-
Καλησπέρα στο foroum.Πρόκειται για το 1.5t-gdi χειροκίνητο και το 1.5tsi dsg αυτόματο.Τιμολογιακά το fabia είναι 1000€ πάνω αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει i30 με dct με κοντινή ημερομηνία παράδοσης γι αυτό και η σύγκριση.Οι χώροι δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα.Θέλω ένα σβέλτο όχημα με καλή οδηγική συμπεριφορά αποδεκτή άνεση και λογική κατανάλωση.Δεν βλέπω κάτι αντίστοιχο σ αυτά τα χρήματα πέρα των 2.Γι αυτό θα ήθελα τις γνώμες σας ή και κάποια άλλη πρόταση μέχρι 30.000.
Υ.Γ.Ο 1.5tsi τι λέει απο αξιοπιστία; -
Θα έριχνα τα λεφτά μου στο i30.
Καλύτερο πάτημα νομίζω.
Δεν έχω οδηγήσει το fabia, φαντάζομαι λίγες διάφορες από το polo που είχα. -
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/337691240-mazda-3
Ελαφρώς μεταχειρισμένο και το μειονέκτημα της επιβάρυνσης με το δίλιτρο κινητήρα.
-
Το συγκεκριμένο Mazda 3 πρέπει να είναι το δημοσιογραφικό που έδιναν τότε για τις δοκιμές, οπότε δεν θα το παιρνα παρόλο που η τιμή είναι εξαιρετική.
-
@jammamon said in i30 nline vs fabia monte carlo:
Το συγκεκριμένο Mazda 3 πρέπει να είναι το δημοσιογραφικό που έδιναν τότε για τις δοκιμές, οπότε δεν θα το παιρνα παρόλο που η τιμή είναι εξαιρετική.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/mazda-3-dokimazoyme-tin-ekdosi-ton-150-ippon/
-
Πάει..... Το έσβησαν.
Ρε σεις βάλτε το ξανά...
-
Μας διαβάζουν
Ο, τι θέλει να ρωτήσει ο φίλος για το i30, ελεύθερα. -
Άλλη κατηγορία τα 2 προς επιλογή οχήματα.
Χρειάζεται ο έξτρα χώρος που παρέχει το ι30???
Θα κάνει ο έξτρα όγκος την ζωή πιο δυσκολη στους δρόμους κίνησης του οχήματος???
Προσωπικά ψηφίζω i30! -
Οι χώροι μου είναι αδιάφοροι.Το αμάξι θα κινείται σε επαρχιακό κυρίως και λίγο εθνική.Το τωρινό μου όχημα είναι ένα golf 6 1.4 twincharged με 160 ps οπότε θα ήθελα να έχω αντίστοιχες επιδόσεις και στιβαρή αίσθηση.
-
@nikost21 said in i30 nline vs fabia monte carlo:
Καλησπέρα στο foroum.Πρόκειται για το 1.5t-gdi χειροκίνητο και το 1.5tsi dsg αυτόματο.Τιμολογιακά το fabia είναι 1000€ πάνω αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει i30 με dct με κοντινή ημερομηνία παράδοσης γι αυτό και η σύγκριση.Οι χώροι δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα.Θέλω ένα σβέλτο όχημα με καλή οδηγική συμπεριφορά αποδεκτή άνεση και λογική κατανάλωση.Δεν βλέπω κάτι αντίστοιχο σ αυτά τα χρήματα πέρα των 2.Γι αυτό θα ήθελα τις γνώμες σας ή και κάποια άλλη πρόταση μέχρι 30.000.
Υ.Γ.Ο 1.5tsi τι λέει απο αξιοπιστία;i20N
-
@dimsabas said in i30 nline vs fabia monte carlo:
@nikost21 said in i30 nline vs fabia monte carlo:
Καλησπέρα στο foroum.Πρόκειται για το 1.5t-gdi χειροκίνητο και το 1.5tsi dsg αυτόματο.Τιμολογιακά το fabia είναι 1000€ πάνω αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει i30 με dct με κοντινή ημερομηνία παράδοσης γι αυτό και η σύγκριση.Οι χώροι δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα.Θέλω ένα σβέλτο όχημα με καλή οδηγική συμπεριφορά αποδεκτή άνεση και λογική κατανάλωση.Δεν βλέπω κάτι αντίστοιχο σ αυτά τα χρήματα πέρα των 2.Γι αυτό θα ήθελα τις γνώμες σας ή και κάποια άλλη πρόταση μέχρι 30.000.
Υ.Γ.Ο 1.5tsi τι λέει απο αξιοπιστία;i20N
Σωστός
-
Το i20n το είχα σκεφτεί αλλά ξεφεύγει πλεον (33.500) και δεν βρίσκεις ετοιμοπαράδοτο.
-
@nikost21 said in i30 nline vs fabia monte carlo:
i20n
Δεν ισχύει αυτή η τιμή; https://configurator.hyundai.gr/i20-n-petrol/
-
@nikost21 said in i30 nline vs fabia monte carlo:
Οι χώροι μου είναι αδιάφοροι.Το αμάξι θα κινείται σε επαρχιακό κυρίως και λίγο εθνική.Το τωρινό μου όχημα είναι ένα golf 6 1.4 twincharged με 160 ps οπότε θα ήθελα να έχω αντίστοιχες επιδόσεις και στιβαρή αίσθηση.
Τότε μην κοιτάς το fabia. Το πάτημα των extra πόντων του μεταξονίου το ι30 δίνει μεγάλο προβάδισμα.
-
@dimsabas said in i30 nline vs fabia monte carlo:
@nikost21 said in i30 nline vs fabia monte carlo:
i20n
Δεν ισχύει αυτή η τιμή; https://configurator.hyundai.gr/i20-n-petrol/
Πλέον έρχεται μόνο με κάποια έξτρα.Είχα ρωτήσει αντιπρόσωπο.
-
@nikost21 said in i30 nline vs fabia monte carlo:
@dimsabas said in i30 nline vs fabia monte carlo:
@nikost21 said in i30 nline vs fabia monte carlo:
i20n
Δεν ισχύει αυτή η τιμή; https://configurator.hyundai.gr/i20-n-petrol/
Πλέον έρχεται μόνο με κάποια έξτρα.Είχα ρωτήσει αντιπρόσωπο.
Ναι, έχει στο car.gr
2 ετοιμοπαραδοτα με το performance pack
https://www.car.gr/s/cywiqukn/ -
I30 nline
Tι θα ήθελα στο Fabia?- Paddle shifts στο τιμόνι για κατεβάσματα
- Όχι ημιάκαμπτο
- Μια μπαταριουλα που κρύβει το lag στα χαμηλά
- Αν ήμουν Αθήνα να μπορώ να μπαίνω Δακτύλιο κάθε μέρα.
Εσύ κοιτάς το σπορ γιατί είσαι πιο νέος. Στα ίδια λεφτά θα έπαιρνα Octavia 1.5 150hp mild hybrid DSG.
Μετά το γάμο δεν θα έψαχνα αμάξι -
@kapelis said in i30 nline vs fabia monte carlo:
I30 nline
Tι θα ήθελα στο Fabia?- Paddle shifts στο τιμόνι για κατεβάσματα
- Όχι ημιάκαμπτο
- Μια μπαταριουλα που κρύβει το lag στα χαμηλά
- Αν ήμουν Αθήνα να μπορώ να μπαίνω Δακτύλιο κάθε μέρα.
Εσύ κοιτάς το σπορ γιατί είσαι πιο νέος. Στα ίδια λεφτά θα έπαιρνα Octavia 1.5 150hp mild hybrid DSG.
Μετά το γάμο δεν θα έψαχνα αμάξιΤο 4 το έχει το φαμπια
-
@jamesd said in i30 nline vs fabia monte carlo:
@kapelis said in i30 nline vs fabia monte carlo:
I30 nline
Tι θα ήθελα στο Fabia?- Paddle shifts στο τιμόνι για κατεβάσματα
- Όχι ημιάκαμπτο
- Μια μπαταριουλα που κρύβει το lag στα χαμηλά
- Αν ήμουν Αθήνα να μπορώ να μπαίνω Δακτύλιο κάθε μέρα.
Εσύ κοιτάς το σπορ γιατί είσαι πιο νέος. Στα ίδια λεφτά θα έπαιρνα Octavia 1.5 150hp mild hybrid DSG.
Μετά το γάμο δεν θα έψαχνα αμάξιΤο 4 το έχει το φαμπια
To 1.5 είναι πάνω από 120. Δεν μπαίνω νομίζω. Ο 1.5 vag μόνο σε mhev μπαίνει Δακτύλιο
-
@kapelis said in i30 nline vs fabia monte carlo:
@jamesd said in i30 nline vs fabia monte carlo:
@kapelis said in i30 nline vs fabia monte carlo:
I30 nline
Tι θα ήθελα στο Fabia?- Paddle shifts στο τιμόνι για κατεβάσματα
- Όχι ημιάκαμπτο
- Μια μπαταριουλα που κρύβει το lag στα χαμηλά
- Αν ήμουν Αθήνα να μπορώ να μπαίνω Δακτύλιο κάθε μέρα.
Εσύ κοιτάς το σπορ γιατί είσαι πιο νέος. Στα ίδια λεφτά θα έπαιρνα Octavia 1.5 150hp mild hybrid DSG.
Μετά το γάμο δεν θα έψαχνα αμάξιΤο 4 το έχει το φαμπια
To 1.5 είναι πάνω από 120. Δεν μπαίνω νομίζω. Ο 1.5 vag μόνο σε mhev μπαίνει Δακτύλιο
Μέχρι 145 wltp σε καινουργιο μπαίνει.
i30 nline vs fabia monte carlo