Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βοήθεια για αγορά SUV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Βοήθεια για αγορά SUV
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    83
    3061
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      Niou last edited by

      Καλησπέρα σας. Πρώτο post στο φόρουμ και θα προσπαθήσω να συνοψίσω τα ερωτήματα μου στο παρόν. Καταρχάς οι γνώσεις μου στα αυτοκίνητα περιορίζονται στα βασικά συν κάτι έξτρα. Επίσης, τον τελευταίο καιρό ξεκίνησα να ενημερώνομαι για διαφορά θέματα τελευταίων ετών (ζητήματα VAG κλπ) και γενικά . Στο δια ταύτα… Μετά από χρόνια αποφάσισα να αγοράσω νέο αυτοκίνητο. Το παλιό (Opel Corsa) δεν βολεύει πλέον καθώς είμαστε οικογένεια με παιδάκι 2 ετών και στο μέλλον με δεύτερο. Χρήση θα είναι και εντός πόλης αλλά και εκτός με εξορμήσεις μέσης απόστασης, ενώ το καλοκαίρι κινούμαστε σε μεγαλύτερες αποστάσεις, προς ορεινά χωριά με μεγάλο όγκο αποσκευών (υπολογίζω γύρω στα 12000 - 15000 χλμ ανά έτος). Σκεφτόμουν λοιπόν να κινηθώ προς medium - large SUV. Το μπάτζετ θα είναι πέριξ των 40.000€. Σκεφτόμουν για αυτόματο κιβώτιο και κάποια hybrid έκδοση. Το 1ο ερώτημα είναι αν θα πρέπει να κοιτάξω για μεταχειρισμένο (κάτω από 40000 χλμ) ή για καινούργιο με τα χρήματα που διαθέτω. 2o ερώτημα αν αξίζει mild hybrid, full ή plug-in για την περίπτωση μου. Τέλος, έχω καταλήξει σε κάποια πιθανά αυτοκίνητα με μικρή αναζήτηση:

      1. BMW X1 sdrive 20i xline stepronic
      2. VW Tiguan life 150ps mild hybrid
      3. Hyundai Tucson full hybrid
      4. Kia Sportage titanium 48v hybrid
      5. DS DS7 2022 Crossback etense 300 performance line

      Ευπρόσδεκτες οι απόψεις σας και οι προσωπικές σας εμπειρίες.

      Υ.Γ. Με ψήνει ιδιαιτέρως η ύπαρξη ηλιοροφής. Αξίζει το κόστος ή περισσότερα προβλήματα θα έχω στο μέλλον με πιθανές βλάβες κ.α.;

      sprsk katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • P
        panormus772 last edited by

        Από αυτά τα 12-15.000 χλμ./έτος, πόσα είναι εντός πόλης και πόσα εκτός;

        Aυτό θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό του τι είδους υβριδικό θα διαλέξεις (mild ή full).
        Μετά θα μπορούσες να συμπεριλάβεις κι άλλα μοντέλα με αυτή την τιμή Π.χ. Corolla Cross 1.8, Renault Arkana,Peugeot 3008 κ.λ.π. Ακόμη και ΑR Tonale (με τους 130hp, αν δεν σ'ενδιαφέρουν και τόσο οι επιδόσεις).
        Επίσης,καλό είναι να μας πεις κι αν έχεις θέμα με parking,οπότε θα πρέπει να υπολογίζεις και max. εξωτ. διαστάσεις με τον καλύτερο δυνατό εσωτερικό χώρο κι αποσκευών.

        N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          czio last edited by czio

          Δύσκολα θα βρεις full hybrid καινούργιο και ευρύχωρο μέχρι 40k εκτός από Tucson και Sportage αλλά όχι full extra. Για το Tucson θα περίμενα το facelift.
          μάλλον πας για Corolla cross για full extra ηλιοροφή κλπ αλλά με 2 παιδιά θα ζορίσει.

          Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • N
            Niou @panormus772 last edited by

            @panormus772 said in Βοήθεια για αγορά SUV:

            Από αυτά τα 12-15.000 χλμ./έτος, πόσα είναι εντός πόλης και πόσα εκτός;

            Aυτό θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό του τι είδους υβριδικό θα διαλέξεις (mild ή full).
            Μετά θα μπορούσες να συμπεριλάβεις κι άλλα μοντέλα με αυτή την τιμή Π.χ. Corolla Cross 1.8, Renault Arkana,Peugeot 3008 κ.λ.π. Ακόμη και ΑR Tonale (με τους 130hp, αν δεν σ'ενδιαφέρουν και τόσο οι επιδόσεις).
            Επίσης,καλό είναι να μας πεις κι αν έχεις θέμα με parking,οπότε θα πρέπει να υπολογίζεις και max. εξωτ. διαστάσεις με τον καλύτερο δυνατό εσωτερικό χώρο κι αποσκευών.

            Νομίζω πως περίπου το 1/3 των χλμ είναι εντός (επαρχιακής) πόλης με ήπια κίνηση. Από όσα αναφέρεις ίσως να έβαζα στις επιλογές μου το 3008 αν και κάτι δεν μου κάνει κλικ εξωτερικά. Ως προς το πάρκινγκ δεν έχω θέμα σε δουλειά και σπίτι κυρίως, οπότε με μεγαλύτερες διαστάσεις είμαι οκ.

            P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              Green Power last edited by Green Power

              Καλησπέρα! Η X1 είναι κορυφή αλλά για μένα θέλει γύρω στις 44000 για να είναι όπως πρέπει.

              Θα σου πρότεινα μιας και τα κοιτάζεις όλα να δεις και την Tonale αφού η καλή έκδοση κινητήρα με τα 160 άλογα mild hybrid είναι γύρω στα 41.000.

              Να δεις και το Formentor έχει καλό πακέτο και επιδόσεις για τα λεφτά του.

              Θα είναι εταιρικό; Αν ναι να δεις plug in αλλιώς δεν σε συμφέρει.

              Επίσης αν δεν έχεις θέμα με δίλιτρο να δεις τα full hybrid RAV-4 και UX με το τελευταίο να έχει αρνητικό το πορτμπαγκάζ.

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                czio last edited by czio

                Πάντως αν κοντέψεις στα 45 παρά το απαράδεκτο πορτ μπαγκάζ, θα κοιτούσα μόνο στο Honda ZRV ανεβαίνεις ενα στεπ πάνω μηχανολογικά

                Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  Niou @Green Power last edited by

                  @green-power said in Βοήθεια για αγορά SUV:

                  Καλησπέρα! Η X1 είναι κορυφή αλλά για μένα θέλει γύρω στις 44000 για να είναι όπως πρέπει.

                  Θα σου πρότεινα μιας και τα κοιτάζεις όλα να δεις και την Tonale αφού η καλή έκδοση κινητήρα με τα 160 άλογα mild hybrid είναι γύρω στα 41.000.

                  Να δεις και το Formentor έχει καλό πακέτο και επιδόσεις για τα λεφτά του.

                  Θα είναι εταιρικό; Αν ναι να δεις plug in αλλιώς δεν σε συμφέρει.

                  Επίσης αν δεν έχεις θέμα με δίλιτρο να δεις τα full hybrid RAV-4 και UX με το τελευταίο να έχει αρνητικό το πορτμπαγκάζ.

                  Την X1 είχα και εγώ πρώτη επιλογή αλλά αν δεν κάνω λάθος στα λεφτά που διαθέτω (ή και στα 44000€) δεν μιλάμε για hybrid (όχι plug-in). Το ίδιο πάνω κάτω και το Cupra (από 42500€ ξεκινάνε οι hybrid εκδόσεις).

                  Εταιρικό δεν θα είναι και γενικά το plug-in hybrid μάλλον είναι στο τέλος των προτιμήσεων μου λόγω έλλειψης υποδομής στο σπίτι για καθημερινή φόρτιση. Τέλος, δεν θα ήθελα δίλιτρο για να μην έχω τον βραχνά τπτ φόρου πολυτελείας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    Green Power last edited by Green Power

                    @Niou α οκ θέλεις καθαρό hybrid δεν το κατάλαβα.

                    Τότε οι επιλογές είναι πολύ μετρημένες.

                    Toyota Corolla Cross, Honda ZRV και HRV και Renault Austral.

                    Τα mild hybrid δεν έχουν καμιά φοβερή διαφορά σε οικονομία γύρω στο μισό λίτρο στα 100 χλμ από ότι έχω ακούσει. Έγιναν μόνο για μείωση ρύπων των εταιρειών.

                    Τα μόνα mild που ίσως συγκρατούν παραπάνω την κατανάλωση είναι Tonale και Compass επειδή σε ξεκίνημα, παρκάρισμα, λίγα μέτρα με χαμηλή ταχύτητα και κίνηση μπορούν να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      panormus772 @Niou last edited by

                      @niou said in Βοήθεια για αγορά SUV:

                      @panormus772 said in Βοήθεια για αγορά SUV:

                      Από αυτά τα 12-15.000 χλμ./έτος, πόσα είναι εντός πόλης και πόσα εκτός;

                      Aυτό θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό του τι είδους υβριδικό θα διαλέξεις (mild ή full).
                      Μετά θα μπορούσες να συμπεριλάβεις κι άλλα μοντέλα με αυτή την τιμή Π.χ. Corolla Cross 1.8, Renault Arkana,Peugeot 3008 κ.λ.π. Ακόμη και ΑR Tonale (με τους 130hp, αν δεν σ'ενδιαφέρουν και τόσο οι επιδόσεις).
                      Επίσης,καλό είναι να μας πεις κι αν έχεις θέμα με parking,οπότε θα πρέπει να υπολογίζεις και max. εξωτ. διαστάσεις με τον καλύτερο δυνατό εσωτερικό χώρο κι αποσκευών.

                      Νομίζω πως περίπου το 1/3 των χλμ είναι εντός (επαρχιακής) πόλης με ήπια κίνηση. Από όσα αναφέρεις ίσως να έβαζα στις επιλογές μου το 3008 αν και κάτι δεν μου κάνει κλικ εξωτερικά. Ως προς το πάρκινγκ δεν έχω θέμα σε δουλειά και σπίτι κυρίως, οπότε με μεγαλύτερες διαστάσεις είμαι οκ.

                      Αν μόνο το 1/3 είναι σε κίνηση -επαρχιακής κιόλας- πόλης δηλ. μιλάμε για 4000-5000χλμ/έτος αστικά κι ήπια, τότε καλύτερα mild hybrid ή και απλό βενζίνης (diesel δεν το λέω,γιατί δεν το αναφέρεις κι εσύ στα θέλω σου).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        Niou last edited by Niou

                        @Green-Power όπως και εσύ είπες, χωρίς εταιρικό leasing τα plug-in δεν αξίζει οικονομικά και είναι πάνω από το μπάτζετ που έχω στο μυαλό μου.

                        @panormus772 προφανώς και εξετάζω και τις περιπτώσεις diesel (αν έγραψα το αντίθετο ήταν λάθος). Απλά σκεφτόμουν πρωταρχικά για κάποια hybrid έκδοση, μήπως έκανε διαφορά σε κατανάλωση και οικονομία. Πιστεύεις, λοιπόν, πως δεν αξίζει η επένδυση σε hybrid έκδοση για τα χλμ αυτά και σε επαρχιακή πόλη;

                        P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          panormus772 @Niou last edited by panormus772

                          @niou said in Βοήθεια για αγορά SUV:

                          @Green-Power όπως και εσύ είπες, χωρίς εταιρικό leasing τα plug-in δεν αξίζει οικονομικά και είναι πάνω από το μπάτζετ που έχω στο μυαλό μου.

                          @panormus772 προφανώς και εξετάζω και τις περιπτώσεις diesel (αν έγραψα το αντίθετο ήταν λάθος). Απλά σκεφτόμουν πρωταρχικά για κάποια hybrid έκδοση, μήπως έκανε διαφορά σε κατανάλωση και οικονομία. Πιστεύεις, λοιπόν, πως δεν αξίζει η επένδυση σε hybrid έκδοση για τα χλμ αυτά και σε επαρχιακή πόλη;

                          Σίγουρα με αυτά τα "αστικά" χλμ.,δεν χρειάζεται full hybrid.Με mild hybrid κερδίζεις πιθανά χρήματα στην τιμή αγοράς και μια ίσως καλύτερη μεταπώληση -αν σ'ενδιαφέρει- λόγω της επιγραφής υβριδικό.
                          Σε απλή βενζίνη πας αν σου αρέσει πολύ κάτι που δε βγαίνει σε ήπιο υβριδικό ή diesel.
                          Το diesel φαίνεται η καλύτερη αγορά για το δικό σου προφίλ οδηγικών χιλιομέτρων,με δύο υποσημειώσεις 1) αν εκ πεποιθήσεως δεν το γουστάρεις και 2) δεν ξέρουμε το μέλλον,αλλά μάλλον θα έχει τη χειρότερη μεταπώληση και μελλοντικούς φόρους,τέλη κ.λ.π. (με 2ο αστερίσκο,πως στην επαρχία που μένεις η απαξίωση θα είναι πιθανά χαμηλότερη και πιο βραδεία).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by fanis75

                            Πάρε όποιο σου αρέσει περισσότερο (κατάλαβα ότι δίνεις σημασία στην σχεδίαση) και σου κάνουν οι χώροι του. Όλα καλά ειναι.

                            ΥΓ: Εννοείται θα το πάρεις αυτόματο.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • F
                              fiverg last edited by fiverg

                              Χωρίς ιδιαίτερη έκπληξη, ψάχνοντας για συγγενη, έχουμε ακριβώς την ίδια λίστα, απλά με το kia sportage να προηγείται του Tucson ως πιο φρέσκου αφού για το Tucson επίκειται face-lift.
                              Έχω υπολογίσει για σχετικά καλά εξοπλισμένες εκδόσεις (δικινητα αυτοματα), 45 στην x1, 42 το tiguan, 39 το sportage. Αν θες ηλιοροφη λογαριαζε και +1Κ σε όλα. Δεν τα έχει δει ακόμη από κοντά ούτε έχουμε κάνει test drive. Δεν αναμένω ωστόσο εκπλήξεις, λογικά και τα 3 θα είναι πολύ καλά, το θέμα είναι ποιο σου κάνει παραπάνω κλικ και τα χρήματα που μπορείς να δώσεις.
                              Εννοείται ότι η υβριδικοτητα και των 3 είναι ψιλομουφα, αλλά αν δεν εχεις χώρο φόρτισης δεν έχεις λόγο να πας σε plug in.
                              Μόνο το corolla cross είναι πραγματικό υβριδικό με όφελος στην τσέπη, αλλά εκεί θα κάνεις μεγάλο συμβιβασμό στα υλικά και το design του εσωτερικού σε σχέση με τα άλλα 3 ειναι και δείχνει πιο "φτωχο" (αλλα εινσι και πιο φτηνο).

                              N 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • williamg
                                williamg last edited by williamg

                                This post is deleted!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sargus
                                  sargus last edited by

                                  Από εμένα, Tiguan. Εκτός του ότι είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, μου βγάζει την αίσθηση του "τα κάνω όλα καλά" περισσότερο από τα άλλα. Αν όχι Tiguan, μου αρέσουν πολύ και οι δύο Κορεάτες (με ένα μικρό προβάδισμα στο Sportage).
                                  Βέβαια, όλα τα αυτοκίνητα που κοιτάζεις είναι εξαιρετικά. You can't go wrong με κανένα από αυτά. Οπότε, όπως σου είπαν παραπάνω, διάλεξε αυτό που σου αρέσει περισσότερο και βολεύει και την τσέπη σου πιο πολύ.
                                  Μην αμελήσεις να τα οδηγήσεις όλα. Και όχι για 10 λεπτά! Είναι πολύ σημαντικό γιατί κάποια μπορεί να σου ταιριάξουν περισσότερο από άλλα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • C
                                    civil357 last edited by

                                    Το καταλαβαίνω ότι όλοι γράφουμε για τα phev ότι αν δεν είναι εταιρικά δεν έχουν νόημα , ΑΛΛΑ , ξεχνάτε κάτι σημαντικό , στα γαλλικά προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη και στα υπόλοιπα ένα σεβαστό αριθμό περισσότερων αλόγων στα ίδια κυβικά. Επίσης μακράν πιο σύγχρονη λύση από τα αμιγώς θερμικά ή τα mild και η αίσθηση της έστω και για λίγα χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης είναι πολύ ωραία.

                                    Κοινώς , ο.κ. μπορεί να μην τον ενδιαφέρει άμεσα τον άνθρωπο , αλλά τόσα περισσότερα άλογα , με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα και με παρόμοια κατανάλωση ( που σε φυσιολογικούς ρυθμούς που δουλεύουν φουλ υβριδικά , μπορεί να είναι και χαμηλότερη ) , είναι κάτι που δε μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί.

                                    Καταλαβαίνω τους ενδοιασμούς για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων συστημάτων.

                                    G fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                    • G
                                      gchris7 @civil357 last edited by

                                      @civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:

                                      Το καταλαβαίνω ότι όλοι γράφουμε για τα phev ότι αν δεν είναι εταιρικά δεν έχουν νόημα , ΑΛΛΑ , ξεχνάτε κάτι σημαντικό , στα γαλλικά προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη και στα υπόλοιπα ένα σεβαστό αριθμό περισσότερων αλόγων στα ίδια κυβικά. Επίσης μακράν πιο σύγχρονη λύση από τα αμιγώς θερμικά ή τα mild και η αίσθηση της έστω και για λίγα χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης είναι πολύ ωραία.

                                      Κοινώς , ο.κ. μπορεί να μην τον ενδιαφέρει άμεσα τον άνθρωπο , αλλά τόσα περισσότερα άλογα , με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα και με παρόμοια κατανάλωση ( που σε φυσιολογικούς ρυθμούς που δουλεύουν φουλ υβριδικά , μπορεί να είναι και χαμηλότερη ) , είναι κάτι που δε μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί.

                                      Καταλαβαίνω τους ενδοιασμούς για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων συστημάτων.

                                      Για να πάρει plugin πρέπει να έχει την δυνατότητα να φορτίζει στο σπίτι. Αν έχει αυτή την δυνατότητα δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να πάρει plugin σαν ιδιώτης και όχι model y.

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @civil357 last edited by

                                        @civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:

                                        Το καταλαβαίνω ότι όλοι γράφουμε για τα phev ότι αν δεν είναι εταιρικά δεν έχουν νόημα , ΑΛΛΑ , ξεχνάτε κάτι σημαντικό , στα γαλλικά προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη και στα υπόλοιπα ένα σεβαστό αριθμό περισσότερων αλόγων στα ίδια κυβικά. Επίσης μακράν πιο σύγχρονη λύση από τα αμιγώς θερμικά ή τα mild και η αίσθηση της έστω και για λίγα χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης είναι πολύ ωραία.

                                        Σωστά, αλλά με ορισμένα σχόλια από μέρους μου:

                                        1. Ειναι πανάκριβα, πιο ακριβά από ένα αμιγώς ηλεκτρικό και δεν έχουν επιδότηση.
                                        2. Αχρείαστα πολύπλοκη τενχολογία, που δεν ειναι δοκιμασμένη αρκετά χρόνια και όπως βλέπουμε έχει πολλά προβλήματα νεότητας.

                                        ΥΓ: το βασικότερο όμως ειναι η τιμή, πιστεύω.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        C G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          civil357 @gchris7 last edited by

                                          @gchris7 said in Βοήθεια για αγορά SUV:

                                          @civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:

                                          Το καταλαβαίνω ότι όλοι γράφουμε για τα phev ότι αν δεν είναι εταιρικά δεν έχουν νόημα , ΑΛΛΑ , ξεχνάτε κάτι σημαντικό , στα γαλλικά προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη και στα υπόλοιπα ένα σεβαστό αριθμό περισσότερων αλόγων στα ίδια κυβικά. Επίσης μακράν πιο σύγχρονη λύση από τα αμιγώς θερμικά ή τα mild και η αίσθηση της έστω και για λίγα χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης είναι πολύ ωραία.

                                          Κοινώς , ο.κ. μπορεί να μην τον ενδιαφέρει άμεσα τον άνθρωπο , αλλά τόσα περισσότερα άλογα , με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα και με παρόμοια κατανάλωση ( που σε φυσιολογικούς ρυθμούς που δουλεύουν φουλ υβριδικά , μπορεί να είναι και χαμηλότερη ) , είναι κάτι που δε μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί.

                                          Καταλαβαίνω τους ενδοιασμούς για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων συστημάτων.

                                          Για να πάρει plugin πρέπει να έχει την δυνατότητα να φορτίζει στο σπίτι. Αν έχει αυτή την δυνατότητα δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να πάρει plugin σαν ιδιώτης και όχι model y.

                                          Γιατί;
                                          Χρήστες και εδώ μέσα αναφέρουν την εμπειρία τους και χωρίς φόρτιση , ότι δουλεύουν ως καθαρά υβριδικά , στο 99% των περιπτώσεων έχουν διαθέσιμη τη συνδυαστική τους ιπποδύναμη και ιδίως σε σχέση με την ιπποδύναμή τους είναι οικονομικά.

                                          Παρόμοια από ( σχετικά μικρή) προσωπική εμπειρία σε όχι και τόσο ανεπτυγμένο σύστημα ( Q3) .

                                          Εννοείται ότι τα οφέλη τους πολλαπλασιάζονται αν έχεις καθημερινή φόρτιση.

                                          katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            civil357 @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in Βοήθεια για αγορά SUV:

                                            @civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:

                                            Το καταλαβαίνω ότι όλοι γράφουμε για τα phev ότι αν δεν είναι εταιρικά δεν έχουν νόημα , ΑΛΛΑ , ξεχνάτε κάτι σημαντικό , στα γαλλικά προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη και στα υπόλοιπα ένα σεβαστό αριθμό περισσότερων αλόγων στα ίδια κυβικά. Επίσης μακράν πιο σύγχρονη λύση από τα αμιγώς θερμικά ή τα mild και η αίσθηση της έστω και για λίγα χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης είναι πολύ ωραία.

                                            Σωστά, αλλά με ορισμένα σχόλια από μέρους μου:

                                            1. Ειναι πανάκριβα, πιο ακριβά από ένα αμιγώς ηλεκτρικό και δεν έχουν επιδότηση.
                                            2. Αχρείαστα πολύπλοκη τενχολογία, που δεν ειναι δοκιμασμένη αρκετά χρόνια και όπως βλέπουμε έχει πολλά προβλήματα νεότητας.

                                            ΥΓ: το βασικότερο όμως ειναι η τιμή, πιστεύω.

                                            Το βασικότερο είναι η πολυπλοκότητα μάλλον , καθώς ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος τα σημείωσε.

                                            Ναι είναι πανάκριβα , αλλά υπάρχουμε και εμείς οι λίγοι που ακόμα τα ηλεκτρικά δεν μας καλύπτουν

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr