Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 548
    • 549
    • 550
    • 551
    • 552
    • 897
    • 898
    • 550 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17945
    408104
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @piliourits last edited by dettol

      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Μάλλον ότι έχει branding Mercedes είναι η είδηση...

      Να ρωτήσω, όταν λένε φορτιστής 22KW εννοούν 22KWh, δηλαδή 22 ανά ώρα;
      Δηλαδή στα 220V (αντε 230) πόσα Ampere θα επρεπε να τραβάει αυτό από μια απλή σουκο στην αυλή για να δώσει τα 22 την ώρα;

      Οταν λενε 22kw φορτιστης, ναι εννοουν οτι σε μια ωρα παιρνεις ενεργεια 22kwh.
      32Α απο καθε φαση Χ 3 (τριφασικο) Χ 220V = 22kw
      Οποτε δεν μιλαμε για σουκο, αλλα για κοκκινη βιομηχανικη πριζα. Απο σουκο (αυτος, οπως και ολοι οι υπαρχοντες φορτιστες), μπορει να τραβηξει εως 7kw (32 X 1 X 220)

      Εδω να διασαφηνισω κατι ακομα. Υπαρχουν τα wallboxes και οι mobile chargers. Τα wallboxes ειναι τα κουτακια που ειναι τοποθετημενα σταθερα στον τοιχο και μονιμα συνδεδεμενα πανω στην παροχη ρευματος.
      Οι mobile chargers ειναι σαν μεγαλοι μετασχηματιστες που συνδεουμε πχ το playstation ή το λαπτοπ στο ρευμα. Στην μια τους ακρη βγαζουν καλωδιο προς το αυτοκινητο (type 2) και στην αλλη εχουν ειτε αρσενικο βυσμα πριζας σουκο. Υπαρχουν ανταπτορακι ωστε αντι για σουκο, να μπορεις να το συνδεσεις ειτε σε μπλε ειτε σε κοκκινη βιομηχανικη πριζα, αλλα ας κρατησουμε το σουκο στο μυαλο μας καλυτερα.

      Στην παρουσα φαση, δεν ξερω αν υπαρχουν αυτοκινητα τα οποια πωλουνται και μπορουν να δεχτουν 22kw απο AC κυκλωμα. Ξερω οτι τα παλια tesla model S το εκαναν, αλλα οχι εδω και αρκετα χρονια.
      Τα περισσοτερα wallboxes που μπορεις να αγορασεις αυτην τη στιγμη, εχουν δυνατοτητα για 22kw, αλλα ειναι περισσοτερο με τη λογικη του να ειναι future proof και οχι επειδη ειναι κατι που μπορεις να χρησιμοποιησεις αυτην τη στιγμη.
      Τα περισσοτερα ηλεκτρικα φορτιζουν στα 11kw και νομιζω οτι τα phev παιζουν μεταξυ 7 και 11kw

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • piliourits
        piliourits last edited by

        https://autospecialist.gr/fortisi-ilektrokiniton-ochimaton/

        Γι αυτό ρωτάω, γιατί φόρτιση 22KW σημαίνει 3 φάσεις των 32Α εκάστη, λίγο δύσκολο από μια σουκο της αυλής...

        Τουλάχιστον ξέρουμε τι να ζητήσουμε σε καινούριες ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις...

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        D S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @piliourits last edited by

          @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          https://autospecialist.gr/fortisi-ilektrokiniton-ochimaton/

          Γι αυτό ρωτάω, γιατί φόρτιση 22KW σημαίνει 3 φάσεις των 32Α εκάστη, λίγο δύσκολο από μια σουκο της αυλής...

          Τουλάχιστον ξέρουμε τι να ζητήσουμε σε καινούριες ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις...

          Αν το γκαράζ έχει μέχρι δυο αυτοκίνητα, θεωρώ ότι τριφασική εγκατάσταση με ισχύ 25kva και μια κόκκινη βιομηχανική πρίζα είναι κομπλέ. Αυτά για μονοκατοικία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            super-t @piliourits last edited by

            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            https://autospecialist.gr/fortisi-ilektrokiniton-ochimaton/

            Γι αυτό ρωτάω, γιατί φόρτιση 22KW σημαίνει 3 φάσεις των 32Α εκάστη, λίγο δύσκολο από μια σουκο της αυλής...

            Τουλάχιστον ξέρουμε τι να ζητήσουμε σε καινούριες ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις...

            Τα 22kW ποτέ δεν πρέπει να ήταν σαν ιδέα για φόρτιση στο σπίτι. Εκεί είναι τα 3,7/7,3 kW που θα πάρεις από μια φάση. Με την ιδέα ότι θα φορτίζεις το βράδυ που κοιμάσαι 8 ώρες οπότε είναι αρκετό ρεύμα.

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @super-t last edited by

              @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              https://autospecialist.gr/fortisi-ilektrokiniton-ochimaton/

              Γι αυτό ρωτάω, γιατί φόρτιση 22KW σημαίνει 3 φάσεις των 32Α εκάστη, λίγο δύσκολο από μια σουκο της αυλής...

              Τουλάχιστον ξέρουμε τι να ζητήσουμε σε καινούριες ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις...

              Τα 22kW ποτέ δεν πρέπει να ήταν σαν ιδέα για φόρτιση στο σπίτι. Εκεί είναι τα 3,7/7,3 kW που θα πάρεις από μια φάση. Με την ιδέα ότι θα φορτίζεις το βράδυ που κοιμάσαι 8 ώρες οπότε είναι αρκετό ρεύμα.

              και εμενα τα 22 μου φαινονται υπερβολη, καθως προσωπικα, δεν πιστευω οτι θα μεγαλωσει η χωρητικοτητα των μπαταριων στα αυτοκινητα. Πιστευω οτι η μπιλια θα κατσει στο 40-80kw, δηλ εκει που κινουνται τα περισσοτερα τωρα. Απλα, θα πρεπει να πυκνωσει το δικτυο φορτιστων και ο αριθμος φορτιστων ανα θεση φορτισης

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taxidiwtis @dettol last edited by taxidiwtis

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                https://autospecialist.gr/fortisi-ilektrokiniton-ochimaton/

                Γι αυτό ρωτάω, γιατί φόρτιση 22KW σημαίνει 3 φάσεις των 32Α εκάστη, λίγο δύσκολο από μια σουκο της αυλής...

                Τουλάχιστον ξέρουμε τι να ζητήσουμε σε καινούριες ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις...

                Τα 22kW ποτέ δεν πρέπει να ήταν σαν ιδέα για φόρτιση στο σπίτι. Εκεί είναι τα 3,7/7,3 kW που θα πάρεις από μια φάση. Με την ιδέα ότι θα φορτίζεις το βράδυ που κοιμάσαι 8 ώρες οπότε είναι αρκετό ρεύμα.

                και εμενα τα 22 μου φαινονται υπερβολη, καθως προσωπικα, δεν πιστευω οτι θα μεγαλωσει η χωρητικοτητα των μπαταριων στα αυτοκινητα. Πιστευω οτι η μπιλια θα κατσει στο 40-80kw, δηλ εκει που κινουνται τα περισσοτερα τωρα. Απλα, θα πρεπει να πυκνωσει το δικτυο φορτιστων και ο αριθμος φορτιστων ανα θεση φορτισης

                Η ιδέα των 22 kw Ac ( όπως είπες Model s, όλα τα renault (από τη μεσαία εξοπλιστική και πάνω), Nissan ariya κ. α) είναι να ελαφρυνουμε το φόρτο από τους dc φορτιστές, και τις πολύωρες αναμονές στους ac...

                Πχ
                α) πας σε ταβέρνα, παιδότοπο, σινεμά κλπ που ξέρεις ότι θα κάτσεις ώρες, σε λιγότερο από τρεις ώρες λοιπον ένα βασικό model 3 η ένα μεσαίο hatch με μπαταρία 60 kwh θα μπορούσε να έχει φορτίσει πλήρως ακόμη και από το 0%

                β) κάποιος που μένει σε διαμέρισμα, πάει ανά εβδομάδα: 2 x σουπερμάρκετ (30+30=60 λεπτά της ώρας φορτιση), και πες αλλά 30 σε λοιπές στάσεις όπως πολύ καταστήματα, δημόσια πάρκινγκ κλπ δηλαδή 1.5 x22=33 kwh δηλαδη 200-250 χιλιόμετρα πόλης ... Οπότε έχει υπόλοιπο για όλη την εβδομάδα

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol @taxidiwtis last edited by

                  @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  https://autospecialist.gr/fortisi-ilektrokiniton-ochimaton/

                  Γι αυτό ρωτάω, γιατί φόρτιση 22KW σημαίνει 3 φάσεις των 32Α εκάστη, λίγο δύσκολο από μια σουκο της αυλής...

                  Τουλάχιστον ξέρουμε τι να ζητήσουμε σε καινούριες ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις...

                  Τα 22kW ποτέ δεν πρέπει να ήταν σαν ιδέα για φόρτιση στο σπίτι. Εκεί είναι τα 3,7/7,3 kW που θα πάρεις από μια φάση. Με την ιδέα ότι θα φορτίζεις το βράδυ που κοιμάσαι 8 ώρες οπότε είναι αρκετό ρεύμα.

                  και εμενα τα 22 μου φαινονται υπερβολη, καθως προσωπικα, δεν πιστευω οτι θα μεγαλωσει η χωρητικοτητα των μπαταριων στα αυτοκινητα. Πιστευω οτι η μπιλια θα κατσει στο 40-80kw, δηλ εκει που κινουνται τα περισσοτερα τωρα. Απλα, θα πρεπει να πυκνωσει το δικτυο φορτιστων και ο αριθμος φορτιστων ανα θεση φορτισης

                  Η ιδέα των 22 kw Ac ( όπως είπες Model s, όλα τα renault (από τη μεσαία εξοπλιστική και πάνω), Nissan ariya κ. α) είναι να ελαφρυνουμε το φόρτο από τους dc φορτιστές, και τις πολύωρες αναμονές στους ac...

                  Πχ
                  α) πας σε ταβέρνα, παιδότοπο, σινεμά κλπ που ξέρεις ότι θα κάτσεις ώρες, σε λιγότερο από τρεις ώρες λοιπον ένα βασικό model 3 η ένα μεσαίο hatch με μπαταρία 60 kwh θα μπορούσε να έχει φορτίσει πλήρως ακόμη και από το 0%

                  β) κάποιος που μένει σε διαμέρισμα, πάει ανά εβδομάδα: 2 x σουπερμάρκετ (30+30=60 λεπτά της ώρας φορτιση), και πες αλλά 30 σε λοιπές στάσεις όπως πολύ καταστήματα, δημόσια πάρκινγκ κλπ δηλαδή 1.5 x22=33 kwh δηλαδη 200-250 χιλιόμετρα πόλης ... Οπότε έχει υπόλοιπο για όλη την εβδομάδα

                  Καταλαβαινω πως το σκεφτεσαι και εχει ποντο η οπτικη γωνια σου. Το θεμα ειναι ομως οτι και για να βγαλεις γραμμη που αποδιδει 22kw απαιτειται μια, εστω και μικρη επενδυση. Δηλ δεν ειναι απλα οτι βγαζω μια σουκο, κουμπωνω πανω και ενα wallbox των 500-1000 ευρω και τελος. Προφανως ομως, ειναι πολυ χαμηλοτερο το κοστος απο την εγκατασταση εστω και ενος μικρου 50αρι φορτιστη.

                  Το ευχαριστο παντως ειναι οτι βλεπω οτι εχουν παρει μπρος τα ξενοδοχεια. Αυτες τις μερες εψαχνα για τις καλοκαιρινες διακοπες της οικογενειας και ειχα εστιασει σε ενα συγκεκριμενο ξενοδοχειο, το οποιο δεν εδειχνε φορτιστη στις παροχες και ουτε φαινοταν κατι στο plugshare. Τους πηρα τηλεφωνο να ρωτησω αν θα μπορουσα να φορτισω σε καποια σουκο και περιχαρης ανακαλυψα οτι διαθετουν φορτιστη στο παρκινγκ τους. Προφανως θα ειναι 11αρης, αλλα για τις αναγκες μου ειναι μια χαρα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • ntinaras
                    ntinaras @piliourits last edited by

                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Πολύ έξυπνη η μαγκιά των Γάλλων, που πιστεύω θα εφαρμοστεί πανευρωπαϊκά με κάποια μορφή.

                    https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ayta-ta-ilektrika-montela-den-dikaioyntai-epidotisi/

                    Αυτό βέβαια θα σημαίνει, ότι θα συνεχίσουν να πωλούν 30+ χιλιάρικα τα διαφορα ηλεκτρικά rebadged 208/2008, τα οποία όμως ως μεταχειρισμένα 12 μηνών πωλούνται πλέον στα μισά λεφτά. (κάντε μια αναζήτηση στο mobile.de και θυμηθείτε ότι δεν έχουν κανένα δασμό εισαγωγής στην Ελλάδα).
                    Αλλά και ότι ένα ηλεκτρικό μεγκαν μετά την επιδότηση, θα πωλείται καινούργιο όσο ένα στάνταρ μοντελ 3 χωρίς επιδότηση, με ότι επίπτωση θα έχει αυτό στα ποσοστά πωλήσεων...

                    Απ την άλλη, σιγά σιγά κάτι αρχίζει να γίνεται και στην Ευρώπη. Χθες είδα σε βίντεο ασιάτη το ηλεκτρικό Scenic, φαίνεται πολύ ωραία πρόταση για Ελλάδα, ελπίζω να μην έχει γελοία τιμή.

                    Τρία από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρικά οχήματα της Γαλλίας, το «μικρό» Dacia Spring, το Tesla Model 3 και το MG4, θα χάσουν το «δικαίωμά» τους να πριμοδοτούνται μέσω των κρατικών επιδοτήσεων ύψους έως και 7.000€ με δεδομένες τις νέες απαιτήσεις που ευνοούν τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στη Γαλλία και την Ευρώπη, έναντι αυτών που παράγονται στην Κίνα.

                    LOL
                    δηλαδη προσπαθουν να κοψουν πωλησεις απο τα 3 αυτοκινητα που πουλανε πιο πολυ.
                    Ελευθερη αγορα my ass.

                    T antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      taxidiwtis @ntinaras last edited by

                      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Πολύ έξυπνη η μαγκιά των Γάλλων, που πιστεύω θα εφαρμοστεί πανευρωπαϊκά με κάποια μορφή.

                      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ayta-ta-ilektrika-montela-den-dikaioyntai-epidotisi/

                      Αυτό βέβαια θα σημαίνει, ότι θα συνεχίσουν να πωλούν 30+ χιλιάρικα τα διαφορα ηλεκτρικά rebadged 208/2008, τα οποία όμως ως μεταχειρισμένα 12 μηνών πωλούνται πλέον στα μισά λεφτά. (κάντε μια αναζήτηση στο mobile.de και θυμηθείτε ότι δεν έχουν κανένα δασμό εισαγωγής στην Ελλάδα).
                      Αλλά και ότι ένα ηλεκτρικό μεγκαν μετά την επιδότηση, θα πωλείται καινούργιο όσο ένα στάνταρ μοντελ 3 χωρίς επιδότηση, με ότι επίπτωση θα έχει αυτό στα ποσοστά πωλήσεων...

                      Απ την άλλη, σιγά σιγά κάτι αρχίζει να γίνεται και στην Ευρώπη. Χθες είδα σε βίντεο ασιάτη το ηλεκτρικό Scenic, φαίνεται πολύ ωραία πρόταση για Ελλάδα, ελπίζω να μην έχει γελοία τιμή.

                      Τρία από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρικά οχήματα της Γαλλίας, το «μικρό» Dacia Spring, το Tesla Model 3 και το MG4, θα χάσουν το «δικαίωμά» τους να πριμοδοτούνται μέσω των κρατικών επιδοτήσεων ύψους έως και 7.000€ με δεδομένες τις νέες απαιτήσεις που ευνοούν τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στη Γαλλία και την Ευρώπη, έναντι αυτών που παράγονται στην Κίνα.

                      LOL
                      δηλαδη προσπαθουν να κοψουν πωλησεις απο τα 3 αυτοκινητα που πουλανε πιο πολυ.
                      Ελευθερη αγορα my ass.

                      Έχουν και αυτοί ψηφοφόρους ...είναι πιο ευκολοχωνευτο να πουν επιδοτω μεν αλλά τα λεφτά θα ξαναγυρίσουvε στην οικονομία από ΦΠΑ θέσεις εργασίας και τεχνογνωσία για το μελλον ...
                      Peugeot, Citroen,Renault και έμεσα Όπελ fiat

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • antonakis
                        antonakis @ntinaras last edited by

                        @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Ελευθερη αγορα my ass.

                        Ελεύθερη είναι η Κίνα να δώσει επιδοτήσεις στους κατασκευαστές της που κάνουν εξαγωγές Ευρώπη.

                        Moments before detonation...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser last edited by

                          Η Κίνα έτσι και αλλιώς επιδοτεί τα πάντα που φτιάχνει.
                          Οπότε και οι Ευρωπαίοι φέρονται ανάλογα.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            ερώτηση:

                            στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.

                            Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;

                            3d142fe3-5d35-406f-8426-2625a3e82b00-image.png

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus last edited by

                              Λογικα σημερα το απόγευμα θα έχω το Jeep Avenger σε ηλεκτρικο για ολο το ΣΚ

                              Θα το πάμε καμια κοντινη εκδρομούλα και θα γράψω εντυπώσεις

                              Cirus the virus

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • D
                                dettol @piliourits last edited by

                                @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                ερώτηση:

                                στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.

                                Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;

                                3d142fe3-5d35-406f-8426-2625a3e82b00-image.png

                                Καποια παραστατικα εχουν σειρα, καποια δεν εχουν. Αν θες ανεβασε το τιμολογιο σου (κρυβοντας ονομα/τιμες κτλπ) να σου πουμε

                                piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @cirus last edited by

                                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Λογικα σημερα το απόγευμα θα έχω το Jeep Avenger σε ηλεκτρικο για ολο το ΣΚ

                                  Θα το πάμε καμια κοντινη εκδρομούλα και θα γράψω εντυπώσεις

                                  εμφαση στο "κοντινη" γιατι δεν πρεπει να εχει μεγαλη αυτονομια αυτο. Βελος και σπαθοβουνι εχουν αξιοπιστους φορτιστες. Προς τα πανω σειριος πρεπει να ειναι ακομα δωρεαν

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits @dettol last edited by piliourits

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    ερώτηση:

                                    στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.

                                    Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;

                                    3d142fe3-5d35-406f-8426-2625a3e82b00-image.png

                                    Καποια παραστατικα εχουν σειρα, καποια δεν εχουν. Αν θες ανεβασε το τιμολογιο σου (κρυβοντας ονομα/τιμες κτλπ) να σου πουμε

                                    στο ΑΑ δεν επιτρέπει να πληκτρολογηθεί τίποτε άλλο, μόνο νούμερα (κι όχι αλφαριθμητικά)... γτπ

                                    ο αριθμός τιμολογίου έχει και ένα «Α» ενδιάμεσα...
                                    στο ΑΑ έβαλα το case number του κινούμαι ηλεκτρικά (λείπει μια παύλα κι από κει, που δεν επιτρέπει να την πληκτρολογήσεις) και έβαλα τον αριθμό τιμολογίου στο πεδίο «σειρά» και μου έδωσε ενημερότητα. Καλή άσχημη, αυτή πήρα

                                    (πάντα στην Ηγεσία της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης με τεχνολογία που μας τη ζητάνε οι Ιάπωνες, για να μην ξεχνιόμαστε...)

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • cirus
                                      cirus @dettol last edited by cirus

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Λογικα σημερα το απόγευμα θα έχω το Jeep Avenger σε ηλεκτρικο για ολο το ΣΚ

                                      Θα το πάμε καμια κοντινη εκδρομούλα και θα γράψω εντυπώσεις

                                      εμφαση στο "κοντινη" γιατι δεν πρεπει να εχει μεγαλη αυτονομια αυτο. Βελος και σπαθοβουνι εχουν αξιοπιστους φορτιστες. Προς τα πανω σειριος πρεπει να ειναι ακομα δωρεαν

                                      Λουτράκι για ΣΠΑ δεν έχω όρεξη για απρόοπτα χαχαχαχχα

                                      Cirus the virus

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @piliourits last edited by

                                        @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        ερώτηση:

                                        στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.

                                        Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;

                                        3d142fe3-5d35-406f-8426-2625a3e82b00-image.png

                                        Καποια παραστατικα εχουν σειρα, καποια δεν εχουν. Αν θες ανεβασε το τιμολογιο σου (κρυβοντας ονομα/τιμες κτλπ) να σου πουμε

                                        στο ΑΑ δεν επιτρέπει να πληκτρολογηθεί τίποτε άλλο, μόνο νούμερα (κι όχι αλφαριθμητικά)... γτπ

                                        ο αριθμός τιμολογίου έχει και ένα «Α» ενδιάμεσα...
                                        στο ΑΑ έβαλα το case number του κινούμαι ηλεκτρικά (λείπει μια παύλα κι από κει, που δεν επιτρέπει να την πληκτρολογήσεις) και έβαλα τον αριθμό τιμολογίου στο πεδίο «σειρά» και μου έδωσε ενημερότητα. Καλή άσχημη, αυτή πήρα

                                        (πάντα στην Ηγεσία της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης με τεχνολογία που μας τη ζητάνε οι Ιάπωνες, για να μην ξεχνιόμαστε...)

                                        ριξε μια ματια εδω
                                        https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/2351256798406650

                                        παντως αριθμο τιμολογιου με γραμματα ενδιαμεσα δεν εχει τυχει να δω ποτε

                                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • piliourits
                                          piliourits @dettol last edited by

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          ερώτηση:

                                          στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.

                                          Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;

                                          3d142fe3-5d35-406f-8426-2625a3e82b00-image.png

                                          Καποια παραστατικα εχουν σειρα, καποια δεν εχουν. Αν θες ανεβασε το τιμολογιο σου (κρυβοντας ονομα/τιμες κτλπ) να σου πουμε

                                          στο ΑΑ δεν επιτρέπει να πληκτρολογηθεί τίποτε άλλο, μόνο νούμερα (κι όχι αλφαριθμητικά)... γτπ

                                          ο αριθμός τιμολογίου έχει και ένα «Α» ενδιάμεσα...
                                          στο ΑΑ έβαλα το case number του κινούμαι ηλεκτρικά (λείπει μια παύλα κι από κει, που δεν επιτρέπει να την πληκτρολογήσεις) και έβαλα τον αριθμό τιμολογίου στο πεδίο «σειρά» και μου έδωσε ενημερότητα. Καλή άσχημη, αυτή πήρα

                                          (πάντα στην Ηγεσία της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης με τεχνολογία που μας τη ζητάνε οι Ιάπωνες, για να μην ξεχνιόμαστε...)

                                          ριξε μια ματια εδω
                                          https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/2351256798406650

                                          παντως αριθμο τιμολογιου με γραμματα ενδιαμεσα δεν εχει τυχει να δω ποτε

                                          Να σε ρωτήσω, κι ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
                                          Είχα λάβει μεηλ με θετική απάντηση απ το ΚΗ2 για πληρωμή, ότι ελέγχθηκε και εγκρίθηκε και σήμερα ήρθε πάλι μεηλ για τις ενημερότητες. Τις οποίες έκδωσα ξανά.
                                          Τις στέλνω πίσω με μεηλ ή τις ανεβάζω κάπου;

                                          ξανά ευχαριστώ

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @piliourits last edited by

                                            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            ερώτηση:

                                            στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.

                                            Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;

                                            3d142fe3-5d35-406f-8426-2625a3e82b00-image.png

                                            Καποια παραστατικα εχουν σειρα, καποια δεν εχουν. Αν θες ανεβασε το τιμολογιο σου (κρυβοντας ονομα/τιμες κτλπ) να σου πουμε

                                            στο ΑΑ δεν επιτρέπει να πληκτρολογηθεί τίποτε άλλο, μόνο νούμερα (κι όχι αλφαριθμητικά)... γτπ

                                            ο αριθμός τιμολογίου έχει και ένα «Α» ενδιάμεσα...
                                            στο ΑΑ έβαλα το case number του κινούμαι ηλεκτρικά (λείπει μια παύλα κι από κει, που δεν επιτρέπει να την πληκτρολογήσεις) και έβαλα τον αριθμό τιμολογίου στο πεδίο «σειρά» και μου έδωσε ενημερότητα. Καλή άσχημη, αυτή πήρα

                                            (πάντα στην Ηγεσία της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης με τεχνολογία που μας τη ζητάνε οι Ιάπωνες, για να μην ξεχνιόμαστε...)

                                            ριξε μια ματια εδω
                                            https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/2351256798406650

                                            παντως αριθμο τιμολογιου με γραμματα ενδιαμεσα δεν εχει τυχει να δω ποτε

                                            Να σε ρωτήσω, κι ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
                                            Είχα λάβει μεηλ με θετική απάντηση απ το ΚΗ2 για πληρωμή, ότι ελέγχθηκε και εγκρίθηκε και σήμερα ήρθε πάλι μεηλ για τις ενημερότητες. Τις οποίες έκδωσα ξανά.
                                            Τις στέλνω πίσω με μεηλ ή τις ανεβάζω κάπου;

                                            ξανά ευχαριστώ

                                            δεν εχω φτασει ακομα σε αυτην τη πιστα 🙂
                                            Θα κατσω το ΣΚ να ανεβασω τιμολογιο, ενημεροτητες, βεβαιωση πρωτοδικειου κτλπ. Μονο τις ενημεροτητες δεν εχω βγαλει, τα υπολοιπα pdf τα εχω συγκεντρωσει.

                                            Εσυ, εχεις ανεβασει τις ενημεροτητες ηδη μια φορα και τωρα στις ξαναζητησαν;

                                            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 548
                                            • 549
                                            • 550
                                            • 551
                                            • 552
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 550 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr