλειές λίγες.

                  Και τα τμήματα έχουν βαρύγδουπα ονόματα, αλλά πενιχρή ζήτηση στην αγορά εργασίας.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aerodub @gtsartsal last edited by

                    @gtsartsal said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                    @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                    Ναι αν ήταν το σύστημα σταθερό! Αν το αλλάζουν έχεις αποφοίτους στην κοινωνία ως επαγγελματίες όπου η εισαγωγή τους δεν ήταν υπό ισους όρους!

                    Όποτε μεταξύ της ίδιας γενιάς ναι είναι δίκαιο, μεταξύ γενεών όχι

                    Υπήρξε και γενιά που αδικήθηκε κατάφωρα!
                    Η τελευταία που έδωσε με δέσμες.
                    Η δική μου - γεννημένοι το 1981!
                    Την δεύτερη χρονιά που αναφέρεις , τη χρονιά δλδ που είχαμε ένα χρόνο για να διαβάσουμε και να περάσουμε, μας είπαν ότι θα διεκδικήσουμε θέσεις από ένα ποσοστό , θυμάμαι 20% - δεν είμαι σίγουρος, για να περάσουν οι επόμενοι με το νέο σύστημα!
                    Ήταν τότε που ο Αρσένης και λοιποί έλεγαν ότι όλοι θα έχουν δικαίωμα να σπουδάσουν...
                    Ήταν τότε που με 3 , 4 ,5 και με ένα 18 στα αγγλικά και στα γαλλικά κάποιοι περάσαν φιλολογίες!!!!
                    Ήταν τότε που η ανεργία στους νέους έπεσε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα! Περνούσαν όλοι!
                    Πασόκικα συστήματα διαμόρφωσης αριθμών....

                    Συμπάσχων εδώ τη δεύτερη χρονιά ήταν 23%. Το θυμάμαι σαν χθες, πόσο άδικο ήταν συν του ότι δεν είχες τους νέους που έδιναν για πρώτη φορά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • J
                      Johnny 0 last edited by

                      Με τις αλλαγές των συστημάτων άλλαξαν πορεία ζωής σε πολύ κόσμο, ευνοήθηκαν άλλοι και αδικήθηκαν άλλοι.
                      Αλλά όταν υπήρχε το σύστημα των δεσμών και κρατουσες μαθηματα και ξαναδινες όσα ήθελες, αρκούσε απλά μια αλλαγή της δυσκολίας του μαθήματος για πετάξει έξω τους νέους ή τους παλιούς υποψηφίους από τις θέσεις.
                      Πχ τα θέματα του 1993 (Δρυς) αυξημένης δυσκολίας, το 90% της 1ης δέσμης και το 80% της 2ης έγραψαν κάτω από τη βάση. Πρακτικά δηλαδή ο τύπος αυτός κατέστρεψε την πλειοψηφία των νέων υποψηφίων εκείνης της χρονιάς, προς όφελος των παλιών.
                      Το μάθημα αυτό έπρεπε να επαναληφθεί.

                      https://physicsgg.me/2014/06/06/θέματα-φυσικής-πανελληνίων-εξετάσεω-2/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap @aerodub last edited by lap

                        @aerodub said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                        Για τις πανελλήνιες έπεσα πάνω στην αλλαγή, ήμουν στη τελευταία χρονιά των Δεσμών. Δυστυχώς την δεύτερα φορά που ξαναέδωσα έπρεπε να συναγωνιστώ πάλι τους ίδιους υποψηφίους (δεν υπήρχαν νέοι υποψήφιοι) για το 23% των διαθέσιμων θέσεων και όχι το σύνολο τους. Ήξερα συμμαθητές μου που πήγαν με το νέο σύστημα και τα πήγαν μια χαρά. Τη χρονιά αυτή συνηπήρχαν και δυο βαθμολογίες με το νέο σύστημα το 18άρι ήταν το 16άρια των δεσμών όσον αφορά τις σχολές ΗΜ&ΜΥ.

                        Οι δέσμες ήταν πολύ απαιτητικές αναφέρομαι στην πρώτη, έμπαιναν συνδυαστικά θέματα στα μαθηματικά όπως και στη φυσική. Ήθελε πολύ καλή προετοιμασία, όπως ένας δύτης είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνει κατάδυση στα 4x50m παρά 10x20m, παρόλου που το συνολικό βάθος 200 μέτρα. Έτσι ήταν οι δέσμες σε σχέση με το σύστημα των πολλαπλών μαθημάτων.

                        ΓΙα αυτό και με τα χρόνια επιστρέψαμε στην ουσία στο σύστημα των Δεσμών χωρίς την κατοχύρωση μαθήματος που ήταν αδικία για αυτούς που έδιναν πρώτη φορά. ΓΙα εμένα δε νοείται να μπαίνεις σε πολυτεχνείο με άσχετα μαθήματα.

                        Με συγχωρείς αλλά δεν ισχύει τίποτα από αυτά!

                        Περίμενα τόσες ώρες οι αριστούχοι με υποτροφίες και μεταπτυχιακά που κρίνουν άπαντες δήθεν σκληρά, να κατανοήσουν το πλαίσιο αναφοράς και να εντοπίσουν το λάθος, αλλά μάλλον είναι άριστοι σε άλλα πράγματα!

                        Λοιπόν, πάμε να δούμε το τι λέτε αλλά και τι ισχύει με βάση τις πιθανότητες!

                        Σύμφωνα με την άλγεβρα το να γράψεις άριστα σε τέσσερα μαθήματα ή σε δέκα έχοντας ακριβώς τις ίδιες πιθανότητες όπου ceteris paribus περιγράφεται ως

                        p^4>p^10

                        Με p την πιθανότητα του άριστα p<1

                        Ακόμα και στην υπόθεση πως τα θέματα εξετάσεων του συστήματος με τις "Δέσμες" ήταν 20% δυσκολότερα από αυτά του συστήματος "Αρσένη" οι πιθανότητες του να γράψεις σε όλα άριστα είναι:

                        0.8p^4>p^10

                        Αλλά μιας και μιλούσαμε για μη αριστούχος εάν θέσουμε μια πιθανότητα 60% στο να πέσουν σε βολικά θέματα τότε η πιθανότητα με τις "Δέσμες" να γράψουν άριστα και με υπολογιζόμενα κατά 20% δυσκολότερα θέματα που θα συμπίεζαν προς τα κάτω τις βαθμολογίες τους έχουμε

                        (0.8*0.6)p^4= 5.3%

                        Με το σύστημα "Αρσενη" και 20% ευκολότερα θέματα έχουμε: 0.06% αντε ας πούμε για στρογγυλοποίηση υπέρ του μαθητή λόγω χαλαρότητα αξιολόγησης κτλ ~1%

                        Συνεπώς 5.3% > 1%

                        Με τις "Δέσμες" η πιθανότητα ένας μαθητής να εισαχθεί με άριστα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι υψηλότερη!

                        Και το αποτέλεσμα αυτό βγαινει στην υπόθεση πως δεν γίνεται κατοχύρωση μαθήματος με το σύστημα εισαγωγής των δεσμών!

                        Εάν ξαναδώσει ο μαθητής με κατοχύρωση μαθήματος την επόμενη χρόνια, πράγμα σύνηθες, αντιλαμβάνεστε πόσες πολλαπλάσιες πιθανότητες έχει ακόμα και ενας μέτριος μαθητής να συγκεντρώσει υψηλή βαθμολογία εισαγωγής!

                        Αυτό στην εποχή του συστήματος "Αρσενη" ήταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!

                        Όποτε μιλάμε για διαφορετικό πλαίσιο αναφοράς!

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        A R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • antonakis
                          antonakis last edited by

                          Κουράστηκα να το διαβάσω... που εξηγεί το βαθμό που πήρα έκθεση.

                          Moments before detonation...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Στην "έκθεση" γράφεις, δεν διαβάζεις!!!
                            Εξού και ο βαθμός σου!!!

                            😂

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              otso @lap last edited by

                              @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                              Στην "έκθεση" γράφεις! Δεν διαβάζεις!!!
                              Εξού και ο βαθμός σου

                              😂

                              Kουταμαρες
                              Τοτε δεν θα υπηρχαν τα φροντιστήρια .Πρεπει να γραψεις εντος πλαισιου και να αναμασας επικρατουσες αποψεις .
                              Αν εγραφες συμφωνα με την δικη σου οπτικη ματια και ειχες την δικη σου αναλυση και τεκμηριωμενη μαλιστα ,ενω στη Sorbonne θα επαιρνες εως και υποτροφια εδω θα κοβοσουν ως εκτος θεματος .
                              Ακομα δεν μπορω να το χωνεψω που και οι 2 δημοσιοι υπαλληλοι με βαθμολογησαν με 2 .
                              Βεβαια απ την αλλη με εστειλαν στο καλυτερο πανεπιστημιο του κοσμου κατ εμε , που η εξεγερση του Μαη του 68 συνεχιζοταν , τελος παντων παλιες ιστοριες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aerodub @lap last edited by aerodub

                                @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                @aerodub said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                Για τις πανελλήνιες έπεσα πάνω στην αλλαγή, ήμουν στη τελευταία χρονιά των Δεσμών. Δυστυχώς την δεύτερα φορά που ξαναέδωσα έπρεπε να συναγωνιστώ πάλι τους ίδιους υποψηφίους (δεν υπήρχαν νέοι υποψήφιοι) για το 23% των διαθέσιμων θέσεων και όχι το σύνολο τους. Ήξερα συμμαθητές μου που πήγαν με το νέο σύστημα και τα πήγαν μια χαρά. Τη χρονιά αυτή συνηπήρχαν και δυο βαθμολογίες με το νέο σύστημα το 18άρι ήταν το 16άρια των δεσμών όσον αφορά τις σχολές ΗΜ&ΜΥ.

                                Οι δέσμες ήταν πολύ απαιτητικές αναφέρομαι στην πρώτη, έμπαιναν συνδυαστικά θέματα στα μαθηματικά όπως και στη φυσική. Ήθελε πολύ καλή προετοιμασία, όπως ένας δύτης είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνει κατάδυση στα 4x50m παρά 10x20m, παρόλου που το συνολικό βάθος 200 μέτρα. Έτσι ήταν οι δέσμες σε σχέση με το σύστημα των πολλαπλών μαθημάτων.

                                ΓΙα αυτό και με τα χρόνια επιστρέψαμε στην ουσία στο σύστημα των Δεσμών χωρίς την κατοχύρωση μαθήματος που ήταν αδικία για αυτούς που έδιναν πρώτη φορά. ΓΙα εμένα δε νοείται να μπαίνεις σε πολυτεχνείο με άσχετα μαθήματα.

                                Με συγχωρείς αλλά δεν ισχύει τίποτα από αυτά!

                                Περίμενα τόσες ώρες οι αριστούχοι με υποτροφίες και μεταπτυχιακά που κρίνουν άπαντες δήθεν σκληρά, να κατανοήσουν το πλαίσιο αναφοράς και να εντοπίσουν το λάθος, αλλά μάλλον είναι άριστοι σε άλλα πράγματα!

                                Λοιπόν, πάμε να δούμε το τι λέτε αλλά και τι ισχύει με βάση τις πιθανότητες!

                                Σύμφωνα με την άλγεβρα το να γράψεις άριστα σε τέσσερα μαθήματα ή σε δέκα έχοντας ακριβώς τις ίδιες πιθανότητες όπου ceteris paribus περιγράφεται ως

                                p^4>p^10

                                Με p την πιθανότητα του άριστα p<1

                                Ακόμα και στην υπόθεση πως τα θέματα εξετάσεων του συστήματος με τις "Δέσμες" ήταν 20% δυσκολότερα από αυτά του συστήματος "Αρσένη" οι πιθανότητες του να γράψεις σε όλα άριστα είναι:

                                0.8p^4>p^10

                                Αλλά μιας και μιλούσαμε για μη αριστούχος εάν θέσουμε μια πιθανότητα 60% στο να πέσουν σε βολικά θέματα τότε η πιθανότητα με τις "Δέσμες" να γράψουν άριστα και με υπολογιζόμενα κατά 20% δυσκολότερα θέματα που θα συμπίεζαν προς τα κάτω τις βαθμολογίες τους έχουμε

                                (0.8*0.6)^4= 5.3%

                                Με το σύστημα "Αρσενη" και 20% ευκολότερα θέματα έχουμε: 0.06% αντε ας πούμε για στρογγυλοποίηση υπέρ του μαθητή λόγω χαλαρότητα αξιολόγησης κτλ ~1%

                                Συνεπώς 5.3% > 1%

                                Με τις "Δέσμες" η πιθανότητα ένας μαθητής να εισαχθεί με άριστα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι υψηλότερη!

                                Και το αποτέλεσμα αυτό βγαινει στην υπόθεση πως δεν γίνεται κατοχύρωση μαθήματος με το σύστημα εισαγωγής των δεσμών!

                                Εάν ξαναδώσει ο μαθητής με κατοχύρωση μαθήματος την επόμενη χρόνια, πράγμα σύνηθες, αντιλαμβάνεστε πόσες πολλαπλάσιες πιθανότητες έχει ακόμα και ενας μέτριος μαθητής να συγκεντρώσει υψηλή βαθμολογία εισαγωγής!

                                Αυτό στην εποχή του συστήματος "Αρσενη" ήταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!

                                Όποτε μιλάμε για διαφορετικό πλαίσιο αναφοράς!

                                @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                @aerodub said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                Για τις πανελλήνιες έπεσα πάνω στην αλλαγή, ήμουν στη τελευταία χρονιά των Δεσμών. Δυστυχώς την δεύτερα φορά που ξαναέδωσα έπρεπε να συναγωνιστώ πάλι τους ίδιους υποψηφίους (δεν υπήρχαν νέοι υποψήφιοι) για το 23% των διαθέσιμων θέσεων και όχι το σύνολο τους. Ήξερα συμμαθητές μου που πήγαν με το νέο σύστημα και τα πήγαν μια χαρά. Τη χρονιά αυτή συνηπήρχαν και δυο βαθμολογίες με το νέο σύστημα το 18άρι ήταν το 16άρια των δεσμών όσον αφορά τις σχολές ΗΜ&ΜΥ.

                                Οι δέσμες ήταν πολύ απαιτητικές αναφέρομαι στην πρώτη, έμπαιναν συνδυαστικά θέματα στα μαθηματικά όπως και στη φυσική. Ήθελε πολύ καλή προετοιμασία, όπως ένας δύτης είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνει κατάδυση στα 4x50m παρά 10x20m, παρόλου που το συνολικό βάθος 200 μέτρα. Έτσι ήταν οι δέσμες σε σχέση με το σύστημα των πολλαπλών μαθημάτων.

                                ΓΙα αυτό και με τα χρόνια επιστρέψαμε στην ουσία στο σύστημα των Δεσμών χωρίς την κατοχύρωση μαθήματος που ήταν αδικία για αυτούς που έδιναν πρώτη φορά. ΓΙα εμένα δε νοείται να μπαίνεις σε πολυτεχνείο με άσχετα μαθήματα.

                                Με συγχωρείς αλλά δεν ισχύει τίποτα από αυτά!

                                Περίμενα τόσες ώρες οι αριστούχοι με υποτροφίες και μεταπτυχιακά που κρίνουν άπαντες δήθεν σκληρά, να κατανοήσουν το πλαίσιο αναφοράς και να εντοπίσουν το λάθος, αλλά μάλλον είναι άριστοι σε άλλα πράγματα!

                                Λοιπόν, πάμε να δούμε το τι λέτε αλλά και τι ισχύει με βάση τις πιθανότητες!

                                Σύμφωνα με την άλγεβρα το να γράψεις άριστα σε τέσσερα μαθήματα ή σε δέκα έχοντας ακριβώς τις ίδιες πιθανότητες όπου ceteris paribus περιγράφεται ως

                                p^4>p^10

                                Με p την πιθανότητα του άριστα p<1

                                Ακόμα και στην υπόθεση πως τα θέματα εξετάσεων του συστήματος με τις "Δέσμες" ήταν 20% δυσκολότερα από αυτά του συστήματος "Αρσένη" οι πιθανότητες του να γράψεις σε όλα άριστα είναι:

                                0.8p^4>p^10

                                Αλλά μιας και μιλούσαμε για μη αριστούχος εάν θέσουμε μια πιθανότητα 60% στο να πέσουν σε βολικά θέματα τότε η πιθανότητα με τις "Δέσμες" να γράψουν άριστα και με υπολογιζόμενα κατά 20% δυσκολότερα θέματα που θα συμπίεζαν προς τα κάτω τις βαθμολογίες τους έχουμε

                                (0.8*0.6)p^4= 5.3%

                                Με το σύστημα "Αρσενη" και 20% ευκολότερα θέματα έχουμε: 0.06% αντε ας πούμε για στρογγυλοποίηση υπέρ του μαθητή λόγω χαλαρότητα αξιολόγησης κτλ ~1%

                                Συνεπώς 5.3% > 1%

                                Με τις "Δέσμες" η πιθανότητα ένας μαθητής να εισαχθεί με άριστα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι υψηλότερη!

                                Και το αποτέλεσμα αυτό βγαινει στην υπόθεση πως δεν γίνεται κατοχύρωση μαθήματος με το σύστημα εισαγωγής των δεσμών!

                                Εάν ξαναδώσει ο μαθητής με κατοχύρωση μαθήματος την επόμενη χρόνια, πράγμα σύνηθες, αντιλαμβάνεστε πόσες πολλαπλάσιες πιθανότητες έχει ακόμα και ενας μέτριος μαθητής να συγκεντρώσει υψηλή βαθμολογία εισαγωγής!

                                Αυτό στην εποχή του συστήματος "Αρσενη" ήταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!

                                Όποτε μιλάμε για διαφορετικό πλαίσιο αναφοράς!

                                Στο ανωτέρω παράδειγμα δεν έχεις λάβει υποψιν την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει ο μαθητής δηλαδή τη δεσμευμένη πιθανότητα. Η προσπάθεια διαφέρει σημαντικά για τις δέσμες.

                                @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                @aerodub said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                Για τις πανελλήνιες έπεσα πάνω στην αλλαγή, ήμουν στη τελευταία χρονιά των Δεσμών. Δυστυχώς την δεύτερα φορά που ξαναέδωσα έπρεπε να συναγωνιστώ πάλι τους ίδιους υποψηφίους (δεν υπήρχαν νέοι υποψήφιοι) για το 23% των διαθέσιμων θέσεων και όχι το σύνολο τους. Ήξερα συμμαθητές μου που πήγαν με το νέο σύστημα και τα πήγαν μια χαρά. Τη χρονιά αυτή συνηπήρχαν και δυο βαθμολογίες με το νέο σύστημα το 18άρι ήταν το 16άρια των δεσμών όσον αφορά τις σχολές ΗΜ&ΜΥ.

                                Οι δέσμες ήταν πολύ απαιτητικές αναφέρομαι στην πρώτη, έμπαιναν συνδυαστικά θέματα στα μαθηματικά όπως και στη φυσική. Ήθελε πολύ καλή προετοιμασία, όπως ένας δύτης είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνει κατάδυση στα 4x50m παρά 10x20m, παρόλου που το συνολικό βάθος 200 μέτρα. Έτσι ήταν οι δέσμες σε σχέση με το σύστημα των πολλαπλών μαθημάτων.

                                ΓΙα αυτό και με τα χρόνια επιστρέψαμε στην ουσία στο σύστημα των Δεσμών χωρίς την κατοχύρωση μαθήματος που ήταν αδικία για αυτούς που έδιναν πρώτη φορά. ΓΙα εμένα δε νοείται να μπαίνεις σε πολυτεχνείο με άσχετα μαθήματα.

                                Με συγχωρείς αλλά δεν ισχύει τίποτα από αυτά!

                                Περίμενα τόσες ώρες οι αριστούχοι με υποτροφίες και μεταπτυχιακά που κρίνουν άπαντες δήθεν σκληρά, να κατανοήσουν το πλαίσιο αναφοράς και να εντοπίσουν το λάθος, αλλά μάλλον είναι άριστοι σε άλλα πράγματα!

                                Λοιπόν, πάμε να δούμε το τι λέτε αλλά και τι ισχύει με βάση τις πιθανότητες!

                                Σύμφωνα με την άλγεβρα το να γράψεις άριστα σε τέσσερα μαθήματα ή σε δέκα έχοντας ακριβώς τις ίδιες πιθανότητες όπου ceteris paribus περιγράφεται ως

                                p^4>p^10

                                Με p την πιθανότητα του άριστα p<1

                                Ακόμα και στην υπόθεση πως τα θέματα εξετάσεων του συστήματος με τις "Δέσμες" ήταν 20% δυσκολότερα από αυτά του συστήματος "Αρσένη" οι πιθανότητες του να γράψεις σε όλα άριστα είναι:

                                0.8p^4>p^10

                                Αλλά μιας και μιλούσαμε για μη αριστούχος εάν θέσουμε μια πιθανότητα 60% στο να πέσουν σε βολικά θέματα τότε η πιθανότητα με τις "Δέσμες" να γράψουν άριστα και με υπολογιζόμενα κατά 20% δυσκολότερα θέματα που θα συμπίεζαν προς τα κάτω τις βαθμολογίες τους έχουμε

                                (0.8*0.6)p^4= 5.3%

                                Με το σύστημα "Αρσενη" και 20% ευκολότερα θέματα έχουμε: 0.06% αντε ας πούμε για στρογγυλοποίηση υπέρ του μαθητή λόγω χαλαρότητα αξιολόγησης κτλ ~1%

                                Συνεπώς 5.3% > 1%

                                Με τις "Δέσμες" η πιθανότητα ένας μαθητής να εισαχθεί με άριστα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι υψηλότερη!

                                Και το αποτέλεσμα αυτό βγαινει στην υπόθεση πως δεν γίνεται κατοχύρωση μαθήματος με το σύστημα εισαγωγής των δεσμών!

                                Εάν ξαναδώσει ο μαθητής με κατοχύρωση μαθήματος την επόμενη χρόνια, πράγμα σύνηθες, αντιλαμβάνεστε πόσες πολλαπλάσιες πιθανότητες έχει ακόμα και ενας μέτριος μαθητής να συγκεντρώσει υψηλή βαθμολογία εισαγωγής!

                                Αυτό στην εποχή του συστήματος "Αρσενη" ήταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!

                                Όποτε μιλάμε για διαφορετικό πλαίσιο αναφοράς!

                                Στο παράδειγμα σου δεν έχεις λάβει υποψιν την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει ο μαθητής για να πιάσει το άριστα η οποία είναι πολύ μεγαλύτερη στις δέσμες. Δηλαδή πρέπει να υπολογίσεις τη δεσμευμένη πιθανότητα P(arista|diavase). Η πιθανότητα ναι είναι ίδια όταν η ύλη των μαθημάτων είναι ίδια που δεν ισχύει. Επομένως έχεις κάνει λάθος υπόθεση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  To έχω υπολογίσει. Διάβασε καλύτερα το ποστ μου.

                                  Όσο για την ύλη, κατέβασε τα θέματα εξετάσεων και κάνε μια συγκριση.

                                  Έδωσα και ένα 0,4% ως buffering zone για τις μικρες διάφορες που δεν υπολογίζουμε.

                                  Τέλος, κανεις δεν μιλά για τον ελέφαντα στο δωμάτιο. Την κατοχύρωση βαθμολογίας. Αυτό αλλάζει τα πάντα στις πιθανότητες.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster Banned @lap last edited by

                                    @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                    @aerodub said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                    Για τις πανελλήνιες έπεσα πάνω στην αλλαγή, ήμουν στη τελευταία χρονιά των Δεσμών. Δυστυχώς την δεύτερα φορά που ξαναέδωσα έπρεπε να συναγωνιστώ πάλι τους ίδιους υποψηφίους (δεν υπήρχαν νέοι υποψήφιοι) για το 23% των διαθέσιμων θέσεων και όχι το σύνολο τους. Ήξερα συμμαθητές μου που πήγαν με το νέο σύστημα και τα πήγαν μια χαρά. Τη χρονιά αυτή συνηπήρχαν και δυο βαθμολογίες με το νέο σύστημα το 18άρι ήταν το 16άρια των δεσμών όσον αφορά τις σχολές ΗΜ&ΜΥ.

                                    Οι δέσμες ήταν πολύ απαιτητικές αναφέρομαι στην πρώτη, έμπαιναν συνδυαστικά θέματα στα μαθηματικά όπως και στη φυσική. Ήθελε πολύ καλή προετοιμασία, όπως ένας δύτης είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνει κατάδυση στα 4x50m παρά 10x20m, παρόλου που το συνολικό βάθος 200 μέτρα. Έτσι ήταν οι δέσμες σε σχέση με το σύστημα των πολλαπλών μαθημάτων.

                                    ΓΙα αυτό και με τα χρόνια επιστρέψαμε στην ουσία στο σύστημα των Δεσμών χωρίς την κατοχύρωση μαθήματος που ήταν αδικία για αυτούς που έδιναν πρώτη φορά. ΓΙα εμένα δε νοείται να μπαίνεις σε πολυτεχνείο με άσχετα μαθήματα.

                                    Με συγχωρείς αλλά δεν ισχύει τίποτα από αυτά!

                                    Περίμενα τόσες ώρες οι αριστούχοι με υποτροφίες και μεταπτυχιακά που κρίνουν άπαντες δήθεν σκληρά, να κατανοήσουν το πλαίσιο αναφοράς και να εντοπίσουν το λάθος, αλλά μάλλον είναι άριστοι σε άλλα πράγματα!

                                    Λοιπόν, πάμε να δούμε το τι λέτε αλλά και τι ισχύει με βάση τις πιθανότητες!

                                    Σύμφωνα με την άλγεβρα το να γράψεις άριστα σε τέσσερα μαθήματα ή σε δέκα έχοντας ακριβώς τις ίδιες πιθανότητες όπου ceteris paribus περιγράφεται ως

                                    p^4>p^10

                                    Με p την πιθανότητα του άριστα p<1

                                    Ακόμα και στην υπόθεση πως τα θέματα εξετάσεων του συστήματος με τις "Δέσμες" ήταν 20% δυσκολότερα από αυτά του συστήματος "Αρσένη" οι πιθανότητες του να γράψεις σε όλα άριστα είναι:

                                    0.8p^4>p^10

                                    Αλλά μιας και μιλούσαμε για μη αριστούχος εάν θέσουμε μια πιθανότητα 60% στο να πέσουν σε βολικά θέματα τότε η πιθανότητα με τις "Δέσμες" να γράψουν άριστα και με υπολογιζόμενα κατά 20% δυσκολότερα θέματα που θα συμπίεζαν προς τα κάτω τις βαθμολογίες τους έχουμε

                                    (0.8*0.6)p^4= 5.3%

                                    Με το σύστημα "Αρσενη" και 20% ευκολότερα θέματα έχουμε: 0.06% αντε ας πούμε για στρογγυλοποίηση υπέρ του μαθητή λόγω χαλαρότητα αξιολόγησης κτλ ~1%

                                    Συνεπώς 5.3% > 1%

                                    Με τις "Δέσμες" η πιθανότητα ένας μαθητής να εισαχθεί με άριστα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι υψηλότερη!

                                    Και το αποτέλεσμα αυτό βγαινει στην υπόθεση πως δεν γίνεται κατοχύρωση μαθήματος με το σύστημα εισαγωγής των δεσμών!

                                    Εάν ξαναδώσει ο μαθητής με κατοχύρωση μαθήματος την επόμενη χρόνια, πράγμα σύνηθες, αντιλαμβάνεστε πόσες πολλαπλάσιες πιθανότητες έχει ακόμα και ενας μέτριος μαθητής να συγκεντρώσει υψηλή βαθμολογία εισαγωγής!

                                    Αυτό στην εποχή του συστήματος "Αρσενη" ήταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!

                                    Όποτε μιλάμε για διαφορετικό πλαίσιο αναφοράς!

                                    Είσαι τόσο ανασφαλής γενικά ή μόνο στο φόρουμ ;

                                    Ποιοι είναι οι εδώ μέσα άριστοι ; Να τους ξέρουμε βρε παιδί μου

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Ένας εσυ που ως απάντηση στην κριτικη που σου κάνουν για τις μπαρούφες που γράφεις σε διαφορα θέματα, μας ειδοποίησαν από τα αλλά forums είναι η αλήθεια 😁 , μας αναφέρεις το ότι κατάφερες να πάρεις υποτροφία (ε ρε που πάνε τα λεφτουδακια του λαού 😖) όπως και στις περιπτώσεις που χωρίς κάποιος να κάνει νύξη περί μαθησιακών επιδόσεων, συσχετίζεις τη νοημοσύνη ενός συνομιλητή σου με την βαθμολογία στις πανελλαδικές.

                                      Αυτό είναι ανασφάλεια....που πηγάζει από την καταγωγή εάν θες την ερασιτεχνική μου ψυχολογική αξιολόγηση.

                                      Χαλάρωσε διότι εκτίθεσαι

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aerodub @lap last edited by

                                        @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                        To έχω υπολογίσει. Διάβασε καλύτερα το ποστ μου.

                                        Όσο για την υλη. Κατέβασε τα θέματα εξετάσεων και κάνε μια συγκριση.

                                        Σωστά το λες έμμεσα αλλά η προσπάθεια δεν είναι ίδια και η πιθανότητα διαφέρει όσο γιατί μιλάμε για πολύ διαφορετικές ύλες για την οποία ο καθένας έχει τις απόψεις του.

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster Banned @lap last edited by red_monster

                                          @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                          Ένας εσυ που ως απάντηση στην κριτικη που σου κάνουν για τις μπαρούφες που γράφεις σε διαφορα θέματα, μας ειδοποίησαν από τα αλλά forums είναι η αλήθεια, μας αναφέρεις το ότι κατάφερες να πάρεις υποτροφία (ε ρε που πάνε τα λεφτουδακια του λαού 😖) όπως και στις περιπτώσεις του χωρίς κάποιος να κάνει νύξη περί μαθησιακών επιδόσεων συσχετίζεις τη νοημοσύνη ενός συνομιλητή σου με την βαθμολογία στις πανελλαδικές.

                                          Πέρα απο απόφοιτος λυκείου δεν έχω δηλώσει κάποια έτερη ειδικότητα. Όποτε αγαπητέ, θα με κρίνεις με βάση τα γραφόμενα μου και τίποτα περισσότερο.
                                          Η ανασφάλεια σου είναι φανερή σχεδόν σε κάθε θέμα με στο οποιο γράφεις.
                                          Τίποτα στη ζωή δεν είναι τυχαίο,
                                          Καληνύχτα παπατζη

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap @red_monster last edited by lap

                                            @red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                            @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                            Ένας εσυ που ως απάντηση στην κριτικη που σου κάνουν για τις μπαρούφες που γράφεις σε διαφορα θέματα, μας ειδοποίησαν από τα αλλά forums είναι η αλήθεια, μας αναφέρεις το ότι κατάφερες να πάρεις υποτροφία (ε ρε που πάνε τα λεφτουδακια του λαού 😖) όπως και στις περιπτώσεις του χωρίς κάποιος να κάνει νύξη περί μαθησιακών επιδόσεων συσχετίζεις τη νοημοσύνη ενός συνομιλητή σου με την βαθμολογία στις πανελλαδικές.

                                            Πέρα απο απόφοιτος λυκείου δεν έχω δηλώσει κάποια έτερη ειδικότητα. Όποτε αγαπητέ, θα με κρίνεις με βάση τα γραφόμενα μου και τίποτα περισσότερο.
                                            Η ανασφάλεια σου είναι φανερή σχεδόν σε κάθε θέμα με στο οποιο γράφεις.
                                            Τίποτα στη ζωή δεν είναι τυχαίο,
                                            Καληνύχτα παπατζη

                                            Εδώ ήμασταν όταν σχολίαζες σκωπτικά το γεγονός πως κάποιος έκανε μεταπτυχιακό επι πληρωμή και ότι εσυ έκανες μέσω του προγράμματος κρατικών υποτροφιών.

                                            Όλοι τα διαβάζαμε.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 870
                                            • 871
                                            • 872
                                            • 873
                                            • 874
                                            • 922
                                            • 923
                                            • 872 / 923
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr