-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και ο επόμενος και προηγούμενος POTUS δήλωσε ότι καλά τα ηλεκτρικά, αλλά έχουν μεγάλο κόστος κατασκευής και φτιάχνονται στην Κίνα, οπότε δεν θέλουμε να χάσουμε θέσεις εργασίας.
Οι πονηροί Κινέζοι θέλουν να τα φτιάχνουν δίπλα στο Μεξικό και να τα στέλνουν στις ΗΠΑ.
Η βεντούζα έρχεται:
https://www.drive.gr/news/o-donald-trump-tha-balei-100-dasmoys-sta-kinezika-toy-mexikoyΈρχονται και αυξημενοι ευρωπαϊκοί δασμοί στα κινέζικα μέσα στο καλοκαίρι πολύ πιθανώς...
-
-
Χειροκίνητη αντλία πετρελαίου με ξεχασμένο βιοντίζελ 8 - 10 μηνών
-
Μυξα;
-
-
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Londoners spend an eyewatering 67 hours per year, or around a quarter of an hour per workday
Έμαθα πριν χρόνια (προ brexit) για κάποιον που πούλησε διαμέρισμα στον Βόλο κι αγόρασε θέση πάρκινγκ στο Λονδίνο. Πιο πολλά λεφτά βγάζει!
-
This post is deleted! -
-
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.newsauto.gr/news/mia-nea-anakalipsi-dichni-xana-to-dromo-pros-to-idrogono/
οι solid state μπαταριες της τογιοτα μου φαινονται πιο πιθανες
-
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.newsauto.gr/news/mia-nea-anakalipsi-dichni-xana-to-dromo-pros-to-idrogono/
Τα έχω ποσταρει εδώ και δύο χρόνια. Με διάφορα υλικά ως ύλη μπορεί να μεταφερθεί και να αποθηκευτεί το υδρογόνο. Μάλιστα είχαν γίνει δοκιμές και σε πλοία. Και είχα ποσταρει και τεχνικες αναλύσεις για το θέμα.
Έχουμε πολλά να δούμε ακόμα!
-
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Londoners spend an eyewatering 67 hours per year, or around a quarter of an hour per workday
Έμαθα πριν χρόνια (προ brexit) για κάποιον που πούλησε διαμέρισμα στον Βόλο κι αγόρασε θέση πάρκινγκ στο Λονδίνο. Πιο πολλά λεφτά βγάζει!
Piliou ?
-
Ρε παιδιά, είναι φυσιολογική τιμή 18k για το xev yoyo?
Eίμαστε σοβαροί; -
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε παιδιά, είναι φυσιολογική τιμή 18k για το xev yoyo?
Eίμαστε σοβαροί;Μείον 2.600 νομίζω η επιδότηση και αν συνεχιστεί. Και πάλι ένα ακριβό γκατζετακι είναι.
Αστους να τα καμαρώνουν στις εκθέσεις τους. -
Ούτε 10Κ δεν κοστίζουν αυτά στην Ασία.
Πλέον βγήκαν νέα μοντέλα με αερόσακους οδηγού συνοδηγού και νομίζω abs κάτω από 10 Κ
Και αυτοί δεν προσφέρουν τίποτα από αυτά στα 18.5 Κ
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ούτε 10Κ δεν κοστίζουν αυτά στην Ασία.
> Πλέον βγήκαν νέα μοντέλα με αερόσακους οδηγού συνοδηγού και νομίζω abs κάτω από 10 Κ
Και αυτοί δεν προσφέρουν τίποτα από αυτά στα 18.5 Κ
οπως?
-
μην βλεπετε τιμες ασιας και σας τρεχουν τα σαλια. Οταν ερθουν ευρωπη θα ερθουν με ΦΠΑ + δασμους. Τα ιδια ελεγαν για τα byd και ειδατε τελικα σε τι τιμες ηρθαν...
-
@ntinaras said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ούτε 10Κ δεν κοστίζουν αυτά στην Ασία.
> Πλέον βγήκαν νέα μοντέλα με αερόσακους οδηγού συνοδηγού και νομίζω abs κάτω από 10 Κ
Και αυτοί δεν προσφέρουν τίποτα από αυτά στα 18.5 Κ
οπως?
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
μην βλεπετε τιμες ασιας και σας τρεχουν τα σαλια. Οταν ερθουν ευρωπη θα ερθουν με ΦΠΑ + δασμους. Τα ιδια ελεγαν για τα byd και ειδατε τελικα σε τι τιμες ηρθαν...
Δεν είναι τόσο μεγάλος ο δασμός και τα έξοδα μεταφοράς που να δικαιολογούν διπλασιασμό τιμής!
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
μην βλεπετε τιμες ασιας και σας τρεχουν τα σαλια. Οταν ερθουν ευρωπη θα ερθουν με ΦΠΑ + δασμους. Τα ιδια ελεγαν για τα byd και ειδατε τελικα σε τι τιμες ηρθαν...
Δεν είναι τόσο μεγάλος ο δασμός και τα έξοδα μεταφοράς που να δικαιολογούν διπλασιασμό τιμής!
να μην βγαλει κατι και ο εισαγωγεας; Αποοτι βλεπω παντως 10% ειναι το tariff για αμαξια απο την κινα, κοπανα πανω και το 24% του φπα, παμε κατευθειαν στο 34%. Δεν ξερω τι ποσοστα κερδους εχουν οι εισαγωγεις, αλλα δεν θα βαλει ενα 15% και αυτος;
Επισης, πιθανοτατα (δεν το γνωριζω ομως), υπαρχει επιδοτηση του κινεζικου κρατους για τις αγορες ηλεκτρικων στην εγχωρια αγορα.
Τεσπα, οπως και να εχει, μην ασχολειστε με τιμες κινας, το μονο που θα σας προκαλεσουν ειναι καταθλιψη -
Οι επιβαρύνσεις είναι σε τιμες εργοστασίου!
Όχι λιανικής της εκεί αγοράς!
Δηλαδή αυτό εκεί δεν κοστίζει 10 k από το εργοστάσιο αλλά 6-7Κ
Όποτε εκεί πέφτουν οι δασμοί και οι φόροι, πάνω στο 6-7Κ + τα μεταφορικά
Όταν φτάνει να κοστίζει διπλάσια από την δίκη τους λιανική κάτι δεν μου βγαίνει!!
Με λίγα λόγια μάλλον από ένα αυτοκινητάκι θέλουν να βγάλουν όλα τα πάγια έξοδα τους μιας ολοκληρης χρονιάς!
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά