-
Πάρε ένα τεσλα και τελειώνει η υπόθεση.....τι ασχολείσαι;
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βλέπω βιντεακια για τα ΚΙΑ ev2, ev3, 4, 5 δίνουν τα ρέστα τους οι κορεατες, που ήδη είναι ο μόνος κατασκευαστής που παίζει σχεδόν στα ίσια τη Τέσλα ή έστω αποτελεί τη μόνη άλλη σοβαρή εναλλακτική επιλογή... θα μείνουν στις σημερινές γελοίες τιμές όμως;
Κι άντε ήρθε ο καιρός και πήραμε ένα τέτοιο στο Βόλο, θα το κάνει σέρβις ο ...Χατζηγούλας?!!1!ποσταρε λινκ απο βιντεο, γιατι δεν εχω ακουσει τιποτα σχετικα
Επίσημη παρουσίαση:
υπάρχουν διάφορα με εικασίες στο γιουτουμπ, κάποια είναι καλά και αναλυτικά. Έχουν ανακοινώσει πως από 2026 πάει στο 2024 το lineup και θα αρχίσουν να πουλάνε τα ανακοινωθέντα μοντέλα μέσα στο 2024, με ό,τι διαφοροποιήσεις θα δούμε να έχουν απ τα πρωτότυπα των εκθέσεων...
Αν καταφέρουν να τα βγάλουν σε τιμές συγκρίσιμες με τέσλα, έχουν και την «πολυτέλεια» των φυσικών καταστημάτων. Και η Χιουντάι φαίνεται να συνεχίζει την παράλληλη ηλεκτρική πορεία με την ΚΙΑ όπως και στα θερμικά, θα τα δούμε κι εκεί τα «ξαδέρφια».
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βλέπω βιντεακια για τα ΚΙΑ ev2, ev3, 4, 5 δίνουν τα ρέστα τους οι κορεατες, που ήδη είναι ο μόνος κατασκευαστής που παίζει σχεδόν στα ίσια τη Τέσλα ή έστω αποτελεί τη μόνη άλλη σοβαρή εναλλακτική επιλογή... θα μείνουν στις σημερινές γελοίες τιμές όμως;
Κι άντε ήρθε ο καιρός και πήραμε ένα τέτοιο στο Βόλο, θα το κάνει σέρβις ο ...Χατζηγούλας?!!1!ποσταρε λινκ απο βιντεο, γιατι δεν εχω ακουσει τιποτα σχετικα
Επίσημη παρουσίαση:
υπάρχουν διάφορα με εικασίες στο γιουτουμπ, κάποια είναι καλά και αναλυτικά. Έχουν ανακοινώσει πως από 2026 πάει στο 2024 το lineup και θα αρχίσουν να πουλάνε τα ανακοινωθέντα μοντέλα μέσα στο 2024, με ό,τι διαφοροποιήσεις θα δούμε να έχουν απ τα πρωτότυπα των εκθέσεων...
Αν καταφέρουν να τα βγάλουν σε τιμές συγκρίσιμες με τέσλα, έχουν και την «πολυτέλεια» των φυσικών καταστημάτων. Και η Χιουντάι φαίνεται να συνεχίζει την παράλληλη ηλεκτρική πορεία με την ΚΙΑ όπως και στα θερμικά, θα τα δούμε κι εκεί τα «ξαδέρφια».
τα kia ειναι αμαξαρες, τοσο τα θερμικα οσο και τα ηλεκτρικα. Το κακο ειναι οτι τα "μικρα", δηλ το 3 και το 4 αναφερονται ως concept cars. Αν και παρακολουθω αρκετα τον χωρο των ηλεκτρικων, δεν εχω δει καμμια αναφορα σε αυτα πουθενα. Νομιζω απεχουμε διετια μεχρι να βγουν αυτα.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τα kia ειναι αμαξαρες,
τοσο τα θερμικα οσοκαι τα ηλεκτρικα.Το κακό ειναι ότι ειναι πανάκριβα χωρίς λόγο!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βλέπω βιντεακια για τα ΚΙΑ ev2, ev3, 4, 5 δίνουν τα ρέστα τους οι κορεατες, που ήδη είναι ο μόνος κατασκευαστής που παίζει σχεδόν στα ίσια τη Τέσλα ή έστω αποτελεί τη μόνη άλλη σοβαρή εναλλακτική επιλογή... θα μείνουν στις σημερινές γελοίες τιμές όμως;
Κι άντε ήρθε ο καιρός και πήραμε ένα τέτοιο στο Βόλο, θα το κάνει σέρβις ο ...Χατζηγούλας?!!1!ποσταρε λινκ απο βιντεο, γιατι δεν εχω ακουσει τιποτα σχετικα
Επίσημη παρουσίαση:
υπάρχουν διάφορα με εικασίες στο γιουτουμπ, κάποια είναι καλά και αναλυτικά. Έχουν ανακοινώσει πως από 2026 πάει στο 2024 το lineup και θα αρχίσουν να πουλάνε τα ανακοινωθέντα μοντέλα μέσα στο 2024, με ό,τι διαφοροποιήσεις θα δούμε να έχουν απ τα πρωτότυπα των εκθέσεων...
Αν καταφέρουν να τα βγάλουν σε τιμές συγκρίσιμες με τέσλα, έχουν και την «πολυτέλεια» των φυσικών καταστημάτων. Και η Χιουντάι φαίνεται να συνεχίζει την παράλληλη ηλεκτρική πορεία με την ΚΙΑ όπως και στα θερμικά, θα τα δούμε κι εκεί τα «ξαδέρφια».
τα kia ειναι αμαξαρες, τοσο τα θερμικα οσο και τα ηλεκτρικα. Το κακο ειναι οτι τα "μικρα", δηλ το 3 και το 4 αναφερονται ως concept cars. Αν και παρακολουθω αρκετα τον χωρο των ηλεκτρικων, δεν εχω δει καμμια αναφορα σε αυτα πουθενα. Νομιζω απεχουμε διετια μεχρι να βγουν αυτα.
κάπου διαβασα οτι το Hyundai Casper θα έρθει Ευρώπη!!!
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/hyundai-casper-set-european-launch-electric-power#:~:text=Its appearance came days after,by the end of 2024.
πολύ ενδιαφέρονΚΙΑ EV2
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/kia-ev2-due-2026-£25000-electric-city-carKIA και HYUNDAI βγάζουν πλέον αμαξάρες
Σαν ηλεκτρικα ακόμα είναι όμως ακριβα..... και ενώ το τελικό προιον είναι πολύ καλό δεν φτάνει γιατι δεν είναι ανταγωνιστικό σε τιμή. TESLA και κινέζοι υπερτερούν σημαντικα σε τιμες ακόμα
-
-
Βάζω εδώ αυτή τη δοκιμή κατανάλωσης με 100-120-140 km/h του ΕΧ-30 twin motor 428hp,γιατί έχουν κάνει αρκετές παρόμοιες μετρήσεις και σε άλλα EV.Υπάρχουν πινακάκια από το 9:03 και μετά.
Κατάφεραν και το τελίκιασαν με 184km/h κοντερίσια (και μάλιστα κατά την επιτάχυνση αν κατάλαβα καλά,έκαναν πλάκα και στον οδηγό ενός Αudi S6 ). Επίσης,κάνουν δοκιμή σε fast charger αν επιβεβαιώνεται ο χρόνος των 26-28min. φόρτισης που υπόσχεται η Volvo (από το 11:50).Υ.Γ. Δεν ξέρω γερμανικά,αλλά με λίγο μετάφραση υποτίτλων κάτι γίνεται.
-
Τελικά, θα το σώσει το περιβάλλον και θα καθαρίσει τον αγέρα που αναπνέουμε η ηλεκτροκίνηση;
(Τα τζάκια και οι ξυλόσομπες θα συνεχίσουν να καίνε σπασμένες παλέτες εννοείται στην Ελλάδα, και ντηζελολέβητες του '80 να καίνε
πειρατικόεφοπλιστικό πετρέλαιο, κι ας πάρει ηλεχτρικό ακόμα κι ο ντρίβερ κι ο ντιέγκο...) -
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τελικά, θα το σώσει το περιβάλλον και θα καθαρίσει τον αγέρα που αναπνέουμε η ηλεκτροκίνηση;
(Τα τζάκια και οι ξυλόσομπες θα συνεχίσουν να καίνε σπασμένες παλέτες εννοείται στην Ελλάδα, και ντηζελολέβητες του '80 να καίνε
πειρατικόεφοπλιστικό πετρέλαιο, κι ας πάρει ηλεχτρικό ακόμα κι ο ντρίβερ κι ο ντιέγκο...)Στην ελλαδα της ξεπλενιας και της βραχυπροθεσμης σκεψης, θα νιωθω τυχερος αν μεχρι το 2050 το 10% των σπιτιων εχει βαλει φβ στη ταρατσα και εχει ηλεκτρικο αμαξι και αντλια θερμοτητας.
-
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βάζω εδώ αυτή τη δοκιμή κατανάλωσης με 100-120-140 km/h του ΕΧ-30 twin motor 428hp,γιατί έχουν κάνει αρκετές παρόμοιες μετρήσεις και σε άλλα EV.Υπάρχουν πινακάκια από το 9:03 και μετά.
Κατάφεραν και το τελίκιασαν με 184km/h κοντερίσια (και μάλιστα κατά την επιτάχυνση αν κατάλαβα καλά,έκαναν πλάκα και στον οδηγό ενός Αudi S6 ). Επίσης,κάνουν δοκιμή σε fast charger αν επιβεβαιώνεται ο χρόνος των 26-28min. φόρτισης που υπόσχεται η Volvo (από το 11:50).Υ.Γ. Δεν ξέρω γερμανικά,αλλά με λίγο μετάφραση υποτίτλων κάτι γίνεται.
πολυ ωραιο βιντεακι, το ειδα ολο!
εχει ενδιαφερον να δειτε τις καρτες καταναλωσης οπου βλεπει κανεις τις χαοτικες διαφορες στην καταναλωση που υπαρχουν σε πολλα αυτοκινητα μεταξυ 120-140 km/h.To charging curve, οπως λενε και οι ιδιοι δεν ειναι κατι το εξαιρετικο (δεν υπηρχε λογος να ειναι αλλωστε), αλλα ειναι μια χαρα. 10-80% σε 64αρα μπαταρια, σε 28' ειναι μια χαρα.
εγω παντως, το εχω ερωτευτει αυτο το αυτοκινητακι!
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τελικά, θα το σώσει το περιβάλλον και θα καθαρίσει τον αγέρα που αναπνέουμε η ηλεκτροκίνηση;
(Τα τζάκια και οι ξυλόσομπες θα συνεχίσουν να καίνε σπασμένες παλέτες εννοείται στην Ελλάδα, και ντηζελολέβητες του '80 να καίνε
πειρατικόεφοπλιστικό πετρέλαιο, κι ας πάρει ηλεχτρικό ακόμα κι ο ντρίβερ κι ο ντιέγκο...)Η Νορβηγία δεν είναι διεφθαρμένη χώρα, για αυτό το συνταξιοδοτικό ταμείο της έχει 1,6 τρις περιουσία κυρίως από τα καύσιμα (πετρέλαιο, αέριο) που πουλάνε σε άλλους. Καμία σχέση με τριτοκοσμικές διεφθαρμένες μπανανίες...
-
Σήμερα ερχόμενος γραφείο είδα οτι ένας γείτονας είχε το KIA EV9 παρκαρισμένο έξω από το σπίτι του. Όσο πρόλαβα να το δω:
-
Ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ, θα στοιχημάτιζα ότι ειναι Αμερικάνικο, από πλευράς μεγέθους, όγκου και σχεδίασης. Έμοιαζε με ηλεκτρική Escalade στο πιο άσχημο.
-
Σχεδιαστικά είναι άθλιο, έκτρωμα, δεν βλέπεται! Από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που έχω δει.
-
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σήμερα ερχόμενος γραφείο είδα οτι ένας γείτονας είχε το KIA EV9 παρκαρισμένο έξω από το σπίτι του. Όσο πρόλαβα να το δω:
-
Ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ, θα στοιχημάτιζα ότι ειναι Αμερικάνικο, από πλευράς μεγέθους, όγκου και σχεδίασης. Έμοιαζε με ηλεκτρική Escalade στο πιο άσχημο.
-
Σχεδιαστικά είναι άθλιο, έκτρωμα, δεν βλέπεται! Από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που έχω δει.
Η είσαι μεσοτοιχία με τον dimsamba,η μετακομισες και μας γράφεις από το Μονακό!
-
-
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η είσαι μεσοτοιχία με τον dimsamba,η μετακομισες και μας γράφεις από το Μονακό!
Αχαχαχα!! Ούτε το ένα, ούτε το άλλο! Αλλά έχω γείτονες με ακριβά αμάξια. Ο ένας πήρε το νέο Disco και ο άλλος την F Pace και τον 500 EV για την γυναίκα του (leasing αμφότερα).
-
Βάζουμε διάφορα λινκ, τα οποία δεν έχουν όλα την ίδια βαρύτητα και συνηθίζουμε αρκετά να τα προσπερνάμε.
Στο παραπάνω για τη Νορβηγία, μια χώρα που πωλούνται 80-90% ηλεκτρικά κάθε χρόνο και πάνω από 50% ηλεκτρικά κυκλοφορούν ήδη στο Όσλο, απ το 2017 μέχρι τώρα η κατανάλωση υγρών καυσίμων μειώθηκε μόνο κατά 10% και αναμένεται να σταθεροποιηθει εκεί...
Για να το ρίξουν, θέλουν να κάνουν ηλεκτρικά τα πλοία και τα φορτηγά (που ήδη έχουν τέτοια).
Για να ξέρουμε τι να περιμένουμε σε χώρες σαν την Ελλάδα... -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η είσαι μεσοτοιχία με τον dimsamba,η μετακομισες και μας γράφεις από το Μονακό!
Αχαχαχα!! Ούτε το ένα, ούτε το άλλο! Αλλά έχω γείτονες με ακριβά αμάξια. Ο ένας πήρε το νέο Disco και ο άλλος την F Pace και τον 500 EV για την γυναίκα του (leasing αμφότερα).
Έχει τελειώσει η συλλογή να σε διώξουν από τη γειτονιά λόγω Toyota?
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σήμερα ερχόμενος γραφείο είδα οτι ένας γείτονας είχε το KIA EV9 παρκαρισμένο έξω από το σπίτι του. Όσο πρόλαβα να το δω:
-
Ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ, θα στοιχημάτιζα ότι ειναι Αμερικάνικο, από πλευράς μεγέθους, όγκου και σχεδίασης. Έμοιαζε με ηλεκτρική Escalade στο πιο άσχημο.
-
Σχεδιαστικά είναι άθλιο, έκτρωμα, δεν βλέπεται! Από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που έχω δει.
δεν χρειάζεται να το δεις απο κοντα για να καταλαβεις οτι ειναι μία ασχημη αμερικανιά.
-
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βάζουμε διάφορα λινκ, τα οποία δεν έχουν όλα την ίδια βαρύτητα και συνηθίζουμε αρκετά να τα προσπερνάμε.
Στο παραπάνω για τη Νορβηγία, μια χώρα που πωλούνται 80-90% ηλεκτρικά κάθε χρόνο και πάνω από 50% ηλεκτρικά κυκλοφορούν ήδη στο Όσλο, απ το 2017 μέχρι τώρα η κατανάλωση υγρών καυσίμων μειώθηκε μόνο κατά 10% και αναμένεται να σταθεροποιηθει εκεί...
Για να το ρίξουν, θέλουν να κάνουν ηλεκτρικά τα πλοία και τα φορτηγά (που ήδη έχουν τέτοια).
Για να ξέρουμε τι να περιμένουμε σε χώρες σαν την Ελλάδα...Θα κάνουμε τα ίδια, όταν βρούμε τόσο πετρέλαιο όσο η Νορβηγία..
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βάζουμε διάφορα λινκ, τα οποία δεν έχουν όλα την ίδια βαρύτητα και συνηθίζουμε αρκετά να τα προσπερνάμε.
Στο παραπάνω για τη Νορβηγία, μια χώρα που πωλούνται 80-90% ηλεκτρικά κάθε χρόνο και πάνω από 50% ηλεκτρικά κυκλοφορούν ήδη στο Όσλο, απ το 2017 μέχρι τώρα η κατανάλωση υγρών καυσίμων μειώθηκε μόνο κατά 10% και αναμένεται να σταθεροποιηθει εκεί...
Για να το ρίξουν, θέλουν να κάνουν ηλεκτρικά τα πλοία και τα φορτηγά (που ήδη έχουν τέτοια).
Για να ξέρουμε τι να περιμένουμε σε χώρες σαν την Ελλάδα...Ανάλογα την οπτική καθενός , γιατί μπορει να πωλούνται τώρα ηλεκτρικά με ποσοστά άνω
του 80 % αλλά θα πάρει χρόνο μέχρι να γίνει η αντικατάσταση των θερμικών από το στόλοΗ ίδια είδηση αλλιώς
" Με αντικατάσταση του στόλου των
αυτοκινήτων μας με ηλεκτρικά σε
ποσοστό 20 % ( θα ξεπεράσει το 50 % το 2030 επί των κυκλοφορούντων
οχημάτων) είμαστε είδη 10 % κάτω σε χρήση
Πετρελαίου κίνησης , έπεται περεταιρω
βελτίωση με την επίσης υποχρεωτική εξηλεκτριση των φορτηγών και των μηχανημάτων έργου αλλά και πλοίων μεσαίων αποστάσεων .."
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης