-
Όλα αυτά είναι εντελώς υποκειμενικά όμως ή βασισμένα σε αυθαίρετες παραδοχές και κλισέ. Μόνο την ανάρτηση δέχομαι κι αυτό μόνο για τα 4κινητα. Δέχομαι και την κατανάλωση. Δέχομαι και το ινφοτέϊνμεντ γιατί είναι ίδιο με το ΨΨ που είναι οκ αντίθετα τα pug που είναι για κλωτσές.
Με την ίδια λογική υπερ 2008:
- πολύ καλύτεροι χώροι (σούπερ σημαντικό για τους πολλούς)
- πιο όμορφο
- πιο γρήγορο
- απείρως καλύτερο κιβώτιο και drivetrain γενικότερα
- πιο ήσυχο (παροδοχή καθώς ακόμα κι ένα Sunny των 90ς είναι μάλλον πιο ήσυχο από hybrid Toyota)
Και πάει λέγοντας...
Οπότε δε γίνεται να λέμε ότι με LBX παίρνεις ότι πληρώνεις και Puma σε κοροϊδεύουν (ναι οκ, σε κοροϊδευουν εάν ζητάνε 40Κ για το 1000αρι). Not even close. Είναι σα να λέμε αμαξάρα το Q2 πχ που είναι ότι χειρότερο έχει πατήσει σε MBQ, επειδή το έντυσε λίγο καλύτερα το vag.
-
@stefan147 said in Οδήγησα....:
Όλα αυτά είναι εντελώς υποκειμενικά όμως ή βασισμένα σε αυθαίρετες παραδοχές και κλισέ.
Για τα αντικειμενικά μίλησα, όχι για τα υποκειμενικά (που ειναι η ομορφιά και το δέχομαι).
@stefan147 said in Οδήγησα....:
- πολύ καλύτεροι χώροι (σούπερ σημαντικό για τους πολλούς)
- πιο όμορφο
- πιο γρήγορο
- απείρως καλύτερο κιβώτιο και drivetrain γενικότερα
- πιο ήσυχο (παροδοχή καθώς ακόμα κι ένα Sunny των 90ς είναι μάλλον πιο ήσυχο από hybrid Toyota)
Για τους χώρους συμφωνώ 100%. Πιο όμορφο δεν ειναι (υποκειμενικό βέβαια), πιο γρήγορο δεν ειναι, καλύτερο drivetrain θέμα γούστο, για εμένα έχει χειρότερο. Πιο ήσυχο δεν θα το έλεγα, το LBX ειναι απίστευτα ήσυχο, σαν 3αρα bmw.
@stefan147 said in Οδήγησα....:
Οπότε δε γίνεται να λέμε ότι με LBX παίρνεις ότι πληρώνεις και Puma σε κοροϊδεύουν (ναι οκ, σε κοροϊδευουν εάν ζητάνε 40Κ για το 1000αρι). Not even close. Είναι σα να λέμε αμαξάρα το Q2 πχ που είναι ότι χειρότερο έχει πατήσει σε MBQ, επειδή το έντυσε λίγο καλύτερα το vag.
Για το Πούμα το είπα όταν φτάνει να ζητάνε 38.000 για το 125αρι αυτόματο με τον εξοπλισμό του LBX. Για το Q2 συμφωνώ, ειναι μάπα αμάξι και απάτη, αλλά δεν έχει σχέση με το LBX. Στο Q2 απλά έβαλαν τους κύκλους και έμεινε μάπα από κάτω και φαίνεται μόλις το οδηγήσεις. Στο LBX εχουν κάνει σοβαρή δουλειά και φαίνεται αμέσως μόλις το οδηγήσεις.
-
Είναι τόσο κακή η βάση που όσο δουλειά και να χει γίνει, είναι αδύνατο να χει προκύψει κάτι σπουδαίο. Δεν είναι 3αρα που με βελτιώσεις στα σημεία γίνεται άνετα Μ3. Rebadging είναι με ομορφότερο περιτύλιγμα γιατί σ αυτό τον τομέα είχε μείνει αρκετά πίσω η Τούοτα και δεν είναι χαζοί να μένουν στην από έξω. Όταν μου κρατάς ιδιο το απαράδεκτο drivetrain που μόνο πριμιουμ εμπειρία δεν προσφέρει, ε πως να εκτιμήσω τα υπόλοιπα?
-
Ωραία κουβέντα γίνεται αλλά νομίζω είστε υπερβολικοί και οι δύο.
Εννοείται ότι το lbx είναι καλύτερο από το yc και εννοείται δεν θα είναι τόσο χάλια όσο υπονοεί ο Στεφάν. -
Δεν είπα πουθενά ότι είναι κακό. Είπα ότι είναι πολύ ακριβό γι αυτά που προσφέρει (προφανες) και δε μπορεί να είναι και ιδιαίτερα καλό δεδομένης της κακιστης βάσης του. Το να είναι καλύτερο του yc...ε δεν το λες και επίτευγμα.
-
@stefan147 said in Οδήγησα....:
Δεν είπα πουθενά ότι είναι κακό. Είπα ότι είναι πολύ ακριβό γι αυτά που προσφέρει (προφανες) και δε μπορεί να είναι και ιδιαίτερα καλό δεδομένης της κακιστης βάσης του. Το να είναι καλύτερο του yc...ε δεν το λες και επίτευγμα.
Εξαιρετική είναι η πλατφόρμα τη Τογιότα, από τις καλύτερες στην κατηγορία. Οπότε η βάση ειναι πολύ καλή και ως Lexus εγινε άριστη. Το Drivetrain μια χαρά ειναι, το καλύτερο υβριδικό σύστημα και ό,τι καλύτερο για την πόλη και περιαστικό coasting. Για σπορ καταστάσεις, δεν κάνει χρειάζεται κάποιος να κοιτάξει αλλού. Για όποιον θέλει να κινείται με στυλ και άνεση είναι ταμάμ.
-
Με 40Κ τα βρίσκεις κι αλλού αυτά και με το παραπανω. Αυτό έλειπε.
Μου στείλανε προϊοντικο προχθές του Μίνι Aceman. Αυτό κι αν είναι ταμάμ για στυλ και άνεση.
-
@stefan147 said in Οδήγησα....:
Με 40Κ τα βρίσκεις κι αλλού αυτά και με το παραπανω. Αυτό έλειπε.
Μου στείλανε προϊοντικο προχθές του Μίνι Aceman. Αυτό κι αν είναι ταμάμ για στυλ και άνεση.
Ποιο μοντελο ειναι αυτα?
Το ΕΧ30 δηλ ποσο κανει?
-
@stefan147 said in Οδήγησα....:
Μου στείλανε προϊοντικο προχθές του Μίνι Aceman. Αυτό κι αν είναι ταμάμ για στυλ και άνεση.
Βλέπει η Lexus την ποιότητα (και αξιοπιστία) του Mini και απλά γελάει!
-
@stefan147 said in Οδήγησα....:
Δεν είπα πουθενά ότι είναι κακό. Είπα ότι είναι πολύ ακριβό γι αυτά που προσφέρει (προφανες) και δε μπορεί να είναι και ιδιαίτερα καλό δεδομένης της κακιστης βάσης του. Το να είναι καλύτερο του yc...ε δεν το λες και επίτευγμα.
Έγραψα ότι υπονοεις , όντως δεν είπες.
Έχουν ακριβυνει όλα τα αυτοκίνητα τόσο πολύ που σχεδόν κανένα δεν προσφέρει αυτά που πληρώνεις.
Εννοείται ότι υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα στα ίδια λεφτά.
Στις διαστάσεις του όμως μάλλον είναι το καλύτερο και το ακριβότερο.
Και όπως έγραψε και ο Φάνης δεν έχει και πολλούς ανταγωνιστές στο κοινό που απευθύνεται. -
@gtsartsal said in Οδήγησα....:
Έχουν ακριβυνει όλα τα αυτοκίνητα τόσο πολύ που σχεδόν κανένα δεν προσφέρει αυτά που πληρώνεις.
Εννοείται ότι υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα στα ίδια λεφτά.
Στις διαστάσεις του όμως μάλλον είναι το καλύτερο και το ακριβότερο.Ακριβώς! Αν και δεν ειναι το ακριβότερο.
Πάμε με ενα παράδειγμα τον φιλο μου τον παγωμένο που θελει και μικρο και σουβ (αρα b suv) και αυτοματο και τοπ ποιοτικα και με καλο εξοπλισμό κλπ. Και στα €38.000 μπορει να πάρει Πούμα 125αρι, DS3 130αρι, Q2 ή LBX. ΟΛΑ υπερτιμημένα και πανάκριβα. Ποιο ειναι όμως τελικά το καλύτερο vfm; Εγώ ξέρω ποιο θα επελεγα αναμεσα σε αυτα (ασχετα εαν στα τοσα χρηματα μονο Τέσλα θα κοίταγα!!).
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@gtsartsal said in Οδήγησα....:
Έχουν ακριβυνει όλα τα αυτοκίνητα τόσο πολύ που σχεδόν κανένα δεν προσφέρει αυτά που πληρώνεις.
Εννοείται ότι υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα στα ίδια λεφτά.
Στις διαστάσεις του όμως μάλλον είναι το καλύτερο και το ακριβότερο.
στα €38.000 μπορει να πάρει Πούμα 125αρι, DS3 130αρι, Q2 ή LBX. ΟΛΑ υπερτιμημένα και πανάκριβα.Από τα παραπάνω κι εγώ το λεξους θα διάλεγα.
-
Το lbx θα ήταν πραγματικά αξιοπρόσεκτο αν είχε έναν εύηχο v6 σε κύκλο otto, dedicated πλατφόρμα, δίπλα ψαλίδια, τριγύρω, πίσω κίνηση και τιμή κάτω από 23κ. Τα έχει πει ο Cammissa, you can't have nice things.
-
@ataim said in Οδήγησα....:
Το lbx θα ήταν πραγματικά αξιοπρόσεκτο αν είχε έναν εύηχο v6 σε κύκλο otto, dedicated πλατφόρμα, δίπλα ψαλίδια, τριγύρω, πίσω κίνηση και τιμή κάτω από 23κ. Τα έχει πει ο Cammissa, you can't have nice things.
σε αυτες τις διαστασεις δεν γινοντε αυτα.
Ο Καμμισσα δεν ξερω αν ειπε κατι τετοιο αλλα νομιζω το ιδανικο αμαξι για αυτον ειναι ενα Σιροκο με ημιακαμπτο αναρτηση.
Το οτι και το Πουμα κανει τα ιδια χρηματα δεν σημαινει οτι ολα αυτα ειναι καλη αγορα. Απλα εχουν βρει τα κοροιδα. Σε πολλες αγορες αποκλειετε να τα δινουν σε τοσα χρηματα ειδικα οπου πουλανε και Κινεζοι.
-
@gtsartsal said in Οδήγησα....:
> Έχουν ακριβυνει όλα τα αυτοκίνητα τόσο πολύ που σχεδόν κανένα δεν προσφέρει αυτά που πληρώνεις.
Όντας σε διαρκή έρευνα αγοράς από το φθινώπορο του 2019 για 2 νέα οχήματα, με το ένα να έχει αγοραστεί 12/2019 και το άλλο να εκκρεμεί για τους επόμενους μήνες, θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν 2 suv πραγματικά vfm βάση της αναλογίας τιμής/προσφοράς. Αυτά είναι το Renault Arkana 140 edc Techno χοντρικά στα 30k & το Ford Kuga Titanium 1.5T χοντρικά στα 34,5k αμφότερα δε σε facelift. Πολύ τίμια αυτοκίνητα και αρκούντως εξοπλισμένα ως έχουν.
-
Αυτές είναι πλέον οι τιμές των αυτοκινήτων, των προϊόντων Supermarkets, των κατοικιών κλπ και μόνο προς τα πάνω θα κινηθούν. Το μόνο που θα αλλάξει είναι ο ρυθμός αυξήσής τους.
-
@ataim said in Οδήγησα....:
Το lbx θα ήταν πραγματικά αξιοπρόσεκτο αν είχε έναν εύηχο v6
Προτιμώ straight-six, δεν ευγκρίνεται με τον συμβιβασμό του v6.
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
Αυτές είναι πλέον οι τιμές των αυτοκινήτων, των προϊόντων Supermarkets, των κατοικιών κλπ και μόνο προς τα πάνω θα κινηθούν. Το μόνο που θα αλλάξει είναι ο ρυθμός αυξήσής τους.
Για τα supermarket και κατοικίες ίσως, για αυτοκίνητα μπορεί και όχι, οι Κινέζοι ίσως σώσουν την παρτίδα.
-
@jamesd said in Οδήγησα....:
@red_monster said in Οδήγησα....:
Αυτές είναι πλέον οι τιμές των αυτοκινήτων, των προϊόντων Supermarkets, των κατοικιών κλπ και μόνο προς τα πάνω θα κινηθούν. Το μόνο που θα αλλάξει είναι ο ρυθμός αυξήσής τους.
Για τα supermarket και κατοικίες ίσως, για αυτοκίνητα μπορεί και όχι, οι Κινέζοι ίσως σώσουν την παρτίδα.
Να είσαι βέβαιος ότι όταν έρθουν μαζικά και συντεταγμένα (δίκτυο διανομής και σέρβις, αποθήκες spare parts κλπ κλπ) η κοστολόγηση θα είναι παρόμοια με των αντίστοιχων ευρωπαίων. Το έχουμε δει χρόνια τώρα στη (βαριά) βιομηχανίας.
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
Αυτές είναι πλέον οι τιμές των αυτοκινήτων, των προϊόντων Supermarkets, των κατοικιών κλπ και μόνο προς τα πάνω θα κινηθούν. Το μόνο που θα αλλάξει είναι ο ρυθμός αυξήσής τους.
αν δεν επαναστατησει ο κοσμος. εδω εχει καταντησει τα ΜακΝτοναλτσ να ειναι για τους πλουσιους. Και οι πελατες στα εστιατορεια στην Αμερικη εχουν μειωθει. Σε καποιο σημειο θα υπαρξει ενα ξεφουσκωμα.
Οδήγησα....