Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 379
    • 380
    • 381
    • 382
    • 383
    • 411
    • 412
    • 381 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8235
    272577
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits @tgd last edited by

      @tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Το να φορτίζει ασύρματα παρκαρισμένο στην ειδική θέση είναι άχρηστο. Σιγά το πρόβλημα να κοτσάρεις το καλώδιο.
      Να φορτίζει ασύρματα την ώρα που κινείσαι, μάλιστα, αυτό είναι τέλειο.

      Σε 100 χρόνια οι καινούριοι δρόμοι θα το έχουν, δεν αμφιβάλει κανείς.

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jammamon last edited by

        Σταματήστε βρε να σκάβετε το λάκκο συνέχεια ζητώντας καινούρια πράγματα που δεν χρειαζόμαστε.

        Είδαμε και πάθαμε να γίνουν κάπως ανταγωνιστικοί οι φορτιστές και όλη η τεχνολογία, τώρα κατευθείαν να τους κάνουμε πάλι μη ανταγωνιστικούς με πρόσθετα κόστη και δυσκολίες.

        Πέρα από την πλάκα, υπάρχουν κάποια πράγματα που απλά δεν θα συμφέρουν ποτέ: Όπως οι ηλιακές λεωφόροι και τόσες άλλες προτάσεις, έτσι θα πάνε άπατοι και οι ασύρματοι φορτιστές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by lap

          Ρε παιδιά ποιος μίλησε προς το παρόν για φορτίσεις καθώς κινείσαι;;;; Αν και υπάρχει το αντίστοιχο r&d

          Για οικιακή και όχι μόνο ασύρματη φόρτιση έγραψα.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tgd last edited by

            @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            Ρε παιδιά ποιος μίλησε προς το παρόν για φορτίσεις καθώς κινείσαι;;;; Αν και υπάρχει το αντίστοιχο r&d
            Για οικιακή και όχι μόνο ασύρματη φόρτιση έγραψα.

            Ε, γιατί; Άμα το έχω παρκαρισμένο στο γκαράζ με πειράζει να κοτσάρω ένα καλώδιο; Με ελάχιστο κόστος σε σχέση με την υποδομή ασύρματης φόρτισης;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Και το μόνο που κάνει ο φίλος μου ο Λαπ, είναι να μας κουνάει τον δάχτυλο, μαρσάροντας το θερμικό του...

              alt text

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Πρέπει να έπεσες σε χύτρα λαϊκισμού όταν ήσουν μικρός!

                Στις συζητήσεις μας προωθώ την ηλεκτροκίνηση, φωτοβολταϊκά, θερμομόνωση, ανεμογεννήτριες, net zero κτήρια κτλ σε όσους είναι σε φάση αγοράς και καλύπτουν τις προϋποθέσεις απόκτησης αυτών! Περα του γεγονότος πως αποκτούν ενεργειακή αυτονομία και κέρδος στην τσέπη τους!

                Το να τα προωθώ ev σε κάποιον που δεν μπορεί να καλύψει τις προϋποθέσεις απόκτησης και χρήσης του είναι άτοπο!

                Τέλος, υπάρχουν και τα καλόπαιδα που βλέπουν συνωμοσίες πίσω από την κλιματική κρίση, όντας οι ίδιοι άσχετοι περί των θεμάτων αυτών, και προκλητικά θέλουν να καταστραφούν όλα ως μια κάποια αντίδραση λόγω κάποιου κόμπλεξ ή ψυχικό τραύμα που έχουν αποκτήσει!

                Κοινως βλαμμενοι!!!

                Δεν θα έχουμε να φάμε! Δείτε το λάδι ποσο πήγε! Δείτε το μέλι!!! Η παραγωγή αυτών έχει πολλά προβλήματα! Η μεσόγειος θα ζήσει σχεδόν 100 έτη νωρίτερα αυτά που θα συμβούν στον υπόλοιπο πλανήτη!

                Το θέμα είναι πως αν δεν το κατανοήσουμε νωρίς τότε, πολύ απλά, θα επέλθουν ακραία μέτρα! Κοινή λογική χρειάζεται!

                Από απαγόρευση χρήσης θερμικού αυτοκινήτου μέχρι και περιορισμό θέρμανσης! Κανεις δεν ξέρει πως θα εξελιχθεί το φαινόμενο!

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                P bassstarlet 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Λαπ ελπίζω να ξεχωρίζεις ένα φιλικό πείραγμα από μια σκληρή κόντρα.
                  Το ποστ μου δεν απευθυνόταν μόνο σε σένα.

                  Απλά ας συνειδητοποιήσουμε ότι χάθηκε η ευκαιρία για ήπια προσαρμογή και "πράσινη ανάπτυξη" που θα επιτευχθεί μέσα από μάρκετινγκ και πωλήσεις πανακριβων προϊόντων...
                  Κι ότι όσο επιμένουμε στο ίδιο πολιτικό-οικονομικό σύστημα διεθνώς, πάμε ντουγρού προς τη δυστοπια που περιγραφεις.

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Τα έχουμε πει είναι δίκοπο μαχαίρι!

                    Δρν υπάρχει οικονομία χωρις παραγωγή! Σε κανένα σύστημα! Διάβασε έστω κάποια οικονομικά άρθρα σχετικά με το θέμα αυτό!

                    Είναι μια παραφιλολογία όλο αυτό που συζητείται μεταξύ συνομιλητών που τους λείπουν βασικές γνώσεις και παραδοχές! Αν συζητάς ή διαβάζεις τέτοια αφηγήματα, είσαι πολύ μακριά από την πραγματικότητα!

                    Ολα τα συστήματα μετά την πρώτη βιομηχανική επανάσταση στηρίζονται στην υπερπαραγωγή!

                    Και στο σύστημα που υποννοεις έχτιζαν εργοστάσια και παρήγαγαν σε τελείως εκτός πραγματικότητας οριακά κόστη διότι δεν υπήρχε αλλος τρόπος διαφυγή σπο την πτώχευση και κάλυψη ενός έστω βασικού επιπέδου διαβίωσης των πολιτών! Πολλές απο τις πρώτες ύλες παραγωγής ήταν σε άφθονη ποσότητα, και παρόλα αυτά παρουσίαζαν μικρότερη απόδοση στην παραγωγή.

                    Μαλιστα λόγω του ότι δεν είχαν τον όρο του κέρδους στις εισροές δεν μπορούσαν να υπολογίσουν τις καμπύλες κόστους και να πάρουν τις σωστές αποφάσεις ως προς την παραγωγή. Για αυτό η οικονομία κατέρρεε, όπως αναφερουν οι γκουρού του είδους! Κάτι που τελικά το κατάλαβαν και μετρίασαν ως έναν βαθμο με την εφαρμογή μιας έννοιας του κέρδους σε μια διαφορετική μορφή και σε κάποια δοκιμαστικά είδη τη δεκαετία του 60 και σε κάποια εργοστάσια όπου οντως κατάφεραν να εμφανίσουν πολύ υψηλά νούμερα απόδοσης σε πολλούς δείκτες, σχετικά με την τότε τάση της οικονομίας, έστω και για λίγο μέχρι την εκ νέου καταργηση του

                    Το ίδιο και στο καπιταλιστικό σύστημα το οποίο κατά μια έννοια ακολουθει την ίδια αρχή αλλά από άλλον δρόμο και στηρίζεται στην κατανάλωση ως έναν άλλον δείκτη αξιολόγησης του κόστους!
                    Η λυση δεν βρίσκεται στην υπερβολική μείωση της παραγωγής! Αυτό θα αυξήσει τις τιμες υλών και κατεργασίας σε απίστευτα ύψη! Θα επέλθει ακραία φτώχεια! Η φτώχεια θα φέρει πολέμους και αυτοκαταστροφή της ανθρωπότητας!

                    Πρέπει να βρουνε άλλον τρίτο δρόμο! Της κυκλικής οικονομίας στον υψηλότερο δυνατό βαθμό! αυτόν έχουμε ως λύση προς το παρόν!

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jammamon last edited by

                      Ένα πολύ απλοποιημένο παράδειγμα για να δείτε ότι όλα γίνονται:

                      Αν πούμε όλοι αύριο ότι περικόπτουμε κατά 30% τις δαπάνες μας και σταματάμε κάθετι που δεν μας χρειάζεται.

                      Θα ρθει ο άλλος και θα σου πει "ναι αλλά ανεργία".

                      Πηγαίνουμε στον βιομήχανο εμείς οι 100 εργαζόμενοί του και του λέμε "θα μας μειώσεις τους μισθούς 30% αλλά θα μας κρατήσεις όλους". Εσείς τι νομίζετε ότι θα πει αυτός; Τον ενδιαφέρει μόνο το συνολικό κόστος εργασίας και το κέρδος, όχι οι ίδιοι οι μισθοί και ο τζίρος.

                      Έτσι πέφτει η παραγωγή και η κατανάλωση 30%, η εργασία και τα κέρδη του κεφαλαίου μένουν ίδια με πριν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Στην μικροοικονομία, στην κοστολόγηση κτλ τα πάντα κινούνται με τους λεγόμενους οριακους λόγους. Δηλαδή, ναι μπορεί κάτι να λειτουργήσει ως ιδέα , εν προκειμένω η μείωση ως ένα σημείο όπου μετά από αυτό δημιουργεί αρνητικό σπιράλ και αυτοκαταστροφή.

                        Με απλά λόγια όταν στην συνάρτηση υπάρχουν "πεπερασμένα στοιχεία" που λένε και οι μηχανικοί, μια περαιτέρω μείωση της παραγωγης θα επιφέρει αύξηση του μέσου και οριακού κόστους όπου με την ταυτόχρονη μείωση των μισθών από την πρότερη μείωση αυτών στην πρώτη φάση της αλλαγής εν τέλη θα επιφέρει χάος, πληθωρισμό, μετά στάσιμο πληθωρισμό, ανομία, παραοικονομία και οικονομική κατάρρευση.

                        Και όταν υπάρχει οικονομική κατάρρευση οι άνθρωποι δεν συμπεριφέρονται με μια μέση κοινή λογική, οδηγούνται σε ακραία μονοπάτια και μετά ακολουθεί ότι μας έχει διδάξει η ιστορία.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          PaNick 0 @lap last edited by

                          @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          Πρέπει να έπεσες σε χύτρα λαϊκισμού όταν ήσουν μικρός!

                          Στις συζητήσεις μας προωθώ την ηλεκτροκίνηση, φωτοβολταϊκά, θερμομόνωση, ανεμογεννήτριες, net zero κτήρια κτλ σε όσους είναι σε φάση αγοράς και καλύπτουν τις προϋποθέσεις απόκτησης αυτών! Περα του γεγονότος πως αποκτούν ενεργειακή αυτονομία και κέρδος στην τσέπη τους!

                          Το να τα προωθώ ev σε κάποιον που δεν μπορεί να καλύψει τις προϋποθέσεις απόκτησης και χρήσης του είναι άτοπο!

                          Τέλος, υπάρχουν και τα καλόπαιδα που βλέπουν συνωμοσίες πίσω από την κλιματική κρίση, όντας οι ίδιοι άσχετοι περί των θεμάτων αυτών, και προκλητικά θέλουν να καταστραφούν όλα ως μια κάποια αντίδραση λόγω κάποιου κόμπλεξ ή ψυχικό τραύμα που έχουν αποκτήσει!

                          Κοινως βλαμμενοι!!!

                          Δεν θα έχουμε να φάμε! Δείτε το λάδι ποσο πήγε! Δείτε το μέλι!!! Η παραγωγή αυτών έχει πολλά προβλήματα! Η μεσόγειος θα ζήσει σχεδόν 100 έτη νωρίτερα αυτά που θα συμβούν στον υπόλοιπο πλανήτη!

                          Το θέμα είναι πως αν δεν το κατανοήσουμε νωρίς τότε, πολύ απλά, θα επέλθουν ακραία μέτρα! Κοινή λογική χρειάζεται!

                          Από απαγόρευση χρήσης θερμικού αυτοκινήτου μέχρι και περιορισμό θέρμανσης! Κανεις δεν ξέρει πως θα εξελιχθεί το φαινόμενο!

                          Διαβαζα αυτο.
                          https://gr.euronews.com/green/2024/04/07/austria-eksafanizontai-oi-pagetones

                          Σε 45 χρονια λεει θα εχουν εξαφανιστει οι παγετωνες της Αυστριας και τιποτα δεν μπορει να γινει να αναστραφει αυτο.

                          Η Αυστρια μπορει να μην ειναι μια φτωχη χωρα οπως η Ελλαδα αλλα το κλιμα ειναι παγκοσμιο οπως κι η κλιματικη αλλαγη.

                          Θα σου προτεινα να χαλαρωσεις λιγο, δεν προκειται να αλλαξει κατι επειδη αγορασαν 200-500 ανθρωποι ηλεκτρικο ή επειδη καποιοι βαλανε φωτοβολταικα ή θερμομονωσαν το σπιτι τους.

                          Το συστημα ειναι πολυ πιο μεγαλο και πολυεπιπεδο για να αλλαξει απο ατομικες συμπεριφορες και επηρεαζεται απο παρα πολλους παραγοντες που δεν ελεγχουμε γιατι δεν μπορουμε. Φετος πχ ειχαμε ηπιο χειμωνα λογω του Ελ Νινιο στο νοτιο ημισφαιριο!

                          Θα πρεπει να γινουν κοσμογονικες αλλαγες στον τροπο ζωης μας σε πολυ λιγο χρονο για να σωσουμε ο,τι σωζεται οι οποιες θα απαιτησουν τεραστια κομματια του παγκοσμιου ΑΕΠ ή θα πρεπει να ανασταλει η αναπτυξη.

                          Και τα δυο θα φερουν φτωχια, πεινα και δυστυχια σε εκατομμυρια κοσμο, οπως και αν δεν κανουμε τιποτα. Θα υπαρξουν πολεμοι, προσφυγες , κλιματικοι μεταναστες, ο,τι απο αυτα δυο αποφασισουμε να κανουμε.

                          Αλλα ακομα κι αν δεν κανουμε τιποτα παιζει να αποφασισει η φυση για εμας, με μια νεα παγετωνικη περιοδο ή μια ερημοποιηση τεραστιων περιοχων που θα μειωσει τον πληθυσμο τοσο που θα ισορροπησει το πραγμα.

                          Τοσο απλα ειναι τα πραγματα και τοσο δυσοιωνα

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Εχω αλλη οπτική και αντίληψη.

                            Όλα είναι θέμα κουλτούρας. Πριν δυο ετη χλεύαζαν τις περιβαλλοντικές ανησυχίες. Τώρα είμαστε στην φάση της κατανόησης πως τα πράγματα είναι σοβαρά.
                            Στην επόμενη φάση θα ναι ο συνδυασμός ατομικών και κυβερνητικών μέτρων. Στα περί κυβερνητικών μέτρων βλέπουμε πως από τους πολίτες υπάρχει μια έχθρα για τις απέ. Καλο το φυσικό αέριο, να παραξουμε και εμείς χωρίς να αναγκαζόμαστε να αγοράζουμε από τους άλλους αλλά ως επικουρικό των απέ για σταθερή παραγωγή ρεύματος.
                            Πανε όμως μια βολτα στην επαρχία και δες πως αντιμετωπίζουν τις απέ. Σαν τον διάολο. Δεν έχουν καταλάβει το ότι θα καταστραφούν τελείως. Σε 20-30 ετη πολλά δέντρα θα έχουν μικρή παραγωγή. Τα χωράφια τους θα γίνουν ξηρά ή μη καλλιεργήσιμα από τις πλημμύρες!

                            Μου λες πως έχουμε χάσει το παιχνίδι....δεν έχεις καταλάβει κάτι. Έχουμε χάσει το παιχνίδι για την αύξηση κατά 1,5 βαθμό της μέσης παγκόσμιας θερμοκρασίας της θάλασσας που σημαίνει για εμάς στη Μεσόγειο έως και 3. Εάν δεν αναπτυχθεί μια κουλτούρα πάμε για τους 2 βαθμούς μέσης παγκόσμιας αύξησης και 4 σε εμάς!!

                            Αυτό σημαίνει ότι η όμορφη χωρα μας θα υποφέρει. Αυτό σημαίνει πως πλέον θα έχουμε τυφώνες και πλημμύρες σαν την Θεσσαλία σχεδόν κάθε ετος.

                            Δείτε τις περιοχές και θυμηθείτε τι έγινε στη Θεσσαλία!

                            alt text

                            Συνεπώς, ο καθένας με τις μικρές του δυνάμεις σε αυτήν την μικρή γωνία της γης εφόσον έχει την οικονομική δυνατότητα ας κάνει ένα βήμα σε πιο οικολογικές επιλογές. Αυτό το τόσο απλό λέω. Ακόμα και η δύναμη της ψήφου που έχει στα χέρια του μπορεί να αλλάξει πολλά πράγματα σε εθνικό και υπερεθνικό επίπεδο.

                            Ένα απλό παράδειγμα αντιμετώπισης του προβλήματος είναι η πολιτική επιλογή του αντί να οργανώνουμε ηλίθιες φιέστες και να ξοδεύονται εκατομμύρια σε λαμπάκια και διαπλεκόμενους, να χρηματοδοτείται με τα εκατομμύρια αυτά η έρευνα και ανάπτυξη των μπαταριών, υλικών, πράσινων τεχνολογιών μέσω διαφόρων σχετικών ταμείων για την αντιμετώπιση της περιβαλλοντικής κρίσης! Όσα περισσότερα μυαλά έχουν κίνητρο να ερευνήσουν τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να βρεθούν λύσεις

                            Αυτό είναι μια πολιτική απόφαση που πηγάζει από την κουλτούρα των ψηφοφόρων! Συνεπώς όπως είπα στην αρχή, ολα καταλήγουν κατ εμε στην ηθική και κουλτούρα των πολιτών!

                            Είναι αστείο πως οι βόρειοι λαοί έχουν υψηλή περιβαλλοντική κουλτούρα και εμείς που θα γευτούμε πρώτοι κατά δεκαετίες την αλλαγή του κλίματος, θεωρούμε πως όλα είναι συνωμοσίες!

                            Αλλωστε μια σχετική έρευνα για την νουμοσυνη στην Ελλάδα έδειξε πως 2,5 εκ Έλληνες έχουν υπερβολικά χαμηλή νουμοσυνη στο όριο της νοητικής αναπηρίας!!!!

                            2,5 εκατομμύρια στα 10!!!!!!

                            Ο πόλεμος με την κλιματική κρίση δεν χάθηκε, οι άνθρωποι στην ιστορία τους πολεμούσαν μέχρι εσχάτων. Πάντα αυτό έκαναν.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              super-t @PaNick 0 last edited by

                              @panick-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              ...

                              Θα σου προτεινα να χαλαρωσεις λιγο, δεν προκειται να αλλαξει κατι επειδη αγορασαν 200-500 ανθρωποι ηλεκτρικο ή επειδη καποιοι βαλανε φωτοβολταικα ή θερμομονωσαν το σπιτι τους.

                              ...

                              The world’s 280 million electric bikes and mopeds are cutting demand for oil far more than electric cars

                              ...But it’s more than that – they are actually displacing four times as much demand for oil as all the world’s electric cars at present, due to their staggering uptake in China and other nations where mopeds are a common form of transport.
                              .
                              Their sheer popularity is already cutting demand for oil by a million barrels of oil a day – about 1% of the world’s total oil demand

                              https://theconversation.com/the-worlds-280-million-electric-bikes-and-mopeds-are-cutting-demand-for-oil-far-more-than-electric-cars-213870

                              P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                https://www.facebook.com/share/v/Sazef6R5e3DneajY/

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  PaNick 0 @super-t last edited by fanis75

                                  @super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  @panick-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  ...

                                  Θα σου προτεινα να χαλαρωσεις λιγο, δεν προκειται να αλλαξει κατι επειδη αγορασαν 200-500 ανθρωποι ηλεκτρικο ή επειδη καποιοι βαλανε φωτοβολταικα ή θερμομονωσαν το σπιτι τους.

                                  ...

                                  The world’s 280 million electric bikes and mopeds are cutting demand for oil far more than electric cars

                                  ...But it’s more than that – they are actually displacing four times as much demand for oil as all the world’s electric cars at present, due to their staggering uptake in China and other nations where mopeds are a common form of transport.
                                  .
                                  Their sheer popularity is already cutting demand for oil by a million barrels of oil a day – about 1% of the world’s total oil demand

                                  https://theconversation.com/the-worlds-280-million-electric-bikes-and-mopeds-are-cutting-demand-for-oil-far-more-than-electric-cars-213870

                                  Exactly my point!

                                  Τα 280 εκατομμυρια κανουν διαφορα, τα 500-800 ηλεκτρικα αυτοκινητα σε μια αγορα 120-130 χιλιαδων, οχι.

                                  Αν ολα αυτα τα χρηματα που δινονται για να αγορασουν ευκαταστατοι ανθρωποι ηλεκτρικο ΙΧ, δινονταν για να αλλαχθουν τα λεωφορεια με ηλεκτρικα, τα ταξι, τα last mile οχηματα τροφοδοσιας, τα μηχανακια των ντιλιβερι και ταυτοχρονα ενισχυαμε τα ΜΜΜ με δρομολογια, θα αναπνεαμε ηδη καλυτερο αερα στην Αθηνα.

                                  Επειδη ομως το κρατος δεν θελει να μοιρασει δυο γαιδουριων αχυρα, φτιαχνει ενα ταμειο και αφηνει τους ιδιωτες να παιξουν μπαλα

                                  Να θυμισω μονο οτι τα ηλεκτρικα λεωφορεια παραγγελθηκαν εν μεσω περιορισμων λογω covid και ακομα δεν κυκλοφορουν στους δρομους

                                  ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Εξαιρετική τοποθέτηση @PaNick-0 !!!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Δυστυχώς δεν λειτουργεί έτσι η βιομηχανία.

                                      Εφόσον υπάρχουν περιορισμοί και χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης συγκεκριμένης τεχνολογίας πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες αποσβέσεις στο κόστος έρευνας και ανάπτυξης.

                                      Οποτε, τα κράτη προσανατολίζονται στο να πωλούνται αυτοκίνητα που φέρουν υψηλή τεχνολογία με σκοπό να γίνει απόσβεση ώστε να περάσει στη μάζα.

                                      Δηλαδή, υπάρχουν διάφορες φάσεις και στάδια που πρέπει να εκπληρωθούν πριν την μετάβαση σε αλλη τεχνολογία.

                                      Μη ξεχνάμε πως με 20.000 ευρώ στην Ασία αγοράζεις ωραιότατα ev. Που πριν 10 έτη κόστιζαν 50.000 ευρω

                                      Επίσης ξεχνάτε κάτι πολυ βασικό.

                                      Αυτά που συγκρινετε έχουν μεταξύ τους σχέση υποκατάστατου και συμπληρωματικού. Δεν αντικαθιστά ένα ηλεκτρικό ποδήλατο ένα ηλεκτρικό οικογενειακό αυτοκινητο. Ειναι αλλος ο σκοπός και η ωφελιμότητα από το καθένα.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ntinaras
                                        ntinaras @PaNick 0 last edited by

                                        @panick-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                        @super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                        @panick-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                        ...

                                        Θα σου προτεινα να χαλαρωσεις λιγο, δεν προκειται να αλλαξει κατι επειδη αγορασαν 200-500 ανθρωποι ηλεκτρικο ή επειδη καποιοι βαλανε φωτοβολταικα ή θερμομονωσαν το σπιτι τους.

                                        ...

                                        The world’s 280 million electric bikes and mopeds are cutting demand for oil far more than electric cars

                                        ...But it’s more than that – they are actually displacing four times as much demand for oil as all the world’s electric cars at present, due to their staggering uptake in China and other nations where mopeds are a common form of transport.
                                        .
                                        Their sheer popularity is already cutting demand for oil by a million barrels of oil a day – about 1% of the world’s total oil demand

                                        https://theconversation.com/the-worlds-280-million-electric-bikes-and-mopeds-are-cutting-demand-for-oil-far-more-than-electric-cars-213870

                                        Exactly my point!

                                        Τα 280 εκατομμυρια κανουν διαφορα, τα 500-800 ηλεκτρικα αυτοκινητα σε μια αγορα 120-130 χιλιαδων, οχι.

                                        Αν ολα αυτα τα χρηματα που δινονται για να αγορασουν ευκαταστατοι ανθρωποι ηλεκτρικο ΙΧ, δινονταν για να αλλαχθουν τα λεωφορεια με ηλεκτρικα, τα ταξι, τα last mile οχηματα τροφοδοσιας, τα μηχανακια των ντιλιβερι και ταυτοχρονα ενισχυαμε τα ΜΜΜ με δρομολογια, θα αναπνεαμε ηδη καλυτερο αερα στην Αθηνα.

                                        Επειδη ομως το κρατος δεν θελει να μοιρασει δυο γαιδουριων αχυρα, φτιαχνει ενα ταμειο και αφηνει τους ιδιωτες να παιξουν μπαλα

                                        Να θυμισω μονο οτι τα ηλεκτρικα λεωφορεια παραγγελθηκαν εν μεσω περιορισμων λογω covid και ακομα δεν κυκλοφορουν στους δρομους

                                        Χτες ειδα ενα που εκανε δοκιμες.
                                        Περασα απο διπλα του και ηταν απιστευτα ησυχο...
                                        Πολυ σημαντικο αυτο, καθως ολοι ξερουμε τι φασαρια κανουν και ποσο τριζουν τα παλια κλασσικα diesel...

                                        Παντως δεν ειναι το ιδιο ευκολο να παραγγειλεις εναν στολο απο ηλεκτρικα λεωφορεια με το να επιλεξουν οι ιδιωτες ποιο ηλεκτρικο ιχ θα παρουν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Γενικα τον τελευταίο καιρό ένας τύπος στην γειτονιά μου περνάει με ηλεκτιρκη Vespa. Κινεζική. Όχι όμως αργή αλλά γρήγορη...δηλαδή με δυνατό μοτέρ.

                                          Το έχω ξαναπεί σε αλλη περίπτωση. Στην γειτονια έχουν και κάτι δέντρα όπου καθονται πουλάκια και κωλοπεριστερια.

                                          Λοιπόν από τις λίγες φορές που πέρασε από δίπλα μου μπορούσα ταυτόχρονα και άκουγα τα πουλιά από τα δέντρα.

                                          Στην τελευταία μολις εφυγε στο καπάκι περασε με ταχύτητα πακέτας με το κλασικό παπί χωρίς εξτρα σπορτίφ εξάτμιση.....πραγματικά μου ξέφυγε και φώναξα....σκάσε.....

                                          Η λαπαινα με κοίταξε άγρια...και με ρώτησε αν μου σάλεψε....

                                          Ήταν τεράστια η διαφορα στα αυτιά μου. ΤΕΡΑΣΤΙΑ.

                                          Ο έντονος ηχος μας αγχώνει, και μας πιεζει χωρίς να το καταλάβουμε.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          I antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                                          • I
                                            ilias-a @lap last edited by

                                            @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                            Ο έντονος ηχος μας αγχώνει, και μας πιεζει χωρίς να το καταλάβουμε.

                                            Αναλογα σε τι περιβαλλον εργαζεσαι, οταν περνας 8+ ωρες σε θορυβο τον συνηθιζεις.

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 381
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 381 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr