Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...
    • 1
    • 2
    • 869
    • 870
    • 871
    • 872
    • 873
    • 950
    • 951
    • 871 / 951
    Αντίλογος
    88
    19016
    275295
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Κατάλαβα!!! Ναι ήταν δύσκολο!! Μπράβο πάντως!!! Τα κατάφερες!
      👍
      Όποτε με εξαίρεση εσένα οι προηγούμενοι (από εσένα) με δέσμες ήταν κυριλέ!

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gtsartsal
        gtsartsal @lap last edited by

        @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

        Κατάλαβα!!! Ναι ήταν δύσκολο!! Μπράβο πάντως!!! Τα κατάφερες!
        👍
        Όποτε με εξαίρεση εσένα οι προηγούμενοι με δέσμες ήταν κυριλέ!

        Ετσι και έτσι ...
        Τελευταίο πανεπιστήμιο που είχα δηλώσει ήταν η Γεωλογία...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • antonakis
          antonakis last edited by

          Οι δέσμες ήταν πολύ ευνοϊκές, ειδικά για όσους έδιναν 2η-3η φορά και κρατόυσαν βαθμούς.

          Αχ πάνε χρόνια... Αρσένη λείπεις.

          "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Εγώ φίλε από άλλο πεδίο ήμουν! Εγώ έδινα κσι μαθηματικά και γεωμετρία και ΑΟΘ κσι αρχαία από το πρωτότυπο και άγνωστο κείμενο αρχαίων και Λατινικά και βιολογία και ιστορία κατεύθυνσης (πιο βαριά από της γενικησ) και φιλοσοφία κτλ κτλ

            Διότι οι θεωρητικές σχολές δεν είχαν δουλειά και τα οικονομικά είχαν μια ευρεία γκάμα επαγγελματικής προοπτικής όποτε επέλεξα από όλα σχεδόν τα πεδία μαθήματα!

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Εγώ θα έδινα και τρίτη και τέταρτη φορά αν χρειαζόταν όλα τα μαθήματα μαζί, όποιος ήθελε υπήρχε τρόπος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Υπερβολικό το Τετάρτη φορά. Μπορούσες να τελειώσεις το πρώτο και να μπεις με κατατακτήριες

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster @lap last edited by

                  @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                  Υπερβολικό το Τετάρτη φορά. Μπορούσες να τελειώσεις το πρώτο και να μπεις με κατατακτήριες

                  Οι σχολές που κοίταγα είχαν τέτοια ζήτηση που ήταν σχεδόν αδύνατο να περάσεις από κατατακτήριες. Ήταν σίγουρα δυσκολότερο από πανελλήνιες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fiverg last edited by

                    Παρόλο που δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν οι συγκρίσεις, στο σύστημα των δεσμών π.χ. τα μαθηματικά 1ης δέσμης ήταν πολύ δυσκολότερα των σημερινών (στην ουσία 3 μαθήματα, άλγεβρα, ανάλυση και αναλυτική γεωμετρία). Σήμερα οι υποψήφιοι πολυτεχνείων και οικονομικών
                    σπουδών δίνουν τα ίδια μαθηματικά, τότε οι της 4ης δέσμης έδιναν ένα υποσύνολο. Γενικά "τότε" (82-95) 4η δέσμη πήγαιναν και όσοι ήθελαν απλά να "μπουν κάπου" και να μην πάνε 5η που έδινε απλά απολυτήριο (και βεβαίως δεν μπορούσαν να ακουμπήσουν 1η, 2η και 3η δέσμη).

                    Το βασικότερο, οι σχολές ήταν πολύ λιγότερες. Τμήματα π.χ. πληροφορικής υπήρχαν δύο. Πολυτεχνικές σχολές τρεις (δεν υπήρχαν π.χ. τα Χανιά, δεν είμαι σίγουρος αν
                    υπήρχε καν της Θράκης). Γενικώς υπήρχαν μόνο τα 6 γνωστά πανεπιστήμια (Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Κομοτηνή, Ηράκλειο) συν ΕΜΠ, ΑΣΟΕΕ, Πειραιώς (η "Βιομηχανική"), Γεωπονική και Πάντειο.
                    Αποτέλεσμα ότι ο όποιος πανεπιστημιακός
                    τίτλος ήθελε πανελλήνιες πάνω από 16.5, από εκεί και κάτω ήταν τα ΤΕΙ. Κάντε λοιπόν και μια σύγκριση με το μετέπειτα όπου είχες πτυχία πανεπιστημίου με πανελλήνιες κάτω από 10... Επειδή έχω επαφή για ανάλογες συγκρίσεις, μεταξύ π.χ. τωρινών φοιτητών Ηλ. Μηχκών ΕΜΠ (βάση πάνω από 18) και "Ηλ Μηχκών" ΠΑΔΑ (όπως πήραν πρόσφατα αντιστοίχιση, βάση κάπου πάνω από 13) δεν υπάρχει ουδεμία σχέση (ξαναλέω με βάση την ποιότητα των φοιτητών στο μάθημα που τους κάνεις,
                    πόσο καλός επαγγελματίας θα γίνει ο καθένας δεν γνωρίζω...).

                    gtsartsal antonakis C R A 5 Replies Last reply Reply Quote 2
                    • gtsartsal
                      gtsartsal @fiverg last edited by gtsartsal

                      @fiverg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                      Παρόλο που δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν οι συγκρίσεις, στο σύστημα των δεσμών π.χ. τα μαθηματικά 1ης δέσμης ήταν πολύ δυσκολότερα των σημερινών (στην ουσία 3 μαθήματα, άλγεβρα, ανάλυση και αναλυτική γεωμετρία). Σήμερα οι υποψήφιοι πολυτεχνείων και οικονομικών

                      Έκανες όμως μια πολύ στοχευμένη σύγκριση!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • antonakis
                        antonakis @fiverg last edited by

                        @fiverg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                        Παρόλο που δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν οι συγκρίσεις, στο σύστημα των δεσμών π.χ. τα μαθηματικά 1ης δέσμης ήταν πολύ δυσκολότερα των σημερινών (στην ουσία 3 μαθήματα, άλγεβρα, ανάλυση και αναλυτική γεωμετρία).

                        Απλά ως επιβεβαίωση, τα μαθηματικά 1ης δέσμης (ειδικά σε φροντιστηριακά μαθήματα) κάλυπταν και μέρος της ύλης των μαθημάτων 1ου εξαμήνου πολυτεχνείου.

                        "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          civil357 last edited by

                          Υπάρχει κάποια ουσία στο αν το σύστημα του Αρσένη που δούλεψε για κανά 2 χρόνια ήταν πιο δύσκολο από τις Δέσμες;

                          Καταρχήν είναι ανούσιο να το συζητάμε , καθώς 25 χρόνια μετά , η περιβόητη αγορά εργασίας θα έχει διαχωρίσει από μόνη της την ήρα από το σιτάρι.

                          Υπάρχουμε βέβαια και εμείς που είχαμε φίλους που έδωσαν με το νέο σύστημα ή που από βίτσιο με τα μαθηματικά παρακολουθούσαν τις "εξελίξεις¨.

                          Αρχικά τους βαθμούς της Β Λυκείου αν ήθελες τους κρατούσες και μετρούσαν σε ένα ποσοστό . Εξετάσεις Β λυκείου , κοινώς εξετάσεις επιπέδου Λόλα να ένα μήλο για τις δύσκολες σχολές, δώρο εξ ουρανού για ένα καλό μαθητή ....

                          Για ένα υποψήφιο της παλιάς Α Δέσμης κάτι Μαθηματικά και Φυσικές Γενικής κατεύθυνσης ήταν η αλφαβίτα, ακόμα και να μην έγραφες καλά στα της Γενικής των άλλων κατευθύνσεων ισοφάριζες.

                          Επίσης η ίδια η ύλη των μαθηματικών περιορίστηκε σημαντικά ( εδώ το ξέρω σίγουρα , υποπτεύομαι και σε άλλα μαθήματα έγινε το ίδιο) . Τότε τα ΑΕΙ είχαν δηλώσει ότι υποβιβάζεται το επίπεδο και ότι εμείς δε ρίχνουμε το γνωστικό μας αντικείμενο, κόφτε το λαιμό σας, όποιος περάσει ...

                          Επίσης ήρθε για πρώτη φορά το μηχανογραφικό μετά την γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων ( μαγεία να δηλώνεις στα τυφλά...) και ήρθε και το περιβόητο 10% για βελτίωση της σχολής σου την επόμενη χωρίς εξετάσεις.

                          Άρα αδιάφορο πραγματικά με ποιο σύστημα μπήκε ο οποιοσδήποτε συνάδελφος στη σχολή που σπούδασα ( ή που σπούδασε ο καθένας μας) , πήρε πτυχίο ; τέλος συνάδελφος είναι, δε νομίζω να ασχολείται ΚΑΝΕΝΑΣ!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            civil357 @fiverg last edited by

                            @fiverg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                            Γενικά "τότε" (82-95) 4η δέσμη πήγαιναν και όσοι ήθελαν απλά να "μπουν κάπου" και να μην πάνε 5η που έδινε απλά απολυτήριο (και βεβαίως δεν μπορούσαν να ακουμπήσουν 1η, 2η και 3η δέσμη).

                            Εδώ δυστυχώς παιδιά με μία κάποια βάση στα μαθηματικά έκαναν ένα σημαντικό λάθος . Πήγαιναν στη δέσμη του λαού με την ελπίδα να περάσουν κάπου και καθώς ήταν πολυπληθέστατη δέσμη οι βάσεις ήταν στα ύψη. Από την άλλη η 1η είχε σοβαρά ΤΕΙ ( που η 4η σχεδόν δεν είχε ΤΕΙ αλλά μόνο ΑΕΙ) που θεωρητικά θα μπορούσαν να περάσουν με πραγματική επαγγελματική αποκατάσταση.

                            Αλλά ποιος να τους το πεί εκείνα τα χρόνια; Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός που ισοδυναμούσε με ανέκδοτο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster @red_monster last edited by

                              @red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                              @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                              Σου είπα ξανα πως και εμείς δεν φυτρώσαμε! Σπουδαγμένοι άνθρωποι μας γέννησαν οι οποίοι έζησαν μαζί μας τις δικές μας πανελλαδικές !

                              Θυμάμαι πως ελεγαν πως έτσι όπως τα είχαν κάνει, σκατα, πολλοί από την δίκη τους γενια δεν θα έμπαιναν στις σχολές που μπήκαν! Η ύλη ιδιαιτερα τα πρώτα έτη ήταν μεγάλη και τα μαθήματα παρα πολλά χωρις δικαίωμα να κρατησεις κάποια βαθμολογία, όπου αυξανόταν γεωμετρικά η πιθανότητα του λάθους που θα επηρέαζε την συνολική προσπάθεια!

                              Αυτό δεν σημαίνει ότι γνωρίζουμε το τι θα γινόταν με το εάν, αλλά οντως ήταν πολύ δύσκολα! Άπαντες γνωστες το μαρτυρούσαν

                              Σε λίγα έτη αυτό το πρόγραμμα εξετάσεων καταργήθηκε διότι οι αντιδράσεις ήταν έντονες και είχε τεράστιο πολιτικό κόστος! Το θέμα είναι ποιοι το έφαγαν στη μάπα!!!!

                              Η γενια που βγήκε στην αγορά εργασίας στο πικ της κρίσης!

                              Εύχομαι η ύβρις που παραθέτεις απέναντι στην γενια αυτή να μη σου γυρίσει μπούμεραγκ και τα ζήσεις σε μεγακυτερη ηλικία!

                              Τα θέματα των πανελληνίων εξετάσεων είναι κοινά για όλους τους υποψηφίους οι οποίοι και ανταγωνίζονται μεταξύ τους και όχι με ένα σημείο αναφοράς PASS/FAIL. Όταν τα θέματα είναι δύσκολα έχουμε πτώση των βάσεων και τούμπαλιν.

                              Κατάλαβες τώρα γιατί ακόμα και σε αυτό το θέμα γράφεις μπαρούφες και είσαι παπατζής ολκής ?

                              Οι θέσεις που οδηγούν σε περιζήτητες σχολές είναι -διαχρονικά- κατάντη ισάξιες. Όλα τα άλλα είναι για να τα λένε οι λαπιδες αυτού του κόσμου και να χρυσώνουν το χάπι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster @fiverg last edited by red_monster

                                @fiverg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                Παρόλο που δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν οι συγκρίσεις, στο σύστημα των δεσμών π.χ. τα μαθηματικά 1ης δέσμης ήταν πολύ δυσκολότερα των σημερινών (στην ουσία 3 μαθήματα, άλγεβρα, ανάλυση και αναλυτική γεωμετρία). Σήμερα οι υποψήφιοι πολυτεχνείων και οικονομικών
                                σπουδών δίνουν τα ίδια μαθηματικά, τότε οι της 4ης δέσμης έδιναν ένα υποσύνολο. Γενικά "τότε" (82-95) 4η δέσμη πήγαιναν και όσοι ήθελαν απλά να "μπουν κάπου" και να μην πάνε 5η που έδινε απλά απολυτήριο (και βεβαίως δεν μπορούσαν να ακουμπήσουν 1η, 2η και 3η δέσμη).

                                Το βασικότερο, οι σχολές ήταν πολύ λιγότερες. Τμήματα π.χ. πληροφορικής υπήρχαν δύο. Πολυτεχνικές σχολές τρεις (δεν υπήρχαν π.χ. τα Χανιά, δεν είμαι σίγουρος αν
                                υπήρχε καν της Θράκης). Γενικώς υπήρχαν μόνο τα 6 γνωστά πανεπιστήμια (Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Κομοτηνή, Ηράκλειο) συν ΕΜΠ, ΑΣΟΕΕ, Πειραιώς (η "Βιομηχανική"), Γεωπονική και Πάντειο.
                                Αποτέλεσμα ότι ο όποιος πανεπιστημιακός
                                τίτλος ήθελε πανελλήνιες πάνω από 16.5, από εκεί και κάτω ήταν τα ΤΕΙ. Κάντε λοιπόν και μια σύγκριση με το μετέπειτα όπου είχες πτυχία πανεπιστημίου με πανελλήνιες κάτω από 10... Επειδή έχω επαφή για ανάλογες συγκρίσεις, μεταξύ π.χ. τωρινών φοιτητών Ηλ. Μηχκών ΕΜΠ (βάση πάνω από 18) και "Ηλ Μηχκών" ΠΑΔΑ (όπως πήραν πρόσφατα αντιστοίχιση, βάση κάπου πάνω από 13) δεν υπάρχει ουδεμία σχέση (ξαναλέω με βάση την ποιότητα των φοιτητών στο μάθημα που τους κάνεις,
                                πόσο καλός επαγγελματίας θα γίνει ο καθένας δεν γνωρίζω...).

                                Προφανώς δεν έχει επαφή το τμήμα ΗΜΜΥ του ΕΜΠ (μια από τις δυσκολότερες εν Ελλάδι σχολές) με το τμήμα του πρώην ΤΕΙ μην τρελαθούμε κιόλας.
                                Βέβαια εδώ δηλώνουν μηχανικοί και οι απόφοιτοι ΑΣΠΑΙΤΕ, τι να λέμε τώρα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone last edited by

                                  Eγω εδωσα σε μια εποχη που τα ελληνικα πανεπιστημια δεν ειχαν ανοιξει τελειως οπως τωρα και υπαρχουν 100δες χιλιαδες Ελληνες φοιτητες σε χωρες του εξωτερικου και δεν περναγα μονο σε 2 σχολες: Μηχ Ηλεκτρ Υπολ Πατρας και Ηλεκτρολογων Μηχ ΕΜΠ. Σε ολες τις αλλες περναγα και στην σχολη μου 7ος μπηκα. Παρολα αυτα η εμπηρεια στο ΕΜΠ περα απο την χαλαροτητα της παρεας ηταν αθλια ειδικα αν σκεφτεις πως ηταν στο αλλο πανεπιστημιο του εξωτερικου που πηγα μετα το ΕΜΠ και ηταν εξισου δωρεαν οι σπουδες (σχεδον δωρεαν ηταν.) Για οποιον ενδιαφερεται για τα οφφ-τοπικ. Οχι πως βοηθαει καθολου την ζωη καποιου. Εγω θυμαμαι συμφοιτητες στο ΕΜΠ να λενε πρεπει να φυγουμε απο εδω μεσα οσο το δυνατον ποιο γρηγορα, καθε καθυστερηση ειναι καταστροφικη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fiverg last edited by

                                    Γενικά υπάρχει αυτό το θέμα, ναι.
                                    Ο βαθμός δυσκολίας του να μπεις σε ένα ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο (μέσω του θεσμού των πανελληνιων, οποιαδήποτε μορφή και αν εχουν) είναι γενικά αντιστρόφως ανάλογος της ποιότητας σπουδών που προσφέρει.
                                    .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • antonakis
                                      antonakis last edited by

                                      Το πρόβλημα των ελληνικών πανεπιστημίων είναι άλλο...

                                      25032b7d-adde-4d4c-bdf7-e4eb1c1761cd-image.png

                                      "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Παιδιά μπορείτε να κατεβάσετε τα θέματα από τις δέσμες στα μαθηματικά και από της εποχής του αρσενη. Εγώ πέρα από κάποιες απαντήσεις που λένε ως λύση σε κάποιες σελίδες του βιβλίου, που δεν γνωρίζω σε τι αντιστοιχεί, τα ίδια περίπου θέματα βλέπω. Ίδια ύλη, παρόμοια θέματα.

                                        Αυτό που θυμάμαι ως φιλοσοφία στα εξεταζόμενα μαθήματα τότε ήταν πως το να πιάσεις το 5-7/20 ήταν συγκριτικά ευκολότερο μέσω ερωτήσεων πολλαπλών απαντήσεων. Από εκεί και πάνω όμως η δυσκολία ηταν παρόμοια με τις δέσμες.

                                        Όσον αφορά αυτό που λέει ο Σίβιλ τα μαθήματα της Β λυκείου μετρούσαν με συντελεστή 30% εάν θυμάμαι σωστά και μονάχα εάν σε βοηθούσαν στον τελικό βαθμό. Ενώ ανάλογως το πεδίο της σχολής κάθε μάθημα είχε διαφορετικό συντελεστή με βάση τα μαθήματα βαρύτητας για κάθε πεδίο. Δηλαδή αλλη βαθμολογία εβγαζες εάν το πεδίο ήταν κοινωνικές επιστήμες και άλλη εάν ήταν ας πούμε επιστήμες υγείας, πάντα με τις ίδιες βαθμολογίες στα γραπτά σου.

                                        Επίσης όπως ξαναλέω, εάν γνωρίζετε άλγεβρα που φυσικά γνωρίζετε, ανατρέξετε και δείτε τις πιθανότητες λάθους υπο το πλήθος των μαθημάτων εξέτασης και υπό την προϋπόθεση του να μην μπορείς να κρατήσεις καμία βαθμολογία για την επόμενη χρόνια και την ίδια πιθανότητα να κανεις λάθος σε κάποιο θέμα.

                                        Προφανώς για έναν αριστούχο ήταν όλα εύκολα. Για αυτό λέγεται αριστούχος, επειδή γράφει άριστα, και το άριστα προϋποθέτει πλήρη κατανόηση των θεμάτων. Αλλά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν μονάχα οι αριστούχοι αλλά και οι άλλοι, που απαρτίζουν ίσως το 90% των μαθητών.

                                        Για τους άλλους τους αριστούχος βλέπουμε την αδυναμία κατανόησης περιεχομένου, που να μην ήταν και αριστούχοι.. 😁

                                        Γενικα το σύστημα που περιγράφω σε λίγα έτη καταργήθηκε, διότι παρόλη την φιλολογία πριν την εφαρμογή του πως ήταν δήθεν ευκολότερο, εν τέλη στην πράξη ήταν δυσκολότερο ενώ πίεζε τους μαθητές σε έναν αγώνα για της πανελλαδικές που ξεκινούσε απο την β λυκείου με ένα μεγάλο πλήθος μαθημάτων γεγονός που απέφερε και την λεγόμενη εξεταστική κόπωση. Αλλιώς ξεκινούσες ως μαθητής με ορίζοντα τα 4 μαθήματα και αλλιώς με τα 9-12 και στην Β αλλά και στην Γ λυκείου.

                                        Σήμερα, δεν έχω ιδέα πως είναι το σύστημα.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        R F 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @antonakis last edited by

                                          @antonakis said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                          @fiverg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                          Παρόλο που δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν οι συγκρίσεις, στο σύστημα των δεσμών π.χ. τα μαθηματικά 1ης δέσμης ήταν πολύ δυσκολότερα των σημερινών (στην ουσία 3 μαθήματα, άλγεβρα, ανάλυση και αναλυτική γεωμετρία).

                                          Απλά ως επιβεβαίωση, τα μαθηματικά 1ης δέσμης (ειδικά σε φροντιστηριακά μαθήματα) κάλυπταν και μέρος της ύλης των μαθημάτων 1ου εξαμήνου πολυτεχνείου.

                                          Το ίδιο και στην εποχή μου.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster @lap last edited by

                                            @lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

                                            Παιδιά μπορείτε να κατεβάσετε τα θέματα από τις δέσμες στα μαθηματικά και από της εποχής του αρσενη. Εγώ πέρα από κάποιες απαντήσεις που λένε ως λύση σε κάποιες σελίδες του βιβλίου, που δεν γνωρίζω σε τι αντιστοιχεί, τα ίδια περίπου θέματα βλέπω. Ίδια ύλη, παρόμοια θέματα.

                                            Αυτό που θυμάμαι ως φιλοσοφία στα εξεταζόμενα μαθήματα τότε ήταν πως το να πιάσεις το 5-7/20 ήταν συγκριτικά ευκολότερο μέσω ερωτήσεων πολλαπλών απαντήσεων. Από εκεί και πάνω όμως η δυσκολία ηταν παρόμοια με τις δέσμες.

                                            Όσον αφορά αυτό που λέει ο Σίβιλ τα μαθήματα της Β λυκείου μετρούσαν με συντελεστή 30% εάν θυμάμαι σωστά και μονάχα εάν σε βοηθούσαν στον τελικό βαθμό. Ενώ ανάλογως το πεδίο της σχολής κάθε μάθημα είχε διαφορετικό συντελεστή με βάση τα μαθήματα βαρύτητας για κάθε πεδίο. Δηλαδή αλλη βαθμολογία εβγαζες εάν το πεδίο ήταν κοινωνικές επιστήμες και άλλη εάν ήταν ας πούμε επιστήμες υγείας, πάντα με τις ίδιες βαθμολογίες στα γραπτά σου.

                                            Επίσης όπως ξαναλέω, εάν γνωρίζετε άλγεβρα που φυσικά γνωρίζετε, ανατρέξετε και δείτε τις πιθανότητες λάθους υπο το πλήθος των μαθημάτων εξέτασης και υπό την προϋπόθεση του να μην μπορείς να κρατήσεις καμία βαθμολογία για την επόμενη χρόνια και την ίδια πιθανότητα να κανεις λάθος σε κάποιο θέμα.

                                            Προφανώς για έναν αριστούχο ήταν όλα εύκολα. Για αυτό λέγεται αριστούχος, επειδή γράφει άριστα, και το άριστα προϋποθέτει πλήρη κατανόηση των θεμάτων. Αλλά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν μονάχα οι αριστούχοι αλλά και οι άλλοι, που απαρτίζουν ίσως το 90% των μαθητών.

                                            Για τους άλλους τους αριστούχος βλέπουμε την αδυναμία κατανόησης περιεχομένου, που να μην ήταν και αριστούχοι.. 😁

                                            Γενικα το σύστημα που περιγράφω σε λίγα έτη καταργήθηκε, διότι παρόλη την φιλολογία πριν την εφαρμογή του πως ήταν δήθεν ευκολότερο, εν τέλη στην πράξη ήταν δυσκολότερο ενώ πίεζε τους μαθητές σε έναν αγώνα για της πανελλαδικές που ξεκινούσε απο την β λυκείου με ένα μεγάλο πλήθος μαθημάτων γεγονός που απέφερε και την λεγόμενη εξεταστική κόπωση. Αλλιώς ξεκινούσες ως μαθητής με ορίζοντα τα 4 μαθήματα και αλλιώς με τα 9-12 και στην Β αλλά και στην Γ λυκείου.

                                            Σήμερα, δεν έχω ιδέα πως είναι το σύστημα.

                                            Θα μας διαβάζει κανα σοβαρός άνθρωπος και θα νομίζει ότι οι πανελλήνιες που πέρασες (μόνο εσύ, των αλλωνών ήταν εύκολες) ισοδυναμούν με καταναγκαστική εργασία σε θειορυχεία χωρίς βαγονέτα. 😂

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 869
                                            • 870
                                            • 871
                                            • 872
                                            • 873
                                            • 950
                                            • 951
                                            • 871 / 951
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr