Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift (2024)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 44
    • 45
    • 4 / 45
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    66
    890
    30692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by

      Και τώρα θα το πούλαγες 7-8 χιλιάρικα.

      Moments before detonation...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • npapanik
        npapanik last edited by

        Hatchbag;

        91cdaeb6-50f2-41f1-9894-251e8c17323f-image.png

        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • antonakis
          antonakis last edited by antonakis

          Baahahaahha, θεουληδες.
          Πάμε κι όπου βγει.

          Moments before detonation...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            tsimisde last edited by

            Αναμενόμενη η τιμή του μοντέλου, κρίνοντας και από το που έχει φτάσει και ο ανταγωνισμός σε τιμή και για να λέμε του στραβου το δίκιο, το Suzuki είναι προσιτό για τα όσα προσφέρει, ακόμα και τη βασική έκδοση να πάρει κάποιος, δεν υπάρχει κάτι το οποίο θα του λείψει. Βέβαια, το φάουλ είναι ότι ο κινητήρας είναι απλός ατμοσφαιρικός, έχει μεν υβριδικό σύστημα το οποίο, είναι ευχής έργον ότι προσφέρεται σε τέτοια τιμή, το ότι δεν προσφέρεται όμως μια άλλη επιλογή σε μοτερ είναι θέμα, βέβαια, ελαφρύ φαίνεται να είναι, δεν θα έχει θέμα να τραβήξει το βάρος του οχήματος.

            Προσωπικά μιλώντας, εφόσον πρόκειται για υβριδικό σύστημα, στη βασική του έκδοση, είναι μια καλή περίπτωση, σε παρόμοια χρήματα ήταν και το προηγούμενο μοντέλο στην υβριδική έκδοση επομένως, δε νομίζω ότι υπάρχει τόσο μεγάλο άλμα στην πράξη.

            V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • storm
              storm last edited by

              Βγήκαν οι εξοπλισμοί; Κάποιο Link;

              antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                v_a @tsimisde last edited by

                @tsimisde said in Suzuki Swift (2024):

                Βέβαια, το φάουλ είναι ότι ο κινητήρας είναι απλός ατμοσφαιρικός,

                Δεν είναι φάουλ.
                Για αυτοκίνητα πόλης, αυτό είναι ατού

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • antonakis
                  antonakis @storm last edited by

                  @storm said in Suzuki Swift (2024):

                  Βγήκαν οι εξοπλισμοί; Κάποιο Link;

                  Από Απρίλη τα επίσημα φαντάζομαι.

                  Moments before detonation...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsimisde @v_a last edited by

                    @v_a said in Suzuki Swift (2024):

                    @tsimisde said in Suzuki Swift (2024):

                    Βέβαια, το φάουλ είναι ότι ο κινητήρας είναι απλός ατμοσφαιρικός,

                    Δεν είναι φάουλ.
                    Για αυτοκίνητα πόλης, αυτό είναι ατού

                    Σαφώς, δεν είναι κάτι απαραίτητα κακό, κατ'εμέ βέβαια, θα μπορούσε να υπάρξει και άλλη επιλογή σε κινητήρα. Για να είμαστε ειλικρινείς βέβαια, η Suzuki πρωτοτυπεί καθώς, δεν έχει βάλει τούρμπο σε όλα, όπως έχει κάνει ο ανταγωνισμός, για το βάρος του οχήματος, θα είναι εντάξει ο ατμοσφαιρικός αυτός. Για τον εξοπλισμό, με βάση το τι αναφέρει η σελίδα της εταιρείας το ανέφερα, μπορεί κάτι να παρανόησα βέβαια....

                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      1.2 πόσα άλογα είναι και για τι βάρος μιλάμε πλέον?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Το τετρακύλινδρο με 90 άλογα είναι αξιοπρεπέστατο αλλά έχει 920 κιλά βάρος στην τοπ έκδοση του.

                        Ιδιαίτερα μεσα στην πόλη κινείται με οποία ταχύτητα θέλεις χωρίς να τρέμει, λόγω και του επικουρικού υβριδικού συστήματος που προσθέτει έως και 5,5 kg ροπής από τις 1000 Σαλ.

                        Είχα ποσταρει παλιότερα ένα βίντεο ενός δοκιμαστή όπου πήγαινε με 5η σχέση και 30-40χλμ /ώρα, το πατούσε και επιτάχυνε χωρίς τρέμουλο.

                        Τον βρήκα τον τύπο αλλά έχει κατεβάσει το βίντεο του μαζί με άλλες παλιές δοκιμές... Χαζός!

                        Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο ήταν μια χαρά.

                        Για το νέο έχω κάποιες αμφιβολίες κυρίως λόγω αύξησης βάρους.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          super-t @tsimisde last edited by

                          @tsimisde said in Suzuki Swift (2024):

                          @v_a said in Suzuki Swift (2024):

                          @tsimisde said in Suzuki Swift (2024):

                          Βέβαια, το φάουλ είναι ότι ο κινητήρας είναι απλός ατμοσφαιρικός,

                          Δεν είναι φάουλ.
                          Για αυτοκίνητα πόλης, αυτό είναι ατού

                          Σαφώς, δεν είναι κάτι απαραίτητα κακό, κατ'εμέ βέβαια, θα μπορούσε να υπάρξει και άλλη επιλογή σε κινητήρα. Για να είμαστε ειλικρινείς βέβαια, η Suzuki πρωτοτυπεί καθώς, δεν έχει βάλει τούρμπο σε όλα, όπως έχει κάνει ο ανταγωνισμός, για το βάρος του οχήματος, θα είναι εντάξει ο ατμοσφαιρικός αυτός. Για τον εξοπλισμό, με βάση το τι αναφέρει η σελίδα της εταιρείας το ανέφερα, μπορεί κάτι να παρανόησα βέβαια....

                          Είχε κάποτε turbo το Swift. Η Suzuki αποφάσισε να μην το συνεχίσει στην Ευρώπη. Και το Sport turbo είναι.

                          npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • npapanik
                            npapanik @super-t last edited by

                            @super-t said in Suzuki Swift (2024):

                            @tsimisde said in Suzuki Swift (2024):

                            @v_a said in Suzuki Swift (2024):

                            @tsimisde said in Suzuki Swift (2024):

                            Βέβαια, το φάουλ είναι ότι ο κινητήρας είναι απλός ατμοσφαιρικός,

                            Δεν είναι φάουλ.
                            Για αυτοκίνητα πόλης, αυτό είναι ατού

                            Σαφώς, δεν είναι κάτι απαραίτητα κακό, κατ'εμέ βέβαια, θα μπορούσε να υπάρξει και άλλη επιλογή σε κινητήρα. Για να είμαστε ειλικρινείς βέβαια, η Suzuki πρωτοτυπεί καθώς, δεν έχει βάλει τούρμπο σε όλα, όπως έχει κάνει ο ανταγωνισμός, για το βάρος του οχήματος, θα είναι εντάξει ο ατμοσφαιρικός αυτός. Για τον εξοπλισμό, με βάση το τι αναφέρει η σελίδα της εταιρείας το ανέφερα, μπορεί κάτι να παρανόησα βέβαια....

                            Είχε κάποτε turbo το Swift. Η Suzuki αποφάσισε να μην το συνεχίσει στην Ευρώπη. Και το Sport turbo είναι.

                            Δυστυχώς όλα είναι πια θέμα ρύπων στην Ευρώπη. Για αυτό κόπηκε και το Jimny.

                            Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                            Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                            jorge_greek 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • V
                              vagkirk last edited by

                              Εντάξει , στην βασική έκδοση με χρώμα κλπ να βγαίνει 19000€ με το κλειδί στο χέρι δεν είναι άξιο λόγου.

                              Καλύτερα να βρείς ένα καλό μτχ supermini ή ακόμη και c hatch

                              Ίσως μόνο για δεύτερο εντός πόλης για όσους έχουν φράγκα.

                              Αλλά για δεύτερο καλύτερα ένα μουράτο αυτόματο Aygo X στα ίδια χρήματα και ας είναι μικρότερο , για πόλη μια χαρά είναι , ή αλλιως το Mazda 2 που είναι πιο όμορφο.

                              Έρχεται και ένα μικρό MG κάπου διάβασα με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και μάλιστα full hybrid.

                              Μην σας πως και το νέο C3 ηλεκτρικό αν βγεί μετά την επιδότηση στα 19000 για όσους έχουν χώρο στάθμευση με πρίζα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • antonakis
                                antonakis last edited by antonakis

                                Και από το car.gr βγαίνει σιγά σιγά ο τιμοκατάλογος...
                                GL από 18150
                                GL+ από 19530
                                GL+ CVT από 21330
                                GLX από 20930

                                Στην παραπάνω τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται το μεταλλικό χρώμα ή η διχρωμία ,τα τέλη κυκλοφορίας η έκδοση πινακίδων, μεταφορικών & PDI .

                                Πολύ αμφιβάλλω ότι όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια/ηχοσύστημα κλπ είναι στη βασική έκδοση.

                                Το απερχόμενο sport 24480 ε...

                                Moments before detonation...

                                L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • storm
                                  storm last edited by

                                  Το θέμα είναι ότι στο car.gr που έχει ακόμη αγγελίες του σημερινού, αυτό φαίνεται ποιο όμορφο και ποιο μπρούταλ, από το καινούριο. Σε αυτά είναι μάστορες οι Σουζουκαίοι. Από το κακό στο χειρότερο...

                                  Τα ίδια είχα πάθει και εγώ με το δικό μου Swift.

                                  Το Celerio ήταν ποιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • antonakis
                                    antonakis last edited by

                                    Εγώ θα κυνηγούσα κανένα τέτοιο...

                                    40908edb-5c7a-46e8-beb7-79e783b31f5d-image.png

                                    Moments before detonation...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lap @antonakis last edited by

                                      @antonakis said in Suzuki Swift (2024):

                                      Και από το car.gr βγαίνει σιγά σιγά ο τιμοκατάλογος...
                                      GL από 18150
                                      GL+ από 19530
                                      GL+ CVT από 21330
                                      GLX από 20930

                                      Στην παραπάνω τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται το μεταλλικό χρώμα ή η διχρωμία ,τα τέλη κυκλοφορίας η έκδοση πινακίδων, μεταφορικών & PDI .

                                      Πολύ αμφιβάλλω ότι όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια/ηχοσύστημα κλπ είναι στη βασική έκδοση.

                                      Το απερχόμενο sport 24480 ε...

                                      +5000€ πάνω από το προηγούμενο πριν την πανδημία.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        slowmotion last edited by

                                        Προ κοβιντ
                                        13500 ειχε η GL
                                        16500 η GLX
                                        Και καπου ανάμεσα η GL+
                                        Αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap @slowmotion last edited by lap

                                          @slowmotion said in Suzuki Swift (2024):

                                          Προ κοβιντ
                                          13500 ειχε η GL
                                          16500 η GLX
                                          Και καπου ανάμεσα η GL+
                                          Αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος

                                          Ακριβώς, έπαιζαν και κάτι προσφορές μεταξύ 400-600 ευρώ.

                                          Μάλιστα είχε και 10% δασμό

                                          Από τότε σταδιακά έπεφτε. Πρέπει να ναι στο 3% η κάπου εκεί.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Παιδιά στη suzuki.... χαλαρώστε λιγάκι...

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 4 / 45
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr