-
οχι δεν εχει βιδες για να βγει το μαυρο πλαστικο.βιδες εχει το καλυμα του φωτιστικου αλλα για να βγει το καλυμα πρεπει να βγει το μαυρο πλαστικο.το μαυρο πλαστικο πιανει με βιδες απο μεσα οποτε αναγκαστικα πρεπει να βγει η ταπετσαρια.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
στο skoda favorit εχει χαλασει ο γρυλος παραθυρου του οδηγου.ξερει κανεις που μπορω να βρω γρυλο καινουριο η μεταχειρισμενο για τοσο παλιο αυτοκινητο?ξερει κανενας που μπορει να εχει?εχω φαει το τοπο και δεν μπορω να βρω.Βρηκες γρυλο τελικα? Αθηνα εισαι? Βρωμαει ο τοπος απο αυτα εδω...
-
γρυλο δεν εχω βρει πουθενα,εναν ειχα βρει και μου ελεγε 50ε καινουριο ιμιτασιον αλλα δεν τον πηρα.αθηνα μενω ναι.μου τον εχει επισκευασει προχειρα ενας φανοποιος.εχεις βρει εσυ?
-
Εψαξες σε Καντζο, Ερωτοκριτο, Κουτρα κτλ? Κανε και τα παζαρια σου και παρτον καινουριο...ενα 30-40αρι ανετα. Μη μου πεις οτι εινα πολλα για γρυλλο?
-
θα ρωτησω και αυτους,αν και ο γρυλλος τη βγαζει ακομα με την επισκευη του φανοποιου.50 ευρω ηταν με παζαρι χαχα 60e πηρα ηλεκτρικο γρυλλο για το punto.
-
Παιδιά επειδή είμαι λίγο ψείρας σε ποια μεροι του αυτοκινήτου είναι καλό να ρίχνουμε γρασσο σπρέι σιλικόνης ή και αντισκουριακο πχ στις πόρτες η σύστημα ανάρτησης και διεύθυνσης τελευταία το νιώθω σαν να κοπανάει κάπως και η πόρτα του συνοδηγού σαν να κολλάει..
-
Έχει το lidl δυναμοκλειδο parkside με 210nm ροπή και σκεφτόμουν να το πάρω για να σφίγγω τα μπουλόνια του αυτοκινήτου αν αλλάξω καμία τετράδα ( ούτως ή αλλιώς στο βουλκανιζατέρ με μπουλονοκλειδο τα σφίξανε) και γενικά οποιαδήποτε άλλη βίδα χρειαστεί αλλά μιλάμε για ελάχιστη χρήση.
Το εμπιστευόμαστε για κάτι τέτοιο; -
@panos2171 said in Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες:
Έχει το lidl δυναμοκλειδο parkside με 210nm ροπή και σκεφτόμουν να το πάρω για να σφίγγω τα μπουλόνια του αυτοκινήτου αν αλλάξω καμία τετράδα ( ούτως ή αλλιώς στο βουλκανιζατέρ με μπουλονοκλειδο τα σφίξανε) και γενικά οποιαδήποτε άλλη βίδα χρειαστεί αλλά μιλάμε για ελάχιστη χρήση.
Το εμπιστευόμαστε για κάτι τέτοιο;Ναι το εμπιστευομαστε , ετσι κι αλλιως και το ακριβοτερο του κοσμου να παρεις που εχουν οι μηχανικοι , θελουν καλιμπραρισμα καθε εξι μηνες .
Πανο τοξερες οτι υπαρχουν εξιδικευμενοι που περνανε απο τα συνεργεια και τα καλιμπραρουν ;
Ειδικα για μπουλονια ειναι τελειο , 1000 φορες απο του βουλκανιζατερ που δεν τα εχουν καλιμπραρει ποτε .
Εγω το εχω πανω απο 10 χρονια , το κακο ειναι οτι δεν φερνει κανα μικροτερο για πιο λεπτοδουλειες . -
Ναι ξέρω ότι θέλουν καλιμπράρισμα. Αυτό που πήρα λέει μετά από 5000 χρήσεις ή στους 12 μήνες.
Έχει βίντεο στο yt πάντως που λέει πως να το κάνεις. -
@panos2171 said in Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες:
Ναι ξέρω ότι θέλουν καλιμπράρισμα. Αυτό που πήρα λέει μετά από 5000 χρήσεις ή στους 12 μήνες.
Έχει βίντεο στο yt πάντως που λέει πως να το κάνεις.ριξε κανα συνδεσμο να δω , μην φαω μερα ψαχνοντας
-
Καλημέρα το γκολφ στραβωσε πάλι δισκοπλακες μπροστά. Φρένα κτλ. αλλάζω μόνος , θα ήθελα να πάρω ένα μετρητικο ρολόι με αφορμή το εν λόγω θέμα πριν αλλάξω πλήμνη. Υπάρχει κάποια πρόταση? Στα 20-30€ αξίζουν ή πιο πολύ θα με μπερδέψουν?
-
Αφου πηγα συνεργειο για αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορων ειπα το φιλτρο καυσιμου να το αλλαξω εγω ωστε να κανω κατι και εγω .
Χθες λοιπον μιας και ειχα χρονο και ωραιο ηλιολουστο καιρο βγαζουμε εργαλεια , τι εργαλεια δηλαδη κανα κατσαβιδι και την μικρη συλλογη μιας και το 7 και το 8 καρυδακι χρειαζονταν .
Το αλλαζω λοιπον τα κουμπωνω ολα (μιλαμε για ντηζελ ) χαρουμενος αρχιζω να πρεσαρω απο την φουσκα για να γεμισει το φιλτρο και να κανω εξαερωση . Ελα ομως που εφτασα τις 400 και εκει μαλακη η φουσκα πουθενα πιεση .
Ξεκουμπωμα ολα παλι απ την αρχη δεν μπορει κατι δεν εχω κουμπωσει σωστα απο καπου παιρνει αερα , το κουναω ελαχιστο πετρελαιο μεσα , κουμπωνω χαλαρα αυτη την φορα και με προσοχη να ακουω το ηχο κλιπ οτι κουμπωσαν σωστα τα σωληνακια . Ξανα τιποτα χαλαρη η φουσκα . αφου ριχνω τα απαραιτητα καντηλια παιρνω την μεγαλη αποφαση και γεμιζω το φιλτρο πετρελαιο με αποτελεσμα να χυθουν πετρελαια παντου , οτι ηθελα να αποφυγω και με 3 μιζιες πειρε μπροστα .
Συμπερασμα η φουσκα βοηθητικο τρομπακι τα επαιξε .
Τα καντηλια πηγαν βεβαια και στην ford γιατι αν θυμαμαι καλα δικος της ειναι ο περιφημος κινητηρας 1.6 που στην psa τον λενε DV6TED4 και που οτι εχει να παλεψεις ολα ειναι κρυμενα στο πισω μερος του κινητηρα και σου βγαζει την π-----α αναποδα . ουτε την διαδρομη απο τα σωληνακια δεν μπορεις να δεις .
τελος παντων αυτα .
Δεν ηθελα να φτασω στο χαλι του κρουζερ με επαγγελμα που γραφει μηχανικος και εγραψε σε αλλο τοπικ οτι ανοιξε το καπω μετα απο ενα χρονο για να δει λαδια και παραφλου και δεν το σχολιασε κανεις .
Χειροτερα και απ την γκομενα που εριξε λαδι πανω απο τον κινητηρα .
Επαγγελμα οικιακα επρεπε να λεει και οχι πολιτικος μηχανικος .
Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες