-
Ναι 7-8Κ παραπάνω..... πφφφ
-
@lap said in Xiaomi forum:
Ναι 7-8Κ παραπάνω..... πφφφ
στην κινα 7-8 παραπανω. Μην το ξεχνας αυτο λαπ. Τα 30 θα γινουν χαλαρα 45 στην ελλαδα, οταν και αν ερθει.
-
Δεν γίνεται αυτό αν δεν το θέλει ο εισαγωγέας!
Απλά οι δικοί μας αρμέγουν με δικαιολογία τις φορολογικές επιβαρύνσεις!
Οι επιβαρύνσεις είναι συγκεκριμένες!!!!
Δες τα τεσλα από Κίνα!
Αν κρίνω σπο τα καταστήματα xiaomi , εάν ποτε έρθει Ευρώπη θα έρθει σε δίκη της εισαγωγική!!!!
-
@lap said in Xiaomi forum:
Δεν γίνεται αυτό αν δεν το θέλει ο εισαγωγέας!
Απλά οι δικοί μας αρμέγουν με δικαιολογία τις φορολογικές επιβαρύνσεις!
Οι επιβαρύνσεις είναι συγκεκριμένες!!!!
Δες τα τεσλα από Κίνα!
δεν σου λεω τι θα επρεπε να γινει, σου λεω τι θα γινει.
Οσο για τα τεσλα, μην ξεχνας οτι αγοραζεις τεσλα απο τον ιδιο τον κατασκευαστη και οχι καποιον μεταπωλητη/αντιπροσωπο -
Η tesla έχει εργοστάσιο ΕΕ αν δεν κάνει και η xiaomi κάτι αντίστοιχο φθηνό αυτοκίνητο δεν θα δούμε.
-
@dettol said in Xiaomi forum:
@lap said in Xiaomi forum:
Δεν γίνεται αυτό αν δεν το θέλει ο εισαγωγέας!
Απλά οι δικοί μας αρμέγουν με δικαιολογία τις φορολογικές επιβαρύνσεις!
Οι επιβαρύνσεις είναι συγκεκριμένες!!!!
Δες τα τεσλα από Κίνα!
δεν σου λεω τι θα επρεπε να γινει, σου λεω τι θα γινει.
Οσο για τα τεσλα, μην ξεχνας οτι αγοραζεις τεσλα απο τον ιδιο τον κατασκευαστη και οχι καποιον μεταπωλητη/αντιπροσωποΔρν έχει κάποια σχέση η δραστηριότητα της εταιρίας στην Ευρώπη με την εισαγωγή αυτοκινήτων από τα ασιατικά εργοστάσια!
Απο την στιγμή που εισάγονται έχουν ακριβώς τις ίδιες επιβαρύνσεις ανεξαρτήτως της οικονομικής δραστηριότητας της εταιρίας στην Ευρώπη!Απλώς η τεσλα δεν έβαλε μεσάζοντες και δη Έλληνες!!!
Έφτιαξε θυγατρικές και από την ίδια την τεσλα τα αγοράζεις!
-
@lap said in Xiaomi forum:
Απλώς η τεσλα δεν έβαλε μεσάζοντες και δη Έλληνες!!!
αυτο ακριβως σου λεω
-
Υποψιάζομαι πως και η xiaomi θα κάνει το ίδιο!!!
Έχει ήδη δικά της μαγαζιά! Σε αυτήν την φιλοσοφία λειτουργεί και αυτή!
Αλλωστε έχει αγελάδες να αρμέγει σπο τον κλάδο της τεχνολογίας που να χρηματοδοτούν όλα αυτά
-
@lap said in Xiaomi forum:
Υποψιάζομαι πως και η xiaomi θα κάνει το ίδιο!!!
Έχει ήδη δικά της μαγαζιά
μυρισες τα νυχια σου;
τα καταστηματα xiaomi πχ στην ελλαδα δεν ειναι xiaomi ελλας, απλα ειναι branded καταστηματα. Οταν αγοραζεις ενα πατινι απο το xiaomi store του golden hall, δεν γραφει πανω η αποδειξη xiaomi.
Η αποδειξη/τιμολογιο των τεσλα, γραφει tesla plc -
Η φιλοσοφία της ακόμα και στα κινητά και στις σκούπες είναι να τα προσφέρει και εκτός πολυκαταστημάτων σε συνεργαζόμενο πωλητή λογικά με συγκεκριμένα προσυμφωνηθέντα
Σε ένα αυτοκινητο που θα χτυπάει Taycan, πόσες πιθανότητες δίνεις να μην έχει αποκλειστικό σημείο πώλησης που να ορίζει αυτή το τι και το πως και όχι κάποιος εισαγωγέας
-
@dimsabas said in Xiaomi forum:
@lap said in Xiaomi forum:
@dimsabas said in Xiaomi forum:
@realzeus said in Xiaomi forum:
@dstou said in Xiaomi forum:
Εντυπωσιακό ντεμπούτο για τη ΧΙΑΟΜΙ, δύο μόλις χρόνια από την ίδρυσή του αυτοκινητιστικού της κλάδου.
Μέγεθος Τεζλα S, επιδόσεις καλύτερες από Ταυκάν τούρμπο, τιμή χαμηλότερη από Τεζλα 3, 570 αλόγατα, 2,78'' τα 0-100 και 100kwh μπαταρία για να σώσετε τον πλανήτη.Κοίτα, έχω Ζιάομι κινητά εδώ και χρόνια. Αλλά δεν νομίζω ότι θα κάνουν καλύτερο 0-1000 μέτρα, ή θα στρίβουν όπως μια ηλεκτρική Πόρσε.
Ούτε ο CEO της δεν το νομίζει αυτό. Αλλά θα είναι 3% χειρότερο με το 1/3 των χρημάτων. Υποθετικά τα νούμερα αλλά πιάνεις το σκεπτικό.
Κάτι μου λέει πως θα χτυπήσει Porsche σε τιμή model 3
Άλλα γράφει αυτός εδώ: https://www.drive.gr/news/nea-montela/xiaomi-su7-ena-model-s-se-hrimata-model-3-oyte-eu28-hiliarika
Ποιός ο λόγος να γράφεται τέτοιος clickbait τίτλος ?
-
-
Xiaomi Hyper Die-Casting
Xiaomi has unveiled its self-developed Xiaomi Hyper Die-Casting T9100 cluster and proprietary die-casting alloy material, Xiaomi Titans Metal, making it the only domestic automaker simultaneously self-researching both large die-casting and materials.Xiaomi Hyper Die-Casting T9100 covers an area of 840m², with a total weight of 1050t and locking force reaching 9100t. Xiaomi has developed a foundation model quality judgment system that can complete inspections of individual pieces within 2 seconds, offering an efficiency ten times higher than manual inspection. The application of this cluster enables a remarkable achievement for Xiaomi EV, with the rear underbody integrating 72 components into one, reducing welded joints by 840, decreasing overall car weight by 17%, and significantly reducing production hours by 45%.
In material research and development, Xiaomi has developed Xiaomi Titans Metal, a high-strength, high-resilience, heat-treated die-casting material. Xiaomi's self-developed "Multi-Material Performance Simulation System" selects the optimal alloy formula from 10.16 million possibilities, ensuring a perfect combination of strength, resilience, and stability.
While the industry focuses on the tonnage of die-casting clamping pressure, Xiaomi is steadfastly pursuing a full-stack self-researched path. From materials and equipment clusters to finished castings, Xiaomi has completed nearly all aspects of the large die-casting industrial chain.
Διαβάστε αυτό.... εάν ισχύει.... η xiaomi είναι πολύ αποφασισμένη
-
@lap said in Xiaomi forum:
Δρν έχει κάποια σχέση η δραστηριότητα της εταιρίας στην Ευρώπη με την εισαγωγή αυτοκινήτων από τα ασιατικά εργοστάσια!
Δεν είμαι τόσο σίγουρος, πρέπει να υπάρχει κάποιο παραθυράκι, και τα fanatec ξέρω γω made in china είναι και πωλούνται στην ΕΕ tax free
Με το ίδιο μεταξόνιο, 4600 το ioniq, 5m το su7
-
Η μόνη περίπτωση να είναι free είναι να συναρμολογούνται ως ένα ποσοστό στην Ευρώπη όπου τότε αποκτούν ευρωπαϊκή καταγωγή!
Κάτι που έλεγα πως μπορεί να κάνει και η Ελλάδα , αλλά εμείς μαλώνουμε για τα πολιτικά
-
-
-
@dettol said in Xiaomi forum:
@lap said in Xiaomi forum:
Ναι 7-8Κ παραπάνω..... πφφφ
στην κινα 7-8 παραπανω. Μην το ξεχνας αυτο λαπ. Τα 30 θα γινουν χαλαρα 45 στην ελλαδα, οταν και αν ερθει.
τα 30 είναι 50 με 55 εδω
-
@cirus said in Xiaomi forum:
@iceman7 said in Xiaomi forum:
από τα κομμουνια της Κίνας.
για ολα τα άλλα συμφωνω αλλα αυτο το τελευταίο είναι λάθος.
Ουδεμία σχέση με κομμουνισμό εχει το πολίτευμα στην κίνα παρα μόνο σε ονομα και στο σφυροδρέπανο στην σημαία.
Τρόπος του λέγειν λολλλλ
-
Μένει να φανεί πως θα φανεί αντάξια η Xiaomi στο χώρο των αυτοκινήτων. Ως εταιρεία κινητών, κινήθηκε έξυπνα και έχει καθιερωθεί μέσα σε λίγα χρόνια, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου, ανάμεσα στους "κλασικούς" παίκτες.
Δεν έχω ψάξει αν το έχουν εφαρμόσει και στο αυτοκίνητο τους, η συνταγή η οποία τους έφερε την επιτυχία στα κινητά, ήταν ότι προσέφερε Value For Money επιλογές, οικονομικότερες και με περισσότερα χαρακτηριστικά από τους ακριβότερους ανταγωνιστές, αν εφαρμοστεί και στα αυτοκίνητα, δε βλέπω λόγο να μην επιτύχει.
Ακόμα και η Tesla δεν είχε καθιερωθεί στο χώρο, εν μία νυκτί εμφανίστηκε και έχει πάρει τη θέση της στην αγορά.
Xiaomi forum