-
https://autospecialist.gr/fortisi-ilektrokiniton-ochimaton/
Γι αυτό ρωτάω, γιατί φόρτιση 22KW σημαίνει 3 φάσεις των 32Α εκάστη, λίγο δύσκολο από μια σουκο της αυλής...
Τουλάχιστον ξέρουμε τι να ζητήσουμε σε καινούριες ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις...
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://autospecialist.gr/fortisi-ilektrokiniton-ochimaton/
Γι αυτό ρωτάω, γιατί φόρτιση 22KW σημαίνει 3 φάσεις των 32Α εκάστη, λίγο δύσκολο από μια σουκο της αυλής...
Τουλάχιστον ξέρουμε τι να ζητήσουμε σε καινούριες ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις...
Αν το γκαράζ έχει μέχρι δυο αυτοκίνητα, θεωρώ ότι τριφασική εγκατάσταση με ισχύ 25kva και μια κόκκινη βιομηχανική πρίζα είναι κομπλέ. Αυτά για μονοκατοικία.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://autospecialist.gr/fortisi-ilektrokiniton-ochimaton/
Γι αυτό ρωτάω, γιατί φόρτιση 22KW σημαίνει 3 φάσεις των 32Α εκάστη, λίγο δύσκολο από μια σουκο της αυλής...
Τουλάχιστον ξέρουμε τι να ζητήσουμε σε καινούριες ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις...
Τα 22kW ποτέ δεν πρέπει να ήταν σαν ιδέα για φόρτιση στο σπίτι. Εκεί είναι τα 3,7/7,3 kW που θα πάρεις από μια φάση. Με την ιδέα ότι θα φορτίζεις το βράδυ που κοιμάσαι 8 ώρες οπότε είναι αρκετό ρεύμα.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://autospecialist.gr/fortisi-ilektrokiniton-ochimaton/
Γι αυτό ρωτάω, γιατί φόρτιση 22KW σημαίνει 3 φάσεις των 32Α εκάστη, λίγο δύσκολο από μια σουκο της αυλής...
Τουλάχιστον ξέρουμε τι να ζητήσουμε σε καινούριες ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις...
Τα 22kW ποτέ δεν πρέπει να ήταν σαν ιδέα για φόρτιση στο σπίτι. Εκεί είναι τα 3,7/7,3 kW που θα πάρεις από μια φάση. Με την ιδέα ότι θα φορτίζεις το βράδυ που κοιμάσαι 8 ώρες οπότε είναι αρκετό ρεύμα.
και εμενα τα 22 μου φαινονται υπερβολη, καθως προσωπικα, δεν πιστευω οτι θα μεγαλωσει η χωρητικοτητα των μπαταριων στα αυτοκινητα. Πιστευω οτι η μπιλια θα κατσει στο 40-80kw, δηλ εκει που κινουνται τα περισσοτερα τωρα. Απλα, θα πρεπει να πυκνωσει το δικτυο φορτιστων και ο αριθμος φορτιστων ανα θεση φορτισης
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://autospecialist.gr/fortisi-ilektrokiniton-ochimaton/
Γι αυτό ρωτάω, γιατί φόρτιση 22KW σημαίνει 3 φάσεις των 32Α εκάστη, λίγο δύσκολο από μια σουκο της αυλής...
Τουλάχιστον ξέρουμε τι να ζητήσουμε σε καινούριες ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις...
Τα 22kW ποτέ δεν πρέπει να ήταν σαν ιδέα για φόρτιση στο σπίτι. Εκεί είναι τα 3,7/7,3 kW που θα πάρεις από μια φάση. Με την ιδέα ότι θα φορτίζεις το βράδυ που κοιμάσαι 8 ώρες οπότε είναι αρκετό ρεύμα.
και εμενα τα 22 μου φαινονται υπερβολη, καθως προσωπικα, δεν πιστευω οτι θα μεγαλωσει η χωρητικοτητα των μπαταριων στα αυτοκινητα. Πιστευω οτι η μπιλια θα κατσει στο 40-80kw, δηλ εκει που κινουνται τα περισσοτερα τωρα. Απλα, θα πρεπει να πυκνωσει το δικτυο φορτιστων και ο αριθμος φορτιστων ανα θεση φορτισης
Η ιδέα των 22 kw Ac ( όπως είπες Model s, όλα τα renault (από τη μεσαία εξοπλιστική και πάνω), Nissan ariya κ. α) είναι να ελαφρυνουμε το φόρτο από τους dc φορτιστές, και τις πολύωρες αναμονές στους ac...
Πχ
α) πας σε ταβέρνα, παιδότοπο, σινεμά κλπ που ξέρεις ότι θα κάτσεις ώρες, σε λιγότερο από τρεις ώρες λοιπον ένα βασικό model 3 η ένα μεσαίο hatch με μπαταρία 60 kwh θα μπορούσε να έχει φορτίσει πλήρως ακόμη και από το 0%β) κάποιος που μένει σε διαμέρισμα, πάει ανά εβδομάδα: 2 x σουπερμάρκετ (30+30=60 λεπτά της ώρας φορτιση), και πες αλλά 30 σε λοιπές στάσεις όπως πολύ καταστήματα, δημόσια πάρκινγκ κλπ δηλαδή 1.5 x22=33 kwh δηλαδη 200-250 χιλιόμετρα πόλης ... Οπότε έχει υπόλοιπο για όλη την εβδομάδα
-
@taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://autospecialist.gr/fortisi-ilektrokiniton-ochimaton/
Γι αυτό ρωτάω, γιατί φόρτιση 22KW σημαίνει 3 φάσεις των 32Α εκάστη, λίγο δύσκολο από μια σουκο της αυλής...
Τουλάχιστον ξέρουμε τι να ζητήσουμε σε καινούριες ηλεκτρολογικες εγκαταστάσεις...
Τα 22kW ποτέ δεν πρέπει να ήταν σαν ιδέα για φόρτιση στο σπίτι. Εκεί είναι τα 3,7/7,3 kW που θα πάρεις από μια φάση. Με την ιδέα ότι θα φορτίζεις το βράδυ που κοιμάσαι 8 ώρες οπότε είναι αρκετό ρεύμα.
και εμενα τα 22 μου φαινονται υπερβολη, καθως προσωπικα, δεν πιστευω οτι θα μεγαλωσει η χωρητικοτητα των μπαταριων στα αυτοκινητα. Πιστευω οτι η μπιλια θα κατσει στο 40-80kw, δηλ εκει που κινουνται τα περισσοτερα τωρα. Απλα, θα πρεπει να πυκνωσει το δικτυο φορτιστων και ο αριθμος φορτιστων ανα θεση φορτισης
Η ιδέα των 22 kw Ac ( όπως είπες Model s, όλα τα renault (από τη μεσαία εξοπλιστική και πάνω), Nissan ariya κ. α) είναι να ελαφρυνουμε το φόρτο από τους dc φορτιστές, και τις πολύωρες αναμονές στους ac...
Πχ
α) πας σε ταβέρνα, παιδότοπο, σινεμά κλπ που ξέρεις ότι θα κάτσεις ώρες, σε λιγότερο από τρεις ώρες λοιπον ένα βασικό model 3 η ένα μεσαίο hatch με μπαταρία 60 kwh θα μπορούσε να έχει φορτίσει πλήρως ακόμη και από το 0%β) κάποιος που μένει σε διαμέρισμα, πάει ανά εβδομάδα: 2 x σουπερμάρκετ (30+30=60 λεπτά της ώρας φορτιση), και πες αλλά 30 σε λοιπές στάσεις όπως πολύ καταστήματα, δημόσια πάρκινγκ κλπ δηλαδή 1.5 x22=33 kwh δηλαδη 200-250 χιλιόμετρα πόλης ... Οπότε έχει υπόλοιπο για όλη την εβδομάδα
Καταλαβαινω πως το σκεφτεσαι και εχει ποντο η οπτικη γωνια σου. Το θεμα ειναι ομως οτι και για να βγαλεις γραμμη που αποδιδει 22kw απαιτειται μια, εστω και μικρη επενδυση. Δηλ δεν ειναι απλα οτι βγαζω μια σουκο, κουμπωνω πανω και ενα wallbox των 500-1000 ευρω και τελος. Προφανως ομως, ειναι πολυ χαμηλοτερο το κοστος απο την εγκατασταση εστω και ενος μικρου 50αρι φορτιστη.
Το ευχαριστο παντως ειναι οτι βλεπω οτι εχουν παρει μπρος τα ξενοδοχεια. Αυτες τις μερες εψαχνα για τις καλοκαιρινες διακοπες της οικογενειας και ειχα εστιασει σε ενα συγκεκριμενο ξενοδοχειο, το οποιο δεν εδειχνε φορτιστη στις παροχες και ουτε φαινοταν κατι στο plugshare. Τους πηρα τηλεφωνο να ρωτησω αν θα μπορουσα να φορτισω σε καποια σουκο και περιχαρης ανακαλυψα οτι διαθετουν φορτιστη στο παρκινγκ τους. Προφανως θα ειναι 11αρης, αλλα για τις αναγκες μου ειναι μια χαρα!
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πολύ έξυπνη η μαγκιά των Γάλλων, που πιστεύω θα εφαρμοστεί πανευρωπαϊκά με κάποια μορφή.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ayta-ta-ilektrika-montela-den-dikaioyntai-epidotisi/
Αυτό βέβαια θα σημαίνει, ότι θα συνεχίσουν να πωλούν 30+ χιλιάρικα τα διαφορα ηλεκτρικά rebadged 208/2008, τα οποία όμως ως μεταχειρισμένα 12 μηνών πωλούνται πλέον στα μισά λεφτά. (κάντε μια αναζήτηση στο mobile.de και θυμηθείτε ότι δεν έχουν κανένα δασμό εισαγωγής στην Ελλάδα).
Αλλά και ότι ένα ηλεκτρικό μεγκαν μετά την επιδότηση, θα πωλείται καινούργιο όσο ένα στάνταρ μοντελ 3 χωρίς επιδότηση, με ότι επίπτωση θα έχει αυτό στα ποσοστά πωλήσεων...Απ την άλλη, σιγά σιγά κάτι αρχίζει να γίνεται και στην Ευρώπη. Χθες είδα σε βίντεο ασιάτη το ηλεκτρικό Scenic, φαίνεται πολύ ωραία πρόταση για Ελλάδα, ελπίζω να μην έχει γελοία τιμή.
Τρία από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρικά οχήματα της Γαλλίας, το «μικρό» Dacia Spring, το Tesla Model 3 και το MG4, θα χάσουν το «δικαίωμά» τους να πριμοδοτούνται μέσω των κρατικών επιδοτήσεων ύψους έως και 7.000€ με δεδομένες τις νέες απαιτήσεις που ευνοούν τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στη Γαλλία και την Ευρώπη, έναντι αυτών που παράγονται στην Κίνα.
LOL
δηλαδη προσπαθουν να κοψουν πωλησεις απο τα 3 αυτοκινητα που πουλανε πιο πολυ.
Ελευθερη αγορα my ass. -
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πολύ έξυπνη η μαγκιά των Γάλλων, που πιστεύω θα εφαρμοστεί πανευρωπαϊκά με κάποια μορφή.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ayta-ta-ilektrika-montela-den-dikaioyntai-epidotisi/
Αυτό βέβαια θα σημαίνει, ότι θα συνεχίσουν να πωλούν 30+ χιλιάρικα τα διαφορα ηλεκτρικά rebadged 208/2008, τα οποία όμως ως μεταχειρισμένα 12 μηνών πωλούνται πλέον στα μισά λεφτά. (κάντε μια αναζήτηση στο mobile.de και θυμηθείτε ότι δεν έχουν κανένα δασμό εισαγωγής στην Ελλάδα).
Αλλά και ότι ένα ηλεκτρικό μεγκαν μετά την επιδότηση, θα πωλείται καινούργιο όσο ένα στάνταρ μοντελ 3 χωρίς επιδότηση, με ότι επίπτωση θα έχει αυτό στα ποσοστά πωλήσεων...Απ την άλλη, σιγά σιγά κάτι αρχίζει να γίνεται και στην Ευρώπη. Χθες είδα σε βίντεο ασιάτη το ηλεκτρικό Scenic, φαίνεται πολύ ωραία πρόταση για Ελλάδα, ελπίζω να μην έχει γελοία τιμή.
Τρία από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρικά οχήματα της Γαλλίας, το «μικρό» Dacia Spring, το Tesla Model 3 και το MG4, θα χάσουν το «δικαίωμά» τους να πριμοδοτούνται μέσω των κρατικών επιδοτήσεων ύψους έως και 7.000€ με δεδομένες τις νέες απαιτήσεις που ευνοούν τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στη Γαλλία και την Ευρώπη, έναντι αυτών που παράγονται στην Κίνα.
LOL
δηλαδη προσπαθουν να κοψουν πωλησεις απο τα 3 αυτοκινητα που πουλανε πιο πολυ.
Ελευθερη αγορα my ass.Έχουν και αυτοί ψηφοφόρους ...είναι πιο ευκολοχωνευτο να πουν επιδοτω μεν αλλά τα λεφτά θα ξαναγυρίσουvε στην οικονομία από ΦΠΑ θέσεις εργασίας και τεχνογνωσία για το μελλον ...
Peugeot, Citroen,Renault και έμεσα Όπελ fiat -
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ελευθερη αγορα my ass.
Ελεύθερη είναι η Κίνα να δώσει επιδοτήσεις στους κατασκευαστές της που κάνουν εξαγωγές Ευρώπη.
-
Η Κίνα έτσι και αλλιώς επιδοτεί τα πάντα που φτιάχνει.
Οπότε και οι Ευρωπαίοι φέρονται ανάλογα. -
ερώτηση:
στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.
Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;
-
Λογικα σημερα το απόγευμα θα έχω το Jeep Avenger σε ηλεκτρικο για ολο το ΣΚ
Θα το πάμε καμια κοντινη εκδρομούλα και θα γράψω εντυπώσεις
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ερώτηση:
στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.
Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;
Καποια παραστατικα εχουν σειρα, καποια δεν εχουν. Αν θες ανεβασε το τιμολογιο σου (κρυβοντας ονομα/τιμες κτλπ) να σου πουμε
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λογικα σημερα το απόγευμα θα έχω το Jeep Avenger σε ηλεκτρικο για ολο το ΣΚ
Θα το πάμε καμια κοντινη εκδρομούλα και θα γράψω εντυπώσεις
εμφαση στο "κοντινη" γιατι δεν πρεπει να εχει μεγαλη αυτονομια αυτο. Βελος και σπαθοβουνι εχουν αξιοπιστους φορτιστες. Προς τα πανω σειριος πρεπει να ειναι ακομα δωρεαν
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ερώτηση:
στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.
Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;
Καποια παραστατικα εχουν σειρα, καποια δεν εχουν. Αν θες ανεβασε το τιμολογιο σου (κρυβοντας ονομα/τιμες κτλπ) να σου πουμε
στο ΑΑ δεν επιτρέπει να πληκτρολογηθεί τίποτε άλλο, μόνο νούμερα (κι όχι αλφαριθμητικά)... γτπ
ο αριθμός τιμολογίου έχει και ένα «Α» ενδιάμεσα...
στο ΑΑ έβαλα το case number του κινούμαι ηλεκτρικά (λείπει μια παύλα κι από κει, που δεν επιτρέπει να την πληκτρολογήσεις) και έβαλα τον αριθμό τιμολογίου στο πεδίο «σειρά» και μου έδωσε ενημερότητα. Καλή άσχημη, αυτή πήρα(πάντα στην Ηγεσία της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης με τεχνολογία που μας τη ζητάνε οι Ιάπωνες, για να μην ξεχνιόμαστε...)
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λογικα σημερα το απόγευμα θα έχω το Jeep Avenger σε ηλεκτρικο για ολο το ΣΚ
Θα το πάμε καμια κοντινη εκδρομούλα και θα γράψω εντυπώσεις
εμφαση στο "κοντινη" γιατι δεν πρεπει να εχει μεγαλη αυτονομια αυτο. Βελος και σπαθοβουνι εχουν αξιοπιστους φορτιστες. Προς τα πανω σειριος πρεπει να ειναι ακομα δωρεαν
Λουτράκι για ΣΠΑ δεν έχω όρεξη για απρόοπτα χαχαχαχχα
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ερώτηση:
στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.
Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;
Καποια παραστατικα εχουν σειρα, καποια δεν εχουν. Αν θες ανεβασε το τιμολογιο σου (κρυβοντας ονομα/τιμες κτλπ) να σου πουμε
στο ΑΑ δεν επιτρέπει να πληκτρολογηθεί τίποτε άλλο, μόνο νούμερα (κι όχι αλφαριθμητικά)... γτπ
ο αριθμός τιμολογίου έχει και ένα «Α» ενδιάμεσα...
στο ΑΑ έβαλα το case number του κινούμαι ηλεκτρικά (λείπει μια παύλα κι από κει, που δεν επιτρέπει να την πληκτρολογήσεις) και έβαλα τον αριθμό τιμολογίου στο πεδίο «σειρά» και μου έδωσε ενημερότητα. Καλή άσχημη, αυτή πήρα(πάντα στην Ηγεσία της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης με τεχνολογία που μας τη ζητάνε οι Ιάπωνες, για να μην ξεχνιόμαστε...)
ριξε μια ματια εδω
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/2351256798406650παντως αριθμο τιμολογιου με γραμματα ενδιαμεσα δεν εχει τυχει να δω ποτε
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ερώτηση:
στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.
Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;
Καποια παραστατικα εχουν σειρα, καποια δεν εχουν. Αν θες ανεβασε το τιμολογιο σου (κρυβοντας ονομα/τιμες κτλπ) να σου πουμε
στο ΑΑ δεν επιτρέπει να πληκτρολογηθεί τίποτε άλλο, μόνο νούμερα (κι όχι αλφαριθμητικά)... γτπ
ο αριθμός τιμολογίου έχει και ένα «Α» ενδιάμεσα...
στο ΑΑ έβαλα το case number του κινούμαι ηλεκτρικά (λείπει μια παύλα κι από κει, που δεν επιτρέπει να την πληκτρολογήσεις) και έβαλα τον αριθμό τιμολογίου στο πεδίο «σειρά» και μου έδωσε ενημερότητα. Καλή άσχημη, αυτή πήρα(πάντα στην Ηγεσία της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης με τεχνολογία που μας τη ζητάνε οι Ιάπωνες, για να μην ξεχνιόμαστε...)
ριξε μια ματια εδω
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/2351256798406650παντως αριθμο τιμολογιου με γραμματα ενδιαμεσα δεν εχει τυχει να δω ποτε
Να σε ρωτήσω, κι ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Είχα λάβει μεηλ με θετική απάντηση απ το ΚΗ2 για πληρωμή, ότι ελέγχθηκε και εγκρίθηκε και σήμερα ήρθε πάλι μεηλ για τις ενημερότητες. Τις οποίες έκδωσα ξανά.
Τις στέλνω πίσω με μεηλ ή τις ανεβάζω κάπου;ξανά ευχαριστώ
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ερώτηση:
στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.
Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;
Καποια παραστατικα εχουν σειρα, καποια δεν εχουν. Αν θες ανεβασε το τιμολογιο σου (κρυβοντας ονομα/τιμες κτλπ) να σου πουμε
στο ΑΑ δεν επιτρέπει να πληκτρολογηθεί τίποτε άλλο, μόνο νούμερα (κι όχι αλφαριθμητικά)... γτπ
ο αριθμός τιμολογίου έχει και ένα «Α» ενδιάμεσα...
στο ΑΑ έβαλα το case number του κινούμαι ηλεκτρικά (λείπει μια παύλα κι από κει, που δεν επιτρέπει να την πληκτρολογήσεις) και έβαλα τον αριθμό τιμολογίου στο πεδίο «σειρά» και μου έδωσε ενημερότητα. Καλή άσχημη, αυτή πήρα(πάντα στην Ηγεσία της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης με τεχνολογία που μας τη ζητάνε οι Ιάπωνες, για να μην ξεχνιόμαστε...)
ριξε μια ματια εδω
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/2351256798406650παντως αριθμο τιμολογιου με γραμματα ενδιαμεσα δεν εχει τυχει να δω ποτε
Να σε ρωτήσω, κι ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Είχα λάβει μεηλ με θετική απάντηση απ το ΚΗ2 για πληρωμή, ότι ελέγχθηκε και εγκρίθηκε και σήμερα ήρθε πάλι μεηλ για τις ενημερότητες. Τις οποίες έκδωσα ξανά.
Τις στέλνω πίσω με μεηλ ή τις ανεβάζω κάπου;ξανά ευχαριστώ
δεν εχω φτασει ακομα σε αυτην τη πιστα
Θα κατσω το ΣΚ να ανεβασω τιμολογιο, ενημεροτητες, βεβαιωση πρωτοδικειου κτλπ. Μονο τις ενημεροτητες δεν εχω βγαλει, τα υπολοιπα pdf τα εχω συγκεντρωσει.Εσυ, εχεις ανεβασει τις ενημεροτητες ηδη μια φορα και τωρα στις ξαναζητησαν;
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ερώτηση:
στις ενημερότητες για την επιδότηση ηλεκτρικού, ζητάει Α/Α που λογικά βάζουμε τον αριθμό τιμολογίου και ζητάει και «σειρά» του τίτλου πληρωμής.
Τί βαζουμε εκεί ξέρετε;
Καποια παραστατικα εχουν σειρα, καποια δεν εχουν. Αν θες ανεβασε το τιμολογιο σου (κρυβοντας ονομα/τιμες κτλπ) να σου πουμε
στο ΑΑ δεν επιτρέπει να πληκτρολογηθεί τίποτε άλλο, μόνο νούμερα (κι όχι αλφαριθμητικά)... γτπ
ο αριθμός τιμολογίου έχει και ένα «Α» ενδιάμεσα...
στο ΑΑ έβαλα το case number του κινούμαι ηλεκτρικά (λείπει μια παύλα κι από κει, που δεν επιτρέπει να την πληκτρολογήσεις) και έβαλα τον αριθμό τιμολογίου στο πεδίο «σειρά» και μου έδωσε ενημερότητα. Καλή άσχημη, αυτή πήρα(πάντα στην Ηγεσία της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης με τεχνολογία που μας τη ζητάνε οι Ιάπωνες, για να μην ξεχνιόμαστε...)
ριξε μια ματια εδω
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/2351256798406650παντως αριθμο τιμολογιου με γραμματα ενδιαμεσα δεν εχει τυχει να δω ποτε
Να σε ρωτήσω, κι ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Είχα λάβει μεηλ με θετική απάντηση απ το ΚΗ2 για πληρωμή, ότι ελέγχθηκε και εγκρίθηκε και σήμερα ήρθε πάλι μεηλ για τις ενημερότητες. Τις οποίες έκδωσα ξανά.
Τις στέλνω πίσω με μεηλ ή τις ανεβάζω κάπου;ξανά ευχαριστώ
δεν εχω φτασει ακομα σε αυτην τη πιστα
Θα κατσω το ΣΚ να ανεβασω τιμολογιο, ενημεροτητες, βεβαιωση πρωτοδικειου κτλπ. Μονο τις ενημεροτητες δεν εχω βγαλει, τα υπολοιπα pdf τα εχω συγκεντρωσει.Εσυ, εχεις ανεβασει τις ενημεροτητες ηδη μια φορα και τωρα στις ξαναζητησαν;
Ναι είχα ανεβάσει εδώ και καιρό και πήρα κι απάντηση Ολοκληρωμένη στην έκβαση κι εμφανίζεται «Αίτηση προς πληρωμή».
Και σήμερα ήρθε μεηλ που ζητάνε τις ενημερότητες, ίσως άλλαξε κάτι ίσως έληξε η διάρκειά τους;
ΑΛΛΑ τώρα που έκανα login στην αίτηση, δεν υπάρχει τρόπος να ανεβάσω κάποιο έγγραφο.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης