Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 3
    • Groups 0

    aerodub

    @aerodub

    4
    Reputation
    4
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    aerodub Unfollow Follow

    Best posts made by aerodub

    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      Για τις πανελλήνιες έπεσα πάνω στην αλλαγή, ήμουν στη τελευταία χρονιά των Δεσμών. Δυστυχώς την δεύτερα φορά που ξαναέδωσα έπρεπε να συναγωνιστώ πάλι τους ίδιους υποψηφίους (δεν υπήρχαν νέοι υποψήφιοι) για το 23% των διαθέσιμων θέσεων και όχι το σύνολο τους. Ήξερα συμμαθητές μου που πήγαν με το νέο σύστημα και τα πήγαν μια χαρά. Τη χρονιά αυτή συνηπήρχαν και δυο βαθμολογίες με το νέο σύστημα το 18άρι ήταν το 16άρια των δεσμών όσον αφορά τις σχολές ΗΜ&ΜΥ.

      Οι δέσμες ήταν πολύ απαιτητικές αναφέρομαι στην πρώτη, έμπαιναν συνδυαστικά θέματα στα μαθηματικά όπως και στη φυσική. Ήθελε πολύ καλή προετοιμασία, όπως ένας δύτης είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνει κατάδυση στα 4x50m παρά 10x20m, παρόλου που το συνολικό βάθος 200 μέτρα. Έτσι ήταν οι δέσμες σε σχέση με το σύστημα των πολλαπλών μαθημάτων.

      ΓΙα αυτό και με τα χρόνια επιστρέψαμε στην ουσία στο σύστημα των Δεσμών χωρίς την κατοχύρωση μαθήματος που ήταν αδικία για αυτούς που έδιναν πρώτη φορά. ΓΙα εμένα δε νοείται να μπαίνεις σε πολυτεχνείο με άσχετα μαθήματα.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub
    • RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!

      Για κάποιον που έχει τη δυνατότητα να πάρει νέοδμητο τι είνα προτιμώτερο να πάρει 20ετίας και να γλυτώσει 100Κ ή να πάρει νεόδμητο? Αναφέρομαι στο κόστος ευκαιρίας (Oppοrtunity Cost) ότι θα δεσμεύσει ένα ποσό ενώ θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει αλλού.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @gtsartsal said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Ναι αν ήταν το σύστημα σταθερό! Αν το αλλάζουν έχεις αποφοίτους στην κοινωνία ως επαγγελματίες όπου η εισαγωγή τους δεν ήταν υπό ισους όρους!

      Όποτε μεταξύ της ίδιας γενιάς ναι είναι δίκαιο, μεταξύ γενεών όχι

      Υπήρξε και γενιά που αδικήθηκε κατάφωρα!
      Η τελευταία που έδωσε με δέσμες.
      Η δική μου - γεννημένοι το 1981!
      Την δεύτερη χρονιά που αναφέρεις , τη χρονιά δλδ που είχαμε ένα χρόνο για να διαβάσουμε και να περάσουμε, μας είπαν ότι θα διεκδικήσουμε θέσεις από ένα ποσοστό , θυμάμαι 20% - δεν είμαι σίγουρος, για να περάσουν οι επόμενοι με το νέο σύστημα!
      Ήταν τότε που ο Αρσένης και λοιποί έλεγαν ότι όλοι θα έχουν δικαίωμα να σπουδάσουν...
      Ήταν τότε που με 3 , 4 ,5 και με ένα 18 στα αγγλικά και στα γαλλικά κάποιοι περάσαν φιλολογίες!!!!
      Ήταν τότε που η ανεργία στους νέους έπεσε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα! Περνούσαν όλοι!
      Πασόκικα συστήματα διαμόρφωσης αριθμών....

      Συμπάσχων εδώ τη δεύτερη χρονιά ήταν 23%. Το θυμάμαι σαν χθες, πόσο άδικο ήταν συν του ότι δεν είχες τους νέους που έδιναν για πρώτη φορά.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub

    Latest posts made by aerodub

    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      To έχω υπολογίσει. Διάβασε καλύτερα το ποστ μου.

      Όσο για την υλη. Κατέβασε τα θέματα εξετάσεων και κάνε μια συγκριση.

      Σωστά το λες έμμεσα αλλά η προσπάθεια δεν είναι ίδια και η πιθανότητα διαφέρει όσο γιατί μιλάμε για πολύ διαφορετικές ύλες για την οποία ο καθένας έχει τις απόψεις του.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      @aerodub said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Για τις πανελλήνιες έπεσα πάνω στην αλλαγή, ήμουν στη τελευταία χρονιά των Δεσμών. Δυστυχώς την δεύτερα φορά που ξαναέδωσα έπρεπε να συναγωνιστώ πάλι τους ίδιους υποψηφίους (δεν υπήρχαν νέοι υποψήφιοι) για το 23% των διαθέσιμων θέσεων και όχι το σύνολο τους. Ήξερα συμμαθητές μου που πήγαν με το νέο σύστημα και τα πήγαν μια χαρά. Τη χρονιά αυτή συνηπήρχαν και δυο βαθμολογίες με το νέο σύστημα το 18άρι ήταν το 16άρια των δεσμών όσον αφορά τις σχολές ΗΜ&ΜΥ.

      Οι δέσμες ήταν πολύ απαιτητικές αναφέρομαι στην πρώτη, έμπαιναν συνδυαστικά θέματα στα μαθηματικά όπως και στη φυσική. Ήθελε πολύ καλή προετοιμασία, όπως ένας δύτης είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνει κατάδυση στα 4x50m παρά 10x20m, παρόλου που το συνολικό βάθος 200 μέτρα. Έτσι ήταν οι δέσμες σε σχέση με το σύστημα των πολλαπλών μαθημάτων.

      ΓΙα αυτό και με τα χρόνια επιστρέψαμε στην ουσία στο σύστημα των Δεσμών χωρίς την κατοχύρωση μαθήματος που ήταν αδικία για αυτούς που έδιναν πρώτη φορά. ΓΙα εμένα δε νοείται να μπαίνεις σε πολυτεχνείο με άσχετα μαθήματα.

      Με συγχωρείς αλλά δεν ισχύει τίποτα από αυτά!

      Περίμενα τόσες ώρες οι αριστούχοι με υποτροφίες και μεταπτυχιακά που κρίνουν άπαντες δήθεν σκληρά, να κατανοήσουν το πλαίσιο αναφοράς και να εντοπίσουν το λάθος, αλλά μάλλον είναι άριστοι σε άλλα πράγματα!

      Λοιπόν, πάμε να δούμε το τι λέτε αλλά και τι ισχύει με βάση τις πιθανότητες!

      Σύμφωνα με την άλγεβρα το να γράψεις άριστα σε τέσσερα μαθήματα ή σε δέκα έχοντας ακριβώς τις ίδιες πιθανότητες όπου ceteris paribus περιγράφεται ως

      p^4>p^10

      Με p την πιθανότητα του άριστα p<1

      Ακόμα και στην υπόθεση πως τα θέματα εξετάσεων του συστήματος με τις "Δέσμες" ήταν 20% δυσκολότερα από αυτά του συστήματος "Αρσένη" οι πιθανότητες του να γράψεις σε όλα άριστα είναι:

      0.8p^4>p^10

      Αλλά μιας και μιλούσαμε για μη αριστούχος εάν θέσουμε μια πιθανότητα 60% στο να πέσουν σε βολικά θέματα τότε η πιθανότητα με τις "Δέσμες" να γράψουν άριστα και με υπολογιζόμενα κατά 20% δυσκολότερα θέματα που θα συμπίεζαν προς τα κάτω τις βαθμολογίες τους έχουμε

      (0.8*0.6)^4= 5.3%

      Με το σύστημα "Αρσενη" και 20% ευκολότερα θέματα έχουμε: 0.06% αντε ας πούμε για στρογγυλοποίηση υπέρ του μαθητή λόγω χαλαρότητα αξιολόγησης κτλ ~1%

      Συνεπώς 5.3% > 1%

      Με τις "Δέσμες" η πιθανότητα ένας μαθητής να εισαχθεί με άριστα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι υψηλότερη!

      Και το αποτέλεσμα αυτό βγαινει στην υπόθεση πως δεν γίνεται κατοχύρωση μαθήματος με το σύστημα εισαγωγής των δεσμών!

      Εάν ξαναδώσει ο μαθητής με κατοχύρωση μαθήματος την επόμενη χρόνια, πράγμα σύνηθες, αντιλαμβάνεστε πόσες πολλαπλάσιες πιθανότητες έχει ακόμα και ενας μέτριος μαθητής να συγκεντρώσει υψηλή βαθμολογία εισαγωγής!

      Αυτό στην εποχή του συστήματος "Αρσενη" ήταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!

      Όποτε μιλάμε για διαφορετικό πλαίσιο αναφοράς!

      @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      @aerodub said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Για τις πανελλήνιες έπεσα πάνω στην αλλαγή, ήμουν στη τελευταία χρονιά των Δεσμών. Δυστυχώς την δεύτερα φορά που ξαναέδωσα έπρεπε να συναγωνιστώ πάλι τους ίδιους υποψηφίους (δεν υπήρχαν νέοι υποψήφιοι) για το 23% των διαθέσιμων θέσεων και όχι το σύνολο τους. Ήξερα συμμαθητές μου που πήγαν με το νέο σύστημα και τα πήγαν μια χαρά. Τη χρονιά αυτή συνηπήρχαν και δυο βαθμολογίες με το νέο σύστημα το 18άρι ήταν το 16άρια των δεσμών όσον αφορά τις σχολές ΗΜ&ΜΥ.

      Οι δέσμες ήταν πολύ απαιτητικές αναφέρομαι στην πρώτη, έμπαιναν συνδυαστικά θέματα στα μαθηματικά όπως και στη φυσική. Ήθελε πολύ καλή προετοιμασία, όπως ένας δύτης είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνει κατάδυση στα 4x50m παρά 10x20m, παρόλου που το συνολικό βάθος 200 μέτρα. Έτσι ήταν οι δέσμες σε σχέση με το σύστημα των πολλαπλών μαθημάτων.

      ΓΙα αυτό και με τα χρόνια επιστρέψαμε στην ουσία στο σύστημα των Δεσμών χωρίς την κατοχύρωση μαθήματος που ήταν αδικία για αυτούς που έδιναν πρώτη φορά. ΓΙα εμένα δε νοείται να μπαίνεις σε πολυτεχνείο με άσχετα μαθήματα.

      Με συγχωρείς αλλά δεν ισχύει τίποτα από αυτά!

      Περίμενα τόσες ώρες οι αριστούχοι με υποτροφίες και μεταπτυχιακά που κρίνουν άπαντες δήθεν σκληρά, να κατανοήσουν το πλαίσιο αναφοράς και να εντοπίσουν το λάθος, αλλά μάλλον είναι άριστοι σε άλλα πράγματα!

      Λοιπόν, πάμε να δούμε το τι λέτε αλλά και τι ισχύει με βάση τις πιθανότητες!

      Σύμφωνα με την άλγεβρα το να γράψεις άριστα σε τέσσερα μαθήματα ή σε δέκα έχοντας ακριβώς τις ίδιες πιθανότητες όπου ceteris paribus περιγράφεται ως

      p^4>p^10

      Με p την πιθανότητα του άριστα p<1

      Ακόμα και στην υπόθεση πως τα θέματα εξετάσεων του συστήματος με τις "Δέσμες" ήταν 20% δυσκολότερα από αυτά του συστήματος "Αρσένη" οι πιθανότητες του να γράψεις σε όλα άριστα είναι:

      0.8p^4>p^10

      Αλλά μιας και μιλούσαμε για μη αριστούχος εάν θέσουμε μια πιθανότητα 60% στο να πέσουν σε βολικά θέματα τότε η πιθανότητα με τις "Δέσμες" να γράψουν άριστα και με υπολογιζόμενα κατά 20% δυσκολότερα θέματα που θα συμπίεζαν προς τα κάτω τις βαθμολογίες τους έχουμε

      (0.8*0.6)p^4= 5.3%

      Με το σύστημα "Αρσενη" και 20% ευκολότερα θέματα έχουμε: 0.06% αντε ας πούμε για στρογγυλοποίηση υπέρ του μαθητή λόγω χαλαρότητα αξιολόγησης κτλ ~1%

      Συνεπώς 5.3% > 1%

      Με τις "Δέσμες" η πιθανότητα ένας μαθητής να εισαχθεί με άριστα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι υψηλότερη!

      Και το αποτέλεσμα αυτό βγαινει στην υπόθεση πως δεν γίνεται κατοχύρωση μαθήματος με το σύστημα εισαγωγής των δεσμών!

      Εάν ξαναδώσει ο μαθητής με κατοχύρωση μαθήματος την επόμενη χρόνια, πράγμα σύνηθες, αντιλαμβάνεστε πόσες πολλαπλάσιες πιθανότητες έχει ακόμα και ενας μέτριος μαθητής να συγκεντρώσει υψηλή βαθμολογία εισαγωγής!

      Αυτό στην εποχή του συστήματος "Αρσενη" ήταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!

      Όποτε μιλάμε για διαφορετικό πλαίσιο αναφοράς!

      Στο ανωτέρω παράδειγμα δεν έχεις λάβει υποψιν την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει ο μαθητής δηλαδή τη δεσμευμένη πιθανότητα. Η προσπάθεια διαφέρει σημαντικά για τις δέσμες.

      @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      @aerodub said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Για τις πανελλήνιες έπεσα πάνω στην αλλαγή, ήμουν στη τελευταία χρονιά των Δεσμών. Δυστυχώς την δεύτερα φορά που ξαναέδωσα έπρεπε να συναγωνιστώ πάλι τους ίδιους υποψηφίους (δεν υπήρχαν νέοι υποψήφιοι) για το 23% των διαθέσιμων θέσεων και όχι το σύνολο τους. Ήξερα συμμαθητές μου που πήγαν με το νέο σύστημα και τα πήγαν μια χαρά. Τη χρονιά αυτή συνηπήρχαν και δυο βαθμολογίες με το νέο σύστημα το 18άρι ήταν το 16άρια των δεσμών όσον αφορά τις σχολές ΗΜ&ΜΥ.

      Οι δέσμες ήταν πολύ απαιτητικές αναφέρομαι στην πρώτη, έμπαιναν συνδυαστικά θέματα στα μαθηματικά όπως και στη φυσική. Ήθελε πολύ καλή προετοιμασία, όπως ένας δύτης είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνει κατάδυση στα 4x50m παρά 10x20m, παρόλου που το συνολικό βάθος 200 μέτρα. Έτσι ήταν οι δέσμες σε σχέση με το σύστημα των πολλαπλών μαθημάτων.

      ΓΙα αυτό και με τα χρόνια επιστρέψαμε στην ουσία στο σύστημα των Δεσμών χωρίς την κατοχύρωση μαθήματος που ήταν αδικία για αυτούς που έδιναν πρώτη φορά. ΓΙα εμένα δε νοείται να μπαίνεις σε πολυτεχνείο με άσχετα μαθήματα.

      Με συγχωρείς αλλά δεν ισχύει τίποτα από αυτά!

      Περίμενα τόσες ώρες οι αριστούχοι με υποτροφίες και μεταπτυχιακά που κρίνουν άπαντες δήθεν σκληρά, να κατανοήσουν το πλαίσιο αναφοράς και να εντοπίσουν το λάθος, αλλά μάλλον είναι άριστοι σε άλλα πράγματα!

      Λοιπόν, πάμε να δούμε το τι λέτε αλλά και τι ισχύει με βάση τις πιθανότητες!

      Σύμφωνα με την άλγεβρα το να γράψεις άριστα σε τέσσερα μαθήματα ή σε δέκα έχοντας ακριβώς τις ίδιες πιθανότητες όπου ceteris paribus περιγράφεται ως

      p^4>p^10

      Με p την πιθανότητα του άριστα p<1

      Ακόμα και στην υπόθεση πως τα θέματα εξετάσεων του συστήματος με τις "Δέσμες" ήταν 20% δυσκολότερα από αυτά του συστήματος "Αρσένη" οι πιθανότητες του να γράψεις σε όλα άριστα είναι:

      0.8p^4>p^10

      Αλλά μιας και μιλούσαμε για μη αριστούχος εάν θέσουμε μια πιθανότητα 60% στο να πέσουν σε βολικά θέματα τότε η πιθανότητα με τις "Δέσμες" να γράψουν άριστα και με υπολογιζόμενα κατά 20% δυσκολότερα θέματα που θα συμπίεζαν προς τα κάτω τις βαθμολογίες τους έχουμε

      (0.8*0.6)p^4= 5.3%

      Με το σύστημα "Αρσενη" και 20% ευκολότερα θέματα έχουμε: 0.06% αντε ας πούμε για στρογγυλοποίηση υπέρ του μαθητή λόγω χαλαρότητα αξιολόγησης κτλ ~1%

      Συνεπώς 5.3% > 1%

      Με τις "Δέσμες" η πιθανότητα ένας μαθητής να εισαχθεί με άριστα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι υψηλότερη!

      Και το αποτέλεσμα αυτό βγαινει στην υπόθεση πως δεν γίνεται κατοχύρωση μαθήματος με το σύστημα εισαγωγής των δεσμών!

      Εάν ξαναδώσει ο μαθητής με κατοχύρωση μαθήματος την επόμενη χρόνια, πράγμα σύνηθες, αντιλαμβάνεστε πόσες πολλαπλάσιες πιθανότητες έχει ακόμα και ενας μέτριος μαθητής να συγκεντρώσει υψηλή βαθμολογία εισαγωγής!

      Αυτό στην εποχή του συστήματος "Αρσενη" ήταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!

      Όποτε μιλάμε για διαφορετικό πλαίσιο αναφοράς!

      Στο παράδειγμα σου δεν έχεις λάβει υποψιν την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει ο μαθητής για να πιάσει το άριστα η οποία είναι πολύ μεγαλύτερη στις δέσμες. Δηλαδή πρέπει να υπολογίσεις τη δεσμευμένη πιθανότητα P(arista|diavase). Η πιθανότητα ναι είναι ίδια όταν η ύλη των μαθημάτων είναι ίδια που δεν ισχύει. Επομένως έχεις κάνει λάθος υπόθεση.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @gtsartsal said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Ναι αν ήταν το σύστημα σταθερό! Αν το αλλάζουν έχεις αποφοίτους στην κοινωνία ως επαγγελματίες όπου η εισαγωγή τους δεν ήταν υπό ισους όρους!

      Όποτε μεταξύ της ίδιας γενιάς ναι είναι δίκαιο, μεταξύ γενεών όχι

      Υπήρξε και γενιά που αδικήθηκε κατάφωρα!
      Η τελευταία που έδωσε με δέσμες.
      Η δική μου - γεννημένοι το 1981!
      Την δεύτερη χρονιά που αναφέρεις , τη χρονιά δλδ που είχαμε ένα χρόνο για να διαβάσουμε και να περάσουμε, μας είπαν ότι θα διεκδικήσουμε θέσεις από ένα ποσοστό , θυμάμαι 20% - δεν είμαι σίγουρος, για να περάσουν οι επόμενοι με το νέο σύστημα!
      Ήταν τότε που ο Αρσένης και λοιποί έλεγαν ότι όλοι θα έχουν δικαίωμα να σπουδάσουν...
      Ήταν τότε που με 3 , 4 ,5 και με ένα 18 στα αγγλικά και στα γαλλικά κάποιοι περάσαν φιλολογίες!!!!
      Ήταν τότε που η ανεργία στους νέους έπεσε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα! Περνούσαν όλοι!
      Πασόκικα συστήματα διαμόρφωσης αριθμών....

      Συμπάσχων εδώ τη δεύτερη χρονιά ήταν 23%. Το θυμάμαι σαν χθες, πόσο άδικο ήταν συν του ότι δεν είχες τους νέους που έδιναν για πρώτη φορά.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      Για τις πανελλήνιες έπεσα πάνω στην αλλαγή, ήμουν στη τελευταία χρονιά των Δεσμών. Δυστυχώς την δεύτερα φορά που ξαναέδωσα έπρεπε να συναγωνιστώ πάλι τους ίδιους υποψηφίους (δεν υπήρχαν νέοι υποψήφιοι) για το 23% των διαθέσιμων θέσεων και όχι το σύνολο τους. Ήξερα συμμαθητές μου που πήγαν με το νέο σύστημα και τα πήγαν μια χαρά. Τη χρονιά αυτή συνηπήρχαν και δυο βαθμολογίες με το νέο σύστημα το 18άρι ήταν το 16άρια των δεσμών όσον αφορά τις σχολές ΗΜ&ΜΥ.

      Οι δέσμες ήταν πολύ απαιτητικές αναφέρομαι στην πρώτη, έμπαιναν συνδυαστικά θέματα στα μαθηματικά όπως και στη φυσική. Ήθελε πολύ καλή προετοιμασία, όπως ένας δύτης είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνει κατάδυση στα 4x50m παρά 10x20m, παρόλου που το συνολικό βάθος 200 μέτρα. Έτσι ήταν οι δέσμες σε σχέση με το σύστημα των πολλαπλών μαθημάτων.

      ΓΙα αυτό και με τα χρόνια επιστρέψαμε στην ουσία στο σύστημα των Δεσμών χωρίς την κατοχύρωση μαθήματος που ήταν αδικία για αυτούς που έδιναν πρώτη φορά. ΓΙα εμένα δε νοείται να μπαίνεις σε πολυτεχνείο με άσχετα μαθήματα.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @fiverg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Παρόλο που δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν οι συγκρίσεις, στο σύστημα των δεσμών π.χ. τα μαθηματικά 1ης δέσμης ήταν πολύ δυσκολότερα των σημερινών (στην ουσία 3 μαθήματα, άλγεβρα, ανάλυση και αναλυτική γεωμετρία). Σήμερα οι υποψήφιοι πολυτεχνείων και οικονομικών
      σπουδών δίνουν τα ίδια μαθηματικά, τότε οι της 4ης δέσμης έδιναν ένα υποσύνολο. Γενικά "τότε" (82-95) 4η δέσμη πήγαιναν και όσοι ήθελαν απλά να "μπουν κάπου" και να μην πάνε 5η που έδινε απλά απολυτήριο (και βεβαίως δεν μπορούσαν να ακουμπήσουν 1η, 2η και 3η δέσμη).

      Το βασικότερο, οι σχολές ήταν πολύ λιγότερες. Τμήματα π.χ. πληροφορικής υπήρχαν δύο. Πολυτεχνικές σχολές τρεις (δεν υπήρχαν π.χ. τα Χανιά, δεν είμαι σίγουρος αν
      υπήρχε καν της Θράκης). Γενικώς υπήρχαν μόνο τα 6 γνωστά πανεπιστήμια (Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Κομοτηνή, Ηράκλειο) συν ΕΜΠ, ΑΣΟΕΕ, Πειραιώς (η "Βιομηχανική"), Γεωπονική και Πάντειο.
      Αποτέλεσμα ότι ο όποιος πανεπιστημιακός
      τίτλος ήθελε πανελλήνιες πάνω από 16.5, από εκεί και κάτω ήταν τα ΤΕΙ. Κάντε λοιπόν και μια σύγκριση με το μετέπειτα όπου είχες πτυχία πανεπιστημίου με πανελλήνιες κάτω από 10... Επειδή έχω επαφή για ανάλογες συγκρίσεις, μεταξύ π.χ. τωρινών φοιτητών Ηλ. Μηχκών ΕΜΠ (βάση πάνω από 18) και "Ηλ Μηχκών" ΠΑΔΑ (όπως πήραν πρόσφατα αντιστοίχιση, βάση κάπου πάνω από 13) δεν υπάρχει ουδεμία σχέση (ξαναλέω με βάση την ποιότητα των φοιτητών στο μάθημα που τους κάνεις,
      πόσο καλός επαγγελματίας θα γίνει ο καθένας δεν γνωρίζω...).

      Η σχολή ΗΜ&ΜΥ της Ξάνθης λειτούργησε για πρώτη φορά το 1977 και το πολυτεχνείο το 1974. Εγώ αποφοίτησα το 2006. Βέβαια μέσα σε αυτά τα σχεδόν 50 χρόνια έχει περάσει πολλές αλλαγές ως προς τις κατευθύνσεις και το πρόγραμμα. Στην Ελλάδα μέχρι πριν μερικά χρόνια υπήρχαν τρεις σχολές Αθήνα ΕΜΠ, Θεσσαλονίκη ΑΠΘ και Ξάνθη ΔΠΘ. Τώρα βέβαια πολλές σχολές μετανομόστηκαν σε ΗΜ&ΜΥ όπως των Χανίων και του Βόλου ενώ ιδρύθηκε και στην Πάτρα.

      Ενημερωτικά τότε η αναλογία εισακτέων προς διαθεσίμων θέσεων ΑΕΙ/ΤΕΙ ήταν 1 προς 2.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub
    • RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!

      Σαν μην έφτανε η ακρίβεια λόγω πληθωρισμού ήρθε και ο πόλεμος και η ενέργεια έχει ξεφύγει με ότι αυτό συναπάγεται. Όσον αφορά η αγορά κατοικίας τι πιστεύετε, θα επηρεαστεί αρνητικά ή θα συνεχίσει την ανοδική της πορεία. Πολύ δύσκολη η πρόβλεψη πάντως.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub
    • RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!

      Έχεις δίκιο και τα πράγματα δεν είναι γενικά καλά για αποδόσεις, η χρηματαγορά είναι πεσμένη και στην Ελλάδα δεν είναι εύκολο να έχεις καλές τοποθετήσεις σε διεθνείς αγορές χωρίς προμήθειες κτλ. Οι καταθέσεις έχουν ξεφτιλιστεί, ο πληθωρισμός είναι στα ύψη, δύσκολοι καιροί. Από την άλλη ένα ακίνητο νεόδμητο κάνει πλεόν στα βόρεια >350Κ που σημαίνει ότι για να έχεις απόδοση αποπληρωμής 20ετίας θέλεις ενοίκιο κοντά στα 1400ευρώ απαγορευτικό για τους περισσότερους.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub
    • RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!

      Για κάποιον που έχει τη δυνατότητα να πάρει νέοδμητο τι είνα προτιμώτερο να πάρει 20ετίας και να γλυτώσει 100Κ ή να πάρει νεόδμητο? Αναφέρομαι στο κόστος ευκαιρίας (Oppοrtunity Cost) ότι θα δεσμεύσει ένα ποσό ενώ θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει αλλού.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub
    • RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!

      @criuser said in AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!:

      Τα καινούργια βγαίνουν τουλάχιστον Α.
      Εβγαλα τώρα μία προσθήκη που κάνω.
      Ετοιμάζω μία πολυκατοικία με Α+ και άλλη μία με Ελάχιστη Ενεργειακή Κατανάλωση.

      Διαβάζοντας διάφορες αναρτήσεις στο thread από όσο κατάλαβα είσαι κατασκευαστής και μηχανικός χρόνια στον κλάδο αυτό. Θα ήθελα να ρωτήσω τι είναι αυτό που διαφοροποιεί το Α με το Α+? ΤΟ κόστος κατασκευής χονδρικά για αυτής της κλάσης νεόδμητα που κυμαίνεται? Ο υποψήφιος αγοραστής πως εξασφάλιζεται ότι το διαμέρισμα που αγοράζει έχει κατασκευαστεί με αυτές τις προδιαγραφές?

      Τέλος, η εμπειρία και οι γνώσεις/εμπειρία σου είναι πολύτιμες για εμάς τους αγοραστές. Θα ήταν πολύ χρήσιμο να μας πρότεινες ένα οδηγό όσον αφορά το τεχνικό μέρος γιατί από όσο κατάλαβα το Ελληνικό RE είναι χαοτικό. Π.χ. ορόσημα στην κατασκευή πολυκατοικίων.
      Τέλος τι βλέπεις όσον αφορά τις τιμές στα ακίνητα θα συνεχίσει η ανηφόρα γιατί από το καλοκαίρι του 2021 έχουν ανέβει αισθητά οι τιμές. Βέβαια τα περισσότερα μεταχειρισμένα μένουν αρκετό καιρό στο ίντερνετ, μήνες.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub
    • RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!

      Το παλιό είναι του 1996 υποθέτω ότι άρχισε το 1994 η ανέγερση του. Το νεόδμητο θα είναι Α' κλάσης.

      posted in Αντίλογος
      A
      aerodub
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr