Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 527
    • 528
    • 529
    • 530
    • 531
    • 897
    • 898
    • 529 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17946
    408266
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      Johnny 0 last edited by

      https://www.in.gr/2024/01/26/in-science/technology/tesla-apoleies-80-dis-meta-tin-provlepsi-mask-gia-epivradynsi/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits @katafractos17 last edited by

        @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Κυκλοφόρησε το πρώτο ηλεκτρικό ταξί Toyota

        https://www.caroto.gr/2023/02/28/πόσα-ταξί-κυκλοφορούν-στην-αθήνα-τι-μά/

        Μόνο στην Αθήνα υπάρχουν πάνω από 14.000 Ταξί.
        Θα είναι κι άλλα τόσα στην υπόλοιπη χώρα, ή έστω μερικές χιλιάδες ακόμα;
        Συνολικά ταξινομήθηκαν 105 ηλεκτρικά με επιδότηση...

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • antonakis
          antonakis last edited by

          Ω τι έκπληξη. Οι ταξιτζήδες οι πιο προοδευτικοί στη χώρα.

          Moments before detonation...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dettol @piliourits last edited by

            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Κυκλοφόρησε το πρώτο ηλεκτρικό ταξί Toyota

            https://www.caroto.gr/2023/02/28/πόσα-ταξί-κυκλοφορούν-στην-αθήνα-τι-μά/

            Μόνο στην Αθήνα υπάρχουν πάνω από 14.000 Ταξί.
            Θα είναι κι άλλα τόσα στην υπόλοιπη χώρα, ή έστω μερικές χιλιάδες ακόμα;
            Συνολικά ταξινομήθηκαν 105 ηλεκτρικά με επιδότηση...

            η σωστη συγκριση παντως ειναι ηλεκτρικα / συνολικο αριθμο νεων ταξι (1-3 ετη) = 105 / (14000*0,077) = 10%
            Νουμερο το οποιο δεν ειναι κακο.
            (θεωρωντας οτι το 105 ειναι σωστο νουμερο)

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Το είχαμε γράψει εδώ, το 105 είναι νούμερο που έδωσε το υπουργείο για το πρόγραμμα Κινουμαι Ηλεκτρικά.

              Επιδοτουσαν μόνο αντικατάσταση απο euro 5 ή παλαιότερα οχήματα.

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • piliourits
                piliourits last edited by

                https://www.capital.gr/auto/3765930/elon-musk-oi-kinezoi-tha-dialusoun-ton-antagonismo-sta-autokinita/

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  taxidiwtis last edited by

                  Οι πρώτοι δύο καινούριοι ηλεκτρικοί τρακτορες Volvo είναι στη Ελλάδα (ιδιώτης , όχι κάποιος δήμος )

                  https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=782670133897014&id=100064621032300

                  piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits @taxidiwtis last edited by

                    @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Οι πρώτοι δύο καινούριοι ηλεκτρικοί τρακτορες Volvo είναι στη Ελλάδα (ιδιώτης , όχι κάποιος δήμος )

                    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=782670133897014&id=100064621032300

                    Αυτά θα μπορούσαν να έχουν μεγάλη πέραση σε κάποιες χρήσεις.
                    Πχ στο Βόλο αρκετές νταλίκες κάνουν συνεχώς το δρομολόγιο Λιμάνι - Βιομηχανική περιοχή, καμιά 20αρια χιλιόμετρα.

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • nickthetrib
                      nickthetrib @piliourits last edited by

                      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Οι πρώτοι δύο καινούριοι ηλεκτρικοί τρακτορες Volvo είναι στη Ελλάδα (ιδιώτης , όχι κάποιος δήμος )

                      https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=782670133897014&id=100064621032300

                      Αυτά θα μπορούσαν να έχουν μεγάλη πέραση σε κάποιες χρήσεις.
                      Πχ στο Βόλο αρκετές νταλίκες κάνουν συνεχώς το δρομολόγιο Λιμάνι - Βιομηχανική περιοχή, καμιά 20αρια χιλιόμετρα.

                      Άντε μέχρι λίγο παραμέσα. Λάρισα Καρδίτσα Τρίκαλα.
                      Για παραπέρα όχι!!!

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        https://troxoikaitir.gr/article/telos-gia-ta-petrelaiokinita-fortiga-2040

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • antonakis
                          antonakis last edited by

                          https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/ee_senaria_apagoreusis_tou_service_aytokiniton_15etias_pros_ofelos_ton_ev-7828779/

                          @piliourits σου ξέφυγε

                          Moments before detonation...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by

                            Έκανε διάλυμα να φάει κάτι και γυρίζει στην δουλειά....

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by dstou

                              Είναι φαιδρά αυτά τα δημοσιεύματα, δεν έχουν λογική βάση.
                              Στη χώρα μας κυκλοφορούν 5,5 εκατομμύρια ιχ και οι ετήσιες πωλήσεις ιχ είναι πλέον στις 135.000 μονάδες. Ακόμη και αν όλα από αυτά γίνουν ηλεκτρικά, θα χρειαστεί ...41 χρόνια για να αντικατασταθούν όλα τα θερμικά με ηλεκτρικά.
                              Αν επιβάλεις έναν πρόωρο θάνατο των θερμικών ιχ με απαγόρευση σέρβις, έστω να τα εξολοθρεύσουμε σε πχ 20 χρόνια, τότε πρέπει αυτόματα η αγορά να πάει στις 300.000 κομμάτια το χρόνο, και να είναι όλα τους ηλεκτρικά. Είναι αστεία τα νούμερα, δεν βγαίνουν, δεν μπορεί να τα υποστηρίξει ούτε η οικονομία, και κυρίως, ούτε οι υποδομές.
                              Ο Mr Tουότα τα εξηγεί ωραία: οι θερμικοί κινητήρες θα είναι μαζί μας για πολλές δεκαετίες ακόμη.

                              Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία θα φτάσουν το πολύ στο 30% του μεριδίου αγοράς, με το υπόλοιπο 70% να καταλαμβάνεται από υβριδικά, από αυτοκίνητα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και από αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

                              https://www.autoblog.gr/2024/01/24/o-proedros-tis-toyota-provlepei-oti-ta-ilektrika-tha-ftasoun-to-poly-sto-30-tou-meridiou-agoras/

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Μετά τα υπόγεια εργαστήρια της ποτοαπαγόρευσης, θα έχουμε τα υπόγεια συνεργεία των θερμικών...😊

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Φαντάζεστε τι έχει να γίνει. Θα κλέβουν παλια αυτοκίνητα και όχι νέα...

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    super-t @dstou last edited by

                                    @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Είναι φαιδρά αυτά τα δημοσιεύματα, δεν έχουν λογική βάση.
                                    Στη χώρα μας κυκλοφορούν 5,5 εκατομμύρια ιχ και οι ετήσιες πωλήσεις ιχ είναι πλέον στις 135.000 μονάδες. Ακόμη και αν όλα από αυτά γίνουν ηλεκτρικά, θα χρειαστεί ...41 χρόνια για να αντικατασταθούν όλα τα θερμικά με ηλεκτρικά.
                                    Αν επιβάλεις έναν πρόωρο θάνατο των θερμικών ιχ με απαγόρευση σέρβις, έστω να τα εξολοθρεύσουμε σε πχ 20 χρόνια, τότε πρέπει αυτόματα η αγορά να πάει στις 300.000 κομμάτια το χρόνο, και να είναι όλα τους ηλεκτρικά. Είναι αστεία τα νούμερα, δεν βγαίνουν, δεν μπορεί να τα υποστηρίξει ούτε η οικονομία, και κυρίως, ούτε οι υποδομές.
                                    Ο Mr Tουότα τα εξηγεί ωραία: οι θερμικοί κινητήρες θα είναι μαζί μας για πολλές δεκαετίες ακόμη.

                                    Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία θα φτάσουν το πολύ στο 30% του μεριδίου αγοράς, με το υπόλοιπο 70% να καταλαμβάνεται από υβριδικά, από αυτοκίνητα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και από αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

                                    https://www.autoblog.gr/2024/01/24/o-proedros-tis-toyota-provlepei-oti-ta-ilektrika-tha-ftasoun-to-poly-sto-30-tou-meridiou-agoras/

                                    Νούμερα πωλήσεων που δεν έχει δει ποτέ η Ελλάδα τα τελευταία 24 χρόνια.

                                    Το 2000 πουλήθηκαν 290000 νέα αυτοκίνητα και από το 2000 ως το 2008 τα νούμερα ήταν πάνω από τις 260000 τον χρόνο. Και δεν ξανάγινε ποτέ από τότε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol last edited by

                                      Έχει μια λογική σε αυτά που λέει ο τογιοντα, αλλά έλεος με τα υδρογόνου. Δεν έχει εμφανιστεί ούτε ένα πετυχημένο μοντέλο υδρογόνου και δεν υπάρχουν υποδομές ανεφοδιασμού. Σε τι στο διάολο βασίζει την υπόθεση του ότι θα σύ υπάρχουν μαζί με τα ηλεκτρικά και τα θερμικά τα επόμενα χρόνια; Θερμικά ναι. Υβριδικά ναι. Ηλεκτρικά ναι. Υδρογόνο ΟΧΙ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Υπάρχουν διάφοροι μέθοδοι μεταφοράς του. Είχαμε αναλύσει κάποτε διάφορες.

                                        Εάν αυτές εξελιχθούν σε επίπεδο μαζικής και άξιοπιστης παραγωγής τότε το υδρογόνο θα είναι το μέλλον.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • .SPIROS. 0
                                          .SPIROS. 0 last edited by

                                          το υδρογονο "παρασκευαζεται" απο ρευμα κυριως.

                                          ποιο το νοημα να χρησιμοποιησεις ρευμα για να το παρασκευασεις και στη συνεχεια να το μετατρεψεις παλι σε ρευμα για να το χρησιμοποιησεις;

                                          T L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taxidiwtis @.SPIROS. 0 last edited by

                                            @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            το υδρογονο "παρασκευαζεται" απο ρευμα κυριως.

                                            ποιο το νοημα να χρησιμοποιησεις ρευμα για να το παρασκευασεις και στη συνεχεια να το μετατρεψεις παλι σε ρευμα για να το χρησιμοποιησεις;

                                            Το πλεονασματικο ρεύμα μετατρέπεις ...και το χρησιμοποιείς κάποια άλλη στιγμή (που δε θα έχεις αέρα (παραγωγη από ανεμογεννήτριες=0), τη νύχτα η συννεχομερες μέρες με συννεφιά (παραγωγή από φωτοβολταϊκά μειωμένη ή 0))...

                                            Χάνεις τεράστια ποσά ενέργειας από τις μετατροπές όμως έχεις το πλεονέκτημα της επιλογής και του χρονικού προγραμματισμου ( αντίθετα η παραγωγή απο ΑΠΕ είναι συνήθως στοχαστικη ).

                                            Για το πλεονασματικο ρεύμα υπάρχει ακόμη η λύση της αντλησιοταμιευσης (pump hydro ) που ετοιμάζεται ήδη (γεκ τέρνα : pump hydro Amphilohia )

                                            .SPIROS. 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 527
                                            • 528
                                            • 529
                                            • 530
                                            • 531
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 529 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr