-
Καλώς τα δεχθηκαμε!
-
Φοβερό aftersales !
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Φοβερό aftersales !
Τώρα περιμένουμε το επόμενο.
Brazzers tv στο Tesla για όσο περιμένουμε στις λάσπες για φόρτιση.
-
Σήμερα πάλι ταξί από το αεροδρόμιο, αυτή τη φορά Tesla Y. Πολύ πιο άνετο για ταξί, δεν το συζητάω. Και είχα και μια πολύ καλή και ενδιαφέρουσα κουβέντα με τον ιδιοκτήτη (νέο παιδί και ευγενέστατος). Μάλιστα μου είπε ότι ειναι οδηγός ταξί και η μητέρα του, επίσης με Tesla Y!!
Το έχει 1 χρόνο και έχει κάνει 67.000χλμ και ειναι υπερ-ευχαριστημένος (πριν είχε μερτσέντες, όχι κάνα ματρακά).
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Σήμερα πάλι ταξί από το αεροδρόμιο, αυτή τη φορά Tesla Y. Πολύ πιο άνετο για ταξί, δεν το συζητάω. Και είχα και μια πολύ καλή και ενδιαφέρουσα κουβέντα με τον ιδιοκτήτη (νέο παιδί και ευγενέστατος). Μάλιστα μου είπε ότι ειναι οδηγός ταξί και η μητέρα του, επίσης με Tesla Y!!
Το έχει 1 χρόνο και έχει κάνει 67.000χλμ και ειναι υπερ-ευχαριστημένος (πριν είχε μερτσέντες, όχι κάνα ματρακά).
Υ πολυ πιο λογικο για ταξι. Ανετοι χωροι και μεγαλο πορτμπαγαζ. Κανατε καθολου κουβεντα για το ποσα χλμ κανει την ημερα, που φορτιζει, αν δουλευουν μια βαρδια ή περισσοτερες;
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Κανατε καθολου κουβεντα για το ποσα χλμ κανει την ημερα, που φορτιζει, αν δουλευουν μια βαρδια ή περισσοτερες;
Ναι όλα αυτά (και αρκετά ακόμα) τα συζητήσαμε!
Δουλεύει μόνος του, άρα μια βάρδια 8-12 ώρες, ανάλογα με την ημέρα. Κυρίως δουλεύει ραντεβού (π.χ μετά από εμένα, ξαναείχε ραντεβού απο αεροδρόμιο). Μου είπε ότι κάνει 400χλμ την ημέρα περίπου και έτσι φορτίζει σπίτι του κυρίως. Εαν χρειαστεί (σπάνια περίπτωση) φορτίζει ή αεροδρόμιο ή σε κάποιον άλλο φορτιστή, ανάλογα με το που είναι. Επίσης μου είπε ότι το έχει βάψει (ενώ το άλλο το έχει με μεμβράνη) μέσα-έξω και ουσιαστικά με το βάψιμο του κόστισε 25.000, δηλαδή τσάμπα για αυτό που ειναι. Επιπλέον, ενώ στο παλιό του αυτοκίνητο ήθελα λάδια και σέρβις κάθε 2 μήνες, τώρα δεν κάνει τίποτα. ακόμα και φρένα που στο θερμικό άλλαζε 1-2 φορές τον χρόνο, τώρα στα 4 χρόνια θα κάνει έναν έλεγχο!!
-
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Κανατε καθολου κουβεντα για το ποσα χλμ κανει την ημερα, που φορτιζει, αν δουλευουν μια βαρδια ή περισσοτερες;
Ναι όλα αυτά (και αρκετά ακόμα) τα συζητήσαμε!
Δουλεύει μόνος του, άρα μια βάρδια 8-12 ώρες, ανάλογα με την ημέρα. Κυρίως δουλεύει ραντεβού (π.χ μετά από εμένα, ξαναείχε ραντεβού απο αεροδρόμιο). Μου είπε ότι κάνει 400χλμ την ημέρα περίπου και έτσι φορτίζει σπίτι του κυρίως. Εαν χρειαστεί (σπάνια περίπτωση) φορτίζει ή αεροδρόμιο ή σε κάποιον άλλο φορτιστή, ανάλογα με το που είναι. Επίσης μου είπε ότι το έχει βάψει (ενώ το άλλο το έχει με μεμβράνη) μέσα-έξω και ουσιαστικά με το βάψιμο του κόστισε 25.000, δηλαδή τσάμπα για αυτό που ειναι. Επιπλέον, ενώ στο παλιό του αυτοκίνητο ήθελα λάδια και σέρβις κάθε 2 μήνες, τώρα δεν κάνει τίποτα. ακόμα και φρένα που στο θερμικό άλλαζε 1-2 φορές τον χρόνο, τώρα στα 4 χρόνια θα κάνει έναν έλεγχο!!
wow!
απο λαστιχα και ασφαλεια?
βαψιμο εννοεις να το βαψει στο κιτρινο χρωμα των ταξι?
απορω πως η τεσλα δεν εχει σκεφτει να τα βγαζει ετοιμα κιτρινα. -
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Κανατε καθολου κουβεντα για το ποσα χλμ κανει την ημερα, που φορτιζει, αν δουλευουν μια βαρδια ή περισσοτερες;
Ναι όλα αυτά (και αρκετά ακόμα) τα συζητήσαμε!
Δουλεύει μόνος του, άρα μια βάρδια 8-12 ώρες, ανάλογα με την ημέρα. Κυρίως δουλεύει ραντεβού (π.χ μετά από εμένα, ξαναείχε ραντεβού απο αεροδρόμιο). Μου είπε ότι κάνει 400χλμ την ημέρα περίπου και έτσι φορτίζει σπίτι του κυρίως. Εαν χρειαστεί (σπάνια περίπτωση) φορτίζει ή αεροδρόμιο ή σε κάποιον άλλο φορτιστή, ανάλογα με το που είναι. Επίσης μου είπε ότι το έχει βάψει (ενώ το άλλο το έχει με μεμβράνη) μέσα-έξω και ουσιαστικά με το βάψιμο του κόστισε 25.000, δηλαδή τσάμπα για αυτό που ειναι. Επιπλέον, ενώ στο παλιό του αυτοκίνητο ήθελα λάδια και σέρβις κάθε 2 μήνες, τώρα δεν κάνει τίποτα. ακόμα και φρένα που στο θερμικό άλλαζε 1-2 φορές τον χρόνο, τώρα στα 4 χρόνια θα κάνει έναν έλεγχο!!
στο καυσιμο, αναλωσιμα και σερβις ειναι φουλ κερδισμενος. Δεν ειχα καμμια αμφιβολια. Με την ασφαλεια δεν ξερω τι παιζει, αλλα υποθετω θα ειναι μεγαλυτερη. Το μεγαλο προβλημα ειναι τι θα γινει σε περιπτωση τρακαρισματος. Δεν μιλαω για κατι σοβαρο οπου μπορει να υπαρχουν δομικα προβληματα. Μιλαω για φαναρτζοδουλειες και καποια απλα ανταλλακτικα (φτερα, πορτες κτλπ). Για εναν ιδιωτη το να μην εχει αμαξι για πχ 1 μηνα ειναι ταλαιπωρια, για εναν επαγγελματια μηδενιζει το εισοδημα του.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Είναι αυτός; Αναγνωρίζεις τη φωνή;
Ναι αυτός. Δεν χρειάζεται να αναγωρίσω την φωνή, ξέρω το όνομα του ανθρώπου. και επίσης ότι ήταν το 1ο Τέσλα ταξί.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Κανατε καθολου κουβεντα για το ποσα χλμ κανει την ημερα, που φορτιζει, αν δουλευουν μια βαρδια ή περισσοτερες;
Ναι όλα αυτά (και αρκετά ακόμα) τα συζητήσαμε!
Δουλεύει μόνος του, άρα μια βάρδια 8-12 ώρες, ανάλογα με την ημέρα. Κυρίως δουλεύει ραντεβού (π.χ μετά από εμένα, ξαναείχε ραντεβού απο αεροδρόμιο). Μου είπε ότι κάνει 400χλμ την ημέρα περίπου και έτσι φορτίζει σπίτι του κυρίως. Εαν χρειαστεί (σπάνια περίπτωση) φορτίζει ή αεροδρόμιο ή σε κάποιον άλλο φορτιστή, ανάλογα με το που είναι. Επίσης μου είπε ότι το έχει βάψει (ενώ το άλλο το έχει με μεμβράνη) μέσα-έξω και ουσιαστικά με το βάψιμο του κόστισε 25.000, δηλαδή τσάμπα για αυτό που ειναι. Επιπλέον, ενώ στο παλιό του αυτοκίνητο ήθελα λάδια και σέρβις κάθε 2 μήνες, τώρα δεν κάνει τίποτα. ακόμα και φρένα που στο θερμικό άλλαζε 1-2 φορές τον χρόνο, τώρα στα 4 χρόνια θα κάνει έναν έλεγχο!!
στο καυσιμο, αναλωσιμα και σερβις ειναι φουλ κερδισμενος. Δεν ειχα καμμια αμφιβολια. Με την ασφαλεια δεν ξερω τι παιζει, αλλα υποθετω θα ειναι μεγαλυτερη. Το μεγαλο προβλημα ειναι τι θα γινει σε περιπτωση τρακαρισματος. Δεν μιλαω για κατι σοβαρο οπου μπορει να υπαρχουν δομικα προβληματα. Μιλαω για φαναρτζοδουλειες και καποια απλα ανταλλακτικα (φτερα, πορτες κτλπ). Για εναν ιδιωτη το να μην εχει αμαξι για πχ 1 μηνα ειναι ταλαιπωρια, για εναν επαγγελματια μηδενιζει το εισοδημα του.
Φανταζομαι αν το οχημα κινειται, απλα θα παραγγειλει τα ανταλλακτικα και οταν ερθουν θα το παει συνεργειο.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Είναι αυτός; Αναγνωρίζεις τη φωνή;
Ναι αυτός. Δεν χρειάζεται να αναγωρίσω την φωνή, ξέρω το όνομα του ανθρώπου. και επίσης ότι ήταν το 1ο Τέσλα ταξί.
Δύσκολο αυτός ο άνθρωπος να ναι το πρώτο Τέσλα ταξι. Πιο πιθανό θεωρώ πως είναι να αγόρασε το πρώτο Τέσλα ταξί
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Κανατε καθολου κουβεντα για το ποσα χλμ κανει την ημερα, που φορτιζει, αν δουλευουν μια βαρδια ή περισσοτερες;
Ναι όλα αυτά (και αρκετά ακόμα) τα συζητήσαμε!
Δουλεύει μόνος του, άρα μια βάρδια 8-12 ώρες, ανάλογα με την ημέρα. Κυρίως δουλεύει ραντεβού (π.χ μετά από εμένα, ξαναείχε ραντεβού απο αεροδρόμιο). Μου είπε ότι κάνει 400χλμ την ημέρα περίπου και έτσι φορτίζει σπίτι του κυρίως. Εαν χρειαστεί (σπάνια περίπτωση) φορτίζει ή αεροδρόμιο ή σε κάποιον άλλο φορτιστή, ανάλογα με το που είναι. Επίσης μου είπε ότι το έχει βάψει (ενώ το άλλο το έχει με μεμβράνη) μέσα-έξω και ουσιαστικά με το βάψιμο του κόστισε 25.000, δηλαδή τσάμπα για αυτό που ειναι. Επιπλέον, ενώ στο παλιό του αυτοκίνητο ήθελα λάδια και σέρβις κάθε 2 μήνες, τώρα δεν κάνει τίποτα. ακόμα και φρένα που στο θερμικό άλλαζε 1-2 φορές τον χρόνο, τώρα στα 4 χρόνια θα κάνει έναν έλεγχο!!
στο καυσιμο, αναλωσιμα και σερβις ειναι φουλ κερδισμενος. Δεν ειχα καμμια αμφιβολια. Με την ασφαλεια δεν ξερω τι παιζει, αλλα υποθετω θα ειναι μεγαλυτερη. Το μεγαλο προβλημα ειναι τι θα γινει σε περιπτωση τρακαρισματος. Δεν μιλαω για κατι σοβαρο οπου μπορει να υπαρχουν δομικα προβληματα. Μιλαω για φαναρτζοδουλειες και καποια απλα ανταλλακτικα (φτερα, πορτες κτλπ). Για εναν ιδιωτη το να μην εχει αμαξι για πχ 1 μηνα ειναι ταλαιπωρια, για εναν επαγγελματια μηδενιζει το εισοδημα του.
Γι'αυτό τα οκταβια θα πεθάνουν τελευταία.
-
Ντίζελάρα οκταβια με μαυρισμένα φανάρια από την κάπνα.
Ωραία πράγματα.
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Κανατε καθολου κουβεντα για το ποσα χλμ κανει την ημερα, που φορτιζει, αν δουλευουν μια βαρδια ή περισσοτερες;
Ναι όλα αυτά (και αρκετά ακόμα) τα συζητήσαμε!
Δουλεύει μόνος του, άρα μια βάρδια 8-12 ώρες, ανάλογα με την ημέρα. Κυρίως δουλεύει ραντεβού (π.χ μετά από εμένα, ξαναείχε ραντεβού απο αεροδρόμιο). Μου είπε ότι κάνει 400χλμ την ημέρα περίπου και έτσι φορτίζει σπίτι του κυρίως. Εαν χρειαστεί (σπάνια περίπτωση) φορτίζει ή αεροδρόμιο ή σε κάποιον άλλο φορτιστή, ανάλογα με το που είναι. Επίσης μου είπε ότι το έχει βάψει (ενώ το άλλο το έχει με μεμβράνη) μέσα-έξω και ουσιαστικά με το βάψιμο του κόστισε 25.000, δηλαδή τσάμπα για αυτό που ειναι. Επιπλέον, ενώ στο παλιό του αυτοκίνητο ήθελα λάδια και σέρβις κάθε 2 μήνες, τώρα δεν κάνει τίποτα. ακόμα και φρένα που στο θερμικό άλλαζε 1-2 φορές τον χρόνο, τώρα στα 4 χρόνια θα κάνει έναν έλεγχο!!
στο καυσιμο, αναλωσιμα και σερβις ειναι φουλ κερδισμενος. Δεν ειχα καμμια αμφιβολια. Με την ασφαλεια δεν ξερω τι παιζει, αλλα υποθετω θα ειναι μεγαλυτερη. Το μεγαλο προβλημα ειναι τι θα γινει σε περιπτωση τρακαρισματος. Δεν μιλαω για κατι σοβαρο οπου μπορει να υπαρχουν δομικα προβληματα. Μιλαω για φαναρτζοδουλειες και καποια απλα ανταλλακτικα (φτερα, πορτες κτλπ). Για εναν ιδιωτη το να μην εχει αμαξι για πχ 1 μηνα ειναι ταλαιπωρια, για εναν επαγγελματια μηδενιζει το εισοδημα του.
Γι'αυτό τα οκταβια θα πεθάνουν τελευταία.
περα απο την πλακα ισχυει αυτο. Να υπαρχει επαρκεια απο ανταλλακτικα και zero down time ειναι τεραστια υποθεση
-
@ntinaras said in TESLA FORUM:
απο λαστιχα και ασφαλεια?
βαψιμο εννοεις να το βαψει στο κιτρινο χρωμα των ταξι?
απορω πως η τεσλα δεν εχει σκεφτει να τα βγαζει ετοιμα κιτρινα.Λάστιχα και ασφάλεια δεν ρώτησα, την επόμενη φορά!!
Ναι να το βάψει κίτρινο. Η Τέσλα δεν ασχολείται, δεν την ενδιαφέρει να πουλήσει ταξί, σιγά μην έβαζε και άλλο χρώμα στην γραμμή παραγωγής για το 10-20 αυτοκίνητα τον χρόνο (και αν!) που θα πούλαγε στην Ελλάδα.@dettol said in TESLA FORUM:
στο καυσιμο, αναλωσιμα και σερβις ειναι φουλ κερδισμενος. Δεν ειχα καμμια αμφιβολια. Με την ασφαλεια δεν ξερω τι παιζει, αλλα υποθετω θα ειναι μεγαλυτερη. Το μεγαλο προβλημα ειναι τι θα γινει σε περιπτωση τρακαρισματος. Δεν μιλαω για κατι σοβαρο οπου μπορει να υπαρχουν δομικα προβληματα. Μιλαω για φαναρτζοδουλειες και καποια απλα ανταλλακτικα (φτερα, πορτες κτλπ). Για εναν ιδιωτη το να μην εχει αμαξι για πχ 1 μηνα ειναι ταλαιπωρια, για εναν επαγγελματια μηδενιζει το εισοδημα του.
Δεν ξέρω, δεν συζητήσαμε αυτό το θέμα καθόλου. Πάντως ειναι ευγενέστατος και μου έλεγε και πόσο "κράξιμο" έφαγε στην αρχή και σε σχόλεια στο Ιντερνετ και πολλα άλλα. Εξαιρετικός είναι στην δουλειά του και πλέον είναι στάνταρ ότι θα τον καλώ όταν έχω επαγγελματικά ταξίδια για το αεροδρόμιο.
-
Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.
Είναι δύσκολο να ρισκάρει κάποιος το μεροκάματο για κάτι εντελώς διαφορετικό. -
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Δεν ξέρω, δεν συζητήσαμε αυτό το θέμα καθόλου. Πάντως ειναι ευγενέστατος και μου έλεγε και πόσο "κράξιμο" έφαγε στην αρχή και σε σχόλεια στο Ιντερνετ και πολλα άλλα. Εξαιρετικός είναι στην δουλειά του και πλέον είναι στάνταρ ότι θα τον καλώ όταν έχω επαγγελματικά ταξίδια για το αεροδρόμιο.
Μα προφανεστατα ειναι επαγγελματιας διαφορετικου επιπεδου και οχι ο κλασσικος "ταριφας" που εχουμε στο μυαλο μας.
-
Έχει κέρδος στην τσέπη του;
-
TESLA FORUM