-
Σύμφωνα με αυτό, αν φορτίζεις στο σπίτι σου, για χρήση πόλης και περιαστική, στις 8-10 ώρες που θα είσαι στο σπίτι σου την νύχτα θα έχει 180 - 225 χλμ αυτονομία.
Αν όμως θέλεις την άλλη μέρα να φύγεις ταξίδι, προφανώς θα πρέπει να φορτίσεις και κάπου αλλού το πρωί, ή στην διαδρομή.
Κάπως με αυτό τον τρόπο, θα αρχίσει να φαίνεται το κόστος κίνησης του αυτοκινήτου.
Προφανώς για ένα μικρότερο αμάξι πόλης, θα μπορείς να φορτίζεις 1 μέρα για όλη την εβδομάδα, αλλά εδώ ίσως συμφέρει να φορτίζεις μόνο σε μεγαλύτερους φορτιστές, πάλι μία φορά την εβδομάδα, αντί να μπεις στην διαδικασία κατασκευής φορτιστή στο σπίτι.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
αντί να μπεις στην διαδικασία κατασκευής φορτιστή στο σπίτι.
Σιγά την διαδικασία, με €500 βάζεις wall box. To θέμα ειναι εαν έχεις ήδη τριφασικό ή όχι και φυσικά το σημαντικότερο, εαν έχεις θέση που να μπορείς να φορτίζεις στο σπίτι. Εαν έχεις, η διαδικασία ειναι πανεύκολη.
-
Αφού επιβεβαιώθηκε απο τους ειδικούς ο ρυθμός φόρτισης τότε το συγκεκριμένο tesla ταιριάζει απόλυτα στο σενάριο ΣΚ στην ... Χαλκιδική!
Φτάνεις Παρασκευή απόγευμα και σε δύο βραδιές ,Παρασκευή Σάββατο , εχεις πάρει για πλάκα 350 χλμ εμβέλεια απο μια σούκο !
Κυριακή επιστρέφεις χωρίς range anxiety και χωρίς να λυπάσαι να το πατάς για να κλέινεις ακαριαία τα κενά στην κίνηση.
Μπόνους οτι οταν λείπεις δεν αγχώνεσαι μη σου κλέψουν κάτι... -
Δεν είναι τόσο απλή ή φθηνή υπόθεση η εγκατάσταση του φορτιστή στο σπίτι. Μπορεί ο ίδιος ο φορτιστής να επιδοτείται και να είναι φθηνός, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για την ηλεκτρική εγκατάσταση.
Πρόσφατα ζητήσανε από φίλο μου 2.500ε για να φτάσει το καλώδιο (τριφασικό) από το ρολόι μέχρι το πάρκινγκ του. Στις περισσότερες περιπτώσεις κάτω από 1000-1500 δεν πέφτει το κόστος.
-
@jammamon said in TESLA FORUM:
Δεν είναι τόσο απλή ή φθηνή υπόθεση η εγκατάσταση του φορτιστή στο σπίτι. Μπορεί ο ίδιος ο φορτιστής να επιδοτείται και να είναι φθηνός, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για την ηλεκτρική εγκατάσταση.
Πρόσφατα ζητήσανε από φίλο μου 2.500ε για να φτάσει το καλώδιο (τριφασικό) από το ρολόι μέχρι το πάρκινγκ του. Στις περισσότερες περιπτώσεις κάτω από 1000-1500 δεν πέφτει το κόστος.
Πολλά του ζήτησαν, εκτός εαν ήταν τεράστια απόσταση. Κάνει αυτή την δουλειά η εταιρία που εργάζεται ο κουμπάρος μου και μου έχει πει κόστη. Επίσης, μπορεί κάποιος να βάλει μονοφασικό, απλά θα φορτίζει πιο αργά.
-
Εξαρτάται από τις αποστάσεις κτλ. Οι συγκεκριμένοι σίγουρα του ζήτησαν πολλά γιατί ήθελαν 1.000 ευρώ μόνο για τα εργατικά οπότε τους έδωσε άκυρο.
Παρεμπιπτόντως στείλε μου μια το τηλέφωνο της εταιρείας του κουμπάρου σου αν θέλεις.
-
Για να έχετε μια τάξη μεγέθους στο περίπου γιατί βαριέμαι να γράφω ακριβές ποσά , το κόστος μετακίνησης όταν φορτίζω αλστο σπίτι είναι ίσο με το Pandaκι μου που είναι CNG.
Όταν φορτίσω έξω το κόστος είναι ίδιο με 1.6 Diesel που έχω στην οικογένεια.
Αυτά με ταχύτητες ανθρώπινες, όχι ΚΤΕΛ -
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
αντί να μπεις στην διαδικασία κατασκευής φορτιστή στο σπίτι.
Σιγά την διαδικασία, με €500 βάζεις wall box. To θέμα ειναι εαν έχεις ήδη τριφασικό ή όχι και φυσικά το σημαντικότερο, εαν έχεις θέση που να μπορείς να φορτίζεις στο σπίτι. Εαν έχεις, η διαδικασία ειναι πανεύκολη.
1000 θα σου πάρει ο ηλεκτρολόγος για εργασία και μόνο.
Εδώ παίρνει 150+70 ο βοηθός μεροκάματο, για δουλειές που τις ξεπετάει συνέχεια και τις ξέρει σαν την χούφτα του.Για να τραβήξει παροχές και λοιπά καλώδια μέχρι την θέση, το 1000άρικο είναι το ελάχιστο.
Επίσης είπαμε ΔΕΝ βάζουμε από το ρεύμα του σπιτιού, γιατί θα ανέβουν οι κβω και θα πληρώνουμε ακριβά. Δίνουν πλέον ρολόγια για φόρτιση με σταθερή τιμή. Τριφασικό ρολόι το 1000άρικο ο ΔΕΔΔΗΕ το έχει δεδομένο, βάλε τώρα το κουτί και τα καλώδια και τις καλύψεις γιατί θα γκρινιάζουν οι συνιδιοκτήτες και το ταληράκι είναι εκεί μπροστά σας και σας περιμένει.
-
550 € η αγορα φορτιστή (Tesla wall gen3) και 750 € η εγκατάσταση (μαζί με υλικα και μικρουλικα) για 20 m ΝΥΥ 5x2,5mm, υποπίνακα με αντικεραυνικο, διακόπτες, ρελεδια λυχνίες κλπ σε ΑΒΒ
Εννοείται στην υπάρχουσα παροχή και φόρτιση με νυχτερινό (αυτό έλειπε να ρίχνουμε νέες γειώσεις κλπ )
Υπάρχει εταιρεία πολύ σοβαρή που κάνει αυτή τη δουλειά και την προτείνει και το σερβις της TESLA
-
Δηλαδή αν πας από 500 κβω τον μήνα στις 1500, θα έχεις την ίδια τιμή ?
Επίσης δεν μιλάμε για μονοκατοικίες, αλλά για πολυκατοικίες, οι οποίες δεν θα πρέπει να γίνουν καραγκιόζ μπερντέ, γιατί θα παίζουν ξύλο στις συνελεύσεις...
Τώρα που είπα για συνελεύσεις, θυμήθηκα τον στόρμ. Που είναι έχει καιρό να γράψει.
-
Επιτέλους ένα Model 3 σε λογική τιμή. Θα φύγει αμέσως κι οι 19άρες το ομορφαίνουν. Πρέπει όμως να ξεκαθαρίσει στην αγγελία αν έχει FSD ή Autopilot. Δεν είναι το ίδιο.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Δηλαδή αν πας από 500 κβω τον μήνα στις 1500, θα έχεις την ίδια τιμή ?
Επίσης δεν μιλάμε για μονοκατοικίες, αλλά για πολυκατοικίες, οι οποίες δεν θα πρέπει να γίνουν καραγκιόζ μπερντέ, γιατί θα παίζουν ξύλο στις συνελεύσεις...
Τώρα που είπα για συνελεύσεις, θυμήθηκα τον στόρμ. Που είναι έχει καιρό να γράψει.
Αφού σου γράφω όλα τα μικρουλικα τουτεστιν κανάλια, στηρίγματα, σπιράλ κλπ τι καραγκιοζ μου λες ;
-
Δεν μιλάω για το δικό σου σπίτι.
Εχω στο μυαλό μου την δική μου πολυκατοικία, που έχει 5 θέσεις στο υπόγειο γκαράζ, 5 θέσεις στην πιλοτή και 3 θέσεις στον ακάλυπτο, ενώ το δεύτερο μικρότερο κτίριο, έχει άλλες 2 θέσεις στο υπόγειο γκαράζ.
Μιλάμε για 15 θέσεις.
Μόνο αν πουν ότι πρέπει να έχουν ξεχωριστά ρολόγια, γιατί έτσι μας είπαν κάποιοι μηχανολόγοι που έχουν ασχοληθεί με το θέμα, σημαίνει ότι ο χώρος των ρολογιών του μεγάλου κτιρίου που είναι στην πιλοτή και έχει διαστάσεις 3 μήκος επί 2,5 ύψος και φιλοξενεί τώρα 11 τριφασικά ρολόγια, 2 κατανεμητές, διάφορα μικρότερα για νυχτερινά κλπ, θα πρέπει να χωρέσει άλλα 13 τριφασικά, που δεν υπάρχει χώρος.
Επίσης το υπόγειο καλώδιο, δεν επαρκεί και παρ΄ ότι υπάρχει υπόγεια όδευση με φρεάτια ελέγχου, επειδή το οικόπεδο είναι 1500 τμ η απόσταση από τον δρόμο, είναι 20 μ.
Αρα για να μην γίνουμε καραγκιόζ μπερντέ, θέλουμε να βρούμε νέο καλώδιο, που δεν ξέρω αν θα χωρέσει στην 2 ιντσών αν θυμάμαι καλά σιδερένια σωλήνα που μας είχαν ζητήσει να βάλουμε, μετά αυτό να βγει στην πιλοτή και εκεί να βρεθεί χώρος που δεν είναι εύκολος να μπουν τα 13 νέα ρολόγια, ο οποίος και να είναι και προστατευμένος από την βροχή.
Από εκεί και μετά θα πρέπει να κατέβουν τα 5 χωριστά πάλι στο υπόγειο και τα υπόλοιπα να περπατήσουν το κτίριο για να πάνε σε πιλοτή και ακάλυπτο.
Αν γίνει συνολικά η διαδικασία, ίσως πετύχουμε οικονομία κλίμακας.
Αν δεν γίνει, ο καραγκιόζ μπερντές και οι τσακωμοί θα είναι εδώ, γιατί κάθε ηλεκτρολόγος θα θέλει το μακρύ του και το κοντό του.Ηδη έχω επιβλέψει προσωπικά μέχρι τώρα, την κατασκευή κοινόχρηστης γραμμής νερού για το διόροφο κτίριο, που σκέφτηκαν 10 χρόνια μετά την κατασκευή του, να την ζητήσουν οι οικοπεδούχοι.
Εχω ορίσει με τσαμπουκά και έχω επιβλέψει την όδευση για την οπτική ίνα.
Τώρα έχουμε θέμα με μία μεζονέτα που 20 χρόνια μετά επειδή μεγάλωσαν τα παιδιά και έχουν οικογένειες, χωρίζεται σε δύο διαμερίσματα και πρέπει να περαστεί νέα γραμμή για ρεύμα και νερό και η εξωτερική παροχική, αλλά και αυτή από τα ρολόγια στο διαμέρισμα.
Δεν είναι τόσο εύκολα όσο είναι σε μονοκατοικίες που δεν ρωτάς κανένα, όσο χάλια και να τα κάνεις.
-
Απλό ειναι Κρούζερ, μετακομίζεις σε μονοκατοικία! Αλλιώς σε μια νέα πολυκατοικία, νεόδμητη που τα έχει λυμμένα όλα αυτά τα "προβλήματα". Εμένα, ετυχώς αν και πολυκατοικία, το διαμέρισμά μου ειναι σαν μονοκατοικία, οποτε κάνω ότι θέλω.
-
Αν φτιάχνεις απο την αρχή την πολυκατοικία καραγκιοζ όταν θα χρειαστείς αναβαθμίζεις θα είναι πάλι καραγκιοζ
-
Για πιο λόγο χρειάζεται τριφασικό στην πυλωτη για φόρτιση; Πόσα kW χρειάζεστε;
-
Γιατί φορτίζει πιο γρήγορα με 16αρες ασφάλειες
-
Η πολυκατοικία έχει φτιαχτεί όπως ακριβώς έπρεπε με τα δεδομένα του 2000, που φτιάχτηκε. 2001 κατοικήθηκε.
Ολες οι εγκαταστάσεις περνάνε σε μέρη με εύκολη πρόσβαση μεν, μη ορατές όμως, εκτός από κάποιες στο υπόγειο.
Οι υπάρχουσες όμως.
Αυτά που λέμε ΔΕΝ είναι αναβαθμίσεις, αλλά νέοι τρόποι, νέας γενιάς οχημάτων.
Αυτή την στιγμή όμως ούτε σε νέα πολυκατοικία δεν είναι λυμένα αυτά, γιατί δεν υπάρχει σαφές νομικό πλαίσιο.
Ακόμα είναι πιθανό να υπάρξει θέμα με τους υποσταθμούς στο δίκτυο.
Επειδή με τους Η/Μ έχουμε δει πολλά τα μάτια μου, όπως και με μαστόρους, δεν ξεχνάμε για τρυπήματα δοκαριών, για να περάσουν σωλήνες κλιματιστικών, ή ακόμα και ενεργειακών τζακιών, γενικά θέλει προσοχή και να είσαι απόλυτος.
-
Εγώ ξέρω πως στις νέες δίνουν άδεια για ΜΙΑ θέση φόρτισης και ανάλογη ηλεκτρική υποδομή σε πυλωτές. Ισχύει;
-
@lap said in TESLA FORUM:
Εγώ ξέρω πως στις νέες δίνουν άδεια για ΜΙΑ θέση φόρτισης και ανάλογη ηλεκτρική υποδομή σε πυλωτές. Ισχύει;
Πάντως κολλητός που μετακόμισε το Νοέμβριο σε νεόδμητη πολυκατοικία (δλδ. 2023 κατασκευή), έχει αναμονή φορτιστή σε κάθε θέση στάθμευσης στο υπόγειο γκαράζ, με σύστημα πυρόσβεσης κλπ. Ήδη 2 ιδιοκτήτες έβαλαν φορτιστή (ο ένας με Wrangler phev και ο άλλος με bmw i3). Και ο φίλος αναμένει εταιρικό phev και ίσως βάλει (αν και έχει θέση να φορτίζει στο γραφείο).
TESLA FORUM